Diablo 3 - díl 1. - Úvod
- Kuki10
- Globální moderátor
- Příspěvky:7218
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Kuki#2122
- Bydliště:Brno
Drsma ty jsi ale jeden z milionu.:-D
Odesláno z mého Nexus 4 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého Nexus 4 pomocí Tapatalk
Best HC parta 4ever "The Expendables"
Profil zde!
Expendables stream!
Dotazy směřujte buď do PM, nebo na kuki10@diablofans.cz
Profil zde!
Expendables stream!
Dotazy směřujte buď do PM, nebo na kuki10@diablofans.cz
- BestVeroniqueEU
- Wraith
- Příspěvky:134
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Veronique#1131
- Bydliště:Brno
Re: Diablo 3 - díl 1. - Úvod
Já streamy nesleduji, protože bych pak nebyla tolik překvapená a uchvácená a tolik bych si to neužila. Prostě si to poprvé vychutnám na vlastní kůži a udělám si na to názor z vlastních zkušeností a ne ze streamů nebo z pocitu hráčů. Můžu hru milovat sebevíce ale vždycky se na ní dívám úplně ze všech pohledů a stran. Každý má svůj názor a já mu ho neberu, ale rozhodně si nemyslím, že tu hru zvládne i cvičená opice. Já osobně se musím hodně snažit, abych neumřela a když k tomu pustím svého psa, umře u prvního moba
Re: Diablo 3 - díl 1. - Úvod
Kuki: tak to je nás včetně starců a kojenců v ČR nejmíň 10
BV: a dobře děláš
BV: a dobře děláš
diabloprogress.com battle.net dfans Solo Selffound Topic
NO Automation Devices used
NO Automation Devices used
Re: Diablo 3 - díl 1. - Úvod
Mně příjde, že Diablo III je z velké části takové, jaké si ho uděláme nebo spíš jak k němu přistupujeme a není to pouze u Diabla III, ale snad u všech her a nejenom u nich, nehledě na to, že každému sedne něco jiného. Tím samozřejmě netvrdím, že není co zlepšovat, právě naopak. Každopádně jsem k tomu taky začal přistupovat jinak a hra mě baví a na RoS se těším, takže uvidíme co z toho nakonec bude.
Re: Diablo 3 - díl 1. - Úvod
kdyby sla hra modovat,nereknu ani pul slova,drop rate,obtiznost,kvalitu equipu si nastavim tak,jak ja sam budu chtit a je po vsech problemech,ale to by v blizzu nesmeli bejt tak nenazrany
- Fru-fru
- The Butcher
- Příspěvky:1180
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Frufran#2167
Re: Diablo 3 - díl 1. - Úvod
Sry chlape, ale nechápu proč nenažraný. Vytvořili něco a mají právo dělat co se jim zachce. Je to výsledek jejich tvůrčí činnosti a tvůj post vyznívá strašně "divně" ... Zlobíš se na někoho, že nevytvořil něco dle tvých představ...to je prostě "divný". Chápu tvé výhrady ale stavět je do takového světla jako, že nenažraný ?
Takhle by se dala zkritizovat jakákoliv věc, kterou vytvořil někdo dle svého pohledu na věc, názoru a účelu, který to má splnit...
Ale nenech se ode mě vyprudit , tak to nemyslím...
Takhle by se dala zkritizovat jakákoliv věc, kterou vytvořil někdo dle svého pohledu na věc, názoru a účelu, který to má splnit...
Ale nenech se ode mě vyprudit , tak to nemyslím...
-
- Fallen Shaman
- Příspěvky:64
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:tuskerr#2785
Re: Diablo 3 - díl 1. - Úvod
K tem postavam. Musim souhlasit s tim co psal Prestigo. Kazdej tu hraje asi jen barbara, wd nebo wizarda. Dhcko urcite neni jen o jednom tlacitku jako one button wizard nebo jen o tom mackat vsechno co chci a jak chci. Jenze proc hrat dhcko kdyz muzu hrat neco snadnejsiho nebo co je op ze? Ja treba vsechny postavy dost stridal a kazda me vzdy nejakej cas bavila. Treba to dhcko je slaby oproti wdcku napr. ale me dost bavilo a kdyz zase prestalo hral sem neco jinyho. Nejnudnejsi byl pro me jednoznacne archon. Toho sem hral fakt chvilku a nazdar bazar.
Re: Diablo 3 - díl 1. - Úvod
ano,nenazrany,jedinej duvod,proc je always online je,ze jsou nenazrany,zadnej jinej duvod neexistuje - je zajimavy ze na konzolych to najednou slo i bez pripojeniFru-fru píše:Sry chlape, ale nechápu proč nenažraný. Vytvořili něco a mají právo dělat co se jim zachce. Je to výsledek jejich tvůrčí činnosti a tvůj post vyznívá strašně "divně" ... Zlobíš se na někoho, že nevytvořil něco dle tvých představ...to je prostě "divný". Chápu tvé výhrady ale stavět je do takového světla jako, že nenažraný ?
Takhle by se dala zkritizovat jakákoliv věc, kterou vytvořil někdo dle svého pohledu na věc, názoru a účelu, který to má splnit...
Ale nenech se ode mě vyprudit , tak to nemyslím...
- Fru-fru
- The Butcher
- Příspěvky:1180
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Frufran#2167
Re: Diablo 3 - díl 1. - Úvod
Oki, myslel jsem to lehce jinak, ale o to nejde. Co je teda podle Tebe nenažranost? Od kdy je to nenažranost ? Jak se to pozná, že je někdo nenažraný?
Tak, že vytvoří nějakou věc, řekne +- základní pravidla, cenu a pár věcí k tomu (jak zvykem v dané branži) a následně prodá 15 mil. kopií? Oni řekli jak to bude a řekli kolik za to chtějí. Samozřejmě, že by jim asi stačila polovina (nebo 2/3, atd...), ale proč? Každý z nás by mohl asi svoji práci dělat za polovinu a stačilo by mu to (trochu zjednodušuji), ale já to v plánu nemám. Chci žít tak jak žiji, s mírou "luxusu" který mám a nechci se toho vzdát aby můj zaměstnavatel mohl mít moji práci levněji a mít ji tak více dle svých představ... Jsem nenažraný?
Že chce blizz aby se věci dělali podle nich, aby je neokrádali piráti, že chtějí mít svůj always online systém (z jakéhokoliv důvodu) a dle Tvého mínění to tak chtějí kvůli penězům (což máš asi pravdu). Chtějí to proto aby mohli mít sídlo tam kde mají, aby mohli jejich zaměstnanci dostávat tolik kolik chtějí, aby mohli mít tolik moc zaměstnanců kolik si přejí, aby své vedení mohli platit tak jak chtějí a aby to přitom vydělávalo tolik kolik si přejí...atd...tak bych mohl pokračovat donekonečna. Jejich postoj je podle mě v tomto světě normální a zapadá do něj. Pokud Ty se z tohoto světa vymykáš a věci děláš jen tak abys pokryl nutné náklady (hodně zjednodušuji - opět), pak má úcta a doufám, že tam dojdu jednou taky... Prozatím mé nutné náklady cením poměrně výše než je životní minimum (což je sám o sobě velmi relativní pojem)...asi jako skoro každý (kdo na to má), asi jako skoro každá úspěšná firma (která je dostatečně úspěšná).
Nechápu zášť která přímo číší z tvého příspěvku, ale možná se pletu a pak mi odpusť... Díky
Tak, že vytvoří nějakou věc, řekne +- základní pravidla, cenu a pár věcí k tomu (jak zvykem v dané branži) a následně prodá 15 mil. kopií? Oni řekli jak to bude a řekli kolik za to chtějí. Samozřejmě, že by jim asi stačila polovina (nebo 2/3, atd...), ale proč? Každý z nás by mohl asi svoji práci dělat za polovinu a stačilo by mu to (trochu zjednodušuji), ale já to v plánu nemám. Chci žít tak jak žiji, s mírou "luxusu" který mám a nechci se toho vzdát aby můj zaměstnavatel mohl mít moji práci levněji a mít ji tak více dle svých představ... Jsem nenažraný?
Že chce blizz aby se věci dělali podle nich, aby je neokrádali piráti, že chtějí mít svůj always online systém (z jakéhokoliv důvodu) a dle Tvého mínění to tak chtějí kvůli penězům (což máš asi pravdu). Chtějí to proto aby mohli mít sídlo tam kde mají, aby mohli jejich zaměstnanci dostávat tolik kolik chtějí, aby mohli mít tolik moc zaměstnanců kolik si přejí, aby své vedení mohli platit tak jak chtějí a aby to přitom vydělávalo tolik kolik si přejí...atd...tak bych mohl pokračovat donekonečna. Jejich postoj je podle mě v tomto světě normální a zapadá do něj. Pokud Ty se z tohoto světa vymykáš a věci děláš jen tak abys pokryl nutné náklady (hodně zjednodušuji - opět), pak má úcta a doufám, že tam dojdu jednou taky... Prozatím mé nutné náklady cením poměrně výše než je životní minimum (což je sám o sobě velmi relativní pojem)...asi jako skoro každý (kdo na to má), asi jako skoro každá úspěšná firma (která je dostatečně úspěšná).
Nechápu zášť která přímo číší z tvého příspěvku, ale možná se pletu a pak mi odpusť... Díky
Re: Diablo 3 - díl 1. - Úvod
kdyby šla hra modovat,tak to některé hráče nebude bavit.
P.S. : jestli někomu hra přijde lehká otočte si monitor o 180 stupňů
P.S. : jestli někomu hra přijde lehká otočte si monitor o 180 stupňů
Re: Diablo 3 - díl 1. - Úvod
Che che tak hrajou jen nejlepší borcigulisek píše:jestli někomu hra přijde lehká otočte si monitor o 180 stupňů
- BestVeroniqueEU
- Wraith
- Příspěvky:134
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Veronique#1131
- Bydliště:Brno
Re: Diablo 3 - díl 1. - Úvod
V dnešní době se už snad ani non-online hry nevyrábí. Od Left4Dead přes Mortal Kombat až po Heroes VI. Nevšiml jsem si, že by byl někdo s tím nespokojen, internetový připojení má každej. A D3 s připojením k netu mi přijde jako úplně obyčejný standart. A že to D2 nepotřebovalo? To ne, protože ses s něčím takovým jen stěží setkal, k online hraní jsi musel stahovat různý ty sra*ky typu hamachi a spol, a potom to stejně nefakalo, protože byl u jednoho či druhého PC někde problém, řešil jsi to hodinu a mezitím tě přešla chuť k hraní. Schválně, víte jaká byla nejčastější multiplayerová hláška? Nevidím tě. :-D Takhle by se daly shrnout (ne)slavné časy (ne)dávného multiplayerového hraní.
Re: Diablo 3 - díl 1. - Úvod
presne....dnes je proste potreba isté hry chrániť pred negatívným vplyvom zvonku ..... Diablo 3 je ONLINE ONLY len jedna z hier v súčasnosti ktorá to musí mať....na 80 % je to pre naše blaho...a 20 % to bola ochrana AH a celkovej koncepcie hry ktorá je o súťaživosti hráčov.....súťažívosť padá ak si niekto namoduje svoju vlastnú postavu s gearom nonsens a stráca to potom význam ( vid D3 na konzoliach )
Myslím si,že je namieste povedať..chceš hrať Diablo 3 ? akceptuj podmienky firmy a majiteľa hry Blizzard.... hráč nie je majiteľ..len si hru prenajíma !!!
Neakcpetuješ ? nehraj ! jasné ako facka v krčme )) vyber si niečo iné z ponuky hier.
Myslím si,že je namieste povedať..chceš hrať Diablo 3 ? akceptuj podmienky firmy a majiteľa hry Blizzard.... hráč nie je majiteľ..len si hru prenajíma !!!
Neakcpetuješ ? nehraj ! jasné ako facka v krčme )) vyber si niečo iné z ponuky hier.
Re: Diablo 3 - díl 1. - Úvod
Ono, když se řekne A), tak je třeba říct i B). Wizard je postava s nejmenším eDPS ze všech class. Já mám v Archon gearu 532k unbuffed (800+k buffed) a každý WD s 250k mě lehce strčí do kapsy, barbar je na tom dost podobně a navíc jeho speed v dědkovi mě dycky vytáčí. Proti elitám je Archon takřka k ničemu oproti ostatním classám (vždycky slyším nadávat, když nějakej barbar, monk, nebo WD paragonuje wizarda). O tom svědčí i movies třeba Invise a Lastsoula a jejich 4s MP10 elits kills... U CM zas nejde vyhnat dps tak vysoko jak u Archona a proto se svými 470k dps buffed (což je kvalitativně ekvivalent mojí Archon dps) udělám skoro stejný eDPS jako v Archonu. Takže ano, jsou tu onebutton buildy, jako Archon, ale zase je to oneskill build a má i své nesporné zápory. CM zas není tak jednoduchý a OP, jak se na první pohled může zdát, ano, pokud elitu dobře chytneš, tak jí semeleš, ale to není nic jiného než to co dělá WD, barb, či monk... jenže wizard to udělá 3x pomaleji. Pokud chytneš horda, nightmarisch, arcane, frozen a elita se ti rozuteče, tak barbar je v klidu, wiz má problém.tuskerr píše:K tem postavam. Musim souhlasit s tim co psal Prestigo. Kazdej tu hraje asi jen barbara, wd nebo wizarda. Dhcko urcite neni jen o jednom tlacitku jako one button wizard nebo jen o tom mackat vsechno co chci a jak chci. Jenze proc hrat dhcko kdyz muzu hrat neco snadnejsiho nebo co je op ze? Ja treba vsechny postavy dost stridal a kazda me vzdy nejakej cas bavila. Treba to dhcko je slaby oproti wdcku napr. ale me dost bavilo a kdyz zase prestalo hral sem neco jinyho. Nejnudnejsi byl pro me jednoznacne archon. Toho sem hral fakt chvilku a nazdar bazar.
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
Re: Diablo 3 - díl 1. - Úvod
Tak ja mam strach aby D3 nedopadlo jako jenom obycejna mlaticke kde je zapotrebi minimalniho usili v tom ma D2 vyhodu kazdy pak muze prejit na single a hrat si svuj oblybeny patch
Achievements: 7400 (92%)
PROFIL
PROFIL
- Darkness
- The Butcher
- Příspěvky:1316
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:LeonardoCA#1772
- Bydliště:earth
Re: Diablo 3 - díl 1. - Úvod
Ono je to o stylu hry, ja treba archona na HC nehraju rozhodne s jednim tlacitkem, protoze vetsinou nehraju na obtiznosti kdy vsechno pada sotva se toho dotknu a rozhodne to neni nuda. To same bych mohl rict o DH, ze na mp10 v challenge vetsinu casu drzim jedno tlacitko, protoze v dobre parte se nemusim hybat, pokud nejsou nejake splasene elity ...
The people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do.
DiabloProgress YouTube TwitchTV Twitter I think I'm going back I think I'll go back (one day ...)
DiabloProgress YouTube TwitchTV Twitter I think I'm going back I think I'll go back (one day ...)
Re: Diablo 3 - díl 1. - Úvod
Aké premýšľanie, to môžem čítať kvantovú mechaniku...
Re: Diablo 3 - díl 1. - Úvod
Já se také pokusím o jakési zamyšlení, přeci jen jsem ve věku, kdy se již sluší rekapitulovat.
Domnívám se, že shrnutí obtížnosti hry do sdělení typu „mohla by to hrát cvičená opice“ je poměrně nešťastné a subjektivní. Pro někoho možná i urážlivé, protože každý hráč či hráčka vnímá složitost hry jiným způsobem. Záleží na každém, kde je hranice, kterou již považuje svým subjektivním způsobem za objektivně složitou. O subjektivním vnímání objektivních skutečností bylo napsáno moc a moc.
Já mohu hodnotit hru sám za sebe ze svého pohledu. U standardních solo her typu save/load je poměrně komplikované určit míru obtížnosti, když vynechám logické hry. U nich se ale nejedná o „skill“ ale o čistou inteligenci. „Skill“ je podle mého chápání soubor a propojení znalostí, dovedností, obratností a právě inteligence. Na druhé straně stojí hry, kde je porovnávání mezi hráči zásadním prvkem – tedy MMORPG. Právě zde se vytvořil pojem „skill“, který více či méně odlišuje ty schopnější hráče od méně schopných. Záměrně jsem se vyhnul slovům špatný a dobrý hráč.
Je mi již notně přes 30 a hry jsem začal hrát před 20 lety. Jako jeden z pamětníků začátků MMORPG jsem měl tu čest zkusit Ultimu Online, být v jedné z nejlepších (ve smyslu srovnavání e-peenu) guild ve starém Everquestu, ve WoW guildě, která jako 9 na světě zabila Illidana. Prostě a jednoduše jsem hrál často a rád. Ve WoW jsem měl tu čest hrát pod hráčem, který je legendou ve světě Magic the Gathering, kde byl tuším několik let hráčem číslo 1. Hraní s ním a jemu podobnými mi ukázalo, že to, co pro někoho může být naprosto triviální, může i pro zkušeného hráče znamenat nepřekonatelný problém. Pomohlo mi to najít svůj strop schopností v hrách. Potkal jsem za tu dobu desítky hráčů, jejichž schopnosti a herní inteligence (skill chcete-li) byly mimo mé chápání a i kdybych hrál 24 hodin denně, 7 dní v týdnu a 365 dní v roce ani zdaleka bych se k nim nepřiblížil. A to, jak se domnívám, jsem více než průměrným hráčem. U Diabla 3 je podle mého názoru poměrně těžké určit schopnosti hráče, protože hra je spíše přímočará a není za potřebí sledovat příliš věcí najednou.
Diablo stojí někde mezi MMORPG a solo hrou, z každého si něco vzalo. Někdo může říci, že si Diablo vzalo od každého typu her to lepší, někdo možná namítne, že to horší. Nechci soudit to, co dělá hru dobrou, nebo naopak špatnou. Každý to totiž vnímá jinak. Mohu ovšem říci, co dělá hru dobrou či špatnou pro mě osobně.
V případě Diabla 3 jsem hru dostal v podstatě zdarma v rámci dlouhodobého předplatného WoW. Po velkém očekávání jsem narazil na podobný problém jako Veronika. Přímo k nepříčetnosti mě vytáčela přítomnost AH. Možná jsem neměl dost odvahy a sebemrskačství k tomu, abych vynechal AH úplně, ale ve výsledku to znamenalo, že jsem hru ani nedohrál. Skončil jsem ještě před dosažením levelu 60. Tady je na místě upozornit, že hry typu Diablo mě baví a v D2V jsem dotáhl barbara solo na 99. Chvíli jsem přemýšlel, co mi vadí, ale nebyl jsem schopen to přesně určit.
Když Blizzard oznámil, že ruší AH, byl to pro mě podnět k návratu. Řekl jsem si, že to s D3 ještě zkusím. Začal jsem hrát trochu víc a zjistil jsem, že se opravdu těším, až vyjde RoS a skončí AH. Nebude žádné cesty kolem, nebude nutné si odříkat AH, protože tu prostě nebude. Našel jsem problém, který mi hru otravoval po vydání. A skutečnost, že ten prvek brzy zmizí, mě ke hře připoutala.
Nejsem každodenním návštěvníkem boardů, kde se řeší novinky, které RoS přinese. Nikdy jsem se nezajímal o betu žádné z her, kterou jsem nakonec hrál. Ale těch několik informací, které ke mně přes síto mé pohodlnosti přesto dorazily, jsou veskrze pozitivní. Těším se, jak doufám, na rozmanitost buildů, způsobenou dropem té které legendárky. Nebude možné, aby každý měl ihned ten nejvíce optimální build, ale je klidně možné, že build bude každý stavět podle toho jaké dropy dostane. Ale proč vlastně ne? Já osobně se na to těším. Diverzita je výborná věc!
Doufám v optimální vyladění obtížností a správné zahuštění herních lokací tím správným typem potvor. Věřím, že se zde Blizzard přiblíží obecnému ideálu, ostatně jako téměř vždy. Zároveň si ve skrytu duše přeji, aby zejména aktivní skilly jednotlivých charakterů byly vybalancovány, zejména s ohledem na diverzitu nových legendárek. Asi každého by naštvalo, kdyby ani ten nejzajímavější affix na věci nebyl s to přimět hráče ke změně skillů, protože prostě většina z nich by byla více méně povinná.
V podstatě jediným negativním prvkem pro mě je velice omezený trade. Byl bych rád, kdybych výtečnou Manticore v2.0 mohl dát třeba za týden svému kamarádovi, který neměl štěstí, třebaže nebyl se mnou v partě, ani nebyl online. Nicméně chápu, že je to pravděpodobně opatření, které nemá za účel nic jiného, než zamezení boomu webových stránek třetích stran prodávajících dropy za reálné peníze.
Na závěr bych chtěl všem popřát hodně štěstí v RoS, protože to, zejména na HC, bude opravdu potřeba!
Domnívám se, že shrnutí obtížnosti hry do sdělení typu „mohla by to hrát cvičená opice“ je poměrně nešťastné a subjektivní. Pro někoho možná i urážlivé, protože každý hráč či hráčka vnímá složitost hry jiným způsobem. Záleží na každém, kde je hranice, kterou již považuje svým subjektivním způsobem za objektivně složitou. O subjektivním vnímání objektivních skutečností bylo napsáno moc a moc.
Já mohu hodnotit hru sám za sebe ze svého pohledu. U standardních solo her typu save/load je poměrně komplikované určit míru obtížnosti, když vynechám logické hry. U nich se ale nejedná o „skill“ ale o čistou inteligenci. „Skill“ je podle mého chápání soubor a propojení znalostí, dovedností, obratností a právě inteligence. Na druhé straně stojí hry, kde je porovnávání mezi hráči zásadním prvkem – tedy MMORPG. Právě zde se vytvořil pojem „skill“, který více či méně odlišuje ty schopnější hráče od méně schopných. Záměrně jsem se vyhnul slovům špatný a dobrý hráč.
Je mi již notně přes 30 a hry jsem začal hrát před 20 lety. Jako jeden z pamětníků začátků MMORPG jsem měl tu čest zkusit Ultimu Online, být v jedné z nejlepších (ve smyslu srovnavání e-peenu) guild ve starém Everquestu, ve WoW guildě, která jako 9 na světě zabila Illidana. Prostě a jednoduše jsem hrál často a rád. Ve WoW jsem měl tu čest hrát pod hráčem, který je legendou ve světě Magic the Gathering, kde byl tuším několik let hráčem číslo 1. Hraní s ním a jemu podobnými mi ukázalo, že to, co pro někoho může být naprosto triviální, může i pro zkušeného hráče znamenat nepřekonatelný problém. Pomohlo mi to najít svůj strop schopností v hrách. Potkal jsem za tu dobu desítky hráčů, jejichž schopnosti a herní inteligence (skill chcete-li) byly mimo mé chápání a i kdybych hrál 24 hodin denně, 7 dní v týdnu a 365 dní v roce ani zdaleka bych se k nim nepřiblížil. A to, jak se domnívám, jsem více než průměrným hráčem. U Diabla 3 je podle mého názoru poměrně těžké určit schopnosti hráče, protože hra je spíše přímočará a není za potřebí sledovat příliš věcí najednou.
Diablo stojí někde mezi MMORPG a solo hrou, z každého si něco vzalo. Někdo může říci, že si Diablo vzalo od každého typu her to lepší, někdo možná namítne, že to horší. Nechci soudit to, co dělá hru dobrou, nebo naopak špatnou. Každý to totiž vnímá jinak. Mohu ovšem říci, co dělá hru dobrou či špatnou pro mě osobně.
V případě Diabla 3 jsem hru dostal v podstatě zdarma v rámci dlouhodobého předplatného WoW. Po velkém očekávání jsem narazil na podobný problém jako Veronika. Přímo k nepříčetnosti mě vytáčela přítomnost AH. Možná jsem neměl dost odvahy a sebemrskačství k tomu, abych vynechal AH úplně, ale ve výsledku to znamenalo, že jsem hru ani nedohrál. Skončil jsem ještě před dosažením levelu 60. Tady je na místě upozornit, že hry typu Diablo mě baví a v D2V jsem dotáhl barbara solo na 99. Chvíli jsem přemýšlel, co mi vadí, ale nebyl jsem schopen to přesně určit.
Když Blizzard oznámil, že ruší AH, byl to pro mě podnět k návratu. Řekl jsem si, že to s D3 ještě zkusím. Začal jsem hrát trochu víc a zjistil jsem, že se opravdu těším, až vyjde RoS a skončí AH. Nebude žádné cesty kolem, nebude nutné si odříkat AH, protože tu prostě nebude. Našel jsem problém, který mi hru otravoval po vydání. A skutečnost, že ten prvek brzy zmizí, mě ke hře připoutala.
Nejsem každodenním návštěvníkem boardů, kde se řeší novinky, které RoS přinese. Nikdy jsem se nezajímal o betu žádné z her, kterou jsem nakonec hrál. Ale těch několik informací, které ke mně přes síto mé pohodlnosti přesto dorazily, jsou veskrze pozitivní. Těším se, jak doufám, na rozmanitost buildů, způsobenou dropem té které legendárky. Nebude možné, aby každý měl ihned ten nejvíce optimální build, ale je klidně možné, že build bude každý stavět podle toho jaké dropy dostane. Ale proč vlastně ne? Já osobně se na to těším. Diverzita je výborná věc!
Doufám v optimální vyladění obtížností a správné zahuštění herních lokací tím správným typem potvor. Věřím, že se zde Blizzard přiblíží obecnému ideálu, ostatně jako téměř vždy. Zároveň si ve skrytu duše přeji, aby zejména aktivní skilly jednotlivých charakterů byly vybalancovány, zejména s ohledem na diverzitu nových legendárek. Asi každého by naštvalo, kdyby ani ten nejzajímavější affix na věci nebyl s to přimět hráče ke změně skillů, protože prostě většina z nich by byla více méně povinná.
V podstatě jediným negativním prvkem pro mě je velice omezený trade. Byl bych rád, kdybych výtečnou Manticore v2.0 mohl dát třeba za týden svému kamarádovi, který neměl štěstí, třebaže nebyl se mnou v partě, ani nebyl online. Nicméně chápu, že je to pravděpodobně opatření, které nemá za účel nic jiného, než zamezení boomu webových stránek třetích stran prodávajících dropy za reálné peníze.
Na závěr bych chtěl všem popřát hodně štěstí v RoS, protože to, zejména na HC, bude opravdu potřeba!
Naposledy upravil(a) Brum dne 16.02.2014, 09:54 hod., celkem upraveno 1 x.