Patch 1.0.3 Design preview
-
- Zhar the Mad
- Příspěvky:1569
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Reptile#2445
inak neviete preco nie je zaujem o star ruby? proste ho nikto nechce kupit na aukcii a ani ho nenajde! ostatne hej, okrem star ruby.
Re: Patch 1.0.3 Design preview
lebo si kazdy radsej kupi 3 ostatne kamene.
Ruby dava strenght, ktoru pouzivaju len barbari a tak je logicky menej zaujemcov ako o ine staty pridavajuce kamene.
+ ruby socketuje do zbrane relativne nepotrebnu vec oproti emeraldu a amethysu
Ruby dava strenght, ktoru pouzivaju len barbari a tak je logicky menej zaujemcov ako o ine staty pridavajuce kamene.
+ ruby socketuje do zbrane relativne nepotrebnu vec oproti emeraldu a amethysu
Další luxusni patch, který povznese naši miliovanou a velice kvalitní hru blíže k dokonalosti, vymazlený patch dodá hře nový nádech exotičnosti, protože už nejsme vázáni jen na singleplayer a act 3, můžeme hrát všude a v multiplayeru.
-
- Zhar the Mad
- Příspěvky:1569
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Reptile#2445
Re: Patch 1.0.3 Design preview
no pockaj pockaj, ale STAR ruby ... tie vyssie sa predavaju, proste len star nie! A nahodou pridava do zbrane damage, takze dobra vec!sklb píše:lebo si kazdy radsej kupi 3 ostatne kamene.
Ruby dava strenght, ktoru pouzivaju len barbari a tak je logicky menej zaujemcov ako o ine staty pridavajuce kamene.
+ ruby socketuje do zbrane relativne nepotrebnu vec oproti emeraldu a amethysu
-
- Zhar the Mad
- Příspěvky:1569
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Reptile#2445
Re: Patch 1.0.3 Design preview
inak som witch doctor a po 1.0.3 tak dovrzali zombie bears, ze az. normalne sa teraz nedostanu cez steblo travy, kamen, flasticku na zemi. proste na niektorych miestach nepouzitelny skill. totalne to domrkvili!!!
Naposledy upravil(a) ReptileSVK dne 25.06.2012, 07:35 hod., celkem upraveno 1 x.
Re: Patch 1.0.3 Design preview
jj dobra, ale porovnaj to s loh a crital dmg :p
Další luxusni patch, který povznese naši miliovanou a velice kvalitní hru blíže k dokonalosti, vymazlený patch dodá hře nový nádech exotičnosti, protože už nejsme vázáni jen na singleplayer a act 3, můžeme hrát všude a v multiplayeru.
-
- Zhar the Mad
- Příspěvky:1569
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Reptile#2445
Re: Patch 1.0.3 Design preview
to je diskutabilne, pretoze ked mas sancu na critical damage 12% s tym ze ti potom hodi critical damage +50%, alebo permanentne davas o 100 az 200 DPS viac je veru k zvazeniu.
Re: Patch 1.0.3 Design preview
S tím farmením je to fakt o náhodě - tuhle jsem 2x farmil hell Azmodana, zlatejch itemů cestou mraky, prvně pár prodejných (jeden dokonce za 400tis.), podruhé samý nepoužitelný odpad (jeden za 20tis.). No a pak jsem jel inferno Butchera a za celou cestu sotva 10 zlatejch a z toho ani jeden (!) nebyl k použití či alespoň prodeji. A nemusím říkat, že hell Azmodan se farmí s prstem v zadku a rychle, zato cestou k Butcherovi na inferno jsem párkrát umřel a zlata mi nepadalo tolik, jako k Azmodanovi na hell. Pak si vyberte...
Re: Patch 1.0.3 Design preview
No jasně že o náhodě (tedy doufám!), ale na hell ti nemůže padnout lvl 63 item a ty se především prodávají...
-
- Zhar the Mad
- Příspěvky:1569
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Reptile#2445
Re: Patch 1.0.3 Design preview
no mne sa zda, ze sa nepredava uz nic na high-end leveloch. asi ma kazdy dostatok vsetkeho a top gear. Zaujimave, ze dost idu na odbyt ingrediencie na crafting nightmare. Hell vobec a inferno tiez ide na odbyt.