Patch 2.1.2
Nové slibované sety v patchi 2.1.2 ještě vůbec nebudou, tedy ani na PTR nedropují. Až další patch, takže Soon™.
Re: Patch 2.1.2
TRUEa) Look at the current best gear you have on each character and recognize it will take 10 times longer to achieve the same effect with Ancient item. So if you have 500 hours played in RoS on one of your characters it'll take 5,000 hours to reach the same quality of gear as Ancient. All I'm saying is, the next expansion will be released before you finish.
b) I think that their drop is only 5%, so its 20 times more time to farm them
also, things like ancient calamity, kridershot and other rare items with proper rolls will be basically impossible to get, only few players with biggest luck will get them and gain unfair advantage and that doesnt make any sense to me... if it was at least based on the time you spend farming or how good you play, but this will be pure lottery -.- even now most ppl didnt see a furnace drop and blizzard is making mandatory items that will drop even 20 times less frequently. GG.
and yeah, when you will finally have very good gear, it will be invalidated with next expansion for sure (more likely with next patch already)
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
- Demogorgon
- Doom Knight
- Příspěvky:442
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Démogorgon#1565
Re: Patch 2.1.2
Dava_C: když se tak člověk zamyslí, tak už ty Ancient nevidí tak růžově
Re: Patch 2.1.2
Napr. Co mne osobne vadi ked clovek hra seasonu ci uz sc , alebo hc . Tak preco tam nezvysia drop aby si ludia ten vysnivany gear nazbierali ked aj tak bude reset.Samozrejme by to bola nevyhoda pre non season ludi + by to znamenalo ze nas tlacia do sezon , ale urcite by sa to dalo vyriesit aj na non season. Pretoze ako bolo uz povedane farmit furnace ktore ti padne a potom zistis ze pride jeho lepsia verzia je ako keby si hral 2k hodin len tak zbytocne ..nad tymto by sa mali zamysliet.
PS" Nejde mi tu o casual s*it alebo nieco podobne , ale predsa hrame tu hru aby sme si nazbierali gear ktory chceme...nehrame preto aby sme zistili ze za 4 mesiaci sme si nezohnali nic a potom uvidime nejakeho blazna s para 120 jak beha vo full geare ktory chceme.
PS" Nejde mi tu o casual s*it alebo nieco podobne , ale predsa hrame tu hru aby sme si nazbierali gear ktory chceme...nehrame preto aby sme zistili ze za 4 mesiaci sme si nezohnali nic a potom uvidime nejakeho blazna s para 120 jak beha vo full geare ktory chceme.
Re: Patch 2.1.2
To co tam je uvedené je pro komplet vybavení ancient itemy se stejnými předměty i rolly. To je ale samozřejmě utopie.
Když se na to podívám realisticky z toho co mám a co pravděpodobně můžu v novém patchi dropnout, tak to zase nevidím tak černě:
- vzácené itemy typu Furnace, tam vůbec nepočítám, že bych někdy takový předmět viděl v ancient verzi
- já je ovšem nemám ani v obyč verzi
- a kdybych časem dropnul obyč verzi (to by se jendou podařit mohlo), tak to bude vzácený item v obyč verzi x ancient verze často padajících itemů (např. Sledge nebo craftnutá zbraň) a aspoň budu mít více alternativ
- slušný roll crafnutné ancient zbraně vychází o malinko lépe než slušný obyč Furnace, takže já si polepším hodně (nemám ani ten obyč Furnace a poměrně snadno můžu získat o chlup lepší variantu)
A 10x (nebo 20x) déle to trvat nebude. To by platilo kdybych teď ty vzácené zbraně měl v obyč verzi. Jenže je stejně nemám. Jediné co mám je Sunkeeper.
To samé ty jiné příklady. Calamita a Krindershot už jeden drop mám od každého, ovšem oboje takový roll, že to můžu rovnou rozložit (zatím jsem schoval, ale použitelné to stejně není). Takže je to opět stejná situace jako s Furnace. Používám craft luk a ancient verzi craft luku (nebo 2-hand kuše, co bude po změnách lepší) zase nebude takový problém získat.
U itemů typu sety, které padají hodně, tak tam časem téměř jistě získám ancient verze, ale protože to bude o dost méně kusů než obyč verze, tak to nebudou tak dobré rolly.
Tady ale nevidím žádný důvod, proč bych měl srovnávat stejný roll ancient verze a obyč verze. Je jasné, že pak by to trvalo 10x (případně 20x dle toho jaký ten droprate bude) déle.
U některých itemů se tedy klidně může stát, že budu váhat jestli použít perfektní roll obyč verze nebo horší roll ancient. Klidně se může stát, že vyjde někdy lépe obyč item s lepším rollem.
Je třeba se na to koukat pozitivně a ne hned tak negativně.
Teď má třeba Furnace skoro každý kdo hraje více (a i někteří co hrajou málo). Takže mi více štve, že já ho pořád nemám. U ancient verzí ho bude mít mnohem méně hráčů, takže mi to bude trápit daleko méně, že jsem jeden z většiny co ho nemá.
Když se na to podívám realisticky z toho co mám a co pravděpodobně můžu v novém patchi dropnout, tak to zase nevidím tak černě:
- vzácené itemy typu Furnace, tam vůbec nepočítám, že bych někdy takový předmět viděl v ancient verzi
- já je ovšem nemám ani v obyč verzi
- a kdybych časem dropnul obyč verzi (to by se jendou podařit mohlo), tak to bude vzácený item v obyč verzi x ancient verze často padajících itemů (např. Sledge nebo craftnutá zbraň) a aspoň budu mít více alternativ
- slušný roll crafnutné ancient zbraně vychází o malinko lépe než slušný obyč Furnace, takže já si polepším hodně (nemám ani ten obyč Furnace a poměrně snadno můžu získat o chlup lepší variantu)
A 10x (nebo 20x) déle to trvat nebude. To by platilo kdybych teď ty vzácené zbraně měl v obyč verzi. Jenže je stejně nemám. Jediné co mám je Sunkeeper.
To samé ty jiné příklady. Calamita a Krindershot už jeden drop mám od každého, ovšem oboje takový roll, že to můžu rovnou rozložit (zatím jsem schoval, ale použitelné to stejně není). Takže je to opět stejná situace jako s Furnace. Používám craft luk a ancient verzi craft luku (nebo 2-hand kuše, co bude po změnách lepší) zase nebude takový problém získat.
U itemů typu sety, které padají hodně, tak tam časem téměř jistě získám ancient verze, ale protože to bude o dost méně kusů než obyč verze, tak to nebudou tak dobré rolly.
Tady ale nevidím žádný důvod, proč bych měl srovnávat stejný roll ancient verze a obyč verze. Je jasné, že pak by to trvalo 10x (případně 20x dle toho jaký ten droprate bude) déle.
U některých itemů se tedy klidně může stát, že budu váhat jestli použít perfektní roll obyč verze nebo horší roll ancient. Klidně se může stát, že vyjde někdy lépe obyč item s lepším rollem.
Je třeba se na to koukat pozitivně a ne hned tak negativně.
Teď má třeba Furnace skoro každý kdo hraje více (a i někteří co hrajou málo). Takže mi více štve, že já ho pořád nemám. U ancient verzí ho bude mít mnohem méně hráčů, takže mi to bude trápit daleko méně, že jsem jeden z většiny co ho nemá.
- Demogorgon
- Doom Knight
- Příspěvky:442
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Démogorgon#1565
Re: Patch 2.1.2
Tak já psal, že to nevidím růžově ale zase moc negativní nejsem. Jsem rád, že je možnost najít lepší předměty (v první řadě ty reálnější jako např. FB set). Podle mě ale bude docela problém najít ancient, kterou vyměníš. Mají sice lepší rozsahy některých statů ale zásadní pro drop je, aby měl správně narolováno (int, vit,...). Jak to nebude dobře narolované, tak to lepší asi nebude.
Re: Patch 2.1.2
Tohle je straně individuální téma ty ancient itemy potažmo craft. Když to vztáhnu na moje WDčko tak:
- ramena, chestu a bracery okamžitě nacraftuju na ancient verzi pokud to dovolí matroš
- boty a kalhoty nebudu řešit, protože mají opravdu dobrý roll ve všem co tam má být, časem můžu zkusit farmit boty přes bounty ale možnost lepšího rollu je minimální, stejně tak kupovat kalhoty za shardy
- SoJ měnit nebo farmit v ancient verzi, aby byl lepší, než mám je utopie
- velmi podobně je na tom Unity ring
- pokusy na HF amulet jsem zastavil, farmím klíče a všechny pokusy na HF amulet budu realizovat až po nahození patche s vidinou, že se může rolnout v ancient verzi a bude použitelný možná i ne úplně ideální roll
- zůstává Mojo a Hlava a to jsou věci, které budu kupovat za shardy jako první a doufat
- zbraň pro WD je neřešitelná, čekat na ancient verzi Kukri je něco jako čekat na výhru ve sportce a žádná jiná zbraň nepřichází v úvahu
Takže třeba pro můj build, je patch přínos z pohledu gearu = okamžitě vyměním tři itemy, rychle budu na vyšším levelu, pak už to prostě bude klasika, hlavou proti zdi.
- ramena, chestu a bracery okamžitě nacraftuju na ancient verzi pokud to dovolí matroš
- boty a kalhoty nebudu řešit, protože mají opravdu dobrý roll ve všem co tam má být, časem můžu zkusit farmit boty přes bounty ale možnost lepšího rollu je minimální, stejně tak kupovat kalhoty za shardy
- SoJ měnit nebo farmit v ancient verzi, aby byl lepší, než mám je utopie
- velmi podobně je na tom Unity ring
- pokusy na HF amulet jsem zastavil, farmím klíče a všechny pokusy na HF amulet budu realizovat až po nahození patche s vidinou, že se může rolnout v ancient verzi a bude použitelný možná i ne úplně ideální roll
- zůstává Mojo a Hlava a to jsou věci, které budu kupovat za shardy jako první a doufat
- zbraň pro WD je neřešitelná, čekat na ancient verzi Kukri je něco jako čekat na výhru ve sportce a žádná jiná zbraň nepřichází v úvahu
Takže třeba pro můj build, je patch přínos z pohledu gearu = okamžitě vyměním tři itemy, rychle budu na vyšším levelu, pak už to prostě bude klasika, hlavou proti zdi.
Re: Patch 2.1.2
+1Y0G1 píše:Pretoze ako bolo uz povedane farmit furnace ktore ti padne a potom zistis ze pride jeho lepsia verzia je ako keby si hral 2k hodin len tak zbytocne ..nad tymto by sa mali zamysliet.
PS" Nejde mi tu o casual s*it alebo nieco podobne , ale predsa hrame tu hru aby sme si nazbierali gear ktory chceme...nehrame preto aby sme zistili ze za 4 mesiaci sme si nezohnali nic a potom uvidime nejakeho blazna s para 120 jak beha vo full geare ktory chceme.
Vážně mi pořád vadí, že stovky hodin strávené farmením top gearu přijde vniveč jen proto, že lidi, co hrají 3 tejdny po patchi a nasbírají průměrný set, TaT bez trifecty, na čekání na Furnace už nemají nervy a pak to zase zabalí, si stěžují, že je hra furt stejná a potřebuje posun, aby se zase mohli vrátit na 3 tejdny.
Na druhou stranu, trochu moje obavy mírní fakt, že vždy po čase zvýší droprate, aby si i masa přišla na své a nakonec snad budou mít všichni všechno, jen doufám, že to nebude trvat moc dlouho a že to negativně neovlivní celou hru, tím že část hráčů bude mít Ancients verze nejvíc rare equipu a část ne.
Ono, jak tu někteří píšete, že to nebude takový rozdíl mezi full Ancients a full lege gearem, tak já nesouhlasím - přidej cihlu k cihle a máš barák.
Naposledy upravil(a) Dava_C dne 27.11.2014, 09:49 hod., celkem upraveno 1 x.
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
Re: Patch 2.1.2
Tak jsem se včera konečně dostal na PTR na 3 dnech . Musel jsem se přihlásit na T3, jinak to prostě nešlo. Každých 5min vyhazovat komplet inv legendárek...no hnus , už to hrát nebudu, ať si na to nezvyknu .
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Re: Patch 2.1.2
Já se zeptám lehce mimo, byl v loni na Vánoce nějaký buff? :-D
- Demogorgon
- Doom Knight
- Příspěvky:442
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Démogorgon#1565
Re: Patch 2.1.2
Tak Andient bude bezpochyby lepší varianta. Ale podminka je, aby mel dobře narolované staty. A to bude trvat dlouho. Pak si každý dokáže lehce spočítat, že např. jen za celý Ancient FB set může získat v přůměru cca +1000 int. A to nepočítám ostatní staty.
Re: Patch 2.1.2
Pokud se budeme bavit konkrétně, tak to vidím takto:
1) zbraň, tam bude největší rozdíl, tady to bude v každém případě craft (nakupovat zbraně u Kadaly určitě nebudu)
2) helma, tam jsou dva staty s větším rozsahem (main stat a vit) a není tak nereálné získat ancient verzi, u Wiz. helmu stejně nemám s perfektním rollem včetně secondary, u DH mám perfektní roll tam to bude horší (větší rozsah obou statů ale bude nejspíš větší přínos než dobrý roll secondary, takže se může povést výměna poměrně brzy)
Zbytek už bude horší + se to na více místech už ani tolik nevyplatí:
- unity zůstane pořád stejný (mám bez mian statu a nárůst main statu pro ancient verzi nebude stačit, aby taková varianta byla lepší)
- RoRG cíleně farmit nebude, ten buď přijde lepší jak budu běhat A1 bounties pro klíče nebo nepřijde
- amulet, HF amulet jsem vzdal i teď obyč verzi pro DH (u DH je větším přínosem a i tak jsem ho vzdal, u Wiz. tam není vůbec co řešit, tam by ani nebyl lepší než EoE který mám), takže ancient určitě farmit nebudu
- rukavice mají sice větší rozsah, ale farmí se blbě, takže ty také jen tak řešit nebudu
- ramena, brnění, kalhoty, bracery, boty, tam se ještě rozhodnu čím začnu, main stat a vit mají z menšího rozsahu, takže tam to také tak nespěchá, začnu asi tam, kde se to farmí snáze + bude ještě zlepšení třetího statu typu armor nebo AR (tedy např. FB kalhoty)
1) zbraň, tam bude největší rozdíl, tady to bude v každém případě craft (nakupovat zbraně u Kadaly určitě nebudu)
2) helma, tam jsou dva staty s větším rozsahem (main stat a vit) a není tak nereálné získat ancient verzi, u Wiz. helmu stejně nemám s perfektním rollem včetně secondary, u DH mám perfektní roll tam to bude horší (větší rozsah obou statů ale bude nejspíš větší přínos než dobrý roll secondary, takže se může povést výměna poměrně brzy)
Zbytek už bude horší + se to na více místech už ani tolik nevyplatí:
- unity zůstane pořád stejný (mám bez mian statu a nárůst main statu pro ancient verzi nebude stačit, aby taková varianta byla lepší)
- RoRG cíleně farmit nebude, ten buď přijde lepší jak budu běhat A1 bounties pro klíče nebo nepřijde
- amulet, HF amulet jsem vzdal i teď obyč verzi pro DH (u DH je větším přínosem a i tak jsem ho vzdal, u Wiz. tam není vůbec co řešit, tam by ani nebyl lepší než EoE který mám), takže ancient určitě farmit nebudu
- rukavice mají sice větší rozsah, ale farmí se blbě, takže ty také jen tak řešit nebudu
- ramena, brnění, kalhoty, bracery, boty, tam se ještě rozhodnu čím začnu, main stat a vit mají z menšího rozsahu, takže tam to také tak nespěchá, začnu asi tam, kde se to farmí snáze + bude ještě zlepšení třetího statu typu armor nebo AR (tedy např. FB kalhoty)
Re: Patch 2.1.2
zbran bude v kazdem pripaed craft? tomu nerozumim....kolik zbrani vycraftis co potrebujes?
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
-
- Zhar the Mad
- Příspěvky:1641
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:goldeagle#2259
Re: Patch 2.1.2
Konečně jsem se na PTR posunul s pet WD bez hlavních TOP předmětů na gearů na GR35. Musel jsem jen dropnout nějaký vobyčejný Ancient 1H bacítko s dps 3035 (a to na hlavním dmg ještě nebylo blízko maxim).
Teď se mi do live nějak nechce.
Teď se mi do live nějak nechce.
Naposledy upravil(a) Gold Eagle dne 27.11.2014, 11:12 hod., celkem upraveno 1 x.
Re: Patch 2.1.2
Nevím jakou máte zkušenost z craftem, ale ještě před buffem jsem na PTR zkoušel craft Devastatorů (měl jsem na 600ks matroš) a z 200 mi nevyšel ani jeden dobře, bylo tam pár Ancients, ale crapy. Tolik bych jich na live necraftil, škoda matroše.
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
-
- Zhar the Mad
- Příspěvky:1641
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:goldeagle#2259
Re: Patch 2.1.2
No jooo, tady měl nědko matroš. Modrým crapem musím šetřit, abych mohl vůbec na PTR upravovat gear.
Mít na live Kukri s dps 3000 to bych si nechal líbit. Ale má potvora níkej drop rate. Když už mám na PTR i WH a 2x tu kudlu na piercing flusanců, o kterým jsem v livu ani nevěděl že existuje.
Mít na live Kukri s dps 3000 to bych si nechal líbit. Ale má potvora níkej drop rate. Když už mám na PTR i WH a 2x tu kudlu na piercing flusanců, o kterým jsem v livu ani nevěděl že existuje.
- Demogorgon
- Doom Knight
- Příspěvky:442
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Démogorgon#1565
Re: Patch 2.1.2
Taky jsem ten Devastator zkoušel, vyplýtval jsem všechen matroš a měl jsem pár Ancientů (nemám tedy matrošu kdoví kolik). Bohužel ale podle kalkulačky mi i tak dost brutálně snížil DMG. Má furnace teda není s ideálním rolem ale nevím nevím jestli ji jen tak nahradím. To mi už spíš padl jeden dvojruční Ancient meč, který mě docela dost zvedal DMG (mimo elity). Tam už se dalo uvažovat z pohledu vyšší DMG do mobu vs. vyšší DMG do elit.
Re: Patch 2.1.2
Právě, že nemám. Doufám, že to nevyjde dříve jak v lednu, musím se na to pořádně připravit. To je hrozný, v D3 je pořád co dělat a přitom se nové věci valí sooo fastGold Eagle píše:No jooo, tady měl nědko matroš. Modrým crapem musím šetřit, abych mohl vůbec na PTR upravovat gear.
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
Re: Patch 2.1.2
No s tym lednom ..by som moc nepocital osobne si myslim ze chcu nou sezonu a patch pustit este pred koncom roka .