Patch 1.0.3 Design preview

Všechno co se týká normální hry a nelze zařadit jinam.
Odpovědět
Smash
Quill Rat
Příspěvky:39
Re: Patch 1.0.3 Design preview

Příspěvek od Smash » 21.06.2012, 12:46 hod.

No ved ja to neschvalujem, ja len pisem fakty preco ten enrage nie je tak strasny. Vlastne je to nieco ako filter, ked nemas dostatok dmg neprejdes. To ze nepotrebujes skill je uz druha vec.

Roiko
Quill Rat
Příspěvky:19
Currenly, I'm playing:Diablo 2

Re: Patch 1.0.3 Design preview

Příspěvek od Roiko » 21.06.2012, 12:50 hod.

lulinak píše: inu kdyz tu ctu jak mate 50k DPS s wizardem ...tak nechapu jak jste to udelali :-)
lulinak a mas glass canon pasivku a imbued weapon na zvysenie dmg a whispu-bludicku?,ktora ti zvysi opat dmg a to dohromady robi desiatky percent..

lulinak
Doom Knight
Příspěvky:442

Re: Patch 1.0.3 Design preview

Příspěvek od lulinak » 21.06.2012, 13:40 hod.

jedu v podstate od obtiznosti NM tento build a to az do Inferna Act II kde jsem ted, nepouzivam zadne skilly na zvyseni damage bo jeste pred patchem jsme mel cca 15.000 DPS a to mi stacili a s par trably typu mortal/waller/stun jsem jel v pohode.

Alternativni sill na pravym tlacitku jsem dokonce paradoxne skoro nepouzival, piercing orb mi prisel jako jediny smysluplny kouzlo bo stacilo vyvoat mirrory a par sekund jen palit a dostavali vsichni v ceste, ostatni kouzla na levym maji bud ktratky dosah anebo se zamerovaly jen na cast minionu, piercing orb dava vsem po ceste stejne....
Ale ted po patchi mam problem, vyrazny ubytek damage budu muset nejak resit, aukce mi prijde je plna botu a poradne se tam neda nic koupit a ani prodat.

Neni to hra na tyden a po patchi i kdyz nerad musim zmenit strategii a zkusit sehnat lepsi predmety, inteligenci ma koukam 750 coz asi neni moc, kde berete tech 1500 mi hlava nebere, kdyz nam padaj tak nejak vsem podobny predmety.... :-)

Jako followera mam tu holku a je tak nejak k nicemu, jen navnada, sle myslenka sehnat kus co zpomaluje a dat ji Scoud... neni od veci, mozna pak budou pomocnici i k necemu, ted davaji asi 20 procent damage co davam ja a moc smyslu nemaji...

Jinak ale s D3 naprosta spokojenost, jen kdyby se typotvory po kazdym umreni neuzdravovaly a kouzelnice nemusela jak trubka tahat obourucni kladivo kvuli damage, tohle by chtelo doladit...

http://eu.battle.net/d3/en/calculator/w ... dfh!baabYZ

Roiko
Quill Rat
Příspěvky:19
Currenly, I'm playing:Diablo 2

Re: Patch 1.0.3 Design preview

Příspěvek od Roiko » 21.06.2012, 13:54 hod.

Urcite by som vymenil jednu pasivku za glass canon,Disintegrate by som urcite vymenil za imbued weapon,alebo familiarku a ten Diamond skin je fajn,ale ak by si mal stale zly dmg,tak by som dal miesto toho familiarku,ale ak budes moc umierat a nebudes to zvladat si to nechaj,hlavne tie prve dve by som si zmenil.Nebudes musiet riesit arcane power a budes mat vyssi dmg..

Niesom si isty,ale vyzera to tak,ze nemas zapnuty v options elective mod aby si si mohol mixovat skilly z roznych kategori a to je dost sux,sudim podla toho buildu tvojho a aj podla toho,ze si pisal,ze to na pravom tlacidle prilis nepouzivas ako pises.

Tak ako follower je uz na tebe a ten je vacsinou len o tych vlastnostiach z ktorych tazis a pomahaju ti,ale podla mna so slusnym burstom dmg u nich sa da aj nejaky ten dmg dat a urcite daj kazdemu followerovi zbran s cold dmg,je to jediny effect,ktory nieco robi a to konkretne,ze spomaluje a to o dost,i ked len na chvilu a urcite je fajn ak je tam aj naprklad fear on hit,pripadne podobny effect,obcas ti zase pomoze a kazdy cc-crowd control sa hodi a potom vzdy boostuj hlavne primarny atribut u konkretneho followera,napriklad u sorcky int,pretoze narozdiel od teba followerovi pridava 2,5 kazdy bod.. :idea:

lulinak
Doom Knight
Příspěvky:442

Re: Patch 1.0.3 Design preview

Příspěvek od lulinak » 21.06.2012, 14:29 hod.

tak to suhlas, nemam to v nasteveni povoleny i kdyz vim ze to jde, ale nejak ma zafixovano ze po patchich muzes mit z kazdy kategorie jen jedno aktivni taxem to ani moc neresil, mozna pujde to nejak nakombinovat lip...
Familiarku jsem nikdy nepouzival, zvednuti damage o 12 procent anebo jeji damage 20 procent mi nic moc nerikalo, i kdyz je to asi celkem o 32 procent vic... :-)
Mrknu na to a uvidim, v kombinaci se zpomalenim pokud davam Arcane co dela Temporal Flux by to asi mohlo trochu pomoct, zatim mam ale obourucni zbran co dava 1100 DPS ale jen s rychlosti 1,2 za sekundu to je o nicem, kdyz tady ctu ze lidi jedou se zbranemi co maji pres 2,5.....

Bude to jeste tuhy boj a to je dobre, jen ty kombinace nekterych bossu jsou myslim prestreleny, to beznej smrtelnik neda kdyz me nejdriv zamkne, hodi zed, polozi miny a jeste je extra fast, to rovnou vzdavam

Berylion
Quill Rat
Příspěvky:13
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Berylion#1380

Re: Patch 1.0.3 Design preview

Příspěvek od Berylion » 21.06.2012, 14:39 hod.

Me tedy patch 1.0.3 velmi zklamal co se tyce neskutecneho nerfu inferna (Alespon 1 actu, co farmim). Snad to bude opravdu tuzsi pozdeji. Drive jsem mel velke problemy a do druheho aktu jsem se dostal jen stezi pricemz jsem musel nektere elity i vynechat. Vcera jsem od zacatku pres SK presel jak nic, zemrel jen parkrat a nejak me ta hra nenuti uvazovat, farmit nebo kupovat lepsi vybavu. S 30k HP, 6k armor a resistama kolem 200 to vypada, ze cely prvni akt projdu bez vetsich potizi a tak me to nejak prestava bavit. Inferno melo byt opravdu Inferno. Velke zklamani. prvni mesic bych dal Diablu 3 9/10, po patchi 1.0.3 prumernych 6/10

jeste doplneni, hraju barbara, dps zaklad kolem 10k, snizeni z drivejska o cca 3k...

Last_Elf
Quill Rat
Příspěvky:49
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Re: Patch 1.0.3 Design preview

Příspěvek od Last_Elf » 21.06.2012, 14:41 hod.

Nebyl nerf náhodou jen na akty 2-4? První akt podle mě zůstal stejný, ne?

Uživatelský avatar
Quetak
The Butcher
Příspěvky:1391
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Quetak#1902

Re: Patch 1.0.3 Design preview

Příspěvek od Quetak » 21.06.2012, 14:42 hod.

Berylion: Nevim proč, ale mám pocit, že se nerf A1 vůbec nedotkl. Nerfovali A2, 3 a 4.

Roiko
Quill Rat
Příspěvky:19
Currenly, I'm playing:Diablo 2

Re: Patch 1.0.3 Design preview

Příspěvek od Roiko » 21.06.2012, 14:43 hod.

Tak co viem Last Elf,Quetak-Skeleton kinga urcite upravovali a to minimalne,ze k nemu pridali archerov na inferne a to tam bolo pisane,ale to neznamena,ze neurobili aj viac.. :idea:

Alfajk
Zhar the Mad
Příspěvky:1804
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Alfajk#2436

Re: Patch 1.0.3 Design preview

Příspěvek od Alfajk » 21.06.2012, 14:45 hod.

udelai toho mrte i v A1...rendom spawn vetsiny pevnejch eventu (festering woods) a mnoho dalsiho

lulinak
Doom Knight
Příspěvky:442

Re: Patch 1.0.3 Design preview

Příspěvek od lulinak » 21.06.2012, 15:13 hod.

jojo vcera nekde uprostred Actu I na Inferno tam byly uprostred louky ty novy Elite stromy to je pravda, jinak co se tyka SK, tak lehciho bosse neznam, mozna tak Azmodan je stejne k smichu (pro Wizarda), ale naopak Belial a Diablo je jina liga, prvni dva akty byli tito bosove v poho ale Hell uz velmi prituhnul, cili pro me pravidlo c. 1 - na tyhle bosse bez Venom Hydra ani nahodou, udelala vzdy 80 procent prace ...bez prace....

Majky_majk
Doom Knight
Příspěvky:412
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:MightyMike#2828

Re: Patch 1.0.3 Design preview

Příspěvek od Majky_majk » 21.06.2012, 16:14 hod.

Já nemám pocit, že by byl A1 nerfován... respektive, pokud ano, vyrovnalo to nerfnutí mé postavy ,která přišla o cca 25% DPS.

Uživatelský avatar
Rusty333
Wraith
Příspěvky:114
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:Rusty#2388

Re: Patch 1.0.3 Design preview

Příspěvek od Rusty333 » 21.06.2012, 17:38 hod.

Tak po tom patchi se mi přestali u některých champ. packů zobrazovat vlastnosti... super když reflect zjistím až když ležím mrtvej.
Elite stromy byly i před patchem.
Ironie je, že nerfnuli drop z truhel a mě z ní padne legendary luk. (zatím všechny 3 co mi padly byly z truhly...)

Uživatelský avatar
Venom
Redaktor DiabloFans.cz
Příspěvky:339
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:Venom#21979
Bydliště:Slovenská republika

Re: Patch 1.0.3 Design preview

Příspěvek od Venom » 21.06.2012, 20:29 hod.

Rusty333 píše:Tak po tom patchi se mi přestali u některých champ. packů zobrazovat vlastnosti... super když reflect zjistím až když ležím mrtvej.
Potvrdzujem... ;)
Obrázek
Redaktor webu
http://www.diablofans.cz
Obrázek

Uživatelský avatar
kojot
Zhar the Mad
Příspěvky:1686
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:TruE#2982

Re: Patch 1.0.3 Design preview

Příspěvek od kojot » 21.06.2012, 20:37 hod.

Nezobrazuje se pouze u Elite skupinek u minionů. U jejich bosse se všechno zobrazuje. U championů taky.
Obrázek

Uživatelský avatar
Rusty333
Wraith
Příspěvky:114
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:Rusty#2388

Re: Patch 1.0.3 Design preview

Příspěvek od Rusty333 » 21.06.2012, 20:45 hod.

ano?... je to náhodný, ale z 50% se mi u champů ty vlastnosti nezobrazí, u elit (minionů) sem se s tím zatím nesetkal
Obrázek

Uživatelský avatar
kojot
Zhar the Mad
Příspěvky:1686
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:TruE#2982

Re: Patch 1.0.3 Design preview

Příspěvek od kojot » 21.06.2012, 20:56 hod.

Mě se teda zobrazuje všechno tak, jak jsem psal... U těch Elitek mám u minionů napsaný jenom "minion", což mi přijde docela logický. Ale je možný, že je to nějaký bug, který přišel s novým patchem. Mě zas třeba nefunguje FPS meter.
Obrázek

Alfajk
Zhar the Mad
Příspěvky:1804
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Alfajk#2436

Re: Patch 1.0.3 Design preview

Příspěvek od Alfajk » 21.06.2012, 20:58 hod.

vsimli jste si ze jsou bugly "fialovy" rare ? nikdy z nich vubec nic nepadne,ani magic/rare a dokonce ani gray

ngshkflck
Quill Rat
Příspěvky:31

Re: Patch 1.0.3 Design preview

Příspěvek od ngshkflck » 21.06.2012, 21:24 hod.

Alfajk píše:vsimli jste si ze jsou bugly "fialovy" rare ? nikdy z nich vubec nic nepadne,ani magic/rare a dokonce ani gray
neni pravda, z unique monster mi pada normalni loot
fps meter mi taky nefunguje, nekde je ocividne chyba

sklb
Burning Soul
Příspěvky:623

Re: Patch 1.0.3 Design preview

Příspěvek od sklb » 21.06.2012, 21:48 hod.

Alfajk píše:vsimli jste si ze jsou bugly "fialovy" rare ? nikdy z nich vubec nic nepadne,ani magic/rare a dokonce ani gray
Deje sa mi rovnaka vec. :p Na druhu stranu teraz modra vec zvykne sem tam padnut aj z inej ako poslednej elity nezavazne na loot poslednej..
Další luxusni patch, který povznese naši miliovanou a velice kvalitní hru blíže k dokonalosti, vymazlený patch dodá hře nový nádech exotičnosti, protože už nejsme vázáni jen na singleplayer a act 3, můžeme hrát všude a v multiplayeru.

Odpovědět

Zpět na „Obecně“