Patch 1.0.4.

Všechno co se týká normální hry a nelze zařadit jinam.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Černý vlk
Wraith
Příspěvky:137
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Ngwathorgoth#1668
Re: Patch 1.0.4.

Příspěvek od Černý vlk » 20.08.2012, 07:54 hod.

TheMates píše:myslim si ze LoE sa bude ratat len na maximalnom lvl, ale zasa nikto nebrani aby 60ka vybijala normal a lvlila tam....
a dostala legendárku podle průměru zabitých elitek..takže na normal to bude legendárka ilvl 10-30 :D

Vewerka
Quill Rat
Příspěvky:35
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Re: Patch 1.0.4.

Příspěvek od Vewerka » 20.08.2012, 07:54 hod.

Jasny udelat 499 skillu na normal a na ten 500tej jit na inferno :) to je dobrej plan :)
Obrázek

Uživatelský avatar
Kuki10
Globální moderátor
Příspěvky:7218
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Kuki#2122
Bydliště:Brno

Re: Patch 1.0.4.

Příspěvek od Kuki10 » 20.08.2012, 08:16 hod.

Vewerka píše:Jasny udelat 499 skillu na normal a na ten 500tej jit na inferno :) to je dobrej plan :)
Rek bych ze to takhle zni az moc jednoduse...

Odesláno z mého Galaxy Nexus pomocí Tapatalk 2

Papagaj
Gorebelly
Příspěvky:378
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Papagaj#2656
Bydliště:Zilina

Re: Patch 1.0.4.

Příspěvek od Papagaj » 20.08.2012, 08:43 hod.

EmhyrVarEmreis píše:Těch 120 sekund by se mělo počítat jen, když si přehodíš gear. Když se logneš do hry, tak bys měl mít od začátku své maximální MF. Alespoň tak to má logiku.

OMG !!!!


281:281 :green:

Baglik
Gorebelly
Příspěvky:283
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:baglik#2817

Re: Patch 1.0.4.

Příspěvek od Baglik » 20.08.2012, 08:49 hod.

Vewerka píše:Jasny udelat 499 skillu na normal a na ten 500tej jit na inferno :) to je dobrej plan :)
Já myslím že tohle si blizz pohlídá a při přechodu na jinou obtížnost se počítadlo vynuluje, nebo se to bude počítat jen v určitém rozmezí lvl tzn když 60 zabije elitku na úrovni 10 nezapočítá se, přeci jen to nejsou amatéři a vyčůranost některých hráčů určitě znají. :)

Uživatelský avatar
Kuki10
Globální moderátor
Příspěvky:7218
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Kuki#2122
Bydliště:Brno

Re: Patch 1.0.4.

Příspěvek od Kuki10 » 20.08.2012, 09:01 hod.

Baglik píše:
Vewerka píše:Jasny udelat 499 skillu na normal a na ten 500tej jit na inferno :) to je dobrej plan :)
Já myslím že tohle si blizz pohlídá a při přechodu na jinou obtížnost se počítadlo vynuluje, nebo se to bude počítat jen v určitém rozmezí lvl tzn když 60 zabije elitku na úrovni 10 nezapočítá se, přeci jen to nejsou amatéři a vyčůranost některých hráčů určitě znají. :)
Asi tak.:)
Pokud to bude jak se tu pise,zabit elitky na normalu a posledni na infernu a vypadl by 60 lvl + tak odevzdam bekomu vsechny goldy cca 50m.
Odesláno z mého Galaxy Nexus pomocí Tapatalk 2

werty1
Quill Rat
Příspěvky:24
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:werty1#2932

Re: Patch 1.0.4.

Příspěvek od werty1 » 20.08.2012, 09:06 hod.

Vewerka píše:Jasny udelat 499 skillu na normal a na ten 500tej jit na inferno :) to je dobrej plan :)
Ja teda nevim, jaky masochista by to delal, uz ted ma act 1 inferno elitky tak lehke, ze jdou dolu prakticky okamzite + je tam sance, ze z nich padne neco slusneho. Nejvic casu pri farme clovek stejne stravi pobihanim, ktere bude na normalu a infernu stejne :)

TrackThor
Doom Knight
Příspěvky:491

Re: Patch 1.0.4.

Příspěvek od TrackThor » 20.08.2012, 09:10 hod.

ale na normálu dáš tu elitu na jednu ránu :D
Obrázek

Uživatelský avatar
kojot
Zhar the Mad
Příspěvky:1686
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:TruE#2982

Re: Patch 1.0.4.

Příspěvek od kojot » 20.08.2012, 09:10 hod.

Přesně, to radši ty Elitky budu zabíjet na Infernu. Na nižší obtížnosti by to byla strašná nuda. A myslím, že by to nebylo ani nijak zvlášť efektivní, protože hustota elitek na nižších obtížnostech je menší, než na Infernu. A hlavně, když zabiješ 500 Elitek na Infernu, tak je docela slušná šance, že ti něco padne. na Normálu ti padne leda prd.
Obrázek

Uživatelský avatar
Nekronaut
The Butcher
Příspěvky:1148
BattleTag:Nekronaut#2332

Re: Patch 1.0.4.

Příspěvek od Nekronaut » 20.08.2012, 09:14 hod.

Rozhodně lepší x prodejných rare, než 1 legendary (a to nemusí být kdovíjaká). Takže nižší obtížnost je hloupost...

TrackThor
Doom Knight
Příspěvky:491

Re: Patch 1.0.4.

Příspěvek od TrackThor » 20.08.2012, 09:15 hod.

tak tam je zas otázka, vyplatí se kvůli legendárce obětovat šanci na nějakej zajímavej rare drop, protože by to bylo o dost rychlejší, ale skákání mezi obtížnostmi určitě vyřešený mít budou, jinak mě osobně se ani nelíbí to, že půjdeš první akt na inferno a pak třetí akt na legendárku, to je pro mě stejný jako jít farmit elity na normal
Obrázek

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky:2703
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:zomb#2334

Re: Patch 1.0.4.

Příspěvek od ZOMB » 20.08.2012, 09:18 hod.

Tak lvl legendárky bude určitě průměr lvlů těch zabitých elitek...
Proč zabíjet na normálu, když na infernu je taková zábava? :green: ;)
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Uživatelský avatar
Černý vlk
Wraith
Příspěvky:137
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Ngwathorgoth#1668

Re: Patch 1.0.4.

Příspěvek od Černý vlk » 20.08.2012, 09:50 hod.

tak ještě jednou: levly zabitých elitek se budou průměrovat a podle toho pak na konci obdržíte ilvl legendárky. Prosté. Farmi na normal 499 elitek a 1 na inferno, vypadne ti legendárka +/- lvl 15.

TrackThor
Doom Knight
Příspěvky:491

Re: Patch 1.0.4.

Příspěvek od TrackThor » 20.08.2012, 10:17 hod.

Černý vlk píše:tak ještě jednou: levly zabitých elitek se budou průměrovat a podle toho pak na konci obdržíte ilvl legendárky. Prosté. Farmi na normal 499 elitek a 1 na inferno, vypadne ti legendárka +/- lvl 15.
no že si seš tak jistej, když blizz k tomu ještě nic neřek :D
Obrázek

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky:2703
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:zomb#2334

Re: Patch 1.0.4.

Příspěvek od ZOMB » 20.08.2012, 10:23 hod.

počkáme si na oficiální oznámení od blizzu, do té doby můžeme jenom hádat jak to bude...
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Projax
Gorebelly
Příspěvky:214
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Projax#2148

Re: Patch 1.0.4.

Příspěvek od Projax » 20.08.2012, 12:14 hod.

no doufám ,že to bude průměr lvlů. Jinak co sem koukal na Dfans.com tak tam měli legendary affixy 10 možností tzn roll na nějakou slušnou může taky trvat pěkně dlouho ;)

Y0G1
Burning Soul
Příspěvky:676

Re: Patch 1.0.4.

Příspěvek od Y0G1 » 20.08.2012, 12:31 hod.


Papagaj
Gorebelly
Příspěvky:378
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Papagaj#2656
Bydliště:Zilina

Re: Patch 1.0.4.

Příspěvek od Papagaj » 20.08.2012, 12:35 hod.

301+75+150

Takze teoreticky budem mat 526% MF

lol :green:

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky:2703
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:zomb#2334

Re: Patch 1.0.4.

Příspěvek od ZOMB » 20.08.2012, 12:48 hod.

ty se máš... ;)
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Papagaj
Gorebelly
Příspěvky:378
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Papagaj#2656
Bydliště:Zilina

Re: Patch 1.0.4.

Příspěvek od Papagaj » 20.08.2012, 12:56 hod.

Ak je to vsetko pravda co si myslim ze je, tak najcennejsimi vecami budu prave tie s perfect rollom dvoch hl atribut, all resistu a MF.

K comu je uber DPS gear s 200 000 dps, ked sa neda swapovat gear cize pack sa zabije sice rychlo, ale teoreticky len s 200% MF co je o nicom.

Vcera mi dropol belt

+120 dext
+60 str
+50 int
+80 all resist
+57 fire resist
20% MF


Predal sa za 5 mil behom 2 minut :D Takze ludia sa uz predzasobuju :)

Odpovědět

Zpět na „Obecně“