Paragon 1000 překonán
-
- Minion of Destruction
- Příspěvky:874
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:mdmT#2837
... Shadou Tvůj pohled na věc chápu a celkem i rozumím tomu co píšeš, ale popravdě osobně jsem to co jsi popsal pociťoval naposledy na MP10 před příchodem ROSu, to byl ještě celkem slušnej HC ... píšeš o efektivním hraní solo T6 hry - pokud jsi docílil takovýho stavu, tak gratuluju ( osobně hraju efektivně s 2 postavama solo T5 a s jednou T4 ) , ale ruku na srdce - neříkáš tím, že efektivně farmíš T6 na solo, že ta postava je tam za normální situace ( tzn. žádný lagy, žádný DC ) v podstatě nesmrtelná? ... jakej je potom rozdíl oproti SC? ... ale ano pravdu, toto je jen můj názor ( jako čistokrevnýho HC hráče ) a popravdě si myslím, že je všechno jen ne směšnej :-)) ...
- Shadou
- Minion of Destruction
- Příspěvky:905
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Shadou#2399
Re: Paragon 1000 překonán
tak to opravdu neříkám, že je v podstatě nesmrtelná, tři oštěpy ve fiedls a procuje pasivka...tím efektivně myslím, že před měsícem sem t5 bounty jezdil za dvacet minut, ted jezdím t6 bounty za dvacet minut a na začátku sem jezdil normál bounty za dvacet minut O nesmrtelnosti, nebo možnosti neumření vůbec nemluvím, pasivka mi procne jednou dvakrát za odpoledne...chvilka nepozornosti, frozen a já přimrznu, do toho frozen orb nebo poison, nebo jiný affixy kterým je potřeba se vyhnout a mám červenou obrazovku...jak říkali ve hře o trůny Valar Morghulis každý musí zemřít to ale na SC neplatí
A v tom je právě ten rozdíl HC od SC, chvilka nepozornosti a smrt perma...na SC chvilka nepozornosti , smrt, obnovení a jede se dál
Já tě nechtěl ničím urazit, nesmíš být tak vztahovačný, "to co píší výše je směšné" nebylo to co napsal mdmT je směšné to sem psal obecně, že hráči říkají, že tohle HC není dost HC, tak proč to nehrají? Když o tom přemýšlím, tak možná mi lehký úsměv na tváři od tebe přišlo to, jak si psal, že za pět hodin hraní máš gear zpět...ale to bylo jen proto, že mě nafarmení gearu na T6 trvalo tak dlouho...nic víc
A v tom je právě ten rozdíl HC od SC, chvilka nepozornosti a smrt perma...na SC chvilka nepozornosti , smrt, obnovení a jede se dál
Já tě nechtěl ničím urazit, nesmíš být tak vztahovačný, "to co píší výše je směšné" nebylo to co napsal mdmT je směšné to sem psal obecně, že hráči říkají, že tohle HC není dost HC, tak proč to nehrají? Když o tom přemýšlím, tak možná mi lehký úsměv na tváři od tebe přišlo to, jak si psal, že za pět hodin hraní máš gear zpět...ale to bylo jen proto, že mě nafarmení gearu na T6 trvalo tak dlouho...nic víc
- Dark_Deamon
- Archangel
- Příspěvky:5420
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:DarkDeamon#2454
- Bydliště:Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Paragon 1000 překonán
Od patche 1.13 může člověk založit rovnou HC postavuZOMB píše:No... v D2 musíš nejdřív zabít Baala s SC postavou, abys mohl na HC...:
Osobně si myslím, že v D3 není HC rip až tak destruktivní jako třeba v D2. Zas je to ale dáno tím, jak je D3 postavený...společná truhla pro všechny chary, PL pro všechny chary atd.
Možná se v D3 HC mohlo zavést to, co platí u SC smrti v D2. Tam když člověk ripne, tak dá sice jen esc a doběhne si pro postavu, což není až tak hrozný. Taky ale přijde o 20% celkové hodnoty zlata, což by v D3 mohlo mít divoký následky...Si představte, že by se vám podařilo 3x za noc ripnout
Re: Paragon 1000 překonán
...a ještě ztratí 10% XP
To by byl hardcore
To by byl hardcore
-
- Minion of Destruction
- Příspěvky:874
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:mdmT#2837
Re: Paragon 1000 překonán
... s těma 5 hodinama to bylo lehké nepochopení - neměl jsem zpět gear, ale měl jsem na sobě skoro podobnej a byl jsem schopnej hrát stejnou obtížnost na které jsem umřel ( bylo to sólo T4 ) a jen mi ten rift trval o 2 minuty dýl ... ale jinak jsem poslední kdo by to chtěl rozpoutat flame SC/HC a to ještě proti HC, když jej sám hraju ... ale jinak beru to co píšeš, problém asi bude u mě - byla doba kdy mě HC hra opravdu bavila výrazně více než SC hra ( např když jsem měl ve vanile PL 85+ a pak na začátku ROSu když byl drop ještě boostem :-), teď to hraju a baví mě to asi tak jako když jsem prvního půl roku od vydání hrál SC a po +/- 300 odehraných hodinách jsem si říka jestli to má vlastně nějakej význam hrát ... pak jsem přešel na HC a to mi vydrželo dalších 1.000+ hodin ... každopádně za mě už by to chtělo nějaký výrazný oživení ...
-
- Minion of Destruction
- Příspěvky:874
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:mdmT#2837
Re: Paragon 1000 překonán
Darku, ZOMBE - jasan, postihy jakýkoliv, proč ne, ale "problém" je jinde ( přijde mi skoro na palici,že toto píšu:-)) , problém je ten, že na HC se skoro neumírá:-)) ... lagy a DC se výrazně omezily a celkově ten koncept hry se naprosto změnil, léčení je daleko víc pod kontrolou, Ik neexistuje , tzn. kdo vydržel hrát HC doteď, tak prostě skoro neumírá a když už umře, tak já prostě tvrdím, že má v bedně gear, že bude hrát maximálně o 1-2T nižší úroveň stejně rychle ...
- Dark_Deamon
- Archangel
- Příspěvky:5420
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:DarkDeamon#2454
- Bydliště:Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Paragon 1000 překonán
Tak takhle daleko jsem se ještě nedostal, takže nemohu posoudit...
- Kuki10
- Globální moderátor
- Příspěvky:7218
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Kuki#2122
- Bydliště:Brno
Re: Paragon 1000 překonán
Pokud nechcipnes několikrát za týden tak cajk, ale ty vytuneny itemy zamrzí.....
Já nikdy nezažil smrt díky DC a to jsem jich pár měl. Dycky to zapichnu nějak exkluzivně.
Odesláno z mého Nexus 4 pomocí Tapatalk
Já nikdy nezažil smrt díky DC a to jsem jich pár měl. Dycky to zapichnu nějak exkluzivně.
Odesláno z mého Nexus 4 pomocí Tapatalk
Best HC parta 4ever "The Expendables"
Profil zde!
Expendables stream!
Dotazy směřujte buď do PM, nebo na kuki10@diablofans.cz
Profil zde!
Expendables stream!
Dotazy směřujte buď do PM, nebo na kuki10@diablofans.cz
- Dark_Deamon
- Archangel
- Příspěvky:5420
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:DarkDeamon#2454
- Bydliště:Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Paragon 1000 překonán
Tak to určitě zabolí, o tom žádná. Kor když člověk ztratí něco, co fakt nepadá. Víme, jak to v Diablu chodí. To, co padne jednomu 3x za půl roku nepadne druhýmu ani jednou za rok
-
- Minion of Destruction
- Příspěvky:874
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:mdmT#2837
Re: Paragon 1000 překonán
... tak mě se v Rosu povedlo zrakvit zatím 2 postavy a to jedna nestojí vůbec za řeč ( DH co mělo na lvl 70 asi 2h ) a to hráváme v podstatě jen T4+ ... a troufnu si říct, že většina aktivních hráčů na tom bude podobně - pokud pominu extrémy typu Lea, kterej zrakvil asi 5 wizzů za týden na DC :-))) ...
- Kuki10
- Globální moderátor
- Příspěvky:7218
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Kuki#2122
- Bydliště:Brno
Re: Paragon 1000 překonán
Já mám v rosku 3 tipy tuším.
1x wizz se skoro kompletní archonem od té doby ho nehraju.
Pak pet a jade wd....
Ti není tak hrozný.
Odesláno z mého Nexus 4 pomocí Tapatalk
1x wizz se skoro kompletní archonem od té doby ho nehraju.
Pak pet a jade wd....
Ti není tak hrozný.
Odesláno z mého Nexus 4 pomocí Tapatalk
Best HC parta 4ever "The Expendables"
Profil zde!
Expendables stream!
Dotazy směřujte buď do PM, nebo na kuki10@diablofans.cz
Profil zde!
Expendables stream!
Dotazy směřujte buď do PM, nebo na kuki10@diablofans.cz
- Shadou
- Minion of Destruction
- Příspěvky:905
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Shadou#2399
Re: Paragon 1000 překonán
já mám v RoS dva ripy a oba blizzem, v tom má mdmT pravdu. Ale nemyslím si, že by bylo HC o dost lehčí, za lehčí bych ho bral, kdybych se svým papírovým wd stál ve s*ač celý boj s elitou a nehly se mi HPčka, to by pak byla nesmrtelnost, ale když dostanu tři tafky a mám červenou obrazovku a vím, že když to zrakvím tak je konec, tak to je HC...
Já myslím, že se na HC obecně moc neumírá hlavně proto, že každý HC hráč po několika (desítkách) ripech dokáže odhadnout na jakou obtížnost má a na další se posouvá až když má odladěnou tu danou. Kdyby po doexpení hráč sám skočil rovnou třeba na T3 nebo dokonce na T6, tak to IK dostane taky Takže to je spíš o tom, že HC hráči umějí hrát tak, aby neumřeli, dokážou odhadnout schopnosti...kdežto na SC rovnou skočí to nejvyšší a neřeší jestli ripnou...
jinak že se moc neumírá bych neřekl, ted když jako "bokovku" expím lidi, tak vidím, jak to umírá jen se o tom nikde nepíše už jako dřív...
Já myslím, že se na HC obecně moc neumírá hlavně proto, že každý HC hráč po několika (desítkách) ripech dokáže odhadnout na jakou obtížnost má a na další se posouvá až když má odladěnou tu danou. Kdyby po doexpení hráč sám skočil rovnou třeba na T3 nebo dokonce na T6, tak to IK dostane taky Takže to je spíš o tom, že HC hráči umějí hrát tak, aby neumřeli, dokážou odhadnout schopnosti...kdežto na SC rovnou skočí to nejvyšší a neřeší jestli ripnou...
jinak že se moc neumírá bych neřekl, ted když jako "bokovku" expím lidi, tak vidím, jak to umírá jen se o tom nikde nepíše už jako dřív...
- Darkness
- The Butcher
- Příspěvky:1316
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:LeonardoCA#1772
- Bydliště:earth
Re: Paragon 1000 překonán
to nebylo 5 za tyden, ale za mesic - z toho ale 2 za 5 minutpokud pominu extrémy typu Lea, kterej zrakvil asi 5 wizzů za týden na DC :-)))
myslim, ze v ROS uz 7 wizardu - 5xDC a 2x moje chyba
(nepocitam T6 only postavy mezi 30-50 lvl ..)
----------------
ale ta ztrata expu by nebyla spatna, stacilo ztrata 1 PL pri smrti - to by zebricky SC vs HC asi vypadaly trochu jinak a paragon lvl by byly trosku vypovidajici o schopnostech hrace, nejen o casu
na sc by to vyresilo problem s tim, ze lidi hrajou na obtiznost kde na to nemaj ... a na hc by to nikomu nevadilo (pred ROS clovek prisel o vsechny paragony)
The people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do.
DiabloProgress YouTube TwitchTV Twitter I think I'm going back I think I'll go back (one day ...)
DiabloProgress YouTube TwitchTV Twitter I think I'm going back I think I'll go back (one day ...)
Re: Paragon 1000 překonán
podle me se ty HC smrti uz neresi tolik skrz dve veci...prvni je, ze neprijdes o PL a druhy je smartloot..kazdej ma vetsinu nahradniho gearu uz v truhle takze proste to neni takova tragedie jako driv..kde si kazdej kupoval v AH drahy itemy za vsechny prachy a po RIPU pak nemel nic...ani ten nahradni gear pac ten takvy vetsinou prodal aby mel na lepsi...
Re: Paragon 1000 překonán
presne jak pise reve, kdyz mi ripla postava ve vanile do ktere jsem nalil 3 miliardy goldu, byl jsem na infarkt, pac itemy v hajzlu, prachy v hajzlu a nafarmit neco podobneho bylo nemozne, dnes smaznu vsechny postavy co mam na sc a vubec me to nebude tankovat, pac mam plnou truhlu nahradnich hader, ale ano je to na sc, ale uplne stejne je to na hc to mi nikdo nebude vykladat, jen je tam navic to expeni na 70, takze dnesni hc je saskarna a to doslova.
- Antabus
- Burning Soul
- Příspěvky:693
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Antabus#2689
- Bydliště:Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Paragon 1000 překonán
penelizace za rip obecně a darkness ripy - můj pohled :
no srovnávání D2 a D3 moc už nejde. Každopadně HC postavy by měly ztrácet všecky expy - od toho je to hardcore, s hardcore byl spojený určitý styl hry, určité buildy, určité elitářství, ano komunita nejzarytějších pařanů s klady i zápory s tím spojenými. V D2 bylo možné zachránit itemy postavy, ale musel byt ve hře spolubojovník, kterému mu jste to dopředu dovolili ( úžasný prvek hry při hraní PK }:-) ), ten je pak mohl vyzvednout, pokud byl schopný zabit to, co zabilo vás, což taky nebylo v D2 samo sebou, ale nešlo zachránit items, co byly v truhle, což vidím jenom jako vývojovanou nedokonalost tehdejší hry - sdílená truhla je na 100% krok správným směrem. K tomu jen, že bych o to nestál, příjde mě, že v D3 má parta už i tak hromadu výhod a solo hračů je malinko, tak to by rovnou mohli přesouvat gear mrtvoly do truhly, protože kdyby ho mohli sbírat jiní, jen by se množily krádeže a blizz by měl plnou mailovou schránku brekotu o zlodějích a to nechceme nikdo, patche by vycházely ještě 2 krát pomaleji. Čili z toho pro mě zavěr, když smrt, tak opravdová, hotovson. Pak by ten kdo se valí T6 riftem n HC byl opravdu frajer. Tak by to mělo být.
Z reálných výše psaných eventualit, co by snad i blizz realizovat mohl, se mi nejvíce libí ztráta nějakýho % goldů.
Proč je špatně že postih za smrt je malý? Vemu si trochu na paškál právě případ darknesss:
5 krát za týden či za 4týdny, umíral si hodně a hlavně zbytečně, s tím hrát moc úspěšně nemůžeš dlouhodobě - myslím že i proto, že ti smrt nebyla dost velkým postihem. ( já vím že si měl/máš nyní mizerný net- jenže tomu si měl zase přizpůsobit, po jednom, opravdu nejpozděj dvou ripech, styl hry, nebo to úplně nehrát. Neudělal si to, to je bohužel politováníhodný nerozum a důsledky z toho zřejmý) Druhá věc je, že sis, jak si sám psal, schovával max 1-2 kusy gearu do zálohy a zbytek rozdával /salvoval. Inu v obodobí hojnosti je vždy potřeba myslet na časy mizerný, který prostě přijdou. (sám sem taky vůl např ale vyhodil 2 mirrorbally- pač sem si mylsle zpočatku jak bežný offhand to je, měl sem z prvních 5 lege offhandu 3 mirrorbally na 3missele )
Ted už torchu odbočím z tématu. Ta ttruhla je fakt hloupě malá. Mám plné obsazení počtu postav na účtě ale jen pro to, že jsou z nich nosiči na items, to je prave demence, návrat k D2 nechápu, proč nelze mít založek rovnou šest(je tam na ně místo), jako ja si kvůli dalším dvoum záložkám další datadisk stejně kupovat nebudu (koupím si ho kvuli hernimu obsahu, ne takové ptakovině, co blizz měl davno udělat, to je jen k nasrání)
no srovnávání D2 a D3 moc už nejde. Každopadně HC postavy by měly ztrácet všecky expy - od toho je to hardcore, s hardcore byl spojený určitý styl hry, určité buildy, určité elitářství, ano komunita nejzarytějších pařanů s klady i zápory s tím spojenými. V D2 bylo možné zachránit itemy postavy, ale musel byt ve hře spolubojovník, kterému mu jste to dopředu dovolili ( úžasný prvek hry při hraní PK }:-) ), ten je pak mohl vyzvednout, pokud byl schopný zabit to, co zabilo vás, což taky nebylo v D2 samo sebou, ale nešlo zachránit items, co byly v truhle, což vidím jenom jako vývojovanou nedokonalost tehdejší hry - sdílená truhla je na 100% krok správným směrem. K tomu jen, že bych o to nestál, příjde mě, že v D3 má parta už i tak hromadu výhod a solo hračů je malinko, tak to by rovnou mohli přesouvat gear mrtvoly do truhly, protože kdyby ho mohli sbírat jiní, jen by se množily krádeže a blizz by měl plnou mailovou schránku brekotu o zlodějích a to nechceme nikdo, patche by vycházely ještě 2 krát pomaleji. Čili z toho pro mě zavěr, když smrt, tak opravdová, hotovson. Pak by ten kdo se valí T6 riftem n HC byl opravdu frajer. Tak by to mělo být.
Z reálných výše psaných eventualit, co by snad i blizz realizovat mohl, se mi nejvíce libí ztráta nějakýho % goldů.
Proč je špatně že postih za smrt je malý? Vemu si trochu na paškál právě případ darknesss:
5 krát za týden či za 4týdny, umíral si hodně a hlavně zbytečně, s tím hrát moc úspěšně nemůžeš dlouhodobě - myslím že i proto, že ti smrt nebyla dost velkým postihem. ( já vím že si měl/máš nyní mizerný net- jenže tomu si měl zase přizpůsobit, po jednom, opravdu nejpozděj dvou ripech, styl hry, nebo to úplně nehrát. Neudělal si to, to je bohužel politováníhodný nerozum a důsledky z toho zřejmý) Druhá věc je, že sis, jak si sám psal, schovával max 1-2 kusy gearu do zálohy a zbytek rozdával /salvoval. Inu v obodobí hojnosti je vždy potřeba myslet na časy mizerný, který prostě přijdou. (sám sem taky vůl např ale vyhodil 2 mirrorbally- pač sem si mylsle zpočatku jak bežný offhand to je, měl sem z prvních 5 lege offhandu 3 mirrorbally na 3missele )
Ted už torchu odbočím z tématu. Ta ttruhla je fakt hloupě malá. Mám plné obsazení počtu postav na účtě ale jen pro to, že jsou z nich nosiči na items, to je prave demence, návrat k D2 nechápu, proč nelze mít založek rovnou šest(je tam na ně místo), jako ja si kvůli dalším dvoum záložkám další datadisk stejně kupovat nebudu (koupím si ho kvuli hernimu obsahu, ne takové ptakovině, co blizz měl davno udělat, to je jen k nasrání)
TreshSocket a Magic Find - Tresh socket - testování účinnosti magic findu
HC grál (-5) - TM, ZOD, MSL, Cranium Basher, Torch of Iro
MELEE only Turnaj - Březen 2021 -vice ZDE
HC grál (-5) - TM, ZOD, MSL, Cranium Basher, Torch of Iro
MELEE only Turnaj - Březen 2021 -vice ZDE
Re: Paragon 1000 překonán
Pro ty co tu mluvili o tom, že ten klučina ty XP PL exploitoval... může mi někdo říci jak by to dokázal v takovém množsví?
https://tdgameclub.com/ - Trusted game reviews
http://tomgamer.com
http://gamingcats.com - Indie game studio
https://worldofadults.com
http://tomgamer.com
http://gamingcats.com - Indie game studio
https://worldofadults.com
Re: Paragon 1000 překonán
thomas_:
Nechápu, opravdu nechápu, jak to Blizzard mohl nechat 2 měsíce.
Nechápu, opravdu nechápu, jak to Blizzard mohl nechat 2 měsíce.
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
- babacho
- Burning Soul
- Příspěvky:788
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:KarelKiller #2267
Re: Paragon 1000 překonán
Tak to me muze tesit ze tech mych par stovek par mam poctive vysedenych ikdyz jen SC
Re: Paragon 1000 překonán
Tak tak... PL 392, málokdy čistě XP farm, spíš vůbec . Až poslední dobou jedu Bounties kolečko,ale to spíš kvůli goldům.
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !