D3 /// Prosba o shrnutí situace okolo hry + Pozdrav známým
Na foru je vice zivo nez v D3 :-D a jestli te soft nebavi Tyckine tak zkus HC, to me jeste chvili nad vodou drzi :-) a realitvne bavi jelikoz nesmim ripnout :-D
Re: D3 /// Prosba o shrnutí situace okolo hry + Pozdrav znám
JJ, HC barbar je kromě SC křováka v plánu Ale můj friendlist je čím dál víc offline, a lepší to nebude. A když tu na fórum pověsím svoje krásné vycraftěné rukavičky, už mi je nikdo ani nepochválí
Ale musím ještě vydržet, kámoš s DH bude mít za chvíli "supergear" a těším se, jak budem spolu řádit na MP10
Ale musím ještě vydržet, kámoš s DH bude mít za chvíli "supergear" a těším se, jak budem spolu řádit na MP10
Re: D3 /// Prosba o shrnutí situace okolo hry + Pozdrav znám
:-D mam křováka 59 musim ho dotlačit na inferno :-D dej mi čas :-D
Re: D3 /// Prosba o shrnutí situace okolo hry + Pozdrav znám
Pokud jde o Path of Exile, tak bych chtěl poprosit hlavně Voziho, ale i další, kteří Path of Exile hrají nebo hráli, o zasvědcený komentář, respektive o nějaké konkrétnější introduction (ale pokudmožno realisticky - nepřikrášleně):
Pro ty co neví co je POE doporučuji shlédnout pro začátek: http://www.youtube.com/watch?v=OpnUAOQA9vc
Ahoj,
k PoE asi ve stručnosti tolik:
systém skillů, popř. funkce respec systému (jediné, co o té hře relevatně vím, je obrovský skill tree)
aktivní x pasivní skily
Pro aktivní skily se používá systém kamenů (něco na způsob run), které se vkládají do předmětů. Je unikátní, variabilní a zábavný (dají se vytvářet zajímavé kombinace - např. najdeš gem "fireball" - je možné ho použít jako past co se aktivuje ,můžeš si přidat více projectilů anebo naopak soustředit sílu do jednoho cíle atd.)
Tyto "skill gemy" získávají též zkušenosti a zvyšují svůj lvl (max20) a samozřejmě užitné vlastnosti.
Pak je tu pro všechny postavy společný pasivní strom, ale každá class začíná na jiné startovní pozici a je jen na každém kudy se ve stromě vydá.
(není problém mít čarodějku co drtí nepřátele obouručním kladivem nebo barba s lukem co zkrápí nepřítele salvou šípů ap.)
Možnosti jsou neomezené ...
Respec (možnost změny skilu) - je možné si za 1respec bod změnit jeden pasivní skill ve stromu. "Respec" body se dají získat jednak za některé questy a za druhé jako "regret orb" což je jakási obdoba run z diabla2 (a mimojiné takové platidlo ve světě PoE).
Především ze začátku jsou však tyto orby celkem vzácné a drahé.
Aktivní skily (gemy) je možné měnit libovolně a vytvářet zajímavé kombinace.
specifikace jednotlivých classů
- každá class (třída postav) začíná jinde v pasivním stromě (poblíž pasivek, které ji charakterizují)
- další odlišnost je v zaměření na primární staty (síla, obratnost, inteligence), které se přidělují automaticky za každý level a jsou nutné pro splnění minimálních požadavků (req lvl) u skill gemů a itemů.
Mimoto přidávají i staty (inteligence = mana/energy shield, dexterita = úhyby a přesnost zásahu, síla = život , damage)
itemizace
V lecčems podobný diablu 2, ale se spoustou originálních prvků.
Není důležitá jen kvalita itemu (jeho staty), ale též počet socketů (až 6) a jejich případná provázanost (souvisí se systémem skill gemů).
- Ve hře jsou bílé, magické, vzácné a unikátní předměty.
- Systém affixů (prefix/suffix)
- systém vylepšování předmětů (např. najdeš bílý předmět se 6-ti sockety > uděláš z něj magický s náhodnými vlastnostmi (pomocí orbů) měníš dokud se ti nelíbí vlastnosti > změníš na rare (původní vlastnosti zůstanou a přibude další) , přidáš další rare vlastnost ap. Pokud si s výsledkem spokojen můžeš si hrát s "linkováním" (spájením socketů) ....
Dají se prodávat různé kombinace itemů za orby (herní měna) ap. ..
systém obchodu mezi hráči
ve hře nejsou peníze, AH ani RMAH
obchod probíhá klasicky "diablovsky" přes trade okno
jako měna slouží především orby (obdoba run)
orby získáváš rozkládáním nalezených věcí či jejich prodáváním vendorům (obchodníkům ve městě), zabíjením monster, obchodováním ...
některé vzácné orby jsou opravdu cenné (podobně jako vysoké runy v diablu2)
end game
pvp (systém arén) ,ale k tomu jsem se pořádně nedostal takže tě odkáži spíše na YT videjka či jiné zdroje
"endgame mapy" - na konci poslední obtížnosti se dají najít jakési "runy" (mapy), což jsou v podstatě "tajné" lokace do kterých se jinak nedá dostat
tyto mapy mají zvýšenou obtížnost a level oblasti a v každé se nachází 1-2 unikátní bosové.
Zatímco maximální level ve hře je možné vytáhnout na 100 (už do dohnat na 80 je pořádná fuška).
Zatímco v poslední obtížnosti (3.akt) se level oblastí (od kterého se odvýjí drop (ilvl) věcí) pohybuje v rozmezí 61-65(6) ?
Nejnižší mapy začínají na levelu 66 (navíc se daj enchantovat a získají pak další magické vlastnosti)
např. +30% více itemů ze zabitých monster, ale k tomu třeba +20% reflect damage ... (takže dostávají pozitivní i negativní vlastnosti)
Mapy se dají povyšovat (3x map lvl 66 = map67 ..), očarovat (magické, rare ..), vylepšovat quality (množství droplých věcí)
Ve oblastech (mapách) s vyšším levelem padají i lepší itemy (mohou se rolnout lepší afixy) atd ....
Zatím jsem hrál jen mapy 68 level .. nevím jak to vypadá dále ..
plusy
spousta toho již zaznělo
+ hra je zdarma (f2p - systém poplatků, které vylepšují jen vizuální stránku hry, lepší truhla ap., ale nemají vliv na herní obsah)
+ variabilnost prostředí (náhodně generované mapy)
+ itemizace
+ unikátní a zábavný systém skilů
+ smysluplný endgame
+ neustálé vylepšování hry (x-tý patch od ledna)
+ přislíbené nové lokace (je v plánu akt 4 , možná časem i 5), monstra, itemy , dobrá komunikace vývojářů s komunitou a spousta dalšího
mínusy
většinou záležitosti technického rázu na kterých se třeba časem zapracuje ...
- horší animace postav, příběh, omáčka okolo ...
- omezený dohled - špatně se míří dolů(J) (pro mě jako ranged class zjevná nevýhoda), často dostávám rány dřív než vidím nepřítele na obrazovce
+- nízký ping, ale poměrně časté lagy
- nevalná optimalizace (množství efektů má především v partě neblahý vliv na plynulost hry)
- absence "setových předmětů"
.... ale na spoustě věcí se pracuje a hra se pořád vyvíjí :-)
Pro ty co neví co je POE doporučuji shlédnout pro začátek: http://www.youtube.com/watch?v=OpnUAOQA9vc
Ahoj,
k PoE asi ve stručnosti tolik:
systém skillů, popř. funkce respec systému (jediné, co o té hře relevatně vím, je obrovský skill tree)
aktivní x pasivní skily
Pro aktivní skily se používá systém kamenů (něco na způsob run), které se vkládají do předmětů. Je unikátní, variabilní a zábavný (dají se vytvářet zajímavé kombinace - např. najdeš gem "fireball" - je možné ho použít jako past co se aktivuje ,můžeš si přidat více projectilů anebo naopak soustředit sílu do jednoho cíle atd.)
Tyto "skill gemy" získávají též zkušenosti a zvyšují svůj lvl (max20) a samozřejmě užitné vlastnosti.
Pak je tu pro všechny postavy společný pasivní strom, ale každá class začíná na jiné startovní pozici a je jen na každém kudy se ve stromě vydá.
(není problém mít čarodějku co drtí nepřátele obouručním kladivem nebo barba s lukem co zkrápí nepřítele salvou šípů ap.)
Možnosti jsou neomezené ...
Respec (možnost změny skilu) - je možné si za 1respec bod změnit jeden pasivní skill ve stromu. "Respec" body se dají získat jednak za některé questy a za druhé jako "regret orb" což je jakási obdoba run z diabla2 (a mimojiné takové platidlo ve světě PoE).
Především ze začátku jsou však tyto orby celkem vzácné a drahé.
Aktivní skily (gemy) je možné měnit libovolně a vytvářet zajímavé kombinace.
specifikace jednotlivých classů
- každá class (třída postav) začíná jinde v pasivním stromě (poblíž pasivek, které ji charakterizují)
- další odlišnost je v zaměření na primární staty (síla, obratnost, inteligence), které se přidělují automaticky za každý level a jsou nutné pro splnění minimálních požadavků (req lvl) u skill gemů a itemů.
Mimoto přidávají i staty (inteligence = mana/energy shield, dexterita = úhyby a přesnost zásahu, síla = život , damage)
itemizace
V lecčems podobný diablu 2, ale se spoustou originálních prvků.
Není důležitá jen kvalita itemu (jeho staty), ale též počet socketů (až 6) a jejich případná provázanost (souvisí se systémem skill gemů).
- Ve hře jsou bílé, magické, vzácné a unikátní předměty.
- Systém affixů (prefix/suffix)
- systém vylepšování předmětů (např. najdeš bílý předmět se 6-ti sockety > uděláš z něj magický s náhodnými vlastnostmi (pomocí orbů) měníš dokud se ti nelíbí vlastnosti > změníš na rare (původní vlastnosti zůstanou a přibude další) , přidáš další rare vlastnost ap. Pokud si s výsledkem spokojen můžeš si hrát s "linkováním" (spájením socketů) ....
Dají se prodávat různé kombinace itemů za orby (herní měna) ap. ..
systém obchodu mezi hráči
ve hře nejsou peníze, AH ani RMAH
obchod probíhá klasicky "diablovsky" přes trade okno
jako měna slouží především orby (obdoba run)
orby získáváš rozkládáním nalezených věcí či jejich prodáváním vendorům (obchodníkům ve městě), zabíjením monster, obchodováním ...
některé vzácné orby jsou opravdu cenné (podobně jako vysoké runy v diablu2)
end game
pvp (systém arén) ,ale k tomu jsem se pořádně nedostal takže tě odkáži spíše na YT videjka či jiné zdroje
"endgame mapy" - na konci poslední obtížnosti se dají najít jakési "runy" (mapy), což jsou v podstatě "tajné" lokace do kterých se jinak nedá dostat
tyto mapy mají zvýšenou obtížnost a level oblasti a v každé se nachází 1-2 unikátní bosové.
Zatímco maximální level ve hře je možné vytáhnout na 100 (už do dohnat na 80 je pořádná fuška).
Zatímco v poslední obtížnosti (3.akt) se level oblastí (od kterého se odvýjí drop (ilvl) věcí) pohybuje v rozmezí 61-65(6) ?
Nejnižší mapy začínají na levelu 66 (navíc se daj enchantovat a získají pak další magické vlastnosti)
např. +30% více itemů ze zabitých monster, ale k tomu třeba +20% reflect damage ... (takže dostávají pozitivní i negativní vlastnosti)
Mapy se dají povyšovat (3x map lvl 66 = map67 ..), očarovat (magické, rare ..), vylepšovat quality (množství droplých věcí)
Ve oblastech (mapách) s vyšším levelem padají i lepší itemy (mohou se rolnout lepší afixy) atd ....
Zatím jsem hrál jen mapy 68 level .. nevím jak to vypadá dále ..
plusy
spousta toho již zaznělo
+ hra je zdarma (f2p - systém poplatků, které vylepšují jen vizuální stránku hry, lepší truhla ap., ale nemají vliv na herní obsah)
+ variabilnost prostředí (náhodně generované mapy)
+ itemizace
+ unikátní a zábavný systém skilů
+ smysluplný endgame
+ neustálé vylepšování hry (x-tý patch od ledna)
+ přislíbené nové lokace (je v plánu akt 4 , možná časem i 5), monstra, itemy , dobrá komunikace vývojářů s komunitou a spousta dalšího
mínusy
většinou záležitosti technického rázu na kterých se třeba časem zapracuje ...
- horší animace postav, příběh, omáčka okolo ...
- omezený dohled - špatně se míří dolů(J) (pro mě jako ranged class zjevná nevýhoda), často dostávám rány dřív než vidím nepřítele na obrazovce
+- nízký ping, ale poměrně časté lagy
- nevalná optimalizace (množství efektů má především v partě neblahý vliv na plynulost hry)
- absence "setových předmětů"
.... ale na spoustě věcí se pracuje a hra se pořád vyvíjí :-)
Naposledy upravil(a) Rakiii dne 15.03.2013, 14:37 hod., celkem upraveno 1 x.
Re: D3 /// Prosba o shrnutí situace okolo hry + Pozdrav znám
Pekne info, ale Emhyrovi jsem vysvetlil vetsinu veci primo ve hre a uz zdarne nekolik dni progressuje.
Jinak vesmes s tim souhlasim. Pozitiva tady nijak vice rozebirat nebudu, aby tady zase nekdo nevtelel a nerekl, ze delam reklamu PoE. Jinak ping mne prijde naprosto OK. Kdyz uz se neco deje, tak to ma na svedomi vetsinou muj provider. S tim omezenym pohledem nevim teda. Vzdy budes videt vice na strany nez nahoru a dolu. To je dano snad parametry rozliseni. Lepsi optimalizaci by to chtelo urcite, ikdyz muj notas dava i to peklo v parte 6 lidi. Sem tam si ale zvykne a verim tomu, ze slabsim strojum to nedela vubec dobre. Ja jsem zase clovek, co spise oceni propracovane herni mechanismy a content nez nejaky libivy pribeh a cinematics. Blizzard treba tohle umi skvele a urcite to dokazi ocenit, ale to proste neni duvod hrani ARPG pro mne.
Jinak vesmes s tim souhlasim. Pozitiva tady nijak vice rozebirat nebudu, aby tady zase nekdo nevtelel a nerekl, ze delam reklamu PoE. Jinak ping mne prijde naprosto OK. Kdyz uz se neco deje, tak to ma na svedomi vetsinou muj provider. S tim omezenym pohledem nevim teda. Vzdy budes videt vice na strany nez nahoru a dolu. To je dano snad parametry rozliseni. Lepsi optimalizaci by to chtelo urcite, ikdyz muj notas dava i to peklo v parte 6 lidi. Sem tam si ale zvykne a verim tomu, ze slabsim strojum to nedela vubec dobre. Ja jsem zase clovek, co spise oceni propracovane herni mechanismy a content nez nejaky libivy pribeh a cinematics. Blizzard treba tohle umi skvele a urcite to dokazi ocenit, ale to proste neni duvod hrani ARPG pro mne.
Re: D3 /// Prosba o shrnutí situace okolo hry + Pozdrav znám
vidim ze si sa po 10tich rokoch nezmenil Vozi, len mi skus vysvetlot preco ma PoE prestal okolo lv 80 totalne bavit
Momentalnu situaciu okolo D2 neriesim hrajem/bavim sa ani Rim nepostavili za jeden den aj D2 sa stal legendou nejaku dobu po vydani LoD
(skuste si vygooglit zahranicne recenzie na dvojku v dobe vydania renovovane casaky mu dali 4/10)
Momentalnu situaciu okolo D2 neriesim hrajem/bavim sa ani Rim nepostavili za jeden den aj D2 sa stal legendou nejaku dobu po vydani LoD
(skuste si vygooglit zahranicne recenzie na dvojku v dobe vydania renovovane casaky mu dali 4/10)
-
- Gorebelly
- Příspěvky:378
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Papagaj#2656
- Bydliště:Zilina
Re: D3 /// Prosba o shrnutí situace okolo hry + Pozdrav znám
LOL Emhyr ty este zijes ? Ja, ze si siel robit deti a ty si len zmenil lokal
Neviem pre mna je u PoE neprekonatelny problem grafika a hratelnost. Divne sa to cele chova...tie postavy sa hybu jak u 10rocneho RPGcka. Moze tam byt aj neviem aky talent strom a neviem ake itemy.... ak mi nesedi hratelnost....tak ma to proste nebavi A nasilu ja hry nehram
Neviem pre mna je u PoE neprekonatelny problem grafika a hratelnost. Divne sa to cele chova...tie postavy sa hybu jak u 10rocneho RPGcka. Moze tam byt aj neviem aky talent strom a neviem ake itemy.... ak mi nesedi hratelnost....tak ma to proste nebavi A nasilu ja hry nehram
-
- Zhar the Mad
- Příspěvky:1569
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Reptile#2445
Re: D3 /// Prosba o shrnutí situace okolo hry + Pozdrav znám
takze diablo 3:
AH - top itemy, alebo itemy zamerane na urcity specificky build stoja cez miliardy goldov. Prsten s trifecta, prim statom pod pol miliardu nekupis. Echoing fury s damageom cez 1200, cd cez 80% a socketom ciste 2 miliardy.
RMAH - stale sa predavaju urcite veci a topky za 250 eciek...vid echoing fury vyssie.
Stale je 2000 0000 ludi na eu serveroch ktori maju priemerny gear a zhanaju novy. Momentalne sa skor oplati kupit za eura, pretoze to co stoji 2 miliardy sa da kupit aj za 50 eciek.
AH - top itemy, alebo itemy zamerane na urcity specificky build stoja cez miliardy goldov. Prsten s trifecta, prim statom pod pol miliardu nekupis. Echoing fury s damageom cez 1200, cd cez 80% a socketom ciste 2 miliardy.
RMAH - stale sa predavaju urcite veci a topky za 250 eciek...vid echoing fury vyssie.
Stale je 2000 0000 ludi na eu serveroch ktori maju priemerny gear a zhanaju novy. Momentalne sa skor oplati kupit za eura, pretoze to co stoji 2 miliardy sa da kupit aj za 50 eciek.
Re: D3 /// Prosba o shrnutí situace okolo hry + Pozdrav znám
Keby si to echo za 2 miliardy potreboval na takom MP 10 prezitie ...
Ale nepotrebujes
Ale nepotrebujes
Re: D3 /// Prosba o shrnutí situace okolo hry + Pozdrav znám
Obdivuji naprosto nelogicke srovnavani situace kolem D2 po vydani se soucasnou situaci kolem D3. To co vidite je uz finalni produkt. Zadne slozitejsi herni mechanismy do hry nepribydou ani v datadisku. D3 delal Blizzard vzdy s ohledem na konzole (ocividne striktni pozadavek Activision), takze uz s tim fantazirovanim ohledne dalsiho vyvoje hry prestante.
Jinak ja mam lvl 83 v PoE momentalne a zdaleka jeste nemam hotovy build ani po strance pasivniho stromu ani po strance gearu. Pokud sezenu jeden legendarni stit a udelam par levelu, tak budu moci respecnout par bodu a vzit vytouzeny "key stone". Hra mne bavi vice a vice, kdyz se snazim hrat co nejtezsi mapy a maximalizovat tak sanci na drop vyssich map s hromadou expu a lootu. Je to docela "challenge" vzhledem k penalizaci -15%expu za smrt. Ma to cenu vubec srovnavat s tou neexistujici "end game" v D3? PoE neni pro kazdeho a nekomu muze stacit jako zabava tam honit cislo DPS v D3 bez jakekoliv vyzvy, progressu a perspektivy. Blizzard si dal za cil oslovit "casual" hrace s D3 a povedlo se jim to a ted by se jeste "casual" hraci mohli prestat navazet do tech hardcore hracu, kteri od D3 ocekavail vetsi CUSTOMIZACI, OBTIZNOST, END GAME a PVP a ne tuhle pekne hratelnou a vypadajici konzoloidni arkadovou sra*ku. A pro vsechny, kdo si stale mysli, ze D3 cekaji zavratnejsi zmeny v designu v ramci datadisku hrajeme pisnicku na prani... www.youtube.com/watch?v=PNnqjbojqjE
Jinak ja mam lvl 83 v PoE momentalne a zdaleka jeste nemam hotovy build ani po strance pasivniho stromu ani po strance gearu. Pokud sezenu jeden legendarni stit a udelam par levelu, tak budu moci respecnout par bodu a vzit vytouzeny "key stone". Hra mne bavi vice a vice, kdyz se snazim hrat co nejtezsi mapy a maximalizovat tak sanci na drop vyssich map s hromadou expu a lootu. Je to docela "challenge" vzhledem k penalizaci -15%expu za smrt. Ma to cenu vubec srovnavat s tou neexistujici "end game" v D3? PoE neni pro kazdeho a nekomu muze stacit jako zabava tam honit cislo DPS v D3 bez jakekoliv vyzvy, progressu a perspektivy. Blizzard si dal za cil oslovit "casual" hrace s D3 a povedlo se jim to a ted by se jeste "casual" hraci mohli prestat navazet do tech hardcore hracu, kteri od D3 ocekavail vetsi CUSTOMIZACI, OBTIZNOST, END GAME a PVP a ne tuhle pekne hratelnou a vypadajici konzoloidni arkadovou sra*ku. A pro vsechny, kdo si stale mysli, ze D3 cekaji zavratnejsi zmeny v designu v ramci datadisku hrajeme pisnicku na prani... www.youtube.com/watch?v=PNnqjbojqjE
-
- Gorebelly
- Příspěvky:378
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Papagaj#2656
- Bydliště:Zilina
Re: D3 /// Prosba o shrnutí situace okolo hry + Pozdrav znám
Aj vo WoWku a aj tu sa honim za DPS a mne to jako endgame staci )
Re: D3 /// Prosba o shrnutí situace okolo hry + Pozdrav znám
Papagaj: těch ďábelský 666 dps unbuffed by mě fakt sralo
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
Re: D3 /// Prosba o shrnutí situace okolo hry + Pozdrav znám
Mna napriklad Poe bavilo zo zaciatku velmi a momentalne som to uz par dni nezapol akosi presla chut
- sgtmajfoley
- Doom Knight
- Příspěvky:575
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:sgtmajfoley#2877
Re: D3 /// Prosba o shrnutí situace okolo hry + Pozdrav znám
tiez ma PoE bavilo zo zaciatku, ze som hral iba to ale postupne je to uplne to iste dokola a navyse cely kombat je neskutocne pomaly a cele je to easy. Niekto povie, ze to je cele variabilne, vela skillov z gemov atd... nakoniec aj tak skoncis pri jednom skille a pomocne gemy ma 90% ludi tych istych. Takze neskutocna nuda. Race eventy ma zaujimaju asi tak ako jadrova fyzika...
to iste co vravis YOG1 mam s Diablom, nejak nemam chut, hrajem LoL a do toho stare singleplayerove hry.
to iste co vravis YOG1 mam s Diablom, nejak nemam chut, hrajem LoL a do toho stare singleplayerove hry.
>Panchita< - EQ fire Barb (1,2,3 elitky, chrumkavo prepečené)
>Curseblade< - Doge WD (ten pesa, uši jako kóň, červené má oči)
>Yolinka< - Fire Crus (dropping FPS since RoS)
>Twitch.tv< - streamujem väčšinou okolo obeda
>Curseblade< - Doge WD (ten pesa, uši jako kóň, červené má oči)
>Yolinka< - Fire Crus (dropping FPS since RoS)
>Twitch.tv< - streamujem väčšinou okolo obeda
Re: D3 /// Prosba o shrnutí situace okolo hry + Pozdrav znám
jenze ve wowku to honeni dps ma aspon smysl..protoze tam je treba na end content a take za to je potom nejaka odmena..nevim jak ted..ale driv to byl lepsi, gear. mounty rychlejsi, titul atd...Papagaj píše:Aj vo WoWku a aj tu sa honim za DPS a mne to jako endgame staci )
Re: D3 /// Prosba o shrnutí situace okolo hry + Pozdrav znám
Tento týden jsem se opět dostal ke hraní D3 a levluju zbylé postavy na 60 lvl, abych si udělal achievy mít z každého druhu 2x 60 lvl. Je to celkem fajn po delší odmlce si to zahrát. Určitě zábava spolu ve spojení se skypováním
Re: D3 /// Prosba o shrnutí situace okolo hry + Pozdrav znám
@sgtmajfoley.. jen tak pro zajimavost na jaky level ses dostal v PoE ? Mne to teda moc easy neprijde, kdyz hraji lvl 70+ rare mapy s perma kletbama, perma reflect dmg a bonusovou dmg u vsech monster. Navic kazda smrt -15% expu, coz muze predtavovat i nekolik hodin farmeni map na lvlu 80+ a cim dal vice se to zpomaluje a kazda smrt cloveka opravdu zamrzi. Zavody jsem zatim nezkousel a taky mne to nijak nelaka. Zabava to muze byt dobra, ale hold potrebuji udelat co nejvetsi level na postave, takze tim nechci ztracet cas. Osobne pouzivam 5 zkratek na flasky (1. movement speed + enchant dispel freeze, 2. mana + enchant dispel freeze, 3. mana + enchat remove curses a imka na curses po dobu trvani buffu, 4. armor + dispel freeze, 5. armor + remove curses a imka na curses po dobu trvani buffu), ktere clovek musi rotovat podle toho, jak se mu doplnuji a tezsi mapy maji i postihy na regen, takze to nejde jenom tak pomackat. Hlavni utocne skilly mam double strike (single target), lightning strike (aoe) a flicker strike (teleport + dmg na snipovani casteru a pohyb po bojisti), na unik mam whirling blades, dale pouzivam spell totem s modifikaci summon skeletons na rozptyleni tezsich mobu (tohle nahradim nejakym jinym skillem nebo alternativni kletbou az bude "godly gear"), kletbu podle volby (prehazuji enfeeble a critical weakness) a pod poslednim bindem nahazuji aury. Kdyz pises, ze boj je pomaly, tak nevis o cem mluvis. Takovym dojmem to pusobi pouze na nizkych levelech. Pokud to srovnam s D3, tak obtiznost je uplne nekde jinde. "Carry" buildy na end game, ktere navic potrebuji gear, se uz solidne zapoti na normal. Vetsina lidi ma neskutecne problemy jiz v aktu 3 na normal, protoze jedou ciste glass cannony nebo v aktu 2 na cruel, protoze ignoruji resisty a nemaji dostatek defensivnich statu v pasivnim strome. Pak prichazi merciless a clovek uz musi mit perfektne balancovany build, snazit se sehnat co nejlepsi gear (defensivni staty a HP / ES jsou jeste dulezitejsi nez DPS, kdyz chce clovek vysoky level, coz znamena neumirat) a i tak vzdy musi vyhodnocovat situaci a rychle reagovat, kdyz se neco zacne kazit. Za poslednich 10 dni vyslo nekolik patchu a z toho 3 byly vetsi, kde pridavali novy skill gem, legendarky a delali plno dalsich "tweaku" + minor bug fixy. Mezitim D3 fanousci cekaji na slavny patch, ktery prida mass identify a craft. No muzeme si klidne zahrat "najdi rozdil pro blbe".
Na WoWku mne osobne bavily pouze 2v2 + 3v3 areny, RBG, BG. Dost casu v ramci expeni postavy jsem stravil v BG. Ale i to "farmeni" PVP gearu davalo smysl a clovek to pocitil casem na postave. Farmeni DPS PVE gearu urcite melo taky smysl, vzhledem k "rage timerum" v raid instancich u bossu. V D3 ziskani lepsiho gearu prispeje tak leda k tomu, ze u toho clovek umre nudou. A i bez gearu si muze nastavit obtiznost sam v ramci MP a ma moznost ziskat stejne dobry gear na MP0 jak MP10. Vzdy je to spise o nahode a RNG ikdyz vyssi MP dropuje vice zakladnich itemu, na ktere se aplikuje MF. Neni to nic zasadniho a cely system je neuveritelne "casual friendly". Obtiznost odjela na dovolenou s panem "progressem". ARPG bylo vzdy o "mazleni se s postavou", ale v D3 to nedava smysl zadny. A ani nemuze, kdyz chteji mit uspech s D3 na konzolich. Jak by k tomu prisli nejaci "konzoliste" , kteri si to proste chteji zahrat jako kazdou dalsi normalni hru a neresit customizaci a itemizaci u postavy. Jak by se asi tvarili, kdyby se k nim dostalo info o uzasnych predmetech, ktere dropuji jenom po stovkach hodin farmeni na MP 10. Urcite by se jim libila predstava, ze by to museli hrat nekolik hodin denne, aby vubec meli sanci na tuto metu dosahnout. To by proste neslo, Blizzard to vi a hra podle toho vypada. Dan za tohle byla "POUZE" nulova dlouhodoba hratelnost. Coz Blizzard resit nemusi. Vetsinu zisku mel po vydani hry (pocet prodanych kopii a zisky z poplatku RMAH behem prvnich par mesicu) a situace se bude opakovat po vydani datadisku (ikdyz uz to nebude 12 mil. prodanych kusu ani nahodou). To vsechno se bude opakovat na konzolove casti trhu, kde zisky bude mit mozna jeste vetsi. Mezitim budou mlzit ohledne poctu aktivnich hracu a krmit lidi "dietnimi" patches.
Nejsem v zadnem pripade clovek, ktery ma radost z toho, ze se Blizzard (Activision) rozhodnul jit timto smerem vyvoje u D3. Dlouho jsem kroutil hlavou a ptal se sam sebe proc. Odpoved je jednoducha - ZISK - a ani ja jsem si ji dlouho nechtel pripustit. Tak jak mne bavilo sledovani vyvoje hry, tak mam jeste zajem sledovat deni ted. Je to pravdepodobne odezva, kterou kazdy hardcore fanousek serie stale citi, ikdyz hru nehraje. D3 mne bavilo docela dlouho, ale zcela zklamalo po strankach, ktere kazde ARPG nabizi (customizace, itemizace, progress). Po 10ti letech vyvoje od takoveho titulu jsem cekal vice, mnohem vice....
Na WoWku mne osobne bavily pouze 2v2 + 3v3 areny, RBG, BG. Dost casu v ramci expeni postavy jsem stravil v BG. Ale i to "farmeni" PVP gearu davalo smysl a clovek to pocitil casem na postave. Farmeni DPS PVE gearu urcite melo taky smysl, vzhledem k "rage timerum" v raid instancich u bossu. V D3 ziskani lepsiho gearu prispeje tak leda k tomu, ze u toho clovek umre nudou. A i bez gearu si muze nastavit obtiznost sam v ramci MP a ma moznost ziskat stejne dobry gear na MP0 jak MP10. Vzdy je to spise o nahode a RNG ikdyz vyssi MP dropuje vice zakladnich itemu, na ktere se aplikuje MF. Neni to nic zasadniho a cely system je neuveritelne "casual friendly". Obtiznost odjela na dovolenou s panem "progressem". ARPG bylo vzdy o "mazleni se s postavou", ale v D3 to nedava smysl zadny. A ani nemuze, kdyz chteji mit uspech s D3 na konzolich. Jak by k tomu prisli nejaci "konzoliste" , kteri si to proste chteji zahrat jako kazdou dalsi normalni hru a neresit customizaci a itemizaci u postavy. Jak by se asi tvarili, kdyby se k nim dostalo info o uzasnych predmetech, ktere dropuji jenom po stovkach hodin farmeni na MP 10. Urcite by se jim libila predstava, ze by to museli hrat nekolik hodin denne, aby vubec meli sanci na tuto metu dosahnout. To by proste neslo, Blizzard to vi a hra podle toho vypada. Dan za tohle byla "POUZE" nulova dlouhodoba hratelnost. Coz Blizzard resit nemusi. Vetsinu zisku mel po vydani hry (pocet prodanych kopii a zisky z poplatku RMAH behem prvnich par mesicu) a situace se bude opakovat po vydani datadisku (ikdyz uz to nebude 12 mil. prodanych kusu ani nahodou). To vsechno se bude opakovat na konzolove casti trhu, kde zisky bude mit mozna jeste vetsi. Mezitim budou mlzit ohledne poctu aktivnich hracu a krmit lidi "dietnimi" patches.
Nejsem v zadnem pripade clovek, ktery ma radost z toho, ze se Blizzard (Activision) rozhodnul jit timto smerem vyvoje u D3. Dlouho jsem kroutil hlavou a ptal se sam sebe proc. Odpoved je jednoducha - ZISK - a ani ja jsem si ji dlouho nechtel pripustit. Tak jak mne bavilo sledovani vyvoje hry, tak mam jeste zajem sledovat deni ted. Je to pravdepodobne odezva, kterou kazdy hardcore fanousek serie stale citi, ikdyz hru nehraje. D3 mne bavilo docela dlouho, ale zcela zklamalo po strankach, ktere kazde ARPG nabizi (customizace, itemizace, progress). Po 10ti letech vyvoje od takoveho titulu jsem cekal vice, mnohem vice....
Re: D3 /// Prosba o shrnutí situace okolo hry + Pozdrav znám
TO VOZI:
Je to len a len o tom čo od hry očakávaš,ja som s D3 max.spojný.Mám nahratých 650+ hodín a zdaleka nemám najlepší gear,takže pre mňa tu endame je.Aj ked z tvojho pohladu úbohý,kedže sa jedná len o DPS,ale pre mňa je to výzva.Gear si zásadne nekupujem za €,(štastie na BEST IN SLOT som zatial nemal),tak preto to ide pomalšie.
Drop je náhodný to je celkom fajn(aj ked určité zmeny by som uvítal)
Vadí mi len to,čo si písal aj ty,že na MP0 môže padnúť to čo na MP10 a v podstate chybne nastavený MF.
Že tu nejde o skill a ani o nič podobné?No a?Mne to vyhovuje,taksa mi to páči.
Skill som musel preukazovať vo WOW ako healer pokial som chcel byť súčasťou progres raidov,tu je to presne to,čo potrebujem každý deň po práci.
Farmím,farmín a farmím,ale ved o tom bolo Diablo vždy.
To,ked kosím beamom mobky jedna radosť,to je to,prečo si k tomu každý večer sadnem.
To,že sem tam niečo strelím na RMAH,to je to,prečo si k tomu každý večer sadnem.
To,že si zahrám s kámošmi v parte a pokecáme na TS(nie ako pri WOW tam v raide muselo byť ticho),to je to,prečo si k tomu každý večer sadnem.
To,že sem tam zarobím len na AH pár Mega goldov(aj AH patrí k hre takže aj to je nástroj na upgrade),to je to,prečo si k tomu každý večer sadnem.
P.S. - To že PoE malo za 10 dní niekolko Patcho-v,mi nepríde ako výhoda.Aby mi niečo menili každý druhý deň,a pritom respec nieje taký easy,no neviem.Ale možno sa mýlim
Je to len a len o tom čo od hry očakávaš,ja som s D3 max.spojný.Mám nahratých 650+ hodín a zdaleka nemám najlepší gear,takže pre mňa tu endame je.Aj ked z tvojho pohladu úbohý,kedže sa jedná len o DPS,ale pre mňa je to výzva.Gear si zásadne nekupujem za €,(štastie na BEST IN SLOT som zatial nemal),tak preto to ide pomalšie.
Drop je náhodný to je celkom fajn(aj ked určité zmeny by som uvítal)
Vadí mi len to,čo si písal aj ty,že na MP0 môže padnúť to čo na MP10 a v podstate chybne nastavený MF.
Že tu nejde o skill a ani o nič podobné?No a?Mne to vyhovuje,taksa mi to páči.
Skill som musel preukazovať vo WOW ako healer pokial som chcel byť súčasťou progres raidov,tu je to presne to,čo potrebujem každý deň po práci.
Farmím,farmín a farmím,ale ved o tom bolo Diablo vždy.
To,ked kosím beamom mobky jedna radosť,to je to,prečo si k tomu každý večer sadnem.
To,že sem tam niečo strelím na RMAH,to je to,prečo si k tomu každý večer sadnem.
To,že si zahrám s kámošmi v parte a pokecáme na TS(nie ako pri WOW tam v raide muselo byť ticho),to je to,prečo si k tomu každý večer sadnem.
To,že sem tam zarobím len na AH pár Mega goldov(aj AH patrí k hre takže aj to je nástroj na upgrade),to je to,prečo si k tomu každý večer sadnem.
P.S. - To že PoE malo za 10 dní niekolko Patcho-v,mi nepríde ako výhoda.Aby mi niečo menili každý druhý deň,a pritom respec nieje taký easy,no neviem.Ale možno sa mýlim
Main char.: Wizzard Female Fionka
Clan: Dark Guardians EU
Profil : http://eu.battle.net/d3/en/profile/fion ... ero/270098
Clan: Dark Guardians EU
Profil : http://eu.battle.net/d3/en/profile/fion ... ero/270098
Re: D3 /// Prosba o shrnutí situace okolo hry + Pozdrav znám
Vozi: D3 nerobili 10 rokov takze si to uz zapamataj
Co sa tyka Poe ja som aktualne level 64 a 2 akt mercilles a nemam problem , problem nastava len vtedy ked uz navlackujem moc mobov s elitkami a bosikom
Inak je to v pohode.
sgtmajfoley: Nepovedal som ze Poe je zle Poe je super , ale zatial hladam druhy dych nato aby ma to nejak viac zaujalo. Farmenie map je super to mohlo byt aj v d3 , ale ci je to Chalange tak to som si neni isty
Co sa tyka Poe ja som aktualne level 64 a 2 akt mercilles a nemam problem , problem nastava len vtedy ked uz navlackujem moc mobov s elitkami a bosikom
Inak je to v pohode.
sgtmajfoley: Nepovedal som ze Poe je zle Poe je super , ale zatial hladam druhy dych nato aby ma to nejak viac zaujalo. Farmenie map je super to mohlo byt aj v d3 , ale ci je to Chalange tak to som si neni isty
Re: D3 /// Prosba o shrnutí situace okolo hry + Pozdrav znám
RNG drop je fajn dokud nejsi ten, komu za 300h farmy (vicemene vsech MP, vcetne 10 na zkousku) inferna nic nepadlo. Pro upresneni, nic co by se dalo pouzit rekneme na MP2-5. Jedinej prijem je z hromadek ze zeme a crafticich materialu atd., ktery muzu prodat a koupit si na AH naky upgrade. Tak si ARPG ktery je jenom o gearu nepredstavuju.