Ekonomika D3

Všechno co se týká normální hry a nelze zařadit jinam.
Uživatelský avatar
J.U.R.D.A.
Quill Rat
Příspěvky:39
BattleTag:Jurda#2273
Re: Ekonomika D3

Příspěvek od J.U.R.D.A. » 17.12.2012, 17:50 hod.

Staci hlidat duplikovani goldu atd.. okamzite banovat
a pridat ruzne zlepsovani itemu... casem by se to vratilo do normalu

Halen
Gorebelly
Příspěvky:229
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Halen#1852

Re: Ekonomika D3

Příspěvek od Halen » 17.12.2012, 17:51 hod.

Je to jako v reálné ekonomice. Mezi spotřebiteli je málo peněz, takže se roztáčí spirála zadlužení, aby se vůbec výrobky prodaly. Tady slouží jako banky boti. Taky strkají do ekonomiky úvěry v goldu a inkasují reálné peníze. Pro začátek by stačilo omezit pickup na gold na 7-8 yds. Kdo chce goldy, ať si pro ně běhá. BTW, nejlépe prodejné věci jsou kombinace DEX/GF/PICKUP. To se prodá na AH vždycky a rychle.
Obrázek

Tatotakto
Fallen Shaman
Příspěvky:67
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Tatotakto#2253

Re: Ekonomika D3

Příspěvek od Tatotakto » 17.12.2012, 17:59 hod.

Limit 0,25€ za 1M goldov zrusit, a dat tam limit 0.01€ za 1M.

Mne osobne by to sice prekazalo:D , ale dost veci by to vyriesilo.
Thulle píše: Řekni nám kolik ti je. Protože takhle hodnotit titul může opravdu jen člověk, kterému je pod 15. My se tu snažíme ty tituly racionálně zhodnotit.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Tato ... hero/67321

Rakiii
Burning Soul
Příspěvky:634

Re: Ekonomika D3

Příspěvek od Rakiii » 17.12.2012, 18:27 hod.

To bys tomu moc nepomohl. Goldy by ztrácely cenu ještě rychleji... Předně na Rmah (když už je tu) neměl být vůbec prodej goldů.
Jedině zatrhnout tipec boterům (třeba itemy vázanými na účet ap.) a dát nějakou činnost kde by se daly utrácet goldy (crafting, gamble, special eventy etc..).

Uživatelský avatar
Ryliah
Doom Knight
Příspěvky:487
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Re: Ekonomika D3

Příspěvek od Ryliah » 17.12.2012, 18:32 hod.

Určite by pomohol vylepšení crafting, alebo hocičo iné čo by prinútilo hráčov používať za to goldy a dostať ich tak z hry. Flipery sú dvojsečná zbraň na jednej strane je to pre niekoho hnus ale na tej druhej aspoň ako tak udržujú ceny itemov, ktoré sú už mimo TOP itemov aj tak dosť nízke..
S4 Monk 1100+

Kaplan007
Wraith
Příspěvky:193
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Kaplan007#1270

Re: Ekonomika D3

Příspěvek od Kaplan007 » 17.12.2012, 18:59 hod.

S ochranou lhutou pro prekupnictvi absolutne nesouhlasim. Nevim co by me pak zivilo :)

To, ze koupim vec pod cenou a obratem ji tam hodim draz neni nic spatneho a rozhodne to neresi to, ze se 1m goldu prodava za 25 centu. A uz vubec to neresi rapidni narust goldu ve hre. Neni duvod za to nekoho trestat. Tady je treba trestat ty, co porusujou "zakony blizzu" (boty). A ty tezko nekdo potresta, jelikoz vzdycky budou pul kroku pred blizzem.

firdecek
The Butcher
Příspěvky:1231
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Firius#2998

Re: Ekonomika D3

Příspěvek od firdecek » 17.12.2012, 19:45 hod.

Pro všechny naivky tady:
1 ) Botty neomezíte, nijak. Nejde to. Když jsou dneska hackeři, co se nabourají do bank a stealnou tam prachy, jak můžete očekávat, že někdo nebude tak chytrý, aby obchcal wardena (zabezpečení) blizzu?
2 ) Flipping neomezíte, nijak. Nejde to. Dejte tam klidně týden pauzu, akorát se tím natáhnout lhůty, toť vše. Navíc by to mohlo na*írat hráče, kteří koupí předmět a následně zjistí, že jim nedává takový bonus, jaký čekali.A nemohou ho týden prodat a musí čekat.
3) Ladder je nesmysl, který blizz už od začátku říkal, že nezvažuje. Možná ho nakonc spustí, ale je to nepravděpodobné. Za prvé by tím nikdo na RMAH neobchodoval (ladder se resetuje, tím i peníze, které jste investovali), což blizz nechce, jelikož z toho má prachy. Navíc by se tím ještě více rozpoltila komunita lidí a tím i multiplayer.

Jediné řešení bude crafting - už na začátku diabla blizz prohlašoval, že bude fungovat jako gold dump. Dnes to tak není, ale myslím, že svižně pracují na tom, aby tomu tak bylo...no a další řešení bude nový datadisk s novými předměty, contentem apod.

Uživatelský avatar
Ryliah
Doom Knight
Příspěvky:487
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Re: Ekonomika D3

Příspěvek od Ryliah » 17.12.2012, 19:59 hod.

Náhodou, ten ladder by mohol byť zaujímavý ako doplnok k terajšiemu systému. RMAH by to určite úplne nezničilo, veď aj za čias D2 sa na ladderi vo veľkom obchodovalo za real money, hoci len na black markete ;)
S4 Monk 1100+

Uživatelský avatar
GrOsO
Gorebelly
Příspěvky:293
BattleTag:groso#1722
Bydliště:stolicka

Re: Ekonomika D3

Příspěvek od GrOsO » 17.12.2012, 20:15 hod.

presne tak u d2 sa obchodovalo tez, to by muselo ale nastat vela zmien , asi jedine tak v datadisku ale podla mna to nieje moc pravdepodobne . no verim ze by hra bola omnoho zabavnejsia
Obrázek

AlterEgo
Burning Soul
Příspěvky:670

Re: Ekonomika D3

Příspěvek od AlterEgo » 17.12.2012, 20:22 hod.

Na SC nejlepe funguje ekonomika pro itemy co pouzivaji botove (extra gold + pickup radius), protoze je Blizzard zabanuje, tak je odliv techto predmetu ze hry a tim padem se prodavaji porad :-)

Uživatelský avatar
Mr_Perfect
Gorebelly
Příspěvky:202
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:LordDeZhul #2115

Re: Ekonomika D3

Příspěvek od Mr_Perfect » 17.12.2012, 21:14 hod.

kojot píše:Mr_Prefect: Jaký neodpovídající ceny? Cena je tvořena nabídkou a poptávkou. To že někdo za 100k prodává item v hodnotě 2M, je jeho blbost. Je jedno jestli si to za těch 100k koupí hráč, kterej si ten item nechá, nebo někdo, kdo ho vzápětí prodá za skutečnou cenu. Oba na tom vydělají 1,9M (ve skutečnosti ten reseller vydělá 1,6M, kvůli poplatku).

Asi nechápete, že když je ten předmět někdo ochotnej koupit za 2M (jak v tom příkladě), tak ten item má cenu 2M. Ani míň, ani víc. Když ho někdo prodává za míň, tak okrádá sám sebe.
A Ty asi nechápeš, že srovnáváš mechanismy reálné tržní ekonomiky s umělou ekonomikou D3, kde je UMĚLE upravován drop, atd a tudíž je princip nabídky a poptávky pěkně pokřiven, protože není určován hráči, ale systémem. Navíc, nevšiml jsem si, že když jdu do krámu, že bych dopoledne narazil na rohlík za 3kč, v poledne za 9kč, odpoledne čistě náhodou narazil na jeden za 2,20 a večír je nakoupil za 20 kč... Protože to, co tu popisuješ Ty, to se podobá spíš centrálně plánovaný ekonomice - všichni víme, jak to vypadalo.. Nikde nic nebylo a všechno se muselo shánět za všemožné protislužby, člověk musel vynaložit kotel energie, než to vyhandloval za něco jiného, takže to ve výsledku bylo docela dost drahé.

Edit: Když ten item někdo koupí za dvě mega, vůbec to neznamená, že má hodnotu dvě mega... To snad nemyslíš vážně :D
Obrázek

lakai
Fallen Shaman
Příspěvky:91

Re: Ekonomika D3

Příspěvek od lakai » 17.12.2012, 21:26 hod.

Jak pořešit inflaci v MMORPG je věčná otázka, na kterou zatím nikdo nenašel uspokojivou odpověď.

Uživatelský avatar
Malf
Fallen Shaman
Příspěvky:91
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Malf#1375

Re: Ekonomika D3

Příspěvek od Malf » 17.12.2012, 21:32 hod.

Ladder by mi nevadil, ale udělal bych na něj zvlášť server mimo realmy jak jsou teď. Nechci mít povinnost hrát ladder, ale to ani neočekávám, že by to udělali takhle špatně. Rád bych měl ladder jak pro HC tak pro SC a oddělený. Flipování mi přijde v pohodě a nezabíjejte mi kvůli tomu. Když někdo prodá item tak, že ho jinej člověk koupí, obratem prodá a vydělá na tom, tak je to blbost akorát člověka, kterej to prodal původně pod cenou. A nikdo na tom netratí, protože první prodávající z toho měl dostatečnej užitek, jinak by to chtěl prodat za víc a ne za tak málo. Možná to prodal za minimální částku, za kterou byl ochoten obchod uskutečnit, ale i tak na tom není absolutně nic v nepořádku, protože jeho druhá volba byla možná tak to prodat vendorovi za nic. Možná byl blbě informovanej, ale to je opět zase jenom jeho chyba...
No a jinak na softu by se měl trh na jedný straně s časem nasycovat, ale na druhý straně mají hráči čím dál tím víc peněz. Zatím se zdá, že převládají ty peníze. K tomu samozřejmě další věci jako dupování a nebo boti ten systém eště víc ničí, ale zase na druhou stranu itemy jenom o málo horší než elitní a nejpoužívanější jsou podle mýho názoru relativně velmi levný a pokud nechceš top gear, úplně v pohodě hru dohraješ za pár peněz. A i když nebudeš chtít top gear pořád tu budou výzvy jako sesbírat všechny plánky na crafty, což je podle mě nejtěžší a bude to ještě horší až opraví craft a budou mít o to lidi zájem. Teď necraftuje skoro nikdo a i tak plánky na HC určitejch itemů stojí 100 mega a víc...

EDIT: @Mr_Perfect: v reálným světě se stanovuje cena na základě nabídky (cena vstupů, marže, energie atd) a na základě poptávky, tvořený z individuálních poptávek každýho zákazníka, což je ještě daleko víc nevypočítatelný než drop v d3. A když někdo koupí item za 2 mega, znamená to, že pro něj má ten předmět cenu dvě mega, nezáleží na tom, jakou má cenu pro ostatní lidi...

Uživatelský avatar
kojot
Zhar the Mad
Příspěvky:1686
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:TruE#2982

Re: Ekonomika D3

Příspěvek od kojot » 17.12.2012, 22:03 hod.

Mr_Perfect píše:A Ty asi nechápeš, že srovnáváš mechanismy reálné tržní ekonomiky s umělou ekonomikou D3, kde je UMĚLE upravován drop, atd a tudíž je princip nabídky a poptávky pěkně pokřiven, protože není určován hráči, ale systémem. Navíc, nevšiml jsem si, že když jdu do krámu, že bych dopoledne narazil na rohlík za 3kč, v poledne za 9kč, odpoledne čistě náhodou narazil na jeden za 2,20 a večír je nakoupil za 20 kč... Protože to, co tu popisuješ Ty, to se podobá spíš centrálně plánovaný ekonomice - všichni víme, jak to vypadalo.. Nikde nic nebylo a všechno se muselo shánět za všemožné protislužby, člověk musel vynaložit kotel energie, než to vyhandloval za něco jiného, takže to ve výsledku bylo docela dost drahé.

Edit: Když ten item někdo koupí za dvě mega, vůbec to neznamená, že má hodnotu dvě mega... To snad nemyslíš vážně :D
To s tím rohlíkem je úplně mimo. Rohlík je úplně jinej druh zboží, než item v Diablu a jeho cena není tolik řízená nabídkou a poptávkou. Ale jo, klidně by se to mohlo stát, kdyby výrobci pečiva byli tak blbí (jako jsou evidentně někteří hráči Diabla) a neznali by cenu rohlíků, tak by je třeba prodávali pod cenou. A kdyby je prodávali pod cenou, tak si buď jistý, že by se našel někdo, kdo by je od nich hromadně vykupoval a prodával je za jejich skutečnou cenu. To se ale v reálném světě nestane, protože by se ti pekaři neuživili...

A ano, přesně to chci říct. V tržní ekonomice má předmět přesně takovou cenu, za jakou je ho někdo ochoten koupit.
Obrázek

AlterEgo
Burning Soul
Příspěvky:670

Re: Ekonomika D3

Příspěvek od AlterEgo » 18.12.2012, 07:26 hod.

lakai píše:Jak pořešit inflaci v MMORPG je věčná otázka, na kterou zatím nikdo nenašel uspokojivou odpověď.
Problem je v tom, ze nemas odliv predmetu ze hry.
Koupis nejaky uber imba predmet a uz nemas potrebu shanet novy pro dany slot. V realu veci starnou, opotrebovavaji se, nebo se rovnou znici/pokazi tak, ze jsou neopravitelne, nebo oprava neni rantabilni coz v tech hrach neni.
Aby fungovala ekonomika, tak by tam muselo byt tohle, coz by znamenalo, ze by tam musel byt i promakany craft na urovni endgame dropu.

Uživatelský avatar
Thulle
Gorebelly
Příspěvky:301
BattleTag:Thulle#2682
Bydliště:War Thunder

Re: Ekonomika D3

Příspěvek od Thulle » 18.12.2012, 07:34 hod.

Hledáte způsob, aby byli všichni spokojení? Bez větších zásahů do hry a aby byla hra stále zábavná? Obtěžují vás itemy za miliardu, boteři a flippeři? Mám řešení!


Udělat všechny itemy mimo spotřebních accountbond nebo soulbond - economy saved, inflation solved.

Hail to Thulle.
Obrázek

Uživatelský avatar
dawemorraless
Na-Krul
Příspěvky:3027
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:DaweMorrales #2722
Bydliště:Brno

Re: Ekonomika D3

Příspěvek od dawemorraless » 18.12.2012, 08:24 hod.

Můj názor na to jak by měl vypadat craft v D3 systém který hodlám předložit je že by jste nepotřebovali AH či RMAH
nemuseli jste čekat na to co Vám padne a hra by měla nějaký progres pro Vás a výsledek by byl
trochu gamble +Vámi ovlivněný vycraftovaný item
předem se omlouvám za hrubky atd s češtinou sem si nikdy nerozuměl:)a hlavně doufám že to má smysl btw nezobrazuje se mi to správně tak v tom bude maglajs kdo by chtěl pošlu mu to mailem

vysvětlivka
level x= level jelewera a blacksmitha dále jen občas lx
pa- pevný afix
na- náhodný afix
la- level afix

Craft by se dělil na :
1 normal craft= craft z magic itemů rare itemů výsledek craftu by byl rare item s dps či armor+ pevné afixy+nahodný
afix+levelx dále jen NC
2 rare craft= craft z rare předmětů kde by bylo nutné mít craftovací materiál s více jak 90% složen z rare itemů (žluté)legendární a
setové itemy se počítají jako rare výsledek personalizováný item oranžové barvy např.dawemorraless crafted daibo+ dps či armor + pevné
afixy +náhodné afixy+levelx dále jen RC
3 personal craft=craft z již vycraftovaných itemů oranžové barvy výsledek jako u rare craftu...objasním níže tento craft dále jen
PC
4 legendary craft= craft pouze z legendárních a setových itemů(pokud by nebyl 5 setový craft o kterém se zatím moc nepřemýšlel ale
asi by nebylo špatné mít personal set)výsledek personalizovaný legendary item bronzové barvy
např.dawemorraless legendary axe+dps či armor +pevné afixy+náhodné afixy dále jen LC

co by se to vlastně craftovalo:)
1 hand weapon / 2hand weapon / armor1 / armor2 / off hand /jewels
NC dps+2pa+na+lx dps+2pa+na+lx armor+2pa+na+lx armor+2pa+na+lx la+2pa+lx 2pa+na+lx
RC+PC dps+3-4pa+1-2na+lx dps+3-4pa+1-2na+lx armor+3-4pa+1-2na+lx armor+3-4pa+1-2na+lx la+3-4pa+1na+lx 3-4pa+1-2na+lx
LC dps+5pa+2-3pa+lx dps+5pa+2-3pa+lx armor+5pa+2-3pa+lx armor+5pa+2-3pa+lx la+5pa+2pa+lx 5pa+2na+lx


craft 1 a 2 hand weapon netřeba vysvětlovat je jasný co by jste craftovali a rozkládali:) ale každý zvlášt-kovář
armor 1: craft a salvage helma+chest+pants-kovář
armor 2: craft a salvage shoulders+boots+gloves+belt+bracers-kovář
off hand: craft a salvage mojo+shield+source+quiver-kovář
jewels: craft a salvage amulet+ring-klenotník

něco k afixům asi by to chtělo vyladit:)
Pevný afix / /náhodný afix / level afix
dexterity/ 10-30 dmg u jewels / pouze off hand
strenght / chance to stun / shield: armor+block ammount+chance to block
intelligence / attack speed / mojo+source: damage
vitality / 150 to armor u brnění / quiver: attack speed
magic find / a spousty dalších:) / generováno náhodně dle item levelu
gold find /
chance to critical hit/
critcal hit damage/
fire resist+ostatní single resisty/
all resistance /
regenerate life per sec/
life after each kill/
+ % to life/

Jak by to fungovalo:)
k výrobě jedno craft itemu by byla potřeba salvage 50 itemů ze kterých by se 50 dělili všechny pevné afixy
příklad budu rozkládat fist weapon která má 1000dps (salvage je daný z výsledné dps nebo armoru) máte základ 20 dps pro vaši zbran
když rozložíte 50 itemů s 1000dps výsledná dps bude 1000+levelx dps+armor zaokruhleno na 1 desetiné místo zbytek na 2
všechny ...pevné afixy by se po rozložení zapsaly zastoupení v % do tabulky
příklad budu craftit RC jednoruční kuši smozřejmě se zaměřuji na vysoké dps a dexterity
1 rozkládám fist weapon s výsledek pro budoucí jedoruční kuši
1125 dps 1125:50=22.5 +22.5dps
150 dexterity 150:50=3 +3 dexterity 2%
2300 life each kill 2300:50=46 +46 life each kill 2%
5%chance to stun toto je náhodný afix nepočítá se
hraju dál a najdu wandku s afixy co se wizně nehodí a je to crap ale né pro salvage kuše:)
1233 dps 1233:50=24.66 +24.6dps
225 dexterity 225:50=4.5 +4.5 dexterity 4%
52% to crtical hit dmg 52:50=1.04 +1.04 to critical hit dmg 2%
regenerate 0.33arcane power per second nepočítá se
další item sword s afixy +socket monk má lepčí šup na salvage
985 dps 985:50=19.7 +19.7dps
169 dexterity 169:50=3.38 3.38 deterity 6%
5% chance to crit hit 5:50=0.1 +0.1 chance to crit hit 2%
200 to vitality 200:50=4 +4 vitality 2%
33% to crit hit damage 33:50=0.66 +0.66 to crit hit dmg 4%
socket 2%
co tohle znamená? moje jednoručka je z 6 % hotová mám za sebou 3xsalvage a zatím mám
+66.8 dps
++10.88 dexterity 6%
+1.7 crit hit damage 4%
+4 vitality 2%
+0.1 chance to critical hit 2%
+46 life each kill 2%
+socket 2%
ve finále by se sečetly dps+ hodnoty afixu s jejich %...dostali by jste tedy dps+ 3 procentualně nejvyšší afixy+ 4 by se dal koupit

za 50000 goldů vše zaokrouhelno na 1 desetiné místo tím si Vy salvagem určujete jak bude item vypadat!!!!!
příklad vyjde mi 1200 dps 180 dex se 100% zastoupením ,3.2 chance to critical hit s 84%, 47% to critical damage s82%
k tomu si koupím 4 afix +125 to vitality s 76%
jesi by bylanějaká shoda tak si hold vyberete co tam chcete:)
u LC by jste měli afixy viz víše

Náhodné afixy
to by byl ten zminovaný gamble za 20000 goldů 1 afix
samozřejmě gamblovalo by se před craftem tzn dojdu ke kováři s tím že pojedu RC craft vyberu si item co chci
craftim chci 2afixy vyberu si je zmáčknu kraft a chvvíli si počkám než se mi tam něco vygeneruje strhne se mi
40000 v inventáři se mi objeví item co chci craftit pouze s náhodnými afixy mrknu na ně posoudim jestli chci
ten item craftit dál pokud ne mám smůlu a 40000 v perdeli:)pokud ano dám ho ke kováři umístění pod kovadlinou
kde by jste viděli v procentech jak se má Váš item k světu+ možnost vidět detaily jak že to s ním vypadá a co to bude
craftili by jste způsobem mám předmět označím craft kam ho chci rozložit zmačknu kovadlinu omrknu detaily omrknu co přibylo
letím zpátky do desolate sands:)
u LC by stáli náhodné afixy stejně + by třetí nahodný afix terý by stál 50000
by byl něco jako slain enemy rest i peace atd. nevim co tam vše je legendárek mi moc nepadlo:)

Sockety
tam by byl nastaven systém pro všechny typy craftu a to:
armor 2 bez socketu
1 hand weapon, 2 hand weapon, off hand, jewels by platilo pokud by byl socket přítomen ve více jak 50% rozložených itemech
máte ho tam tzn musíte rozložit 26 itemů se socketem.... socket by nebylo možné koupit!!!
armor 1 pokud by byl socket vyšší než 200% helma 1 socket kalhoty 2 sockety brnění 3 sockety
pokud by byl socket vyšší než 150% helma 1 socket kalhoty 1 socket brnění 2 sockety
pokud by byl socket vyšší než 100% helma bez socketu kalhoty bez socketu brnění 1 socket
příklad dávám salvage na armor
450 armor 450:50=9 +9 to armor
47 fire resistance 47:50=0.94 +0.94 fire resitance 2%
55 to all resist 55:50=1.1 +1.1 to all resist 2%
165 vitality 156:50=3.12 +3.12to vitality 2%
150 to armor nepočítá se je to na afix
3 sockety +3 socket 6%!!!!!!!!
Plánky
ty by zůstaly... itemy by u kováře a klenotníka byli do lvl 61 itemy lvl 62 a 63 by jste si museli najít nebo koupit
to samé platí u LC
tzn když budu chtít kraftit heaven hand což je 63 ilvl tak musím mít plánek
samozřejně by nešlo rozbíjet itemy lvl63a62 do sniper bow což je item lvl61 obráceně by to šlo:)
LC by měl plánky pouze na ilvl61-63

Obtížnosti Kovář klenotník
Normal 1 craft 1 craft
Nightmare 2crafty 1craft
Hell 3crafty 2crafty
Inferno 4crafty+LC 2crafty+LC
tzn na infernu můžete mít u kováře rozkraftěný 4 itemy a máte možnost rozjet LC tzn 3itemy+ LC

LC
by mělo výhodu že by se nedělilo 50 ale 40 (do rare craftu 50) ale pořád by se muselo rozložit 50 itemů
příklad uvedu na dps máte lego s 1000 dps 1000:40=25 tzn+25dps
když najdete 50 itemů s 1000dps výsledek je 1000:40x50=1250 tzn vaše výsledné dps je 1250

levelx
je level klenotníka a kováře nelevelovali by se zlatem ale zkušenostma získanýma s craftování a za každý level by jste
dostali bonus 0.5% k výslednému itemu level by byl 0-40 tzn ve finále by se přidávalo 20% k výslednému kraftu
např vysledný armor by byl 420+level 40 tzn + 20%=420+84=504 u LC viz příklad o pár řádků víše výsledné dps 1500!!!!!

Personal craft
napadla mě vec že když si dáte tu práci a vykraftíte si 50 stejných oranžových itemů(z 2500 rare!!!)
tak si z nich vykraftíte další perasonal craft kde postupně by se Vám zvyšovali
všechny afixy armory dps díky levelu x a díky Vaší vytrvalosti by jste se dostali k mega itemum samozřejmě craft by
musel být pouze z jednoho jména zabránilo by se snad tomu že si někdo koupí 50 oranžových na aukci a má hned mega item

Cena
za každý level finální level x 10000goldů tzn level 40 000 - 400 000
příklad jdu na RC a chci slayer s 2na afixy
chvíli si za gambluju na 5 pokus chytnu co se mi líbí třeba attack speed +8% a health globes give +3456 life a začnu kraftit
vykraftuju 100% koupím si 4 afix a výsledek by byl
Dps 1148
strenght 158
vitality 195
chance to critical hit 6%
35% critical hit damage
attack speed +8%
haelth globes give +3456 life
podařilo se mi přejít granici 50% u socketu empty socket

nyní přičtete level x tzn mám lvl 40 dole se mi objeví 400000 zmáčnu craft a k itemu se přičte 20%
výsledek
Dps 1148+20%=1148+229.6= 1377.6
strenght 158+20%=158+21,58 zaokrouhleno na 22= 180
vitality 195+20%=195+39= 234
chance to critical hit 6%+20%=6+1.2´ 7.2%
35% critical hit damage+20%=35+7= 42%
attack speed +8%+20%=8+1.6= 9.6%
haelth globes give +3456 life+20%=3456+691= 4147
empty socket



výsledná cena gamble 200 000
4 afix 50 000
level craft 400 000
závěrem je možný že sem někde udělal chybu:)
Zkouška craftu dle itemu nalezených ve hře
co budu kraftit...
Rare Craft pro DH reveant bow chci co nejvíc Dps dexterity crit hit damage a socket

1 item .............zatim 15 itemu dopíšu later
LVL 99 galerie
HC grál
Unikáty / - Tyraels Might, Asteron iron ward
Sety /100%
Runy /100%
RW / -7 jah
D3 Poetarum

lakai
Fallen Shaman
Příspěvky:91

Re: Ekonomika D3

Příspěvek od lakai » 18.12.2012, 08:33 hod.

No už jak D3 vyšlo tak sem si myslel, že některý věci udělají "jakkoliv" bound ve stylu Blizzu, dost mě to překvapilo že to tak není

Punky
The Butcher
Příspěvky:1189

Re: Ekonomika D3

Příspěvek od Punky » 18.12.2012, 08:34 hod.

len k tym "flipperom"... ti co tu na to nadavate, chcete povedat, ze ked vidite item na AH/RMAH za sumu, o ktorej viete, ze je total podhodnotena a ze sa da predat X krat drahsie a mate na to zdroje v danej chvili... ze ju tam nechate? ano, urcite...

Uživatelský avatar
Peckoslav
Minion of Destruction
Příspěvky:878
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Peckoslav#2167

Re: Ekonomika D3

Příspěvek od Peckoslav » 18.12.2012, 08:47 hod.

Hail to Thulle, big fail for Blizzard
Obrázek
Od konce září 2015 jsem zpět a teprve se tu rozkoukám :D

Odpovědět

Zpět na „Obecně“