Hellfire Ring

Všechno co se týká normální hry a nelze zařadit jinam.
Uživatelský avatar
Reve
Zhar the Mad
Příspěvky:1791
BattleTag:Reve#2353
Re: Hellfire Ring

Příspěvek od Reve » 08.02.2013, 13:05 hod.

jj konecne neco pozitivniho, ale tim padem dalsi vec proc se rozhodnout pro barbara (vaham porad mezi wizem a barb), protoze s wizem vetsi MP neni zrovna zadnej med pokud nejsi prstobol CM frost wiz :)

Uživatelský avatar
Nekronaut
The Butcher
Příspěvky:1148
BattleTag:Nekronaut#2332

Re: Hellfire Ring

Příspěvek od Nekronaut » 08.02.2013, 13:12 hod.

Souhlasím, motivace hrát vyšší MP konečně přichází. Ale ať už je tu zatroleně!

Uživatelský avatar
Tyckin
Zhar the Mad
Příspěvky:1796
BattleTag:Tyckin#2872

Re: Hellfire Ring

Příspěvek od Tyckin » 08.02.2013, 20:14 hod.

Chtělo by to ale větší odměnu na itemech za vyšší MP, ne jen vyšší expy. Tím myslím výraznější šanci na lepší vlastnosti itemu dropnutého na MP7 narozdíl od toho na MP1, tohle pořád nefunguje a fungovat asi nebude - na MP1 máte prakticky stejnej roll jako na MP10 :{

Majky_majk
Doom Knight
Příspěvky:412
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:MightyMike#2828

Re: Hellfire Ring

Příspěvek od Majky_majk » 09.02.2013, 00:03 hod.

Pokud by byl na MP10 lepší roll než na MP1, znamenalo by to, že každý "musí" hrát MP10, protože nic z nižších MP by nemělo hodnotu.

Síla Diabla by měla být v tom náhodném faktoru... kdy překvápko s dropem může číhat i tam, kde by ho člověk nečekal.

vavik
Wraith
Příspěvky:194
BattleTag:vavik#2969

Re: Hellfire Ring

Příspěvek od vavik » 09.02.2013, 08:25 hod.

Tyckin: souhlas! co je tezkeho pochopit na tom, ze za vetsi namahu ma clovek mit sanci na lepsi odmenu?

nedivim se, ze vydani patche se tak opozduje, jeho soucasna podoba je dalsi vysmech hracum, kteri u hry vydrzeli a doufaji v obrat k lepsimu, dalsi z uber cool patchu, ktery neresi vubec nic, kdyz pominu snahu o pridani pvp, tak je to stejne candy pro decka jako predesle patche, lepsi hrani nezajisti, udela v systemu hry akurat vetsi bordel (craft, sutry, skilly atd. vsechno spatne), ktery budou muset zase opravovat v dalsich patchich :(

dokud budou v tymu vyvojaru sedet lide, co navrhuji takove zmeny, hra se nikdy nepohne z mista :(

Uživatelský avatar
Tyckin
Zhar the Mad
Příspěvky:1796
BattleTag:Tyckin#2872

Re: Hellfire Ring

Příspěvek od Tyckin » 11.02.2013, 09:10 hod.

Já to vyjádřil asi nepřesně - předmět dropnutý na MP10 nemusí být lepší než na MP1, ale aby měl větší šanci na lepší staty - tzn. větší pravděpodobnost že se povede - šance např. na top Manticoru by byla i na MP1, ale na MP10 prostě vyšší, to je celé - tzn. z 10 Manticor na MP1 by se povedla např. jedna, z MP7 už např. čtyři (větší šance na dvě díry, vyšší dps...)
Takhle na vysoké MP není prakticky žádná odměna na dropu oproti nízkému MP, akorát po patchi polezou líp expy. A HF ring už pak bude stát za řeč jedině pokud bude solidní - můj barbar má např. 180 str., 7% AS a 5,5% CC - srovnatelný ring koupený už by něco stál, ale běhat s nějakým odpadem jen pro 35% exp bude po patchi fakt blbost.
Naposledy upravil(a) Tyckin dne 11.02.2013, 10:19 hod., celkem upraveno 1 x.

limu
Wraith
Příspěvky:144

Re: Hellfire Ring

Příspěvek od limu » 11.02.2013, 09:50 hod.

tyckin - přesně tak, k čemu pak je, že se člověk zlepšuje? K čemu mít (nebo chtít) gear na MP8-10? Uplně stejnej drop je na MP0-2 jako na MP8-10. Polovina rare věcí na MP 8-10 co mi padnou maj základy npř. 198dps, 201 dps atd. o legendách ani nemluvě. Souhlasím, že by to nemělo být natvrdo nastavený ale ta % možnosti nej rollů (nebo alespon slušnejch) by měla být prostě větší u MP 10 než u MP0.

Arnold
Gorebelly
Příspěvky:306

Re: Hellfire Ring

Příspěvek od Arnold » 11.02.2013, 10:11 hod.

Podle me, jak ted bude ten novy patch, kde na vyssi mp bude pribyvat mnohem vic zkusenosti, bude hellfire ring na nic (pokud teda nekdo nemate nejaky ultra skvely)

Uživatelský avatar
Foebane
Wraith
Příspěvky:125
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Foebane#2662

Re: Hellfire Ring

Příspěvek od Foebane » 11.02.2013, 10:22 hod.

Noa, ze bude vic zkusenosti, kdyz to budes chtit lvlovat jeste rychlejs, tak si ten hellfire ring stejne vezmes. :)

Uživatelský avatar
Tyckin
Zhar the Mad
Příspěvky:1796
BattleTag:Tyckin#2872

Re: Hellfire Ring

Příspěvek od Tyckin » 11.02.2013, 10:23 hod.

Rád bych prostě jistou kompenzaci - běhal jsem s pragon 90+ wizem alk. runy na MP1 pro expy a drop - 10-15 leg/set denně, většinou k ničemu. Rád bych když budu běhat s barbarem na MP4-7 jistou kompenzaci - legendárek najdu míň (pomalejc to zabíjím), ale zase bych měl větší šanci že když už něco dropne, k něčemu to bude.
Takhle si musí člověk vybrat - blbákov MP1 na nejefektivnější drop či zábava MP4+, ovšem s horším příjmem :{

Uživatelský avatar
Nekronaut
The Butcher
Příspěvky:1148
BattleTag:Nekronaut#2332

Re: Hellfire Ring

Příspěvek od Nekronaut » 11.02.2013, 10:34 hod.

No já to vidím tak, že HF i šutr si nechám a navíc to začnu běhat o pár MP výš.

Uživatelský avatar
esopeso
Doom Knight
Příspěvky:479
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Esopeso#2983

Re: Hellfire Ring

Příspěvek od esopeso » 11.02.2013, 12:22 hod.

V celkovém součtu HF ring je znát + ještě radiant star ruby do headky a jste totálně vysmátý :love: ;) :D
Obrázek
Diablo uložen v ledu , jedu si SC,TR,BS,FiFu,lol,BF3

Uživatelský avatar
Tyckin
Zhar the Mad
Příspěvky:1796
BattleTag:Tyckin#2872

Re: Hellfire Ring

Příspěvek od Tyckin » 11.02.2013, 18:28 hod.

A když už mám paragon 100, tak pro nejefektivnější drop musím blbákovat na MP1 :( Odměna za vyšší MP s lehce zvýšeným MF je vážně slabá :OXO

Uživatelský avatar
Nekronaut
The Butcher
Příspěvky:1148
BattleTag:Nekronaut#2332

Re: Hellfire Ring

Příspěvek od Nekronaut » 11.02.2013, 18:37 hod.

To jo no...

Odpovědět

Zpět na „Obecně“