
Kdo zůstal a kdo nezůstal u D3?
ja jsem s d3 skoncil na zacatku inferna, az bude inferno na takove urovni, abych to dosel jen s temi vecmi co mi droply cestou, pak to dohraju, ale jen vice mene z nejake sentimentality kvuli d1 a d2 

Re: Kdo zůstal a kdo nezůstal u D3?
Napisu to samy co uz tady x krat bylo. D2 se ladilo patchama a datadiskem. Ze zacatku vyslo taky hodne nedodelany.Takze argumentovat, ze D3 je nedodelany a D2 byla super hra je hodne smutny... Hra me bavi, myslim, ze dokazali presne to co chteli, nechodit boss runy , ale chodit cely akty, coz taky delam a porad objevuju novy a novy udalosti, ktery sem predtim treba vubec nevidel. I kdyby me tedka hra ze dne na den prestala bavit, tak si myslim, ze hrat hru ktera neni MMORPG 4 mesice v kuse je hodne slusna vizitka znovuhratelnosti.
Re: Kdo zůstal a kdo nezůstal u D3?
ale bliz mal xx rokov nato aby spravil kvalitnu hru , argumenty typu ze d2 bolo tiez zo zaciatku vonicom su knicomu, diablo3 sa posunulo dozadu namiesto dopredu, ma svoje kvality to urcte grafika atd vela veci je super ale v tom podstatnom , tym co d2 robilo d2 sa posunuli riadne dozadu, celu dobu maju d2 pred nosom ale aj tak to spravia spatne , ti ludia co to robili si proste neuvedomovali co robi d2 tym cim je ,
d3 je dobra hra ale od d2 sa az moc lisi , ludia ako ja ktori chceli kvalitne pokracvanie d2 su sklamany pretoze bliz chcel byt zase revolucny ale namiesto toho ztoho sprabvil uplne inu inu hru
a treba dodat ze vacsina ludi ktori prestali hrat d3 prestali aj navstevovat toto forum takze anketa je knicomu
d3 je dobra hra ale od d2 sa az moc lisi , ludia ako ja ktori chceli kvalitne pokracvanie d2 su sklamany pretoze bliz chcel byt zase revolucny ale namiesto toho ztoho sprabvil uplne inu inu hru
a treba dodat ze vacsina ludi ktori prestali hrat d3 prestali aj navstevovat toto forum takze anketa je knicomu

- st.ranger
- Gorebelly
- Příspěvky:240
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:stranger#2818
Re: Kdo zůstal a kdo nezůstal u D3?
Sice se v tomto zcela nevyznám, ale trochu mi chybí větší náhodnost map. V podstatě se jen mění poloha dungeonů, jinak jsou mapy stále stejné. Po nějaké době už chodím na jistotu, když něco hledám. To je trochu škoda, náhodné generování přinášelo větší rozmanitost. Ale i tak má hra ohromnou dobu hratelnosti a domnívám se, že novinek a patchů ještě pár bude. Otázkou je, kolik lidí u toho ještě vydrží. Mě ostatně vždy fascinovalo, jak někdo může takovou dobu hrát WoW, co je na tom tolik zábavného a nikdy jsem to nepochopil. S D3 už to pomalu začínám chápat.
Re: Kdo zůstal a kdo nezůstal u D3?
D3 už nehraju, nezmení to ani patche (včetně toho s pvp), možná to změní datadisk, ale to by museli fest tu hru překopat o čemž pochybuju. Peněz nelituju.
Re: Kdo zůstal a kdo nezůstal u D3?
Kdyby se studia nesnažila dělat revoluční hry, tak stále hrajeme pong...
- Khenyk
- Quill Rat
- Příspěvky:13
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Khenyk#2512
- Bydliště:Most
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kdo zůstal a kdo nezůstal u D3?
poměr negativních příspěvku k pruběžným výsledkum v ankete mi nějak nesedí
Diablo 3 je tak zábavné jak si ho každej udělá. U mě je to skvělá a zábavná hra, která bude jen lepší. Viz. vydané a nadcházející patche. O datadisku nemluvě.
Diablo 3 je tak zábavné jak si ho každej udělá. U mě je to skvělá a zábavná hra, která bude jen lepší. Viz. vydané a nadcházející patche. O datadisku nemluvě.
Re: Kdo zůstal a kdo nezůstal u D3?
V pomeru cena/herni cas je ta hra vic nez nadprumerna. Take mi na ni vadi hodne veci (viz absence rozdelovani statu a vetsi rozhodovaci moznosti pri tvorbe postavy), ale i tak si myslim, ze ta hra splnila presne to, co jsem od ni ocekaval.
Blizzard ma talent delat hry, o kterych se hodne a dlouho mluvi (at uz pozitivne ci negativne). Kdyby to byl takovy propadak a nikoho ta hra nezajimala (jak zde hodne lidi pise), tak je tohle forum prazdne.
Navic nechapu ty vecne dohady o tom, ze je nedodelana. Vsak tohle presne Blizzard chce. Proc by nam daval kompletni hru, kdyz nam ji po kouskach muze servirovat a tak nas stale udrzet u hrani? Byznys maji zvladnuty vice nez dobre a ja osobne to vidim jako plus.
Je to postupny vyvoj:
1. Hru jsem dohral, zabil Diabla na infernu
2. Prisel paragon level
3. Prisla volba obtiznosti + souboj bossu
4. Prijde PvP
5. Prijde datadisk (nove gemy, lokace, atd).
6. dalsi vyvoj....
Osobne se mi tenhle system libi. A take chapu Blizzard, proc to takto dela.
Blizzard ma talent delat hry, o kterych se hodne a dlouho mluvi (at uz pozitivne ci negativne). Kdyby to byl takovy propadak a nikoho ta hra nezajimala (jak zde hodne lidi pise), tak je tohle forum prazdne.
Navic nechapu ty vecne dohady o tom, ze je nedodelana. Vsak tohle presne Blizzard chce. Proc by nam daval kompletni hru, kdyz nam ji po kouskach muze servirovat a tak nas stale udrzet u hrani? Byznys maji zvladnuty vice nez dobre a ja osobne to vidim jako plus.
Je to postupny vyvoj:
1. Hru jsem dohral, zabil Diabla na infernu
2. Prisel paragon level
3. Prisla volba obtiznosti + souboj bossu
4. Prijde PvP
5. Prijde datadisk (nove gemy, lokace, atd).
6. dalsi vyvoj....
Osobne se mi tenhle system libi. A take chapu Blizzard, proc to takto dela.
- Still-Alive
- Doom Knight
- Příspěvky:548
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:StillAlive#2220
- Bydliště:Praha/Vsetín - klasická náplava :)
Re: Kdo zůstal a kdo nezůstal u D3?
Úvodní příspěvek - ROFL. V D2 jste vůbec negrindovali a určitě jste po každém levelu byly zžítí se svou postavou a skoro za ní i dýchali... to jsou kecy panebože 
D3 a RPG?
Srovnávat to s BL2? LOL

D3 a RPG?

Re: Kdo zůstal a kdo nezůstal u D3?
d3 vyřešilo největší problémy z d2 (healing systém, nonbrain runy) problém je, že vytvořily nový 
se stavem d3 ještě naplno spokojenej nejsem, ale v tomhle jsem docela benevolentní a nevadí mi čekat, když vim, že to dělá firma, který na hráčům záleží

se stavem d3 ještě naplno spokojenej nejsem, ale v tomhle jsem docela benevolentní a nevadí mi čekat, když vim, že to dělá firma, který na hráčům záleží
- Still-Alive
- Doom Knight
- Příspěvky:548
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:StillAlive#2220
- Bydliště:Praha/Vsetín - klasická náplava :)
Re: Kdo zůstal a kdo nezůstal u D3?
sklb nástup a rozmlouvat 
TrakThor: jojo, mluvíš mi z duše... já si na ten vybroušený diamant počkám, protože nic mě tak dlouho nebavilo jako D3. A hlavně hraju s kámošema, takže no problem

TrakThor: jojo, mluvíš mi z duše... já si na ten vybroušený diamant počkám, protože nic mě tak dlouho nebavilo jako D3. A hlavně hraju s kámošema, takže no problem

Re: Kdo zůstal a kdo nezůstal u D3?
tam hlavně vznikaj problémy, který se předem nedali odhadnout z testování (akorát legendárky mohli udělat od začátku hned solidní)
- Mr_Perfect
- Gorebelly
- Příspěvky:202
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:LordDeZhul #2115
Re: Kdo zůstal a kdo nezůstal u D3?
Nevím, na kolik je to oficiální klasifikace, ale Diablo 3 bych zařadil mezi hack-n-slash. S rpg to má společného možná tak fantasy postavy - barbar, kouzelník, atd.messer19 píše:Ale Diablo 3 sa nepoucilo z minulych serii, ale je to uplne nova hra, nie je to ARPG ale nejaky nedefinovatelny zaner, ale RPG tam urcite nepatri.
-
- Doom Knight
- Příspěvky:412
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:MightyMike#2828
Re: Kdo zůstal a kdo nezůstal u D3?
Já ty pozitiva chápu... ale těsně jsou na to navázány i negativa.Tatotakto píše:Majky_majk píše:Pro mě je stejně největší zabiják D3 ta aukce...
... myslim, že by bylo parádní, kdyby Blizzard udělal ještě několik patchů a pak ten (mou neustále vyžadovaný) no auction mod, který by umožňoval rozehrát postavy od 0 v módu, kde není aukce a není hra ani nijak napojená na svět s aukcí.
Věřim, že by se k tomu vrátila velká část hráčů. I já bych rozehrál znovu.
Takhle... já D3 určitě nehatuju. Za ty peníze to byla spousta zábavy. Ale dneska už mě to nebaví, takže nehraju. A u D2 jsem trávil času určitě více. Za mě osobně je zatím D3 nejhorší díl celé série, nicméně i tak stál za nákup a je to vydařená hra.
Je velky rozdiel vo vnimani AH hracmi.
Ja pokladam AH ako pozitivny doplnok hry, na ktory ludia neboli z D2 zvyknuty. Kto hral Diablo2 sa urcite stretol s tym ,ze ked aj niekto ponukol nejaku vec na vymenu bud za nu chcel neskutocnu runu, alebo ste mu ponukali kopec veci co by mu pomaly nevosli do truhly. Neskutocne mnozstvo casu zabrali tieto vymeny, a ked ste niekomu povedali za co ste to vymenili tak bud z Vas ludia robili hlupaka ze ste dali za to vela, alebo ze ste hrozne obabrali nejakeho hraca. Ako dost casto sa to riesilo, fakt som sa s tym stretal v hrach. Niekde ste sa logli a tam namiesto BH runu hadky ohladom itemov.
Teraz? Padne mi vec ktoru mi netreba? Nemusim nikoho nahanat picnem ju na AH nech si ju kupi niekto, komu ju treba. Mne za nu dojdu goldy, bud si pospajam kamene, alebo si mozno raz ja nieco kupim proste ich miniem na nieco. Niekto sa pcha tam kde to nedava a minie ich na opravy, alebo flasky. Nevidim na tom nic zle. Nechapem ako niekto moze povedat ze AH zabija hru, ked podmienkou dohrania tejto hry nie je nakup ani predaj itemov.AH je len nieco naviac, co predtym nebolo.
Pokud chce člověk hrát efektivně, nejjednodušší cesta prostupu hrou je nafarmit dost peněz a za ně koupit item. Člověku tím odpadá to nejzábavnější, což bylo u D2 a D1 hledání itemů. Ten zatajenej dech, když vypadnul nadějně vypadající item a člověk letěl do města a čekal plnej napětí, co z toho vyleze.
K tomu se váží i drop, který na AH stavěný, aby v něm těch itemů nebylo zase moc. Byť teda dneska mi přijde, že už ani to nedává moc velkej smysl.
AH je v některých směrech možná dobrý, ale úplně to zničilo původní princip DIABLO her. Možná to všechno mohlo být navrženo lépe. Třeba mohl být mnohem silnější DROP, ale parametry předmětu napevno svázány s nálezcem. Při prodeji by tak člověk neprodával předmět co našel, ale třeba předmět o 20-30% slabší.
Znamenalo by to, že endgame gear by si každej musel najít sám... nevim, těch možností je hodně. Já každopádně vím to, že hledání itemů byly na D2 a D1 nejzábavnější a u D3 mě tenhle prvek hry nebaví. kromě zbraně (která není vůbec vhodná pro můj class) mi nevypadlo nic, co bych měl na sobě. To je přece proti původní logice Diablo her.
Re: Kdo zůstal a kdo nezůstal u D3?
lidi vy vůbec nevíte co znamená rpg, rpg nedefinuje ani fantasy, nedefinují to staty ani skilly.. boze muj boze muj
Hra na hrdiny je nejčastější nepřesný český překlad anglického pojmu Role playing game, známějšího pod zkratkou RPG. Přesnější, občas se vyskytující překlad, zní Rolové hry.
RPG je druh hry, kde hráči zaujímají role fiktivních postav (role-playing – hraní rolí), které si podle daných pravidel vytvoří a za které v samotné hře jednají. Někdy je používán výraz charaktery podle anglického character, nejpoužívanější český překlad je asi postava.
V jádru jsou tyto hry formou interaktivní zábavy založené na výpravnosti příběhu, který lze ovlivnit a na kterém lze mít svou fiktivní rolí autentický podíl a také možnost odnést si reálný zážitek, plynoucí z procesu transformace vlastní libovůle do fiktivní postavy herního světa. Hráč takový svět svou fiktivní rolí tedy odvíjí a na základě sobě vlastní libovůle do jisté míry spoluvytváří.
Svět sám a zákonitosti takového světa jsou obvykle definovány v pravidlech, která můžou být až velice komplikovaná a rozsáhlá a neustále dotvářená a rozšiřovaná. Nad světem RPG hry proto musí „bdít“ inteligentní prvek (člověk, počítačový program), který nemůže být omezen ničím jiným než pravidly a který dohlíží nad pohybem postav a jejich činy a dále rozhoduje (na základě zákonitostí definovaného univerzálního zákona nějakého světa) o následcích konkrétních činů vykonaných hráči. Takový mocný činitel je tedy jakýsi pán světa (game master – pán hry, dungeon master – pán jeskyně), který právě pohyb a dynamiku prostředí neustále dovytváří, usměrňuje a kontroluje a rovněž přejímá zodpovědnost za postavy, které do světa sám vkládá, jako protivníky nebo přátele hrdinům ovládanými hráči.
Hra na hrdiny je nejčastější nepřesný český překlad anglického pojmu Role playing game, známějšího pod zkratkou RPG. Přesnější, občas se vyskytující překlad, zní Rolové hry.
RPG je druh hry, kde hráči zaujímají role fiktivních postav (role-playing – hraní rolí), které si podle daných pravidel vytvoří a za které v samotné hře jednají. Někdy je používán výraz charaktery podle anglického character, nejpoužívanější český překlad je asi postava.
V jádru jsou tyto hry formou interaktivní zábavy založené na výpravnosti příběhu, který lze ovlivnit a na kterém lze mít svou fiktivní rolí autentický podíl a také možnost odnést si reálný zážitek, plynoucí z procesu transformace vlastní libovůle do fiktivní postavy herního světa. Hráč takový svět svou fiktivní rolí tedy odvíjí a na základě sobě vlastní libovůle do jisté míry spoluvytváří.
Svět sám a zákonitosti takového světa jsou obvykle definovány v pravidlech, která můžou být až velice komplikovaná a rozsáhlá a neustále dotvářená a rozšiřovaná. Nad světem RPG hry proto musí „bdít“ inteligentní prvek (člověk, počítačový program), který nemůže být omezen ničím jiným než pravidly a který dohlíží nad pohybem postav a jejich činy a dále rozhoduje (na základě zákonitostí definovaného univerzálního zákona nějakého světa) o následcích konkrétních činů vykonaných hráči. Takový mocný činitel je tedy jakýsi pán světa (game master – pán hry, dungeon master – pán jeskyně), který právě pohyb a dynamiku prostředí neustále dovytváří, usměrňuje a kontroluje a rovněž přejímá zodpovědnost za postavy, které do světa sám vkládá, jako protivníky nebo přátele hrdinům ovládanými hráči.
- Mr_Perfect
- Gorebelly
- Příspěvky:202
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:LordDeZhul #2115
Re: Kdo zůstal a kdo nezůstal u D3?
Omg, takže se tu budeme tahat za slovíčka, jo? Já jsem hrál kdysi už dračák, pěkně na papíře s kostkama, takže moc dobře vím, co to rpg znamená, když jako Kroll nesmíš vkročit od města, páč se Tě lidé bojí
To s těma postavama jsem myslel asi takto - barbar je velkej mamut s drtivejma skillama, mág je fyzicky slaboučkej jahoudek, co to cástí z dálky. Barbar si zakládá na hrubé síle, mág na inteligenci, atd, atd... A ano, jistě, rpg může být i ze světa budoucnosti, ale to je opruz, není nad rpg, co má základy ve fantasy světě. Mám pokračovat, nebo už se chápeme? Samozřejmě, že ta hra v tomto má RPG prvky. Ale RPG to není.
Edit: Nesmíš to brát tak upjatě vážně.. Běž se projít občas taky ven

Edit: Nesmíš to brát tak upjatě vážně.. Běž se projít občas taky ven

Naposledy upravil(a) Mr_Perfect dne 26.09.2012, 15:52 hod., celkem upraveno 2 x.
Re: Kdo zůstal a kdo nezůstal u D3?
Presne tak, je fakt úsmevné čítať ako už D3 nieje rpg a ako D1 a D2 boli rpg. Nie, ani D1 a ani D2 neboli a niesú rpg v pravom slova zmysle. Blizzard len spravil klon niekdajších RPG a spravil ho akčnejší, jednoduchší (D1, D2). Tá podstatná a najdôležitejšia časť a to dej, tony textu, rozhovory s npc a následné rozhodnutia, hľadanie a jasné vylepšovanie vlastnosí skupiny a jej vybavenia v sérii Diablo v podstate niesú. Diablo séria je ikonou herného priemyslu, ale je to len akčný a zjednodušený podžáner RPG. Ale je to jedno
) každý v tom vidí čo chce. Zásadnou chybou D3 je momentálne drop. V porovnaní s TL2 a PoE je jasne vidieť, že keď chcete postupovať bez AH, musíte tomu venovať neúmerne veľa času. To či niekomu chýba strom vlastností alebo nie, nieje až tak podstatné, správne riešenie to totižto nemá. Pre mňa je práve pozitívum, že tu strom nieje a môžem si postavu upraviť podľa potreby či hrajem solo alebo v parte, pre ludí ktorý pri tom chcú (môžu) sedieť dni by bol určite lepší strom kde by mali milión postáv, každú inak zameranú. Ale to zas nieje cesta pre každého.

Re: Kdo zůstal a kdo nezůstal u D3?
Když už kopírujeme z wiki tak nezapomenem to nejdůležitější 
V počítačových hrách na principu RPG hráči ovládají akce postav na základě tzv. herního enginu, který řídí počítač. I zde postavy obvykle prožívají dobrodružství a získávají nové schopnosti. Odlišností od stolních RPG her je tedy způsob zpracování virtuálního světa a řídící element. Počítačové RPG hry se také liší mírou omezenější volnosti konání a mnohdy předem zcela daným příběhem a vývojem charakteru postav. Soustředí se spíše na výpravnost příběhu či propracovaný systém pro vývoj schopností a statistik postav. Pojem počítačového RPG je mnohdy redukován pouze právě na možnost vývoje statistik a původní význam hraní role se zcela vytrácí.
Počítačové hry nabízejí možnost hry jednoho hráče i více hráčů zároveň (Multiplayer), přičemž další postavy, které přímo zasahují do hry podobným způsobem jako hráč, může ovládat i počítač. Význačným specifikem počítačových RPG her je pak možnost hraní po internetu tzv. MUD (Multi-User Dungeon) a MMORPG (Massively-Multiplayer Online Role-Playing Game).

V počítačových hrách na principu RPG hráči ovládají akce postav na základě tzv. herního enginu, který řídí počítač. I zde postavy obvykle prožívají dobrodružství a získávají nové schopnosti. Odlišností od stolních RPG her je tedy způsob zpracování virtuálního světa a řídící element. Počítačové RPG hry se také liší mírou omezenější volnosti konání a mnohdy předem zcela daným příběhem a vývojem charakteru postav. Soustředí se spíše na výpravnost příběhu či propracovaný systém pro vývoj schopností a statistik postav. Pojem počítačového RPG je mnohdy redukován pouze právě na možnost vývoje statistik a původní význam hraní role se zcela vytrácí.
Počítačové hry nabízejí možnost hry jednoho hráče i více hráčů zároveň (Multiplayer), přičemž další postavy, které přímo zasahují do hry podobným způsobem jako hráč, může ovládat i počítač. Význačným specifikem počítačových RPG her je pak možnost hraní po internetu tzv. MUD (Multi-User Dungeon) a MMORPG (Massively-Multiplayer Online Role-Playing Game).
Re: Kdo zůstal a kdo nezůstal u D3?
No kdo touží po skutečném RPG starého stylu Dungeon Mastera s moderním kabátkem, ať si koupí Legend of Grimrock, u toho jsem strávil desítky a desítky hodin a báječně se bavil. A dá se tam nastavit tak tvrdá obtížnost, až se leckomu protočí panenky. 

- delosombres
- Wraith
- Příspěvky:163
Re: Kdo zůstal a kdo nezůstal u D3?
Chápu tě. Na druhou stranu pokud chtěl člověk hrát efektivně v Diablu 2, tak dělal Pindle/Meph/Baal runy pořád dokola do zblbnutí. Zlato tam nemělo hodnotu. Tady farmíš zlato (to stejně sbíráš tak jako tak automaticky), ale pořád do toho můžeš nacházet cool itemy a hlavně procházíš více lokací, nespamuješ jen save&exit a teleport jako v Diablu 2. Ať se každý rozhodne, co mu přijde zábavnější.Majky_majk píše:Pokud chce člověk hrát efektivně, nejjednodušší cesta prostupu hrou je nafarmit dost peněz a za ně koupit item. Člověku tím odpadá to nejzábavnější, což bylo u D2 a D1 hledání itemů. Ten zatajenej dech, když vypadnul nadějně vypadající item a člověk letěl do města a čekal plnej napětí, co z toho vyleze.
Pak není důvod mít multiplayer. Proč takové omezení? Proč někoho nutit, aby si to našel sám, když máš na výběr, jestli si to najdeš sám, nebo koupíš za goldy. Navíc pojem koupit je v argumentaci u spousty lidí dost zaváděný, protože každý item, který kupuješ, někdo musel najít. Takže když si koupíš item za 10M, tak je to prakticky to samé, jako kdyby si našel item za 10M, který nepotřebuješ a s tím člověkem ho vyměnil. Otázka je ten item najít, což se ne každému může podařit a proto je tady jistota v podobě nasbíraných goldů. Ve finále je to ale pořád jen o investovaném čase a štěstí jako předchozí Diabla.Majky_majk píše:Znamenalo by to, že endgame gear by si každej musel najít sám...
Naposledy upravil(a) delosombres dne 26.09.2012, 16:26 hod., celkem upraveno 2 x.
He who fights with monsters might take care lest he thereby become a monster. And if you gaze for long into an abyss, the abyss gazes also into you. -Friedrich Nietzsche-