Patch 1.0.4.

Všechno co se týká normální hry a nelze zařadit jinam.
Odpovědět
Alfajk
Zhar the Mad
Příspěvky:1804
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Alfajk#2436
Re: Patch 1.0.4.

Příspěvek od Alfajk » 10.08.2012, 22:46 hod.

0,05...x4 a sme na 0,2...a 3x za 300% mfind a sme na 0,6% sance na drop z jednoho moba,ktery umiraj po stovkach...cool :)

koukam ze jeste musim pockat tak 1-2 patche a muzu zacit hrat :D

Uživatelský avatar
Fru-fru
The Butcher
Příspěvky:1180
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Frufran#2167

Re: Patch 1.0.4.

Příspěvek od Fru-fru » 10.08.2012, 22:46 hod.

Za mě nejvíce pozitivně hodnotím zrušení průměrování statů MF a GF. Zajimavá je myšlenka s lepší rollem dps na zbrani - to by bylo dobré pro lidi jako já, kteří už na další upgrade zbraně prostě nemají....30M prostě nenafarmím...Otázka je dopad na hru...ale co, může to být horší ;)
Crome,nikdo si nebude pamatovat, jestli jsme byli dobří či zlí.Jediné na čem záleží je,že dva stáli proti řadě nepřátel!Splň mi tedy přání-dopřej mi pomstu!A jestli neposloucháš,táhni do horoucích pekel!
Obrázek

Uživatelský avatar
Bubaak
Quill Rat
Příspěvky:11
BattleTag:Bubaak#2950

Re: Patch 1.0.4.

Příspěvek od Bubaak » 10.08.2012, 22:51 hod.

Timhle tempem odstanovani prekazek to bude s prstem v nose. Ja treba parim jen par hodin za tyden a konecne jsem se prokousal do 3 Aktu a nestojim o to dojet to pristi tyden.. Nejvic me stve to uzdravovani. Bud na ten pack pri progresu mas a nebo ne. Takle si ho nakrajis na trikrat a jsi za nim. Invulnerable minions jsou extra neprijemni, ale to je na tom prave to dobre!!! (Na HC budou ale asi spise fakt na preskoceni.) Zruseni prumer MF a GF - konecne!!

Uživatelský avatar
Smelina
Wraith
Příspěvky:115
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Smelina#2454
Kontaktovat uživatele:

Patch 1.0.4.

Příspěvek od Smelina » 11.08.2012, 07:10 hod.

No nevím, mě se zdají invul packy jedny z těch nejjednodušších. Ten jejich bosík je papír.

Uživatelský avatar
orisk93
Wraith
Příspěvky:170
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Re: Patch 1.0.4.

Příspěvek od orisk93 » 11.08.2012, 07:44 hod.

Smelina píše:No nevím, mě se zdají invul packy jedny z těch nejjednodušších. Ten jejich bosík je papír.
+1

v0kurka
Burning Soul
Příspěvky:770

Re: Patch 1.0.4.

Příspěvek od v0kurka » 11.08.2012, 08:35 hod.

Smelina píše:No nevím, mě se zdají invul packy jedny z těch nejjednodušších. Ten jejich bosík je papír.
zas takovej papír není a dost záleží, koho zrovna hraješ, jestli sám, v partě, atd. třeba pro barbara je to opravdu nejjednodušší affix. ale s monkem mě třeba dost štvou.

e: vidím, že zrovna ty hraješ monka :D tak mi řekni, jak mám snadno pořešit invul pavoučky (spiderlings) se dvěma a víc dmg affixama. nebo druhej extrém - ty blinkující obrovský příšery s masivním dmgem cestou k cydae.

Uživatelský avatar
Abbottaker1
Wraith
Příspěvky:194
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Abbott#2937
Kontaktovat uživatele:

Re: Patch 1.0.4.

Příspěvek od Abbottaker1 » 11.08.2012, 09:11 hod.

Hm, z meho pohledu, a ted ho tady nikomu nenutim, je to dost divny patch, MF GF chapu a kvituju, a taky se mi libi, ze se monstra neuzdravi, ale enrage zrusit jeste k tomu? Bud jedno nebo druhe...Navic zrusit invulnerable a ubrat elitkam HPčka? Zlehcit coop???? Proc coop, v parte snad projdete vsechno, lehceji nez v singlu- Neni to uz moc velke zjednoduseni?

Lidi, co dohrali inferno pre patchem 1.0.4 by mohli brucet. Preci inferno nema byt lehke, blizz rikal, ze to ma byt neco, co dohrat nepujde a udrzi hrace dlouhou v pozoru. Ted mi to prijde tak, ze blizz dela cokoliv, aby udrzel hrace ve hre... Pritom je to tak jednoduche, nemam na inferno, tak hraj normal, night, hell, nikdo nerekl, ze se musi diablo dohrat i za inferno, proste je to jen tezsi diff. Lidi delaji z dohrani inferna standart a to se mi nelibi, milion postu, kde se ptaji typci, co dosli do A1 inferno v coopu s gearem za 500k a nadavaji, ze musi pak dat 2mil za opasek, nebo na nej 10dnu farmit, proc tem lidem neco ulehcovat, ti budou rvat porad, preci?

Nevim, jestli jsem dobre pochopil, ale manipulovat se bude s affixamam elitek? Jsem zvedavy jak? Jestli tam daji neco, ze nektere typy monster nebudou generovat jisty affix, aby nebyly uberhard? To by mohl byt dobry krok, me treba frustruje v ACT3 v plani po Q Ghoma ty kuratka, co se standartne stoci do klubka a hodi si kryt, nevim jmeno, dostanu je horde arcane waller frozen plus jeste to jejich kryti samo o sobe a ahoj :D

A jak tady nekdo psal,....co nejaky end game? Proc bych mel hrat diablo dal po zabiti diabla na inferno, kvuli dropu? haha, proste to nejak ukoncit nebo ty hrace nejak odmenit, ale to je asi pass

A nejvice mi v tom patchi chybi vyreseni inflace v AH, uplne zruseni RMAH, Proste tim, ze snizi opravy se zase zvedne inflace na AH, kouknete se, ze se tam uz neda prodat dobry predmet, vsichni chteji top item jenom. A ted jsem na foru cetl, ze borec shani gear na monka za 400-600 mil goldu!!! No kvuli takovym lidem potom stoji sekyrka nebo mec 100 milionu. Asi bych tam dal horni limit, protoze lide (nerikam hraci, protoze hrac nikdy nebude pouzivat boty a partu cinskych farmaru) si vsechno umi zkazit sami. Hra se ma hrat, a ne ze si z ni nekdo bude delat zivnost.

Obecne patch, ale chapu jako nejaky posun alespon. Pockejme na 1.1.9, potom to mozna bude o necem :green:

TrackThor
Doom Knight
Příspěvky:491

Re: Patch 1.0.4.

Příspěvek od TrackThor » 11.08.2012, 09:38 hod.

jediný vlastnosti co nemám rád u sebe, je fire chain + teleport
Obrázek

kany11
Fallen Shaman
Příspěvky:64
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Re: Patch 1.0.4.

Příspěvek od kany11 » 11.08.2012, 11:36 hod.

Zdravim diablo uz hraju od prvniho dílu a musim rict ze tahle hra se prosto povedla at ma i nejake ty mouchy jako kazda jina .uspokojit vsechny hrace je takřka nemozne vzdy se nekdo najde komu se neco nebude libit nebo vyhovovat.na patch 1.0.4 se taky tesim a cetl jsem si jake novinky prinasi.muj osobni nazor je takovej ze od teto hry bych ocekaval aby me stale do budoucna motivovala a to nejen jeji obtiznosti ale i chuti si kní sednout i po dohrani inferna.kdybych me shrnout jak bych si to predstavoval tak bych udelal patch kterej by udelal z inferna doslova peklo v tom smyslu ze by bylo hodne tezke a dalo se projit jen z dobrou vybavou ktera by teda nemusela stat ty extremni castky ( za ktery si muzou lidi sami) ale v dobrym casovym horizontu se dalo na ní vydelat.padaní slabych veci je uz jasna vec.to jake veci padaji bych vyresil tak ze pri hrani public by mel mit sanci na dobrej drop hrac ktery se pri boji s (elity atd) zucastnil nejlepe tak by mel byt i odmenen(+ kvalita dropu diky jeho MF nikoliv sdilenej drop pro vsehny podobny kvality).ceny za opravy bych vubec nemenil jak bylo receno je to aspon motivacae ktomu jak budete hrat a vice strategicky premyslet jak ruzne souboje vyhrat.pokud me D3 ma udrzet jeste nejakej ten patek v kresle ocekavam od ní aby byla jeste více tezka nez doposud.aby drop dobrejch veci byl castejsi nez doposud.aspon to me na te hre motivuje a baví.samozrejmne hra ma jeste dalsich X veci ktere by bylo potreba doladit.sory pokud mu muj nazor nekomu vadí jsem jen clovek...diky

Minilentilka
Quill Rat
Příspěvky:7
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Minilentilka#2341
Bydliště:Senica

Re: Patch 1.0.4.

Příspěvek od Minilentilka » 11.08.2012, 14:19 hod.

Jediny obrovsky rozdiel oproti Diablovi 2 je, ze v trojke chyba druhe platidlo - tak ako v dvojke runy.Kvoli nim sa farmilo stale dokola.Keby dali este nejakeho world bossa alebo uber lokaciu tak su vsetci spokojny.Ale D3 vyslo v lepsom stave ako D2.Az datadisk prinesie slavu D3jke,ako to bolo u dvojky.D3 je kvalitna hra,len naroky hracov sa za posledne roky omnoho zvysili.Asi je to touto dobou.

Paradox je, ze tato skur...a doba bude za par rokov ,,stare zlate casy,,

Y0G1
Burning Soul
Příspěvky:676

Re: Patch 1.0.4.

Příspěvek od Y0G1 » 11.08.2012, 14:31 hod.

to mas pravdu , ale nemusia vsetko nerfovat a zjednodusovat

Uživatelský avatar
orisk93
Wraith
Příspěvky:170
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Re: Patch 1.0.4.

Příspěvek od orisk93 » 11.08.2012, 14:36 hod.

v patch 1.0.4 nebude aukce vylepšena vyhledávání z 3 statu na 5 že? nevíte jaké jsou s tím plány?

Uživatelský avatar
Rusty333
Wraith
Příspěvky:114
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:Rusty#2388

Re: Patch 1.0.4.

Příspěvek od Rusty333 » 11.08.2012, 15:10 hod.

budou ještě další blogy o nadcházejícím patchi tak snad tam

Uživatelský avatar
Aragorn
Gorebelly
Příspěvky:329
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Re: Patch 1.0.4.

Příspěvek od Aragorn » 11.08.2012, 15:14 hod.

Ahoj.

Jelikoz spousta z vas je na tom informacne daleko lepe nez ja (D3 nehraju uz skoro mesic a pul) a asi tusite, co by mohlo by ted v patchi (Blizz asi uz neco ofiko vydal, ale nesleduju to a hadam, ze nerekli vsechny zmeny) a co pak pozdeji, tak vas chci poprosit, jestli byste mi rekli, zda-li bude neco z tohoto ted v patchi (nebo v pozdejsim patchi, nebo jestli to tam uz nepridali :-)):

1/ Moznost uhybat utokum monster
2/ Udelani Inferna velmi obtiznym, ale ne ve smyslu vysokych hp/dmg monster, ale hernimi principy a situacemi a tlakem na hracuv skill ovladat postavu
3/ Pouzitelnost skoro vsech skillu s podobnou ucinnosti
4/ Drop takrka nejlepsich veci (90 az 95% max kvality) na konci Hell a zacatku Inferna
5/ Nemoznost rollnuti napr STR na wandce pro Wizzarda (nebo tedy zaruceni rollnuti INT)
6/ Prepracovani prace se staty
7/ I jina nez penezni penalizace za smrt
8/ Jasne zvyhodneni, kdyz napr Wizzard ma Wandku misto two hand mece
9/ Urcity automaticky block u two hand zbrani

Samozrejme me zajima i to jestli vite, ze neco z toho tam nepridaji nikdy (nebo to tak vypada aspon).

Diky moc
D2R FanaZealer lvl 96 (SC SSF, bez runových slov)
Hledá do grálu - už 'jen' Tyraels Might 8-)

v0kurka
Burning Soul
Příspěvky:770

Re: Patch 1.0.4.

Příspěvek od v0kurka » 11.08.2012, 16:41 hod.

Aragorn píše:1/ Moznost uhybat utokum monster
? něco takového bylo řekl bych od začátku. ať ve smyslu dodge, nebo vyhnutí se pomalejší animaci útoku monstra
Aragorn píše:2/ Udelani Inferna velmi obtiznym, ale ne ve smyslu vysokych hp/dmg monster, ale hernimi principy a situacemi a tlakem na hracuv skill ovladat postavu
ne
Aragorn píše:3/ Pouzitelnost skoro vsech skillu s podobnou ucinnosti
ne, snaží se, ale lepšího výsledku jak v d2 asi nedosáhnou nikdy.
Aragorn píše:4/ Drop takrka nejlepsich veci (90 az 95% max kvality) na konci Hell a zacatku Inferna
to funguje.
Aragorn píše:5/ Nemoznost rollnuti napr STR na wandce pro Wizzarda (nebo tedy zaruceni rollnuti INT)
ne, ani se o tom blizzard imo nevyjádřil. ale snad to někdy přijde
Aragorn píše:6/ Prepracovani prace se staty
ne.
Aragorn píše:7/ I jina nez penezni penalizace za smrt
ne, opravy navíc mírně zlevní u top itemů.
Aragorn píše:8/ Jasne zvyhodneni, kdyz napr Wizzard ma Wandku misto two hand mece
ne, ani se o tom blizzard imo nevyjádřil. ale snad to někdy přijde
Aragorn píše:9/ Urcity automaticky block u two hand zbrani
ne, ani se o tom blizzard imo nevyjádřil. ale snad to někdy přijde

Uživatelský avatar
CADAVER
Fallen Shaman
Příspěvky:64
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
Bydliště:New Tristram

Re: Patch 1.0.4.

Příspěvek od CADAVER » 11.08.2012, 17:24 hod.

Jen doplním

3) chtějí zvýhodňovat málo využívané skilly a málo využívané runy (přímo takto to řekli)
9) chtějí zvýhodňovat dvouruční zbraně (mám dojem, že chtějí, aby 2h zbraně měly možnost většího počtu rollnutých vlastností)
...a stejně všichni umřem... :)

Uživatelský avatar
Abbottaker1
Wraith
Příspěvky:194
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Abbott#2937
Kontaktovat uživatele:

Re: Patch 1.0.4.

Příspěvek od Abbottaker1 » 11.08.2012, 18:16 hod.

Imho se s tim, ze se pouzivaji jenom a jenom ty stejne skilly dela zbytecny humbuk. Az do hell se to da dohrat s jakoukoliv kombinaci skillu, a to ze od inferna pouzivaji vsichni stejny build daneho charakteru je prece logicke. Pouzivaji se ty nejlepsi skilly, ktere dany char ma. Tohle je inferno, takze si kazdy da ty nejlepsi skilly, aby vyuzil tu plejadu na maximum. Zlepsete i jine skilly, treba 2 nebo tri, a lidi je zakombinuji mezi ty stavajici a zase bude mit kazdy na infernu stejny build, ne ? :D Proste se mi zda, ze se hledaji uz vazne mouchy, a pritom nejvetsi prusvih typu RMAH nebo GAH se neresi??

Stone
Quill Rat
Příspěvky:10
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Re: Patch 1.0.4.

Příspěvek od Stone » 11.08.2012, 20:46 hod.

Zruseni prumerovani MF a GF - s tim nesouhlasim.... Hrajete v parte, ty jedes abys mel velkej utok + obranu, druhej typek ma vybavu na mf +gf -> vsechno odres ty a on sebere lepsi drop? Docela blbost ne?

Uximuxiluxia
Quill Rat
Příspěvky:8
Currenly, I'm playing:Diablo 2

Re: Patch 1.0.4.

Příspěvek od Uximuxiluxia » 11.08.2012, 21:22 hod.

Zruseni sharovani MF v parte?
Komplet to znici public games, i kdyz i ten stoji za starou belu, lidi ted budou nagearovany na MF a budou na sebe koukat jak bukvy ze nikdo nic nezabije.

Snizeni HP elitkam a zruseni invureable?
Uz ted byly dobre zabitelny, na zacatku blizz sliboval, ze budeme umirat, umirat atd.. ted potvrzuje jen to ze si s hrou nevi rady jakym smerem jit dal.

Zbrane srovnatelna dmg 61-62-63?
WTF, to uz bude stacit chodit farmit akt 1 tam toho pada mraky.

Healovani elitek?
No to uz nebude zadnej challenge, proste si na ne 10x doslapnu a nakonec proste umrit musi. Fail

Jediny plus je boost legendarek, bohuzel tenhle patch je velky minus pro hrace co to hraji trosku vice, bohuzel tento patch se bude libit tak 75% lidem, kteri si neuvedomuji jaky je to zasah do hry.

Uživatelský avatar
sayonara
Fallen Shaman
Příspěvky:57
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Sayonara#2326

Re: Patch 1.0.4.

Příspěvek od sayonara » 11.08.2012, 22:07 hod.

diablo 3 by malli premenovat na "very soon" "game full of promises"
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Obecně“