Hodnocení dílů Diablo série (podruhé)
Věřim, že kdyby místo inferna přišel infinite dungeon, každé patro o 2na"n"% náročnější než předcházející s +5% magic drop/level. Umim si představit, že by to mohl být jeden z prvků, který by byl fakt zajímavý.
tak to by mohi dat do DIII to by bolo zaujimave... nekonecna cesta do pekel...
tak to by mohi dat do DIII to by bolo zaujimave... nekonecna cesta do pekel...
Re: Hodnocení dílů Diablo série (podruhé)
Vzhledem k multiplayeru a powergamerům si myslím, že by to nefungovalo.
My name is Lachdanan, and I am cursed. Once the captain of King Leoric's army, I lived only to honor my land and my king. No man has a greater love for his king than I had for mine, even as I drove my blade through his dark and corrupted heart.
Re: Hodnocení dílů Diablo série (podruhé)
Volil jsem, že D2 mi přišlo lepší, i když D3 se mi TAKY (!!) líbí a určitě se ještě nějakou dobu budu s tím infernem trápit . Osobně si pro sebe přezdívám D3 po vzoru WoWka na "panda D2". Na jednu stranu několik věcí kuci od Blizzen vylepšili. Třeba systém skillů+run se mi líbí. Ale na druhou stranu mě mrzí celkový zjednodušení systému zranění. Všechna elementární bonusová dmg...je k ničemu, protože je na jedno brdo. Měl jsem rád na dvojce "nutnost" mít záložní ele zbraně pro určitý typ mobíků.
Taky se mi nelíbí inflace Rare předmětů - ve dvojce když už jsem nějaký to Rare dropl, tak bylo v 80% použitelný. Tady je to v 80% crap dobrý leda k NPC vendorovi. Naopak ve dvojce jsem "každou" chvíli dropl kus zelenýho dropu a měl jsem i pár setů sestavených. Ve trojce nebýt RMAH, ani nevím jak takový věci vypadají. Na druhou (třetí ) stranu - nebýt RMAH, nemám žádnou slušnou zbraň (a zbraň je v D3 alfa-omega celýho buildění - viz mnou zmiňované zjednodušení hry), kdybych měl mít jen zbraně co dropnu, hraju ještě normal neb mám na dropy smůlu.
Btw - s hrou přímo nesouvisející - trochu mi v D2 chybí "epičnost" příběhu z dvojky (beru D2 včetně datadisku).
Na druhou stranu se mi v D3 hrozně líbí hlášky některých NPC. Namátkou (asi budu nepřesný) "Mamíí, my tady všichni umřeme? Nene, tatínek říkal, že tyhle hradby jsou nedobi(y )tné!" (tohle jsem zaslechl v 3tím aktu v okamžiku, kdy mi Azmodan prozradil, že v podzemí je "hladový" démon, co všechno sežere).
Případně hláška - "Bože, ona ještě žije, tak to máme naději!" (po tom co jsem se asi potřetí opravoval (takže asi 30tá smrt ) po marném útoku na toho ksindla padlýho andělskýho s IKáčky ) mě přišlo od toho NPC jako cílená provokace .
A vůbec rozhovory s kompaniony jsou boží - enchanterku bych chtěl z fleku za "kamarádku "...na chatu a tak , thieva za "kamaráda " do hospody (ale nikdy bych ho neseznámil s TOU "kamarádkou" ...na chatu a tak ) a templáře za kolegu do práce (takový ten kolega "Hele, mám problém, jdi vyřeš to! - Jasně, kámo!" ).
Taky se mi nelíbí inflace Rare předmětů - ve dvojce když už jsem nějaký to Rare dropl, tak bylo v 80% použitelný. Tady je to v 80% crap dobrý leda k NPC vendorovi. Naopak ve dvojce jsem "každou" chvíli dropl kus zelenýho dropu a měl jsem i pár setů sestavených. Ve trojce nebýt RMAH, ani nevím jak takový věci vypadají. Na druhou (třetí ) stranu - nebýt RMAH, nemám žádnou slušnou zbraň (a zbraň je v D3 alfa-omega celýho buildění - viz mnou zmiňované zjednodušení hry), kdybych měl mít jen zbraně co dropnu, hraju ještě normal neb mám na dropy smůlu.
Btw - s hrou přímo nesouvisející - trochu mi v D2 chybí "epičnost" příběhu z dvojky (beru D2 včetně datadisku).
Na druhou stranu se mi v D3 hrozně líbí hlášky některých NPC. Namátkou (asi budu nepřesný) "Mamíí, my tady všichni umřeme? Nene, tatínek říkal, že tyhle hradby jsou nedobi(y )tné!" (tohle jsem zaslechl v 3tím aktu v okamžiku, kdy mi Azmodan prozradil, že v podzemí je "hladový" démon, co všechno sežere).
Případně hláška - "Bože, ona ještě žije, tak to máme naději!" (po tom co jsem se asi potřetí opravoval (takže asi 30tá smrt ) po marném útoku na toho ksindla padlýho andělskýho s IKáčky ) mě přišlo od toho NPC jako cílená provokace .
A vůbec rozhovory s kompaniony jsou boží - enchanterku bych chtěl z fleku za "kamarádku "...na chatu a tak , thieva za "kamaráda " do hospody (ale nikdy bych ho neseznámil s TOU "kamarádkou" ...na chatu a tak ) a templáře za kolegu do práce (takový ten kolega "Hele, mám problém, jdi vyřeš to! - Jasně, kámo!" ).
Re: Hodnocení dílů Diablo série (podruhé)
Já hlasoval pro D2. A to z jednoho jedinýho důvodu. Když jsem poprvé spustil D2 ve full screenu, bylo to asi v 23:00 v noci, byl jsem sám doma a dýchla na mě atmosféra do té doby nepoznaná. Od té doby je D2 jediná hra u který jsem vydržel tisíce hodin.
D3 jsem stáhl taky kolem půlnoci, sám doma jsem nebyl ale přítelkyně spala takže nic nerušilo moje pocity. Když jsem zapl hru, začal hrát, udělal pár levelů, shodnotil jsem hru jako pěknou. Bohužel se nekonal ale ten pocit WAU kterej sem měl u dvojky.
Nechci D3 odsuzovat, věřím že s příchodem patchů a datadisků se to posune hodně nahoru, ale pro mě ta hra už není. Při hraní necítím to napětí jako u D2 i dnes po těch letech. Prostě je to pro mě jen další hra s pěknou grafikou ale bez osobního kouzla.
D3 jsem stáhl taky kolem půlnoci, sám doma jsem nebyl ale přítelkyně spala takže nic nerušilo moje pocity. Když jsem zapl hru, začal hrát, udělal pár levelů, shodnotil jsem hru jako pěknou. Bohužel se nekonal ale ten pocit WAU kterej sem měl u dvojky.
Nechci D3 odsuzovat, věřím že s příchodem patchů a datadisků se to posune hodně nahoru, ale pro mě ta hra už není. Při hraní necítím to napětí jako u D2 i dnes po těch letech. Prostě je to pro mě jen další hra s pěknou grafikou ale bez osobního kouzla.
Re: Hodnocení dílů Diablo série (podruhé)
kontent d3 je tak slaby ze i po vyexpených 2 charu uz skoro nehraju....
Re: Hodnocení dílů Diablo série (podruhé)
Uuu, poprvý píšu do fóra s novým image.
U mě je to jasné - Diablo 3. Z Diabla 1 jsem tenkrát moc rozumu neměl, ale pamatuju si, že to mělo svoji strašidelnou amtosféru.
U D2 jsem strávil taky nějaký čas, atmosféra, itemy, runy, bossové, všechno bylo hrozně fajn, ale několik věcí to přece jen kazilo - monotónnost některých prostředí (fuj džungle), zbytečný goldy a pro mě dohrání Diabla většinou končilo maximálně nightmarem. Ta znovuhratelnost mi přišla docela chabá. Většinou jsem pak Diablu dal na několik měsíců sbohem, abych se k němu vrátil s novou postavou, kterou jsem dohrál taky max do nightmare.
Na D3 jsem se těšil jako na žádnou jinou hru. To snad potvrzuje i to, že s jednou postavou dohrávám Hell, což se mi v předchozím díle nestalo. Má to takovou atmosféru, že "jooo, to si ještě klidně jednou zahraju" než "achjo, a jedem odznova". Trochu mě štvou problémy s AH a že se dycky objeví lidi, kteří chtějí hru obes*at a prostě vidí jen výdělky v RMAH, o hru jako takovou jim absolutně nejde. No, je zbytečný skuhrat, s tím člověk nic nenadělá, důležité je, jak se hra líbí těm "normálním" hráčům.
U mě je to jasné - Diablo 3. Z Diabla 1 jsem tenkrát moc rozumu neměl, ale pamatuju si, že to mělo svoji strašidelnou amtosféru.
U D2 jsem strávil taky nějaký čas, atmosféra, itemy, runy, bossové, všechno bylo hrozně fajn, ale několik věcí to přece jen kazilo - monotónnost některých prostředí (fuj džungle), zbytečný goldy a pro mě dohrání Diabla většinou končilo maximálně nightmarem. Ta znovuhratelnost mi přišla docela chabá. Většinou jsem pak Diablu dal na několik měsíců sbohem, abych se k němu vrátil s novou postavou, kterou jsem dohrál taky max do nightmare.
Na D3 jsem se těšil jako na žádnou jinou hru. To snad potvrzuje i to, že s jednou postavou dohrávám Hell, což se mi v předchozím díle nestalo. Má to takovou atmosféru, že "jooo, to si ještě klidně jednou zahraju" než "achjo, a jedem odznova". Trochu mě štvou problémy s AH a že se dycky objeví lidi, kteří chtějí hru obes*at a prostě vidí jen výdělky v RMAH, o hru jako takovou jim absolutně nejde. No, je zbytečný skuhrat, s tím člověk nic nenadělá, důležité je, jak se hra líbí těm "normálním" hráčům.
Re: Hodnocení dílů Diablo série (podruhé)
Helljovany to odhadl správně, tohle je jak když na nějakém fóru založíte téma alá "je lepší hip-hop nebo black metal". Pak se dá garantovat (přinejmenším) trojí:
1) Vzniknou alespoň dvě skupiny naštvaných diskutérů, které zaplaví topic opakujícími se výkřiky.
2) Nikdo předem nehodlá ustoupit ze svých argumentů a nikdo to také neudělá, de facto tedy ani nejde o diskuzi.
3) Velmi záhy se přejde do pošťuchování ad hominem, popř. přímo urážek.
1) Vzniknou alespoň dvě skupiny naštvaných diskutérů, které zaplaví topic opakujícími se výkřiky.
2) Nikdo předem nehodlá ustoupit ze svých argumentů a nikdo to také neudělá, de facto tedy ani nejde o diskuzi.
3) Velmi záhy se přejde do pošťuchování ad hominem, popř. přímo urážek.
Re: Hodnocení dílů Diablo série (podruhé)
Tohle téma má sloužit jako pomůcka pro mě, pro vytváření modu do D2...
jde mi o výpis věcí, které se objevily v D1 a D3 a mohly by se objevit v modifikaci D2...
odpověď uživatele Silblade je jednou z pro mě nejužitečnějších... např. v D2 není téměř nic, co by Vás motivovalo jít na další obtížnost, zbytečnost goldů, ...
no tak - pomozte mi trochu lidi...
prostě napište, co vám chybělo / co se vám líbilo na (pokud možno) každém dílu Diablo série
prosím vás tedy o detailnější srovnání - charaktery, souboje, předměty, crafting, skilly, runy, atd.
chtěl bych znát názor více lidí, tak prosím - pište
jde mi o výpis věcí, které se objevily v D1 a D3 a mohly by se objevit v modifikaci D2...
odpověď uživatele Silblade je jednou z pro mě nejužitečnějších... např. v D2 není téměř nic, co by Vás motivovalo jít na další obtížnost, zbytečnost goldů, ...
no tak - pomozte mi trochu lidi...
prostě napište, co vám chybělo / co se vám líbilo na (pokud možno) každém dílu Diablo série
prosím vás tedy o detailnější srovnání - charaktery, souboje, předměty, crafting, skilly, runy, atd.
chtěl bych znát názor více lidí, tak prosím - pište
Re: Hodnocení dílů Diablo série (podruhé)
Attia: +1
Takže u mě D2, důvody už jsem v několika tématech rozebíral, takže se taky nebudu opakovat. Ale D3 vysloveně neodsuzuji, není to úplně špatná hra. D1 bylo revoluční, v té době pecka, ale v dnešní době kvalit následujících dílů nedosahuje.
Edit: Něco teda stručně vypíšu, když chceš (můj názor)
D3:
mínusy:
Aukce kazí hru jelikož kvůli ní padá málo dobrých věcí a konkrétně RMAH je epic fail.
Téměř nulový vývoj postav (např. jako v D2 rozdělování atributů-statů), nízká skutečná variabilita buildů (omýlají se dokola ty nejefektivnější skilly)
Nízká znovuhratelnost, x denní nudné farmení stejných lokací aby ses pohnul o něco dále (Inferno)
Možnost farmení konkrétní věci neexistuje
Lvl cap 60
U postav na dálku (Wizz, DH, WD) se soustřeďuješ jenom na DMG, zbytek tě téměř vůbec nezajímá (ještě krom MF)
MF má malý efekt, což samozdřejmě souvisí i s aukcí
Multiplayer jen pro 4 hráče
Slabí hlavní bosové
Legendary itemy o ničem
Otřesná odměna za questy
Po měsíci mě to přestává bavit
Tak bych mohl pokračovat dál, ale nechce se mi to všechno vypisovat.
plusy:
Goldy mají hodnotu
Náhodné události ve hře
4. obtížnost
Je to slušná řež, což je jedna z věcí co od Diabla očekávám
Crafting, i když je v podstatě úplně na nic, ale aspoň inovace
Je toho asi víc, ale teď mě nic nenapadá
Hrozně mě to vyčerpalo, takže + a - D2 příště
Doufám, že ti to pomuže, na závěr (aby se tady se mnou zas hystericky někdo nehádal) - je to můj osobní názor
Takže u mě D2, důvody už jsem v několika tématech rozebíral, takže se taky nebudu opakovat. Ale D3 vysloveně neodsuzuji, není to úplně špatná hra. D1 bylo revoluční, v té době pecka, ale v dnešní době kvalit následujících dílů nedosahuje.
Edit: Něco teda stručně vypíšu, když chceš (můj názor)
D3:
mínusy:
Aukce kazí hru jelikož kvůli ní padá málo dobrých věcí a konkrétně RMAH je epic fail.
Téměř nulový vývoj postav (např. jako v D2 rozdělování atributů-statů), nízká skutečná variabilita buildů (omýlají se dokola ty nejefektivnější skilly)
Nízká znovuhratelnost, x denní nudné farmení stejných lokací aby ses pohnul o něco dále (Inferno)
Možnost farmení konkrétní věci neexistuje
Lvl cap 60
U postav na dálku (Wizz, DH, WD) se soustřeďuješ jenom na DMG, zbytek tě téměř vůbec nezajímá (ještě krom MF)
MF má malý efekt, což samozdřejmě souvisí i s aukcí
Multiplayer jen pro 4 hráče
Slabí hlavní bosové
Legendary itemy o ničem
Otřesná odměna za questy
Po měsíci mě to přestává bavit
Tak bych mohl pokračovat dál, ale nechce se mi to všechno vypisovat.
plusy:
Goldy mají hodnotu
Náhodné události ve hře
4. obtížnost
Je to slušná řež, což je jedna z věcí co od Diabla očekávám
Crafting, i když je v podstatě úplně na nic, ale aspoň inovace
Je toho asi víc, ale teď mě nic nenapadá
Hrozně mě to vyčerpalo, takže + a - D2 příště
Doufám, že ti to pomuže, na závěr (aby se tady se mnou zas hystericky někdo nehádal) - je to můj osobní názor
Naposledy upravil(a) lakai dne 25.06.2012, 22:20 hod., celkem upraveno 2 x.
Re: Hodnocení dílů Diablo série (podruhé)
ZOMB : tak já ti napíši, co se mi líbí na D3 oproti D2 -
- automatický sběr peněz
- nenutnost mít svitky na rozpoznávání/portal
- nenutnost běhat pro svou mrtvolku s věcma,
- měnění skillů, kdy chci
- porovnání dmg/životů při výměně předmětu
- crafting (využitelnost magic itemů)
- "nekonečný" počet lahviček na klávesu
- mapa v rohu
- rozdílné "many", dvě many (DH..)
- větší variabilita u legendárních předmětů (náhodné atributy)
- neubírání zkušeností po smrti na vyšších obtížnostech
- pouze dvě velikosti předmětů do inventáře
- přijdou mi použitelnější obchody (vzácné předměty)
naopak co mi u D3 trochu chybí
- portály, kde chci - teď si nemůžu dát portál k unikátní potvoře
- maximální dosah potvor - alespoň teď mi přijde, že za vámi běží potvora jakkoli daleko
- pokud chceš dělat jen single, tak určitě větší drop všeho
- neomezovat maximální level u postav (i kdyby za to byly jen staty, ne skilly) (v D2 tedy lvl cap byl, ale alespoň byl "nedosažitelné"
- šance na kompletaci setových předmětů i v sole hře
- runy, runová slova
- gambling (je to trochu jiné než crafting, je to pouze za peníze a neví se ani vzácnost předmětu)
- automatický sběr peněz
- nenutnost mít svitky na rozpoznávání/portal
- nenutnost běhat pro svou mrtvolku s věcma,
- měnění skillů, kdy chci
- porovnání dmg/životů při výměně předmětu
- crafting (využitelnost magic itemů)
- "nekonečný" počet lahviček na klávesu
- mapa v rohu
- rozdílné "many", dvě many (DH..)
- větší variabilita u legendárních předmětů (náhodné atributy)
- neubírání zkušeností po smrti na vyšších obtížnostech
- pouze dvě velikosti předmětů do inventáře
- přijdou mi použitelnější obchody (vzácné předměty)
naopak co mi u D3 trochu chybí
- portály, kde chci - teď si nemůžu dát portál k unikátní potvoře
- maximální dosah potvor - alespoň teď mi přijde, že za vámi běží potvora jakkoli daleko
- pokud chceš dělat jen single, tak určitě větší drop všeho
- neomezovat maximální level u postav (i kdyby za to byly jen staty, ne skilly) (v D2 tedy lvl cap byl, ale alespoň byl "nedosažitelné"
- šance na kompletaci setových předmětů i v sole hře
- runy, runová slova
- gambling (je to trochu jiné než crafting, je to pouze za peníze a neví se ani vzácnost předmětu)
Re: Hodnocení dílů Diablo série (podruhé)
V D2 si měl taky mapu v rohu když si přepl na minimap.
Ten sběr goldů se mi líbí taky.
Ten sběr goldů se mi líbí taky.
Cain: Tell me everything u remember stranger. Every detail.
Tyrael: Falling. Fire.
Tyrael: Falling. Fire.
Re: Hodnocení dílů Diablo série (podruhé)
Za me je to D3, hlavne z duvodu, ze je aktualni. Odehral jsem vsechny dily a kazdy ve sve dobe mel co rict. V kazdem dile bylo neco dobre a neco spatne, jen se mi to nechce rozepisovat.
Re: Hodnocení dílů Diablo série (podruhé)
pri diablo 3 je jeden s castych minusov action house
podla mna AH hru sam o sebe neskazil, skazili ju boti (hyperinflacia) a ebay (najlepsie veci nenajdete ani na RMAH)
RMAH je uplny fail, najlepsie by bolo keby sa cez RMAH dali kupovat/predavat len goldy
podla mna AH hru sam o sebe neskazil, skazili ju boti (hyperinflacia) a ebay (najlepsie veci nenajdete ani na RMAH)
RMAH je uplny fail, najlepsie by bolo keby sa cez RMAH dali kupovat/predavat len goldy
Re: Hodnocení dílů Diablo série (podruhé)
Nechápu jak může vést polotovar nad plnohodnotnou hrou...
Cain: Tell me everything u remember stranger. Every detail.
Tyrael: Falling. Fire.
Tyrael: Falling. Fire.
Re: Hodnocení dílů Diablo série (podruhé)
no proto,ze je to prece DIABLO 3 OD BLIZZARDU,co na tom ze je to nedodalanej crap...Omerta píše:Nechápu jak může vést polotovar nad plnohodnotnou hrou...
Re: Hodnocení dílů Diablo série (podruhé)
D2 vyslo take jako polotovar. D3 to sice neomlouva, ale je mi momentalne mnohem blizsi nez D2 po tech letech.
Re: Hodnocení dílů Diablo série (podruhé)
dodal bych ještě, že na tak obrovský oblibě D2 měly nemalou zásluhu módy, stovky módů, některý byli opravdu povedený, hře dodali úplně jinej rozměr a člověk měl zase chuť expit nový postavy, zkoušet nový věci, dost času ve dvojce sem strávil v Ancestral recall a Zy-el který se mi hodně líbili. Tohle nás asi u D3 nečeká, což je možná škoda.
Re: Hodnocení dílů Diablo série (podruhé)
Módy akorát D2 kazily, nikdy jsem jim nepřišel na chuť doufám že u D3 nic takového nebude co nejvíc pozvedlo D2 byl datadisk totéž se můžeme dočkat i u D3Quetak píše:dodal bych ještě, že na tak obrovský oblibě D2 měly nemalou zásluhu módy, stovky módů, některý byli opravdu povedený, hře dodali úplně jinej rozměr a člověk měl zase chuť expit nový postavy, zkoušet nový věci, dost času ve dvojce sem strávil v Ancestral recall a Zy-el který se mi hodně líbili. Tohle nás asi u D3 nečeká, což je možná škoda.
Re: Hodnocení dílů Diablo série (podruhé)
D2 možná kazily ale d3 by je potřebovalo
Cain: Tell me everything u remember stranger. Every detail.
Tyrael: Falling. Fire.
Tyrael: Falling. Fire.