K tem citacim .. kazdy nekdy udela chybu, kdyz dela vice veci soucasne a edituje citace tak, aby nereagoval na uplne cely prispevek. Ale davno te povazuji za sveho osobniho hatera, takze tomu rozumim

Vies po anglicky vobec ze sa pytas taku kravinu? Ja to nemusim ani "tvrdit" on to hovori sam Jay Wilson.Vozi píše:@madus .. mozna blizz vybalancuje hp a dmg monster v ramci celeho inferna.. nic to ale nemeni na faktu, ze budes narazet na jine typy monster s vice abilitami atd. Nebo chces tady tvrdit, ze prvni lokace za mestem s pomalymi zombikami bez abilit bude na inferno stejne obtizna jako nejaka oblast s rychlymi a kouzlicimi monstry v dalsich aktech?
Bude mit pouze stejnej lvl, ale nebude stejne obtizny(jiny dmg, hp, ability atd) a ani nebude mit kazdej mob stejnou sanci na drop itemu. Samozrejme ze mobove z posledniho aktu budou na Inferno mnohem obtiznejsi(s lepsi sanci na drop) nez zombik z 1 aktu..Madus píše:Zombik (akt1) za mestom bude rovnako obtiazny ako "insert monster name here" (akt2/3/4) za mestom.
ja o koze a ty o voze (Vozi:D). Porovnavas neporovnatelne. Nejsme zadny wowkar ale mel jsme tu cest asi 40 hodin sveho zivota ztratit touhle hrou.Vozi píše:Tenhle % system neni utopie a Blizzard ho pouziva pro upravu obtiznosti HC raid instanci ve WoW. Jen par top guild bylo schopnych dokoncit HC Firelands. Po nejakem case Blizzard obtiznost stahnul, aby i ostatni meli realnou sanci. Novy content v podobe raid instanci, ktery Blizzard pridava postupne do WoW, laka lidi dale hrat a platit mesicni poplatky. Proto Blizzard casem vzdy snizi obtiznost, aby lide meli sanci dokoncit stary content a zkouset novy zase. Tohle ale nebude pripad D3, kde Blizzard nebude nucen snizovat obtiznost timhle zpusobem.dejavu píše:Myslim ze ty teorie o 5%-20% jsou utopie. To si Blizzard nemuze dovolit.