
no cíl, týkající se reptila nejde, reptile je takový náš slovenský Chuck Norris .. bohužel není šance

McT píše:Ty jsi jako teď urazil wizarda? :-) správné postavený wizard, je lepší než půlka DH... Nebo mám hold jen smůlu a hraji s mimonama :-)
Thanks for taking the time to post, Verdrix! We sincerely appreciate all the thoughtful threads the community is putting forward on Ancient Items. We're reading through each and every one we come across, and we'll continue to pass your ideas on to our dev team. Similarly, once the PTR for patch 2.1.2 arrives, we’ll be sure your hands-on feedback is relayed just as thoroughly.Mlok píše:When Ancient legendaries were announced at Blizzcon, the first thing that came to my mind along with many others was the fact that another layer of RNG would be added to the many layers that already exist. In terms of end-game progression this would mean that players will have to re-farm already hard-to-get legendaries, have them roll the right stats, and on top of that hope that it rolls as an ancient legendary. This will only drive many of the remaining player base away. After discussing this matter with many others, I feel that the best way to implement this system would be to add a gift similar to Ramaladni's that will transform the legendary item you use it on into an ancient legendary with increased stats. Of course this item will have to be extremely rare to make the system fair. By implementing the system in this form it will avoid the issue of forcing players to re-farm all of their gear in order to progress through higher level greater rifts and improve their leaderboard rank. Blizzard..for the sake of maintaining the current player base and longevity of this franchise, please reconsider how this ancient legendary system will work its way into the current state of the game.
S tím sice zcela souhlasím, ovšem nemyslím si, že je toho Blizz. schopný. Tedy jsou schopní ještě chvíli pokračovat na této koleji (ale možná ani nechtějí, že je to moc práce), ale nejsou schopní udělat opravdu větší množství itemů (tím myslím nejen 2. set pro pouze některé postavy) tak, aby byly tak dobře vybalancované, že bude opravdu hodně variant jak hrát vyšší GR. Pod dobrým balancem si představím ne úplně naprosto perfektní (ten je asi zcela nereálný), stačilo by, aby se různé varianty vešly dejme tomu do rozsahu 5-6 lvl GR (kam je možné se s tím dostat).Dava_C píše:2) hra dostala asi 1/3 itemizace a balancu v 2.1, měli by pokračovat na této koleji a jen přinést do hry nové itemy a sety, které by nalákaly lidi a zvětšily by rozmanitost celé hry, Ancients gear je z tohoto pohledu spíše kontraproduktivní)