Patch 2.1.1

Všechno co se týká normální hry a nelze zařadit jinam.
Odpovědět

Hlasování: Jste spokojeni se změnami v 2.1.1?

Ano
42
71%
Ne
17
29%
 
Celkem hlasů: 59

Uživatelský avatar
HELLERcz
Diablo
Příspěvky:4296
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:HELLER#21462
Re: Patch 2.1.1

Příspěvek od HELLERcz » 24.09.2014, 08:11 hod.

Ještě, že nesoutěžím, jako nějaké individua :D

už jsou servery online ?
Obrázek

Uživatelský avatar
Seton
Na-Krul
Příspěvky:3456
BattleTag:Seton#2895

Re: Patch 2.1.1

Příspěvek od Seton » 24.09.2014, 08:16 hod.

Taky nesoutěžím, ale rád se dostávám na větší GR :).
Servery netuším, nezkoušel sem to nakonec ani včera, vytuhl sem u Zdendy Polrajcha když cepoval další hospodu :D :D
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Obrázek

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Patch 2.1.1

Příspěvek od Mlok » 24.09.2014, 08:18 hod.

Tak Kadala dostal dokonce buff. Nejprve z prvních postů to vypadala, že o co vše stojí více, o to se navýšila šance na leg. A ona byla navýšena šance na leg. ještě o dalších 33% více:
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/ ... ?page=2#34

Tedy dříve byla šance na leg. 1,5%, což mi v praxi +- sedělo (průměrně 1,5 leg. za 500 shardů pro itemy za 5 shardů).

Aktuálně je šance 10% na leg., což znamená v průměru 2 leg. za 500 shardů pro nejlevnější itemy.

Změna ohledně legendárek se mi líbí. Méně klikání, o trochu více legendárek.

Otázkou zůstává jak moc velký problém bude se žlutým a modrým materiálem. Od Kadaly ho bude daleko méně a je otázkou jestli navýšení dropu u RG bude stačit nebo nebude.

Edit: A jsem slepej, už to tu bylo zmíněno.
Naposledy upravil(a) Mlok dne 24.09.2014, 08:28 hod., celkem upraveno 2 x.

Dava_C
Ancient
Příspěvky:2377
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:avio#2489

Re: Patch 2.1.1

Příspěvek od Dava_C » 24.09.2014, 08:19 hod.

Tak já taky nesoutěžím, pokud si myslel mě, protože za podmínek před patchem i po patchi to prostě nemá smysl. Ale vadí mi to, Blizz asi fakt nepřemejšlí, nikdo nechce Trialy, je to zbytečnost, lidi tam podvádí a oni to udělají ještě horší než před tím.
Profil

PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔

Uživatelský avatar
HELLERcz
Diablo
Příspěvky:4296
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:HELLER#21462

Re: Patch 2.1.1

Příspěvek od HELLERcz » 24.09.2014, 08:24 hod.

Dava: ale nač to řešit, dyt je to jen hra ne ?
Třeba já se na softcore dostal teprv včera a nemám tam nic vylepšeního a ani pořádně nemám GR vyzkoušené na svém Barbarovi ..

Toto je možná na prd, ale jak říkám, jsou tu furt jiné a horší problémy, u kterých bych byl daleko raději, kdyby se vyřešili, nebo šla aspon vidět snaha ze strany Blizzu !

Seton: no já měl u hry včera jen nervy, do hry se dostat byla potíž, pak byl problém v noci i zakládat nové hry .. furt jen queue .. Tak jsem si raději dal Kapitána Emeriku 2 :D
Obrázek

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Patch 2.1.1

Příspěvek od Mlok » 24.09.2014, 08:26 hod.

Jsem zvědav až trialy zkusím. Ono to totiž nevypadá na celkový nerf GR klíčů. Možná se jim aspoň částečně podařil balance získaných klíčů pro partu a sólo.

Tady už dokonce jeden píše, že po patchi se sólo Wiz. dal o 1 lvl vyšší klíč než před patchem (teď GR36 klíč, předtím maximálně GR35):
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/14579297996

Pokud to tak opravdu bude a více se to srovná, tak je to opravdu dobrá změna. Ideální by k tomu měl být reset žebříčků. To se ale téměř jistě nestane a osobně mi to ani netrápí.

Dava_C
Ancient
Příspěvky:2377
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:avio#2489

Re: Patch 2.1.1

Příspěvek od Dava_C » 24.09.2014, 08:30 hod.

Jo to jsem psal, ale ta změna přišla prostě pozdě, když už je leaderboard rozjetý podle nějakých pravidel, tak to nemůžou změnit takovýmto způsobem, ikdyž mě to může být jedno. Co jsem o tom ještě četl, tak kolik uděláš vln záleží taky na typu monster, prý tam můžeš chytit těžkou vlnu a nebo hodně lehkou ve větší míře než tomu bylo doposud, další RNG.
Profil

PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Patch 2.1.1

Příspěvek od Mlok » 24.09.2014, 08:38 hod.

Já jsem tedy rád, že to změnili i v rozjetých žebříčcích i když to není ideální. Více trial zhodnotím až je sám vyzkouším.

Uživatelský avatar
maja
Doom Knight
Příspěvky:582
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:maja#2296

Re: Patch 2.1.1

Příspěvek od maja » 24.09.2014, 08:40 hod.

se závěry počkám až na večer, až se do toho opřu a třeba Káďa dá i lepší fb rukavice, nebudu nic hrotit

Uživatelský avatar
HELLERcz
Diablo
Příspěvky:4296
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:HELLER#21462

Re: Patch 2.1.1

Příspěvek od HELLERcz » 24.09.2014, 08:41 hod.

Jinak info o ukončení sezony máte ? nějaké spekulace aspon ?
Já včera udělal sezonní SC postavu na 70 .. tak jak dlouho s ní budu hrát ještě at vím :D
Obrázek

Dava_C
Ancient
Příspěvky:2377
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:avio#2489

Re: Patch 2.1.1

Příspěvek od Dava_C » 24.09.2014, 09:03 hod.

Spekulace jsou takové, že všichni brečí, aby skončily now, kvůli těm Trialům právě :).
Profil

PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔

Uživatelský avatar
HELLERcz
Diablo
Příspěvky:4296
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:HELLER#21462

Re: Patch 2.1.1

Příspěvek od HELLERcz » 24.09.2014, 09:08 hod.

A s tím by začala 2. sezona ? nebo bude nějaká odmlka ? To nevím, jestli to je záměr, aby nás Blizz nechal neinformované ... asi jo.
Obrázek

Uživatelský avatar
Kuki10
Globální moderátor
Příspěvky:7218
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Kuki#2122
Bydliště:Brno

Re: Patch 2.1.1

Příspěvek od Kuki10 » 24.09.2014, 09:10 hod.

Vole to udelaj jednou, ze vypnou sezonu bez nejakyho infa dopredu a uz me tam nikdo nikdy neuvidi.

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Patch 2.1.1

Příspěvek od Mlok » 24.09.2014, 09:13 hod.

Sezóna podle mě teď neskončí. A až bude končit, tak to dají vědět dopředu.

Dava_C
Ancient
Příspěvky:2377
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:avio#2489

Re: Patch 2.1.1

Příspěvek od Dava_C » 24.09.2014, 09:13 hod.

Mlok píše:Já jsem tedy rád, že to změnili i v rozjetých žebříčcích i když to není ideální. Více trial zhodnotím až je sám vyzkouším.
Pokud by to pomohlo v generování vyšších klíčů solo wizard, tak by se mi ta změna líbila taky, ovšem nedoufám v generování 39 klíčů, takže pasé. Stejně je to, hlavně pro týmy a pro top rankery, velká podpásovka, nemůžu si pomoci, je to spravedlivější, ale jak bylo řečeno, přišlo to pozdě. Party co chodili GR cca 50 jsou na tom nejhůře, protože se tam už nikdo nedostane přes RNG riftů a časově by to bylo o dost náročnější i tak.

Kuki: já jsem nikdy nechápal sezony, ale můžeš mi vysvětlit v čem je rozdíl, že to budeš vědět 14 dní dopředu a nebo ti to přes noc vypnou bez upozornění?
Profil

PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔

Uživatelský avatar
HELLERcz
Diablo
Příspěvky:4296
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:HELLER#21462

Re: Patch 2.1.1

Příspěvek od HELLERcz » 24.09.2014, 09:16 hod.

Kuki: děkuji, že mi říkáš vole :D

Já chci vědět o ukončení aspo týden dopředu ! :-)
Obrázek

Uživatelský avatar
Kuki10
Globální moderátor
Příspěvky:7218
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Kuki#2122
Bydliště:Brno

Re: Patch 2.1.1

Příspěvek od Kuki10 » 24.09.2014, 09:34 hod.

Sis ještě nezvykl?:-D
Melo by to bejt jasný na začátku sezony....

Odesláno z mého Nexus 4 pomocí Tapatalk

Uživatelský avatar
smajli
Gorebelly
Příspěvky:240
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:smajli#2160
Bydliště:Lubná

Re: Patch 2.1.1

Příspěvek od smajli » 24.09.2014, 09:43 hod.

Až začno všichni brečet, že se nemohou dostat na GR50 a jak jsou celé žebříčky nespravedlivé, tak se udělá co? Sníží se obtížnost v GR, tak aby se na GR50 dostali všichni a top se bude nacházet někde na úrovni GR70, hotovo vymalováno. Ale stejně mi celé GR mohou vlézt se svými žebříčky do záděle. GR nikdy neměly být brány jako soutěž. :ble:
Naposledy upravil(a) smajli dne 24.09.2014, 10:30 hod., celkem upraveno 1 x.

pns
Gorebelly
Příspěvky:213

Re: Patch 2.1.1

Příspěvek od pns » 24.09.2014, 09:56 hod.

hlavne tato "parodie" o vytvoreni "nekonecneho" dungu se opravdu nepovedla... ale tak, rozkaz znel jasne, byt nejmene narocne na vyvoj a obnos vydanych penez, tak co by jste od toho chteli :wave:

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Patch 2.1.1

Příspěvek od Mlok » 24.09.2014, 09:56 hod.

Posunutí obtížnosti GR by bylo řešením. A stačilo by to posunout trochu, tak o 3-5 lvl.

Odpovědět

Zpět na „Obecně“