(Fake) Patch notes 2.0.5
U Rift Guardiana to není 100% šance na drop legendárky, ale zvýšení o 100% oproti současnému stavu.
Re: (Fake) Patch notes 2.0.5
Tak nevím nevím, to bude nějaký blaf asi
Jinak zdravotně už jsem na tom slušně, mrcha Crohn si dává říct, 5 dní ve špitále mu ukázalo zač jsou toho infuze a kortikoidy
Tak snad někdy brzy zase zasednu k D3, křovák už přes týden zahálí
Jinak zdravotně už jsem na tom slušně, mrcha Crohn si dává říct, 5 dní ve špitále mu ukázalo zač jsou toho infuze a kortikoidy
Tak snad někdy brzy zase zasednu k D3, křovák už přes týden zahálí
Re: (Fake) Patch notes 2.0.5
Neco je fajn a neco az moc fajn. Az by se to nehodilo. Tak souhlasím s vyse psanym. Pokud bude ptr patche 2.0.5 tak to se ho dockame cert vi kdy. Cerven? A to ma byt ten mensi patch. Kdy vyjde 2.1? Za rok? Nebo s blizzconem? Ach jo zase napínaj :-D
@tabletofon
@tabletofon
- Lemurman
- Zhar the Mad
- Příspěvky:1721
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Lemurman #2764
Re: (Fake) Patch notes 2.0.5
jo takhle, tak to pak by šlo, ale stejně bych to nenavyšovalPetros píše:U Rift Guardiana to není 100% šance na drop legendárky, ale zvýšení o 100% oproti současnému stavu.
ale vzpomněl sem si ještě na 1 věc: gemy & sockety. Některý úpravy gemů se mi líbí (např. amethist ve zbrani: až +100% LoH), ale přidání socketů do každý věci?
-
- Zhar the Mad
- Příspěvky:1641
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:goldeagle#2259
Re: (Fake) Patch notes 2.0.5
vycházejme z topho, že aby udrželi mainstream hráče, tak musí přijít vždy inflace hry. Z toho vycházejme! Jak bylo řečeno po jednom průzkumu, že mainstream hráč se u hry cítí nejlépe když hraje jako by měl hru lehce čítnutou a k tomu velký čísla a vypadat jak z asijskýho filmu o robotech.
- Still-Alive
- Doom Knight
- Příspěvky:548
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:StillAlive#2220
- Bydliště:Praha/Vsetín - klasická náplava :)
Re: (Fake) Patch notes 2.0.5
Přidání socketu do každého kusu gearu, by bylo trochu OP pro Cruse, s tou jeho pasivkou na gemy )))
Re: (Fake) Patch notes 2.0.5
Tak s tím se člověk musí holt smířit no. Dnešní doba má takové a makové herní publikum a Blizz se holt musí přizpůsobit té mase lidí a né menšině.
-
- Zhar the Mad
- Příspěvky:1641
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:goldeagle#2259
Re: (Fake) Patch notes 2.0.5
Stačí když se přizpůsobí Blizzard mně jen v 1 věci a hodí mi konečně v 1. actu bounty dobře rollnutý prstem pro wizarda na snížení počtu setovek pro bonus. Konečně bych mohl i dálě nephalemovat na HC. A hlavně pak patch 2.0.5.
Re: (Fake) Patch notes 2.0.5
No .. podobně jsem na tom i já už celkem mi dochází trpělivost .. těch horadriků .. a NIC NIC a když už tak staty na prd, co nejdou ani enchantnout. Ale tak dám si pauzu od farmení a zítra zase no
- Still-Alive
- Doom Knight
- Příspěvky:548
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:StillAlive#2220
- Bydliště:Praha/Vsetín - klasická náplava :)
Re: (Fake) Patch notes 2.0.5
Tak to můžu být rád, že mi na SC padl asi za půl hodiny chození Bounties, kdy jsem se rozhodl že ho chci
- Sadrokarton
- Fallen Shaman
- Příspěvky:57
Re: (Fake) Patch notes 2.0.5
no však ano, pokud ten štít nemáš běháš pomalu ... když chci rychle běhat bounties nebo rift musím s tím štítem a přitom mám tolik pěkných štítu v truhle.Still-Alive píše:Sadrokarton: Já jsem si toho postihu u MS u Cruse teda vůbec nevšiml (mám ten štít).
- Still-Alive
- Doom Knight
- Příspěvky:548
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:StillAlive#2220
- Bydliště:Praha/Vsetín - klasická náplava :)
Re: (Fake) Patch notes 2.0.5
Ale já si nevšiml rozdílu s/bez štítu
- Frozen
- The Butcher
- Příspěvky:1135
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Frozen#2576
- Bydliště:Litoměřice
Re: (Fake) Patch notes 2.0.5
Pokud by to byla pravda a toto jsem správně pochopil...
a je tím míněn scaling affixů dle obtížnosti, tak se toho už nemůžu dočkat.Scaling Property Ranges
Now increases based on the Torment level they are dropped in.
Normal through Master: No change to property range.
Torment 1: 10% increased base range.
Torment 2: 15% increased base range.
Torment 3: 20% increased base range.
Torment 4: 30% increased base range.
Torment 5: 40% increased base range.
Torment 6: 50% increased base range.