Stupidni, ale funkční. A o to při sběru jde.TrackThor píše:ww barb je hrozná stupidita
Odesláno z Galaxy Nexus
Stupidni, ale funkční. A o to při sběru jde.TrackThor píše:ww barb je hrozná stupidita
Pokud uděláš systém, který udrží top hráče u hry třeba 2 roky - dejme tomu paragon - tak musíš počítat, že spousta lidí to hraje stylem 6 dní v týdnu 16 hodin denně, takže to musíš udělat tak, aby jim to na 100. level trvalo 9200 hodin. Pokud by jsi na toto aplikoval nějakou exponenciální funkci, tak zjistíš, že 90% hráčů se za půl roku nedostane přes 5. level ... toto je krásný příklad totálně useless systému.firdecek píše:Mám pocit, že jakoukoliv věc blizz udělá pro to, aby se ti TOP hráči nenudili, tak ji cca do dvou týdnů překonají - viz první dohrání inferna od vydání (též cca 2 týdny). Snad všechny uklidní to, až udělají možnost, aby si každý hráč zvolil obtížnost, řesp. počet imaginárních hráčů ve hře (řekl to Jay ve svém omluvném dopisu, že na něčem takovém budou makat).
Jak už jsem tu dřív uvedl, D2 Lod ve verzi 1.09 někdo nahrál level 99 za cca 44 hodin. Paragon 100 trval pár týdnů..Rakiii píše:V dia2 to bylo přeci jak píšeš .
1-80 měl skoro každý, 1-90 ti co hráli dost, 95-99 pak hc pařani. Zkrátka to nastavit tak aby ty poslední lvl trvaly dlouho i těm co hrají 24/7 ... řekněme udělat 99 by mělo být asi tak obtížné jako dosáhnout absolutní nuly :-).
Nicméně ta hra potřebuje jinou výzvu než dělání lvlů ...
http://www.youtube.com/watch?v=LqOUYxiTIZ0Černý vlk píše: Navíc HC hra nabízí možnost skoro neomezeného postupu (smrt, nová postava, smrt, atd.). Navíc ekonomika HC hry je bezvadná v tom, že ty předměty zkrátka mizí a předmět, který na SC ani nezvedneme ze země se tam prodávají za statisíce.
Záleží co chceš, aby byl důvod toho hraní. V diablo serii celkově to je prostě farmení itemů a levelů, nebo to tak aspoň bylo. Je otázka, zda toto stačí i dnes. Já bych si skromně dovolil říci, že nestačí. Že to někdo dohraje, vyleveluje nebo zabije rychleji než ostatní už je jedno, otázka je pouze nastavitelnost toho - kolik % hráčů to bude mít za týden/měsíc a kolik se s tím bude pracně trápit třeba půl roku. Netvrdil bych až tak zarytě, že diablo není stavěné na systém HM u bosů + propojení s achievmenty a lootem.Garn píše:Proč ho nevyužít? Protože třeba do té hry nesedí... Blizz od začátku hraje na dobrý flow hry a odstraňuje blbosti, aby to byla surová akce a ty bys před každého bosse přidal tabulku, kde si vybereš obtížnost? Navíc další garance na už tak dost brutální drop by tu hru úplně pohřbila. HM nejsou žádný content, není to nic, je to jen variace na grindování.
Boss fighty a eventy by potřebovaly předělat kompletně stejně jako systém hitboxů, ale to už je jiná písnička.