Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.
Saeso, jseš ty vůbec rád, že D3 vyjde? :<
Who looks outside, dreams; who looks inside, awakes.
Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.
Však já těmi posty nemám v úmyslu snižovat d3, jen píšu, co si myslím o těch skillech. Kdyby sem někdo dal příklad 2 buildů v kalkulátoru, které mají pozměněné 2 skilly a 2 passivy, tak bych určitě netvrdil, že se herní styl nějak změnil. Prostě akorát co 25 sek místo threatening shoutu použiješ sprint, nebo co, nebo nějak vyvoláš ancienty co 2 minuty místo frenzy, které musíš co 5 vteřin nabíjet. Ale v infernu to určitě nebude mít vliv jiný než ten, že něco bude méně efektivní a něco jiného více. Tzn. že v prvém případě se budeš trápit a v druhém ti to půjde snáz.
Hraju annihilus.net a projectdablo2.comambin píše:@saesa: cheatovani a editovani nema s kvalitnejsim PvP nic spolecneho a kdyby si kvalitni PvP nekdy hral
Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.
Vidíš to příliš černě a duálně. Customizace charakterů je větší, obtížnost je zjevně větší, měl bys být spokojený, a ne tu vymýšlet schémata, jak má D3 tolik nepoužitelných skillů a stejných buildů, čísla zatím hovoři jinak. Nakonec všichni uvidíme konečný výsledek v infernu sami. Do té doby bych to nepřeháněl ani s pozitivními, ani s negativními reakcemi. Když to bude stát za vyližprdel, tak to můžem po vydání a odzkoušení pěkně zkrouhnout všichni společně. V opačném případě zase vychválit inferno do nebes (ha, paradox). Buď rád, že D3 vůbec vyjde, D2 už je děsně ohrané za těch 12 let.
Who looks outside, dreams; who looks inside, awakes.
Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.
No taky si nemyslim, ze to bude s tou ruznurodosti na Inferno nejak zhave. Ale urcite to nevidim tak skepticky jak vy. Blizzard ma velke reci... Ale kdo jiny nez Blizzard by tohle mohl dotahnout do konce? A splnit sen vsem hracum.
„People who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do.“
„Everybody dies but not everybody lives.“
„Everybody dies but not everybody lives.“
- Tib3rian
- Doom Knight
- Příspěvky:443
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Tiberian#2416
Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.
RPG je o tom, hrat postavu urcitym sposobom a dosiahnut v nom co najlepsie vysledky. Je dobre, ze su tam favorizovane buildy/skilly. Tak to bolo aj v D2 napriklad u necromancera. Hraci chcu ine buildy nie preto, ze su silnejsie, ale preto ze su ine. Naviac Blizzard to utobil tak, ze hrac si nozaj taktiku boja(ano repetitivnu o tom to je) urcuje skladbou skillov. V skill calculatore je pekne vidiet ze je to taka skladacka, a je treba ju zlozit tak, aby to fungovalo, aby sa urcita taktika boja podporila. To je samozrejme princip, ktori fúnguje vo vsetkych RPG, ale tu je na uplne inej urovni.
"My old enemy. You cannot hide from me...no matter what form you choose to wear. Let your true self be revealed...Diablo!"
Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.
ahoj vsichni tu mluvite o infernu jako by mely obtiznosti pred nim byt dost nudne.
@dejavu koukam ze mas novou tvar
@dejavu koukam ze mas novou tvar
Achievements: 7400 (92%)
PROFIL
PROFIL
Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.
Na solovani inferna tech buildu bude urcite mene nez pro hru v parte.
Pro mne je velke plus ta nova a lepsi dynamika boje. Kazdy hrac bude muset zvladnout rychle vyhodnocovat situace (hlavne kdyz nastoupi smecky monster s temi affixy), drzet se optimalni rotace skillu, efektivnie vyuzivat CD / CC a mit dobry HP / resource management. Boj bude intenzivni a skill cap opravdu velky.
Pro mne je velke plus ta nova a lepsi dynamika boje. Kazdy hrac bude muset zvladnout rychle vyhodnocovat situace (hlavne kdyz nastoupi smecky monster s temi affixy), drzet se optimalni rotace skillu, efektivnie vyuzivat CD / CC a mit dobry HP / resource management. Boj bude intenzivni a skill cap opravdu velky.
Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.
Nesmirne se tesim, jak budu ty svoje buildy pilovat k dokonalosti. Hlavne bych nezatracoval ty vase oblibene buildy hned. Ten spravny equip je ta cesta. Verim, ze buildu bude dost. Ale na to slolovani infa, jak rika Vozi, jich bude par... Proste tech nejvyhodnejsich.
@DeathHero stavil jsem se dnes cestou ze skoly u plastickeho chirurga
@DeathHero stavil jsem se dnes cestou ze skoly u plastickeho chirurga
„People who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do.“
„Everybody dies but not everybody lives.“
„Everybody dies but not everybody lives.“
Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.
Mnohem vic bude zalezet na vecech nez na buildu, skily nakonec jsou/budou zhruba vyvazene, aby nebyl nejaky OP. TOP veci muzou mit hodnoty nekolikanasobne prevysujici ty "obycejne", takze i se "spatnym" buildem, ale s TOP vecma to bude hratelne..
Te brutalni Inferno obtiznosti ale neverim, ani to ze to bude trvat mesic nez ji nekdo pokori.
Te brutalni Inferno obtiznosti ale neverim, ani to ze to bude trvat mesic nez ji nekdo pokori.
Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.
Tak pro kazdeho slovo brutalni znamena neco jineho (narazka na skill hrace). Davam mu tyden maximalne dva!Gorelord píše:Te brutalni Inferno obtiznosti ale neverim, ani to ze to bude trvat mesic nez ji nekdo pokori.
„People who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do.“
„Everybody dies but not everybody lives.“
„Everybody dies but not everybody lives.“
Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.
Tak asi je jasný, že Inferno se nedohraje s čímkoliv. Já se teď v poslední době začal zabývat kalkulátorem a vymýšlet si různé buildy. Když to promýšlíš i vs celá parta kdo co bude mít, má to obrovské možnosti. Myslím si že buildů bude hodně, když navíc spoustě skillů pomůžou třeba předměty, bude variabilita buildů ještě mnohem větší. Stačí modifikovat jeden skill nějakým předmětem a hned ve spojitosti s jinejma abilitama a pasivkama člověk může vymyslet něco nového.
Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.
@Javurek co rikas neni nic novyyho zalezet bude opravdu na hodne malickosti s kazdym patchem budou uplne jiny moznosti nechame se prekvapit
Achievements: 7400 (92%)
PROFIL
PROFIL
- Peckoslav
- Minion of Destruction
- Příspěvky:878
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Peckoslav#2167
Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.
kdyžtak nad tím přemýšlím, tak mi z toho vyplývá jednoduchý závěr:
1. bude jen pár buildů, které budou schopné pokořit či zvládat Inferno v sólo hře
2. při hře v partě bude větší variabilita ať už se jedná o setup skillů či složení party jako takové. Každopádně i pro hru v partě budou existovat více či méně efektivní varianty, ve finále často podobně těm, které fungují i na solo hru.
1. bude jen pár buildů, které budou schopné pokořit či zvládat Inferno v sólo hře
2. při hře v partě bude větší variabilita ať už se jedná o setup skillů či složení party jako takové. Každopádně i pro hru v partě budou existovat více či méně efektivní varianty, ve finále často podobně těm, které fungují i na solo hru.
Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.
Já to vidím tak, že pokud se dostanu do inferna a nepůjde mi to s pár buildama, který jsem zamýšlel, tak jako správnej lenoch otevřu google a vygooglím si nějakej build, se kterým to lidi byli schopni dohrát. Nevím, nemám na to hlavu, budu rád, když sám dohraju hell.
Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.
Vypada to, ze neni ani pravda to, ze act 1 na infernu bude s timhle novym system lehci.
Z Bashiokova Twitteru:
Q: "With the recent revelation of the beginning of Inferno becoming slightly easier, did the rest become harder in compensation?"
A: "Sorry, to clarify, the beginning of Inferno is not any easier than it was before. We've only made Inferno harder."
A: "Yes, the Acts each get significantly more difficult than they were before when it was all one level."
Z Bashiokova Twitteru:
Q: "With the recent revelation of the beginning of Inferno becoming slightly easier, did the rest become harder in compensation?"
A: "Sorry, to clarify, the beginning of Inferno is not any easier than it was before. We've only made Inferno harder."
A: "Yes, the Acts each get significantly more difficult than they were before when it was all one level."
- Programos
- Minion of Destruction
- Příspěvky:810
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Programos#2804
- Bydliště:Bystřice n.P.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.
Ani nevím proč by to mělo být lehčí s tím novým systémem. Přesně jak říká, bude to akorát těžší.
Inu, co k tomu rict.... Programos#2804
Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.
Já se furt pozastavuju nad tím jeho výrokem, jak bylo přeloženo:
Opravdu jsme chtěli, aby hráči postupně postupovali a stále potkávali překážky, které nebude snadné překonat. Třetí a čtvrtý akt je jen pro elitní hráče, co mají dostatečně velkou zásobu klávesnic a myší, protože je skutečně velice, velice brutálně těžký. Vážně. Opravdu.
Jestli to bude tak těžké, tak to abych si fakt našel záložní low-endové klávesnice a myši z práce posbírat nějaké ty veterány.
Opravdu jsme chtěli, aby hráči postupně postupovali a stále potkávali překážky, které nebude snadné překonat. Třetí a čtvrtý akt je jen pro elitní hráče, co mají dostatečně velkou zásobu klávesnic a myší, protože je skutečně velice, velice brutálně těžký. Vážně. Opravdu.
Jestli to bude tak těžké, tak to abych si fakt našel záložní low-endové klávesnice a myši z práce posbírat nějaké ty veterány.
Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.
@Programos ... Trochu si ten vyrok Bashioka odporuje s temi predchozimi v ramci oznameni toho noveho systemu pro rizeni obtiznosti inferna. Osobne doufam, ze je pravdivy ten aktualni.
..." for a more “casual but still hardcore” audience you want an obvious but milder increase in difficulty."
"For the “hardcore-casual” they will reach level 60 later and not get brick walled when they reach Inferno."
EDIT: Blizz developeri se dokonce mezi sebou sazi, kolik mesicu bude trvat nekomu pokorit inferno oO
"I'm aware of internal bets on how many months it will take someone to beat Inferno."
..." for a more “casual but still hardcore” audience you want an obvious but milder increase in difficulty."
"For the “hardcore-casual” they will reach level 60 later and not get brick walled when they reach Inferno."
EDIT: Blizz developeri se dokonce mezi sebou sazi, kolik mesicu bude trvat nekomu pokorit inferno oO
"I'm aware of internal bets on how many months it will take someone to beat Inferno."
Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.
Tak to vypadá docela slibně . Např. ve Starcraft 2 byla brutální obtížnost, ale tak brutální mi nepřipadala. Občas jsem některou misi musel hrát víckrát, nebo loadovat, ale zase to nebyl nějaký extrém. Tim nechci říct, že by to zvádl každý noob. Tak jsem zvědavej na tu velkou brutalitu v Diablu 3. Protože to bude výzva.