Patch 2.1.2

Všechno co se týká normální hry a nelze zařadit jinam.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Demogorgon
Doom Knight
Příspěvky:442
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Démogorgon#1565
Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Demogorgon » 19.02.2015, 19:21 hod.

Co má na to vliv RCR? Včera jsem s tou stejnou postavou nastakoval Taeguk na maximální hodnotu a bez problému udežel po celou hru. Teď se stakuje jen v boji. S kouhlením Sweeping Windu problém nemám.

EDIT: sory, zvedl se mi paragon a vlastně nespotřebovávám spirit :D

Dava_C
Ancient
Příspěvky:2377
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:avio#2489

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Dava_C » 19.02.2015, 20:43 hod.

Mlok píše:Vyhodit u DH Cindercoat nebo Priders (dle fire nebo cold/phys. varianty) je na speed GR konečná, to zpomalíš brutálně jak budeš pořád bez hatred.

Dava_C: Já bych také hrál raději aDev. Ono aSunkeeper ani do těch elitek zase nezíská až tolik oproti aDev ani při srovnatelném rollu (a kde navíc vzít srovnatelný roll Sunkeeperu). A pro trash to je jasné, tam bude ztrácet dost.

Úzké chodby/malé prostory jsou u DH také problém a zpomalí hodně. Nejde tedy přímo o úzké prostory, ale spíše o hodně dveří, rohů, apod. (dlouhá úzká rovná chodba nevadí). S DH nejde už zase dělat vůbec forward moving jako s Wiz. (nejde to ani níže než na GR40, i když tam to DH přežije, tak obdržená dmg vyřadí Priders a pak ani nedává dmg). A jakmile je hodně dveří a rohů, tak jednak přijdu o dmg ze sentry (v podstatě vždy jen ta poslední přímo na daném místě dává dmg a ta není vždy, takže je to 0-1 sentry dmg) a pak zabíjení po málo mobech najednou je také velká ztráta dmg. (na tyhle rolly GR by byl rychlejší shooting star build - celkově je ale mírně pomalejší, tak hraju pořád Maelstrem)
Pro představu časy z GR40 jaké to dělá rozdíly dle rollu:
- nejlepší čas 4:20
- průměrný čas 6:26 (už 30+ pokusů, takže už se moc nemění s přibývajícími pokusy)
- nejhorší čas 8:38
Nejhorší čas je dvojnásobkem nejlepšího, to je už dost velký rozdíl dle rollu. A ten rozdíl rollu je o to větší, že RG i ten nejhorší zase až tak dlouho ještě netrvá u DH (přesně nemám změřeno), takže většinu rozdílu času dělá roll riftu samotného (mimo RG).

Na GR36 jsem aktuálně na průměru 4:59 (také 30+ pokusů). Takže na tom budeš znatelně lépe než na 2/3.

Ohledně XP si také ještě poznamenám o něco více pokusů, abych vyloučil výkyvy jednolivých pokusů. Jsem se předtím na XP moc nezaměřoval, když už to není mojím prioritním cílem (trvale zapisovat XP ani nemá smysl, bude stačit spřesnění s 5-10 pokusů).

Co se týká legendárek, tak to bude chtít opravdu hodně pokusů, protože při 30+ pokusech mám aktuální stav:
GR36: průměrně 2,7 leg. na GR
GR38: průměrně 2,6 leg. na GR (tady je vidět, že je pořád malý statistický vzorek na tohle srovnání, když jsem na tom hůře než na GR36)
GR40: průměrně 3,6 leg. na GR

Pokud by zůstal po více pokusech stav GR36 x GR40, tak jsem na tom o malinko lépe na GR40. Při započtení trialu mi vychází:
- GR36 25,6 legendárek/hodinu
- GR40 27,8 legendárek/hodinu
A to je navíc ještě bez započtení 30s pauzy mezi GR (to budu muset dopracovat). To náskok GR40 ještě mírně zvýší (jak má těch 30s čekání o trochu méně).

K tomu jsem si začal psát počet legendárek na T6 a časem tedy budu moct udělat i relevatní srovnání GR x T6 pro drop legendárek. Na T6 ale zatím jen 10 zapsaných pokusů, srovnávat budu až tak na 50+, aby to mělo nějakou vypovýdající hodnotu.
Tak jsem změřil přesně 10 runů na GR 35

1. - 5:17
2. - 5:05
3. - 4:23
4. - 7:12 (LOL)
5. - 4:10
6. - 3:05
7. - 4:26
8. - 5:17
9. - 4:10
10. - 4:15

Průměr 4:44

Čas celkem 47:20

Celkem získáno 10 438 000 000 xp

Jsi na tom s DH lépe (psal jsi průměr na GR 36), ale na vyšších už budu postupně ztrácet kvůli damage.
Profil

PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔

Uživatelský avatar
buchis
Doom Knight
Příspěvky:444
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
Bydliště:Pustiměř

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od buchis » 20.02.2015, 08:54 hod.

ano, proc vsichni hanti xpcka, hrozne davove silenstvi, vzdy to nekdo zacne astrhne vsechny kolem,
je to tak furt, cota, farmeni xp ve vanille, furt neco
a ted S2 dalsi davova manie (ne tvoje Davo :) )

Ja na nej pomer xp/hour kadim,
jedu gr 41-43 kde vidim ze loot je na kvalite daleko lepsi, samo i kvantita, fakt sem odpozoroval ze tam tj lepsi nez 36-38.
Buchis je death, ať žije herdek

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Mlok » 20.02.2015, 09:44 hod.

Kvalita lootu na lvl GR nezávisí vůbec. U kvantity si každý musí určit, jak mu to vychází dle rychlosti na daném lvl GR.

Uživatelský avatar
Seton
Na-Krul
Příspěvky:3456
BattleTag:Seton#2895

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Seton » 20.02.2015, 10:07 hod.

Ani ta kvantita občas nevyjde :(. mám za sebou nějaké GR 35+ kde nepadlo zhola nic :(
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Obrázek

Dava_C
Ancient
Příspěvky:2377
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:avio#2489

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Dava_C » 20.02.2015, 10:07 hod.

Buchis, jde o to, že když někdo tráví 4-5 hodin denně u hry, tak chce už hrát i trochu efektivně, aby si nepřipadal, že hraje úplně zbytečně. Loot a xp je oč tu běží a je potřeba si v tom udělat přehled. S XP/h roste i loot/h, s tím jak škáluje šance na drop na vyšším GR, poměr GR/čas, ale musí být optimální. Už takto mám 70% solo, což už samo o sobě je velká ztráta na goup play. XP/h je navíc dobré měřítko snad pro všechno ve hře, třeba odehraný čas neříká nic.
Profil

PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Mlok » 20.02.2015, 10:30 hod.

Seton píše:Ani ta kvantita občas nevyjde :(. mám za sebou nějaké GR 35+ kde nepadlo zhola nic :(
Žádná legendárka se může stát na jakémkoliv GR, ale čím výše, tím je to méně častěji. A oproti tomu na GR40 už mám záznam i s 6 leg.

Na relevantní srovnánío je potřeba už větší statistický vzorek. Mně třeba pořád ještě nesedí GR36 x GR38. Mám pro oboje 30+ záznamů a stejně mám ještě zatím pořád menší průměr legendárek na jeden GR na GR38. I když rozdíl je minimální, tak tam je a měl by být opačný.
Bude zřejmě potřeba tak 100+ pokusů než začnou být výsledky trochu více relevantní.

Zatím jak jsem uváděl, tak na počet legendárek za hodinu mi mírně vede GR40 na nižšími. Ale rozdíl je hodně malý, zatím ho hodnotím menší než je chyba statistiky.

A čím si zatím vůbec nejsem jistý je srovnání s T6. Ohledně legendárek za stejný čas mi možná vyjde T6 pořád o chlup lépe než GR. Pro T6 mám ale zatím také málo záznamů.

Poreferuju srovnání časem, až budu mít jak pro GR, tak pro T6 50+ záznamů a pak 100+ záznamů.

Uživatelský avatar
Seton
Na-Krul
Příspěvky:3456
BattleTag:Seton#2895

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Seton » 20.02.2015, 10:43 hod.

Tak jasně že pro statistiku bude nejlepší co nevyšší počet zaznámů. na T6 jsem naprosto spokojen, tam se po riftu (full clear) většinou vracím průměrně tak s 4-5 kusama v inv. což je dostačující (většinou solo nebo 2P).
Ok, taky začnu dělat záznamy pro T6 (to teď jedu častěji). Pak porovnáme ještě 50+ a 100+ u mě a u tebe ;).
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Obrázek

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Mlok » 20.02.2015, 10:51 hod.

Jestli se ti chce, tak to pro T6 zaznamenávej. Je potřeba zaznamenávat ale i čas, jinak to nejde srovnat. Já si pro GR už doplnil do tabulky k času trialu ještě i čas 30s za zavírání GR. Takže už mi to počítá správně počet legendárek za hodinu.

Já si budu taky T6 znamenat, protože by srovnání s GR mělo být pro ten stejný char. Jinak nejde dost dobře srovnávat dle časů (a bez toho to nejde). I když hraju více GR, tak T6 musím občas taky, nakonec mi stejně dojdou klíče pro trial (ale ještě jich mám asi 800).

Z té příliš malé statistiky T6 mi vychází zatím 28leg./hodinu. Pro GR40 je to pak 26leg./hodinu a pro GR36 pak 24,3leg./hodinu. U všeho započteny již pauzy pro zavírání riftu + u GR trial.

Yaka
Burning Soul
Příspěvky:694
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Yaka#2885

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Yaka » 20.02.2015, 11:08 hod.

Jste blázni:)))

Někdy bychom se mohli domluvit a nějak hromadně upgradnout gemy přes groupu s někým. Já furt beru klíče a gemy statečně ignoruju, ale asi by se to hodilo:D

Dava_C
Ancient
Příspěvky:2377
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:avio#2489

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Dava_C » 20.02.2015, 11:29 hod.

Mlok je dobrej hráč a má dobrého DH, hodil by se i na speed i na progress, bohužel nerad hraje v partě. Já zase nejsem moc vhodnej na GR kolem 50, protože wizdog. Jednou jsme málem dali GR49, ale jedna elita nás rozsekala a skončili jsme minutu po. Klíčů mám 45 dost, takže entry level kdyžtak můžu zacvakat, když už bych se vozil, 46 jsme spolu dali ještě v klidu :). Nad GR 50 s wizem se hraje 3 BP aSerpent Sparker se zero dogem a crus sbírá globy, aby i wiz i DH stačili s resourcem, což už je v našich podmínkách dost nereálné nehledě na to, že nemám aSS. Stejně mám radši speed než max level a jedu ugrade po 1% :).
Profil

PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔

Uživatelský avatar
maja
Doom Knight
Příspěvky:582
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:maja#2296

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od maja » 20.02.2015, 11:37 hod.

včera po 14 dnech jsem zase upgradnul šutry na vyšší rank, jak sem psal při tom 48 griftu - 100% upgrade, dělám to jednou za čas a nedělá mi problém použít klíč 40+ na grift 35+, ale ta 48 stála za to ;) :-)

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Mlok » 20.02.2015, 12:12 hod.

Jak napsal Dava_C, tak hraju nerad v partě. Teď se ale k tomu přidává i situace doma, čekáme druhé dítě, takže se čas hraní, který mám nejen ještě trochu krátí (i když to nejhorší ohledně času teprve přijde po narazení), ale zkracuje se i délka souvislých úseků (více od toho odbíhám).
A když přičtu moje výkyvy jak dokážu zahrát. Když jsem odpočatý, tak docela slušně. Později večer to ale často stojí opravdu za nic jak bývám unavený a pak hraju i hodně blbě (solo si ale vhodně rozložím co hraju, končím vždy na trialech pro nižší klíče, tam se nedá opravdu nic zkazit nebo jdu chvíli na A3 bounties na lepší Priders).
Tak při tom všem dohromady se mnou pro hraní v partě v dohledné době nic nebude.

Yaka: Na upgrade gemů, aby to šlo výrazně výše než ze speedGR už je potřeba hodně dobrá parta.

Mě tohle právě solo začalo bavit, další cíl co si mohu dát. Tedy dostat gemy aspoň trošku výše, i když samozřejmě na upgrade TOP týmů (gemy na lvl 70) to bude ztrácet pořád hodně.
Na speedGR to jde sice s upgradem gemů pomalu (jak je potřeba průměrně 100 pokusů na jeden upgrade na 1% a navíc RNG, takže někomu se může dařit i ohodně méně), ale jde to.
Já mám v plánu postupně všechny používané gemy dostat na lvl 56 (tzn. hrát to do GR40, což je potřeba pro 1% upgrade gemu na lvl 55). Aktuálně jsem na 51/53/55. A na speedGR jsem začínal někde ze stavu 49/52/53, tzn. povedlo se zatím 5x upgrade s šancí na 1%.
A nevylučuju, že časem zkusím i GR41/42 (tedy to by šlo s gemy na lvl 58), ale zatím se mi nechce. Už GR40 neodsejpá tolik a je už znát, že je náročnější na hraní než níže. A zatím mám ještě hodně daleko dostat všechny tři na 56 lvl. Je to ještě na 10 upgradů, což je ještě na hodně pokusů.

Ale chápu, že pro ty co hrají v partě je to zase dost velká škoda klíčů (upgradovat gemy na 1%). Při upgradu klíčů je to zase o ušetření hodně triálu. Solo je ale stejně neušetřím, takže klíče neupgraduju a jedu na upgrade gemů. Při upgradu klíčů dostávám ze speedGR nevhodné lvl - na další speed GR už moc vysoké (na GR43-47 už speedGR solo opravdu nepojedu) a na případné pokusy do žebříčku zase už moc nízké (tam už potřebuju GR48+) a navíc v trialu nemám problém si nahrát dost vysoké klíče na pokusy do žebříčku rovnou (a stejně jich moc potřebovat nebudu, na další pokusy na max GR se jen tak nechystám, ten fishing rollu mi moc nebaví).

Uživatelský avatar
McT
Burning Soul
Příspěvky:769
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:McT#2636

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od McT » 20.02.2015, 13:05 hod.

Mloku GZ za dobrý loot, ať je to hlavně Ababy ;-)

WulFgaR77
Minion of Destruction
Příspěvky:923
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od WulFgaR77 » 20.02.2015, 13:36 hod.

jako obvykle - grtz a přeju dobrej roll ;)

Uživatelský avatar
Seton
Na-Krul
Příspěvky:3456
BattleTag:Seton#2895

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Seton » 20.02.2015, 13:47 hod.

Mlok: Taky se jako nastávající taťka přidávám k přání áčkovýho rollu ;) ;).
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Obrázek

Uživatelský avatar
buchis
Doom Knight
Příspěvky:444
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
Bydliště:Pustiměř

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od buchis » 20.02.2015, 14:30 hod.

Davo, ja to myslel tak ze me je sumak estli mam za hodinu 10 miliard nebo 8.
GR 36 je v brupe to stejne jak T6, furt jen bezis, a to me moc neba.
Ano, na efektivnost xp je lepsi nizsi.
Prave ze ja mam zkusenost ze od 41 je kvalita lepsi, proto sem to predtim psal, mam overeno.

Me se A ckovej roll moc povedl, 2 mesice ho uz tunim :-)
Buchis je death, ať žije herdek

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Mlok » 20.02.2015, 15:54 hod.

Moc nechápu jak můžeš napsat, že máš ověřeno, že kvalita je lepší. Tohle jako jeden hráč totiž nikdy ověřit nemůžeš, na to bys musel mít statistiku desítek tisíc dropů.
Já ti to můžu třeba hned vyvrátit. Z gearu co používám není ani jeden kousek z GR40 (to hraju aktuálně na speed GR nejvýše) a mám tam už také docela dost pokusů. Ani z upgradu gemů a pokusů o max., tzn. až GR46-GR51 co jsem hrál není žádný z lepších dropů co používám.

Drop je prostě náhodný a žádné tady (nebo jinde), že je lepší neplatí.

Dava_C
Ancient
Příspěvky:2377
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:avio#2489

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Dava_C » 12.03.2015, 00:00 hod.

Season 2 Ending Soon

We've been thrilled to see so many players actively participating in Season 2 as well as on the PTR for our upcoming 2.2.0 patch. Your feedback has been integral in the great strides we've made towards not only our next patch, but our next Season. As we previously mentioned during our most recent Tavern Talk, we want to ensure our patching schedule provides the best player experience possible while allowing us to provide updates in a timely fashion. To facilitate this, we're moving towards the following model:

End the current Season
Launch our latest patch
Begin the next Season

We received a lot of feedback during Season 1 that thirty days was too long a time frame for an end of season announcement. For Season 2, we'd like to instead provide a two week notice. At the time of that notice, we will also provide the exact times that Season 2 will end as well as the date and exact times that Season 3 will begin.

Please note that this post is not the two-week warning. While we don't have that information to share with you today, we want those of you participating in the current Season to know what to expect moving forward so you might plan accordingly to meet your Seasonal goals.

In the meantime, we wish all Season 2 challengers the best of luck, whether it’s knocking out a Conquest, putting together your perfect set of gear, seeing how high you can get in Greater Rifts, or wherever your adventures may take you.


Asi chvátaj kvůli něčemu (PoE act IV?). To vypadá na konec S2 do měsíce.
Profil

PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔

Uživatelský avatar
McT
Burning Soul
Příspěvky:769
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:McT#2636

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od McT » 12.03.2015, 07:18 hod.

A nerozuměl jsem všemu, ale nemá to být i tak že skončí sezóna a náhodu s tím i ten patch?
Jinak osobně ukončení sezóny uvítám, ale přijde mi když tyhle sezóny budou takhle takhle krátké tak to budou pak hrát jen lidi co u toho sedí věčně.

Odpovědět

Zpět na „Obecně“