Patch 2.1.2
Hodina triálů už musí být slušný opruz. Pro můj čas solo hraní mi naštěstí stačí kolem do 20 minut trialů. A nechávám to vždy nakonec než jdu spát, kdy už stejně často speedGR jdou blbě jak už jsem unavený (tedy zvlášť co teď hraju více trošku vyšší pro upgrade gemů, aktálně GR40 - výše na to asi už kašlu, už na GR39/40 je to znát, že už to jde znatelně hůře).
Teď by mi ale zajímala otázka jak to tedy opravdu je s Ruby v helmě. Budu to snad muset cíleně otestovat. V tomhle je debilní, že když se vleze do GR, že to neukazuje XP násobič pro daný GR, ale pořád pro tourment pro který je založena hra (což je k ničemu, mimo GR je % XP na geaeru stále aditivní, tam je to jasné). Zatím je jasné, že +exp na gearu už se násobí XP multiplikátorem dané obtížnosti (to tak bylo určitě i zamýšleno a je od začátku v patch notes) a tohle celkem XP přidá
Nikde jsem nedohledal jednoznačnou odpověď jak to je s % na gearu v GR:
- buď je to stále adivní (což by ale pak nemělo smysl používat)
- nebo je tam chyba a je to multiplikativní pouze pro +exp gearu (už tohle by stačilo, aby to mělo smysl používat)
- nebo je tam chyba a je to multiplikativní pro všechny zdroje XP (pak by to přidávalo nehorázně, prostě celých čistých 41% navíc)
Poslední možnost by se při testu projevila zcela jednoznačně, takže to by nebyl problém otestovat. Druhá možnost by ale už tak zřetelná nebyla (v závislosti na množství +exp na gearu).
Asi už stejně na XP hunt kašlu, takže bych možná ani třetí variantu nepoužil, ale v každém případě bych rád věděl jak to opravdu funguje.
Teď by mi ale zajímala otázka jak to tedy opravdu je s Ruby v helmě. Budu to snad muset cíleně otestovat. V tomhle je debilní, že když se vleze do GR, že to neukazuje XP násobič pro daný GR, ale pořád pro tourment pro který je založena hra (což je k ničemu, mimo GR je % XP na geaeru stále aditivní, tam je to jasné). Zatím je jasné, že +exp na gearu už se násobí XP multiplikátorem dané obtížnosti (to tak bylo určitě i zamýšleno a je od začátku v patch notes) a tohle celkem XP přidá
Nikde jsem nedohledal jednoznačnou odpověď jak to je s % na gearu v GR:
- buď je to stále adivní (což by ale pak nemělo smysl používat)
- nebo je tam chyba a je to multiplikativní pouze pro +exp gearu (už tohle by stačilo, aby to mělo smysl používat)
- nebo je tam chyba a je to multiplikativní pro všechny zdroje XP (pak by to přidávalo nehorázně, prostě celých čistých 41% navíc)
Poslední možnost by se při testu projevila zcela jednoznačně, takže to by nebyl problém otestovat. Druhá možnost by ale už tak zřetelná nebyla (v závislosti na množství +exp na gearu).
Asi už stejně na XP hunt kašlu, takže bych možná ani třetí variantu nepoužil, ale v každém případě bych rád věděl jak to opravdu funguje.
Re: Patch 2.1.2
Třetí možnost to určitě není, nebo alespoň ne na T6, kde jsem to testoval a 40% bych poznal na xp, to už není chyba měření. Mám odpozorováno, že s mým gearem udělám přesně 1 miliardu xp za run (35). Někde jsi psal, že máš 6,5 minuty na GR40, to odhaduju budeš potřebovat tak 2/3 mého času (solo) na stejný počet xp. Už jsem i více odpozoroval jak je to s xp v partě (35-36) 1,5 miliardy xp za run a průměrné časy 3,5 - 4,5 minuty i se zavřením GRiftu. O víkendu jsme s barbem a DH dali GR 34 za 2 minuty, to ale, jako vždy, záleží na typu mapy a densitě.
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
Re: Patch 2.1.2
Mimo GR je to právě jen aditivní, tam je snadná kontrola, hned vidíš, že máš jen 1641% XP bonus.
V GR je to nedohledatelné. Nikdo to pořádně neví, každý tvrdí něco jiného a některá vlákna, kde se to řešilo na US fóru jsou pro jistotu zcela smazaná (Blizzardem).
Kouknu tedy na XP za jeden GR35 run. +exp na gearu nemáme moc odlišně, aby to udělalo rozdíl 41%, takže jestli to je v GR multiplikativní pro všechny zdroje XP (tedy ta třetí možnost) zjistíme snadno. Mně se nějak moc nechce zkoušet to s Ruby a měřit, mám rád CDR co to jde. Pokud budou nejasné výsledky, tak bych ale pár pokusů časem udělat mohl.
A u těch 2/3 času to nebude tak jednoduché. Je možné, že solo s DH mám lepší časy na GR40 (2/3 je ale dost velký rozdíl - nebude to menší rozdíl?, to bys musel mít průměrný čas 10 minut), pro XP to má ale více háčků:
- GR40 už jedu v podstatě pořád bez bonus poolu, což udělá dost; to bych musel už jet s awareness, aby mělo cenu hrát s bonus poolem a to se mi nechce (přišel bych o dmg a zpomalil bych i když bych na XP ve výsledku získal); bez awareness udržím dlouhodobě pool ještě v pohodě na GR36, na GR38 už jak kdy, na GR40 už je to bída (tam už třeba umřu jednou za 3 kousky GR a to už kašlu na hledání poolu).
- bude záležet jak to je s tím Ruby v helmě, kdybych přišel o CDR, tak zase mírně zpomalím
V GR je to nedohledatelné. Nikdo to pořádně neví, každý tvrdí něco jiného a některá vlákna, kde se to řešilo na US fóru jsou pro jistotu zcela smazaná (Blizzardem).
Kouknu tedy na XP za jeden GR35 run. +exp na gearu nemáme moc odlišně, aby to udělalo rozdíl 41%, takže jestli to je v GR multiplikativní pro všechny zdroje XP (tedy ta třetí možnost) zjistíme snadno. Mně se nějak moc nechce zkoušet to s Ruby a měřit, mám rád CDR co to jde. Pokud budou nejasné výsledky, tak bych ale pár pokusů časem udělat mohl.
A u těch 2/3 času to nebude tak jednoduché. Je možné, že solo s DH mám lepší časy na GR40 (2/3 je ale dost velký rozdíl - nebude to menší rozdíl?, to bys musel mít průměrný čas 10 minut), pro XP to má ale více háčků:
- GR40 už jedu v podstatě pořád bez bonus poolu, což udělá dost; to bych musel už jet s awareness, aby mělo cenu hrát s bonus poolem a to se mi nechce (přišel bych o dmg a zpomalil bych i když bych na XP ve výsledku získal); bez awareness udržím dlouhodobě pool ještě v pohodě na GR36, na GR38 už jak kdy, na GR40 už je to bída (tam už třeba umřu jednou za 3 kousky GR a to už kašlu na hledání poolu).
- bude záležet jak to je s tím Ruby v helmě, kdybych přišel o CDR, tak zase mírně zpomalím
Re: Patch 2.1.2
po vsech tech zmenach a patchy, jakej class zrovna nejvic farmi? naposledy jsem hral nekdy v lete a to se toho docela dost zmenilo, premejslim ze bych zkusil season, tak chci nejvetsiho zabijaka
Re: Patch 2.1.2
Tak jsem si to otestoval:
V GR je ten bonus opravdu multiplikativní a přidá tedy celých 41%. Přidá to samozřejmě jen k XP z průběhu GR, bonus za dokončení je pořád stejný. Pro GR35 když se v obou případech (s ruby i bez ruby) přičte bonus za splnění GR, tak to v součtu vyjde pořád na pěkných cca 33% XP navíc pro variantu s ruby (píšu cca, protože XP se mírně liší pro každý konkrétní GR, ale výkyvy jsou dost malé).
Měřeno na GR35 s bonus poolem.
A konkrétní čísla včetně bonusu za dokončení GR:
- 2x GR35 s ruby: 1,030 miliardy a 1,049 miliardy XP (mám +1267 exp na gearu pro Maelstrem variantu, takže proto mírně více než rovná miliarda, která je pro malinko méně +exp na gearu)
- 2x GR35 bez ruby v helmě: 0,777 miliardy a 0,779 miliardy XP
Tedy pro zaměření na expení paragonů ruby v helmě na speedGR rozhodně ano.
Já ještě uvidím. Nejspíš budu hrát někdy bez a někdy s (nejspíš nižší GR do cca GR35/36 pojedu s ruby + bonus pool, vyšší GR38-40 pojedu bez ruby i bez bonus poolu). CDR je u DH dost znát, že chybí. Na GR35 to ještě tak nevadí, na vyšší GR to bude vadit o dost více.
Proto jsem ztrácel solo až tolik, jak jsem nehrál s ruby. S ruby to bude tedy vycházet cca na 60-65% XP oproti hraní v slušné partě. To není už tak hrozné, když už je to aspoň více než polovina.
V GR je ten bonus opravdu multiplikativní a přidá tedy celých 41%. Přidá to samozřejmě jen k XP z průběhu GR, bonus za dokončení je pořád stejný. Pro GR35 když se v obou případech (s ruby i bez ruby) přičte bonus za splnění GR, tak to v součtu vyjde pořád na pěkných cca 33% XP navíc pro variantu s ruby (píšu cca, protože XP se mírně liší pro každý konkrétní GR, ale výkyvy jsou dost malé).
Měřeno na GR35 s bonus poolem.
A konkrétní čísla včetně bonusu za dokončení GR:
- 2x GR35 s ruby: 1,030 miliardy a 1,049 miliardy XP (mám +1267 exp na gearu pro Maelstrem variantu, takže proto mírně více než rovná miliarda, která je pro malinko méně +exp na gearu)
- 2x GR35 bez ruby v helmě: 0,777 miliardy a 0,779 miliardy XP
Tedy pro zaměření na expení paragonů ruby v helmě na speedGR rozhodně ano.
Já ještě uvidím. Nejspíš budu hrát někdy bez a někdy s (nejspíš nižší GR do cca GR35/36 pojedu s ruby + bonus pool, vyšší GR38-40 pojedu bez ruby i bez bonus poolu). CDR je u DH dost znát, že chybí. Na GR35 to ještě tak nevadí, na vyšší GR to bude vadit o dost více.
Proto jsem ztrácel solo až tolik, jak jsem nehrál s ruby. S ruby to bude tedy vycházet cca na 60-65% XP oproti hraní v slušné partě. To není už tak hrozné, když už je to aspoň více než polovina.
- Demogorgon
- Doom Knight
- Příspěvky:442
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Démogorgon#1565
Re: Patch 2.1.2
Když jsme u těch expů, tak jsem zkoušel změřit rozdíl RUBY gemu v helmě Leoric's Crown (exp. 1600% vs 1670,2%) na T6. Tam to téměř sedí s tím, co je v přehledu, výchylka byla minimální. A pokud jde o Monster kills grant x experience, tak tam mi to na T6 vycházelo 17epx na jeden bod.
Př.
Monster kills grant 100 experience -> dostaneš 1700epx za jedno zabití monstra.
Mám pocit, že jsem to tu už někde četl ale nejsem si jistý. Tak jsem si to musel sám změřit. Měření jsem prováděl na kostlivcích na hřbitově.
Př.
Monster kills grant 100 experience -> dostaneš 1700epx za jedno zabití monstra.
Mám pocit, že jsem to tu už někde četl ale nejsem si jistý. Tak jsem si to musel sám změřit. Měření jsem prováděl na kostlivcích na hřbitově.
Re: Patch 2.1.2
+exp je multiplikativní všude. Takže pokud máš +100exp, tak na T6 máš +1600% XP, tedy 17x tolik XP a tedy dostaneš 1700exp navíc jak sám píšeš.
+% XP na gearu jsou mimo GR aditivní, což už ukazuje i přehled u charakteru, kde vidíš +1641% na T6 (jen Ruby bez Loeric's). Ruby mimo GR tedy smysl nemá ani s Leoric's.
Tady to bylo jasné už dlouho.
Pro GR ale informace jasné nikde nebyly.
V GR je to pak s Leoric's Crown opravdu obrovský boost. Při ideálním rollu by to bylo celých 82% XP navíc (jak jsem ověřil, že je to v GR multiplikativní).
S Leoric's by mi to vycházelo na GR35 (s poolem) na 1,263 miliardy XP. Vychází to na +62% oproti variantě zcela bez Ruby (celých 82% to není z důvodu, že v tom je pořád fixní bonus XP za splnění GR, který Ruby nenavyšuje). A oproti jen Ruby (bez Leoric's) je to 20,5% XP navíc.
S DH ale rozumně Leoric's používat nemůžu. To bych na rychlosti ztratil ještě více než získal na XP.
A ještě srovnání +exp v GR:
- vezmu údaj Dava_C, že je to rovná miliarda na GR35 a má +1040 exp na gearu
- já mám 1,04 miliardy na GR35 a mám +1250 exp na gearu
- to je 5% navíc (počítám po odečtení bonusu za splnění GR)
Z toho vychází, že na GR35 při použití Ruby +50 exp na gearu dá zhruba 1% exp navíc. Těch 1250 exp na gearu je tedy zhruba něco přes +30% exp. pro GR35 (čistě pro zabíjení mobů během GR, dohromady s fixním bonusem za splnění GR to bude o něco méně). Bez Ruby to vyjde o něco méně.
Edit:
Tak už se k závěru a i navíc vysvěltení dobrali na US fóru. Důvod proč je to v GR multiplikativní je tento
"However in grifts, there is no 1600% bonus, its the base value of XP for each mob that scales."
Tohle jsem netušil. Jsem myslel, že v GR je dle jeho level navýšený XP bonus stejně jako mimo GR. Ono to tam ale funguje jinak. Bonus není žádný a navýšeny jsou XP přímo pro daného moba (dle levelu GR). Tedy ve výsledku k XP bonusu gearu není co přičítat a proto se chová multiplikativně.
A tady zajímavý rozbor pro partu:
Most people don't want to play the DH because of the lowest XP / hour.
Most people want to play the zds because opportunity cost wise, they farm keys when no one is on or wanting to play.
In the end, teams can only be build by people who want this type of gearing.
Zds builds - leorics crown with ruby, leorics ring, hellfire ring, cains, and born's set. And + exp gear if you can get it. 41x 2 + 45 + 30 + 20 + 50 = 227
DH - maurauders helm with ruby, hellfire ring - 41 + 45 = 86
Barb - leorics crown with ruby, hellfire ring - 41 x 2 + 45 = 127
Monk DPS - leoric's crown with ruby, hellfire ring, cains set, borns set = 41 x 2 + 45 + 50 + 20
(still in sunwuko) = 197
Technically, if you figure in key farming by the zds, they loose 1 minute of time to 2-3 minute clear, so 1/3 to 1/4, let's say 0.3. So 227 x0.7 = 158.9
So you can see, technically if the zds supplies all the keys and the other classes don't farm them, the best would be
1) DPS monk with sunwuko (chest shoulder amulet), leorics helm with ruby, borns chest and sword, fist of az, cain's pains and boots.
- you could choose to run incense torch, to loose borns which is only 20% anyways for belle based build as opposed to EP.
2) the zds
3) the barb
4) the dh.
+% XP na gearu jsou mimo GR aditivní, což už ukazuje i přehled u charakteru, kde vidíš +1641% na T6 (jen Ruby bez Loeric's). Ruby mimo GR tedy smysl nemá ani s Leoric's.
Tady to bylo jasné už dlouho.
Pro GR ale informace jasné nikde nebyly.
V GR je to pak s Leoric's Crown opravdu obrovský boost. Při ideálním rollu by to bylo celých 82% XP navíc (jak jsem ověřil, že je to v GR multiplikativní).
S Leoric's by mi to vycházelo na GR35 (s poolem) na 1,263 miliardy XP. Vychází to na +62% oproti variantě zcela bez Ruby (celých 82% to není z důvodu, že v tom je pořád fixní bonus XP za splnění GR, který Ruby nenavyšuje). A oproti jen Ruby (bez Leoric's) je to 20,5% XP navíc.
S DH ale rozumně Leoric's používat nemůžu. To bych na rychlosti ztratil ještě více než získal na XP.
A ještě srovnání +exp v GR:
- vezmu údaj Dava_C, že je to rovná miliarda na GR35 a má +1040 exp na gearu
- já mám 1,04 miliardy na GR35 a mám +1250 exp na gearu
- to je 5% navíc (počítám po odečtení bonusu za splnění GR)
Z toho vychází, že na GR35 při použití Ruby +50 exp na gearu dá zhruba 1% exp navíc. Těch 1250 exp na gearu je tedy zhruba něco přes +30% exp. pro GR35 (čistě pro zabíjení mobů během GR, dohromady s fixním bonusem za splnění GR to bude o něco méně). Bez Ruby to vyjde o něco méně.
Edit:
Tak už se k závěru a i navíc vysvěltení dobrali na US fóru. Důvod proč je to v GR multiplikativní je tento
"However in grifts, there is no 1600% bonus, its the base value of XP for each mob that scales."
Tohle jsem netušil. Jsem myslel, že v GR je dle jeho level navýšený XP bonus stejně jako mimo GR. Ono to tam ale funguje jinak. Bonus není žádný a navýšeny jsou XP přímo pro daného moba (dle levelu GR). Tedy ve výsledku k XP bonusu gearu není co přičítat a proto se chová multiplikativně.
A tady zajímavý rozbor pro partu:
Most people don't want to play the DH because of the lowest XP / hour.
Most people want to play the zds because opportunity cost wise, they farm keys when no one is on or wanting to play.
In the end, teams can only be build by people who want this type of gearing.
Zds builds - leorics crown with ruby, leorics ring, hellfire ring, cains, and born's set. And + exp gear if you can get it. 41x 2 + 45 + 30 + 20 + 50 = 227
DH - maurauders helm with ruby, hellfire ring - 41 + 45 = 86
Barb - leorics crown with ruby, hellfire ring - 41 x 2 + 45 = 127
Monk DPS - leoric's crown with ruby, hellfire ring, cains set, borns set = 41 x 2 + 45 + 50 + 20
(still in sunwuko) = 197
Technically, if you figure in key farming by the zds, they loose 1 minute of time to 2-3 minute clear, so 1/3 to 1/4, let's say 0.3. So 227 x0.7 = 158.9
So you can see, technically if the zds supplies all the keys and the other classes don't farm them, the best would be
1) DPS monk with sunwuko (chest shoulder amulet), leorics helm with ruby, borns chest and sword, fist of az, cain's pains and boots.
- you could choose to run incense torch, to loose borns which is only 20% anyways for belle based build as opposed to EP.
2) the zds
3) the barb
4) the dh.
Re: Patch 2.1.2
Popravdě mě nenapadlo sundat Ruby a zkusit xp bez, protože před tím, než jsem začal používat Ruby, jsem to neměl změřené, a když už jsem ho začal používat, tak jsem ho bral jako aditivní (testováno na T6), což je malej nárůst, ale přesto dlouhodobě nějaký je a Diamond není u wize zas tak podstatný.
Co se týče té miliardy za GR 35, tak to budu muset zapsat opravdu přesně, když počítáš s miliony a přepočítáváš je na %, já totiž beru 50m jako chybu v měření, což pro tvé srovnání není ideální.
K těm 2/3 času, to můžu vysvětlit. Jednak jsem poslední dobou výrazně zpomalil, až jsem si říkal, že už mi z toho asi švihá a začal jsem to hrát blbě. Padl mi před týdnem Sunkeeper, nic moc 2740 a 23% Elites, na papíře to vychází do elit lépe než aDevastator a s připočítáním Elites damage k Toxinu a PE to udělalo už slušný rozdíl, který jsem si potvrdil na T6, kde už s touto kombinací dostane každý Champ oneshot od Apo a modrý elity byly znatelně rychlejší. Jenže včera, jak jsi psal o tom, že ten rozdíl na GR40 se ti nezdá (počítal jsem průměr 6 minut na GR 35-36), tak jsem šel zkusit zpět aDevastator, k čemuž mě trochu i postrčil BDF, který psal, že aDevastator by volil po aFurnace jako variantu č. 2 před vším ostatním a to kvůli densitě trashe. Sunkeeper s tímto rollem je obrovská ztráta damage do trashe oproti mému aDevastatoru, což jsem si tedy včera potvrdil v GR, najednou jsem byl v průměru o více než minutu rychlejší. Další věc, co jsem dlouhodobě vypozoroval je obrovská závislost wizarda na rollu GR a typu monster, navíc wzard začíná hodně ztrácet, pokud se hodně zdržuješ ve forward movingu (úzké chodby/malé prostory + velké HP monster), což se stává na vyšších GR kvůli malé damage, to DH nemá. Ještě další postřeh, který mám je, že na GR 35 trvá zabití RG 1:10 – 1:25 minut v závislosti na RG (vyjma Stonesingera) pro variantu se Sunkeeperem, což je 1/5 celkového času. Musím ještě změřit variantu s aDevastatorem, ale tam čekám zpomalení u RG.
GR 32 (tam je to asi 800m xp a v průměru asi o minutu rychlejší než GR 35, ale nemám to přesně zapsané, pouze můj odhad z dlouhodobějšího hraní).
Z dřívějška už vlastně vím, že GR 34 vs GR 35 vs 36 vychází stejně na xp.
Na Leoric crown už to taky moc nevidím, přijít o SoJ či Cinder je oboje už velká ztráta damage (č)i QoL.
Co se týče té miliardy za GR 35, tak to budu muset zapsat opravdu přesně, když počítáš s miliony a přepočítáváš je na %, já totiž beru 50m jako chybu v měření, což pro tvé srovnání není ideální.
K těm 2/3 času, to můžu vysvětlit. Jednak jsem poslední dobou výrazně zpomalil, až jsem si říkal, že už mi z toho asi švihá a začal jsem to hrát blbě. Padl mi před týdnem Sunkeeper, nic moc 2740 a 23% Elites, na papíře to vychází do elit lépe než aDevastator a s připočítáním Elites damage k Toxinu a PE to udělalo už slušný rozdíl, který jsem si potvrdil na T6, kde už s touto kombinací dostane každý Champ oneshot od Apo a modrý elity byly znatelně rychlejší. Jenže včera, jak jsi psal o tom, že ten rozdíl na GR40 se ti nezdá (počítal jsem průměr 6 minut na GR 35-36), tak jsem šel zkusit zpět aDevastator, k čemuž mě trochu i postrčil BDF, který psal, že aDevastator by volil po aFurnace jako variantu č. 2 před vším ostatním a to kvůli densitě trashe. Sunkeeper s tímto rollem je obrovská ztráta damage do trashe oproti mému aDevastatoru, což jsem si tedy včera potvrdil v GR, najednou jsem byl v průměru o více než minutu rychlejší. Další věc, co jsem dlouhodobě vypozoroval je obrovská závislost wizarda na rollu GR a typu monster, navíc wzard začíná hodně ztrácet, pokud se hodně zdržuješ ve forward movingu (úzké chodby/malé prostory + velké HP monster), což se stává na vyšších GR kvůli malé damage, to DH nemá. Ještě další postřeh, který mám je, že na GR 35 trvá zabití RG 1:10 – 1:25 minut v závislosti na RG (vyjma Stonesingera) pro variantu se Sunkeeperem, což je 1/5 celkového času. Musím ještě změřit variantu s aDevastatorem, ale tam čekám zpomalení u RG.
GR 32 (tam je to asi 800m xp a v průměru asi o minutu rychlejší než GR 35, ale nemám to přesně zapsané, pouze můj odhad z dlouhodobějšího hraní).
Z dřívějška už vlastně vím, že GR 34 vs GR 35 vs 36 vychází stejně na xp.
Na Leoric crown už to taky moc nevidím, přijít o SoJ či Cinder je oboje už velká ztráta damage (č)i QoL.
Naposledy upravil(a) Dava_C dne 19.02.2015, 11:11 hod., celkem upraveno 1 x.
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
-
- Zhar the Mad
- Příspěvky:1641
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:goldeagle#2259
Re: Patch 2.1.2
Mnooo, mám Leoric korunu v Ancient verzi s dexterity, vitality, dírou a armor můžu přetočit na co chci. Že bych ji zkusil? Ale musel bych vyhodit Cindercoat u DH. Nebo ji hodím na monka, tam mám zatím build, kde CDR diamantem zas tolik nepotřebuju. Lepší by to bylo jí mít na wizarda na nižších GR.
Re: Patch 2.1.2
To by mělo jít rychle, S1 itemy jsem našel rychle i v Ancient verzích (Krelms set a Aether walker). Když o tom mluvíš, teď jsem byl 2 dny dost busy, tak se nedostávám k teorii D3, jak jsou na tom ty dva defense gemy, používají se? Vylevelení gemů na 25 je otázka pár hodin při běžném hraní GR 35.Seton píše:Já sezónu začal jen proto, abych pak hned po jejím skončení přenesl oba nový gemy na 25+ a Gundo gear na monka, abych to pak nemusel dlouho hledat na non- season. Jsem lvl 63 a už přemýšlím, že toho nechám a raději to pak najdu na non-season asi.
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
Re: Patch 2.1.2
Vyhodit u DH Cindercoat nebo Priders (dle fire nebo cold/phys. varianty) je na speed GR konečná, to zpomalíš brutálně jak budeš pořád bez hatred.
Dava_C: Já bych také hrál raději aDev. Ono aSunkeeper ani do těch elitek zase nezíská až tolik oproti aDev ani při srovnatelném rollu (a kde navíc vzít srovnatelný roll Sunkeeperu). A pro trash to je jasné, tam bude ztrácet dost.
Úzké chodby/malé prostory jsou u DH také problém a zpomalí hodně. Nejde tedy přímo o úzké prostory, ale spíše o hodně dveří, rohů, apod. (dlouhá úzká rovná chodba nevadí). S DH nejde už zase dělat vůbec forward moving jako s Wiz. (nejde to ani níže než na GR40, i když tam to DH přežije, tak obdržená dmg vyřadí Priders a pak ani nedává dmg). A jakmile je hodně dveří a rohů, tak jednak přijdu o dmg ze sentry (v podstatě vždy jen ta poslední přímo na daném místě dává dmg a ta není vždy, takže je to 0-1 sentry dmg) a pak zabíjení po málo mobech najednou je také velká ztráta dmg. (na tyhle rolly GR by byl rychlejší shooting star build - celkově je ale mírně pomalejší, tak hraju pořád Maelstrem)
Pro představu časy z GR40 jaké to dělá rozdíly dle rollu:
- nejlepší čas 4:20
- průměrný čas 6:26 (už 30+ pokusů, takže už se moc nemění s přibývajícími pokusy)
- nejhorší čas 8:38
Nejhorší čas je dvojnásobkem nejlepšího, to je už dost velký rozdíl dle rollu. A ten rozdíl rollu je o to větší, že RG i ten nejhorší zase až tak dlouho ještě netrvá u DH (přesně nemám změřeno), takže většinu rozdílu času dělá roll riftu samotného (mimo RG).
Na GR36 jsem aktuálně na průměru 4:59 (také 30+ pokusů). Takže na tom budeš znatelně lépe než na 2/3.
Ohledně XP si také ještě poznamenám o něco více pokusů, abych vyloučil výkyvy jednolivých pokusů. Jsem se předtím na XP moc nezaměřoval, když už to není mojím prioritním cílem (trvale zapisovat XP ani nemá smysl, bude stačit spřesnění s 5-10 pokusů).
Co se týká legendárek, tak to bude chtít opravdu hodně pokusů, protože při 30+ pokusech mám aktuální stav:
GR36: průměrně 2,7 leg. na GR
GR38: průměrně 2,6 leg. na GR (tady je vidět, že je pořád malý statistický vzorek na tohle srovnání, když jsem na tom hůře než na GR36)
GR40: průměrně 3,6 leg. na GR
Pokud by zůstal po více pokusech stav GR36 x GR40, tak jsem na tom o malinko lépe na GR40. Při započtení trialu mi vychází:
- GR36 25,6 legendárek/hodinu
- GR40 27,8 legendárek/hodinu
A to je navíc ještě bez započtení 30s pauzy mezi GR (to budu muset dopracovat). To náskok GR40 ještě mírně zvýší (jak má těch 30s čekání o trochu méně).
K tomu jsem si začal psát počet legendárek na T6 a časem tedy budu moct udělat i relevatní srovnání GR x T6 pro drop legendárek. Na T6 ale zatím jen 10 zapsaných pokusů, srovnávat budu až tak na 50+, aby to mělo nějakou vypovýdající hodnotu.
Dava_C: Já bych také hrál raději aDev. Ono aSunkeeper ani do těch elitek zase nezíská až tolik oproti aDev ani při srovnatelném rollu (a kde navíc vzít srovnatelný roll Sunkeeperu). A pro trash to je jasné, tam bude ztrácet dost.
Úzké chodby/malé prostory jsou u DH také problém a zpomalí hodně. Nejde tedy přímo o úzké prostory, ale spíše o hodně dveří, rohů, apod. (dlouhá úzká rovná chodba nevadí). S DH nejde už zase dělat vůbec forward moving jako s Wiz. (nejde to ani níže než na GR40, i když tam to DH přežije, tak obdržená dmg vyřadí Priders a pak ani nedává dmg). A jakmile je hodně dveří a rohů, tak jednak přijdu o dmg ze sentry (v podstatě vždy jen ta poslední přímo na daném místě dává dmg a ta není vždy, takže je to 0-1 sentry dmg) a pak zabíjení po málo mobech najednou je také velká ztráta dmg. (na tyhle rolly GR by byl rychlejší shooting star build - celkově je ale mírně pomalejší, tak hraju pořád Maelstrem)
Pro představu časy z GR40 jaké to dělá rozdíly dle rollu:
- nejlepší čas 4:20
- průměrný čas 6:26 (už 30+ pokusů, takže už se moc nemění s přibývajícími pokusy)
- nejhorší čas 8:38
Nejhorší čas je dvojnásobkem nejlepšího, to je už dost velký rozdíl dle rollu. A ten rozdíl rollu je o to větší, že RG i ten nejhorší zase až tak dlouho ještě netrvá u DH (přesně nemám změřeno), takže většinu rozdílu času dělá roll riftu samotného (mimo RG).
Na GR36 jsem aktuálně na průměru 4:59 (také 30+ pokusů). Takže na tom budeš znatelně lépe než na 2/3.
Ohledně XP si také ještě poznamenám o něco více pokusů, abych vyloučil výkyvy jednolivých pokusů. Jsem se předtím na XP moc nezaměřoval, když už to není mojím prioritním cílem (trvale zapisovat XP ani nemá smysl, bude stačit spřesnění s 5-10 pokusů).
Co se týká legendárek, tak to bude chtít opravdu hodně pokusů, protože při 30+ pokusech mám aktuální stav:
GR36: průměrně 2,7 leg. na GR
GR38: průměrně 2,6 leg. na GR (tady je vidět, že je pořád malý statistický vzorek na tohle srovnání, když jsem na tom hůře než na GR36)
GR40: průměrně 3,6 leg. na GR
Pokud by zůstal po více pokusech stav GR36 x GR40, tak jsem na tom o malinko lépe na GR40. Při započtení trialu mi vychází:
- GR36 25,6 legendárek/hodinu
- GR40 27,8 legendárek/hodinu
A to je navíc ještě bez započtení 30s pauzy mezi GR (to budu muset dopracovat). To náskok GR40 ještě mírně zvýší (jak má těch 30s čekání o trochu méně).
K tomu jsem si začal psát počet legendárek na T6 a časem tedy budu moct udělat i relevatní srovnání GR x T6 pro drop legendárek. Na T6 ale zatím jen 10 zapsaných pokusů, srovnávat budu až tak na 50+, aby to mělo nějakou vypovýdající hodnotu.
Re: Patch 2.1.2
@Dava_C:
Je pravda, že krelms brancery už mám áčkový dvoje a ohledně brancerů, tam hodně pomáhá kadala.
Gemy se používají hodně, teda alespoň u monka co vím. Já se zaměřím na ten s LpS: Molten Wildebeest’s Gizzard, protože na PTR jsem ho testoval(live je nasazenej beze změny) a už když jsem ho měl teprve na ranku cca. 28, tak společně s mantrou na LpS a něco na gearu jsem se dostal na krásných 86,000 LpS !! k tomu ti dá 200% tvého LpS jako štít, když nedostaneš 4s damage (což u monka není problém) .
U Non-monk postav bude určitě lepší ten druhej gem Esoteric Alteration. Ten jsem netestoval, tak nemůžu říct, ale vypadá to, že na vysokým ranku ten gem zajistí All res jako prase a tím pádem udělá místo třeba pasivkám na resisty, nebo trochu místa na gearu
Je pravda, že krelms brancery už mám áčkový dvoje a ohledně brancerů, tam hodně pomáhá kadala.
Gemy se používají hodně, teda alespoň u monka co vím. Já se zaměřím na ten s LpS: Molten Wildebeest’s Gizzard, protože na PTR jsem ho testoval(live je nasazenej beze změny) a už když jsem ho měl teprve na ranku cca. 28, tak společně s mantrou na LpS a něco na gearu jsem se dostal na krásných 86,000 LpS !! k tomu ti dá 200% tvého LpS jako štít, když nedostaneš 4s damage (což u monka není problém) .
U Non-monk postav bude určitě lepší ten druhej gem Esoteric Alteration. Ten jsem netestoval, tak nemůžu říct, ale vypadá to, že na vysokým ranku ten gem zajistí All res jako prase a tím pádem udělá místo třeba pasivkám na resisty, nebo trochu místa na gearu
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
- Demogorgon
- Doom Knight
- Příspěvky:442
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Démogorgon#1565
Re: Patch 2.1.2
Já taky používám na Monka gem Molten Wildebeest’s Gizzard. Na ranku 25 mi to v pohodě stačí pro T6 rifty. Ten štít se opravdu aktivuje dost často a taky jde poznat, že hodně pomáhá. Díky tomu mě zatím ani tak nemrzí, že nemám ani jeden Unity a ani reliquii pro followera. Teď bych možná spíš bral reliquii na všechny spelly .
Re: Patch 2.1.2
DH, barb, monk, zdps WD, zdps Crus. DH je největší univerzál jak na speed tak na progress.Alfajk píše:po vsech tech zmenach a patchy, jakej class zrovna nejvic farmi? naposledy jsem hral nekdy v lete a to se toho docela dost zmenilo, premejslim ze bych zkusil season, tak chci nejvetsiho zabijaka
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
Re: Patch 2.1.2
Monk bude na sezóně jinak asi nejjednodušší
Re: Patch 2.1.2
Včera jsem dost často viděl v komunitních chatech od různých lidí hlášku "LFM speed GR, no Monk" nevím co to znamená, protože jsem 2 dny nic kolem D3 nečetl a v D3 se mění situace ze dne na den.
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
Re: Patch 2.1.2
Možná proto, že už byly 3 v partě a sháněli někoho jinýho
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Re: Patch 2.1.2
Tak možná měli dost monku a DH se bere taky na bonusy. V klanu jsou lidi kteří shání jen partu na speed GR v dobré sestavě jinak to ani nejdou :-D popravdě řečeno nevím proč je poslední dobou takový trend za honeni zkušenosti :-D
- Demogorgon
- Doom Knight
- Příspěvky:442
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Démogorgon#1565
Re: Patch 2.1.2
Hm... tak dnes zapnu Diablo a za kouzlení Sweeping Wind se už nestakuje gem Taeguk. Žeby to změnili? Tak to ten gem můžu asi vyhodit ne ?
EDIT: nechápu, vyšší stack pro Taeguk se nedá téměř udržet.
EDIT: nechápu, vyšší stack pro Taeguk se nedá téměř udržet.