Stránka 72 z 87

Re: Re:

Napsal: 07.02.2014, 11:20 hod.
od Kenjy
marian_r píše:
HELLERcz píše:V tomto ohledu fakt zklamani a nevim zda to zase vrati zpet. Zase se vytraci vyzva pomalu mi prijde.
Vždy musí niekto vyplakávať...

Hraj bez equipu ak chceš výzvu, problem solved.
Solved --> problem solved?

Napsal: 07.02.2014, 11:40 hod.
od HELLERcz
Ja neplacu :-) jsem ten typ cloveka co to az tak nezere. Jen me to trochu zamrzelo.

{Píšu z telefonu}

Re:

Napsal: 07.02.2014, 13:10 hod.
od Patho
HELLERcz píše: {Píšu z telefonu}
to mas super mobil

Re: Reaper of Souls: BETA

Napsal: 07.02.2014, 14:03 hod.
od HELLERcz
To mám, jak píšu z Tapatalku, tak na jiných forech jim to vadí, že to píšu .. tak jsem to ustálil na takový text ...

Re: Reaper of Souls: BETA

Napsal: 07.02.2014, 15:05 hod.
od Patho
no vacsinou sa to vypina, nech tam neni nic ;)

ako vidite T1 vs T6 teraz po zmenach?
Dava_C píše: Drop rates have been lowered from the 100% test rate to the following:
Torment I: 25%
Torment II: 28%
Torment III: 33%
Torment IV: 38%
Torment V: 43%
Torment VI: 50%


to je fakt joke... 25x více HP a 2x větší šance na drop - Blizzard (R) :D
ako uz spominal @Guru, zo zaciatku sa budu hraci pretekat o first kill na T6, no podla tohto to bude jedina vec a farmit sa neoplati, strasne percenta :-|

Re: Reaper of Souls: BETA

Napsal: 07.02.2014, 15:06 hod.
od Darkness
to je sance na drop klicu ....

Re: Reaper of Souls: BETA

Napsal: 07.02.2014, 15:10 hod.
od Drakkari
ale oplatí, za pul roku s top 2.0 gearem, závislý smažky to budou farmit s prstem v nose

Re: Reaper of Souls: BETA

Napsal: 07.02.2014, 15:15 hod.
od zahadum
Drop rates have been lowered from the 100% test rate to the following

to nie je o obtiaznosti páni...

Re: Reaper of Souls: BETA

Napsal: 07.02.2014, 15:56 hod.
od spiderer
Expeni ve Vanille je dle noveho beta patche uplne zbytecna vec, za jedno klidny odpoledne PL 145-150 = nejaky brutalni nahaneni expu ztratilo veskery vyznam :)

Re: Reaper of Souls: BETA

Napsal: 07.02.2014, 16:01 hod.
od Darkness
to jsem tak trochu cekal :)

Re: Reaper of Souls: BETA

Napsal: 07.02.2014, 16:06 hod.
od Antabus
já taky, ale zneklidnovalo mě, že to tak nebylo doted :D OK. pohoda, na farmeni PL kašlu 8-)

Re: Reaper of Souls: BETA

Napsal: 07.02.2014, 16:07 hod.
od Dava_C
Podle mě zkouší druhý extrém - snížení HP mobům, zvýšení xp/kill, snížení porce XP na paragon. Budou to ještě 2x upravovat ... Já budu expit dál, mě to baví. Pokud je někdo zvyklý jet tvrdě na pl 1000 ve vanille, tak to pro něj bude v RoS jen výhoda, pokud tomu bude dávat stejně času.

Re: Reaper of Souls: BETA

Napsal: 07.02.2014, 16:11 hod.
od Drakkari
expy jsou docela nahoře, když teď koukám na kongora s tím jeho 250 a jak mu to jede ty expy tak si myslím, že to přestřelili :)

i když do lvl 800 daleko..

Re: Reaper of Souls: BETA

Napsal: 07.02.2014, 16:52 hod.
od spiderer
cca 3-4 hodiny pohodoveho hrani = PL145-152, to je celkem mazec.. Kazdopadne Blizz opet zvysil drop legendarnich a setovych planku. Co se tyce obtiznosti, prijde mi ze T1 je na minimalne stejne urovni jako pred patchem = cisla na papire vypadaly jinak, ale to je jen dobre, kazdopadne se slusnym gearem z dropu se to da hrat celkem hezky. Zatim to vypada ve hre docela slibne, skoro az jako kdyby se to blizilo do finale :D

Re: Reaper of Souls: BETA

Napsal: 07.02.2014, 17:01 hod.
od HELLERcz
Už vím, co jsem se chtěl vždycky zeptat a zapomněl jsem na to.

Co je dole tlačítko TAB ? mezi town portalem a skillama ?

Re: Reaper of Souls: BETA

Napsal: 07.02.2014, 17:37 hod.
od Jurman
@HELLERcz To si jen zmenil keybind na potku. Ta ikona je jedna z legendarnich potionu ktery healne myslim za 60% HP a prida nejakej side efect. Ale ty bohuzel zatim neznam.

Re: Reaper of Souls: BETA

Napsal: 07.02.2014, 18:11 hod.
od firdecek
Tak už víme, proč snížili plošně damage a snížili obtížnosti...

In order to address those issues, we effectively had to create a new baseline for itemization. Simple tuning wasn’t going to cut it. As a result of those changes and with that new baseline in play, characters are not as powerful (in terms of raw numbers) are they are currently on the live game. That’s intended, and likely what a lot of you are reacting so strongly to. However, we didn’t just make adjustments to items; we also revisited monster power, difficulty, skills, pacing, density, and more with the new baseline in mind. The entire game has undergone significant rebalancing to help support new itemization and make sure everything works well together.

Takže zkouší pokusy s balance celý hry..uvidíme, jak se to chytne :)

Re: Reaper of Souls: BETA

Napsal: 07.02.2014, 18:56 hod.
od Dava_C
To tvl začali brzo

Re: Reaper of Souls: BETA

Napsal: 07.02.2014, 19:04 hod.
od Spejbl
Neprovedli v patchi něco s paragonem? Kopíroval jem znovu postavy z vanily do ptr a teď koukám že mám úplně jinej paragon - neskutečně sníženej(ale nevím jestli už nebyl před tou kopiií)

Re: Reaper of Souls: BETA

Napsal: 07.02.2014, 19:14 hod.
od Dava_C
Něco ohledně převodu paragonu z 2.0b na 2.0c a XP

14 -> 3
158 -> 170
84 -> 41
95 -> 54
85 -> 83
284 -> 311
191 -> 189

1 skeleton v cementárně
MP10- 21,960- vanilla
EXPERT- 23,843
T1- 59,840
T2- 75,735
T3- 97,240
T4- 134,640
T5- 187,000
T6- 254,320

Nějakej DH psal, že nyní udělal avg 215m xp/h a ve vanille dělal avg 75m x/h solo. Já dal 400m xp/hod.

Samozřejmě se to bude ještě několikrát měnit, ale toto je jako nastínění v současným patchi.