Reakce D3 po case
- Still-Alive
- Doom Knight
- Příspěvky:548
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:StillAlive#2220
- Bydliště:Praha/Vsetín - klasická náplava :)
to je jeho názor.... Firma, která 10let vyvýjí "experiment", který pak nechá umřít během 2 měsíců
Re: Reakce D3 po case
No neviem ci si blizzard moze dovolit vydat dalsiu odflaknutu hru. Ludia stratili doveru v kvalitu Blizzardu a sakra dobre si rozmyslia, ci kupia aj dalsiu hru. Proste sa budu musiet chalani snazit, lebo dalsie fiasko by uz asi nerozdychali. Stary zlaty Blizzard North (ktory bol rozpusteny kvoli nespokojnosti Vivendi s vyvojom Diabla 3 v roku 2005).
-
- Gorebelly
- Příspěvky:254
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Reitak#2702
- Kontaktovat uživatele:
Reakce D3 po case
No mna d3 prestalo bavit, je to cele nudne, ale aj tak to hram, bo s kamosmi kecame na ts.
Na zaciatku hovorili, ze chcu zmenit system farmenia, nie ako na d2 tocenie bhaala 40x za den. Mali pravdu tu sa to butcher - imprisoned angel 60x za den. Mno hracov hra len toto, pretoze to v pohode zvladaju, akonahle vytiahnu frnak do aktu 2, je po nich.
Keby spravia priklad craft z 5 bielych na modre, z 5 modrych na rare, z 10 rare na unique by to ozivilo hru.
Za celu butcher hru padne 30 rare z toho 6 lvl 61-63 a prd z toho. Uplne na chuja generovanie.
Aby mi padla 2h kusa 1161 dmg s dext 104 a nejakym spellom only witch doktor.
Poslané cez Iphone 4S 64GB Tapatalk
Na zaciatku hovorili, ze chcu zmenit system farmenia, nie ako na d2 tocenie bhaala 40x za den. Mali pravdu tu sa to butcher - imprisoned angel 60x za den. Mno hracov hra len toto, pretoze to v pohode zvladaju, akonahle vytiahnu frnak do aktu 2, je po nich.
Keby spravia priklad craft z 5 bielych na modre, z 5 modrych na rare, z 10 rare na unique by to ozivilo hru.
Za celu butcher hru padne 30 rare z toho 6 lvl 61-63 a prd z toho. Uplne na chuja generovanie.
Aby mi padla 2h kusa 1161 dmg s dext 104 a nejakym spellom only witch doktor.
Poslané cez Iphone 4S 64GB Tapatalk
Re: Reakce D3 po case
ako som odinštaloval ten bordel menom diablo 3 z PC tak sem tam kuknem sem na fórum....mrzí ma ,že som nejakému fanboyovi nedal moje goldy..pár milionov tam ostalo...možno sa pripojím od kámoša ...napadlo ma ,že mystericky opisovaný príchod novej MMO pracovným menom TITAN bude pokračovať v Diablo 3 nastolenom " new world order " a bude to maximálne brutálna dojička na prachy...RMAH dotiahnuté v dokonalosť....Diablo 3 je len pokusný králik.... ach jaj..legenda je v ...preč neviem ale príde mi ,že path of exile ako free hra ponúkne toho viacej...
Blizzard a toľko ľudí ti verilo
Blizzard a toľko ľudí ti verilo
-
- Doom Knight
- Příspěvky:412
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:MightyMike#2828
Re: Reakce D3 po case
Tenhle názor je blbost :-).Still-Alive píše:to je jeho názor.... Firma, která 10let vyvýjí "experiment", který pak nechá umřít během 2 měsíců
Diablo 3 je zatím dle všech měřítek nejprodávanější hrou všech dob. Je to víceméně SP hra, není to WOW. Už nyní je zřejmé, že vývoj je dávno zaplacený. Pokud Blizzard vyvíjí hru, která si ani v případě, že se stane "nejprodávanější hrou všech dob" na sebe nevydělá, je blázen... a to on fakt neni, věřte, že to má dobře spočítané :-).
Re: Reakce D3 po case
Jo no.Je nejprodavanejsi, ale ne diky kvalite, ale diky jmenu DIABLO A BLIZZARD ...coz se u datadisku nebo nedej boze pokracovani uz nestaneMajky_majk píše:Tenhle názor je blbost :-).Still-Alive píše:to je jeho názor.... Firma, která 10let vyvýjí "experiment", který pak nechá umřít během 2 měsíců
Diablo 3 je zatím dle všech měřítek nejprodávanější hrou všech dob. Je to víceméně SP hra, není to WOW. Už nyní je zřejmé, že vývoj je dávno zaplacený. Pokud Blizzard vyvíjí hru, která si ani v případě, že se stane "nejprodávanější hrou všech dob" na sebe nevydělá, je blázen... a to on fakt neni, věřte, že to má dobře spočítané :-).
-
- Doom Knight
- Příspěvky:412
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:MightyMike#2828
Re: Reakce D3 po case
Jasně... D3 je takhle komečně úspěšné díky investicím do jména, které získalo za D2 a D1 dalších Blizzard her.
Blizzard klidně může teď už D3 poslat do koše. Ale neučiní tim investici do Diabla 4. Ale rurku na srdce, jestli za 5-6 let vyjde Diablo 4, stejně si ho většina z nás koupí... už kuli nostalgii z D2 a D1 a tomu, aby si to alespoň testli :-). Zase úplně si tímhle Blizzard jméno nezkazil (byť teda z mého pohledu o pár příček určitě kleslo).
Blizzard klidně může teď už D3 poslat do koše. Ale neučiní tim investici do Diabla 4. Ale rurku na srdce, jestli za 5-6 let vyjde Diablo 4, stejně si ho většina z nás koupí... už kuli nostalgii z D2 a D1 a tomu, aby si to alespoň testli :-). Zase úplně si tímhle Blizzard jméno nezkazil (byť teda z mého pohledu o pár příček určitě kleslo).
Re: Reakce D3 po case
je to asi tak jak s HoMaM.Trojky byly best a ostatni uz me nebavi.Ale steje je vzdy nainstaluju abych se usjitil ze ro je zase kravina a smazu to.Majky_majk píše:Jasně... D3 je takhle komečně úspěšné díky investicím do jména, které získalo za D2 a D1 dalších Blizzard her.
Blizzard klidně může teď už D3 poslat do koše. Ale neučiní tim investici do Diabla 4. Ale rurku na srdce, jestli za 5-6 let vyjde Diablo 4, stejně si ho většina z nás koupí... už kuli nostalgii z D2 a D1 a tomu, aby si to alespoň testli :-). Zase úplně si tímhle Blizzard jméno nezkazil (byť teda z mého pohledu o pár příček určitě kleslo).
- st.ranger
- Gorebelly
- Příspěvky:240
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:stranger#2818
Re: Reakce D3 po case
Jenže v případě HoMaM nepřispíváš finančně na nové hry, které přesně od 4 nestojí za nic. U D3 jsi moc na výběr neměl, buď si to koupíš a zahraješ nebo máš smůlu. Ale i přes negativa je to v dnešní době hra, kdy herní čas je nesrovnatelný s konzolovýma břečkama s průměrnou hrací dobou 4 hodiny na nejtěžší obtížnost. Sice je směšné, kolik chyb od vydání D3 obsahovalo a kolik vlastností charakterů nebylo domyšleno, zvláště Monk a Demon Hunter, ale to bylo i v D2.Reve píše:je to asi tak jak s HoMaM.Trojky byly best a ostatni uz me nebavi.Ale steje je vzdy nainstaluju abych se usjitil ze ro je zase kravina a smazu to.Majky_majk píše:Jasně... D3 je takhle komečně úspěšné díky investicím do jména, které získalo za D2 a D1 dalších Blizzard her.
Blizzard klidně může teď už D3 poslat do koše. Ale neučiní tim investici do Diabla 4. Ale rurku na srdce, jestli za 5-6 let vyjde Diablo 4, stejně si ho většina z nás koupí... už kuli nostalgii z D2 a D1 a tomu, aby si to alespoň testli :-). Zase úplně si tímhle Blizzard jméno nezkazil (byť teda z mého pohledu o pár příček určitě kleslo).
Re: Reakce D3 po case
taky ja si nestezuju na 1300,- co sem za hru dal.Za tu cenu me prinesla zabavy dost.Jen sem a to asi kazdy od ni cekal vic.
-
- Doom Knight
- Příspěvky:412
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:MightyMike#2828
Re: Reakce D3 po case
S tímhle právě musim souhlasit taky...
D3 je pro mě určitě zklamání. Po 10ti letech hltání každé nové informace jsem očekával, že to bude lepší.
Ale hatovat D3 je i tak dost těžké, když si to člověk porovná s konkurencí. D3 je stále vynikající hra s úžasným poměrem cena/zábava/dotaženost, která bohužel nemá obdoby mezi ostatníma titulama. Je to škoda, stačilo fakt už docela málo.
D3 je pro mě určitě zklamání. Po 10ti letech hltání každé nové informace jsem očekával, že to bude lepší.
Ale hatovat D3 je i tak dost těžké, když si to člověk porovná s konkurencí. D3 je stále vynikající hra s úžasným poměrem cena/zábava/dotaženost, která bohužel nemá obdoby mezi ostatníma titulama. Je to škoda, stačilo fakt už docela málo.
Re: Reakce D3 po case
Presne tak, cekal jsem vic. Navic si myslim, ze moc pospichali s vydanim, ikdyz nevim proc. Prikladem je treba to, ze jsou ve hre ruzny typy poskozeni, ale nemaji zadný vyznam..(fire, poison, cold, ...). Nicmene bych to videl jako potencial pro patche
Re: Reakce D3 po case
to taky nechapu..vzdyt to je zakladni vec.By me zajimalo co jako 10let delali.smurfiik píše:Presne tak, cekal jsem vic. Navic si myslim, ze moc pospichali s vydanim, ikdyz nevim proc. Prikladem je treba to, ze jsou ve hre ruzny typy poskozeni, ale nemaji zadný vyznam..(fire, poison, cold, ...). Nicmene bych to videl jako potencial pro patche
-
- Doom Knight
- Příspěvky:412
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:MightyMike#2828
Re: Reakce D3 po case
Jj... to je taky věc, které nerozumim a přijde mi až komická :-).
Vůbec si myslim, že by byl dobrý nápad poškození odčítat. Např. pokud mám na ring fire damage 50 a chci dealovat forozen schopností s 200% DPS, měla by se fire damage na prstenu naopak odečíst od celkové DPS (ano... prsten by v tomhle případě měl - DPS). Naopak s fire schopností by tam třeba mohl být 200% bonus apod. Stejné by šlo poison vs holy a lighting by byl třeba bez.
Celé by to pak dávalo nějakej smysl a hlavně by to posílilo význam buildů a úvah nad nima. Protože člověk hromadící vybavení s fire poškozením prostě musí používat i fire skilly...
Vůbec si myslim, že by byl dobrý nápad poškození odčítat. Např. pokud mám na ring fire damage 50 a chci dealovat forozen schopností s 200% DPS, měla by se fire damage na prstenu naopak odečíst od celkové DPS (ano... prsten by v tomhle případě měl - DPS). Naopak s fire schopností by tam třeba mohl být 200% bonus apod. Stejné by šlo poison vs holy a lighting by byl třeba bez.
Celé by to pak dávalo nějakej smysl a hlavně by to posílilo význam buildů a úvah nad nima. Protože člověk hromadící vybavení s fire poškozením prostě musí používat i fire skilly...
Re: Reakce D3 po case
To bych možná nekomplikoval, prostě pokud jede na frozen a má prsten s +fire dmg, tak z toho nebude mit žádný užitek. Tedy jestli tě chápu správně, případně co od toho očekáváš? Já bych spíš bych zrušil nesmysly typu: wizard běha s 2H sekerou nebo proč vůbec padají bílé předměty? Že by opět něco nedodělané?
-
- Doom Knight
- Příspěvky:412
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:MightyMike#2828
Re: Reakce D3 po case
Já naopak myslim, že by to byl dobrý nápad... protože by člověk musel přizpůsobit build svému vybavení. A pokud by měl zbraň s fire poškozením, tak by prostě měl výhodnější zvolit fire schopnost útoku, protože by s ní dealoval výrazně více než s frozen schopností útoku. Člověk by musel při volbě vybavení a buildu trochu přemýšlet.
Taky tu mohl být nějak stručně popsaný systém, jak budou tyhle poškození fungovat. Např poison poškození do 100 DPS znamená, že je cíl je navíc otráven na 3s s poškozením (150 + 100 + 50), při 500 DPS už třeba 11 s (500 + 400 ...) a to za každý hit. Tedy bychom tu měli na LVL 60 třeba "poison monky", kteří hrajou stylem 5hitů ve 2 sec na mooba a jdou na dalšího (protože v dalších 11 sec utrží moob ještě třeba 20k DPS). Pak by tu byli fire barbaři atd. atd.
Znamenalo by to X nových typů hry...
A bílé předměty... zase škoda. Proč tu třeba není systém ach., které mají smysl (za body by postavy něco získaly)?. Úplně vidím ach. "I hate magic" (zabij Diabla oblečený jen v bílém). Okamžitě by byla obrovská poptávka po endgame ilvl 63 bílejch itemech, protože by ten ach. chtěl každej splnit.
Atd. atd. ...
Taky tu mohl být nějak stručně popsaný systém, jak budou tyhle poškození fungovat. Např poison poškození do 100 DPS znamená, že je cíl je navíc otráven na 3s s poškozením (150 + 100 + 50), při 500 DPS už třeba 11 s (500 + 400 ...) a to za každý hit. Tedy bychom tu měli na LVL 60 třeba "poison monky", kteří hrajou stylem 5hitů ve 2 sec na mooba a jdou na dalšího (protože v dalších 11 sec utrží moob ještě třeba 20k DPS). Pak by tu byli fire barbaři atd. atd.
Znamenalo by to X nových typů hry...
A bílé předměty... zase škoda. Proč tu třeba není systém ach., které mají smysl (za body by postavy něco získaly)?. Úplně vidím ach. "I hate magic" (zabij Diabla oblečený jen v bílém). Okamžitě by byla obrovská poptávka po endgame ilvl 63 bílejch itemech, protože by ten ach. chtěl každej splnit.
Atd. atd. ...
Re: Reakce D3 po case
ok, takhle mi to dává smysl a zní to i zajímavě, jsem pro
Jinak u bílých předmětů bych se vrátil k možnosti vytvořit do nich sockety a případně do nich vkládat něco na způsob rune words, podle mě by to o dost zvedlo hru v zabavnosti. Farmily by se nejen předměty a goldy, ale i "runy". Sice už je to hodně podobné systému D2, ale proč opouštět něco co prostě fungovalo a bylo to prověřený?
Jinak u bílých předmětů bych se vrátil k možnosti vytvořit do nich sockety a případně do nich vkládat něco na způsob rune words, podle mě by to o dost zvedlo hru v zabavnosti. Farmily by se nejen předměty a goldy, ale i "runy". Sice už je to hodně podobné systému D2, ale proč opouštět něco co prostě fungovalo a bylo to prověřený?
-
- Doom Knight
- Příspěvky:412
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:MightyMike#2828
Re: Reakce D3 po case
A nebo ještě víc simple... prostě by bílé předměty byly nutné ke kraftění. A pokud chce někdo kraftit kuš s nějakým iLvl, musí mít bílou kuš se stejným iLvl nebo vyšším.
Kraftění by ale mělo být méně gamble... myslim, že pokud by byl nutní bílý předmět + plán + esence, tak by cena za samotný kraft už měla být lidová.
Kraftění by ale mělo být méně gamble... myslim, že pokud by byl nutní bílý předmět + plán + esence, tak by cena za samotný kraft už měla být lidová.
Re: Reakce D3 po case
Nebo obojí Jak je vidět, tak nápady by byly, tak teď záleží na tom, s čím příjde Blizz.. a já doufám, že příjde
Re: Reakce D3 po case
pekny system, ale stim dropem co tady je si nedokazu predstavit, ze bych jeste musel jet na jeden spec(fire nebo tak)...to uz by bylo snad nemozny aby ti padl nejaky dobry predmetMajky_majk píše:Já naopak myslim, že by to byl dobrý nápad... protože by člověk musel přizpůsobit build svému vybavení. A pokud by měl zbraň s fire poškozením, tak by prostě měl výhodnější zvolit fire schopnost útoku, protože by s ní dealoval výrazně více než s frozen schopností útoku. Člověk by musel při volbě vybavení a buildu trochu přemýšlet.
Taky tu mohl být nějak stručně popsaný systém, jak budou tyhle poškození fungovat. Např poison poškození do 100 DPS znamená, že je cíl je navíc otráven na 3s s poškozením (150 + 100 + 50), při 500 DPS už třeba 11 s (500 + 400 ...) a to za každý hit. Tedy bychom tu měli na LVL 60 třeba "poison monky", kteří hrajou stylem 5hitů ve 2 sec na mooba a jdou na dalšího (protože v dalších 11 sec utrží moob ještě třeba 20k DPS). Pak by tu byli fire barbaři atd. atd.
Znamenalo by to X nových typů hry...
A bílé předměty... zase škoda. Proč tu třeba není systém ach., které mají smysl (za body by postavy něco získaly)?. Úplně vidím ach. "I hate magic" (zabij Diabla oblečený jen v bílém). Okamžitě by byla obrovská poptávka po endgame ilvl 63 bílejch itemech, protože by ten ach. chtěl každej splnit.
Atd. atd. ...