Reakce D3 po case

Všechno co se týká normální hry a nelze zařadit jinam.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Still-Alive
Doom Knight
Příspěvky:548
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:StillAlive#2220
Bydliště:Praha/Vsetín - klasická náplava :)
Re: Reakce D3 po case

Příspěvek od Still-Alive » 25.07.2012, 07:30 hod.

to je jeho názor.... Firma, která 10let vyvýjí "experiment", který pak nechá umřít během 2 měsíců :)

messer19
Quill Rat
Příspěvky:32

Re: Reakce D3 po case

Příspěvek od messer19 » 25.07.2012, 07:44 hod.

No neviem ci si blizzard moze dovolit vydat dalsiu odflaknutu hru. Ludia stratili doveru v kvalitu Blizzardu a sakra dobre si rozmyslia, ci kupia aj dalsiu hru. Proste sa budu musiet chalani snazit, lebo dalsie fiasko by uz asi nerozdychali. Stary zlaty Blizzard North (ktory bol rozpusteny kvoli nespokojnosti Vivendi s vyvojom Diabla 3 v roku 2005).

Reitak
Gorebelly
Příspěvky:254
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Reitak#2702
Kontaktovat uživatele:

Reakce D3 po case

Příspěvek od Reitak » 25.07.2012, 07:46 hod.

No mna d3 prestalo bavit, je to cele nudne, ale aj tak to hram, bo s kamosmi kecame na ts.

Na zaciatku hovorili, ze chcu zmenit system farmenia, nie ako na d2 tocenie bhaala 40x za den. Mali pravdu tu sa to butcher - imprisoned angel 60x za den. Mno hracov hra len toto, pretoze to v pohode zvladaju, akonahle vytiahnu frnak do aktu 2, je po nich.

Keby spravia priklad craft z 5 bielych na modre, z 5 modrych na rare, z 10 rare na unique by to ozivilo hru.
Za celu butcher hru padne 30 rare z toho 6 lvl 61-63 a prd z toho. Uplne na chuja generovanie.
Aby mi padla 2h kusa 1161 dmg s dext 104 a nejakym spellom only witch doktor.



Poslané cez Iphone 4S 64GB Tapatalk

Uživatelský avatar
zahadum
Doom Knight
Příspěvky:483
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:zahadum#2966

Re: Reakce D3 po case

Příspěvek od zahadum » 25.07.2012, 08:00 hod.

ako som odinštaloval ten bordel menom diablo 3 z PC tak sem tam kuknem sem na fórum....mrzí ma ,že som nejakému fanboyovi nedal moje goldy..pár milionov tam ostalo...možno sa pripojím od kámoša ...napadlo ma ,že mystericky opisovaný príchod novej MMO pracovným menom TITAN bude pokračovať v Diablo 3 nastolenom " new world order " a bude to maximálne brutálna dojička na prachy...RMAH dotiahnuté v dokonalosť....Diablo 3 je len pokusný králik.... ach jaj..legenda je v ...preč :( neviem ale príde mi ,že path of exile ako free hra ponúkne toho viacej...

Blizzard a toľko ľudí ti verilo

Majky_majk
Doom Knight
Příspěvky:412
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:MightyMike#2828

Re: Reakce D3 po case

Příspěvek od Majky_majk » 25.07.2012, 08:36 hod.

Still-Alive píše:to je jeho názor.... Firma, která 10let vyvýjí "experiment", který pak nechá umřít během 2 měsíců :)
Tenhle názor je blbost :-).

Diablo 3 je zatím dle všech měřítek nejprodávanější hrou všech dob. Je to víceméně SP hra, není to WOW. Už nyní je zřejmé, že vývoj je dávno zaplacený. Pokud Blizzard vyvíjí hru, která si ani v případě, že se stane "nejprodávanější hrou všech dob" na sebe nevydělá, je blázen... a to on fakt neni, věřte, že to má dobře spočítané :-).

Uživatelský avatar
Reve
Zhar the Mad
Příspěvky:1791
BattleTag:Reve#2353

Re: Reakce D3 po case

Příspěvek od Reve » 25.07.2012, 08:39 hod.

Majky_majk píše:
Still-Alive píše:to je jeho názor.... Firma, která 10let vyvýjí "experiment", který pak nechá umřít během 2 měsíců :)
Tenhle názor je blbost :-).

Diablo 3 je zatím dle všech měřítek nejprodávanější hrou všech dob. Je to víceméně SP hra, není to WOW. Už nyní je zřejmé, že vývoj je dávno zaplacený. Pokud Blizzard vyvíjí hru, která si ani v případě, že se stane "nejprodávanější hrou všech dob" na sebe nevydělá, je blázen... a to on fakt neni, věřte, že to má dobře spočítané :-).
Jo no.Je nejprodavanejsi, ale ne diky kvalite, ale diky jmenu DIABLO A BLIZZARD ...coz se u datadisku nebo nedej boze pokracovani uz nestane

Majky_majk
Doom Knight
Příspěvky:412
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:MightyMike#2828

Re: Reakce D3 po case

Příspěvek od Majky_majk » 25.07.2012, 08:45 hod.

Jasně... D3 je takhle komečně úspěšné díky investicím do jména, které získalo za D2 a D1 dalších Blizzard her.

Blizzard klidně může teď už D3 poslat do koše. Ale neučiní tim investici do Diabla 4. Ale rurku na srdce, jestli za 5-6 let vyjde Diablo 4, stejně si ho většina z nás koupí... už kuli nostalgii z D2 a D1 a tomu, aby si to alespoň testli :-). Zase úplně si tímhle Blizzard jméno nezkazil (byť teda z mého pohledu o pár příček určitě kleslo).

Uživatelský avatar
Reve
Zhar the Mad
Příspěvky:1791
BattleTag:Reve#2353

Re: Reakce D3 po case

Příspěvek od Reve » 25.07.2012, 08:49 hod.

Majky_majk píše:Jasně... D3 je takhle komečně úspěšné díky investicím do jména, které získalo za D2 a D1 dalších Blizzard her.

Blizzard klidně může teď už D3 poslat do koše. Ale neučiní tim investici do Diabla 4. Ale rurku na srdce, jestli za 5-6 let vyjde Diablo 4, stejně si ho většina z nás koupí... už kuli nostalgii z D2 a D1 a tomu, aby si to alespoň testli :-). Zase úplně si tímhle Blizzard jméno nezkazil (byť teda z mého pohledu o pár příček určitě kleslo).
je to asi tak jak s HoMaM.Trojky byly best a ostatni uz me nebavi.Ale steje je vzdy nainstaluju abych se usjitil ze ro je zase kravina a smazu to. :)

Uživatelský avatar
st.ranger
Gorebelly
Příspěvky:240
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:stranger#2818

Re: Reakce D3 po case

Příspěvek od st.ranger » 25.07.2012, 09:00 hod.

Reve píše:
Majky_majk píše:Jasně... D3 je takhle komečně úspěšné díky investicím do jména, které získalo za D2 a D1 dalších Blizzard her.

Blizzard klidně může teď už D3 poslat do koše. Ale neučiní tim investici do Diabla 4. Ale rurku na srdce, jestli za 5-6 let vyjde Diablo 4, stejně si ho většina z nás koupí... už kuli nostalgii z D2 a D1 a tomu, aby si to alespoň testli :-). Zase úplně si tímhle Blizzard jméno nezkazil (byť teda z mého pohledu o pár příček určitě kleslo).
je to asi tak jak s HoMaM.Trojky byly best a ostatni uz me nebavi.Ale steje je vzdy nainstaluju abych se usjitil ze ro je zase kravina a smazu to. :)
Jenže v případě HoMaM nepřispíváš finančně na nové hry, které přesně od 4 nestojí za nic. U D3 jsi moc na výběr neměl, buď si to koupíš a zahraješ nebo máš smůlu. Ale i přes negativa je to v dnešní době hra, kdy herní čas je nesrovnatelný s konzolovýma břečkama s průměrnou hrací dobou 4 hodiny na nejtěžší obtížnost. Sice je směšné, kolik chyb od vydání D3 obsahovalo a kolik vlastností charakterů nebylo domyšleno, zvláště Monk a Demon Hunter, ale to bylo i v D2.
Decepticon Justice Division
Crusader
Barbarian
Monk
Wizard
Demon Hunter

Achievements: 7780

Uživatelský avatar
Reve
Zhar the Mad
Příspěvky:1791
BattleTag:Reve#2353

Re: Reakce D3 po case

Příspěvek od Reve » 25.07.2012, 09:22 hod.

taky ja si nestezuju na 1300,- co sem za hru dal.Za tu cenu me prinesla zabavy dost.Jen sem a to asi kazdy od ni cekal vic.

Majky_majk
Doom Knight
Příspěvky:412
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:MightyMike#2828

Re: Reakce D3 po case

Příspěvek od Majky_majk » 25.07.2012, 09:29 hod.

S tímhle právě musim souhlasit taky...

D3 je pro mě určitě zklamání. Po 10ti letech hltání každé nové informace jsem očekával, že to bude lepší.

Ale hatovat D3 je i tak dost těžké, když si to člověk porovná s konkurencí. D3 je stále vynikající hra s úžasným poměrem cena/zábava/dotaženost, která bohužel nemá obdoby mezi ostatníma titulama. Je to škoda, stačilo fakt už docela málo.

Uživatelský avatar
smurfiik
Fallen Shaman
Příspěvky:68
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Re: Reakce D3 po case

Příspěvek od smurfiik » 25.07.2012, 09:52 hod.

Presne tak, cekal jsem vic. Navic si myslim, ze moc pospichali s vydanim, ikdyz nevim proc. Prikladem je treba to, ze jsou ve hre ruzny typy poskozeni, ale nemaji zadný vyznam..(fire, poison, cold, ...). Nicmene bych to videl jako potencial pro patche :)

Uživatelský avatar
Reve
Zhar the Mad
Příspěvky:1791
BattleTag:Reve#2353

Re: Reakce D3 po case

Příspěvek od Reve » 25.07.2012, 09:55 hod.

smurfiik píše:Presne tak, cekal jsem vic. Navic si myslim, ze moc pospichali s vydanim, ikdyz nevim proc. Prikladem je treba to, ze jsou ve hre ruzny typy poskozeni, ale nemaji zadný vyznam..(fire, poison, cold, ...). Nicmene bych to videl jako potencial pro patche :)
to taky nechapu..vzdyt to je zakladni vec.By me zajimalo co jako 10let delali.

Majky_majk
Doom Knight
Příspěvky:412
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:MightyMike#2828

Re: Reakce D3 po case

Příspěvek od Majky_majk » 25.07.2012, 09:56 hod.

Jj... to je taky věc, které nerozumim a přijde mi až komická :-).

Vůbec si myslim, že by byl dobrý nápad poškození odčítat. Např. pokud mám na ring fire damage 50 a chci dealovat forozen schopností s 200% DPS, měla by se fire damage na prstenu naopak odečíst od celkové DPS (ano... prsten by v tomhle případě měl - DPS). Naopak s fire schopností by tam třeba mohl být 200% bonus apod. Stejné by šlo poison vs holy a lighting by byl třeba bez.

Celé by to pak dávalo nějakej smysl a hlavně by to posílilo význam buildů a úvah nad nima. Protože člověk hromadící vybavení s fire poškozením prostě musí používat i fire skilly...

Uživatelský avatar
smurfiik
Fallen Shaman
Příspěvky:68
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Re: Reakce D3 po case

Příspěvek od smurfiik » 25.07.2012, 10:11 hod.

To bych možná nekomplikoval, prostě pokud jede na frozen a má prsten s +fire dmg, tak z toho nebude mit žádný užitek. Tedy jestli tě chápu správně, případně co od toho očekáváš? Já bych spíš bych zrušil nesmysly typu: wizard běha s 2H sekerou nebo proč vůbec padají bílé předměty? Že by opět něco nedodělané?

Majky_majk
Doom Knight
Příspěvky:412
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:MightyMike#2828

Re: Reakce D3 po case

Příspěvek od Majky_majk » 25.07.2012, 10:22 hod.

Já naopak myslim, že by to byl dobrý nápad... protože by člověk musel přizpůsobit build svému vybavení. A pokud by měl zbraň s fire poškozením, tak by prostě měl výhodnější zvolit fire schopnost útoku, protože by s ní dealoval výrazně více než s frozen schopností útoku. Člověk by musel při volbě vybavení a buildu trochu přemýšlet.

Taky tu mohl být nějak stručně popsaný systém, jak budou tyhle poškození fungovat. Např poison poškození do 100 DPS znamená, že je cíl je navíc otráven na 3s s poškozením (150 + 100 + 50), při 500 DPS už třeba 11 s (500 + 400 ...) a to za každý hit. Tedy bychom tu měli na LVL 60 třeba "poison monky", kteří hrajou stylem 5hitů ve 2 sec na mooba a jdou na dalšího (protože v dalších 11 sec utrží moob ještě třeba 20k DPS). Pak by tu byli fire barbaři atd. atd.

Znamenalo by to X nových typů hry...

A bílé předměty... zase škoda. Proč tu třeba není systém ach., které mají smysl (za body by postavy něco získaly)?. Úplně vidím ach. "I hate magic" (zabij Diabla oblečený jen v bílém). Okamžitě by byla obrovská poptávka po endgame ilvl 63 bílejch itemech, protože by ten ach. chtěl každej splnit.

Atd. atd. ...

Uživatelský avatar
smurfiik
Fallen Shaman
Příspěvky:68
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Re: Reakce D3 po case

Příspěvek od smurfiik » 25.07.2012, 10:38 hod.

ok, takhle mi to dává smysl a zní to i zajímavě, jsem pro :)
Jinak u bílých předmětů bych se vrátil k možnosti vytvořit do nich sockety a případně do nich vkládat něco na způsob rune words, podle mě by to o dost zvedlo hru v zabavnosti. Farmily by se nejen předměty a goldy, ale i "runy". Sice už je to hodně podobné systému D2, ale proč opouštět něco co prostě fungovalo a bylo to prověřený? :)

Majky_majk
Doom Knight
Příspěvky:412
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:MightyMike#2828

Re: Reakce D3 po case

Příspěvek od Majky_majk » 25.07.2012, 10:44 hod.

A nebo ještě víc simple... prostě by bílé předměty byly nutné ke kraftění. A pokud chce někdo kraftit kuš s nějakým iLvl, musí mít bílou kuš se stejným iLvl nebo vyšším.

Kraftění by ale mělo být méně gamble... myslim, že pokud by byl nutní bílý předmět + plán + esence, tak by cena za samotný kraft už měla být lidová.

Uživatelský avatar
smurfiik
Fallen Shaman
Příspěvky:68
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Re: Reakce D3 po case

Příspěvek od smurfiik » 25.07.2012, 10:46 hod.

Nebo obojí :) Jak je vidět, tak nápady by byly, tak teď záleží na tom, s čím příjde Blizz.. a já doufám, že příjde :)

Uživatelský avatar
Reve
Zhar the Mad
Příspěvky:1791
BattleTag:Reve#2353

Re: Reakce D3 po case

Příspěvek od Reve » 25.07.2012, 10:48 hod.

Majky_majk píše:Já naopak myslim, že by to byl dobrý nápad... protože by člověk musel přizpůsobit build svému vybavení. A pokud by měl zbraň s fire poškozením, tak by prostě měl výhodnější zvolit fire schopnost útoku, protože by s ní dealoval výrazně více než s frozen schopností útoku. Člověk by musel při volbě vybavení a buildu trochu přemýšlet.

Taky tu mohl být nějak stručně popsaný systém, jak budou tyhle poškození fungovat. Např poison poškození do 100 DPS znamená, že je cíl je navíc otráven na 3s s poškozením (150 + 100 + 50), při 500 DPS už třeba 11 s (500 + 400 ...) a to za každý hit. Tedy bychom tu měli na LVL 60 třeba "poison monky", kteří hrajou stylem 5hitů ve 2 sec na mooba a jdou na dalšího (protože v dalších 11 sec utrží moob ještě třeba 20k DPS). Pak by tu byli fire barbaři atd. atd.

Znamenalo by to X nových typů hry...

A bílé předměty... zase škoda. Proč tu třeba není systém ach., které mají smysl (za body by postavy něco získaly)?. Úplně vidím ach. "I hate magic" (zabij Diabla oblečený jen v bílém). Okamžitě by byla obrovská poptávka po endgame ilvl 63 bílejch itemech, protože by ten ach. chtěl každej splnit.

Atd. atd. ...
pekny system, ale stim dropem co tady je si nedokazu predstavit, ze bych jeste musel jet na jeden spec(fire nebo tak)...to uz by bylo snad nemozny aby ti padl nejaky dobry predmet :D

Odpovědět

Zpět na „Obecně“