T6 průměrná rychlost
To postupné nasčítávání pro dočasnou DoT je už v tom výpočtu samotném. Dmg pro 5. sekundu se počítá to co bylo ve 4. sekundě + další navýšení za další dmg Apocal.
To co uvádíš pro s5 (posčítat s1 + s2 + ...), tak to by už bylo trochu přehnané. To bys tam ten nárůst započítával kvadraticky.
Mezi tickem infnite DoT a Tresholdem v absolutní hodntě dmg nehledej jasnou souvislost. Treshold by z logiky věci měl být přesný trojnásobek hodnoty infinite DoT (hodnota infinite DoT je potřeba vzít za 1s a ne tick za 0,8s). Ale to není, protože některé násobiče, které se počítají do infinite DoT nelogicky nenavyšují treshold.
A k tomu navíc se treshold počítá z max dmg zbraně a ne průměrné dmg zbraně. To jsem si nejdřív ani ani neuvědomil (koukám na to teď dle vzorců).
Vezmu konkrétní čísla z mojeho Excelu. Pro jeden konkrétní setup tam je:
- inifite treshold vyšel na 248 409 654
- tick infinite DoT (tedy za 0,8s) vyšel 116 072 272
- takže infinite DoT za 1s vyjde 145 090 340
- v tomto případě byl v gearu Zeis s 31,25% a elite dmg s 41% a 10% Toxin z násobičů, které se do tresholdu nepočítají (tedy Trapped tam nebyl), jsem si předtím nebyl jistý jestli elite se do tresholdu počítá a nepočítá; a teď koukám, že Toxin se nepočítá do tresholdu, zajímavé
- treshold * 1,3125 * 1,41 / 1,35 * 1,45 / 3157 * 2783 = 435 271 020
- a trojnásobek infinite DoT (tedy za 3s): 145 090 340 * 3 = 435 271 020
Tady to tedy je jak si to odpovídá. V řádku jak násobím treshold, tak tam je nejprve Trapped, pak elite dmg, následuje přidání 10% Toxinu (musím nejprve dělit 35% buffem bez Toxinu a pak zpět násobit 45% buffem s Toxinem. A jako poslední je to vyděleno 3157 což je max dmg zbraně a vynásobeno průměrnou dmg zbraně (těch 2783).
Číslo absolutní dmg tresholdu je tedy pěkně divné číslo (jak tam některé buffy započtené nejsou a bere se z max dmg zbraně).
To co uvádíš pro s5 (posčítat s1 + s2 + ...), tak to by už bylo trochu přehnané. To bys tam ten nárůst započítával kvadraticky.
Mezi tickem infnite DoT a Tresholdem v absolutní hodntě dmg nehledej jasnou souvislost. Treshold by z logiky věci měl být přesný trojnásobek hodnoty infinite DoT (hodnota infinite DoT je potřeba vzít za 1s a ne tick za 0,8s). Ale to není, protože některé násobiče, které se počítají do infinite DoT nelogicky nenavyšují treshold.
A k tomu navíc se treshold počítá z max dmg zbraně a ne průměrné dmg zbraně. To jsem si nejdřív ani ani neuvědomil (koukám na to teď dle vzorců).
Vezmu konkrétní čísla z mojeho Excelu. Pro jeden konkrétní setup tam je:
- inifite treshold vyšel na 248 409 654
- tick infinite DoT (tedy za 0,8s) vyšel 116 072 272
- takže infinite DoT za 1s vyjde 145 090 340
- v tomto případě byl v gearu Zeis s 31,25% a elite dmg s 41% a 10% Toxin z násobičů, které se do tresholdu nepočítají (tedy Trapped tam nebyl), jsem si předtím nebyl jistý jestli elite se do tresholdu počítá a nepočítá; a teď koukám, že Toxin se nepočítá do tresholdu, zajímavé
- treshold * 1,3125 * 1,41 / 1,35 * 1,45 / 3157 * 2783 = 435 271 020
- a trojnásobek infinite DoT (tedy za 3s): 145 090 340 * 3 = 435 271 020
Tady to tedy je jak si to odpovídá. V řádku jak násobím treshold, tak tam je nejprve Trapped, pak elite dmg, následuje přidání 10% Toxinu (musím nejprve dělit 35% buffem bez Toxinu a pak zpět násobit 45% buffem s Toxinem. A jako poslední je to vyděleno 3157 což je max dmg zbraně a vynásobeno průměrnou dmg zbraně (těch 2783).
Číslo absolutní dmg tresholdu je tedy pěkně divné číslo (jak tam některé buffy započtené nejsou a bere se z max dmg zbraně).
Re: T6 průměrná rychlost
No právě to mě mátlo, to je jasné, že je už v tom nasčítávání Blizzardu. Jenže pořád nechápu, jak může tickat ta damage po jednotlivých sekundách, jak jsem uvedl v tom příspěvku, když jsou ty čísla tak malá oproti Infinite DoT. To by pak naopak musela damage stoupnout po přechodu na Infinite DoT. Tohle je to, na co jsem se snažil upozornit a vyjasnit si. Chvátám domu, ještě si to pak přečtu jednou.Mlok píše:To postupné nasčítávání pro dočasnou DoT je už v tom výpočtu samotném.
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
Re: T6 průměrná rychlost
Taky když je Apocal. jediná fire dmg co tam zrovna bude, tak s5 má k přechodu na ifninite DoT pořád daleko. A tedy dočasná DoT bude v s5 i přes dvojité násobení nižší než infinite DoT.
Dočasná DoT bude vyšší až těsně před přechodem na infinite (pokud je více dvojitých násobičů, tak to nemusí být zase tak těsně před ale i znatelně dříve). To by v případě použití pouze Bliz. bylo až u několikáteho Bliz. tedy třeba v s13 (13. sekundu jsem střelil od boku, bude to různé dle konkrétní situace a jaké tam budou buffy které se do tresholdu nepočítají a jaké tam budou dvojité násobiče, tedy může to být i o něco později i o něco dříve).
V některém setupu taky nemusí stačit ani Bliz. + BH pro dosažení tresholdu.
Dočasná DoT bude vyšší až těsně před přechodem na infinite (pokud je více dvojitých násobičů, tak to nemusí být zase tak těsně před ale i znatelně dříve). To by v případě použití pouze Bliz. bylo až u několikáteho Bliz. tedy třeba v s13 (13. sekundu jsem střelil od boku, bude to různé dle konkrétní situace a jaké tam budou buffy které se do tresholdu nepočítají a jaké tam budou dvojité násobiče, tedy může to být i o něco později i o něco dříve).
V některém setupu taky nemusí stačit ani Bliz. + BH pro dosažení tresholdu.
Re: T6 průměrná rychlost
přešla mě chuť zkoušet Wizze
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Re: T6 průměrná rychlost
Seton: Ve zkratce. Kdyby se nektere veci u Wiz. nepocitli divne, tak by byla jeste slabsi. Tedy jeste ze to tak je.
Re: T6 průměrná rychlost
Mlok: no jasný, tak nakonec to, co jsem považoval za nejsložitější a nejasné, mělo nejjednodušší vysvětlení. A já si furt říkal proč to končí s5, když je to odvislé od weapon damage. Když jsem hodil Apo na elitu a pozoroval damage a za jak dlouho lehne a vzal v úvahu Toxin, PE a double-dip, tak mi to vycházelo, jen mě mátlo to, že ten spreadsheet, ze kterého jsem si zpětně odvozoval vzorce a ujasňoval si to na něm, končí na S5 a taky, že čirou náhodou Treshold vycházel cca na součet těch ticků s1 + s1 + s3 + s4 + s5. Při testování ve hře jsem si říkal, že to už by bylo moc no, že takovou damage FB nemá.
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
Re: T6 průměrná rychlost
Tak. Tech 5s proste BDF zvolil pro ilustraci a mohl zvolit jakykoliv jiny cas.
Re: T6 průměrná rychlost
Na dfans.com je video monka. T6 rift za 1m 16s !
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
- babacho
- Burning Soul
- Příspěvky:788
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:KarelKiller #2267
Re: T6 průměrná rychlost
Setone můžeš prosím tě hodit link na toho Monka? Dík.
Odesláno z mého Nexus 6 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého Nexus 6 pomocí Tapatalk
- Kuki10
- Globální moderátor
- Příspěvky:7218
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Kuki#2122
- Bydliště:Brno
Re: T6 průměrná rychlost
No ty krávo. :-D
Odesláno z mého Nexus 4 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého Nexus 4 pomocí Tapatalk
Best HC parta 4ever "The Expendables"
Profil zde!
Expendables stream!
Dotazy směřujte buď do PM, nebo na kuki10@diablofans.cz
Profil zde!
Expendables stream!
Dotazy směřujte buď do PM, nebo na kuki10@diablofans.cz
- babacho
- Burning Soul
- Příspěvky:788
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:KarelKiller #2267
Re: T6 průměrná rychlost
Teď na to čučím jako tele na nový vrata.
Odesláno z mého Nexus 6 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého Nexus 6 pomocí Tapatalk
Re: T6 průměrná rychlost
Ty vole, ten musi pouzivat nejaky item od Horsta Fuchse, to jinak neni mozny nejdele mu trvalo cekani, nez se aktivuje Butcher
Re: T6 průměrná rychlost
Prostě už je na tom Monk také dobře. Samotný čas není na tuhle mapu nic tak mimořádného.
-
- Zhar the Mad
- Příspěvky:1641
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:goldeagle#2259
Re: T6 průměrná rychlost
OK, ještě časem tedy dodělám monka.
Re: T6 průměrná rychlost
na té mapě mě stačilo tohle vyčistit na dodělání riftu...dlouhý rift
Cíl: Paragon level 100
[100/100] ✓
[100/100] ✓