HELLERcz píše:jsi výborný Archon wizz a dělat tak rychle a dobře vyšší GR, to je úctyhodné. A jak ty chválíš frantíka barbara, tak já chválím tebe je to hned znát, když má člověk cit pro hru, určité zapálení do hry a ví, jak se co hraje.
Tak snažím se, no...
Někdy bych potřeboval help s přátelskou partou na test tý verze s 2 set vyrs a teleportovací hůlkou bez chantodo. Musím zpracovat pár poznatků - chantodo stacky stejně nikdy nestihnu dát na 20, protože nahodit další archon co nejdřív je nejlepší varianta. Většinu času nahodím archon mimo a pak se portnu bleskově do chumlu, ale ta první silnější vlně většinou nejde do plnejch. Jak kdy, někdy je lepší strávit panenský cyklus kouzelnice (tj. mimo archon) uprostřed chumlu, někdy je lepší bejt bokem. Čili zisk chantodo je pouze v tom, že pomocí tý vlny zapaluju rychle a efektivně a udělá to i většinu damage.
Kdežto s vyrs dvojkou bude mít archon každou runu, takže i 50% násobnej bonus na damage, stejně tak potřebnej teleport, takže budu moci nechat archon na fire damage, takže nebudu drobit fire a arcane bonusy, ale můžu mít jenom fire. Budu muset zapalovat, ale objet mobky paprskem nebude takovej problém v kombinaci s rychlým obskočením a odpalováním blastu. To by mělo bejt OK.
Veliká výhoda bude teleportovací hůlka díky který bych mohl snadněji přežít mimo archon, když mi většina party zdrhne dopředu a já se zaseknu o chumel čekající na možnost teleportu (= pasivka, ne-li dvě, většinou výtuh = problém). Zařvat v Archonu je "umění", nezařvat mimo archon když mě parta opustí je taky umění.
Uvidíme, uvidíme... testoval jsem teleportovací hůlu při pokusech o tu sólo 95 místo furnace v truhle a je to o poznání lepší přečkat to panenství. Akorát je pak trochu větší problém sundat elitu. Zásadní problém.
Zajímavý bude, že budu muset nasadit setovej prsten a tím pádem sundat ten set amulet + prsten, abych mohl zachovat CoE. Pak se musím podívat, sice mám ten amulet docela dobrej, ale samostatně bude slabší než jinej dobrej se zajímavým bonusem. Uvidíme.
Včera jsem večer koukal a mám výstavní firebird kuličku, takže to bude dobrý. Bohužel zatím nevím, jak kvalitní mám tu teleportovací hůlku, ale myslím, že jsem si nějakou dobrou schoval.
Jinak pravda, WD ve hře moc nevnímám. Ale když nám jednou ze hry jeden utekl, hned jsem poznal, že tam není. Takže je to taková ta "černá práce" (to není rasismus), která holt není moc vidět, ale je důležitá.
Ale když se WD někde zapomene a čeká se na čapnutí pylonu, tak je to špatný. Ideální jsou elitky rubaný stejně, aby pak na konci nezůstal jeden skoro zdravej.
Nevím co v další sezóně... jestli kouzelncici tal rasha + twister a nebo uliana mnišku. Rád bych hrál oblíbený charakter nebo lákající build, ale zase abych mě odevšad vyhodili, to je taky naprd. To jsem si užil s mým prvním kouzelníkem (patch 2.3), kdy jsem si ani neškrtnul.
Jistý je to, že supp barbara prostě neuhraju. S Furious Charge jsem blbnul minulou sezonu a pak ještě při raekor set dungeonu a byl jsem fakt marnej. Ale těžko soudit, jak to bude, do novýho patche daleko, ale první zprávy jsou, že s kouzelníkama bude ámen a žezlo vezmou WD. Ale pochybuju, že Bliz nechají věci tak, že se v partě pojedou dva WD. Uvidíme, to je ještě daleko.