Zeď radosti

Všechno co se týká normální hry a nelze zařadit jinam.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Glimmer Man
Doom Knight
Příspěvky:558
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:GlimmerMan#2825
Re: Zeď radosti

Příspěvek od Glimmer Man » 22.06.2016, 09:56 hod.

HELLERcz píše:jsi výborný Archon wizz a dělat tak rychle a dobře vyšší GR, to je úctyhodné. A jak ty chválíš frantíka barbara, tak já chválím tebe :) je to hned znát, když má člověk cit pro hru, určité zapálení do hry a ví, jak se co hraje.
:oops: :oops: :oops:

Tak snažím se, no... :)

Někdy bych potřeboval help s přátelskou partou na test tý verze s 2 set vyrs a teleportovací hůlkou bez chantodo. Musím zpracovat pár poznatků - chantodo stacky stejně nikdy nestihnu dát na 20, protože nahodit další archon co nejdřív je nejlepší varianta. Většinu času nahodím archon mimo a pak se portnu bleskově do chumlu, ale ta první silnější vlně většinou nejde do plnejch. Jak kdy, někdy je lepší strávit panenský cyklus kouzelnice (tj. mimo archon) uprostřed chumlu, někdy je lepší bejt bokem. Čili zisk chantodo je pouze v tom, že pomocí tý vlny zapaluju rychle a efektivně a udělá to i většinu damage.

Kdežto s vyrs dvojkou bude mít archon každou runu, takže i 50% násobnej bonus na damage, stejně tak potřebnej teleport, takže budu moci nechat archon na fire damage, takže nebudu drobit fire a arcane bonusy, ale můžu mít jenom fire. Budu muset zapalovat, ale objet mobky paprskem nebude takovej problém v kombinaci s rychlým obskočením a odpalováním blastu. To by mělo bejt OK.

Veliká výhoda bude teleportovací hůlka díky který bych mohl snadněji přežít mimo archon, když mi většina party zdrhne dopředu a já se zaseknu o chumel čekající na možnost teleportu (= pasivka, ne-li dvě, většinou výtuh = problém). Zařvat v Archonu je "umění", nezařvat mimo archon když mě parta opustí je taky umění.

Uvidíme, uvidíme... testoval jsem teleportovací hůlu při pokusech o tu sólo 95 místo furnace v truhle a je to o poznání lepší přečkat to panenství. Akorát je pak trochu větší problém sundat elitu. Zásadní problém.

Zajímavý bude, že budu muset nasadit setovej prsten a tím pádem sundat ten set amulet + prsten, abych mohl zachovat CoE. Pak se musím podívat, sice mám ten amulet docela dobrej, ale samostatně bude slabší než jinej dobrej se zajímavým bonusem. Uvidíme.

Včera jsem večer koukal a mám výstavní firebird kuličku, takže to bude dobrý. Bohužel zatím nevím, jak kvalitní mám tu teleportovací hůlku, ale myslím, že jsem si nějakou dobrou schoval.

Jinak pravda, WD ve hře moc nevnímám. Ale když nám jednou ze hry jeden utekl, hned jsem poznal, že tam není. Takže je to taková ta "černá práce" (to není rasismus), která holt není moc vidět, ale je důležitá.

Ale když se WD někde zapomene a čeká se na čapnutí pylonu, tak je to špatný. Ideální jsou elitky rubaný stejně, aby pak na konci nezůstal jeden skoro zdravej.

Nevím co v další sezóně... jestli kouzelncici tal rasha + twister a nebo uliana mnišku. Rád bych hrál oblíbený charakter nebo lákající build, ale zase abych mě odevšad vyhodili, to je taky naprd. To jsem si užil s mým prvním kouzelníkem (patch 2.3), kdy jsem si ani neškrtnul.

Jistý je to, že supp barbara prostě neuhraju. S Furious Charge jsem blbnul minulou sezonu a pak ještě při raekor set dungeonu a byl jsem fakt marnej. Ale těžko soudit, jak to bude, do novýho patche daleko, ale první zprávy jsou, že s kouzelníkama bude ámen a žezlo vezmou WD. Ale pochybuju, že Bliz nechají věci tak, že se v partě pojedou dva WD. Uvidíme, to je ještě daleko.
S11 - těším se... necromantský žebříček čeká, až do něj vyreju svoje jméno :-)

Profil: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Glim ... o/84033455

Uživatelský avatar
HELLERcz
Diablo
Příspěvky:4296
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:HELLER#21462

Re: Zeď radosti

Příspěvek od HELLERcz » 22.06.2016, 10:19 hod.

Dneska mám po práci času dost, tak můžem něco spáchat zase :) i s Arenoxem.

Jinak asi se to nezdá na první pohled, ale WD je booster v damage no. Když si člověk sečte všechny ty + % co nabízí u těch jeho supp skillů, tak je to znát ve výsledném boji s mobkama :) Navíc jsem ti tam dal iceblink místo gogoku, CDR mám pěkných 60% takže není potřeba. A iceblink a toxin umí taky pěknou prácičku.

Co se týče chůze k pylonům, to na tom supportění za WD nesnáším nejvíc asi. Protože WD sice má illusionary botky, projdu mobkama to je super sice, ale můj MS je těch maximálních 25% a to je vše. Žádné urychlováky typu dashingu, teleportu, charge, kuřete apod. Když hraju v partě, tak to svoje wd táhnu očima kupředu, ale někdy to holt nejde :D A nedejbože když se jede už GR kolem té 100, tak už mě mobky celkem ubližují.
Obrázek

Uživatelský avatar
Glimmer Man
Doom Knight
Příspěvky:558
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:GlimmerMan#2825

Re: Zeď radosti

Příspěvek od Glimmer Man » 22.06.2016, 11:02 hod.

HELLERcz píše:Dneska mám po práci času dost, tak můžem něco spáchat zase :) i s Arenoxem.
Jo, spácháme. :twisted:
S11 - těším se... necromantský žebříček čeká, až do něj vyreju svoje jméno :-)

Profil: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Glim ... o/84033455

Yaka
Burning Soul
Příspěvky:694
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Yaka#2885

Re: Zeď radosti

Příspěvek od Yaka » 22.06.2016, 11:24 hod.

Glimmer je dobrej - pravdou je, že rozhodující je barbar.

A horší je to - že je to čistě o stylu hraní, nezáleží na gearu, paragonu, čemkoliv. Jen a jen na způsobu hry barbara. Ostatní se můžou stavět na hlavu, ale nikam se to nesune pokud je barb na tom herně a hlavně "strategicky" špatně.

Uživatelský avatar
HELLERcz
Diablo
Příspěvky:4296
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:HELLER#21462

Re: Zeď radosti

Příspěvek od HELLERcz » 22.06.2016, 11:30 hod.

No například včera jsme měli v partě i bídného monka, protože nemačkal asi čudlíky skillů, nedával na zem inner, nepoužíval dostatečně dobře cyclone, wizzarda opouštěl, hrál si na barbara a koumal okolí :D No měli jsme dost.

Já už se těším, až napíšu do zdi radosti, že jsem dropnul superní TAT (nebo urobil, ukadaloval) .. zatím stále nic nic :D
Obrázek

Uživatelský avatar
Seton
Na-Krul
Příspěvky:3456
BattleTag:Seton#2895

Re: Zeď radosti

Příspěvek od Seton » 22.06.2016, 12:04 hod.

Ste na sezóně co? jinak bych vám monka (co ví) zajistil (já) ;) ;).
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Obrázek

Uživatelský avatar
HELLERcz
Diablo
Příspěvky:4296
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:HELLER#21462

Re: Zeď radosti

Příspěvek od HELLERcz » 22.06.2016, 12:07 hod.

Jo jo, sezona 1000+ :D
Obrázek

Uživatelský avatar
Bambinot
Wraith
Příspěvky:191
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Bambinot#2874

Re: Zeď radosti

Příspěvek od Bambinot » 22.06.2016, 12:43 hod.

ad support barbar ... taky chci byt dobry support barbar, myslim, ze uz mi to docela jde, ale jeste jsem nemel to stesti hrat s dobrym wizzem a byt s nim zaroven spojenej hlasove, takze porad nevim jestli to hraju dobre :roll:

... mohl bych Vas prosim pozadat o kratke shrnuti v cem je napr. Vami popisovany barbar tak super jak pisete? ... myslim gameplay ... predem diky >:D

Uživatelský avatar
Glimmer Man
Doom Knight
Příspěvky:558
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:GlimmerMan#2825

Re: Zeď radosti

Příspěvek od Glimmer Man » 22.06.2016, 13:48 hod.

Bambinot píše:ad support barbar ... taky chci byt dobry support barbar, myslim, ze uz mi to docela jde, ale jeste jsem nemel to stesti hrat s dobrym wizzem a byt s nim zaroven spojenej hlasove, takze porad nevim jestli to hraju dobre :roll:

... mohl bych Vas prosim pozadat o kratke shrnuti v cem je napr. Vami popisovany barbar tak super jak pisete? ... myslim gameplay ... predem diky >:D
To je právě subjektivní. Ten popisovanej mi prostě sedl. Prostě jsem věděl, co bude dělat dokázal na to reagovat. Sedli jsme si a nemuseli si nic říkat. Mám pocit, že s ním jsem nebloudil a neskákal z místa na místo.

Normální barbar vyskočí dopředu, najde elitku a pak k ní naháže všechno okolo a snaží se najít další elitku a ještě jí přihodit. Zažil jsem barbara, kterej zdrhal dopředu jak divej, sice byla odhalená mapa, ale upřímně, to je mi k ničemu.

Tenhle barbar běžel hledat elitku a už si sebou tahal většinu bílejch. Našel elitku, ale nenechal ji tam a ještě ji potáhl kousek dopředu, aby to pak měl blíž a při to potahování dopředu už vybral ideální místo. A mě to skoro vždycky sedlo, prostě věděl, co je pro mě dobrý. A než jsem se nadál, měl jsem v chumlu další elitky. Byl fakt rychlej, nepřišlo mi ani, že běhá daleko, ale nikdy se snad nevracel naprázdno. Mám pocit, že je zaháknul na první pokus a nikdy mu nic netrvalo dlouho.

Víc nevím, hleděl jsem si svýho, takže nevím jak fungoval mimo obrazovku, jen hodnotím výsledek. Hrálo se s ním dobře. V jiný partě jsem selhával na GR97, s tímhle jsme dali 101 úplně na pohodu. Fakt velikej rozdíl.

Ale prostě to byla ta "chemie" mezi mnou a ním. To se nedá popsat. Kdybych našel ještě takovýho monka, to by byla parta. :-)

Ale ono, kdybychom s někým hráli často, tak není problém si to vyříkat a sehrát se, ale víš jak... hraju s lidma ze seznamky, občas s někým i víckrát, ale tak na stálou partu to tam prostě moc není.

Ale co mohu poradit. Nedělej chumel poblíž dveří tak, aby byl chumel rozdělenej na dvě půlky. Nedělej chumel na místech, kde je oheň v podlaze.

No a jednou jsem měl elitku "za dveřma" a barbar po ním furt házel řetěz a nemohl ji chytit a stáhnout. Trvalo to asi půl minuty, než ji chytnul. To se tomu dobrýmu nestávalo. Fakt nevím jak to dělal, ale ta efektivita byla jinde. Ale to je celý o tom myšlení, on prostě elitky dotáhl hned na dobrý místo a nedbal toho, že jsem se někam postavil. Dělal to po svým, vůdcovsky "bude to tady a dělej". To mi sedlo, protože jsem nemusel nic hledat a řešit a mohl se soustředit na efektivitu.
S11 - těším se... necromantský žebříček čeká, až do něj vyreju svoje jméno :-)

Profil: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Glim ... o/84033455

Uživatelský avatar
Stanley
Minion of Destruction
Příspěvky:831
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Stanley#2169

Re: Zeď radosti

Příspěvek od Stanley » 22.06.2016, 14:46 hod.

A kdy bude svatba? :)))

Ja hral barba celou minulou sezonu a vsechno uz bylo receno. Akorat si davat bacha, aby si se pri hledani mobek a cesty stihl vratit vcas a nahodit ignore pain ;)

Uživatelský avatar
HELLERcz
Diablo
Příspěvky:4296
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:HELLER#21462

Re: Zeď radosti

Příspěvek od HELLERcz » 22.06.2016, 15:47 hod.

To je nejvetsi umeni no stihat tahat mobky a udrzovat Ignore pain :-) sem tam si za barbara rad zahraju oproti wd je to zabava a clovek u toho neusina nudou :-)

Sent from GT-N7100
Obrázek

Uživatelský avatar
Bambinot
Wraith
Příspěvky:191
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Bambinot#2874

Re: Zeď radosti

Příspěvek od Bambinot » 23.06.2016, 07:44 hod.

Díky moc ... ad tahani mobek obcas mam pocit, ze ten retez nefunguje, zatim jsem vypozoroval, ze kdyz ma mobka nad sebou symbol charmed tak na ni ten retez vetsinou nejde ... taky mi prijde, ze nektere elitky sou imunni na stahovani ... jednou se mi stalo s klokanem, ze jsem si potreboval dotahnout zlatou elitku s cca 50%HP k dalsim obyc mobkam, aby to slo rychleji a proste s ni neslo hnout, pritom na to misto kde se mi zasekla jsem ji predtim normalne dotahnul.

... rozumim tomu tedy dobre, ze je treba aby barbar pritahoval dalsi mobky, ale je nutne aby nebyl pryc dele nez spadne ignore pain? ... obcas se prece jen trosku zdrzim, ale snazim se tyto vypadky minimalizovat ... me prijde, ze v nekterych riftech to jde super, ale nekde proste je treba tech mobek malo atd.

Uživatelský avatar
Bambinot
Wraith
Příspěvky:191
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Bambinot#2874

Re: Zeď radosti

Příspěvek od Bambinot » 23.06.2016, 07:59 hod.

Nej radost mi ted udelal spoluhrac Wohi, ze se rozhodl zase zacit hrat ... tim padem uz nam nebude chybet stabilnejsi wizzard 8-) >:D

Uživatelský avatar
Glimmer Man
Doom Knight
Příspěvky:558
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:GlimmerMan#2825

Re: Zeď radosti

Příspěvek od Glimmer Man » 23.06.2016, 08:05 hod.

Bambinot píše:Díky moc ... ad tahani mobek obcas mam pocit, ze ten retez nefunguje, zatim jsem vypozoroval, ze kdyz ma mobka nad sebou symbol charmed tak na ni ten retez vetsinou nejde ... taky mi prijde, ze nektere elitky sou imunni na stahovani ... jednou se mi stalo s klokanem, ze jsem si potreboval dotahnout zlatou elitku s cca 50%HP k dalsim obyc mobkam, aby to slo rychleji a proste s ni neslo hnout, pritom na to misto kde se mi zasekla jsem ji predtim normalne dotahnul.

... rozumim tomu tedy dobre, ze je treba aby barbar pritahoval dalsi mobky, ale je nutne aby nebyl pryc dele nez spadne ignore pain? ... obcas se prece jen trosku zdrzim, ale snazim se tyto vypadky minimalizovat ... me prijde, ze v nekterych riftech to jde super, ale nekde proste je treba tech mobek malo atd.
Taky koukej, jestli není v cestě na mapě nějaké překážka o kterou se to zasekne.

Jinak tomu asi rozumíš dobře. Nejcitlivější jsem jako kouzelník přesně v době, kdy skončí archon, jsem v davu a je to přesně ona malinká doba, než stihnu odpálit frozen novu a teleport (pro získání 25% dmg redukce). V tuhle desetinu sekundy mi většinou odpálí pasivka. Když mám ignore pain, tak je pravděpodobnost pasivky o dost menší.

Nicméně jedna pasivka (revive meteor) není problém. Sice je lepší, když odpálená není, ale je to v pohodě, součást věci. Když mám odpálenou i druhou dávám si trochu pozor, abych při konci archonu byl trochu mimo hlavní "debatu".

A co je takový velklý detail, je nahodit ignore pain ve chvíli, kdy padne poslední elitka a začíná přesun. Pokud se přesunuju v archonu není problém. Ale v případě že se přesunuju mimo archon, nebo je riziko že archon skončí během přesunu, tak je dobrý IP mít aktivní. Přesuny mimo archon jsou největší problém, protože mi monk většinou zdrhne a parthan bracerky v malých skupinkách až tak zásadně neúčinkujou.

A můj soukromý názor je ten, že na RG už IP není tak zásadní. RG se dá přežít vcelku v pohodě, páč v archonu je to v klidu a mimo archon popojdu trochu stranou. Takže bych byl i pro, kdyby barbar odběhl zkusit najít pylon. Akorát se možná občas vrátit hodit nějakej ten pokřik.
S11 - těším se... necromantský žebříček čeká, až do něj vyreju svoje jméno :-)

Profil: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Glim ... o/84033455

Uživatelský avatar
Bambinot
Wraith
Příspěvky:191
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Bambinot#2874

Re: Zeď radosti

Příspěvek od Bambinot » 23.06.2016, 08:23 hod.

jj presuny se snazim taktez pokryt, i na zacatku noveho patra cekam na wizze a zdrham napred az kdyz ma nahozeno 8-)

... nevis jestli kdyz rvu warcry funguje pro ostatni i "runa" ... mam tam ted na prvnich 5 vterin 60%armor a diky slusnemu CDR a obsidian ringu to jsem schopnej rvat skoro porad (jen jestli to ma nejeky efekt)

... jak to myslis s tim barbarem a RG? ... jako ze bych mel zkusit hledat pylon az kdyz se zjevi RG? ... mam dojem, ze potom co se zjevi RG, tak uz zadny novy pylon nelze najit (nekolikrat jsem to zkousel a nikdy jsem zadny nenasel a to jsem nekdy probehl treba i 2 patra (jen ze zvedavosti)) jako kdyby se zjevenim RG hra ty pylony z neodkryte mapy vymazala

Uživatelský avatar
Glimmer Man
Doom Knight
Příspěvky:558
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:GlimmerMan#2825

Re: Zeď radosti

Příspěvek od Glimmer Man » 23.06.2016, 08:32 hod.

Bambinot píše:jj presuny se snazim taktez pokryt, i na zacatku noveho patra cekam na wizze a zdrham napred az kdyz ma nahozeno 8-)

... nevis jestli kdyz rvu warcry funguje pro ostatni i "runa" ... mam tam ted na prvnich 5 vterin 60%armor a diky slusnemu CDR a obsidian ringu to jsem schopnej rvat skoro porad (jen jestli to ma nejeky efekt)

... jak to myslis s tim barbarem a RG? ... jako ze bych mel zkusit hledat pylon az kdyz se zjevi RG? ... mam dojem, ze potom co se zjevi RG, tak uz zadny novy pylon nelze najit (nekolikrat jsem to zkousel a nikdy jsem zadny nenasel a to jsem nekdy probehl treba i 2 patra (jen ze zvedavosti)) jako kdyby se zjevenim RG hra ty pylony z neodkryte mapy vymazala
Myslím, že funguje, mám tam ale jenom napsáno v popisu, že mám vyšší armor, takže nevím o kolik.

No to s těma pylonama teda nevím... Ale přijde mi to divný, vždyť mapa je už vygenerovaná, takže by se měnit neměla. Ale jako úplná blbost to nezní.
S11 - těším se... necromantský žebříček čeká, až do něj vyreju svoje jméno :-)

Profil: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Glim ... o/84033455

Uživatelský avatar
Glimmer Man
Doom Knight
Příspěvky:558
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:GlimmerMan#2825

Re: Zeď radosti

Příspěvek od Glimmer Man » 23.06.2016, 08:42 hod.

Tak jsem v rychlosti něco pohledal a početl a máš pravdu. Vypadá to tak, že pylony jsou dynamicky generovaný v neodkrytých částech podle progresu. Takže když se rozběhneš a nic nezabiješ, nemáš pylon. A po objevení RG už žádnej pylon nenajdeš.

No, zase jsem chytřejší. To jsem fakt nevěděl.

Takže tu větu o hledání pylonů po objevení RG ber jako štěk do tmy. :)
S11 - těším se... necromantský žebříček čeká, až do něj vyreju svoje jméno :-)

Profil: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Glim ... o/84033455

Uživatelský avatar
wert
Wraith
Příspěvky:176
BattleTag:Scavenger#2939

Re: Zeď radosti

Příspěvek od wert » 23.06.2016, 08:48 hod.

Mě to s těma pylonama taky připadá, že po objevení rg už nejsou. Taky jsem je párkrát hledal a nikdy nenašel.

Uživatelský avatar
Glimmer Man
Doom Knight
Příspěvky:558
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:GlimmerMan#2825

Re: Zeď radosti

Příspěvek od Glimmer Man » 23.06.2016, 08:48 hod.

Tady to někdo vysvětluje...

https://www.youtube.com/watch?v=1t3Q1e9ntUI
S11 - těším se... necromantský žebříček čeká, až do něj vyreju svoje jméno :-)

Profil: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Glim ... o/84033455

Uživatelský avatar
HELLERcz
Diablo
Příspěvky:4296
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:HELLER#21462

Re: Zeď radosti

Příspěvek od HELLERcz » 23.06.2016, 10:13 hod.

S těma pylonama jsem to včera během hraní psal :) řeší se to po celou dobu sezony
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Obecně“