OBTIZNOST INFERNA
bossové jsou výborní, 2-4 rare + kupa modrých, co víc by si chtěl? to že ho dáváte bez valoru je váš problém
Re: OBTIZNOST INFERNA
2-4 rare tak mozna na normal obtiznost,s 5 valorama sem z bosse rad i za 2 rare...ktery stejnak skocej u vendora za 500g...TrackThor píše:bossové jsou výborní, 2-4 rare + kupa modrých, co víc by si chtěl? to že ho dáváte bez valoru je váš problém
Re: OBTIZNOST INFERNA
asi tak v 80% případů, mi padli z bosse 3 rare věci na infernu (jaký máš třeba mf?), kromě siege na ně stejně nechodim, protože trvaj moc dlouho na to, aby se to vyplatilo, radši full stack valorů a běhat další skupinyAlfajk píše:2-4 rare tak mozna na normal obtiznost,s 5 valorama sem z bosse rad i za 2 rare...ktery stejnak skocej u vendora za 500g...TrackThor píše:bossové jsou výborní, 2-4 rare + kupa modrých, co víc by si chtěl? to že ho dáváte bez valoru je váš problém
Re: OBTIZNOST INFERNA
na magic find se*u,ten je stejne uplne k nicemu...proste me nebavi behat porad dokola ty samy rare a vedet,ze nic nepadne...jeste kdybych je zabijel rychle,ale to se s nima vzdycky patlam 10 minut
Re: OBTIZNOST INFERNA
Ja to tvrdim od zacatku.Celej loot system je spatne vymyslenej a diablu2 nesaha ani po kotniky.
Padnul vam nekdy predmet treba o 2 lvl vyssi nez ste meli?
Ne nepadnul, protoze je hra tak nastavena.Neustale vam pri expeni padaj -10 az 15lvl mensi itemy nez mate lvl a tim vas tvurci nutej pouzivat AH.Jedina moznost je preskocit jeden nebo dva acty pomoci kamose a pak vam budou padat veci na vas lvl.
Proc na infernu v 95% pripadech i v actu2 padaj veci pro 50-55lvl?Protroze je to tak vymysleny.
Tohle nespravi naky patche.Tady je potreba prekopat kompletne celej loot system od zakladu a bojim se, ze se tak nikdy nestane.
Urcite pridat legendarnim a setovym itemum pevne dane staty nebo aspon vetsinu z nich.Aby se pak nestalo, ze vam padne legendarni vec s str a int
Taky je samozrejme posilit aspon o 50% a zvysit jejich drop a to na uroven v diablo2 LOD.
Ted legendarky temer nepadaj a jejich staty sou jen pro smich.
Pri expeni by vam meli padat veci na vas lvl nebo i nad vas lvl a ne veci o 10lvl mensi.
Prekopat itemy a urcit jim rucne statistiky(a nasledne by se generovala jen kvalita itemu) aby se nestavalo, ze padaj barbarovi veci s int a wizzardovi se str.
A ne ze je vsechno kompletne random a padaj vam nelogicky veci.
V infernu by melo 95% veci padat pro 60lvl a ne naopak jako je to ted.
Championi by meli mit garantovanej aspon 1 rare drop 60lvl itemu i s nula NV stejne tak i bossove.A ne naky 50lvl crapy nebo dokonce v 99% pripadu bez NV jen modry.
Pri 5x NV by se mel zvysit pocet rare drop itemu a i sance na dropnuti lepsich itemu jako treba legendary nebo set a ne jen zvysit pocet rare z 1 na 2.
Takhle to aspon citim ja.
BTW tvurci diabla3 nikdy nehrali diablo2 a proto to vypada tak jak to vypada.
Diablo2 bylo o farmeni itemu.Diablo3 je v soucasne podobe o farmeni goldu aby ste si dobry veci nakupovali v aukci.
Padnul vam nekdy predmet treba o 2 lvl vyssi nez ste meli?
Ne nepadnul, protoze je hra tak nastavena.Neustale vam pri expeni padaj -10 az 15lvl mensi itemy nez mate lvl a tim vas tvurci nutej pouzivat AH.Jedina moznost je preskocit jeden nebo dva acty pomoci kamose a pak vam budou padat veci na vas lvl.
Proc na infernu v 95% pripadech i v actu2 padaj veci pro 50-55lvl?Protroze je to tak vymysleny.
Tohle nespravi naky patche.Tady je potreba prekopat kompletne celej loot system od zakladu a bojim se, ze se tak nikdy nestane.
Urcite pridat legendarnim a setovym itemum pevne dane staty nebo aspon vetsinu z nich.Aby se pak nestalo, ze vam padne legendarni vec s str a int
Taky je samozrejme posilit aspon o 50% a zvysit jejich drop a to na uroven v diablo2 LOD.
Ted legendarky temer nepadaj a jejich staty sou jen pro smich.
Pri expeni by vam meli padat veci na vas lvl nebo i nad vas lvl a ne veci o 10lvl mensi.
Prekopat itemy a urcit jim rucne statistiky(a nasledne by se generovala jen kvalita itemu) aby se nestavalo, ze padaj barbarovi veci s int a wizzardovi se str.
A ne ze je vsechno kompletne random a padaj vam nelogicky veci.
V infernu by melo 95% veci padat pro 60lvl a ne naopak jako je to ted.
Championi by meli mit garantovanej aspon 1 rare drop 60lvl itemu i s nula NV stejne tak i bossove.A ne naky 50lvl crapy nebo dokonce v 99% pripadu bez NV jen modry.
Pri 5x NV by se mel zvysit pocet rare drop itemu a i sance na dropnuti lepsich itemu jako treba legendary nebo set a ne jen zvysit pocet rare z 1 na 2.
Takhle to aspon citim ja.
BTW tvurci diabla3 nikdy nehrali diablo2 a proto to vypada tak jak to vypada.
Diablo2 bylo o farmeni itemu.Diablo3 je v soucasne podobe o farmeni goldu aby ste si dobry veci nakupovali v aukci.
Naposledy upravil(a) head dne 14.06.2012, 15:34 hod., celkem upraveno 2 x.
Re: OBTIZNOST INFERNA
V D2 se hlavne farmil equip, aby se daly delat ruzne buildy, kdy nektere mely i netradicni zpusob hrani. V D3 se farmi equip proto, aby postava vubec prezila. To ze se nedaji delat fun buildy neresim, protoze v prve rade by muselo byt mozne ovlivnit prubeh hry na inferno i troskou skillu tam kde equip tak uplne nestaci.
Co se tyce generovani affixu na vecech, tak nebudu komentovat. Kdyby slo o hratelnosti, tak tym co vyvyjel D3 prenese to gro kolem tohoto tak jako to bylo v D1 a D2, ale bohuzel jde hlavne o AH, tak to je jak to je.
Co se tyce generovani affixu na vecech, tak nebudu komentovat. Kdyby slo o hratelnosti, tak tym co vyvyjel D3 prenese to gro kolem tohoto tak jako to bylo v D1 a D2, ale bohuzel jde hlavne o AH, tak to je jak to je.
Re: OBTIZNOST INFERNA
Obtiznost inferna je v poradku , sam blizzard psal ,ze to nema byt pro kazdeho.A kdybyste misto breceni a skuceni na forech radsi hrali tak vam to driv nebo pozdeji padat zacne. Chce to jen trpelivost.
Tak je celekm jasny proc ti nic nepada. Misto toho aby jsi si MFkem pomohl , tak na nej kasles. Packy zabijis moc dlouho , takze to jen ukazuje , ze jsi spatny hrac a nebo mas spatny gear ( hre jsi nevenoval dost casu).Kdyby Blizzard ladil hru podle tebe , tak me by na farmu 3tiho aktu stacila slepice co by mi behala po klavesnici.Alfajk píše:na magic find se*u,ten je stejne uplne k nicemu...proste me nebavi behat porad dokola ty samy rare a vedet,ze nic nepadne...jeste kdybych je zabijel rychle,ale to se s nima vzdycky patlam 10 minut
Re: OBTIZNOST INFERNA
jenze ona ta slepice bohuzel staci,kdyz ma gear...Kuzma píše: Kdyby Blizzard ladil hru podle tebe , tak me by na farmu 3tiho aktu stacila slepice co by mi behala po klavesnici.
asi jsem spatnej hrac no,zabil jsem diabla uz se 100h played,ale jinak sem uplne spatnej
jestli je drop rare itemu 1% tak se 100% magicfind to budou monstrozni 2%,to je teda rozdil jak prase,vzhledem k tomu ze bych musel obetovat hromadu dps kvuli magic findu...to se na tu hru radsi vyprdnu,diablo padl,3400 achievment pointu...farmit gear porad dokola je tak pro asiaty,ja mam i jinaci veci na praci
Re: OBTIZNOST INFERNA
To ze si zabil Diabla jako ukazuje , ze jsi nejak ultra skilled ? Vzdyt bosici jsou skoro za ucast.
3400 achiev bodu hmmm to je pekne hodne , asi to chce mega moc skill udelat si to na normal max na hell co ?
Jestli si myslis , ze 100% narust sance na drop itemu je zanedbatelny , tak potom uz nevim co na to mam rict.( Pokud by skutecne byla drop sance rare itemu 1% , tak pri 2% to znamena , ze tech packu budes muset zabit asi tak o polovinu mene.Chapeme se ? A co teprve kdyz mas mf treba 350.
Jedna vec se ti musi ale nechat a to , ze zabit diabla po 100 hernich hodinach je pekny vykon. Ovsem za predpokladu , ze to neni tvoje 2 ha postava a ze jsi vsechno cestou k nemu zabil.Pokud jsi skipoval nebo se nechal protahnout , tak to prestava byt zajimave.
3400 achiev bodu hmmm to je pekne hodne , asi to chce mega moc skill udelat si to na normal max na hell co ?
Jestli si myslis , ze 100% narust sance na drop itemu je zanedbatelny , tak potom uz nevim co na to mam rict.( Pokud by skutecne byla drop sance rare itemu 1% , tak pri 2% to znamena , ze tech packu budes muset zabit asi tak o polovinu mene.Chapeme se ? A co teprve kdyz mas mf treba 350.
Jedna vec se ti musi ale nechat a to , ze zabit diabla po 100 hernich hodinach je pekny vykon. Ovsem za predpokladu , ze to neni tvoje 2 ha postava a ze jsi vsechno cestou k nemu zabil.Pokud jsi skipoval nebo se nechal protahnout , tak to prestava byt zajimave.
Re: OBTIZNOST INFERNA
zabil jsme co slo,blbosti typu missiles protect/invulnerable/fast/etc jsem skipoval,ukaz me nekoho kdo to v pohode farmi,to jsem zvedavej...postava je to prvni,i kdyz jsem si vyzkousel uz vsechny(60 je jen wizz+dh)
a to je hezky,ze jde udelat 350% magic find,ale kdo to realne nosi ? itemy v dobrym pomeru dps:magic find (nedej boze jeste treba resisty nebo defense) jsou v radu desitek milionu/kus
ale jestli je vase predstava o zabave stale dokolecka dokola farmit rare a doufat ze 1 z 50 itemu bude pouzitelnej,tak si to hrajte,ja vam to neberu,ale moje predstava o zabave vypada trosku jinak
a to je hezky,ze jde udelat 350% magic find,ale kdo to realne nosi ? itemy v dobrym pomeru dps:magic find (nedej boze jeste treba resisty nebo defense) jsou v radu desitek milionu/kus
ale jestli je vase predstava o zabave stale dokolecka dokola farmit rare a doufat ze 1 z 50 itemu bude pouzitelnej,tak si to hrajte,ja vam to neberu,ale moje predstava o zabave vypada trosku jinak
Re: OBTIZNOST INFERNA
Mam wizzarda a v pohode to farmim , umiram jen na reflect dgm vetsinou.Aktivne pouzivam 350 mf gear , tesne pres smrti posledniho sampiona se prevleknu. Ja samozrejme plne respektuju tvuj nazor na zabavu. Ale mam problem s tim , ze te hre nevenujes cas a nesnazis se byt maximanle efektivni a presto brecis , ze neco nejde nebo to jde spatne ci pomalu.
Re: OBTIZNOST INFERNA
ja jsem nekde brecel,ze to nejde? o rly? ja jsem jen rekl,ze momentalni system a stav dropu je uplne napitchu a ze v D2 to fungovalo mnohem lip
Re: OBTIZNOST INFERNA
já teda nevim ... ale podle mně ty dropy nejsou zase až tak zlý ... MF mám ve věcech v základu asi jen 30 procent + valor .. tak mi to dá něco málo přes 100 MF a věci padaj ... sice fajky samí ale padaj
Optimismus je způsoben nedostatkem informací...
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Gamb ... o/27483715
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Gamb ... o/27483715
Re: OBTIZNOST INFERNA
Kuzma,
obtiznost inferno se dala udelat i jinak nez jen hloupyma narokama na equip + blbe navrzenym generovanim affixu na vecech a nicim vic. Ale to by uz znamenalo, ze se to da ovlivnit skillem a tim padem nemusi lidi nutne farmit equip, nebo goldy aby to koupili na AH.
Jen pro Tve info, abys tu nepsal nejake plky, ze brecim nad tim jak je inferno tezke, tak nez Blizzard vsechno ruzne poupravoval, tak jsem solo prosel A2 za monka i barbara, kteri to tam maji nejnarocnejsi na equip.
obtiznost inferno se dala udelat i jinak nez jen hloupyma narokama na equip + blbe navrzenym generovanim affixu na vecech a nicim vic. Ale to by uz znamenalo, ze se to da ovlivnit skillem a tim padem nemusi lidi nutne farmit equip, nebo goldy aby to koupili na AH.
Jen pro Tve info, abys tu nepsal nejake plky, ze brecim nad tim jak je inferno tezke, tak nez Blizzard vsechno ruzne poupravoval, tak jsem solo prosel A2 za monka i barbara, kteri to tam maji nejnarocnejsi na equip.
Re: OBTIZNOST INFERNA
Me drop system prijde v poradku. Navic se chysta zmena ve smyslu toho , ze bude garantovany 1 rare item z kazdeho packy pokud bude stacknuty 5x valor.Jinak tobe stutecne prislo zabavnejsi a lepsi behat 20 vterinove pindle runy ci minutoveho mepha ?
Souhlasim s tim , ze se to dalo udelat lepe . Porad mi to ale pripada dobre hratelne. A k tem itemum , co presne myslis tim , ze je blbe navrzene generovani affixu ?AlterEgo píše:Kuzma,
obtiznost inferno se dala udelat i jinak nez jen hloupyma narokama na equip + blbe navrzenym generovanim affixu na vecech a nicim vic. Ale to by uz znamenalo, ze se to da ovlivnit skillem a tim padem nemusi lidi nutne farmit equip, nebo goldy aby to koupili na AH.
-
- Doom Knight
- Příspěvky:412
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:MightyMike#2828
Re: OBTIZNOST INFERNA
Kuzma: hele... co si budeme povídat. Nikdo tady neříká, že to "nejde". Jen, že to pro většinu není v pozdější fázi zábava.
Ty rozhodně patříš mezi TOP hráče Diabla 3 vůbec, o tom žádná... RESPEKT. Ale ruku na srdce. Jsi v tomhle vyjímečnej hráč, který té hře dává naprosto vyjímečně mnoho. Pokud se nepletu, aktuálně máš nahráno více než 300 hodin. Vzhledem k tomu, že D3 je tu pouhý měsíc, to znamená, že D3 musí být Tvojí hlavní denní náplní s 10hod ++.
Já jsem v D3 zatím byl nějakých 35 hodin a to se křižuju, jak strašně mě ta hra stála času a co všechno jsem místo toho mohl stihnout :-). A myslim, že hráčů jako jsem já je majorita.
On nikdo přece nezpochybňuje, že to jde. Ano... věřim tomu. Otázka ale je, jestli to je opravdu zábava. Třeba já jsem na D2 miloval hlavně to farmení a čekání, co padne za item. U D3 jsem nic takového nezažil. Mám víceméně jistotu, že mi nevypadne nic použitelného. A to, abych věnoval hře (z mého pohledu) 100 dalších hodin +- nudy, abych nafarmil dost na TOP itemy, které mi umožní hrát tak, abych TOP itemy sbíral... a i když to udělám... stejně už budu na tom TOP (jako jsi teď Ty). Takže proč to dělat? Abych něco prodal v RMAH? To v real life vydělám 100x tolik :-).
Nad tímhle jediným jsem si tu povzdechl já a myslim, že s tím každý musí souhlasit. AH určitě něco nového přinesl, ale z mého pohledu (spolu s u praveným dropem) mnohem více sebral. A pidy typu "nikdo nikoho nenutí používat AH" jsou blbost. Kdyby tu nebyl AH, hra by byla od téměř mehratelná na vyšší obtížnosti. Na inferno si myslím, že i úplně nehratelná... se současným dropem.
Ty rozhodně patříš mezi TOP hráče Diabla 3 vůbec, o tom žádná... RESPEKT. Ale ruku na srdce. Jsi v tomhle vyjímečnej hráč, který té hře dává naprosto vyjímečně mnoho. Pokud se nepletu, aktuálně máš nahráno více než 300 hodin. Vzhledem k tomu, že D3 je tu pouhý měsíc, to znamená, že D3 musí být Tvojí hlavní denní náplní s 10hod ++.
Já jsem v D3 zatím byl nějakých 35 hodin a to se křižuju, jak strašně mě ta hra stála času a co všechno jsem místo toho mohl stihnout :-). A myslim, že hráčů jako jsem já je majorita.
On nikdo přece nezpochybňuje, že to jde. Ano... věřim tomu. Otázka ale je, jestli to je opravdu zábava. Třeba já jsem na D2 miloval hlavně to farmení a čekání, co padne za item. U D3 jsem nic takového nezažil. Mám víceméně jistotu, že mi nevypadne nic použitelného. A to, abych věnoval hře (z mého pohledu) 100 dalších hodin +- nudy, abych nafarmil dost na TOP itemy, které mi umožní hrát tak, abych TOP itemy sbíral... a i když to udělám... stejně už budu na tom TOP (jako jsi teď Ty). Takže proč to dělat? Abych něco prodal v RMAH? To v real life vydělám 100x tolik :-).
Nad tímhle jediným jsem si tu povzdechl já a myslim, že s tím každý musí souhlasit. AH určitě něco nového přinesl, ale z mého pohledu (spolu s u praveným dropem) mnohem více sebral. A pidy typu "nikdo nikoho nenutí používat AH" jsou blbost. Kdyby tu nebyl AH, hra by byla od téměř mehratelná na vyšší obtížnosti. Na inferno si myslím, že i úplně nehratelná... se současným dropem.
Re: OBTIZNOST INFERNA
Ano hre venuju skutecne vetsinu volneho casu.A ted k veci. Chapu to , ze majorita tomu dava o mnoho mene casu . Co ale nechapu je to , ze porad nekde nekdo skuci jak to nejde a tak podobne. Vsak inferno nema byt pro kazdeho a tak me skutecne zarazi jak porad nekde vidim jak nekdo pise , ze ma nahrano 50 .60 ,80 hodin a porad to nedava. Vsak inferno nikam neutece , proc to lidi co tomu nedavaji maximum chteji uspesne hrat a dohravat to na inferno ? Vsak to daji za mesic , dva tri casual hrani.
Re: OBTIZNOST INFERNA
jenze takhle navrzena hra,je spatna hra,a to je to,o cem se tu celou dobu toci,chapes? ...nikdo tu netvrdil,ze to nejde,s tim prisels tyKuzma píše:Ano hre venuju skutecne vetsinu volneho casu.A ted k veci. Chapu to , ze majorita tomu dava o mnoho mene casu . Co ale nechapu je to , ze porad nekde nekdo skuci jak to nejde a tak podobne. Vsak inferno nema byt pro kazdeho a tak me skutecne zarazi jak porad nekde vidim jak nekdo pise , ze ma nahrano 50 .60 ,80 hodin a porad to nedava. Vsak inferno nikam neutece , proc to lidi co tomu nedavaji maximum chteji uspesne hrat a dohravat to na inferno ? Vsak to daji za mesic , dva tri casual hrani.
90% hracu to takhle prestane bavit(skoro bych rekl ze uz prestalo,podle toho kolik lidi se pohybuje v "public game" u ruznejch questu), 5% do toho nacpe hromadu real cash( i bez RMAH se prodava za real cash) a dalsich 5% "noulajfí"jako ty
-
- Doom Knight
- Příspěvky:412
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:MightyMike#2828
Re: OBTIZNOST INFERNA
Ale já jsem si nevšiml (a přiznám se, že do detailu jsem ty posty tu nečetl), že by tu někdo skučel, "že to nejde"...
... to co jsem psal já (a připojili se k tomu další) je jen to, že to není zábava. Já bych naprosto rozumněl tomu, že je hra náročná a nějak postavená. Možná si vzpomínáš, že jsem v sousedním vláknu psal, že jsem do dohrání NM nepochopil DPS u spellů. A dohrál jsem NM s DPS okolo 0,7k. Byl to masakr... ale bavilo mě to. Měl jsem pocit, že se neustále posouvám o kousek dále.
Kdyby takové bylo Inferno... neřekl bych ani slovo. Náročné na prokousání a postupně ho člověk dobýval měsíc po měsíci casual přístupem a hardcore přístupem (ala Kuzma) týden.
Jenže ono to takhle neni. Třeba já jsem si odemkl v infernu většinu lokací, byť jsem reálně dohrál jen A1 po Butchera (věřim, že bych ho zabil taky, ještě jsem u něj nebyl). Ten A1 pokud nenarazim na nějakou fakt vražednou kombinaci elit/champů dávám jak superman. Většinou nespotřebuju jedinou lahvičku. A2 dávám normální potvory hůře a u champů/elit nemam žádnou šanci. Vyjímečně slabou skupinu champů jsem dal.
Takže co teď musim udělat? Farmit to snadné stále dokolečka, abych měl na item, díky kterému bude snadný i A2. Přitom mě samotnému ten item nevypadne, takže jedinej efektivní prostup hrou je fakt ten AH. A tohle mě fakt nebaví... lítat dokolečka kus jednoho aktu bez postupu a šetřit na něco, co mě posune dál. Protože samotné hraní mě nijak dál neposouvá.
A to je to, co se tady celou dobu řeší. Přitom těch možností, jak to mohlo být jinak je spousta. Jenže neni... D3 je prostě orientované hlavně na itemy a to, jak moc jsi schopný hráč, nemá na prostup hrou velký vliv. Jenže TOP itemy se dostanou jen k TOP postavám a tak musí hráč dlouhé hodiny farmit jen pro peníze, což já osobně pokládám za něco velmi nezábavného.
... to co jsem psal já (a připojili se k tomu další) je jen to, že to není zábava. Já bych naprosto rozumněl tomu, že je hra náročná a nějak postavená. Možná si vzpomínáš, že jsem v sousedním vláknu psal, že jsem do dohrání NM nepochopil DPS u spellů. A dohrál jsem NM s DPS okolo 0,7k. Byl to masakr... ale bavilo mě to. Měl jsem pocit, že se neustále posouvám o kousek dále.
Kdyby takové bylo Inferno... neřekl bych ani slovo. Náročné na prokousání a postupně ho člověk dobýval měsíc po měsíci casual přístupem a hardcore přístupem (ala Kuzma) týden.
Jenže ono to takhle neni. Třeba já jsem si odemkl v infernu většinu lokací, byť jsem reálně dohrál jen A1 po Butchera (věřim, že bych ho zabil taky, ještě jsem u něj nebyl). Ten A1 pokud nenarazim na nějakou fakt vražednou kombinaci elit/champů dávám jak superman. Většinou nespotřebuju jedinou lahvičku. A2 dávám normální potvory hůře a u champů/elit nemam žádnou šanci. Vyjímečně slabou skupinu champů jsem dal.
Takže co teď musim udělat? Farmit to snadné stále dokolečka, abych měl na item, díky kterému bude snadný i A2. Přitom mě samotnému ten item nevypadne, takže jedinej efektivní prostup hrou je fakt ten AH. A tohle mě fakt nebaví... lítat dokolečka kus jednoho aktu bez postupu a šetřit na něco, co mě posune dál. Protože samotné hraní mě nijak dál neposouvá.
A to je to, co se tady celou dobu řeší. Přitom těch možností, jak to mohlo být jinak je spousta. Jenže neni... D3 je prostě orientované hlavně na itemy a to, jak moc jsi schopný hráč, nemá na prostup hrou velký vliv. Jenže TOP itemy se dostanou jen k TOP postavám a tak musí hráč dlouhé hodiny farmit jen pro peníze, což já osobně pokládám za něco velmi nezábavného.
Re: OBTIZNOST INFERNA
To je potom pecka To je jako dát si v restauraci steak ale dostaneš jen hranolky . Neřeknu HC , ale single ? S tím ať jdou někam ...Kuzma píše: Vsak inferno nema byt pro kazdeho