Patch 2.4.0
Protože je nehraji a nevím jak fungují :-D tak to jsem zvědavý jak se to teď bude hrát, že by na life per hit? A heal už nebude vůbec fungovat?
Re: Patch 2.4.0
McT:
Solo to není nerf vůbec, ale nepatrný boost. Solo jsem používal jen 41% v helmě. Takže i když nepoužiju nic (těch 4,1% v helmě je nezajímavých), tak navýšení 50% je pořád větší.
V partě nemám až takový přehled, ale myslím, že to bude pořád jasně nerf, ale nemusel by být tak velký. Zkus si spočítat kolik byl na jednoho průměrný XP bonus. Určitě to bylo více než 50%. O kolik přesně nevím.
Když se k tomu ale přičte, že se bude hrát zase výrazně na vyšším lvl GR, tak i v partě bude výsledkem určitě slušný boost. Pro solo bude o to větší jak bude snížený health moster pro solo.
Na Monka jsem ani nekoukal, proto jsem nic nezmiňoval.
Edit:
Zajímavě přepracovaný Raekor:
"The Legacy of Raekor (reworked)
2 pieces: Furious Charge refunds a charge if it hits only 1 enemy.
4 pieces: Furious Charge gains the effect of every rune and deals 400% increased damage.
6 pieces: Every use of Furious Charge increases the damage of your next Fury-spending attack by 300%. This effect stacks. Every use of a Fury-spending attack consumes up to 5 stacks."
Nepíše se nic o maximálnm počtu stacků. Tzn. průlet GR pomocí Charge s vytvořením velké zásoby stacků, které se pak spotřebují u RG a případně elitek. Tedy umožní to pak řezat nějakým jiným skillem s bonusem 1500% (vždy spotřebuje 5stacků za hit).
Solo to není nerf vůbec, ale nepatrný boost. Solo jsem používal jen 41% v helmě. Takže i když nepoužiju nic (těch 4,1% v helmě je nezajímavých), tak navýšení 50% je pořád větší.
V partě nemám až takový přehled, ale myslím, že to bude pořád jasně nerf, ale nemusel by být tak velký. Zkus si spočítat kolik byl na jednoho průměrný XP bonus. Určitě to bylo více než 50%. O kolik přesně nevím.
Když se k tomu ale přičte, že se bude hrát zase výrazně na vyšším lvl GR, tak i v partě bude výsledkem určitě slušný boost. Pro solo bude o to větší jak bude snížený health moster pro solo.
Na Monka jsem ani nekoukal, proto jsem nic nezmiňoval.
Edit:
Zajímavě přepracovaný Raekor:
"The Legacy of Raekor (reworked)
2 pieces: Furious Charge refunds a charge if it hits only 1 enemy.
4 pieces: Furious Charge gains the effect of every rune and deals 400% increased damage.
6 pieces: Every use of Furious Charge increases the damage of your next Fury-spending attack by 300%. This effect stacks. Every use of a Fury-spending attack consumes up to 5 stacks."
Nepíše se nic o maximálnm počtu stacků. Tzn. průlet GR pomocí Charge s vytvořením velké zásoby stacků, které se pak spotřebují u RG a případně elitek. Tedy umožní to pak řezat nějakým jiným skillem s bonusem 1500% (vždy spotřebuje 5stacků za hit).
Naposledy upravil(a) Mlok dne 11.11.2015, 10:04 hod., celkem upraveno 1 x.
Re: Patch 2.4.0
Tak proto dle tabulky co jsem viděl to bude boost hodně velký, snížení HP heal a o 50% víc expu, takže to bude paráda pro sólo. V partě to bude asi nerf, ale myslím že to nebude tam extra výrazný a pokud jo tak to beztak zvednou.
Já jsem za to rád, konečně lidi budou moct mít relativně normální buildy a pokud nebude fungovat heal monk, tak bude asi jediná možnost se vrátit k velké toughness a nebo nepřátele opět stunovat/freezovat
Já jsem za to rád, konečně lidi budou moct mít relativně normální buildy a pokud nebude fungovat heal monk, tak bude asi jediná možnost se vrátit k velké toughness a nebo nepřátele opět stunovat/freezovat
Re: Patch 2.4.0
HP půjde na 60% pro solo. Tzn. akorát +3lvl GR (tam bude health monster stejné jako teď pro solo). To zase není až tolik, když se podíváš o kolik výše lvl se hrálo ve 4p.
V každém případě to bude zmenšení toho obrovského rozdílu rychlosti expení solo a v partě. Jak jsem tu psal někde dříve, tak odhaduju, že v partě to bude cca tak 2x rychlejší. Ale třeba to vyjde ještě jinak, to ukáže až praxe a výsledná čísla na live.
V každém případě to bude zmenšení toho obrovského rozdílu rychlosti expení solo a v partě. Jak jsem tu psal někde dříve, tak odhaduju, že v partě to bude cca tak 2x rychlejší. Ale třeba to vyjde ještě jinak, to ukáže až praxe a výsledná čísla na live.
Re: Patch 2.4.0
P4_ItemPassive_Unique_Ring_028: Reduces the Hatred cost of Cluster Arrow by {c_magic}[{VALUE1} * 100]%{c_magic}.
Doufám, že Marauder CA bude opět rozdávat bomby , to jsem hrál rád .
Vypadá to na Tempest Rush monka!! Toho sem hrál taky moc rád! jeden z mých nej monků, tenkrát na Cold runě . Je tam DOST předmětů podporující Tempest Rush
Doufám, že Marauder CA bude opět rozdávat bomby , to jsem hrál rád .
Vypadá to na Tempest Rush monka!! Toho sem hrál taky moc rád! jeden z mých nej monků, tenkrát na Cold runě . Je tam DOST předmětů podporující Tempest Rush
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
-
- Zhar the Mad
- Příspěvky:1641
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:goldeagle#2259
Re: Patch 2.4.0
Do tohohle PTR nejdu, už mám těch PTR dost.
Až někdo budete hrát ninja set, tak si tam zkuste dát i vlastnot, že 1. zásah je vždy critical hit.
Jinak to Davovi pěkně nyní ztížili. Jestli čekat několik hodin v menu na partu nebo dát tedy sólo. Dyť z toho dostane žaludeční vředy.
Až někdo budete hrát ninja set, tak si tam zkuste dát i vlastnot, že 1. zásah je vždy critical hit.
Jinak to Davovi pěkně nyní ztížili. Jestli čekat několik hodin v menu na partu nebo dát tedy sólo. Dyť z toho dostane žaludeční vředy.
Re: Patch 2.4.0
To právě má jednoduší už se dá hrát i sólo ;-)
Re: Patch 2.4.0
Já zatím testoval (opravdu testoval, né jak 90%, kteří tam vlezou protože 2000% buff a "jůůů hvězdičky") každý PTR a určitě vlítnu i na tohle PTR, příští týden bude dost času . ninja set mě ale naprosto neláká, DH jako melee class neberu, přijde mi to, že už bych rovnou mohl s Barbem hodit Metero shower a dorazit to z kuše vystřelenou fistkou .
Co ovšem udělám na 100% bude revize Monka (změněný sety+nový lege) a Marauder u DH. Tohle půjde u mě primárně, pokud bude čas, rád bych i Jade pro WD, ale to už asi nestihnu. Moje priority na PTR jsou jasný, 1. monk, 2. DH .....
@GE: bude čekat furt, starýho psa novým kouskům nenaučíš
Co ovšem udělám na 100% bude revize Monka (změněný sety+nový lege) a Marauder u DH. Tohle půjde u mě primárně, pokud bude čas, rád bych i Jade pro WD, ale to už asi nestihnu. Moje priority na PTR jsou jasný, 1. monk, 2. DH .....
@GE: bude čekat furt, starýho psa novým kouskům nenaučíš
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Re: Patch 2.4.0
Ninja set mi taky ani trochu neláká. DH hraju proto, že je to range char.
M6 také určitě aspoň trochu testnu a to samé změny U6 + možnost perma Vengeance. U M6 se bojím, že to už bude na můj vkus přílišná klikačka. Už to bylo na hraně dříve. Teď navíc s nutností procovat FaR a ještě i u M6 se bude pravděpodobně dělat perma Vengeance, dohromady to bude už moc. Přílišná klikačka byl přesně důvod, proč mi nesedí Monk.
Naštěstí to vypadá, že U6 dostane dostatečný boost, aby byla aspoň přibližně vyrovnaná s M6, takže tu bude volba menší klikačky (ušetří se klikání za sentry).
Ale ještě uvidím po pořádném testu, u M6 bude zase CA, tedy změna od neustálého hraní MS.
M6 také určitě aspoň trochu testnu a to samé změny U6 + možnost perma Vengeance. U M6 se bojím, že to už bude na můj vkus přílišná klikačka. Už to bylo na hraně dříve. Teď navíc s nutností procovat FaR a ještě i u M6 se bude pravděpodobně dělat perma Vengeance, dohromady to bude už moc. Přílišná klikačka byl přesně důvod, proč mi nesedí Monk.
Naštěstí to vypadá, že U6 dostane dostatečný boost, aby byla aspoň přibližně vyrovnaná s M6, takže tu bude volba menší klikačky (ušetří se klikání za sentry).
Ale ještě uvidím po pořádném testu, u M6 bude zase CA, tedy změna od neustálého hraní MS.
Re: Patch 2.4.0
Mne je fuk jaky char je na co, pokud to bude zabava tak proc ne Ja se chystam mozna oprasit WD a pak se necham prekvapit a rozhodnu se do ceho jit az jestli mne neco zaujme.
Re: Patch 2.4.0
@Mlok:
Jasně, jasně. Vidím to podobně, jen možná už právě nebude nutnost procovat FnR vzhledem k novému Litiany (nebo jak) setu. Uvidíme, vyzkoušíme, poreferujem.... Hlídání Sentry skrz jejich pozice a jejich častý sesílání (zvlášť pokud bude v buildu Zodiac) bude asi opruz, ale natěšenost na CA to u mě vykompenzuje.
Opět by se mohlo DH dostat do party jako DPS char. Protože pokud bude ta kuše, co redukuje cost u CA + novej M6 + Zodiac na CDR Preparation (hatered runa). Díky redukci CA cost (kuše,Cinder,PL,něco na gearu) a dostatečně rychle aktivnímu Preparation by se dalo CA dobře spamovat i bez Primary a pak by to mohlo v partě s Cluster bomb udělat docela peklo....
Edit: Ne Litiany, ale Endless walk set.
Jasně, jasně. Vidím to podobně, jen možná už právě nebude nutnost procovat FnR vzhledem k novému Litiany (nebo jak) setu. Uvidíme, vyzkoušíme, poreferujem.... Hlídání Sentry skrz jejich pozice a jejich častý sesílání (zvlášť pokud bude v buildu Zodiac) bude asi opruz, ale natěšenost na CA to u mě vykompenzuje.
Opět by se mohlo DH dostat do party jako DPS char. Protože pokud bude ta kuše, co redukuje cost u CA + novej M6 + Zodiac na CDR Preparation (hatered runa). Díky redukci CA cost (kuše,Cinder,PL,něco na gearu) a dostatečně rychle aktivnímu Preparation by se dalo CA dobře spamovat i bez Primary a pak by to mohlo v partě s Cluster bomb udělat docela peklo....
Edit: Ne Litiany, ale Endless walk set.
Naposledy upravil(a) Seton dne 11.11.2015, 12:47 hod., celkem upraveno 1 x.
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Re: Patch 2.4.0
Peklo = myslíš tím lagy že? :-)
-
- Fallen Shaman
- Příspěvky:85
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Hitacu#2596
Re: Patch 2.4.0
DH jako melee, já to určitě zkusim, už jen proto, že jsem meleečkař, tak si nemůžu nechat ujít tu zkušenost
sice s tim počítám jen projet for fun kampaň a ostatní zůstane na barbovi...
láká mě ten zážitek, kdy "demon hunter" ťafne "diabla" na jedno píchnutí
jinak jsem opravdu zvědavej na raekor, kvůli tomu snad i to PTR dám...
sice s tim počítám jen projet for fun kampaň a ostatní zůstane na barbovi...
láká mě ten zážitek, kdy "demon hunter" ťafne "diabla" na jedno píchnutí
jinak jsem opravdu zvědavej na raekor, kvůli tomu snad i to PTR dám...
Re: Patch 2.4.0
Na YouTube jsou nějaké videa asi přímo z blizconu a je tam od každé postavy asi nový set. DH mám rád, ale ty knifes vypadají fakt divně :-) ale nemají tam pořádně vybavení a myslím že to půjde zahrát než tam oni měli na výběr.
Re: Patch 2.4.0
Endless walk set bude ale dávat o dost méně dmg. FaR dá 125%. Endless Walk jen 100% a to až po chvíli až přejde po pohybu bonus redukce dmg do plné hodnoty dmg boostu (otázkou je jak rychle se to bude měnit z jednoho bonus do druhého).
Preparation se nejspíš používat už vůbec nebude. U U6 pouze pasivně pro navýšení discipline. U M6 nejspíš vůbec.
Místo toho se bude používat perma Vengeance v kombinaci +10hatred/s a k tomu 50% redukce (tedy uvidíme co za typ itemu přidá Dark Heart runu). A protože bude téměř jistě potřeba použít Obsidian i při použití Dawn (Dawn - Reduce the cooldown of your Vengeance by ~50%), tak už bude cílem k tomu nepoužívat žádné další skilly s větším cooldownem, aby to nenarušilo perma Vengeance.
I kdyby to těsně nevycházelo na perma Vengeance (o pár sekund), tak to bude lepší s Vengeance, protože ta přidá dost dmg (když bude i u U6 i u M6 násobena dmg bonusem setu).
Preparation se nejspíš používat už vůbec nebude. U U6 pouze pasivně pro navýšení discipline. U M6 nejspíš vůbec.
Místo toho se bude používat perma Vengeance v kombinaci +10hatred/s a k tomu 50% redukce (tedy uvidíme co za typ itemu přidá Dark Heart runu). A protože bude téměř jistě potřeba použít Obsidian i při použití Dawn (Dawn - Reduce the cooldown of your Vengeance by ~50%), tak už bude cílem k tomu nepoužívat žádné další skilly s větším cooldownem, aby to nenarušilo perma Vengeance.
I kdyby to těsně nevycházelo na perma Vengeance (o pár sekund), tak to bude lepší s Vengeance, protože ta přidá dost dmg (když bude i u U6 i u M6 násobena dmg bonusem setu).
Re: Patch 2.4.0
Jop, změny u Dawn jsem si nevšiml, cca 50% bude dost zásadní, v kostce naplno . Tak poď PTR, už se klepu
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Re: Patch 2.4.0
Blbě se zeptám, EA lighting se nevrátí? :-)
Naposledy upravil(a) McT dne 11.11.2015, 13:31 hod., celkem upraveno 1 x.
Re: Patch 2.4.0
Spíš bych řek, že ne...
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Re: Patch 2.4.0
EA light těžko, když jsou už tolik podporované spendery s více dmg. Jakmile má MS bonus jak pro RCR, tak IAS a ještě k tomu bonus na quiveru a něco podobného dostane i CA, tak Ball light. dmg bude o hodně menší.
A jinak se mi líbí, že se možná nebude u DH používat CoE. Herní styl s tím ringem se mi nelíbí a používal jsem ho jen pro pokusy na max GR a občas na trochu vyšší GR solo (tzn. tak GR55+). Zatím odhaduju, že přínos perma Vengeance s Obsidianem bude větší než použití CoE. Tím myslím dmg. O defense ani nemluvě, tam to bude perma Vengeance nahradí unity (i když je možné, že bude potřeba k tomu použít bracery a tím se přijde o dmg redukci tam, ale zase je navýšena dmg redukce z UE a pro M6 bude zase pásek pro dmg redukci).
A jinak se mi líbí, že se možná nebude u DH používat CoE. Herní styl s tím ringem se mi nelíbí a používal jsem ho jen pro pokusy na max GR a občas na trochu vyšší GR solo (tzn. tak GR55+). Zatím odhaduju, že přínos perma Vengeance s Obsidianem bude větší než použití CoE. Tím myslím dmg. O defense ani nemluvě, tam to bude perma Vengeance nahradí unity (i když je možné, že bude potřeba k tomu použít bracery a tím se přijde o dmg redukci tam, ale zase je navýšena dmg redukce z UE a pro M6 bude zase pásek pro dmg redukci).
Re: Patch 2.4.0
Btw: Set Manajuma pro WD dostal boost z nynějších 200% MS na 400% !!! Tak to je hodně mazec, už teď při full MS boostu proběhneš mapu za pár vteřin, co potom? to ani nestihneš sledovat kam běžíš . Otázka zní na co?? Mohli bychom pořádat nějaký Race challenge , vybere se mapa a kdo ji přeběhne první 4 KFC v partě, star a zběsilej běh
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !