Patch 2.1.2

Všechno co se týká normální hry a nelze zařadit jinam.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Cartman
Burning Soul
Příspěvky:738
BattleTag:Cartman#2474
Bydliště:Plzeň - můj byt, Karlovy Vary - rodiče
Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Cartman » 19.11.2014, 09:37 hod.

Tak to se mi moc nelibi. Asi sem dohral Diablo, pokud to jeste nejak rozumne nezmeni.

Zkusil sem vsechny postavy a smazal vsechny, ktrey se mi diky mechanice nezamlouvaly. Je mi jasny, ze se nebudou moct hrat neustale stejne, ale oni to meni kazdej druhej mesic!

Libila se mi rozdilnost monka a dh, monk ultra kliker a dh na pohodu na relax a oboji bylo uzitecny v parte i na solo. Nikdy sem nebyl k patchum skeptik, ale tuto.. Jako by volali do sveta, nehratje to, stejne vam oblibeny build znicime. Stejne jako udelali Raekor barbara, to je takovej humus, do ty doby sem hral spokojene skokana..

nemam slov, nenapada me co zahrat, uvidim po patchi, jaky mechaniky se budou u jednotlivych class hrat.

Uživatelský avatar
McT
Burning Soul
Příspěvky:769
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:McT#2636

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od McT » 19.11.2014, 09:43 hod.

To je dnenší doba. Všechny patche ve hrách poslední dobou způsobují to že hra se z jednodušuje a dělá se pro tupé ovce (tím nechci nikoho urazit taky to hraji). Také jsem čekal že pylony odstraní, ale bohužel se tak nestalo. Jediné plus jaké jim dávám je to, že pylony budou v každém riftu a nenarazíš na ně jen vyjímečně. Ancient lege je podle mě zoufalost a to taková že už neví co mají nového vymyslet, ikdyž co jsem se koukal tak komunita jim dává hodně dobrých nápadů. Problém je v tom, že už blizzard do toho nechce moc investovat.
Mě hra zatím baví, ale hraji ji teprve od května :-)

EDIT: Psycho, já si myslím že v konečném důsledku to zase nebudou takové rozdíly tak se nechejme překvapit v jakém stavu ten patch vyjde :-) můžeš hrát jinak za wizarda, jen je podle mě také na pohodu. A když jsme u toho tak i ten Crusader s Falankama :)

Yaka
Burning Soul
Příspěvky:694
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Yaka#2885

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Yaka » 19.11.2014, 09:50 hod.

Neodpustím si a zareaguju - dobře to říkáš McT...

T6 rifty jsou hrou pro tupé ovce. Bohužel je to v této chvíli nejefektivnější způsob farmení itemů zřejmě. Připomíná mi to - jak mi tu někdo na nějakým patchi kdysi vysvětloval, jak obrovská zábava je chodit T0-T2, kde všechno umírá na IK, protože je to nejefektivnější:))

O nějaké velké zábavě opravdu nemůže být řeč bohužel..

Uživatelský avatar
Kuki10
Globální moderátor
Příspěvky:7218
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Kuki#2122
Bydliště:Brno

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Kuki10 » 19.11.2014, 09:52 hod.

Jenže co chceš chodit? Mě Rg absolutně nebaví už i gemy byly otrava.

Odesláno z mého Nexus 4 pomocí Tapatalk

Uživatelský avatar
McT
Burning Soul
Příspěvky:769
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:McT#2636

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od McT » 19.11.2014, 09:54 hod.

Jiná možnost není, já bych bral kdyby přidali T7,která by odpovídala GR45. Po patchu se obávám že bude i tento GR nudné :-)

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Mlok » 19.11.2014, 09:57 hod.

Pokud navýší výrazně XP v GR, tak GR už budou alternativa k T6, hlavní problém neefektivity GR byly právě XP. A ani není nutné navyšovat ty XP tolik jak to aktuálně udělali :-)

Uživatelský avatar
HELLERcz
Diablo
Příspěvky:4296
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:HELLER#21462

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od HELLERcz » 19.11.2014, 10:01 hod.

Yaka: no ale tak je rozdíl to nějak extra řešit, počítat tady nějaké moduly a řešit každou desetinu ... stejně na nějaké ty TOP příčky není šance, tak nějaké GR neřeším (tam teď chodím už jen z povinnosti udělat si na sezoně gemy na určitý level)

Osobně jsem si pauzu dával, zastavil jsem se na softcoru na určitém paragonu, šel jsem na HC ... tam jsem taky něco odehrál :) pak jsem si nedávno zprovoznil sezonní SC a teď cítím, že opět udělám ještě pár T6 riftů, pár paragonů a prdím zase na to .. :) a budu se těšit na novou lokaci. A na to, jak s dalším patchem zase zamíchají kartama a jedna postavička bude OP a jiná nerfnutá :D
Obrázek

Uživatelský avatar
Seton
Na-Krul
Příspěvky:3456
BattleTag:Seton#2895

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Seton » 19.11.2014, 10:03 hod.

Psycho: Naopak, SWK monka určitě není úplně nerf :). Vlítnu na to snad tento týden a čekej v sekci monka nový build ;-). Už je to namyšlené ;-). A hlavně odpadá spamování mantry :) :).

MOC MOC se těším na změny :)
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Obrázek

Bit
Doom Knight
Příspěvky:564
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Ficek-2914
Bydliště:Turnov

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Bit » 19.11.2014, 10:10 hod.

Teda ten DH to je nehorázná změna :-) ale nehratelný mi to nepřijde
Hardcore paragon 705 Softcore paragon 662
Hardcore paragon S1 442 S2 531 S3 564 S4 65
Softcore paragon S3 588 S2 449

Yaka
Burning Soul
Příspěvky:694
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Yaka#2885

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Yaka » 19.11.2014, 10:34 hod.

Hele ty hraješ hodně barba Hellere tak já Ti to ukážu na tom.

První fakt zábavnej build na barba byl WW nebo HoTa. Zabili to patchem.
Druhej zábavnej build byl skákač + HoTa. Zabili to patchem.
Teď se hraje Reakor což je naprostý nevybalancovaný nesmysl a je to nejvýše solo postavená postava díky pylon v GR ze všech.

DH
- nejdřív se nehrál vůbec, protože to bylo horší než tragédie - opravil to patch
- pak se začal pomalu hrát bola shot tuším, žádná velká diskotéka, ale hratelné dobře
- teď se hraje sentry a to buď cold nebo lighting, je k tomu potřeba určitá šikovnost a solo žebříček u DH bych považoval za relativně objektivní věc jako u jediné postavy i s ohledem na trial

WD
- nejdřív se skoro nehrál, protože byl jen o fous méně tragický než DH - opravil to patch
- pak se hrál s netopýrama - zabil to patch
- teď se hraje Jade, Pet WD a sacrifice, všechny tři varianty vyžadují aspoň trochu šikovnosti i když Jade na vyšších GR už taky sklouzává k tomu plazení se k pylonu, ale furt to ještě není taková trága jako barbar

Takhle můžeš projít všechny postavy. A teď si k těm specům přidej který spec potřebuje čistý drop gear jako například Jade WD, kde musíš nadropovat všechny itemy a nic nevycraftíš a porovnej to s klasickým pet WD, kde si můžeš ucraftit 3/4 gearu. Jak to asi bude za dva měsíce vypadat = všichni budou hrát pet WD s ancient craftnutým gearem.

Prostě všichni si už přemýšlejte, co budete hrát za build s ohledem na to, že musíte mít maximum craftěných itemů, aby jste byli hned po nasazení patche slušně hratelní. Veškerá příprava na patch = vyfarmení maximum materiálu na craft.

Uživatelský avatar
HELLERcz
Diablo
Příspěvky:4296
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:HELLER#21462

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od HELLERcz » 19.11.2014, 11:15 hod.

Yaka: jo jo, tuto problematiku, zajímavý styl "balancu" postav řekněme :D znám a vím o tom. Místo, aby se to snažili nějak rozumně vyladit, vybalancovat, tak je to jak na houpačce .. jednou to, podruhé zase ono.

Já byl takový rebel za Barbara, hrál jsem si jen a jen svůl build, kterej mě bavil a bylo mi jedno, že dávám denně o několik milionů XP méně. Bavilo mě to prostě no.
Na HC mě WDčko bavilo taky, teď to DH mě baví ale co bude .. to nevím

Poradit, co mám hrát :D zůstat u DH, vrátit se k Bábovi ... nevím no :D
Obrázek

Uživatelský avatar
iki
Wraith
Příspěvky:198
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:iki#2722

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od iki » 19.11.2014, 11:18 hod.

Napada me v souvislosti s M6 DH - maji smysl breakpointy? Pokud sentry vystreli to, co vystrelim ja a az kdyz to vystrelim ja, teoreticky by to nemelo mit takovy vliv na BP, ne? Bude to chtit si poradne vyzkouset.

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Mlok » 19.11.2014, 11:33 hod.

V aktuální podobě se TaT rovnou vyhazují pryč, breakpointy smysl nemají.

Uživatelský avatar
blowik
Quill Rat
Příspěvky:47
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Blowik#2871

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od blowik » 19.11.2014, 11:41 hod.

Zkoušel jsem od rána DH a hratelný rozhodně je, není to tak brainless, protože člověk už musí kalkulovat se spendováním hatred, ale dmg je ještě větší. Vzhledem k bonusu z Maraudera to bude chtít místo TaT možná depthdiggery. Co se týče Single target DPS zasílám pro představu video mého DH (standardní Frozen/fire equpip z 2.1.1) vs T6 Skeleton king: http://youtu.be/qIi6azIvUeI

Uživatelský avatar
iki
Wraith
Příspěvky:198
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:iki#2722

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od iki » 19.11.2014, 11:44 hod.

Dostanou tedy prostor silne pomale kuse, coz je fajn a maximalizace DMG outputu + %fire ele DMG. Uvidi se, az po finalnich zmenach, ale dokazu si predstavit zajimave setupy, magefisty misto TaT, roll CA:LfB a podobne. Mohlo by to byt zajimave, da se toho vymyslet spousta.

Uživatelský avatar
Kuki10
Globální moderátor
Příspěvky:7218
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Kuki#2122
Bydliště:Brno

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Kuki10 » 19.11.2014, 11:44 hod.

No ty vole.

Odesláno z mého Nexus 4 pomocí Tapatalk

pavlas
Doom Knight
Příspěvky:446
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Pavko#2573

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od pavlas » 19.11.2014, 11:48 hod.

Já zůstávám u Stampede Crusadera a nemůžu říct ani popel... :D Ne, vážně, DH bych chtěl zkusit a podle blowikova videa to nebude žádná tragédie. For Heller, nechtěl by ses vrátit k ledovce? :)

Uživatelský avatar
McT
Burning Soul
Příspěvky:769
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:McT#2636

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od McT » 19.11.2014, 12:03 hod.

Na youtube už je těch videí spousta tak se koukněte jestli chcete :)
Jak to tak vypadá tak DH bude stále silné, ale nebude se sním aspon jen stát pořád v zadu ale bude se muset účastnit boje.
Wizzard - 2 mamoth hydra + TaT budou asi také super :)

EDIT:
Neodolám...
http://youtu.be/X8Te9JqGLqA

Dava_C
Ancient
Příspěvky:2377
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:avio#2489

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Dava_C » 19.11.2014, 12:23 hod.

Ta okamžitá damage u DH mě štve.

Tady je video všech run u Hyder, je to moc trapné ta animace

http://youtu.be/ctM2P7tbzW8
Profil

PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔

Uživatelský avatar
McT
Burning Soul
Příspěvky:769
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:McT#2636

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od McT » 19.11.2014, 12:25 hod.

Jj koukal jsem skoro na všechno. Vypadá to jako kdyby ta hydra měla křeče a fakt dost blbě.
Ještě je tam i monk a ten taky vypadá dost solidně. Z toho všeho co tam je zatím hozené, tak bohužel wiz zatím nejhorší. Než se rozjede DoTka tak ostatní mají všechny elity zabité.
Stále čekám až přidají ten nový set pro mága :-)

Odpovědět

Zpět na „Obecně“