Patch 2.0.5
- st.ranger
- Gorebelly
- Příspěvky:240
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:stranger#2818
Docela mě mrzí, jakým způsobem jsou sety pro některé postavy tlačeny do určitého elementu. Setovka pro Monka má jako bonus lighting element, ale co když nechci jet lighting? Přizpůsobit build kvůli předmětům totálně kazí celkovou variabilitu buildů a co jsem koukal na blizzard fóra, hodně lidí si na to stěžuje.
Re: Patch 2.0.5
Uplne by stacilo kdyby existovalo par legendarek ktere by padaly jen od nejake obtiznosti, az po nejvyssi - ale aby mely smysl, ne jen jako dalsi krmeni pro kovare/zdroj zapomenutych pneumatik...
Re: Patch 2.0.5
firdecek píše:[quote="Reve"
Jenze problem je to, ze tohle nepretrvava 1 mesic ale uz dva roky, protoze uplne ten stejny problem byl ve vanille a kam se to posunulo? Nikam..To stejny dvourucky...firdecek píše:No to by se mělo změnit dalším patchem...spousta lidí nechápe, že se Diablo neustále mění a vyvíjí, takže já to rozhodně nezatracuji po 1 měsíci...
-
- The Butcher
- Příspěvky:1231
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Firius#2998
Re: Patch 2.0.5
Od nového patche budeš odměněný vyšší šancí na drop za každé zvýšení obtížnosti jak v riftě tak v bounties. Já naopak plně chápu, proč blizz nechce zvýhodňovat nejvyšší level např. novými předměty či vyššími staty. Spousta dětí a trollů by pak zase chrlila flame, že nemohou hrát na nejvyšší obtížnost anebo že když to zkusí, že nemají šanci a chcípají u první mobky a že je to nebaví a a že ostatní mají mnohem lepší gear na který oni nemohou nikdy dosáhnout - viz start původní vanilly a tehdejší obtížnost a dropy. Touto cestou blizz šel a nebude ji znovu opakovat. Na Torment 1 se může dostat opravdu kdokoliv po pár hodinách hraní a pak je to o štěstí a pravděpodobnosti na drop. Není to asi ideální pro všechny, ale s tím se nedá nic dělat. Diablo nehraješ jen ty Reve
Re: Patch 2.0.5
ale tady nejde o me...me je to docela jedno..ja mluvim obecne...takze tim rikas, ze se ma cele diablo uzpusobovat trollum a brecicim detem? ..tak to potom jo...to se asi neshodneme...v diablu neni PVP..veskerej obsah muzes videt na nizsich obtiznostech...takze neni duvod brecet, ze ma nekdo lepsi gear a dava T6...nejak te to v nicem neomezuje...a jestli nekdo breci, ze ma mensi cisilko ve statech..tak to je podle me jeho problem...bylo to tak u her od pradavna..proste neumel si to, nemel si na to..tak ses dal nedostal...uz to zacinalo od blbyho vlaku nebo prehistorika..ale dnes diky internetu muze kazdej becet a stezovat si...
-
- The Butcher
- Příspěvky:1231
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Firius#2998
Re: Patch 2.0.5
Já si umím představit, že by na T6 byl nějaký exkluzivní content, ale prostě ti vysvětluju, proč to tak nikdy nebude a proč blizz zavádí Seasons, aby uspokojil hardcore hráče. Prostě Blizz je akciovka a musí mít zisky. Ale já jsem spokojenej, člověk prostě dosáhne nějakého gearu a pak jde buď na další postavu anebo opravdu sbírá setovky a vybrušuje apod. Hry, které jsou pro hard-core hráče a jsou těžké, tak jsou oblíbené, ale pouze u úzké skupinky hráčů a výdělek ten tam...stejně je to vidět i u jiných titulů, hearthstone nemluvě
EDIT: Zkrátka by se to dalo shrnout, že Diablo musí být casual-friendly
EDIT: Zkrátka by se to dalo shrnout, že Diablo musí být casual-friendly
Naposledy upravil(a) firdecek dne 30.04.2014, 11:27 hod., celkem upraveno 1 x.
Re: Patch 2.0.5
Jako taky si myslím, že je v pořádku, že na T1 či T6 padají stejné věci, tzn. že vše vám může padnout všude. Ovšem mělo by to být nastavené tak, aby mezi šancí na drop obecně na T1 a T6 byl podstatný rozdíl, tudíž na T4 více leg než na T1. Naprosto špatně je to v 2.0.4 třebas u bounty - v A1 většina lidí honí ring na sety a všichni na normal, jelikož na torment šance na jeho drop je oproti normalu prakticky totožná - tohle fakt nechápu jak mohli udělat
Cíl zvládat dobře T6 bude mít asi každý, prostě už jen pro ten pocit že Od vydání uběhlo něco přes měsíc a už s klukama kácíme elity na T4 jako hrušky, což mi přijde skoro moc rychle, asi by to chtělo přidat časem T7
Cíl zvládat dobře T6 bude mít asi každý, prostě už jen pro ten pocit že Od vydání uběhlo něco přes měsíc a už s klukama kácíme elity na T4 jako hrušky, což mi přijde skoro moc rychle, asi by to chtělo přidat časem T7
Re: Patch 2.0.5
Ve všech hrách je nastaveno, že čím vyšší obtížnost hrajete, tím lepší Vám padají itemy. Kdo zvládne zahrát nejvyšší obtížnosti je odměněn tím nejlepším vybavením. Když už nic - tak aspoň čím vyšší obtížnost hrajete, tím více Vám padají itemy.
Diablo 3 je jediná hra, kde tenhle základní systém zavedený snad od první hry, ve které se řeší drop/loot a je jedno, jak to nazvem jestli RPG nebo MMO, je potlačen a naprosto postaven na hlavu proti všem zásadám a pravidlům.
Ten ring na sety je jeden z nejlepších důkazů toho, jak debilně to funguje. Je to nejsilnější item ve hře a po zavedení patche bude nejlepší ho farmit na normal. Jelikož z cache budou padat i standartní Torment only itemy pokud cache vyfarmíte na torment, tak samozřejmě je lepší omezit možnost dropu těchto legendárních předmětů tím, že to budu farmit na max master...
Hra sama o sobě Vás tedy bude nutit farmit co nejnižší obtížnost, aby jste získali nejlepší item ve hře. Co k tomu dodat.
Diablo 3 je jediná hra, kde tenhle základní systém zavedený snad od první hry, ve které se řeší drop/loot a je jedno, jak to nazvem jestli RPG nebo MMO, je potlačen a naprosto postaven na hlavu proti všem zásadám a pravidlům.
Ten ring na sety je jeden z nejlepších důkazů toho, jak debilně to funguje. Je to nejsilnější item ve hře a po zavedení patche bude nejlepší ho farmit na normal. Jelikož z cache budou padat i standartní Torment only itemy pokud cache vyfarmíte na torment, tak samozřejmě je lepší omezit možnost dropu těchto legendárních předmětů tím, že to budu farmit na max master...
Hra sama o sobě Vás tedy bude nutit farmit co nejnižší obtížnost, aby jste získali nejlepší item ve hře. Co k tomu dodat.
-
- The Butcher
- Příspěvky:1231
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Firius#2998
Re: Patch 2.0.5
Yaka: tento assumption nemusí být správný - může tam být roll zvlášť na drop bounty legendárky a pak normální legendárky nezávisle. Takže bude platit, že čím vyšší torment farmíš, tím lepší šance na oba dropy. Praxe ukáže, zatím se z toho, co blizz napsal, nedá nic jasného usuzovat.
Re: Patch 2.0.5
Názorově souhlasím s těmi, kdo hlásají, že vyšší obtížnost by měla mít mimo jiné drop lepších itemů, a třeba větší šance na získání gemů. Jenže o tom si tady můžeme povídat pořád dokola a ve výsledku rozhodne Blizzard jak vše bude. Vždyť už před spuštěním první verze nám vedení ukázalo, jak vyhodnocují požadavky hráčů. Na dotaz, zda budou runová slova (mimochodem moc mi chybí), odpověděli něco ve smyslu: "... nebudou, protože my víme co hráče baví". A taky to podle této samolibé odpovědi dopadlo.
Re: Patch 2.0.5
A proč si myslíš, že to takhle bude fungovat? To by musel být hodně divně naprogramovaný mechanismus, aby to tak bylo. S takovým mechanismem by se vůbec nedala hra jednoduše nastavovat (např. změna šance na drop konkrétního předmětu by byla v podstatě nemožná, protože všechno by se ovlivňovalo navzájem) a balancovat. Já si tedy nemyslím, že to je takhle naprogramované. Podle mě má Bliz. pod kontrolou každý předmět samostatně ať už je přesný mechanismus jaký chce. Jak to opravdu Blizzard má naprogramované ví ale stejně jen oni.Yaka píše:Jelikož z cache budou padat i standartní Torment only itemy pokud cache vyfarmíte na torment, tak samozřejmě je lepší omezit možnost dropu těchto legendárních předmětů tím, že to budu farmit na max master...
-
- The Butcher
- Příspěvky:1231
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Firius#2998
Re: Patch 2.0.5
No runová slova byly podle mě velkou chybou D2 - člověk měl plnou stash nějaký destiček, furt musel chodit na externí weby, aby věděl, co z nich vlastně jde a nejde poskládat, no hrozný bordel. Ještě, že blizz tento koncept zavrhl. Mimochodem ta věta zní samolibě ze strany Blizzu, ale když se podíváš na čísla, tak D3V se prodalo přes 10 milionů kopií, a RoS se prodalo 2,7 milionu kopií jen za první týden. Tohle podle mě neúspěšná a nezábavná hra, jak to tu mnozí píšou, rozhodně nemá...Alaman píše:... Na dotaz, zda budou runová slova (mimochodem moc mi chybí), odpověděli něco ve smyslu: "... nebudou, protože my víme co hráče baví". A taky to podle této samolibé odpovědi dopadlo.
Re: Patch 2.0.5
ano, presne to je zajimavy...vanilly se prodalo 10milionu a datace "JEN" 2,7 milionu...a to proc? Protoze D3V kazdej kupoval jen kvuli jmenu jaky Diablo a Blizzard meli, ale hodne lidi ocividne vystrizlivelo..asi tak 5 milionu ...
-
- The Butcher
- Příspěvky:1231
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Firius#2998
Re: Patch 2.0.5
Bereš mě za slovo...D3V se prodalo v prvním týdnu něco okolo 6,3 milionů..takže RoS koupila necelá polovina lidí, když bys to poměřil čistě dle těchto dat a to je hodně dobré na datadisk...
Zdroj zde : http://www.vg247.com/2012/05/23/diablo- ... -24-hours/
Zdroj zde : http://www.vg247.com/2012/05/23/diablo- ... -24-hours/
Re: Patch 2.0.5
jj vim, ze tech 10 milionu bylo za dyl..proto jsem taky rekl 5, a ne 7,3m ....ale nejde o presny cislo, ale o pointu
Re: Patch 2.0.5
uvidime co prinesie doba, ale tich staznosti pribuda a hraci odchadzaju uz po mesiaci. a pritom tieto zmeny su tak nenarocne na aplikovanie. blizzard urobil velmi dobru hru len to ladenie ncelku a konci mi pripada akoby sami nevedeli co vlastne by bolo najlepsie. a zrejme sa ani nie je co cudovat kedze kazdy ich zakaznik chce nieco ine... no aspon na tom ze vyssia obtaznost by mala prinasat nejaku odmenu by sme sa mohli zhodnut, pricom za vyssiu odmenu nepovazujem zvysenie sance z 0.0001 na 0.0002 na cokolvek
Re: Patch 2.0.5
Toto je otázka názoru. Já nikdy neměl problém s hledáním runových slov. A sbírání run byla zábava. Co se týká počtu hráčů, tak jde o to, kolik se prodalo kusů D3V a kolik hráčů přežilo první půlrok. A že ten propad byl si každý všiml ve svém friend listu.firdecek píše:No runová slova byly podle mě velkou chybou D2 - člověk měl plnou stash nějaký destiček, furt musel chodit na externí weby, aby věděl, co z nich vlastně jde a nejde poskládat...
Re: Patch 2.0.5
D3 se prodalo tolik protože minimálně 20% byly farmeři, teří to nehráli pro zábavu, ale pro peníze. Ted s RoS maj smůlu
Re: Patch 2.0.5
podle me je chyba v tom random dropu,nemuzes si cilene vyfarmit co ti chybi a to je dost zasadni problem,ja treba jeste nevidel dropnout vyr set,nebo thunderfury,nebo SoJ...zato nailbiter a neaderthal me padl celkem asi 10x,tak wtf,rng ? to proste neni zabava,to je frustrujici nuda...i v tom D2 se dali veci cilene farmit,stejne tak treba v Titan Questu,nebo kterykoliv jiny hack n slash hre,tak proc ne tady? proste kdyby treba SoJ padal z diabla treba 10%,no nebylo by to zabavnejsi?
Re: Patch 2.0.5
Alaman: Ty jsi našel v D2 více nejvyšších run? Hrál jsem D2 několik tisíc hodin a z nejvyšších run jsem nenašel ani jednu za celou dobu hraní. To za zábavu opravdu nepovažuju. Ta šance byla tak minimální, že to vůbec nemělo smysl. A to jsem tenkrát měl čas hrát opravdu hodně.
Hrál jsem tedy hlavně 1.09D a pak ještě nějaký čas 1.10. Třeba 1.13b už jsem nehrál vůbec, tam byla šance na runy o hodně navýšena (i tak žádná sláva).
A jen pro předsavu o jakých číslech je řeč.
D2 1.10, 4 nejvyšší runy, šance 1:X pro monstra, ze kterých vůbec mohla padnout:
Zod 82722.0
Cham 23637.3
Jah 15758.2
Ber 13510.7
Kdyby nebylo v D2 dupování run ve velkém (čemu Blizzard nikdy nedokázal zabránit), tak nikdo neměl nic. Díky dupování se při následujícím obchodování k vyšším runám dostal v podstatě každý. A všem to bylo jedno, že jsou dupované, protože po socketnutí už se nemohly ztratit (ke ztrátě kontrolním mechanismem Blizzardu došlo pouze v případě přítomnosti dvou hráčů s dupnutou nesockenutou runouv v jedné hře).
A o možnosti používat skilly jedné postavy postavou jiného typu jsem tu už psal. To byla podle mě opravdu velká hovadina. A tohle bylo právě díky runám, i když až později (ze začátku bylo použití run ještě v rozumných mezích).
Hrál jsem tedy hlavně 1.09D a pak ještě nějaký čas 1.10. Třeba 1.13b už jsem nehrál vůbec, tam byla šance na runy o hodně navýšena (i tak žádná sláva).
A jen pro předsavu o jakých číslech je řeč.
D2 1.10, 4 nejvyšší runy, šance 1:X pro monstra, ze kterých vůbec mohla padnout:
Zod 82722.0
Cham 23637.3
Jah 15758.2
Ber 13510.7
Kdyby nebylo v D2 dupování run ve velkém (čemu Blizzard nikdy nedokázal zabránit), tak nikdo neměl nic. Díky dupování se při následujícím obchodování k vyšším runám dostal v podstatě každý. A všem to bylo jedno, že jsou dupované, protože po socketnutí už se nemohly ztratit (ke ztrátě kontrolním mechanismem Blizzardu došlo pouze v případě přítomnosti dvou hráčů s dupnutou nesockenutou runouv v jedné hře).
A o možnosti používat skilly jedné postavy postavou jiného typu jsem tu už psal. To byla podle mě opravdu velká hovadina. A tohle bylo právě díky runám, i když až později (ze začátku bylo použití run ještě v rozumných mezích).