Challenge s14
Tak som sa teda pustil do výzvy, ako som avizoval na diablofans.cz v diskusii ku predstavení 14-tej sezóny. Oneskorený štart o jeden deň, kedy sa hrou premávali pl600+ ma vo výzve ísť solo (alebo v malej partii) na T1 s tým čo padne, jednou postavou, na jeden prechod bez návratu na expenie či kôli dropu do výhodnejších lokalít alebo na bossov, bez akýchkolvek setových bonusov, bez adventure módu, ale len príbeh, ma ešte viac nakoplo.
Výber postavy bol jednoduchý, ba priam bez rozmýšľania som vybral šamanskú devu, "zvaril" kávu a šup ponoriť a vžiť sa do deja hry.
Podotýkam, že na začiatku nemáte, follovera, pánov na crafting (tých dostanete postupne pri plnení príbehu), ste odkázaný len na to, čo padne. A to mi dalo aj pocítiť. Levely išli prirýchlo na to aby sa výbava stihla nazbierať a aby dokázala stiahnuť zivoty monštrám, ktorým tak prirýchlo narástol život a poškodenie ktoré čím viac bolelo. Na lvl 8-9 som mal vo výbave dva modré predmety, zbraň stále štartovnú, rare žiaden zatial nepadol.
V katakombách som otvoril eventbedňu s piatimi vlnami, s túžbou po odmene z truhlice. No nechtiac som vyrušil číhajúce dve elitky. Musel som rýchlo na ústup a po jednej som ich natiahol bokom, pomaly eliminoval minionov a nakoniec aj elitku, potom hybaj po druhú, a nakoniec dokončiť event (summoneri vyvolávali skeletky rýchlejšie ako som ich stíhal zabíjať), po jednej rane od kosteného lučišníka mi zostávalo na dne v bubline života, ale ustál som to bez smrti. Po 30 minútak bolo všetko upratané a za odmenu z truhlice vypadla prvá legendárka, obojručný mace. Tak sa hra môhla pohnúť rýchlejším tempom ďalej. Pošťastil sa aj goblin, jedného som skolil, druhý samozrejme utiekol.
Od pol aktu sa ku mne pridal hráč Darken, tiež sa pustil do challeng-u a tak sme putovali hrou vo dvojici. To bolo už hneď rýchlejšie, a značne sa zvýšil drop rare, a aj legendárnych predmetov. Dotiahli sme I. akt a hurá do druhého aktu, kde sme obehli pár questov, odprevadili Maghdu. Tam je ale už poznať že príšery sú agresívnejšie, nielen pomaly sa pohybujúce zombíky a skeletky.
Tak a večer sa pokračuje, pribudne snad aj nejaký screen z priebehu hrania.
A ešte postava:
https://eu.diablo3.com/en/profile/Kisik ... /108609472
Výber postavy bol jednoduchý, ba priam bez rozmýšľania som vybral šamanskú devu, "zvaril" kávu a šup ponoriť a vžiť sa do deja hry.
Podotýkam, že na začiatku nemáte, follovera, pánov na crafting (tých dostanete postupne pri plnení príbehu), ste odkázaný len na to, čo padne. A to mi dalo aj pocítiť. Levely išli prirýchlo na to aby sa výbava stihla nazbierať a aby dokázala stiahnuť zivoty monštrám, ktorým tak prirýchlo narástol život a poškodenie ktoré čím viac bolelo. Na lvl 8-9 som mal vo výbave dva modré predmety, zbraň stále štartovnú, rare žiaden zatial nepadol.
V katakombách som otvoril eventbedňu s piatimi vlnami, s túžbou po odmene z truhlice. No nechtiac som vyrušil číhajúce dve elitky. Musel som rýchlo na ústup a po jednej som ich natiahol bokom, pomaly eliminoval minionov a nakoniec aj elitku, potom hybaj po druhú, a nakoniec dokončiť event (summoneri vyvolávali skeletky rýchlejšie ako som ich stíhal zabíjať), po jednej rane od kosteného lučišníka mi zostávalo na dne v bubline života, ale ustál som to bez smrti. Po 30 minútak bolo všetko upratané a za odmenu z truhlice vypadla prvá legendárka, obojručný mace. Tak sa hra môhla pohnúť rýchlejším tempom ďalej. Pošťastil sa aj goblin, jedného som skolil, druhý samozrejme utiekol.
Od pol aktu sa ku mne pridal hráč Darken, tiež sa pustil do challeng-u a tak sme putovali hrou vo dvojici. To bolo už hneď rýchlejšie, a značne sa zvýšil drop rare, a aj legendárnych predmetov. Dotiahli sme I. akt a hurá do druhého aktu, kde sme obehli pár questov, odprevadili Maghdu. Tam je ale už poznať že príšery sú agresívnejšie, nielen pomaly sa pohybujúce zombíky a skeletky.
Tak a večer sa pokračuje, pribudne snad aj nejaký screen z priebehu hrania.
A ešte postava:
https://eu.diablo3.com/en/profile/Kisik ... /108609472
- dawemorraless
- Na-Krul
- Příspěvky:3027
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:DaweMorrales #2722
- Bydliště:Brno
Re: Challenge s14
T1 je nuda už se sem hrál a dohrál T6 je jiný kafe. Minulou season hráno s Demonem. Bohužel tady už se musí krapet farmit před Daltynem a jeho frozen vřele doporučuji jelikož bez merce Kováře portu je to Masox.
LVL 99 galerie
HC grál
Unikáty / - Tyraels Might, Asteron iron ward
Sety /100%
Runy /100%
RW / -7 jah
D3 Poetarum
HC grál
Unikáty / - Tyraels Might, Asteron iron ward
Sety /100%
Runy /100%
RW / -7 jah
D3 Poetarum
Re: Challenge s14
V príbehu som ďalej pokračoval opäť solo. Dokončil som druhý akt a pustil sa do ďalšieho. Tretí sa mi zdal príbehovo krátky a z lootu začali častejšie padať rare, a tak vo výbave bolo čoraz menej modrých. Dosiahol som 70-ku a výbava sa postupne začala plniť žltými 70lvl predmetmi. Z materiálov som u kováča vyrobil len 4 najnutnejšie predmety, viac materiálu nebolo. Po 70-ke keď sa teda už level monštier zhodoval s predmetmi itemov vo výbave, začala hra odsýpať až príliš rýchlo, narástlo mi poškodenie a odolnosti do stavu, že hra bola veľmi jednoduchá, aj napriek agresivite a rôznorodosti monštier. Zvýšil som obtiažnosť na t6 aby to opäť bolo to pravé diablo, temné, náročné, s poriadnym adrenalínom, a strachom otvoriť každé dvere katakomb, a samozrejme s rešpektom voči aktovým bossom. Je predsa nereálne, ako sú mnohí hráči zvyknutí zabiť napr Izuala za 5 sekúnd bez toho aby sa zmohol čo i len na jeden zásah. Je to predsa predstaviteľ zla, ktorý má svoje výnimočné dovednosti, silu, či výdrž,... tak z toho nebudem robiť komédiu, takže šup obtiažnosť hore. T6 je ozaj výzva, dawemorraless, je to ale predsa pre solo dosť prituhé, nemáte parťáka čo vám bude kryť chrbát, či podporí a kontroluje dav...a skillov je len 6, tak to stojí naozaj za zváženie čo tam nahodím. Iskatu na začiatku 4. aktu bol silným orieškom a trvalo cez 10 minút položiť ho dole.
Teda idem T5, uvidím ako to pôjde ďalej, výbava stále strohá. Zatial padlo len 6 legendárok za celú hru, z toho 3 lege za pol aktu v partii o dvoch hráčoch. Od 70 lvl len jedna. Na solo toho predsa len padá málo, aj žltých a modrých. Idem síce SC ale zatial som dušu nevypustil...
Teda idem T5, uvidím ako to pôjde ďalej, výbava stále strohá. Zatial padlo len 6 legendárok za celú hru, z toho 3 lege za pol aktu v partii o dvoch hráčoch. Od 70 lvl len jedna. Na solo toho predsa len padá málo, aj žltých a modrých. Idem síce SC ale zatial som dušu nevypustil...
Re: Challenge s14
Obtiažnosť som dvihol na t7, ale to už je extrém, začínam umierať na jednu ranu, zabitie elitky trvá cez 5 minút...
Malthael je najťažší z celej hry, a aj som to pocítil. Po dvoch večeroch snaženia sa zabiť Malthaela som ho takmer dal, zostávalo mu máličko....obtiažnosť t6, pre info, súboj so screenu trval 25 minút, takže odhadom za 30 minút by sa dal zabiť. Po 8. pokuse som to vzdal a znížil som na t5, tam sa súboj na tretí pokus podaril a Malthael padol po 19 minútach.
Za celú hru mi padlo spolu 13 legendárok, craftovací materiál mi nezostal prakticky žiaden (2 arcane dust, 6 veiled crystals, 0 forgotten soul), takže toho padá v sólo strašne málo, ale za to si tie predmety vážite...
Úmrtí celkovo: jedna počas hry a 11x pri prenasledovaní a v súboji s Malthaelom.
Nebol použitý žiaden setový bonus (a ani som nemal dva predmety z rovnakého setu ), ani zvýhodňujúca legendárna vlastnosť navyšujúca poškodenie (použitá bola len z grim reaper - poškodenie nedvíha, len mi pomáhala v kontrole davu), teda len bonusy z inteligencie, skillov a skilly samotné.
Hru som prešiel solo, akurát sa somnou zviezol hráč Darken ku koncu prvého aktu, II. už som šiel znova solo. Nikdy som sa nevracal naspäť do prejdených lokácií na farming predmetov alebo hľadať truhlice s odmenou - tzn na jeden prechod.
Keby som to chcel uzavrieť a zhodnotiť, je obtiažne sa nakopnúť na začiatku na vysokej obtiažnosti, pretože levely idú prirýchlo, a do cca 15lvl som mal vo výbave dva či tri predmety, zbraň biela zo stojana z chodieb, a príšery neporovnateľne viac života, tak na t1 to bol už des zabiť ich, ale dalo sa to. Od 70lvl už to bolo zas jednoduchšie, pretože sa nazbierala 70lvl-ová výbava a tú už nebolo treba meniť. Preto som musel tú obtiažnosť na konci navýšiť.
Do takejto výzvy pôjdem aj nasledujúcu sezónu, a skúsim ísť čisto len na modrých predmetoch, to by sa dalo prejsť na jednej obtiažnosti bez potreby zmeniť ju.
Dúfam, že sa niekto pridá, či už do partie alebo paralelne
Malthael je najťažší z celej hry, a aj som to pocítil. Po dvoch večeroch snaženia sa zabiť Malthaela som ho takmer dal, zostávalo mu máličko....obtiažnosť t6, pre info, súboj so screenu trval 25 minút, takže odhadom za 30 minút by sa dal zabiť. Po 8. pokuse som to vzdal a znížil som na t5, tam sa súboj na tretí pokus podaril a Malthael padol po 19 minútach.
Za celú hru mi padlo spolu 13 legendárok, craftovací materiál mi nezostal prakticky žiaden (2 arcane dust, 6 veiled crystals, 0 forgotten soul), takže toho padá v sólo strašne málo, ale za to si tie predmety vážite...
Úmrtí celkovo: jedna počas hry a 11x pri prenasledovaní a v súboji s Malthaelom.
Nebol použitý žiaden setový bonus (a ani som nemal dva predmety z rovnakého setu ), ani zvýhodňujúca legendárna vlastnosť navyšujúca poškodenie (použitá bola len z grim reaper - poškodenie nedvíha, len mi pomáhala v kontrole davu), teda len bonusy z inteligencie, skillov a skilly samotné.
Hru som prešiel solo, akurát sa somnou zviezol hráč Darken ku koncu prvého aktu, II. už som šiel znova solo. Nikdy som sa nevracal naspäť do prejdených lokácií na farming predmetov alebo hľadať truhlice s odmenou - tzn na jeden prechod.
Keby som to chcel uzavrieť a zhodnotiť, je obtiažne sa nakopnúť na začiatku na vysokej obtiažnosti, pretože levely idú prirýchlo, a do cca 15lvl som mal vo výbave dva či tri predmety, zbraň biela zo stojana z chodieb, a príšery neporovnateľne viac života, tak na t1 to bol už des zabiť ich, ale dalo sa to. Od 70lvl už to bolo zas jednoduchšie, pretože sa nazbierala 70lvl-ová výbava a tú už nebolo treba meniť. Preto som musel tú obtiažnosť na konci navýšiť.
Do takejto výzvy pôjdem aj nasledujúcu sezónu, a skúsim ísť čisto len na modrých predmetoch, to by sa dalo prejsť na jednej obtiažnosti bez potreby zmeniť ju.
Dúfam, že sa niekto pridá, či už do partie alebo paralelne
- Dark_Deamon
- Archangel
- Příspěvky:5420
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:DarkDeamon#2454
- Bydliště:Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Challenge s14
Spíš být tebou bych to zkusil trochu jinak. Od startu nastavit T6 a povolit si opakování nájezdů, protože tam to jinak nejde. Ale i tak je to neskutečnej masox. Samozřejmě na HC.
- dawemorraless
- Na-Krul
- Příspěvky:3027
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:DaweMorrales #2722
- Bydliště:Brno
Re: Challenge s14
Na další sezonu se klidně přidám ale jen HC T6 + ideál s každým novým aktem přidat jedno T aby to mělo koule po Leoricovi sme v podstatě už šli na jeden průchod na T6. Tzn.A2 T7 A3 T8 A4 T9 A5 T10....do něčeho takovýho jdu na 100%
LVL 99 galerie
HC grál
Unikáty / - Tyraels Might, Asteron iron ward
Sety /100%
Runy /100%
RW / -7 jah
D3 Poetarum
HC grál
Unikáty / - Tyraels Might, Asteron iron ward
Sety /100%
Runy /100%
RW / -7 jah
D3 Poetarum
Re: Challenge s14
Len ci sa da zvysovat obtiaznost viac ako t6 ked hras sezonu od zaciatku....kazdopadne by som do toho siel a vyskusal necromancers. Lebo ked sa hral t6 challenge tak necro este nebol
- Dark_Deamon
- Archangel
- Příspěvky:5420
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:DarkDeamon#2454
- Bydliště:Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Challenge s14
S Necrem v partě se hraje challange dobře
- dawemorraless
- Na-Krul
- Příspěvky:3027
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:DaweMorrales #2722
- Bydliště:Brno
Re: Challenge s14
Po 70 lvlu by to mělo jít....dřív jak s 70 lvlem a nějakou výbavou nemá cenu vůbec jít byt jen na Leorica Necro je gut do party. Necro Wizz DH + něco značka ideál
LVL 99 galerie
HC grál
Unikáty / - Tyraels Might, Asteron iron ward
Sety /100%
Runy /100%
RW / -7 jah
D3 Poetarum
HC grál
Unikáty / - Tyraels Might, Asteron iron ward
Sety /100%
Runy /100%
RW / -7 jah
D3 Poetarum
Re: Challenge s14
Ahoj, bylo to super, bohužel jsem se nedostal další dny k počítači, tak se to úplně nepovedlo. Myslím si ale, že v těch nejkritičtějších levelech to šlo ve 2 obstojně a docela to pomohlo, protože napadaly solidní věci. Nicméně jsem to také dohrál sólo později. Souhlasím s tím, že tak od levelu 40 to již bylo velmi snadné na T1. Takže bych to viděl v 15. sezoně zkusit v partě od začátku třeba na T3. Kdyby nás bylo více než 2 tak třeba i T6. Craftění bych si nezakazoval, protože stejně těch materiálů je tak málo, že si skoro nic nevyrobíte:-). Těšilo mě Kisiko a doufám, že příště půjdeme spolu delší čas než Act 1 a část Act 2:-)