Patch 2.4.1
- Glimmer Man
- Doom Knight
- Příspěvky:558
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:GlimmerMan#2825
Upřímně, mě trojka baví a všechno jim to žeru, takže si čtyřku ani nepřeju.
S11 - těším se... necromantský žebříček čeká, až do něj vyreju svoje jméno :-)
Profil: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Glim ... o/84033455
Profil: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Glim ... o/84033455
Re: Patch 2.4.1
Já taky nemám problém momentálně stejně hru hraju jen tak na 10% toho, co jsem hrával. A budu rád za každou větší změnu, ne jen ty kosmetické, viz sezona 6 a patch 2.4.1. .. chce to už ten datáč no letos to musí představit, přes to nejede vlak
-
- Doom Knight
- Příspěvky:453
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Poldinka#2370
- Bydliště:Praha
Re: Patch 2.4.1
Do S7 dají místo 1 jako odměnu hnedle 2 záložky v truhle a začne to hrát celý svět :-D
S11 aneb Monk v záplavě Necromancerů
- Dark_Deamon
- Archangel
- Příspěvky:5420
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:DarkDeamon#2454
- Bydliště:Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Patch 2.4.1
Ač nerad, tak to vidím stejně. Přál bych si novej datadisk, nové možnosti a výzvy, ale moc tomu nevěřím.Ksinbad píše:Prál bych si, abyste měli pravdu, jenže teď na mě ta hra působí takovým uceleným hotovým dojmem, lépe to nedokážu vysvětlit. Myslím tím, že by datadisk musel mít ne jednu, ale tři nové postavy rozdílně zaměřené (síla, obratnost, inteligence) nový akt nebo dva, nové skilly, balancování hry, nové předměty, prostě je toho tolik, že si nemyslím, že budou mít chuť se v tom vrtat. S tím prvním datadiskem to měli lehké - přidali Cruse, který stejně jako Barbar je na sílu, přidáním jen sedmé postavy u druhého datadisku by tak narušili tuhle rovnováhu. Věřím, že pravdu, jak to bude s D3 se dozvíme určitě do konce října, jestli totiž nebude do té doby oznámen datadisc nebo nový patch s podstatnými změnami, tak už Blizzard bude D3 jen udržovat ve stavu, ve kterém je teď.
Pokud další patch (jestli bude) přinese změny typu, že ten a ten lege gem nebude mít nárust za rank 1%, ale 1,5%, případně že nějaké bracery nebo jinej item nebude redukovat 50%, ale 65% příchozí dmg, tak je to v řiti, protože toto je cesta konce. Hra je až moc easy a to hraju HC. Na SC to musí být po čase ultra nuda. Proto hráči přestávají hrát. Protože založí postavu a za víkend mají hotovej equip. Pak s postavou 2 dny hrajou a pak už je to furt to stejný dokolečka, což ne každýho baví.
- Zmener
- Fallen Shaman
- Příspěvky:91
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:McZmener#2115
- Bydliště:Praha
Re: Patch 2.4.1
Presne jak napsal Dark. Hra me prestala bavit po mesici a to jsem hral hodne malo. Opravdu zmeny typu procento sem procento tam je spatna cesta. Posledni dve sezony se v podstate vubec nic nezmenilo co se herniho obsahu tyka. Kosmeticke upravy a pridani goblini me fakt nezajimaji. Prestal jsem hral, protoze nic noveho neni a hrat to same uz po nekolikate me fakt nebavi. Vracim se k PoE, kde je kazdou ligu (sezonu) novy obsah a hratelnost je opravdu nekde jinde.
Re: Patch 2.4.1
Jako věcí co je špatně bych našel tuny, ale hlavně mi vadí taková zahlcenost, obrovská čísla, tuny leg a setů, ale především - je to už tak ukrutně nudné a jednoduché. Však každej ví jak se to probíhá - ať už T10 či GR, jsou to ukrutné speedfarmy kdy se lidi jen řítí dopředu, co neumře po proběhnutí se nechá (včetně elit), co má elitka za affixy je šumák, nekouká se doleva doprava, a tak furt dokola. Chápu že D3 je o farmení, ale nesmí to být nuda a zahlcené a hlavně farmíme matroš abychom si to vyrobili či otočili v kostce, z dropu toho moc neposbíráme. Mám víc soulů než dokážu využít.
Vzpomínám na časy kdy ještě HC mělo nějaký náboj, kdy jsme u elitky se chvíli kousli, než jsem se do ní pustil, přečetl jsem si affixy a podle toho zvolil strategii, lítaly pasivky, hlásilo se "bacha reflect, bacha mrazej", prostě elitka nepadla na pohled a to jsme nehráli žádné extra vysoké GR, nýbrž běžný torment či GR na farmu, žádné divočárny se supportem. A samozřejmě že poskládat jakkoli set (build) byla fuška a vylepšit pak ty kousky na optimální roll ještě větší - pasivka 5x za večer, jo to byl život který mne bavil Teď když sedím u PC a přemýšlím že bych zahrál, nakonec se na to většinou vyprdnu a písnu radši maila Thajce či si pustím korejský seriál
Takže doufám, že vyjde ten datadisk a již totálně rozhozenou hru uvede do normálního jako to kdysi udělalo RoS
Vzpomínám na časy kdy ještě HC mělo nějaký náboj, kdy jsme u elitky se chvíli kousli, než jsem se do ní pustil, přečetl jsem si affixy a podle toho zvolil strategii, lítaly pasivky, hlásilo se "bacha reflect, bacha mrazej", prostě elitka nepadla na pohled a to jsme nehráli žádné extra vysoké GR, nýbrž běžný torment či GR na farmu, žádné divočárny se supportem. A samozřejmě že poskládat jakkoli set (build) byla fuška a vylepšit pak ty kousky na optimální roll ještě větší - pasivka 5x za večer, jo to byl život který mne bavil Teď když sedím u PC a přemýšlím že bych zahrál, nakonec se na to většinou vyprdnu a písnu radši maila Thajce či si pustím korejský seriál
Takže doufám, že vyjde ten datadisk a již totálně rozhozenou hru uvede do normálního jako to kdysi udělalo RoS
Re: Patch 2.4.1
A mne pride ze sa tu pusta ta ista platna stale dookola len v inej remix forme. Ked bolo malo legenariek plakalo sa , ked bola obtiaznost inferno moc tazka a ludia umierali plakalo sa , ked je teraz hodne legendariek a setov place sa ze je toho hodne, Ked je nieco lahke place sa ze je to lahke, Tak behajte 90 GR , alebo nemusite mat na sebe top vybavu hrajte to bez legendarek a behajte iba v zltych veciach nikto vas nenuti aby ste behali to alebo tamto alebo si obliekli ten item . Alebo preco teda hrate build ktory vymyslel neaky tipek a preco si nevymyslite nieco svoje, preco pouzivate skilly ake kaze on .
Proste plac plac a plac sak diablo II bolo o tom istom co je diablo III . V dvojke sa chodili akt boss farmi , rune farmi . A naklikal si build ktory neaky tipek na druhej strane zeme povedal ze je top a ostatny to robili podla neho. Teraz nemusis hrat 10 x jednu postavu aby si mal skilly ako to niekto povedal.
Tak uz prestante sa stazovat tipu prsi , je teplo je zima zasa snezi sak hrajte hru tak ako vas bavi a ak vas nebavi tak hrajte nieco ine.
Proste plac plac a plac sak diablo II bolo o tom istom co je diablo III . V dvojke sa chodili akt boss farmi , rune farmi . A naklikal si build ktory neaky tipek na druhej strane zeme povedal ze je top a ostatny to robili podla neho. Teraz nemusis hrat 10 x jednu postavu aby si mal skilly ako to niekto povedal.
Tak uz prestante sa stazovat tipu prsi , je teplo je zima zasa snezi sak hrajte hru tak ako vas bavi a ak vas nebavi tak hrajte nieco ine.
- Dark_Deamon
- Archangel
- Příspěvky:5420
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:DarkDeamon#2454
- Bydliště:Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Patch 2.4.1
Vendetta: Promiň, ale ten zvratek co jsi sem postl, to je slušnej nářez. A pokud vidíš to, že D2 bylo/je úplně to stejné jako D3, tak buď nevíš o čem je D2 nebo D3.
Re: Patch 2.4.1
necham sa poucit
PS: dark bavis ako agresivne reagujes nezabudaj ze na kritiku najviac reaguju dotknuty.
Co si take ine prevratne robil v D2 okrem toho ze si dosiahnul lvl 99 , nazbieral nutne itemy ci uz s farmy alebo run slov, nahadzal do inventara k prasknutiu charmi. obslahnul niehoho cudzieho build a machroval snim ako keby si ho vymyslel ty. A potom hral to ala trapne pvp ktore museli hraci upravit nesmyslnimy pravidlami pretoze to si nemohol a to si nemohol.
Co v diable 3 je nieco ine ? spravis 70 lvl . paragon nahradza 99 lvl v 2 , build si mozes hocikedy zmenit , nemas zapratany inventar charmamy , pvp mozete robit aj tu tak ako v diable tiez si mozete podohodovat pravidlo co ktora postava nemoze pouzivat joke . V podstate je diablo 3 v zabavnosti a repeativnosti daleko pred dvojkou ale hodne ludi to nevidi a najdu sa taky ktory chcu x veci s dvojky do trojky napr tie slavne charmy.
PS: dark bavis ako agresivne reagujes nezabudaj ze na kritiku najviac reaguju dotknuty.
Co si take ine prevratne robil v D2 okrem toho ze si dosiahnul lvl 99 , nazbieral nutne itemy ci uz s farmy alebo run slov, nahadzal do inventara k prasknutiu charmi. obslahnul niehoho cudzieho build a machroval snim ako keby si ho vymyslel ty. A potom hral to ala trapne pvp ktore museli hraci upravit nesmyslnimy pravidlami pretoze to si nemohol a to si nemohol.
Co v diable 3 je nieco ine ? spravis 70 lvl . paragon nahradza 99 lvl v 2 , build si mozes hocikedy zmenit , nemas zapratany inventar charmamy , pvp mozete robit aj tu tak ako v diable tiez si mozete podohodovat pravidlo co ktora postava nemoze pouzivat joke . V podstate je diablo 3 v zabavnosti a repeativnosti daleko pred dvojkou ale hodne ludi to nevidi a najdu sa taky ktory chcu x veci s dvojky do trojky napr tie slavne charmy.
- dawemorraless
- Na-Krul
- Příspěvky:3027
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:DaweMorrales #2722
- Bydliště:Brno
Re: Patch 2.4.1
Mno jako o dropu lege by se dalo polemizovat tam se dřív plakalo oprávněněně já osobně čekal 254 hodin na 1 lego který po id mělo 657 dps navíc ta hra měla neskutečný koule a nesmrtelný miniony ....ty časy s popcorn monkem
LVL 99 galerie
HC grál
Unikáty / - Tyraels Might, Asteron iron ward
Sety /100%
Runy /100%
RW / -7 jah
D3 Poetarum
HC grál
Unikáty / - Tyraels Might, Asteron iron ward
Sety /100%
Runy /100%
RW / -7 jah
D3 Poetarum
- Dark_Deamon
- Archangel
- Příspěvky:5420
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:DarkDeamon#2454
- Bydliště:Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Patch 2.4.1
Nejde o to, čeho člověk v D2 dosáhnul, ale jaké měl možnosti. D3 svým způsobem nabízí pouze GR. Jasně, někdo se může hnát za všema achievama nebo transmogama, ale určitě to není ten důvod, kvůli kterýmu si tu hru lidi kupovali. D2 je úplně někde jinde. A určitě se nejedná o tebou zmíněné charmy nebo lvl 99. Člověk si mohl vybrat z nepřeberných možností. Pro někoho to byl třeba ten lvl 99, pro dalšího sesbírání grálu (věc na pár let), pvp turnaje (i když s pár omezeníma). Pak nepřeberné množství dalších turnajů, které se pořádly a stále pořádají. Stačí se podívat na incgamers, jsou jich tam desítky, možná i stovky. A v neposlední řadě balanc buildů. To, že ty píšeš, že v D3 ti stačí jedna postava, aby jsi s ní mohl hrát cokoliv, tak je blbost, protože v D3 můžeš za každou postavu hrát max 2-3 buildy, z toho jen 1 opravdu efektivně. A to je na tom to smutný. Vem si třeba na kolik způsobů se v D2 dala hrát Sorc, Ama, Barb, Paladin nebo Assa. U každé té postavy bylo minimálně 10 buildů, které se daly hrát velmi efektivně.
V čem je potom teda D3 zábavnější?
Blizzard D3 při životě udržuje jen tím, že patch co patch zvedá dmg. Ze začátku to možná bylo cool, ale teď se už z toho stává nudnej stereotyp. Nehrál jsem Vanillu, takže o tehdejším dropu vím jen z doslechu. To, co je ale teď, tak je z mého pohledu tragédie. Někomu jinému to ale může vyhovovat. Byl bych radši, aby předměty měly nějakou hodnotu a ne aby padaly jak šílený. Pak tu máme snad už 15 obtížností!! Kolik jich ještě bude třeba, aby to někomu docvaklo, že je něco špatně. Si to vem...Začne sezona, všichni začínají běhat od lvl 1 na Hard/Expert. Dosáhnou lvl 70, naběhnout ke kovářovi a z fleku běhají minimálně T1, pak splnijou 2 úkoly a dojdou jim poštou nějaké setovky a hurá na T6. No a když Headrig gift dokončí, tak hurá na T10 a to prosím za 2 dny od spuštění sezony. Pecka jak sviňa. Takže k čemu je tam pak těch 12 obtížností, který se stejně přeskáčou? Kde je potom ta zábava? Kde je ta radost z posunu o každou úroveň výš? Já vím, jsou tu GR...
Dalším pro mě trnem v oku je drop rate, Kadala a polovina receptů v Kanai's Cube. Crity, které se numerologicky ani nevejdou na obrazovku jsou taktéž úsměvné. Ubeři = uber nuda.
Takhle bych tu mohl psát do rána...
Neber mě špatně...i přes toto všechno D3 často hraju, ale to hlavně díky lidem, se kterýma se sejdu na TS nebo pokecám v clanu. Jen bych byl radši, kdyby hra doznala změn, které by tu hru udělali těžší. GR 352 pro mě totiž není měřítko obtížnosti.
V čem je potom teda D3 zábavnější?
Blizzard D3 při životě udržuje jen tím, že patch co patch zvedá dmg. Ze začátku to možná bylo cool, ale teď se už z toho stává nudnej stereotyp. Nehrál jsem Vanillu, takže o tehdejším dropu vím jen z doslechu. To, co je ale teď, tak je z mého pohledu tragédie. Někomu jinému to ale může vyhovovat. Byl bych radši, aby předměty měly nějakou hodnotu a ne aby padaly jak šílený. Pak tu máme snad už 15 obtížností!! Kolik jich ještě bude třeba, aby to někomu docvaklo, že je něco špatně. Si to vem...Začne sezona, všichni začínají běhat od lvl 1 na Hard/Expert. Dosáhnou lvl 70, naběhnout ke kovářovi a z fleku běhají minimálně T1, pak splnijou 2 úkoly a dojdou jim poštou nějaké setovky a hurá na T6. No a když Headrig gift dokončí, tak hurá na T10 a to prosím za 2 dny od spuštění sezony. Pecka jak sviňa. Takže k čemu je tam pak těch 12 obtížností, který se stejně přeskáčou? Kde je potom ta zábava? Kde je ta radost z posunu o každou úroveň výš? Já vím, jsou tu GR...
Dalším pro mě trnem v oku je drop rate, Kadala a polovina receptů v Kanai's Cube. Crity, které se numerologicky ani nevejdou na obrazovku jsou taktéž úsměvné. Ubeři = uber nuda.
Takhle bych tu mohl psát do rána...
Neber mě špatně...i přes toto všechno D3 často hraju, ale to hlavně díky lidem, se kterýma se sejdu na TS nebo pokecám v clanu. Jen bych byl radši, kdyby hra doznala změn, které by tu hru udělali těžší. GR 352 pro mě totiž není měřítko obtížnosti.
Re: Patch 2.4.1
Dark_Deamon
Máš pravdu, D3 je zabitý hlavně díky setovým věcem. Rád vzpomínám na D3, kdy ty nejlepší hráči měli vybavení ze žlutých věcí, které tehdy byly top. Setovky dnes určují buildy a díky tomu je spousta skillů naprosto zbytečných. Dříve mělo D3 své osobní kouzlo hlavně také díky aukčnímu domu. Dnes jsou v D3 jen bezduché setovkami vytvořené buildy, které navíc nejsou vybalancované - asi nejvíce mi vadi fire wiz build a thorns crus build, které se Blizzardu utrhly ze řetězu. Druhou alternativou jsou nováčkové, kteří nepochopili důležitost setových věci a nedávají ani T10, to jim ovšem nezabraňuje na T10 hrát v publicu. Odvážný krok, který by toto narušil je zcela nemožný a jediný co můžeme čekat jsou mírné úpravy a balancování setových předmětů - to ovšem už moc hráčů nepřitáhne.
P.S. Také by už mohli rovnou zrušit bílý, modrý a žlutý materiál včetně předmětů z nich složených - je to naprosto k ničemu. Všichni už používají jen legendární předměty.
Máš pravdu, D3 je zabitý hlavně díky setovým věcem. Rád vzpomínám na D3, kdy ty nejlepší hráči měli vybavení ze žlutých věcí, které tehdy byly top. Setovky dnes určují buildy a díky tomu je spousta skillů naprosto zbytečných. Dříve mělo D3 své osobní kouzlo hlavně také díky aukčnímu domu. Dnes jsou v D3 jen bezduché setovkami vytvořené buildy, které navíc nejsou vybalancované - asi nejvíce mi vadi fire wiz build a thorns crus build, které se Blizzardu utrhly ze řetězu. Druhou alternativou jsou nováčkové, kteří nepochopili důležitost setových věci a nedávají ani T10, to jim ovšem nezabraňuje na T10 hrát v publicu. Odvážný krok, který by toto narušil je zcela nemožný a jediný co můžeme čekat jsou mírné úpravy a balancování setových předmětů - to ovšem už moc hráčů nepřitáhne.
P.S. Také by už mohli rovnou zrušit bílý, modrý a žlutý materiál včetně předmětů z nich složených - je to naprosto k ničemu. Všichni už používají jen legendární předměty.
Re: Patch 2.4.1
Bude nejlepsi kdyz ty co to nebavi si najdou jinou zabavu nez tady porad brecet, ze je D3 zabity atd. ... kdyz Vas to nebavi tak to nehrajte, nas ostatní to bavi moc ;-)
- MARVEL_svk
- Wraith
- Příspěvky:125
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:MARVEL#22102
Re: Patch 2.4.1
Bambinot amen!!!...
- Glimmer Man
- Doom Knight
- Příspěvky:558
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:GlimmerMan#2825
Re: Patch 2.4.1
Tak...Bambinot píše:Bude nejlepsi kdyz ty co to nebavi si najdou jinou zabavu nez tady porad brecet, ze je D3 zabity atd. ... kdyz Vas to nebavi tak to nehrajte, nas ostatní to bavi moc ;-)
S11 - těším se... necromantský žebříček čeká, až do něj vyreju svoje jméno :-)
Profil: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Glim ... o/84033455
Profil: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Glim ... o/84033455
- Zmener
- Fallen Shaman
- Příspěvky:91
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:McZmener#2115
- Bydliště:Praha
Re: Patch 2.4.1
Zase tady nikdo nebreci. Pouze komentujeme deni okolo patche. Jestli se ti to nelibi tak to necti, ale bud tak hodnej a respektuj nazory ostatnich. Ver mi, ze jestli se to naucis, budes mit zivot jednodussi. O tom by se dalo diskutovat, jestli je Diablo zabity nebo ne. Za me urcite neni, ale je treba, jak uz tu nekdo psal, vyresit hodne veci. Napr sety, ktere opravdu degraduji ostatni skilly a tezko lze vymyslet neco noveho.Bambinot píše:Bude nejlepsi kdyz ty co to nebavi si najdou jinou zabavu nez tady porad brecet, ze je D3 zabity atd. ... kdyz Vas to nebavi tak to nehrajte, nas ostatní to bavi moc ;-)
- Glimmer Man
- Doom Knight
- Příspěvky:558
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:GlimmerMan#2825
Re: Patch 2.4.1
No jo, ale respekt k nějakému názoru ještě neznamená, že ho na mě musí každej hrnout ze všech stran.Zmener píše:Zase tady nikdo nebreci. Pouze komentujeme deni okolo patche. Jestli se ti to nelibi tak to necti, ale bud tak hodnej a respektuj nazory ostatnich. Ver mi, ze jestli se to naucis, budes mit zivot jednodussi. O tom by se dalo diskutovat, jestli je Diablo zabity nebo ne. Za me urcite neni, ale je treba, jak uz tu nekdo psal, vyresit hodne veci. Napr sety, ktere opravdu degraduji ostatni skilly a tezko lze vymyslet neco noveho.Bambinot píše:Bude nejlepsi kdyz ty co to nebavi si najdou jinou zabavu nez tady porad brecet, ze je D3 zabity atd. ... kdyz Vas to nebavi tak to nehrajte, nas ostatní to bavi moc ;-)
Víš jak, ono když 3/4 příspěvků jsou na téma: je to nuda, není nic nového, pořád se zvyšujou čísla, nebaví mě to, sety jsou nevyvážený atd., .... tak my, který to baví, už jsme z toho trochu nesví.
To není o nerespektu názoru, jenom o tom, že už nás nebaví ho číst pořád dokola. Chápu, že ho číst nemusíme, ale ono je to těžký, páč dokud to nepřečtem, tak nevíme co tam je, takže to nemůžeme předem zavrhnout jako něco, co nestojí za to číst.
S11 - těším se... necromantský žebříček čeká, až do něj vyreju svoje jméno :-)
Profil: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Glim ... o/84033455
Profil: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Glim ... o/84033455
Re: Patch 2.4.1
A me to furt bavi a furt nevim co driv delat v Diablu. Motivaci stale mam a mam hodne velkou radost, kdyz mi padne Ackova vec s dobryma statama, co neni acko je jenom matros. Augment se mi taky libi, libi se mi ted spousta novych petiku, hra je ucelana a dodelana a nemam potrebu nic moc menit.
GR SOLO ALL CHARS 80+ DONE
GR SOLO ALL CHARS 85+ IN PROGRESSION
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Kaindra-2514/career
GR SOLO ALL CHARS 85+ IN PROGRESSION
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Kaindra-2514/career
- Dark_Deamon
- Archangel
- Příspěvky:5420
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:DarkDeamon#2454
- Bydliště:Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Patch 2.4.1
Takže...Nikde jsem nepsal, že je D3 zabitý. Dokonce jsem psal, že ne každej může mít na věc stejnej pohled jako já a je mi jasný, že se pořád najdou lidi, který to neskutečně baví. A pokud můj post bereš jako brekot, tak bys měl zvážit své návšetěvy na forum. Na diskuzním foru se hold čas od času setkáš s názorem, kterej ti nebude pochuti. Navíc jsem tu na D3 neplival špínu, jen jsem částečně sepsal to, co mi na hře schází. Je rozdíl mezi flame a konstruktivní kritikou.Bambinot píše:Bude nejlepsi kdyz ty co to nebavi si najdou jinou zabavu nez tady porad brecet, ze je D3 zabity atd. ... kdyz Vas to nebavi tak to nehrajte, nas ostatní to bavi moc ;-)
Jak jsem už psal...Vanillu jsem nehrál. D3 hraju chvilku po vydání RoS. Když to ale vemu zpětně, tak nejvíc jsem si hru užil v Season 1. Nešlo o to, že to bylo něco nového, ale že tam ještě jakž takž fungovala maximální obtížnost, čili T6. Ripnout u Mathaela nebyl zdaleka problém s top equipem. Pak si vzpomínám jak se šlo na ubery a u Diabla v jedem okamžik všichni lemovali kraj mapy, protože měli na krku pasivku. To je už teď utopie. Je mi jasný, že ti, kteří hrají D3 pár měsíců, tak jim to ještě přijde jako supr hra. Musíte ale taky brát v potaz ty, kteří už to hrají nějakej ten rok a zhruba od Season 3 je hra lehčí a lehčí, čímž se stává nudnou. Zvyšování max GR to nezachrání. Jako největší přínos pro D3 ze strany Blizzu za poslední rok beru zrušení trialů. Není to tak dlouho, co se od nás z clanu vyhodilo cca 20 lidí, protože byli offline 100-150 dní. Drtivá většina z nich měla namotáno minimálně přes 1000 hodin. A když se jich člověk zeptá proč, tak je většinou odpověď stejná: "Z D3 se stala nuda".
Z mého pohledu by hra potřebovala nějakej restart. Totálně překopat funkci skillů a hlavně itemů, což jde vlastně ruku v ruce. Třeba se ale mýlím a v Blizzu se potaji chystá nějakej radikální patch, kterej tu hru zase vrátí na výsluní. Pokud ale další patch bude ve znamení, že se u pár skillů lehce upraví dmg, trošku se vylepší gemy a další srandy na boost dmg, tak je to v pytli. Odchod několika vývojářů mě taky spíš utvrzuje v tom, že se nějakých výraznějších změn nedočkáme.
Čas ukáže...
- dawemorraless
- Na-Krul
- Příspěvky:3027
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:DaweMorrales #2722
- Bydliště:Brno
Re: Patch 2.4.1
DD +1
LVL 99 galerie
HC grál
Unikáty / - Tyraels Might, Asteron iron ward
Sety /100%
Runy /100%
RW / -7 jah
D3 Poetarum
HC grál
Unikáty / - Tyraels Might, Asteron iron ward
Sety /100%
Runy /100%
RW / -7 jah
D3 Poetarum