Patch 2.4.0
Nejspíš ano, i když jisté to také ještě není. A má být ve dvou fázích. Nejprve spustí jen lehce upravený patch 2.3 na PTR. A tam prý by byli rádi, ať si více hráčů převede postavy na PTR. Pár dní na to pak nahodí patch 2.4.
Ideální situace bude úterý první fáze a ve čtvrtek 2.4. Ale třeba se jim to zase ještě zdrží.
hulkxxxl:
Tak to by byl dobrý úlet, kdyby to šlo opakovaně s tím, že tam původní upgrade zůstane. To by šel main stat úplně mimo rozsah :-)
Ideální situace bude úterý první fáze a ve čtvrtek 2.4. Ale třeba se jim to zase ještě zdrží.
hulkxxxl:
Tak to by byl dobrý úlet, kdyby to šlo opakovaně s tím, že tam původní upgrade zůstane. To by šel main stat úplně mimo rozsah :-)
Re: Patch 2.4.0
Tak toho co píšou ty hodnoty jsou nejmenší co bude zbraň, jewlery a nebo armoru potřebovat. Otázka jestli bude i nějaký vrchní limit.
Za druhé si myslím že to nepůjde do setu ne? Tak těch upgradu nebude tolik. Ale jako bonus to bude určitě dobré, hlavně pro ty kteří budou hrát jen s jedním upraveným setem litany
Odesláno z mého ZP952 pomocí Tapatalk
Za druhé si myslím že to nepůjde do setu ne? Tak těch upgradu nebude tolik. Ale jako bonus to bude určitě dobré, hlavně pro ty kteří budou hrát jen s jedním upraveným setem litany
Odesláno z mého ZP952 pomocí Tapatalk
Re: Patch 2.4.0
Bude to určitě i pro sety. Mě tedy ani nenapadlo, že to pro sety nebude (ale je pravda, že je tam zmíněno leg. item). Tohle jsem dohledal:
Senior Game Designer,Wyatt Cheng clarified that you can also augment Ancient set items as well, so this recipe works on any kind of Ancient item.
Ono bez setů by to vůbec nefungovalo na ten jejich záměr omezit vliv main statu z vysokého paragonu.
Horní limit nemá být.
Senior Game Designer,Wyatt Cheng clarified that you can also augment Ancient set items as well, so this recipe works on any kind of Ancient item.
Ono bez setů by to vůbec nefungovalo na ten jejich záměr omezit vliv main statu z vysokého paragonu.
Horní limit nemá být.
Re: Patch 2.4.0
Ja akorát nechápu jak toto zamezí vliv vysokého paragonu? Dyt stejně i oni budou mít o to víc mainstatu. Ba naopak ještě mnohem víc, protože mají vyšší gemy :-) Ja mam teď všechny gemy některé na max a zbytek od 65-70lvl tak je hodím na jinou postavu a jdu uogradovat znova :-D
A další věc, ten stash je pouze pro sezónu? Nebo i NS dostane aspoň jednu záložku?
Edit: takže když budu mít 13 legendárních gemů na 100lvl tak budu mít o 6500 mainstatu víc?
A další věc, ten stash je pouze pro sezónu? Nebo i NS dostane aspoň jednu záložku?
Edit: takže když budu mít 13 legendárních gemů na 100lvl tak budu mít o 6500 mainstatu víc?
Re: Patch 2.4.0
a to bude jedno jaky gemy vylevelujes? nebo se musi levelovat gemy ktere nosis pro dany charakter.
Cili pro dd - trapper, gogok, enforcer apod
Cili pro dd - trapper, gogok, enforcer apod
Buchis je death, ať žije herdek
Re: Patch 2.4.0
To bude jedno, s jakou kolik postavou můžeš hrát jakékoliv gemy.. Záleží na buildu co si vybereš
Re: Patch 2.4.0
Na typu leg. gemu nezáleží, budou jen jako materiál a záležet bude jen na jejich lvl.
A vliv main statu to opravdu o něco sníží pro vysoký paragon. To už je spočítané. Tak zkusím nástřel tady. Stručně je to dané tím, že je main stat ze všech zdrojů aditivní a výsledný procentuální rozdíl různých main statů pro různé velký PL je pak menší.
Vezmu co nejextrémnější srovnání (tedy co nejméne výhodné pro nižší paragon), v jiném se ten rozdíl může snížit ještě více. A vezmu lvl gemů pro 2.3. Ve 2.4 se sníží rozdíl lvl gemů, protože se o trochu sníží lvl speed GR solo x parta.
- Solo hráč PL800, main stat 10.000 (ani nevím kolik to přesně je, ale to je fuk, důležité je, že vezmu správný rozdíl za paragon)
- všechny leg. gemy pro augment an Ancient Legendary item bude mít dejme tomu 55 lvl (to je pro současný patch rychlovka)
- 4P hráč PL2000, main stat 16.000
- všechny leg. gemy pro augment an Ancient Legendary item bude mít dejme tomu 70lvl (už to si myslím, že bude časově mírně náročnější než 55lvl pro solo, ale když jsem řekl co nejméně výhodný pro nízký paragon, tak budiš)
Nárůst dmg a vezmu pro stejný počet áčkových itemů a to 10 kousků:
nárůst main stat za augment:
PL800: 10 * 5 * 55 = 2750
PL2000: 10 * 5 * 70 = 3500
patch 2.3: (1 + 16000/100) / (1 + 10000/100) = 1,594. Tedy PL2000 má za main stat o 59,4% vyšší dmg
patch 2.4: (1 + 19500/100) / (1 + 12750/100) = 1,525. Tedy PL2000 má za main stat o 52,5% vyšší dmg
I přes výrazně větší lvl gemů se navýšení dmg pro hráče s vysokým PL snížilo. A to jsem vzal extrém, že ten s nižším paragonem je navíc solo a bude mít nižší gemy.
Teď s trochu menším rozdílem gemů. Rozdíl gemů se sníží i pros solo hráče ve 2.4 a navíc i PL800 může zvyšovat gemy v partě, teď vezmu pro PL800 gemy na 65lvl:
PL800: 10 * 5 * 65 = 3250
PL2000: 10 * 5 * 70 = 3500
patch 2.4: (1 + 19500/100) / (1 + 13250/100) = 1,468. Tedy PL2000 má za main stat o 46,8% vyšší dmg. Tedy zase o něco menší rozdíl výsledné dmg.
A vliv main statu to opravdu o něco sníží pro vysoký paragon. To už je spočítané. Tak zkusím nástřel tady. Stručně je to dané tím, že je main stat ze všech zdrojů aditivní a výsledný procentuální rozdíl různých main statů pro různé velký PL je pak menší.
Vezmu co nejextrémnější srovnání (tedy co nejméne výhodné pro nižší paragon), v jiném se ten rozdíl může snížit ještě více. A vezmu lvl gemů pro 2.3. Ve 2.4 se sníží rozdíl lvl gemů, protože se o trochu sníží lvl speed GR solo x parta.
- Solo hráč PL800, main stat 10.000 (ani nevím kolik to přesně je, ale to je fuk, důležité je, že vezmu správný rozdíl za paragon)
- všechny leg. gemy pro augment an Ancient Legendary item bude mít dejme tomu 55 lvl (to je pro současný patch rychlovka)
- 4P hráč PL2000, main stat 16.000
- všechny leg. gemy pro augment an Ancient Legendary item bude mít dejme tomu 70lvl (už to si myslím, že bude časově mírně náročnější než 55lvl pro solo, ale když jsem řekl co nejméně výhodný pro nízký paragon, tak budiš)
Nárůst dmg a vezmu pro stejný počet áčkových itemů a to 10 kousků:
nárůst main stat za augment:
PL800: 10 * 5 * 55 = 2750
PL2000: 10 * 5 * 70 = 3500
patch 2.3: (1 + 16000/100) / (1 + 10000/100) = 1,594. Tedy PL2000 má za main stat o 59,4% vyšší dmg
patch 2.4: (1 + 19500/100) / (1 + 12750/100) = 1,525. Tedy PL2000 má za main stat o 52,5% vyšší dmg
I přes výrazně větší lvl gemů se navýšení dmg pro hráče s vysokým PL snížilo. A to jsem vzal extrém, že ten s nižším paragonem je navíc solo a bude mít nižší gemy.
Teď s trochu menším rozdílem gemů. Rozdíl gemů se sníží i pros solo hráče ve 2.4 a navíc i PL800 může zvyšovat gemy v partě, teď vezmu pro PL800 gemy na 65lvl:
PL800: 10 * 5 * 65 = 3250
PL2000: 10 * 5 * 70 = 3500
patch 2.4: (1 + 19500/100) / (1 + 13250/100) = 1,468. Tedy PL2000 má za main stat o 46,8% vyšší dmg. Tedy zase o něco menší rozdíl výsledné dmg.
Re: Patch 2.4.0
No dobře, tak jsi mě přemluvit :-) ale když se to vezme všeobecně tak o nic převratného nejde. Ale beru, že ti co mají tak velký PL musí mít výhodu :-)
Edit: jinak musím uznat, že jsi mě zde na fóru chyběl [emoji1]
Edit: jinak musím uznat, že jsi mě zde na fóru chyběl [emoji1]
Re: Patch 2.4.0
copy itMcT píše:že jsi mě zde na fóru chyběl
Od Tebe se vzdy clovek dozvi to co potrebuje.
Buchis je death, ať žije herdek
Re: Patch 2.4.0
To pochybuji, zatím je to mimo provoz.
Re: Patch 2.4.0
Konečně se využijí i ostatní gemy No už mam skoro všechny lvl 50 tak asi dam druhe kolo
Re: Patch 2.4.0
Ja som tiež začínal ako ponmiektorý tu s wizardom a bola to moja obľúbená postava, a tiež sa mi páčil firesbird set, preto som zvedavý ako to bude vyzerať...na officiálne stránky chodím pomerne často tak sledujem ako to bude vyzerať....určite to bude zaujímavá zmena...však posúďte sami
Wizard - Firebird's Finery
2p: When you die, a meteor falls from the sky and revives you. This effect has a 60 second cooldown
4p: Dealing Fire damage causes the enemy to take the same amount of damage over 3 seconds, stacking up to 3000% weapon damage as Fire per second. After reaching 3000% damage per second, the enemy will burn until they die
6p: Your damage is increased by 100% for each enemy that is burning. Elites that are burning increase your damage by 1500%
hlavne ten 6p bonus vyzera fakt veľmi zaujímavo...tiež je tam zmena na 2p sete a to cooldown reduction z 300s na 60s...uvidíme ako to bude vyzerať po PTR
ale myslím si že to bude hrateľné...ešte stále mám ten celý set tak nemusím aspoň od začiatku hľadať :-)
Wizard - Firebird's Finery
2p: When you die, a meteor falls from the sky and revives you. This effect has a 60 second cooldown
4p: Dealing Fire damage causes the enemy to take the same amount of damage over 3 seconds, stacking up to 3000% weapon damage as Fire per second. After reaching 3000% damage per second, the enemy will burn until they die
6p: Your damage is increased by 100% for each enemy that is burning. Elites that are burning increase your damage by 1500%
hlavne ten 6p bonus vyzera fakt veľmi zaujímavo...tiež je tam zmena na 2p sete a to cooldown reduction z 300s na 60s...uvidíme ako to bude vyzerať po PTR
ale myslím si že to bude hrateľné...ešte stále mám ten celý set tak nemusím aspoň od začiatku hľadať :-)
-
- Zhar the Mad
- Příspěvky:1641
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:goldeagle#2259
Re: Patch 2.4.0
V dalším pači bude na upgrade koukám implemetována nějak fantsy verze jadernýho mikroreaktůrku. Jsem zvědavej kam až zajdou.
Re: Patch 2.4.0
Nevite jak to bude s tim stash navic za absolvovani sezony? Pod pojmem absolvovani sezony si mam predstavit udelat lvl 70 nebo nejaky sezonni achievement? Dostanou takhle lidi stashe zpetne za probehnute 3 sezony?
GR SOLO ALL CHARS 80+ DONE
GR SOLO ALL CHARS 85+ IN PROGRESSION
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Kaindra-2514/career
GR SOLO ALL CHARS 85+ IN PROGRESSION
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Kaindra-2514/career
Re: Patch 2.4.0
Completing the 1st 4 chapters
Tzn. pro toho kdo sezónu nehraje je to mimo. Zpětně určitě nic nebude.
Tzn. pro toho kdo sezónu nehraje je to mimo. Zpětně určitě nic nebude.
Re: Patch 2.4.0
Chapters = pribeh?
GR SOLO ALL CHARS 80+ DONE
GR SOLO ALL CHARS 85+ IN PROGRESSION
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Kaindra-2514/career
GR SOLO ALL CHARS 85+ IN PROGRESSION
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Kaindra-2514/career
Re: Patch 2.4.0
Taky by mohli zvýšit počet kusů materiálů za splněné bounty. Současných 8 je nesmyslných, kdyby to bylo aspoň 10, aby jedno kolečko po actech dalo na dva reroly v kostce. Takto na 10 rerolů musím udělat 7x celé dokola. A pravděpodobnost, že z 10 pokusů padne něco slušného je hodně malá. A na to abych si obstaral materiál na 50-100 rerolů jsou potřeba hodiny čisté nudy . Když už řešili co s goldama, mohli tyto materiály dát ke koupi některému obchodníkovi.
Re: Patch 2.4.0
Navýšení dejme tomu, ale koupi nikdy. To by pak ty reroly byli "zadarmo"... Musíš si počkat zase nabl buff, ja tu nebyl ale co vím tak ostatní nafarmarili 1k + materiálu :-)
Edit : u bounty můžeš pěkně farmářit dead breths
Edit : u bounty můžeš pěkně farmářit dead breths
Re: Patch 2.4.0
Tak bounty a lovení klíčníků (+ Ubeři) je největší opruz co znám
V bounty se jen rychle běhá na split a nezabíjí co není nutné, fakt zábava. Klíčníci bez komentáře. A Ubeři? Taky jen zdržovačka, umřít se tam dá jen u Diabla A dost mi štve, že na craft Aughild potřebuju cennej bounty matroš a mizí při craftu ukrutně rychle
V bounty se jen rychle běhá na split a nezabíjí co není nutné, fakt zábava. Klíčníci bez komentáře. A Ubeři? Taky jen zdržovačka, umřít se tam dá jen u Diabla A dost mi štve, že na craft Aughild potřebuju cennej bounty matroš a mizí při craftu ukrutně rychle