
Jsem rad, ze v blizardu vedi co delaji, na rozdil od hracu, kteri furt kritizuji a vedi prd. A ze maji dlouhodobe plany jak hru ladi ...
(to co je videt treba na PTR je jen slaby odvar z toho, na cem interne pracuji nebo, co zkouseji)
A jsem prekvapeny, kolik toho za 2 mesice jsou schopni na tak komplexni hre udelat.
-----
Zkuste venovat par stovek hodin teorii her a hernich mechanismu a zkuste navrhnout nejaky uplne jednoduchy, ale funkcni system, pak se pochlubte vysledkem. Na balance neexistuji zadne zazracne formule, jen par zasadnich pravidel, jako
- pravidlo nuloveho souctu
- omezeni maximalnich hodnot
- nerfovani je pro hru a pro balanc lepsi nez buffovani (opak plati pro spokojenost hracu)
atp.
Zkuste si resit rovnici o 100 promennych a pak do ni pridat dalsi 2 promenne a behem pul dne to vybalancovat, aby vsech 100 moznych scenaru bylo zase vyrovnanych
a az o tom neco budete vedet tak piste konstruktivni prispevky, k tomu co by bylo fajn, tak jak obcas nekdo napise na US forum, pomlouvat nekoho/neco umi kazdy
(ja to zkousel, a ani po par stovkach/tisicich hodinach, behem par let, co jsem ve volnem case neco vymyslel, jsem nic zazracneho nevymyslel)
----
Nezavidim lidem v blizzu - museji mit pevny nervy, cist tolik bull#sh$tu a pak jit zpatky a delat na hre jak nejlip umi ... pani v pekarne by se z toho asi behem par dnu zhroutila, kdyby ji denne 100 lidi vycitalo jak jsou jeji rohliky malo slane, hodne slane, kazdy jinak dlouhy, ruzne tezke, nedopecene, pripecene, krive, nezajimave a az trapne nechutne a pak by chodili stejne kazdy den na rohliky znovu. To mistr pekar by s tim byl hotov raz dva, "nevoni ti? Tak at uz te tu nevidim, zer si treba srnci bobky a zkus jeste jednou projit temi dvermi, seznamis se s valeckem na testo"
