Šance na drop legendárek by korejci
Ja ring farmil na normal absolutne bez MF a mam tri z asi z 300 krabicek. Pokud nekomu z tisice krabicek nepadl, neni na tom nic divneho, je to proste hranicni pripad. Podobny jako kdyz vam v rulete padne 15x za sebou cervena. Nehledejte v te hre zadne spiknuti.
Odesláno z mého PC pomocí Firefix 29.0
Odesláno z mého PC pomocí Firefix 29.0
Re: Šance na drop legendárek by korejci
Joo, dva ucty, to je fakt dostatecne velky vzorek, abys z toho mohl neco vyvozovatsgtmajfoley píše:Vidim to ked hram s dvoma uctami...
Odesláno z mého PC pomocí Firefox 29.0
Re: Šance na drop legendárek by korejci
Tak podle paragon levelu asi ne, můj bych ti teda nepřál a to mám dost. Hodně lidí s PL kolem 100 měli obdobný gear, co mám na sobě za 1/3 času. RNG je uměle řízené Blizzem, tak jak oni chtějí, s tím souhlasím.sgtmajfoley píše:sanca na drop zhladiska odohrateho casu alebo paragon lvlu.
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
Re: Šance na drop legendárek by korejci
asi tak Arnolde . 2 účty, to už je sakra vzorek, myslím že i 1 a půl účtu by stačil na pěknou analýzu dropu ;-) .
je to haluz prostě, na DH už mám 3 části Marauder setu a pak už nepadlo ani prd...tak sem zase oprášil WD a olalááá 3x Helltooth, pak se ten progres nějak zastaví (mezi přestupem T1-T3) a trvá to dýl,ale to považuju za normální. Mask of Jeram padla z Kadily po nějakých 50ti BS, no někdo ju nemá do teď...naproti tomu Cindercoat sem ještě neviděl ani u mě, ani u nikoho z klanu a přitom vím, že je ho všude hodně a lidi ho rozkládají.
EDIT: Dava_C: Uměle řízené blizzem? proč by si proboha dávali takovou práci s nějakým skrytým mechanismem jak půlku svých chlebodárců s*at a půlku ne? to mi nedává smysl...
je to haluz prostě, na DH už mám 3 části Marauder setu a pak už nepadlo ani prd...tak sem zase oprášil WD a olalááá 3x Helltooth, pak se ten progres nějak zastaví (mezi přestupem T1-T3) a trvá to dýl,ale to považuju za normální. Mask of Jeram padla z Kadily po nějakých 50ti BS, no někdo ju nemá do teď...naproti tomu Cindercoat sem ještě neviděl ani u mě, ani u nikoho z klanu a přitom vím, že je ho všude hodně a lidi ho rozkládají.
EDIT: Dava_C: Uměle řízené blizzem? proč by si proboha dávali takovou práci s nějakým skrytým mechanismem jak půlku svých chlebodárců s*at a půlku ne? to mi nedává smysl...
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
-
- The Butcher
- Příspěvky:1231
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Firius#2998
Re: Šance na drop legendárek by korejci
Blizz nic neřídí, několikrát to blue potvrdil na ofic. fórech a myslím, že takto velká korporace obchodovaná na burze by si nedovolila kvůli tak banální věci lhát veřejnosti. Jen spousta lidí nechápe, jak funguje RNG a že prostě když jeden týden někomu něco nepadá, tak to hned neznamená, že se to za druhý týden nevymění. Ono i za měsíc hraní se nedají vyvodit jasné výsledky, jelikož ty pravděpodobnosti na drop legendárek jsou tak směšně malé (cca 1:5000 na white moba??), že aby člověk opravdu dostal rozumný vzorek, musel by mít cca miliony zabitých monster a to ještě v tuto chvíli nikdo v RoS nemá...
Re: Šance na drop legendárek by korejci
To, že někomu padá více a někomu méně je jasně daný fakt a to jak z krátkodobého tak i z dlouhodobého hlediska, stačí hrát v partě. Protože potřebují určitou skupinu lidí, kteří dělají gearu reklamu, aby se zbytek měl za čím honit a zároveň nechtějí, aby měli všichni vše. Už jen to, že určité předměty mají 10x vyšší šanci na drop např. (teď dám příklad z minulosti, kde je to nejmarkantnější a jasně prokazatelné, ale takových by se i v současnosti dalo najít desítky) Mempo s 6 a Spirit Stone, je přinejmenším zarážející, proč tomu tak je? A ani případy z minulosti, kde si lidi stěžovali na nízký droprate u Blizzu a ten interní kontrolou zjistil, že se opravdu droprate dostal mimo minimální hranici, poté jim to opravili a najednou jim začlo padat, nejsou (snad) vyjímkou, co jsem četl.
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
Re: Šance na drop legendárek by korejci
S těmi Loot Tables je to možný, přesně tohle jsem si myslel a vypozoroval, ono když vám padne 3x nebo 4x po sobě 2h meč a nebo taky 2x stejný amulet, tak to prostě není RNG. Akorát mě štve, že když mi padly setový věci, tak jsem měl jet dál. No nic, příště Jo a taky mi padli Ice Climbers a Wand of Woh, což by měly být málo pravděpodobnostní itemy, ale potion ještě žádnej.
Re: Šance na drop legendárek by korejci
No, veľké firmy klamú v oveľa závažnejších veciach, aj akcionárom, nielen ovciam čo chcú oholiť.firdecek píše:...myslím, že takto velká korporace obchodovaná na burze by si nedovolila kvůli tak banální věci lhát veřejnosti. ...
Re: Šance na drop legendárek by korejci
Bolo by dobré naštudovať zákon veľkých čísiel.c4llix píše:S těmi Loot Tables je to možný, přesně tohle jsem si myslel a vypozoroval, ono když vám padne 3x nebo 4x po sobě 2h meč a nebo taky 2x stejný amulet, tak to prostě není RNG. ...
Re: Šance na drop legendárek by korejci
Ve vanille jsem zabil přes 4m monster a nikdy mi napadlo Mempo s critem, nebo jakákoliv věc, kterou jsem kupoval na RMAH/AH, tedy top, ty tam dával Blizzard osobně.firdecek píše:Blizz nic neřídí, několikrát to blue potvrdil na ofic. fórech a myslím, že takto velká korporace obchodovaná na burze by si nedovolila kvůli tak banální věci lhát veřejnosti. Jen spousta lidí nechápe, jak funguje RNG a že prostě když jeden týden někomu něco nepadá, tak to hned neznamená, že se to za druhý týden nevymění. Ono i za měsíc hraní se nedají vyvodit jasné výsledky, jelikož ty pravděpodobnosti na drop legendárek jsou tak směšně malé (cca 1:5000 na white moba??), že aby člověk opravdu dostal rozumný vzorek, musel by mít cca miliony zabitých monster a to ještě v tuto chvíli nikdo v RoS nemá...
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
Re: Šance na drop legendárek by korejci
marian_r: Neboj, mám nastudováno http://cs.wikipedia.org/wiki/RNG
Re: Šance na drop legendárek by korejci
...." ono když vám padne 3x nebo 4x po sobě 2h meč a nebo taky 2x stejný amulet, tak to prostě není RNG"....
To si dovolím nesouhlasit....pokud ti na 6ti stěné kostce padne 2x stejné číslo,znamená to,že to není RNG? ale no tak....známe všichni význam této zkratky,když se tady tak často používá? Např. většina "shuffle" módů na přehrávačích NENÍ RNG,protože se to záměrně vyhýbá písničkám,který už hrály a "náhodně" vybírá ze zbytku....ale pokud by to bylo opravdu RNG,tak ti klidně pustí 3x za půl hodiny tu samou písničku,protože to tak prostě náhodně padlo....
EDIT....
To si dovolím nesouhlasit....pokud ti na 6ti stěné kostce padne 2x stejné číslo,znamená to,že to není RNG? ale no tak....známe všichni význam této zkratky,když se tady tak často používá? Např. většina "shuffle" módů na přehrávačích NENÍ RNG,protože se to záměrně vyhýbá písničkám,který už hrály a "náhodně" vybírá ze zbytku....ale pokud by to bylo opravdu RNG,tak ti klidně pustí 3x za půl hodiny tu samou písničku,protože to tak prostě náhodně padlo....
EDIT....
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Re: Šance na drop legendárek by korejci
Písal som zákon veľkých čísiel, nie RNG.
Re: Šance na drop legendárek by korejci
Já nechci vyvolávat flame, jen prostě té konsp. teorii o loot tables věřím. Prostě se mi nechce věřit, že když je šance na lege tak nízká, tak šance na vypadnutí toho 2h meče 3x za sebou je podle mě rovná nule. A to se mi stalo několikrát, akorát s jinýma itemama.
-
- The Butcher
- Příspěvky:1231
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Firius#2998
Re: Šance na drop legendárek by korejci
Přesně, co jsem psal výše..asi nebudu odpovídat na všechny posty, protože Seton to řekl z velké části za mě...Dava_C - proč mempo dříve padalo méně než spirit stone?? No protože je to kvalitnější předmět? I tady padají lepší věci méně často a tak je to správně přeci...Já vím, že ty chceš mít hned top věci a pak máš klid, ale ne každý je jako ty. Mimochodem, právě kvůli těm uplakánkům, co si v D3V stěžovali, že jim 5 hodin nic nepadlo, tak vyvinuli systém, který ti prostě naděli legendárku jednou za 2-3 hodiny...takže i tento argument neobstojí v RoS
Re: Šance na drop legendárek by korejci
No je pravda ze ten drop veci je ponekud zvlastni..porad mi dokola padaj 2h sworty..stejny bracery stejne posrany ringy...a to porad a porad dokola..nezbyvami nic jineho nez zkouset neco uklohnit u kovare....nebo zkusit stesti u mirci...ring z prvniho aktu padl vcelku rychle a i s dobrym rolem...a to jsem nemusel ani otevrit milion casek, ale stacilo cca 100 na 2 ringy. Co by me ale popravde zajimalo je rozdil frekvenci dropu v story modu a adventures...Moc se mi totiz nezda ze by blizz takhle zabil hru pridanim adventure modu, coz ted vsichni hrajou a jen litaj po bounty a riftech a nic jineho neresi..defakto se opakuji stale a ty same questy...kde vetsinou hrac ani nemasti potvory ale jde jen co nejrychleji splnit dany ukol coz je dle meho dost limitujici pro hru samotnou a muze se odrazit i na dropu itemu.V tomhle bych rekl ze to blizz urcite nejak zvazovat a vyrovnal to .Preci jen v adventure je mraky expu, mkraky goldu..padaj legendarky i kdyz sunky vetsinou...a ja dokonce i cetl ze treba eart set pro barbinu padl komplet jen ve story modu s dobrym rolem...
Re: Šance na drop legendárek by korejci
Jenže když máš na 6ti stěnné kostce 3x jedničku, 2x čtyřku a 1x šestku, tak už to není RNG jako na klasické kostce a takové "RNG" v diablu je, protože nemáš stejně velkou šanci na drop různých itemů. Kolikrát Vám spadl item, který nechcete (crap) a kolikrát který chcete (top item pro vaší klasu)? To bije do očí přece kluci.
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
Re: Šance na drop legendárek by korejci
Tak Loot tables určitě v nějaké podobně existovat budou. Nějakým způsobem konfigurovat drop musí a takhle by to bylo rozumné.
Zda jsou uvedené konkrétní tabulky pravdivé je už otázkou. Není vyloučeno, že by došlo k internímu úniku a přesně tak to je, ale také to tak být nemusí. Autoři toho postu s tou tabulkou určitě nemohli nic spočítat, protože na to nemohou mít potřebná data. I kdyby měli data za úplně všechny hráče RoS za celou dobu hraní, tak ani to by nestačilo k tomu, aby jim vyšla z takové statistiky stejná čísla pro různé itemy (byla by tam nějaká variace, i když by se to už při tak velkém vzorku dat mohlo blížit).
A pokud by to bylo z interního úniku dat od Blizzardu, tak je další otázkou pro jakou přesnou verzi to je, protože tyhle tabulky určitě budou mírně ladit během různých verzí.
Zda jsou uvedené konkrétní tabulky pravdivé je už otázkou. Není vyloučeno, že by došlo k internímu úniku a přesně tak to je, ale také to tak být nemusí. Autoři toho postu s tou tabulkou určitě nemohli nic spočítat, protože na to nemohou mít potřebná data. I kdyby měli data za úplně všechny hráče RoS za celou dobu hraní, tak ani to by nestačilo k tomu, aby jim vyšla z takové statistiky stejná čísla pro různé itemy (byla by tam nějaká variace, i když by se to už při tak velkém vzorku dat mohlo blížit).
A pokud by to bylo z interního úniku dat od Blizzardu, tak je další otázkou pro jakou přesnou verzi to je, protože tyhle tabulky určitě budou mírně ladit během různých verzí.
Re: Šance na drop legendárek by korejci
Už to psal firdecek dříve. To je přeci naprosto v pořádku, že lepší itemy mají menší šanci na drop. Právě tohle zajišťuje, že ty horší napadají hned každému (i když ani to není jistota) a postupně pak může postavu vylepšovat jak časem možná napadají i ty lepší předměty.Dava_C píše:Jenže když máš na 6ti stěnné kostce 3x jedničku, 2x čtyřku a 1x šestku, tak už to není RNG jako na klasické kostce a takové "RNG" v diablu je, protože nemáš stejně velkou šanci na drop různých itemů. Kolikrát Vám spadl item, který nechcete (crap) a kolikrát který chcete (top item pro vaší klasu)? To bije do očí přece kluci.
Kdyby padalo všechno se stejnou šancí, tak to celé bude postrádat smysl.
Re: Šance na drop legendárek by korejci
Viděl jsi tohle potvrzené někým od Blizzardu na battle net forech? Je klidně možné, že tam tento mechanismus opravdu je a pak je otázkou jak přesně funguje (jestli jen navyšováním šance na drop leg. narůstající dobou od padnutí předchozí nebo ještě jiným způsobem).firdecek píše:Mimochodem, právě kvůli těm uplakánkům, co si v D3V stěžovali, že jim 5 hodin nic nepadlo, tak vyvinuli systém, který ti prostě naděli legendárku jednou za 2-3 hodiny...takže i tento argument neobstojí v RoS
Já jen, že různých konspiračních teorií jsem na battle net fórech četl mraky a jediné co jsem viděl od někoho z Blizzardu zatím za post, tak co už jsi psal předtím, tedy že drop se vyhodnocuje ve chvíli zabití monstra. Ale nějak moc načtená fóra na battle netu nemám, proto se ptám.