Reaper of Souls: BETA

Všechno co se týká normální hry a nelze zařadit jinam.
Odpovědět
Casus
Gorebelly
Příspěvky:276
Re: Reaper of Souls: BETA

Příspěvek od Casus » 27.11.2013, 13:45 hod.

Do tyhle debaty se mi poustet nechce, vetsinou to k nicemu nevede. Ale pritomnost aukce podle me ma za nasledek ze musis zkrouhnout dropy, jinak se aukce floodne itemama a vsichni budou mit vsechno za pakatel. (bez soulbound systemu se to stejne pomalu casem stane) Cim vic zkrouhly dropy, tim horsi kvalitu hra bude mit, to nam D3 ukazalo. Nemam tuseni jak bude fungovat/nefungovat loot v RoS, ale horsi nez D3 to pro me nebude, D3 pro me totiz proste nefungovalo.

Xenter
Gorebelly
Příspěvky:315

Re: Reaper of Souls: BETA

Příspěvek od Xenter » 27.11.2013, 14:11 hod.

Rozhodl jsem se přidat i svoje poznatky.

Osobně jsem taky pro zrušení AH, poslední dobou ji už vůbec nepoužívám. Jak tu občas zaznělo, že na ní nikdo kupovat nemusí a podobně, to je na jednu stranu pravda, na druhou stranu je ale AH nastavená tak, že je pro mnoho hráčů mnohem jednodušší s ní překonat jakoukoliv výzvu nebo se za pár hodin dostat na MP10 s minimální investicí, a tak hráče k nákupu nepřímo nutí. Mnohokrát se mi potvrdilo, že hráči si nakoupí na AH věci, aniž by věděli rozdíl mezi jednotlivými Skilly postavy, nebo mezi rukavicemi a prstenem, popřípadě se nechají Rushnout hned na LVL60, aniž by si vůbec prošli příběh a herní mechanismy. Hlavní problém je tedy v tom, že se všichni snaží být nejlepší a neustále se musí s někým srovnávat a jde jim jen o to mít top equip nebo huntit expy, ale hře jako takové vůbec nerozumí a ani snad nechtějí. Potom je to pro ně nuda, protože tvůrci nepřidávají neustále nový endgame.

Sám jsem v začátcích na Hellu koupil zbraň co mi pomohla, ale zábava a radost ze hry šla okamžitě bokem. Zbraň jsem po chvíli prodal a doexpil jsem Barbara na Paragon 100, bez nakupování vybavení na sebe na aukci (po čase nebyl problém zvládat z dropu MP10, čemuž pak pomohly i crafty). Po celou dobu jsem progresoval s DPS a dalšímy staty, popřípadě měnil buildy abych se nějak posouval, ale pokud možno nezávisle na ostatních, jednoduše tak, že jsem si ty skilly prošel a dospěl k něčemu, co mě bude bavit. Možná je to taky tím, že většinou hraji sám a okolnosti mě nenutí nikam uhánět.
Mezi tím jsem na AH pouze prodával, popřípadě nakupoval suroviny na craft nebo vylepšoval Gemy. Jakmile jsem dojel v klidu barbara na max, řekl jsem si, že zkusím na AH nakoupit něco co mě boostne. Něco málo jsem koupil (tak 3-5 věcí), ale i tak nebyl nárůst nijak zvlášť vysoký a postava pro mě ztratila něco ze zábavnosti a znovu jsem za ni už od té doby nehrál.

Teď už na AH nekupuji ani neprodávám vůbec nic, jedu si od začátku postavy na SC, v budoucnu i na HC a je to o něčem zcela jiném. Člověk se pořád někam posouvá a to i na Infernu s vyšším paragonem. Sice nemám od začátku Inferna 250K DPS, ale na co? Aby mě ta hra přestala bavit a jezdil jako stroj CRYPT runy nebo podobně, to mě nebaví. Raději si procházím vše, včetně rozbíjení všeho možného a nejednou mi padla Legendárka ze stojanu, sudu nebo truhly a zase jsem se posunul dál.

Samozřejmě každému sedí něco jiného, ale já se rozhodl nehonit se jen za DPS nebo za Expy a hra mě pořád baví. Mám pocit že si spousta lidí právě aukcí nebo možná současným uspěchaným životním stylem, který se projevuje i v tom, že každý chce vše nej a hned, zbytečně snižuje zábavnost hry. K tomu rozhodně nepřispívá ani potřeba se pořád s někým srovnávat, potom se člověk snaží hrát jako ostatní, ale ne tak, jak by ho to bavilo.

Na datadisk se těším a pokud bude drop a vlastnosti předmětů dobře vybalancovaný, věřím tomu, že budu mít co dělat na dlouho dopředu. Minimálně nové legendární staty vypadají dobře a bude se zase experimentovat s buildy a tak dále. Rifty a Bounty jsou taky fajn, oživí to hru a bude opět více možnosti jak hrát. Občas se tu spekulovalo i o Ladderu - já bych ho nechtěl, resp. nehrál a vadilo by mi, kdyby případné non-ladder postavy byli nějak znevýhodněny třeba tím, že by jim padali jen omezené druhy legendárek. Uvidíme co z toho nakonec vznikne, ale současný dojem z RoS mám vcelku kladný.

Uživatelský avatar
Antabus
Burning Soul
Příspěvky:693
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Antabus#2689
Bydliště:Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Re: Reaper of Souls: BETA

Příspěvek od Antabus » 27.11.2013, 14:12 hod.

A já si myslím, že tu řešíte dost kraviny :) Přídam svoje. Blizz pouští kouskovitě nějaký info, beta je taky stále nějaký kusý info.Jak to vše zapadá do celku je opravdu věštění z koule. Dokud RoS nedostanu ve finální podobě se všema informacema a nejlepe s osobním důkladným ozkoušením, netroufám si odhadnout výsledek. Jelikož poslední měsíce v diablu osobně trávím na mp10 only challenge na HC, úspěšně farmím a hraju na inferno mp10 z našich party dropů, tak musím konstatovat, že v takový podobě diablo je velmi zabavná hra a je to důstojný nástupce D2. Mnoho do té doby nepoznanýho jsem se o hře dozvědel. Proto zprávy o výrazným omezení tradu mě nechávají klidným, už tak dávno hraju :) Beru na vědomí, že se nejedná o většinový styl hraní, ale musím říct, že ostatní si hru celkem ochuzují. Vidím to docela podobně, jak když tu lidi nadávají, že se na některý streamery nedá divat, že jen pomocí bugů probíhaj mapu jak blázni apod. D3 bez možnosti tradu je hodně silný rozhodnutí. Ale počkejme si. Pokud blizz zmákne LOOT 2.0, což je naprosto stěžejní věc v RoS a vše ostatní je jenom omáčka kolem pro větší vyblbnutí (zatím přijemná imho), třeba nám trade vůbec chybět nebude. Už ted víme o smart drops, víme, že si item můžeme upravit dle našich představ, víme, že nové legy vypadají fakt legendárně. Patche, hotfixy po vydání to jistí. Slovo finální verze vlastně u blizzu neexistuje.

marian_r
Doom Knight
Příspěvky:416
BattleTag:iAmTehLaw#2891

Re: Reaper of Souls: BETA

Příspěvek od marian_r » 27.11.2013, 14:53 hod.

Alfajk píše:
Ragnarok píše:Tak zase neco k Dataci:
Informace ohledne craft materialu. Nekdo se ptal, jak je to s craft materialem, ktery nyni mame. Blizzard se vyjadril asi takto:

"Vime, ze existuje moznost si vylepsovat material z nizsi na vyssi uroven". Tuto moznost jsme zvazovali, ale nakonec jsme zvolili jinou moznost. Craft material bude novy. Tedy, material, ktery ziskate rozbitim veci od 61-70 lvl je jiny. Ten predchozi nepujde povysit. Duvod je ten, ze se chceme vyhnout tomu, aby lide dnes ve velkem mnozsti nakoupili a uschovavali material pred prichodem datadisku."

Takze parada, ja vedel, ze to nemam sbirat :))
muzes me ukazat blue post? nerad bych svejch 10 000 craft matrose prodal a pak koukal jak puk :D
http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/8715392622

When Reaper of Soul goes live, the current plan is to convert your existing original crafting materials into what is currently the Inferno crafting tier, which will let people continue to craft all the items that they have access to now. Then once people start seeing new item tiers past level 61, those items will then be salvageable into new crafting materials that can be used to craft level 61 to 70 items.

Again, things may change, so this plan should not be considered as set in stone.

Uživatelský avatar
Seton
Na-Krul
Příspěvky:3456
BattleTag:Seton#2895

Re: Reaper of Souls: BETA

Příspěvek od Seton » 27.11.2013, 15:06 hod.

Xenter a Antabus to vlastně řekli za mě :) ....
Těším se každopádně na datáč a taky to bude zkouška vztahu s mladou :D :D.....jestli ona přežije první rok po vydání RoS tak už přežije všechno :D :D.
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Obrázek

Uživatelský avatar
bRZy
Quill Rat
Příspěvky:39
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:bRZy #1279

Re: Reaper of Souls: BETA

Příspěvek od bRZy » 27.11.2013, 15:07 hod.

me by bohate stacilo kdyby pridali 5.akt,legendarky,bounties a nejakej dalsi content
s lootem 2.0 a s vypnutim AH nesouhlasim..(nikdy sem nic z RMAH nekoupil)
koneckoncu uz me dost nastvalo kdyz nerfli inferno...1.0.3 s WD sem krajel diabla skoro pul hodiny :)
kdyz vidim ty smartdropy,tak mi to prijde uplne smesny...1x z ani nevim kolika dropu se staty nehodej postave co hraju a ani se to neda vytrejdovat..dyt je to uplne postaveny na hlavu...AH je sice kontroverzni zalezitost ale patri k D3,tak to proste je...prijde mi,ze to dost poukazuje na to ze blizz si moc nedokaze stat za svym...to se u D3 deje od zacatku

Drakkari
Burning Soul
Příspěvky:698
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Re: Reaper of Souls: BETA

Příspěvek od Drakkari » 27.11.2013, 15:16 hod.

s příchodem ros, už AH k D3 patřit nebude :D

Uživatelský avatar
HELLERcz
Diablo
Příspěvky:4296
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:HELLER#21462

Re: Reaper of Souls: BETA

Příspěvek od HELLERcz » 27.11.2013, 15:38 hod.

Gold trading disabled.

Kongor na to jen what the f... :D
Obrázek

Uživatelský avatar
Patho
Gorebelly
Příspěvky:309
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Patho#2188

Re: Reaper of Souls: BETA

Příspěvek od Patho » 27.11.2013, 15:47 hod.

Frozen vsetko si vystihol uplne idealne a presne, suhlasim s kazdou vetou!

btw, s tym levelingom postavy to bude naozaj tak, ze sa budee dat skakat medzi aktami/obtiaznostami?

Alfajk
Zhar the Mad
Příspěvky:1804
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Alfajk#2436

Re: Reaper of Souls: BETA

Příspěvek od Alfajk » 27.11.2013, 15:50 hod.

Ragnarok píše:....
kdy hodlas prestat brecet,ze ti zrusili AH? jsem myslel,ze uz te to pustilo...ocividne ne

jinak,wtf ty hotfixy - "The XP and Gold rewards from completing Bounties have been reduced; the new values at level 70 are 85,000 XP and 11,800 gold."
trosku malo,na 70 lvl,ne ? 11 800 goldu z asi 350k,nebo kolik

WulFgaR77
Minion of Destruction
Příspěvky:923
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Re: Reaper of Souls: BETA

Příspěvek od WulFgaR77 » 27.11.2013, 15:59 hod.

klasickej Blizz ... teď jim zas budou nadávat, že enchanty u mystica jsou drahý neadekvátně těm bonusům. ode zdi ke zdi ...

Dava_C
Ancient
Příspěvky:2377
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:avio#2489

Re: Reaper of Souls: BETA

Příspěvek od Dava_C » 27.11.2013, 15:59 hod.

85k xp a 11k goldů to je asi tak 5s hry

"ode zdi ke zdi je přesné" :)
Profil

PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔

Casus
Gorebelly
Příspěvky:276

Re: Reaper of Souls: BETA

Příspěvek od Casus » 27.11.2013, 16:31 hod.

Tohle jsem nikdy nepochopil. Jim ty cisla vymysli nejaky kravatak manager, co v zivote nehral zadnou hru? Nebo si hazou kostkou? ...

Alfajk
Zhar the Mad
Příspěvky:1804
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Alfajk#2436

Re: Reaper of Souls: BETA

Příspěvek od Alfajk » 27.11.2013, 16:34 hod.

stejnou otazku si pokladam hodne hodne dlouho,oni ty cisla proste tahaji z rukavu,to neni nejaka optimalizace,to je proste strileni od boku a doufaj,ze se trefej,treba
"Skill Rune - Living Lightning- Proc coefficient has been lowered from 0.2 to 0.042." ...tak proste vezmeme puvodni hodnotu,5x ji zmensime a uvidime,co se bude dit,kdyz to nepujde,tak ji zase 10x zvetsime...

WulFgaR77
Minion of Destruction
Příspěvky:923
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Re: Reaper of Souls: BETA

Příspěvek od WulFgaR77 » 27.11.2013, 16:48 hod.

hlavně, co tímhle fixem jako řeší ? všichni streameři jim už jasně ukázali základní bug v "diamond gemu", kde si každej nakliká nesmyslnej redukci cooldownů a dmg against elites ... Tak zas budem řešit "následek" místo "příčiny" ... jantaři
Naposledy upravil(a) WulFgaR77 dne 27.11.2013, 16:57 hod., celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Seton
Na-Krul
Příspěvky:3456
BattleTag:Seton#2895

Re: Reaper of Souls: BETA

Příspěvek od Seton » 27.11.2013, 16:52 hod.

Frozen píše:Já po tom co jsme si s klukama šli zahrát mp10 bez ah na americké servery, aby jsme to měli "čisté", tak už chci aby tu byl datadisk a zrušení aukce, protože to je pak úplně jiná hra......... Kolik lidí z Vás mělo např. Messerschmidt's Reaver v diablu 2? mě padl jeden jediný za 5 let hraní a to nemluvě o další spustě legendárních itemů co mi nikdy nepadli!
:D přesně tak! pamatuju na tu radost, když mi padl první Grandfather sword ! myslel sem, že si ucvrknu! a to nebylo po 2,3,9 měsících....to byla sakra doba! A poskládat dobrej set? to se člověk musel dost potit :)... dneska sou děcka prostě moc rozmlsaný....padne mu Manticore a jediná reakce? "Achjoooo, vždyť ani nemá 2 díry..." No to by člověk blil. Na druhou stranu, uznávám, že D3 drop jak je teď je prostě nějakej divnej....neslanej nemastnej....prostě divnej... :D
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Obrázek

Drakkari
Burning Soul
Příspěvky:698
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Re: Reaper of Souls: BETA

Příspěvek od Drakkari » 27.11.2013, 17:32 hod.

tak jistě že to je neslané, když změnili komplet obtížnosti, skilly, přidali OP legendárky, zdvojnásobili jim drop, zavedli nucený drop rare přes NV, nahodili craft, který má přímo konkurovat AH což znamená, že dali hráčům další OP itemy + starého RNG systému dropu se ani nedotkli, rare itemy nejsou na nynější D3 vůbec odladěné, ten loot 1.0 je nastaven na hru s původním infernem a né ke hře co je venku teď, je to hodně přes sebe, chce to komplet restart lootu, obtížnosti a doladit k tomu skilly postav, chce to ros :)

a hlavně to chce pořádný široký betatest aby vytáhli pořádná end game data a ne hru ladit podle prvních 13ti levelů a ještě bez toho aby vzali v potaz AH :D

Gold Eagle
Zhar the Mad
Příspěvky:1641
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:goldeagle#2259

Re: Reaper of Souls: BETA

Příspěvek od Gold Eagle » 27.11.2013, 17:41 hod.

Když tak vidím co Blizzard vyvádí s aktuálníma úpravama v betě, tak si jdu vydělat nějaký goldy do AH. Než to dle noliferů ponerfujou. I kfdyž bude zakázano mezi hráči tradovat goldy, tak aspoň budu mít goldy na nějakej craft. Zatímco ostatní ze snižených gold odměn obecně budou brečet, že nemaj 5 melounů na craft, když po měsíci farmení mají jen 4 melouny. Navíc to teď dle noliferů Blizzard nerfuje i krz skilly. No jen aby se pak půlka lidí nakonec nemodlila za vrácení AH. :D

Alfajk
Zhar the Mad
Příspěvky:1804
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Alfajk#2436

Re: Reaper of Souls: BETA

Příspěvek od Alfajk » 27.11.2013, 17:46 hod.

nemuzou se ridit podle dat,ktery nasbirali ted behem ty family bety,protoze z vetsi casti to rozdali prave noliferum,ktery farmej 20 hodin denne...teda alespon doufam,ze se tim nehodlaj ridit

Uživatelský avatar
Javurek
Warlord
Příspěvky:2713
Currenly, I'm playing:Diablo 2

Re: Reaper of Souls: BETA

Příspěvek od Javurek » 27.11.2013, 17:51 hod.

Ragnarok píše:Mozna jsem jedinej co si to mysli, ale vypnuti AH a temer znemoznit obchod je fail jak prase.
Nejsi jedinej :D Systém obchodu z Diabla 2 s jistejma modifikacema by byl nejlepší řešení. Jinak to bude zase fail jak píšeš.

A ještě k tomu že všichni prakticky chodí to stejné. Je to z důvodu že drop není tak rozmanitej jako v d2, je úplně jedno kde člověk farmí, nepotřebuje žádné znalosti toho co a kde padá s jakou pravděpodobností.

Odpovědět

Zpět na „Obecně“