Reaper of Souls: BETA
Do tyhle debaty se mi poustet nechce, vetsinou to k nicemu nevede. Ale pritomnost aukce podle me ma za nasledek ze musis zkrouhnout dropy, jinak se aukce floodne itemama a vsichni budou mit vsechno za pakatel. (bez soulbound systemu se to stejne pomalu casem stane) Cim vic zkrouhly dropy, tim horsi kvalitu hra bude mit, to nam D3 ukazalo. Nemam tuseni jak bude fungovat/nefungovat loot v RoS, ale horsi nez D3 to pro me nebude, D3 pro me totiz proste nefungovalo.
Re: Reaper of Souls: BETA
Rozhodl jsem se přidat i svoje poznatky.
Osobně jsem taky pro zrušení AH, poslední dobou ji už vůbec nepoužívám. Jak tu občas zaznělo, že na ní nikdo kupovat nemusí a podobně, to je na jednu stranu pravda, na druhou stranu je ale AH nastavená tak, že je pro mnoho hráčů mnohem jednodušší s ní překonat jakoukoliv výzvu nebo se za pár hodin dostat na MP10 s minimální investicí, a tak hráče k nákupu nepřímo nutí. Mnohokrát se mi potvrdilo, že hráči si nakoupí na AH věci, aniž by věděli rozdíl mezi jednotlivými Skilly postavy, nebo mezi rukavicemi a prstenem, popřípadě se nechají Rushnout hned na LVL60, aniž by si vůbec prošli příběh a herní mechanismy. Hlavní problém je tedy v tom, že se všichni snaží být nejlepší a neustále se musí s někým srovnávat a jde jim jen o to mít top equip nebo huntit expy, ale hře jako takové vůbec nerozumí a ani snad nechtějí. Potom je to pro ně nuda, protože tvůrci nepřidávají neustále nový endgame.
Sám jsem v začátcích na Hellu koupil zbraň co mi pomohla, ale zábava a radost ze hry šla okamžitě bokem. Zbraň jsem po chvíli prodal a doexpil jsem Barbara na Paragon 100, bez nakupování vybavení na sebe na aukci (po čase nebyl problém zvládat z dropu MP10, čemuž pak pomohly i crafty). Po celou dobu jsem progresoval s DPS a dalšímy staty, popřípadě měnil buildy abych se nějak posouval, ale pokud možno nezávisle na ostatních, jednoduše tak, že jsem si ty skilly prošel a dospěl k něčemu, co mě bude bavit. Možná je to taky tím, že většinou hraji sám a okolnosti mě nenutí nikam uhánět.
Mezi tím jsem na AH pouze prodával, popřípadě nakupoval suroviny na craft nebo vylepšoval Gemy. Jakmile jsem dojel v klidu barbara na max, řekl jsem si, že zkusím na AH nakoupit něco co mě boostne. Něco málo jsem koupil (tak 3-5 věcí), ale i tak nebyl nárůst nijak zvlášť vysoký a postava pro mě ztratila něco ze zábavnosti a znovu jsem za ni už od té doby nehrál.
Teď už na AH nekupuji ani neprodávám vůbec nic, jedu si od začátku postavy na SC, v budoucnu i na HC a je to o něčem zcela jiném. Člověk se pořád někam posouvá a to i na Infernu s vyšším paragonem. Sice nemám od začátku Inferna 250K DPS, ale na co? Aby mě ta hra přestala bavit a jezdil jako stroj CRYPT runy nebo podobně, to mě nebaví. Raději si procházím vše, včetně rozbíjení všeho možného a nejednou mi padla Legendárka ze stojanu, sudu nebo truhly a zase jsem se posunul dál.
Samozřejmě každému sedí něco jiného, ale já se rozhodl nehonit se jen za DPS nebo za Expy a hra mě pořád baví. Mám pocit že si spousta lidí právě aukcí nebo možná současným uspěchaným životním stylem, který se projevuje i v tom, že každý chce vše nej a hned, zbytečně snižuje zábavnost hry. K tomu rozhodně nepřispívá ani potřeba se pořád s někým srovnávat, potom se člověk snaží hrát jako ostatní, ale ne tak, jak by ho to bavilo.
Na datadisk se těším a pokud bude drop a vlastnosti předmětů dobře vybalancovaný, věřím tomu, že budu mít co dělat na dlouho dopředu. Minimálně nové legendární staty vypadají dobře a bude se zase experimentovat s buildy a tak dále. Rifty a Bounty jsou taky fajn, oživí to hru a bude opět více možnosti jak hrát. Občas se tu spekulovalo i o Ladderu - já bych ho nechtěl, resp. nehrál a vadilo by mi, kdyby případné non-ladder postavy byli nějak znevýhodněny třeba tím, že by jim padali jen omezené druhy legendárek. Uvidíme co z toho nakonec vznikne, ale současný dojem z RoS mám vcelku kladný.
Osobně jsem taky pro zrušení AH, poslední dobou ji už vůbec nepoužívám. Jak tu občas zaznělo, že na ní nikdo kupovat nemusí a podobně, to je na jednu stranu pravda, na druhou stranu je ale AH nastavená tak, že je pro mnoho hráčů mnohem jednodušší s ní překonat jakoukoliv výzvu nebo se za pár hodin dostat na MP10 s minimální investicí, a tak hráče k nákupu nepřímo nutí. Mnohokrát se mi potvrdilo, že hráči si nakoupí na AH věci, aniž by věděli rozdíl mezi jednotlivými Skilly postavy, nebo mezi rukavicemi a prstenem, popřípadě se nechají Rushnout hned na LVL60, aniž by si vůbec prošli příběh a herní mechanismy. Hlavní problém je tedy v tom, že se všichni snaží být nejlepší a neustále se musí s někým srovnávat a jde jim jen o to mít top equip nebo huntit expy, ale hře jako takové vůbec nerozumí a ani snad nechtějí. Potom je to pro ně nuda, protože tvůrci nepřidávají neustále nový endgame.
Sám jsem v začátcích na Hellu koupil zbraň co mi pomohla, ale zábava a radost ze hry šla okamžitě bokem. Zbraň jsem po chvíli prodal a doexpil jsem Barbara na Paragon 100, bez nakupování vybavení na sebe na aukci (po čase nebyl problém zvládat z dropu MP10, čemuž pak pomohly i crafty). Po celou dobu jsem progresoval s DPS a dalšímy staty, popřípadě měnil buildy abych se nějak posouval, ale pokud možno nezávisle na ostatních, jednoduše tak, že jsem si ty skilly prošel a dospěl k něčemu, co mě bude bavit. Možná je to taky tím, že většinou hraji sám a okolnosti mě nenutí nikam uhánět.
Mezi tím jsem na AH pouze prodával, popřípadě nakupoval suroviny na craft nebo vylepšoval Gemy. Jakmile jsem dojel v klidu barbara na max, řekl jsem si, že zkusím na AH nakoupit něco co mě boostne. Něco málo jsem koupil (tak 3-5 věcí), ale i tak nebyl nárůst nijak zvlášť vysoký a postava pro mě ztratila něco ze zábavnosti a znovu jsem za ni už od té doby nehrál.
Teď už na AH nekupuji ani neprodávám vůbec nic, jedu si od začátku postavy na SC, v budoucnu i na HC a je to o něčem zcela jiném. Člověk se pořád někam posouvá a to i na Infernu s vyšším paragonem. Sice nemám od začátku Inferna 250K DPS, ale na co? Aby mě ta hra přestala bavit a jezdil jako stroj CRYPT runy nebo podobně, to mě nebaví. Raději si procházím vše, včetně rozbíjení všeho možného a nejednou mi padla Legendárka ze stojanu, sudu nebo truhly a zase jsem se posunul dál.
Samozřejmě každému sedí něco jiného, ale já se rozhodl nehonit se jen za DPS nebo za Expy a hra mě pořád baví. Mám pocit že si spousta lidí právě aukcí nebo možná současným uspěchaným životním stylem, který se projevuje i v tom, že každý chce vše nej a hned, zbytečně snižuje zábavnost hry. K tomu rozhodně nepřispívá ani potřeba se pořád s někým srovnávat, potom se člověk snaží hrát jako ostatní, ale ne tak, jak by ho to bavilo.
Na datadisk se těším a pokud bude drop a vlastnosti předmětů dobře vybalancovaný, věřím tomu, že budu mít co dělat na dlouho dopředu. Minimálně nové legendární staty vypadají dobře a bude se zase experimentovat s buildy a tak dále. Rifty a Bounty jsou taky fajn, oživí to hru a bude opět více možnosti jak hrát. Občas se tu spekulovalo i o Ladderu - já bych ho nechtěl, resp. nehrál a vadilo by mi, kdyby případné non-ladder postavy byli nějak znevýhodněny třeba tím, že by jim padali jen omezené druhy legendárek. Uvidíme co z toho nakonec vznikne, ale současný dojem z RoS mám vcelku kladný.
- Antabus
- Burning Soul
- Příspěvky:693
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Antabus#2689
- Bydliště:Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Reaper of Souls: BETA
A já si myslím, že tu řešíte dost kraviny Přídam svoje. Blizz pouští kouskovitě nějaký info, beta je taky stále nějaký kusý info.Jak to vše zapadá do celku je opravdu věštění z koule. Dokud RoS nedostanu ve finální podobě se všema informacema a nejlepe s osobním důkladným ozkoušením, netroufám si odhadnout výsledek. Jelikož poslední měsíce v diablu osobně trávím na mp10 only challenge na HC, úspěšně farmím a hraju na inferno mp10 z našich party dropů, tak musím konstatovat, že v takový podobě diablo je velmi zabavná hra a je to důstojný nástupce D2. Mnoho do té doby nepoznanýho jsem se o hře dozvědel. Proto zprávy o výrazným omezení tradu mě nechávají klidným, už tak dávno hraju Beru na vědomí, že se nejedná o většinový styl hraní, ale musím říct, že ostatní si hru celkem ochuzují. Vidím to docela podobně, jak když tu lidi nadávají, že se na některý streamery nedá divat, že jen pomocí bugů probíhaj mapu jak blázni apod. D3 bez možnosti tradu je hodně silný rozhodnutí. Ale počkejme si. Pokud blizz zmákne LOOT 2.0, což je naprosto stěžejní věc v RoS a vše ostatní je jenom omáčka kolem pro větší vyblbnutí (zatím přijemná imho), třeba nám trade vůbec chybět nebude. Už ted víme o smart drops, víme, že si item můžeme upravit dle našich představ, víme, že nové legy vypadají fakt legendárně. Patche, hotfixy po vydání to jistí. Slovo finální verze vlastně u blizzu neexistuje.
TreshSocket a Magic Find - Tresh socket - testování účinnosti magic findu
HC grál (-5) - TM, ZOD, MSL, Cranium Basher, Torch of Iro
MELEE only Turnaj - Březen 2021 -vice ZDE
HC grál (-5) - TM, ZOD, MSL, Cranium Basher, Torch of Iro
MELEE only Turnaj - Březen 2021 -vice ZDE
Re: Reaper of Souls: BETA
http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/8715392622Alfajk píše:muzes me ukazat blue post? nerad bych svejch 10 000 craft matrose prodal a pak koukal jak pukRagnarok píše:Tak zase neco k Dataci:
Informace ohledne craft materialu. Nekdo se ptal, jak je to s craft materialem, ktery nyni mame. Blizzard se vyjadril asi takto:
"Vime, ze existuje moznost si vylepsovat material z nizsi na vyssi uroven". Tuto moznost jsme zvazovali, ale nakonec jsme zvolili jinou moznost. Craft material bude novy. Tedy, material, ktery ziskate rozbitim veci od 61-70 lvl je jiny. Ten predchozi nepujde povysit. Duvod je ten, ze se chceme vyhnout tomu, aby lide dnes ve velkem mnozsti nakoupili a uschovavali material pred prichodem datadisku."
Takze parada, ja vedel, ze to nemam sbirat )
When Reaper of Soul goes live, the current plan is to convert your existing original crafting materials into what is currently the Inferno crafting tier, which will let people continue to craft all the items that they have access to now. Then once people start seeing new item tiers past level 61, those items will then be salvageable into new crafting materials that can be used to craft level 61 to 70 items.
Again, things may change, so this plan should not be considered as set in stone.
Re: Reaper of Souls: BETA
Xenter a Antabus to vlastně řekli za mě ....
Těším se každopádně na datáč a taky to bude zkouška vztahu s mladou .....jestli ona přežije první rok po vydání RoS tak už přežije všechno .
Těším se každopádně na datáč a taky to bude zkouška vztahu s mladou .....jestli ona přežije první rok po vydání RoS tak už přežije všechno .
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Re: Reaper of Souls: BETA
me by bohate stacilo kdyby pridali 5.akt,legendarky,bounties a nejakej dalsi content
s lootem 2.0 a s vypnutim AH nesouhlasim..(nikdy sem nic z RMAH nekoupil)
koneckoncu uz me dost nastvalo kdyz nerfli inferno...1.0.3 s WD sem krajel diabla skoro pul hodiny
kdyz vidim ty smartdropy,tak mi to prijde uplne smesny...1x z ani nevim kolika dropu se staty nehodej postave co hraju a ani se to neda vytrejdovat..dyt je to uplne postaveny na hlavu...AH je sice kontroverzni zalezitost ale patri k D3,tak to proste je...prijde mi,ze to dost poukazuje na to ze blizz si moc nedokaze stat za svym...to se u D3 deje od zacatku
s lootem 2.0 a s vypnutim AH nesouhlasim..(nikdy sem nic z RMAH nekoupil)
koneckoncu uz me dost nastvalo kdyz nerfli inferno...1.0.3 s WD sem krajel diabla skoro pul hodiny
kdyz vidim ty smartdropy,tak mi to prijde uplne smesny...1x z ani nevim kolika dropu se staty nehodej postave co hraju a ani se to neda vytrejdovat..dyt je to uplne postaveny na hlavu...AH je sice kontroverzni zalezitost ale patri k D3,tak to proste je...prijde mi,ze to dost poukazuje na to ze blizz si moc nedokaze stat za svym...to se u D3 deje od zacatku
Re: Reaper of Souls: BETA
s příchodem ros, už AH k D3 patřit nebude
Re: Reaper of Souls: BETA
Gold trading disabled.
Kongor na to jen what the f...
Kongor na to jen what the f...
Re: Reaper of Souls: BETA
Frozen vsetko si vystihol uplne idealne a presne, suhlasim s kazdou vetou!
btw, s tym levelingom postavy to bude naozaj tak, ze sa budee dat skakat medzi aktami/obtiaznostami?
btw, s tym levelingom postavy to bude naozaj tak, ze sa budee dat skakat medzi aktami/obtiaznostami?
Re: Reaper of Souls: BETA
kdy hodlas prestat brecet,ze ti zrusili AH? jsem myslel,ze uz te to pustilo...ocividne neRagnarok píše:....
jinak,wtf ty hotfixy - "The XP and Gold rewards from completing Bounties have been reduced; the new values at level 70 are 85,000 XP and 11,800 gold."
trosku malo,na 70 lvl,ne ? 11 800 goldu z asi 350k,nebo kolik
Re: Reaper of Souls: BETA
klasickej Blizz ... teď jim zas budou nadávat, že enchanty u mystica jsou drahý neadekvátně těm bonusům. ode zdi ke zdi ...
Re: Reaper of Souls: BETA
85k xp a 11k goldů to je asi tak 5s hry
"ode zdi ke zdi je přesné"
"ode zdi ke zdi je přesné"
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
Re: Reaper of Souls: BETA
Tohle jsem nikdy nepochopil. Jim ty cisla vymysli nejaky kravatak manager, co v zivote nehral zadnou hru? Nebo si hazou kostkou? ...
Re: Reaper of Souls: BETA
stejnou otazku si pokladam hodne hodne dlouho,oni ty cisla proste tahaji z rukavu,to neni nejaka optimalizace,to je proste strileni od boku a doufaj,ze se trefej,treba
"Skill Rune - Living Lightning- Proc coefficient has been lowered from 0.2 to 0.042." ...tak proste vezmeme puvodni hodnotu,5x ji zmensime a uvidime,co se bude dit,kdyz to nepujde,tak ji zase 10x zvetsime...
"Skill Rune - Living Lightning- Proc coefficient has been lowered from 0.2 to 0.042." ...tak proste vezmeme puvodni hodnotu,5x ji zmensime a uvidime,co se bude dit,kdyz to nepujde,tak ji zase 10x zvetsime...
Re: Reaper of Souls: BETA
hlavně, co tímhle fixem jako řeší ? všichni streameři jim už jasně ukázali základní bug v "diamond gemu", kde si každej nakliká nesmyslnej redukci cooldownů a dmg against elites ... Tak zas budem řešit "následek" místo "příčiny" ... jantaři
Naposledy upravil(a) WulFgaR77 dne 27.11.2013, 16:57 hod., celkem upraveno 1 x.
Re: Reaper of Souls: BETA
přesně tak! pamatuju na tu radost, když mi padl první Grandfather sword ! myslel sem, že si ucvrknu! a to nebylo po 2,3,9 měsících....to byla sakra doba! A poskládat dobrej set? to se člověk musel dost potit ... dneska sou děcka prostě moc rozmlsaný....padne mu Manticore a jediná reakce? "Achjoooo, vždyť ani nemá 2 díry..." No to by člověk blil. Na druhou stranu, uznávám, že D3 drop jak je teď je prostě nějakej divnej....neslanej nemastnej....prostě divnej...Frozen píše:Já po tom co jsme si s klukama šli zahrát mp10 bez ah na americké servery, aby jsme to měli "čisté", tak už chci aby tu byl datadisk a zrušení aukce, protože to je pak úplně jiná hra......... Kolik lidí z Vás mělo např. Messerschmidt's Reaver v diablu 2? mě padl jeden jediný za 5 let hraní a to nemluvě o další spustě legendárních itemů co mi nikdy nepadli!
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Re: Reaper of Souls: BETA
tak jistě že to je neslané, když změnili komplet obtížnosti, skilly, přidali OP legendárky, zdvojnásobili jim drop, zavedli nucený drop rare přes NV, nahodili craft, který má přímo konkurovat AH což znamená, že dali hráčům další OP itemy + starého RNG systému dropu se ani nedotkli, rare itemy nejsou na nynější D3 vůbec odladěné, ten loot 1.0 je nastaven na hru s původním infernem a né ke hře co je venku teď, je to hodně přes sebe, chce to komplet restart lootu, obtížnosti a doladit k tomu skilly postav, chce to ros
a hlavně to chce pořádný široký betatest aby vytáhli pořádná end game data a ne hru ladit podle prvních 13ti levelů a ještě bez toho aby vzali v potaz AH
a hlavně to chce pořádný široký betatest aby vytáhli pořádná end game data a ne hru ladit podle prvních 13ti levelů a ještě bez toho aby vzali v potaz AH
-
- Zhar the Mad
- Příspěvky:1641
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:goldeagle#2259
Re: Reaper of Souls: BETA
Když tak vidím co Blizzard vyvádí s aktuálníma úpravama v betě, tak si jdu vydělat nějaký goldy do AH. Než to dle noliferů ponerfujou. I kfdyž bude zakázano mezi hráči tradovat goldy, tak aspoň budu mít goldy na nějakej craft. Zatímco ostatní ze snižených gold odměn obecně budou brečet, že nemaj 5 melounů na craft, když po měsíci farmení mají jen 4 melouny. Navíc to teď dle noliferů Blizzard nerfuje i krz skilly. No jen aby se pak půlka lidí nakonec nemodlila za vrácení AH.
Re: Reaper of Souls: BETA
nemuzou se ridit podle dat,ktery nasbirali ted behem ty family bety,protoze z vetsi casti to rozdali prave noliferum,ktery farmej 20 hodin denne...teda alespon doufam,ze se tim nehodlaj ridit
Re: Reaper of Souls: BETA
Nejsi jedinej Systém obchodu z Diabla 2 s jistejma modifikacema by byl nejlepší řešení. Jinak to bude zase fail jak píšeš.Ragnarok píše:Mozna jsem jedinej co si to mysli, ale vypnuti AH a temer znemoznit obchod je fail jak prase.
A ještě k tomu že všichni prakticky chodí to stejné. Je to z důvodu že drop není tak rozmanitej jako v d2, je úplně jedno kde člověk farmí, nepotřebuje žádné znalosti toho co a kde padá s jakou pravděpodobností.