Loot 2.0, fanmade patch

Všechno co se týká normální hry a nelze zařadit jinam.
Uživatelský avatar
Ragnarok
Gorebelly
Příspěvky:252
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Ragnarok#2825
Re: Loot 2.0, fanmade patch

Příspěvek od Ragnarok » 24.07.2013, 08:13 hod.

Dlouho jsem ted Diablo 3 nesledoval. Asi tak pul roku tu hru poustim dost sporadicky (max jednou za 14 dni, max 1 hodina). Vetsina kamaradu, ktere jsem tam mel, tak odesla.
Jestli ten loot 2.0 chteji udelat az v roce 2014, tak kdo jim to proboha bude hrat? Krasne dynamickej system boje nevynahradi zmrsenej endgame. Koukam, ze sliby (po odchodu Jaye Willsona) o tom, ze budou patche a vyvoj hry vice akcni se nejak nenaplnily :)
Ta hra nutne potrebuje datadisk (novy charakter), automaticky generovanu lokaci s konecnym bossem a jistym zajimavym dropem. Vylepseni kovare, noveho artisana, zmena skillu, nove setovky, legendarky atd. Lidi jim rikaji porad tu samou vec dokola a porad k nicemu. Jestli nadchazejici Blizzcon bude jen o D3 na konzolich, tak je to asi vazne v haji. Alespon me ten zmrseny endgame vylecil ze zavislosti na Diablu, za coz jim v podstate patri me diky :))
Kouzelníci všech zemí, spojte se!
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Ragn ... o/36058370

Uživatelský avatar
esopeso
Doom Knight
Příspěvky:479
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Esopeso#2983

Re: Loot 2.0, fanmade patch

Příspěvek od esopeso » 24.07.2013, 10:04 hod.

ZOMB píše:
esopeso: Podle mě za pár let oznámí vydání dalšího dílu Diabla, a podle mých výpočtů se ho dočkáme za 35 let ;)

Programos: Já to mám naopak. Inferno bylo na začátku zábavné, protože se muselo dlouho expit v actu 1, abys to v actu 2 vůbec zvládal... byla to motivace, přirozený cíl, kam se dostat... nejlepší věci totiž padaly v actu 4, horší v actu 3, ještě horší v actu 2, a v actu 1 dropovaly dobré věci nejméně často... tenhle systém se mi líbil, Monster Power ho vážně nenahradí :ble:

...ale co člověk, to jiný názor ;)

No to doufam že nechaj diabla mrtvého protože další sprzněnej díl snad teamu v blizzu nedovolí :-D

Každá fáze hry měla něco do sebe. Co se týka té obtížnosti a dropu se to více podobalo dříve D2 než teď :-)
Obtížnost měli nechat ale drop rozdělit do všech aktu.
Oni ty lamy proste to dobry odstraní nebo nahradí necím jinym. Oni proste nemuzou debílci spojit ty dobre veci pospolu a udelat kvalitní produkt. Ja nevim voe oni maj zpetnou vazbu od hracu jako skoro zadna jina hra a porad ctu odpovedi : zamyslime se nad tim , uvidime, velice brzy atd...FCK OFF :oops:
Obrázek
Diablo uložen v ledu , jedu si SC,TR,BS,FiFu,lol,BF3

Uživatelský avatar
Programos
Minion of Destruction
Příspěvky:810
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Programos#2804
Bydliště:Bystřice n.P.
Kontaktovat uživatele:

Re: Loot 2.0, fanmade patch

Příspěvek od Programos » 24.07.2013, 10:17 hod.

Piglampa píše:Souhlasím se ZOMBEM.
Na zacatku to bylo zabavne,gear mel smysl,neslo jen o cc,cd a ls,ale i o resisty,hp a loh.
Stit byl hodne potrebny,ted je jen k smichu.MP ten nema smysl stejen jako paragon-zvyseni mf a gf na nefunkcni itemizaci,fakt dobry napad :roll: ,
o zvyseni hp monster nemluve.

Opravdu? Bylo? Melo to smysl?
-1 nejvic crap legendary za 300 hodin prace a odrikani?
-melle chary si neskrtli
-zabit beliala byli schopni lidi s hodne Eckama, 4 monkove v parte(hned potom se to opravilo) a pak to byli wizzove s bugnutym armorem, 3k hp a LoH
-nejlepsi itemy byly magic, ktere se prodavali i za miliony (moc dobre si pamatuju protahnuti do jinyho aktu a chozeni furt jednoho uniq)
-nejefektivnejsi farma znamenala tahat za sebou tyraela aby to zabijel(ale to bylo hodne davno po predchazejicich bodech)

Beliala jsem sice progressoval cely tyden. Ale na shiftu mam do dneska vyritou ryhu od nechtu kterej mi stihl behem progressu narust. Uz mi z toho magorilo a nebyla to ani zabava, ani nic co by ji pripominalo.

Nebudte slepi.
Inu, co k tomu rict.... Programos#2804

firdecek
The Butcher
Příspěvky:1231
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Firius#2998

Re: Loot 2.0, fanmade patch

Příspěvek od firdecek » 24.07.2013, 11:18 hod.

Tato diskuze je jasný důkaz toho, jak lidé zapomínají a že nikdy nebudou všichni happy. Na začátku se nadávalo, že je to těžké, že je to nevyrovnané, že jsou všichni otrávení jen z A1 na inferno a hlavně, že drop rates pro A1 jsou strašně nízké. Pak to nerfli, všichni byli chvíli happy a pak zase nadávali na to, že legendárky jsou nevyrovnané a nepadají. Tak to nerfli a udělali legendárky lepší a aby padaly častěji (ale brimstones). Pak ale lidi nadávali, že je nebaví farmit A3, jelikož je jediný plný mobů a rozhodně nejefektivnější na farmu a XP. Tak tedy naboudchali mobíky i do jiných aktů. Lidi ale zase nadávají, jelikož můžou zvolit obtížnost a hrát jakýkoliv akt, ale to je zase nebaví, protože nemají pocit z toho, že dělají progress v příběhu - takže by se zase měla udělat uber obtížnost MP-X..ale to jsme zase na začátku - opět by po chvíli zase byly hlasy, že je to moc těžké a že se nemohou hráči dostat dál :-DDDDD

Já si tedy nemyslím, že by Blizz něco kazil, spíš dělal různá rozhodnutí a každé je dvousečné, jelikož jsou tu jak casuálové, kteří mají rádi nižší obtížnost a tak i také drsní D3 harcovníci, co rádi překovávají limity a hrajou 5h denně..tyto skupiny není možné uspokojit stejně a s jednou hrou...

Piglampa
Wraith
Příspěvky:138
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Piglampa#2909

Re: Loot 2.0, fanmade patch

Příspěvek od Piglampa » 24.07.2013, 11:41 hod.

-1 nejvic crap legendary za 300 hodin prace a odrikani? -diky smysluplnemu progressu,me legendarky byly ukradene stejne jako ostatnim lidem,
zalezelo na postupu v aktech.
-melle chary si neskrtli-nejen ze si skrtli,ale dalo se to dat solo bez ah,tak jsem to hral a dostal se k diablovi pred patchem 1.03
kdyz jsem dostaval ikacka,tak to bylo vzdy jen z pomalych abilit,kterym se dalo vyhnout viz butcher a jeho silna pomala rana,na to stacilo zapnout serenity nebo lepe uhnout trochu stranou,u beliala na breath stacilo puzit serenity nebo kdyz nebylo cd,tak stacilo pouzit Seven-Sided Strike a preskocil jsi to, u diabla pred patchem 1.03 kdy fire pool me instantil,taky stacilo pouzit blind,kdyz zvedal ruce,aby vykouzli pool.
Stacilo se to jen naucit pouzivat a vymyslet vhodnou taktiku,ne jako ted kdyz se musis starat jen o nejvyssi dps,aby jsi mel vetsi sanci na brimstone a
mobove umiraji jen na zly pohled.

Mam rad progress a ne jen nekonecne farmeni,ktere nedava smysl,protoze lepsi loot me nikam nepsune,jen na zebricku diabloprogress.
Jak napsal firdeek:nekdo ma rad jen nekonecne zabjeni mobu zlym pohledlem a nekdo ma rad progress.

Uživatelský avatar
Programos
Minion of Destruction
Příspěvky:810
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Programos#2804
Bydliště:Bystřice n.P.
Kontaktovat uživatele:

Re: Loot 2.0, fanmade patch

Příspěvek od Programos » 24.07.2013, 11:49 hod.

Presne jak rikas. Diablo 2 pro me vzdycky byla oddechovka - u ktere jsem klidne vydrzel cely den :D - a bavila me i na hell a to bez itemu nebyla zase takova sranda. V D3 se balanc obtiznost vs zabava moc nepovedl. Ale D3 je ve fazi, kdy me konecne bavi.
Lidi co zacali hrat az po nerfu to vidi jinak.
HC hraci to vidi jinak
SC hraci to vidi jinak
nerdi to vidi jinak
etc.
etc..
etc...


Ano, psal jsem melle chary ale v hlave jsem mel spis Barbara, toho uz mi nevymluvis, ten byl bez nekonecne farmy nehratelny. Taky nechapu jak si mohl mit dost DPS na solo nez chytly elitky enrage s tim, ze si musel hrat full tank monka. Proste s*it.

Sam sem hral DH, tudiz jsem to mel jednodussi nez ostatni, ale i tak, byla to katastrofa a progress hroznej, barbaru mi bylo opravdu lito.
Inu, co k tomu rict.... Programos#2804

Piglampa
Wraith
Příspěvky:138
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Piglampa#2909

Re: Loot 2.0, fanmade patch

Příspěvek od Piglampa » 24.07.2013, 12:37 hod.

Snadno nedaval jsem je,tak jsem jim zdrhal.Zabijel jsem hlavne bile moby,az jsem mel dostatecny gear,tak pak elitky z 1.aktu o NV stacky mi neslo,stejne sem to kvuli bossum a jinym grupam casto menil skilly,kdyby aspon udelali ze NV se neztrati pri zmene skillu.Butchera jsme zabil s 8kdps a myslim ze s 16k hp-hlavni problem byl enrage,pri jeho vetsich ranach jsme odbihal,pak jsem si vsiml,ze staci jen trochu uhnout stranou a muzu ho stale mlatit,to mi stejne k jeho zabiti nestacilo,tak jsem se musel naucit spravne pouzivat blind,aby mi neodbihl,..ale ten pocit po takvem progressu byl uchvatny,mel jsem obrovskou radost z jeho zabiti,takove pocity novy hrac uz nepozna.
A nehral jsem full tanka,ale dual spec s mantrou na dodge a armor.Dali se i odlakat skupiny,ted je to pro me hrozne hlavne s vetsi hustotou nebavi me zabijet tuny monster,radsi mam malo mobu a taktizovani,odlakavani,...
Mel jsem hodne dodge,kdyz jsem dostal ranu,dal jsem si potku,pripadne serenity nebo puzil blind nebo sevend strike se stunem.

Uživatelský avatar
Programos
Minion of Destruction
Příspěvky:810
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Programos#2804
Bydliště:Bystřice n.P.
Kontaktovat uživatele:

Re: Loot 2.0, fanmade patch

Příspěvek od Programos » 24.07.2013, 13:02 hod.

Nevyznam se v cislech patchu. Ale Inferno s NV uz bylo nerfnute, ne?
Inu, co k tomu rict.... Programos#2804

Uživatelský avatar
esopeso
Doom Knight
Příspěvky:479
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Esopeso#2983

Re: Loot 2.0, fanmade patch

Příspěvek od esopeso » 24.07.2013, 13:03 hod.

Programos píše:
Ano, psal jsem melle chary ale v hlave jsem mel spis Barbara, toho uz mi nevymluvis, ten byl bez nekonecne farmy nehratelny. Taky nechapu jak si mohl mit dost DPS na solo nez chytly elitky enrage s tim, ze si musel hrat full tank monka. Proste s*it.

Sam sem hral DH, tudiz jsem to mel jednodussi nez ostatni, ale i tak, byla to katastrofa a progress hroznej, barbaru mi bylo opravdu lito.
Nevim tedy co si hral ale ja hral vyhradne do 1.3.0 solo barba jako only char pouzitelnej na infernu :roll:
Obrázek
Diablo uložen v ledu , jedu si SC,TR,BS,FiFu,lol,BF3

Uživatelský avatar
Programos
Minion of Destruction
Příspěvky:810
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Programos#2804
Bydliště:Bystřice n.P.
Kontaktovat uživatele:

Re: Loot 2.0, fanmade patch

Příspěvek od Programos » 24.07.2013, 13:06 hod.

Hosi, my jsme museli hrat kazdej jinou hru, jinak to nejni mozny.
Jeste mi rekni ze jsi to hral bez revenge a ja padnu. Tuhle diskusi vzdavam.
Inu, co k tomu rict.... Programos#2804

Uživatelský avatar
esopeso
Doom Knight
Příspěvky:479
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Esopeso#2983

Re: Loot 2.0, fanmade patch

Příspěvek od esopeso » 24.07.2013, 13:13 hod.

bez revenge a Owp se to hrat nedalo , nedelej tu ze sebe hrdinu prosimtebe ! :-P
Co tu jeste napises za pohadky ? :love:
Obrázek
Diablo uložen v ledu , jedu si SC,TR,BS,FiFu,lol,BF3

firdecek
The Butcher
Příspěvky:1231
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Firius#2998

Re: Loot 2.0, fanmade patch

Příspěvek od firdecek » 24.07.2013, 13:14 hod.

Haha, tak to mě pobavilo. Já také začínal jako barb a do 1.03 jsem ho taky bouchal, dostal jsem se na začátek A3, pak jsem přešel na wizze. A bez revenge jsem si nedokázal představit život - základní skill. Dneska už to nikdo nepoužívá, krom asi nějakých HC barbů. Barb byl na začátku neskutečně slabý, ale možná to bylo tím, že jsem nevěděl, jak na něj (no life steal, life on hit atd.). V A2 ty mušky, to jsem lehal na 2 rány...

Uživatelský avatar
Milion
Gorebelly
Příspěvky:299
BattleTag:milion#2748
Bydliště:Sanctuary
Kontaktovat uživatele:

Re: Loot 2.0, fanmade patch

Příspěvek od Milion » 24.07.2013, 13:22 hod.

Hraju od prvního dne vydání asi nejsem žádný hard core hráč, ale skoro každý den si k tomu po práci sednu, udělám si presíčko a zabiju pár kostlivců.
Diablo plní to, co jsem od něj čekal. Že ho pořád vylepšují a dělají úpravy (myslím, si že k lepšímu) je prostě super. Takové vylepšování i rok po vydání moc her nemá.
Jediné čeho se obávám je to co budu dělat až dosáhnu pl 100. Chtělo by to reset jak to mělo Moo (jestli to někdo hrál) Dáš reset paragonu a dostaneš super bonus a můžeš expit na novo.

Jestli to pání z blizzu neposerou tak budem farmit nové legend.

Uživatelský avatar
Milion
Gorebelly
Příspěvky:299
BattleTag:milion#2748
Bydliště:Sanctuary
Kontaktovat uživatele:

Re: Loot 2.0, fanmade patch

Příspěvek od Milion » 24.07.2013, 13:25 hod.

-> firdeček jak se hrálo před patchem 1.0.3. krásně ilustruje tohle staré video :)))

http://www.youtube.com/watch?v=gK1SmUKTq14

WulFgaR77
Minion of Destruction
Příspěvky:923
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Re: Loot 2.0, fanmade patch

Příspěvek od WulFgaR77 » 24.07.2013, 13:30 hod.

:green: :green: :green: hodně pobavilo

firdecek
The Butcher
Příspěvky:1231
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Firius#2998

Re: Loot 2.0, fanmade patch

Příspěvek od firdecek » 24.07.2013, 13:39 hod.

Hej tak to video mě odbouralo - už jsem ho viděl, ale opravdu super :))))))

Uživatelský avatar
Milion
Gorebelly
Příspěvky:299
BattleTag:milion#2748
Bydliště:Sanctuary
Kontaktovat uživatele:

Re: Loot 2.0, fanmade patch

Příspěvek od Milion » 24.07.2013, 13:49 hod.

Jsem rád že jsem vás pobavil :)

Uživatelský avatar
Frozen
The Butcher
Příspěvky:1135
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Frozen#2576
Bydliště:Litoměřice

Re: Loot 2.0, fanmade patch

Příspěvek od Frozen » 24.07.2013, 13:51 hod.

Já jsem začal hrát cca 5 měsíců zpět a mě se ta hra líbí. Hraji jen zásadně HC v SC jsem udělal pouze povinných 10 lvlů a pak delete. Ty co nadáváte, že v diablu není progress, zkoušeli jste hrát HC? a dát diabla nebo ubery na mp10?

Styl hry se mi líbí a vyhovuje mi, protože chodím do práce, mám dcerku a ženu a pokud si chci po večeru zahrát, tak mám možnost se i někam podívat. Pokud by to bylo jak tu spousta z Vás píše "těžké" a já to musel progresovat třeba rok (při mém herním času) v act I na inferno mp0, tak by mě to opravdu nebavilo a hra by šla do šuplíku resp z disku pěkným fofrem. Navíc by se mi dříve stalo, že by mě spadl net.

Tím nechci říci, že nesouhlasím s tím co je napsané v tom článku, to vůbec ne, líbí se mi tam třeba ten nový artisan, ale asi by bylo potřeba upravit ceny...
nebo aspoň odlišit pro SC/HC. Velice se mi libí provázanost legendárek a skillů, doufám, že by něco takového blizzard mohl zavést (myslím tím odemčení nových vlastností při použití legendárky), to by dle mě ohromě zvedlo hratelnost a životnost. Snad to zahrnou do připravovaného patche a dají ho až za tak dlouho, protože se to snaží vybalancovat :-)

ps. jinak pěkné video, ale kdybych takhle měl hrát hru, tak si raději koupím nějakou olympiádu ;) . Hra je přece od toho, aby se u ní člověk pobavil a ne nervoval, i když u HC u smrti na lag/dc je to trošičku o nervy :twisted:
Obrázek

WulFgaR77
Minion of Destruction
Příspěvky:923
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Re: Loot 2.0, fanmade patch

Příspěvek od WulFgaR77 » 24.07.2013, 14:00 hod.

Milion: tak člověk si hned vybaví běhajícího wize jak kittuje ve 4tym actu mobky u Iskata :D

Dava_C
Ancient
Příspěvky:2377
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:avio#2489

Re: Loot 2.0, fanmade patch

Příspěvek od Dava_C » 24.07.2013, 14:01 hod.

Video staré, ale stále super, když si na to člověk vzpomene, když jsem ho tehdy viděl prvně (to jsem tenkrát na googlu hledal "jak na inferno"), hned bylo jasné co představuje :D
Profil

PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔

Odpovědět

Zpět na „Obecně“