Někdy méně znamená více a naopak.
Uvital bych tam volbu .. diablo 3 jsem hral, bavilo mne, ale uz nehraji a sleduji vyvoj kolem hry a mam nejake vytky vuci hernim mechanismum a nevylucuji nekdy navrat (major patch, datadisk).. Nucene stavis vsechny lidi, kteri tu hru uz nehraji do roli nejvetsich hateru. Pritom je treba rozlisovat hate od objektivni kritiky z duvodu, ze clovek neztratil zajem o sledovani vyvoje hry a porad se citi byt soucasti komunity, kde dlouhou dobu psal prispevky, nazory a hral s lidmi z fora.
Re: Někdy méně znamená více a naopak.
Aha. Takže když už D3 nehraju, tak nemůžu přispívat na tohle fórum? I když toho třeba o mechanikách hry vím daleko víc než ty? Doufám, že můžu aspoň číst a moderovat...esopeso píše:Pokavad tu hru nehraju tak nebudu prispivat do komunity o urcite hre jelikoz ji nehraju.
+1Vozi píše:Nucene stavis vsechny lidi, kteri tu hru uz nehraji do roli nejvetsich hateru. Pritom je treba rozlisovat hate od objektivni kritiky z duvodu, ze clovek neztratil zajem o sledovani vyvoje hry a porad se citi byt soucasti komunity, kde dlouhou dobu psal prispevky, nazory a hral s lidmi z fora.
btw. D3 nehraju, protože mě to už docela přestalo bavit. Chybí mi motivace hrát, paragon levely mě u toho fakt neudrží... Ale hlavní důvod je nedostatek času a když už ten čas mám, hraju radši SC2 HotS, kterej toho momentálně nabízí mnohem víc.
Re: Někdy méně znamená více a naopak.
Vozi : prijímam a souhlasim ale nepocital jsem stim ze lide co tu hru nehraji jeste sleduji vyvoj tehle hry atd.Chapu mohl jsem to vice rozsirit ale jak jsem psal ta anketa mela byt spise pro me orientacni.JE TO TAM NAPSANY MYSLIM SROZUMITELNE :-)Omlouvam se priste budu vsecko vypisovat dopodrobna :-) Dejte mi sanci se napravit a priste udelam tedy poradnou anketu.
Ja z meho pohledu to vidim tak ze kdyz neco nehraji tak to ani nesleduji a proto me ta volba ani nenapadla.VIce mene jsem si rikal ze kdyz to nekdo bude brat jako ty tak zvoli vice mene volbu 2.Jako obecnou volbu proto ze hru hraji nebo jsem hral a sleduji co se deje ale porad mam pripominky k urcitym vecem co dia ma atd atd.....
Věřím že se vždy najde nekdo kdo si najde v necem neco , ceho se muze chytit a pak z toho vznika flame.
kojot - KONSTRUKTIVNI KRITIKA JE VITANA A PROTO JE TU ZDE TENTO TOPIC.DO ANKETY TE NIKDO NENUTI ANI NEMUSIS HLASOVAT :-) a proc tedy neco nenapises co te stve atd atd...proc tu zase vytrhujes veci z kontextu a nevyjadris se k tematu ?!
Diky za edit. Alespon neco malo si napsal.
Ja z meho pohledu to vidim tak ze kdyz neco nehraji tak to ani nesleduji a proto me ta volba ani nenapadla.VIce mene jsem si rikal ze kdyz to nekdo bude brat jako ty tak zvoli vice mene volbu 2.Jako obecnou volbu proto ze hru hraji nebo jsem hral a sleduji co se deje ale porad mam pripominky k urcitym vecem co dia ma atd atd.....
Věřím že se vždy najde nekdo kdo si najde v necem neco , ceho se muze chytit a pak z toho vznika flame.
kojot - KONSTRUKTIVNI KRITIKA JE VITANA A PROTO JE TU ZDE TENTO TOPIC.DO ANKETY TE NIKDO NENUTI ANI NEMUSIS HLASOVAT :-) a proc tedy neco nenapises co te stve atd atd...proc tu zase vytrhujes veci z kontextu a nevyjadris se k tematu ?!
Diky za edit. Alespon neco malo si napsal.
Re: Někdy méně znamená více a naopak.
kojot cist a moderovat muzes, ale od cloveka ktery ma killnuto necelych 17 k elitek je jakykoliv vysvetlovani ohledne hry spis k smichu, ponevac teoretici jsou nejhorsi mudrlanti, takze cti a moderuj dal, ale do nejakych vetsich uvah se nepoustej prosimte.
Re: Někdy méně znamená více a naopak.
fuxicek: Jo, přesně tak, protože běháním Aklaizer runů pořád dokola (což by zvládl i trochu chytřejší pes) se toho o té hře strašně moc dozvíš...
Re: Někdy méně znamená více a naopak.
no nic v zlom fuxi, ale ty si mal snad uz PLmilion na barbarovi + X dalsich postav a nemal si napr ani sajn, co je to proc koeficient u skillov, tj zakladna mechanika v hre... takze v tomto smere by som sa do kojota, ktory ma o hre slusny prehlad, nenavazal nejak
Re: Někdy méně znamená více a naopak.
nic ve zlym kluci, nemel jsem sajn, ponevac me to do te doby nezajimalo, od dmg 200k+ jsem se proste zacal zajimat, tot vse, na co mi je vedet kolik ticku mi davaji tornada, kdyz jsem to daval do mp8 uplne s prstem v nose? samozrejme na mp10 uz jsem se zajimal. ale uznejte ze nechat si radit od nekoho, kdo ma nahrano tolik co ja za dva tydny je trochu blbe ne? proto jsem napsal to co jsem napsal. kojote kup si psa at ti s tema postavama trochu helpne, protoze to je trapas, zajimat se o to teoreticky a nehrat to.
nepusobi to na me dobrym dojmem, nic vic nic min.
nepusobi to na me dobrym dojmem, nic vic nic min.
Re: Někdy méně znamená více a naopak.
Já si myslím, že je trochu blbý, že někdo kdo toho nahrál tolik co ty za 2 týdny, toho ví o hře víc, než ty...fuxicek píše:ale uznejte ze nechat si radit od nekoho, kdo ma nahrano tolik co ja za dva tydny je trochu blbe ne?
Nemyslím si, že je trapas nehrát hru, která mě nebaví...fuxicek píše:proto jsem napsal to co jsem napsal. kojote kup si psa at ti s tema postavama trochu helpne, protoze to je trapas, zajimat se o to teoreticky a nehrat to.
Re: Někdy méně znamená více a naopak.
Nejvíce poučují ti co toho nejméně vědí.
Hru jsem hrál, ale již nehraji. Důvody tu uvedlo již plno "HC" hráčů, ale ve stručnosti
Osekaná mechanika hry , chybí náhodné generování levelů, endgame obsah, nulový balance charů/skilů a neschopnost to vyřešit, přiliš arkádový styl hry, itemizace, inflace, boti atd. ...
CO se týče pozitivních věcí tak dynamika soubojů, příběh, videa, ...
Nahrál jsem toho dost, ale hra toho pro mě již mnoho nenabízí . Momentálně si hraji : http://www.pathofexile.com/ a jsem spokojen. Hra nabízí to co dia3 asi nikdy nenabídne.
Hru jsem hrál, ale již nehraji. Důvody tu uvedlo již plno "HC" hráčů, ale ve stručnosti
Osekaná mechanika hry , chybí náhodné generování levelů, endgame obsah, nulový balance charů/skilů a neschopnost to vyřešit, přiliš arkádový styl hry, itemizace, inflace, boti atd. ...
CO se týče pozitivních věcí tak dynamika soubojů, příběh, videa, ...
Nahrál jsem toho dost, ale hra toho pro mě již mnoho nenabízí . Momentálně si hraji : http://www.pathofexile.com/ a jsem spokojen. Hra nabízí to co dia3 asi nikdy nenabídne.
Naposledy upravil(a) Rakiii dne 23.02.2013, 19:09 hod., celkem upraveno 1 x.
- Zmener
- Fallen Shaman
- Příspěvky:91
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:McZmener#2115
- Bydliště:Praha
Re: Někdy méně znamená více a naopak.
Nemůžu si pomoct a musim to sem napsat. Ty tvoje otazky jsou naprosto o nicem. Prvni je o tom, kdo hraje diablo. Tento web je diablo fans, takze predpokladam ze drtiva vetsina lidi D3 hraje. Druha moznost je dobra, ale chtelo by to vic otazek tohoto typu. Treti moznost jak tu jiz nekdo napsal je nesmysl. Kdo D3 nehraje a jenom tu hru pomlouva, to nikoho nezajima. Kdyz uz jsi udelal anketu, mela byt vic promyslena.
Velka chyba D3 uz nez byla vydana je aukce a ze pro hrani musis byt online. Tyto dve chyby povazuji za zasadni. Zbytek malych nedostatku se vyresil, resi a doufam ze i vyresi nekdy v budoucnu.
P.S. Nechci nikoho urazit, ale pisu co si myslim. Mam tento web rad, ale nekteri jedinci si to neuvedomuji, ale nejakymi hadkami apod tento web zenou jen do zahuby. Znam spousty lidi, co mi rekli, ze uz na diablofans kaslou jen kvuli tomu, ze nejsou zvedavy na nejake hadky apod. Nechci do toho nikomu kecat, ale forum je od toho, aby kazdy mohl vyjadrit svuj nazor atd. Ruzne narazky, pomluvy a podobne vylevy bych tvrde trestal. Viz prispevky u novinek.
Velka chyba D3 uz nez byla vydana je aukce a ze pro hrani musis byt online. Tyto dve chyby povazuji za zasadni. Zbytek malych nedostatku se vyresil, resi a doufam ze i vyresi nekdy v budoucnu.
P.S. Nechci nikoho urazit, ale pisu co si myslim. Mam tento web rad, ale nekteri jedinci si to neuvedomuji, ale nejakymi hadkami apod tento web zenou jen do zahuby. Znam spousty lidi, co mi rekli, ze uz na diablofans kaslou jen kvuli tomu, ze nejsou zvedavy na nejake hadky apod. Nechci do toho nikomu kecat, ale forum je od toho, aby kazdy mohl vyjadrit svuj nazor atd. Ruzne narazky, pomluvy a podobne vylevy bych tvrde trestal. Viz prispevky u novinek.
Re: Někdy méně znamená více a naopak.
zajimave...
Re: Někdy méně znamená více a naopak.
zle moznosti
Další luxusni patch, který povznese naši miliovanou a velice kvalitní hru blíže k dokonalosti, vymazlený patch dodá hře nový nádech exotičnosti, protože už nejsme vázáni jen na singleplayer a act 3, můžeme hrát všude a v multiplayeru.
Re: Někdy méně znamená více a naopak.
Přijde mi, že hodně lidí vnímá aukci jako takovou jako špatnou věc. Já mezi ně nepatřím, jen si myslím, že je díky ostatním věcem, co se v D3 dějí, špatná. Jednak teda boti. Dál neschopnost vymyslet systém masivnějšího odlivu peněz a itemů ze hry, což úzce souvisí s craftem, který byl do 1.0.6 více méně k smíchu. Já osobně bych dodal i nějaký mechanismus typu 3x a dost, např po 3 neprodeji itemu se ti vrátí bez možnosti dát na AH, ...
Další velký problém vidím v itemizaci (s tím souvisí taky MF, to už tady ale bylo hezky rozebráno)... To máme pár použitelných setů a to navíc mě teda štve, že většina lidí považuje za optimální schéma 3+2 nebo 2+2 a ne plnej set... ty bonusy za plnej (5 kusů popř třeba u IM) set by měli bejt brutálnější a víc motivující. Vlastnosti legendárek to je taky story - každej tahá skorna nebo echo, ať je ten fear na echu 50+, ať si to lidi rozmyslej, jestli jim to za to stojí... ať je tu alternativa s 90% dmg, ale bez fearu třeba. ať je tu 80% alternativa s frozen. ať je tu 75% alternativa se silnym tauntem! největší hovadina co existuje je manticore s 2 socketama... ok, ať třeba zůstanou 2 sockety, ale ať pak nemůže rolnout +% dmg, ať je na výběr...
mechanika crit chance - každej se žene ke 100% crit chance, osobně bych to přejmenoval na crit coeficient a upravoval to nejen passivkama, ale taky druhem zbraně (a projektilu) vs druh protivníka (šípem asi kostru necritnete, kdežto kladivem rozsekáte na prach) a taky bych tam přidal diminishing return nebo jak se tý nelineární závislosti "odborně" říká...
šutry - to už tady někdo popsal, ale s řešením bych nesouhlasil, proč dělat wpn specific šutry... jednak teda ten craft těch marquise bych dal jako odměnu za nějakej quest, kterej by ovšem člověk nemohl farmit doblba, ten posun oproti nižší kvalitě by měl bejt větší a osobně bych trochu sundal ty % u crit dmg na emeraldech, lidi prakticky neuvažujou nad jinejma alternativama (ok možná teďka marquise ruby)
D3 stále hraju ale 95% času to beru jako relax u kterýho nemusim moc myslet ani se moc soustředit, jak už tady někdo narážel na nekonečný farmení A3
Další velký problém vidím v itemizaci (s tím souvisí taky MF, to už tady ale bylo hezky rozebráno)... To máme pár použitelných setů a to navíc mě teda štve, že většina lidí považuje za optimální schéma 3+2 nebo 2+2 a ne plnej set... ty bonusy za plnej (5 kusů popř třeba u IM) set by měli bejt brutálnější a víc motivující. Vlastnosti legendárek to je taky story - každej tahá skorna nebo echo, ať je ten fear na echu 50+, ať si to lidi rozmyslej, jestli jim to za to stojí... ať je tu alternativa s 90% dmg, ale bez fearu třeba. ať je tu 80% alternativa s frozen. ať je tu 75% alternativa se silnym tauntem! největší hovadina co existuje je manticore s 2 socketama... ok, ať třeba zůstanou 2 sockety, ale ať pak nemůže rolnout +% dmg, ať je na výběr...
mechanika crit chance - každej se žene ke 100% crit chance, osobně bych to přejmenoval na crit coeficient a upravoval to nejen passivkama, ale taky druhem zbraně (a projektilu) vs druh protivníka (šípem asi kostru necritnete, kdežto kladivem rozsekáte na prach) a taky bych tam přidal diminishing return nebo jak se tý nelineární závislosti "odborně" říká...
šutry - to už tady někdo popsal, ale s řešením bych nesouhlasil, proč dělat wpn specific šutry... jednak teda ten craft těch marquise bych dal jako odměnu za nějakej quest, kterej by ovšem člověk nemohl farmit doblba, ten posun oproti nižší kvalitě by měl bejt větší a osobně bych trochu sundal ty % u crit dmg na emeraldech, lidi prakticky neuvažujou nad jinejma alternativama (ok možná teďka marquise ruby)
D3 stále hraju ale 95% času to beru jako relax u kterýho nemusim moc myslet ani se moc soustředit, jak už tady někdo narážel na nekonečný farmení A3
Re: Někdy méně znamená více a naopak.
walosek - Pěknej názor děkuji ...
k těm gemům : doteď jsem moc nepochopil proč nepadaj třeba malo ale aspon nekdy vetší rank sutru.Proc ty stary aspon obcas nepadaj :-(
k těm gemům : doteď jsem moc nepochopil proč nepadaj třeba malo ale aspon nekdy vetší rank sutru.Proc ty stary aspon obcas nepadaj :-(
- azaxsyndrom
- Gorebelly
- Příspěvky:293
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Kargath #2439
Re: Někdy méně znamená více a naopak.
Ahoj ... dal sem možnost číslo dvě už jen z hlediska takového že mi vadí součastný stav Skillů.Člověk co rád experimentuje by si rád vyzkoušel na tuny buildů které by mu sedli ale byli by zároveň originální .Tedy co tím chci říct.Člověk si udělá build který by mohl Teoreticky fachat a popřípadě bavit a býti efektivní . Já už nerad tahám sem na forum srovnávání s D2 (omlouvám se ) ale jedno prostě musím udělaat.V D2 jste si různorodě naklikali skilly tak jak jste chtěli a i přesto že člověk který tomu nerozuměl si se svým buildem rozuměl a šlo to v Diablu 3 mi příjde jako kdyby celá hra za jakkoukoliv postavu byla odkázána na dva až tři buildy s kterýma se dá něco dělat , chybí tu prostě možnost toho obrovského experimentování.Zkuste si zaexperimentovat , věřte že nejen já ale někdo z Vás určo zkoušel nějaký svůj build který vypadal slibně a pak bum byl k ničemu už jen z důvodu že tam nebyla vyváženost survivalita/damage ....buď se Vám povedlo vše třískat na jednu ránu ale posleze jste šli na jednu ránu i Vy nebo naopak , se povedlo mit survvivalitu vysoko ale pižlalo se to nízkým DPS .No pak jsou tu ty buildy která vás drží na nohou a i ta DPS za něco stojí ale ruku na srdce koho baví sledovat jak stejný build používá statisíce ne li miliony lidi.
Nadále bych rád někdy v budoucnu viděl legendárky čistě jen pro danný character,sety jako například ve World Of Warcraft ...je divné když Monk nosí Tal Rashu ,Wizzna pak zas Zunimassu od WD , Dh zas Inna set a naopak.
Další je craft ..jednim slovem ..Hrůza.... po dvoustém ucraftěném gemu mi padá hlava , pouští se mi slina a liju si čaj do klína .Jak už někdo zminl rád bych tu chtěl mit tlačítko Craft all
Bylo by hezké zpestřit Diablo 3 ''Lektvary'' na ukázku například : Flask of Ancients God ( po pozření by vás boostl například o 750 strength na 25 vteřin)
Nebo potiony na podporu skillů který by kupřikladu zvedal damage/obranu skillu o několik % třebas na 2 minutky.
Nemuselo by se jednat ani o potiony ale určo by byla švanda tu mit ''Trinkety'' které by vám dávali šanci buď na proc boostu main statu nebo by udělovali dmg v nějaké podobě nebo by jak jsem psal zvedal damage některého Vámi používaného skillu .
Je toho určo ještě hafec ale tohle bych uvítal a snad ne jen já .Jakto to říci Diablo 3 je super hra s Obrovským potencionálem kterého se musí využit nejen kvůli značce které nese ale pro potěšeni hráčů a uklidněni té haterské vřavy která se táhne ze všech směrů. To je vše co jsem chtěl říci.Děkuju za tenhle topic,rád se podělím a přečtu další nazory Krásnej den přeju a co nejmíň nervů lidi.
Nadále bych rád někdy v budoucnu viděl legendárky čistě jen pro danný character,sety jako například ve World Of Warcraft ...je divné když Monk nosí Tal Rashu ,Wizzna pak zas Zunimassu od WD , Dh zas Inna set a naopak.
Další je craft ..jednim slovem ..Hrůza.... po dvoustém ucraftěném gemu mi padá hlava , pouští se mi slina a liju si čaj do klína .Jak už někdo zminl rád bych tu chtěl mit tlačítko Craft all
Bylo by hezké zpestřit Diablo 3 ''Lektvary'' na ukázku například : Flask of Ancients God ( po pozření by vás boostl například o 750 strength na 25 vteřin)
Nebo potiony na podporu skillů který by kupřikladu zvedal damage/obranu skillu o několik % třebas na 2 minutky.
Nemuselo by se jednat ani o potiony ale určo by byla švanda tu mit ''Trinkety'' které by vám dávali šanci buď na proc boostu main statu nebo by udělovali dmg v nějaké podobě nebo by jak jsem psal zvedal damage některého Vámi používaného skillu .
Je toho určo ještě hafec ale tohle bych uvítal a snad ne jen já .Jakto to říci Diablo 3 je super hra s Obrovským potencionálem kterého se musí využit nejen kvůli značce které nese ale pro potěšeni hráčů a uklidněni té haterské vřavy která se táhne ze všech směrů. To je vše co jsem chtěl říci.Děkuju za tenhle topic,rád se podělím a přečtu další nazory Krásnej den přeju a co nejmíň nervů lidi.
Re: Někdy méně znamená více a naopak.
Tak problém, že "není variabilita buildů" je dle mě jen v tom, že když se vám jeden nebude znát dost dobrý, tak ho můžete hned změnit. Dle mě být naprosto stejné skilly, ale člověk by si je musel odemykat a nemohl by si odemknout vše, tak najednou těch buildů bude mnohem víc, protože už nebude tak lehké říct "ten je blbý, ten nechci".
Odčerpávání peněz a předmětů tam chybí a moc. Dle mě by se to dalo vyřešit elegantně (a zajímá mě váš názor na to) : při každé smrti by se snížila max durabilita předmětu o jedničku až by se předmět časem zničil. Bylo by to přiblížení HC, kde ekonomika není tak špatně. Dle mě mimo jiné proto, že s úmrtím postavy hráč přijde i o předměty. Tak na SC by je mohl taky "ztrácet", ale mnohem pomaleji.
Odčerpávání peněz a předmětů tam chybí a moc. Dle mě by se to dalo vyřešit elegantně (a zajímá mě váš názor na to) : při každé smrti by se snížila max durabilita předmětu o jedničku až by se předmět časem zničil. Bylo by to přiblížení HC, kde ekonomika není tak špatně. Dle mě mimo jiné proto, že s úmrtím postavy hráč přijde i o předměty. Tak na SC by je mohl taky "ztrácet", ale mnohem pomaleji.
Re: Někdy méně znamená více a naopak.
to je strašně skvělej nápad, jenže protože je tak dobrej a hc, tak proto ho nikdy neuvidíme v praxi. a jak by k tomu přišli lidi co si koupili itemy na RMAH?
možná přidat nějakou megaopravu, že třeba za 1m ti to hodí durabku zpátky na full
možná přidat nějakou megaopravu, že třeba za 1m ti to hodí durabku zpátky na full
Btag: nagash#2217
Neumimhrathc - WW barb pro chvíle, kdy mě všichni serou
Neumimhrathc - WW barb pro chvíle, kdy mě všichni serou
Re: Někdy méně znamená více a naopak.
Prošel jsem příspěvky a nejblíže jsem si názorově s "walosek". Písnu krátce, dlouhý texty maj tendenci zanikat.Anketní otázky jsou na nic, ale volil jsem 2. Ale to nic B) Jednou už jsem to psal, ale do špatnýho příspěvku, kdo to četl, prosím, promine. Nemá asi cenu křičet, ať se mění celej mechanismus hry, dropu, buildů, takhle hra vypadá a s tím je třeba se poprat. Vybral jsem dva největší problémy D3.
1. Stále se řeší nulová customizace figur. Souhlas. Všichni Skorn, Echo, Rohatý ramena, atd. znáte to. Hrůza je, že to jde napřích skoro všema charakterama. Nehraju vůbec 1h a výsledek je, že všichni krom DH nosej Skorn! Je prostě best (cena/výkon) a nejde z toho ven! Opatření: Roll statů na itemech podle druhů, NE PODLE PŘEDURČENÍ Skorn od-do a nikdo jinej. Vysvětlení: Proč by do pokel neuměl nejlepší kovář ukovat jakoukoliv 2H axe s parametrama Skornu??? Proč nejdokonalejší DH kapuce nemůže být naládovaná magií a dobrá jako Mempo? Při barelu štěstí třeba i lepší? Teprve pak by to byl drop! Jen si představte, jak by byly postavy vyladěný, každej by hledal vzhled itemů podle chuti a nemusel se omezovat na jeden jedinej look Skornu! Pomohlo by to tutově i kšeftu na AH. Pro mě je motor LADIT DONEKONEČNA MOJI FIGURU! Lidi si to možná plně neuvědomujou, ale to je to hlavní, proč to htrajou. Ne pro pitomej paragon 100 nebo super HF ring. Vzhled a customizace figur je pro mě proč to hraju dál a dál, bohužel se systémém itemů mám nulové možnosti Z každé skupiny brnění či zbraní každého zjímajá pouze jeden highend předmět. (není vyhnutí) Vím, že nejsem sám, stokrát jsem tu četl, jak lidi už nesnášej Wardy ramena, hledaj pracně žlutý, aby byli jiní, často za ně dají víc goldů, než za Wardy. Zaplať pán bůh za možnost vymazat legendy!!! Je to strašne správnej, ale strašně malej krok dobrým směrem. Jak já bych chtěl vzhledově obyč 2H sekeru nebo palici s parametrama Skornu! Mít hadrový gatě s parametrama Inas setu, místo těch plechovejch gigantickojch nemyslů, co se na barba vůbec nehoděj,..CHápete, ne?..
2. Druhý palčivý problém hráče D1 D2 je v D3 absence TEMNA!!!!!!!!!!!!!!!!! Grafika ujde, WoW look překousnu, je to přece Bliz, dynamika bitek jako voheň, OK, ta hra určitě není špatná, i když to rád hraju jako "walosek" s jednoduchým buildem na relax (ale relaxuju vydatně, koketuju se 700 hodinama relaxu ) ale všichni nadávaj, že to nemá atmosféru D1 A D2. VRAŤTE DO KRAJŮ OBRAZU TEMNO A BUDE RÁZEM ZPĚT!! Vzpomínátem jak jste se báli běžet moc rychle, že si naběhnete a někdo vás zkosí? Každej kout byl DANGER i když tam nikdo nebyl . Nádhera. A D3? Nic, vidím přes celej obraz, čumim až na konec světa, omrknu v běhu, co je tam za ksichty, vyhodnotím taktiku, obejdu nebezpečí prásk, všichni mrtví a tak pořád dokola. NO RISK, NO FEAR! NO FUN!! Nechci si stěžovat, ale tohle je nejsmutnější překvapení D3,..
Protože jsem se rozepsal, zmíním se ještě o grafice figur a filosofii fnatasy. Jsem Barbarista a tohle D3 je pro mě výsměch dobrým mravům fantasy. Jako kdyby to designoval někdo, kdo k tomu nemá žádnej vztah, nebo co. Když jsem viděl návrhy barba před vydáním, říkal jsem si, paráda, pořezanej šedivej veterán s vráskama, žádnej cucák s trvalou, paráda, ale co se nestane po prvním spuštění D3? Ten veterán vypadá jak nasteroidovanej odtučněnj MR Olympia! Kde vzal to šampónský mladický tělo?? Prostě pakárna! Pracky má, OK, ale kde má širokej pas, možná i pupek, on má místo toho pekáč buchet a vyrýsovaný kvadráky! Mám dost. A brabarka? Druhej šok. Skoro to samý. Ta je drsná jak čtyřvrstvý voňavý toaletní papír s přídavkem pudru proti opruzeninám Než tohle, to už by bylo lepší, kdyby barbarka měla plnovous jako trpajzličí dámy Na sexy pohledy je tam snad DH, možná Monkyně, proč ne, jedna je prominentka z bohatý rodiny, co má na luk a čas na trénování vznešené zábavy a druhá je pěstěná z kláštera. A to nemluvim raději o tom, že top brnění všech postav je na jedno brdo a na prd. Všichni jsou nesmyslně oplechovaný jak plechovky, že to pomalu nejde rozeznat kdo je kdo. A obrana hráčů? Stačí se podívat!!!!! Polovina barbů běhá nahatejch nebo polonahatejch, protože tak má barb vypadat. Jediná možnost je gumování itemů. Bohužel, je to málo, viz. bod 1.
Udělejte, prosím, tu petici, kdo souhlasíte a pošleme to do světa, přihlašte se vy, kdo vidíte D3 jako dobrej materiál, kterej potřebuje NUTNĚ bod 1 a 2.
Díky a Zdar
1. Stále se řeší nulová customizace figur. Souhlas. Všichni Skorn, Echo, Rohatý ramena, atd. znáte to. Hrůza je, že to jde napřích skoro všema charakterama. Nehraju vůbec 1h a výsledek je, že všichni krom DH nosej Skorn! Je prostě best (cena/výkon) a nejde z toho ven! Opatření: Roll statů na itemech podle druhů, NE PODLE PŘEDURČENÍ Skorn od-do a nikdo jinej. Vysvětlení: Proč by do pokel neuměl nejlepší kovář ukovat jakoukoliv 2H axe s parametrama Skornu??? Proč nejdokonalejší DH kapuce nemůže být naládovaná magií a dobrá jako Mempo? Při barelu štěstí třeba i lepší? Teprve pak by to byl drop! Jen si představte, jak by byly postavy vyladěný, každej by hledal vzhled itemů podle chuti a nemusel se omezovat na jeden jedinej look Skornu! Pomohlo by to tutově i kšeftu na AH. Pro mě je motor LADIT DONEKONEČNA MOJI FIGURU! Lidi si to možná plně neuvědomujou, ale to je to hlavní, proč to htrajou. Ne pro pitomej paragon 100 nebo super HF ring. Vzhled a customizace figur je pro mě proč to hraju dál a dál, bohužel se systémém itemů mám nulové možnosti Z každé skupiny brnění či zbraní každého zjímajá pouze jeden highend předmět. (není vyhnutí) Vím, že nejsem sám, stokrát jsem tu četl, jak lidi už nesnášej Wardy ramena, hledaj pracně žlutý, aby byli jiní, často za ně dají víc goldů, než za Wardy. Zaplať pán bůh za možnost vymazat legendy!!! Je to strašne správnej, ale strašně malej krok dobrým směrem. Jak já bych chtěl vzhledově obyč 2H sekeru nebo palici s parametrama Skornu! Mít hadrový gatě s parametrama Inas setu, místo těch plechovejch gigantickojch nemyslů, co se na barba vůbec nehoděj,..CHápete, ne?..
2. Druhý palčivý problém hráče D1 D2 je v D3 absence TEMNA!!!!!!!!!!!!!!!!! Grafika ujde, WoW look překousnu, je to přece Bliz, dynamika bitek jako voheň, OK, ta hra určitě není špatná, i když to rád hraju jako "walosek" s jednoduchým buildem na relax (ale relaxuju vydatně, koketuju se 700 hodinama relaxu ) ale všichni nadávaj, že to nemá atmosféru D1 A D2. VRAŤTE DO KRAJŮ OBRAZU TEMNO A BUDE RÁZEM ZPĚT!! Vzpomínátem jak jste se báli běžet moc rychle, že si naběhnete a někdo vás zkosí? Každej kout byl DANGER i když tam nikdo nebyl . Nádhera. A D3? Nic, vidím přes celej obraz, čumim až na konec světa, omrknu v běhu, co je tam za ksichty, vyhodnotím taktiku, obejdu nebezpečí prásk, všichni mrtví a tak pořád dokola. NO RISK, NO FEAR! NO FUN!! Nechci si stěžovat, ale tohle je nejsmutnější překvapení D3,..
Protože jsem se rozepsal, zmíním se ještě o grafice figur a filosofii fnatasy. Jsem Barbarista a tohle D3 je pro mě výsměch dobrým mravům fantasy. Jako kdyby to designoval někdo, kdo k tomu nemá žádnej vztah, nebo co. Když jsem viděl návrhy barba před vydáním, říkal jsem si, paráda, pořezanej šedivej veterán s vráskama, žádnej cucák s trvalou, paráda, ale co se nestane po prvním spuštění D3? Ten veterán vypadá jak nasteroidovanej odtučněnj MR Olympia! Kde vzal to šampónský mladický tělo?? Prostě pakárna! Pracky má, OK, ale kde má širokej pas, možná i pupek, on má místo toho pekáč buchet a vyrýsovaný kvadráky! Mám dost. A brabarka? Druhej šok. Skoro to samý. Ta je drsná jak čtyřvrstvý voňavý toaletní papír s přídavkem pudru proti opruzeninám Než tohle, to už by bylo lepší, kdyby barbarka měla plnovous jako trpajzličí dámy Na sexy pohledy je tam snad DH, možná Monkyně, proč ne, jedna je prominentka z bohatý rodiny, co má na luk a čas na trénování vznešené zábavy a druhá je pěstěná z kláštera. A to nemluvim raději o tom, že top brnění všech postav je na jedno brdo a na prd. Všichni jsou nesmyslně oplechovaný jak plechovky, že to pomalu nejde rozeznat kdo je kdo. A obrana hráčů? Stačí se podívat!!!!! Polovina barbů běhá nahatejch nebo polonahatejch, protože tak má barb vypadat. Jediná možnost je gumování itemů. Bohužel, je to málo, viz. bod 1.
Udělejte, prosím, tu petici, kdo souhlasíte a pošleme to do světa, přihlašte se vy, kdo vidíte D3 jako dobrej materiál, kterej potřebuje NUTNĚ bod 1 a 2.
Díky a Zdar
diabloprogress.com battle.net dfans Solo Selffound Topic
NO Automation Devices used
NO Automation Devices used
Re: Někdy méně znamená více a naopak.
Prošel jsem příspěvky a nejblíže jsem si názorově s "walosek". Písnu krátce, dlouhý texty maj tendenci zanikat.Anketní otázky jsou na nic, ale volil jsem 2. Ale to nic B) Jednou už jsem to psal, ale do špatnýho příspěvku, kdo to četl, prosím, promine. Nemá asi cenu křičet, ať se mění celej mechanismus hry, dropu, buildů, takhle hra vypadá a s tím je třeba se poprat. Vybral jsem dva největší problémy D3.
1. Stále se řeší nulová customizace figur. Souhlas. Všichni Skorn, Echo, Rohatý ramena, atd. znáte to. Hrůza je, že to jde napřích skoro všema charakterama. Nehraju vůbec 1h a výsledek je, že všichni krom DH nosej Skorn! Je prostě best (cena/výkon) a nejde z toho ven! Opatření: Roll statů na itemech podle druhů, NE PODLE PŘEDURČENÍ Skorn od-do a nikdo jinej. Vysvětlení: Proč by do pokel neuměl nejlepší kovář ukovat jakoukoliv 2H axe s parametrama Skornu??? Proč nejdokonalejší DH kapuce nemůže být naládovaná magií a dobrá jako Mempo? Při barelu štěstí třeba i lepší? Teprve pak by to byl drop! Jen si představte, jak by byly postavy vyladěný, každej by hledal vzhled itemů podle chuti a nemusel se omezovat na jeden jedinej look Skornu! Pomohlo by to tutově i kšeftu na AH. Pro mě je motor LADIT DONEKONEČNA MOJI FIGURU! Lidi si to možná plně neuvědomujou, ale to je to hlavní, proč to htrajou. Ne pro pitomej paragon 100 nebo super HF ring. Vzhled a customizace figur je pro mě proč to hraju dál a dál, bohužel se systémém itemů mám nulové možnosti Z každé skupiny brnění či zbraní každého zjímajá pouze jeden highend předmět. (není vyhnutí) Vím, že nejsem sám, stokrát jsem tu četl, jak lidi už nesnášej Wardy ramena, hledaj pracně žlutý, aby byli jiní, často za ně dají víc goldů, než za Wardy. Zaplať pán bůh za možnost vymazat legendy!!! Je to strašne správnej, ale strašně malej krok dobrým směrem. Jak já bych chtěl vzhledově obyč 2H sekeru nebo palici s parametrama Skornu! Mít hadrový gatě s parametrama Inas setu, místo těch plechovejch gigantickojch nemyslů, co se na barba vůbec nehoděj,..CHápete, ne?..
2. Druhý palčivý problém hráče D1 D2 je v D3 absence TEMNA!!!!!!!!!!!!!!!!! Grafika ujde, WoW look překousnu, je to přece Bliz, dynamika bitek jako voheň, OK, ta hra určitě není špatná, i když to rád hraju jako "walosek" s jednoduchým buildem na relax (ale relaxuju vydatně, koketuju se 700 hodinama relaxu ) ale všichni nadávaj, že to nemá atmosféru D1 A D2. VRAŤTE DO KRAJŮ OBRAZU TEMNO A BUDE RÁZEM ZPĚT!! Vzpomínátem jak jste se báli běžet moc rychle, že si naběhnete a někdo vás zkosí? Každej kout byl DANGER i když tam nikdo nebyl . Nádhera. A D3? Nic, vidím přes celej obraz, čumim až na konec světa, omrknu v běhu, co je tam za ksichty, vyhodnotím taktiku, obejdu nebezpečí prásk, všichni mrtví a tak pořád dokola. NO RISK, NO FEAR! NO FUN!! Nechci si stěžovat, ale tohle je nejsmutnější překvapení D3,..
Protože jsem se rozepsal, zmíním se ještě o grafice figur a filosofii fnatasy. Jsem Barbarista a tohle D3 je pro mě výsměch dobrým mravům fantasy. Jako kdyby to designoval někdo, kdo k tomu nemá žádnej vztah, nebo co. Když jsem viděl návrhy barba před vydáním, říkal jsem si, paráda, pořezanej šedivej veterán s vráskama, žádnej cucák s trvalou, paráda, ale co se nestane po prvním spuštění D3? Ten veterán vypadá jak nasteroidovanej odtučněnj MR Olympia! Kde vzal to šampónský mladický tělo?? Prostě pakárna! Pracky má, OK, ale kde má širokej pas, možná i pupek, on má místo toho pekáč buchet a vyrýsovaný kvadráky! Mám dost. A brabarka? Druhej šok. Skoro to samý. Ta je drsná jak čtyřvrstvý voňavý toaletní papír s přídavkem pudru proti opruzeninám Než tohle, to už by bylo lepší, kdyby barbarka měla plnovous jako trpajzličí dámy Na sexy pohledy je tam snad DH, možná Monkyně, proč ne, jedna je prominentka z bohatý rodiny, co má na luk a čas na trénování vznešené zábavy a druhá je pěstěná z kláštera. A to nemluvim raději o tom, že top brnění všech postav je na jedno brdo a na prd. Všichni jsou nesmyslně oplechovaný jak plechovky, že to pomalu nejde rozeznat kdo je kdo. A obrana hráčů? Stačí se podívat!!!!! Polovina barbů běhá nahatejch nebo polonahatejch, protože tak má barb vypadat. Jediná možnost je gumování itemů. Bohužel, je to málo, viz. bod 1.
Udělejte, prosím, tu petici, kdo souhlasíte a pošleme to do světa, přihlašte se vy, kdo vidíte D3 jako dobrej materiál, kterej potřebuje NUTNĚ bod 1 a 2.
Díky a Zdar
1. Stále se řeší nulová customizace figur. Souhlas. Všichni Skorn, Echo, Rohatý ramena, atd. znáte to. Hrůza je, že to jde napřích skoro všema charakterama. Nehraju vůbec 1h a výsledek je, že všichni krom DH nosej Skorn! Je prostě best (cena/výkon) a nejde z toho ven! Opatření: Roll statů na itemech podle druhů, NE PODLE PŘEDURČENÍ Skorn od-do a nikdo jinej. Vysvětlení: Proč by do pokel neuměl nejlepší kovář ukovat jakoukoliv 2H axe s parametrama Skornu??? Proč nejdokonalejší DH kapuce nemůže být naládovaná magií a dobrá jako Mempo? Při barelu štěstí třeba i lepší? Teprve pak by to byl drop! Jen si představte, jak by byly postavy vyladěný, každej by hledal vzhled itemů podle chuti a nemusel se omezovat na jeden jedinej look Skornu! Pomohlo by to tutově i kšeftu na AH. Pro mě je motor LADIT DONEKONEČNA MOJI FIGURU! Lidi si to možná plně neuvědomujou, ale to je to hlavní, proč to htrajou. Ne pro pitomej paragon 100 nebo super HF ring. Vzhled a customizace figur je pro mě proč to hraju dál a dál, bohužel se systémém itemů mám nulové možnosti Z každé skupiny brnění či zbraní každého zjímajá pouze jeden highend předmět. (není vyhnutí) Vím, že nejsem sám, stokrát jsem tu četl, jak lidi už nesnášej Wardy ramena, hledaj pracně žlutý, aby byli jiní, často za ně dají víc goldů, než za Wardy. Zaplať pán bůh za možnost vymazat legendy!!! Je to strašne správnej, ale strašně malej krok dobrým směrem. Jak já bych chtěl vzhledově obyč 2H sekeru nebo palici s parametrama Skornu! Mít hadrový gatě s parametrama Inas setu, místo těch plechovejch gigantickojch nemyslů, co se na barba vůbec nehoděj,..CHápete, ne?..
2. Druhý palčivý problém hráče D1 D2 je v D3 absence TEMNA!!!!!!!!!!!!!!!!! Grafika ujde, WoW look překousnu, je to přece Bliz, dynamika bitek jako voheň, OK, ta hra určitě není špatná, i když to rád hraju jako "walosek" s jednoduchým buildem na relax (ale relaxuju vydatně, koketuju se 700 hodinama relaxu ) ale všichni nadávaj, že to nemá atmosféru D1 A D2. VRAŤTE DO KRAJŮ OBRAZU TEMNO A BUDE RÁZEM ZPĚT!! Vzpomínátem jak jste se báli běžet moc rychle, že si naběhnete a někdo vás zkosí? Každej kout byl DANGER i když tam nikdo nebyl . Nádhera. A D3? Nic, vidím přes celej obraz, čumim až na konec světa, omrknu v běhu, co je tam za ksichty, vyhodnotím taktiku, obejdu nebezpečí prásk, všichni mrtví a tak pořád dokola. NO RISK, NO FEAR! NO FUN!! Nechci si stěžovat, ale tohle je nejsmutnější překvapení D3,..
Protože jsem se rozepsal, zmíním se ještě o grafice figur a filosofii fnatasy. Jsem Barbarista a tohle D3 je pro mě výsměch dobrým mravům fantasy. Jako kdyby to designoval někdo, kdo k tomu nemá žádnej vztah, nebo co. Když jsem viděl návrhy barba před vydáním, říkal jsem si, paráda, pořezanej šedivej veterán s vráskama, žádnej cucák s trvalou, paráda, ale co se nestane po prvním spuštění D3? Ten veterán vypadá jak nasteroidovanej odtučněnj MR Olympia! Kde vzal to šampónský mladický tělo?? Prostě pakárna! Pracky má, OK, ale kde má širokej pas, možná i pupek, on má místo toho pekáč buchet a vyrýsovaný kvadráky! Mám dost. A brabarka? Druhej šok. Skoro to samý. Ta je drsná jak čtyřvrstvý voňavý toaletní papír s přídavkem pudru proti opruzeninám Než tohle, to už by bylo lepší, kdyby barbarka měla plnovous jako trpajzličí dámy Na sexy pohledy je tam snad DH, možná Monkyně, proč ne, jedna je prominentka z bohatý rodiny, co má na luk a čas na trénování vznešené zábavy a druhá je pěstěná z kláštera. A to nemluvim raději o tom, že top brnění všech postav je na jedno brdo a na prd. Všichni jsou nesmyslně oplechovaný jak plechovky, že to pomalu nejde rozeznat kdo je kdo. A obrana hráčů? Stačí se podívat!!!!! Polovina barbů běhá nahatejch nebo polonahatejch, protože tak má barb vypadat. Jediná možnost je gumování itemů. Bohužel, je to málo, viz. bod 1.
Udělejte, prosím, tu petici, kdo souhlasíte a pošleme to do světa, přihlašte se vy, kdo vidíte D3 jako dobrej materiál, kterej potřebuje NUTNĚ bod 1 a 2.
Díky a Zdar
diabloprogress.com battle.net dfans Solo Selffound Topic
NO Automation Devices used
NO Automation Devices used