PTR PvP - moje první dojmy

Všechno co se týká normální hry a nelze zařadit jinam.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Zmorry
Fallen Shaman
Příspěvky:78
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Zmorry#2274
PTR PvP - moje první dojmy

Příspěvek od Zmorry » 16.01.2013, 05:56 hod.

Zdravím všechny drviče hord démonů, nemrtvých a všelijaké podobné havěti.
Dnes v brzkých ranních hodinách jsem měl možnost přičichnoutk duelování na public test realmu a musím říci, že mé pocity jsou dost smíšené. Víceméně se jedná o způsob boje "One shot, One kill", prostě, kdo se dřív trefí, ten vyhrál. Pak mi připadá, že například Demon Hunter je velmi overpowered. Zkusil jsem proti soupeřům tento build http://eu.battle.net/d3/en/calculator/d ... aZe!YZYZab (pravda, připadá mi, že runa Battle Scars u Preparace nemá nějaký extra význam, když dostanu instant kill, to samé Thrill of the Hunt, který se nepočítá ani na Sentry, ani na Strafe - chtěl jsem to jen ozkoušet, kdyby náhodou ano) a musím říci, že kombinace Smokescreen + Strafe, kdy do svého cíle šiju jeden projektil za druhým, aniž by mě daný cíl viděl, mi připadá velmi nefér :D. Víceméně stačilo vypustit Hungering Arrow, zaběhnout za roh a Arrow udělal všechnu práci (spíš doslova rozšmelcoval target) za mě. Popřípadně jsem mohl zakempit na nějakém pěkném plácku, přístupové body obestavět Sentry a čekat, až se ke mně někdo přiblíží. Mám jen pár nápadů, jak by se dalo s tímhle op combem vypořádat - buď monk s vysokou dodge chance (co jsem slyšel, reflect aura jaksi nepůsobí a nebo s velmi redukovaným efektem, podobně jak Iron Maiden z DII), který by počáteční tlak přežil pomocí Serenity - možná by se dala i nějak využít Inner Sanctuary - a pak s pomocí rychlých reflexů sejmul Demon Huntera Dashing Strikem, až by vylezl ze Smoke Screenu nebo by se u Witch Doctora využít Haunt s runou Resentful Spirit (teda netuším, jak by se to stíhalo s global cooldownem u smokescreen, apod...) nebo se Spirit Barage/Manitou.
Každopádně si myslím, že by Blizzard udělal dobře, kdyby v duelovací lokaci, která je mimochodem, dle mého názoru, velmi pěkně udělaná, nastavil nějakou globální redukci výsledné damage do targetu (pravda nezkoušel jsem pvp ve více jak 2 lidech, takže nemohu posoudit, jaký dopad by to mělo třeba v bitkách 4 lidí Free For All), aby souboje byly delší a záživnější a nebylo by to jen o tom, které DHčko vyleze dřív ze Smoke Screenu, ale koneckonců je to jen testovací realm a určitě proběhnou ještě nějaké úpravy, tak snad (aspoň mě) Blizzard něčím příjemně překvapí. Každopádně bych rád znal vaše názory na momentální situaci.
Violence solves everything.

Uživatelský avatar
Malf
Fallen Shaman
Příspěvky:91
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Malf#1375

Re: PTR PvP - moje první dojmy

Příspěvek od Malf » 16.01.2013, 11:27 hod.

@Zmorry: pravděpodobně většinu názorů najdeš tady: viewtopic.php?f=44&t=8100

Uživatelský avatar
Zmorry
Fallen Shaman
Příspěvky:78
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Zmorry#2274

Re: PTR PvP - moje první dojmy

Příspěvek od Zmorry » 16.01.2013, 13:16 hod.

ok díky
Violence solves everything.

Odpovědět

Zpět na „Obecně“