Pár inspirací pro Blizz

Všechno co se týká normální hry a nelze zařadit jinam.
ReptileSVK
Zhar the Mad
Příspěvky:1569
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Reptile#2445
Re: Pár inspirací pro Blizz

Příspěvek od ReptileSVK » 23.10.2012, 11:07 hod.

no ano, celkovo su tie moje napady uplne perfektne.

Uživatelský avatar
Rafider
Wraith
Příspěvky:120
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:Subdega #2297
Kontaktovat uživatele:

Re: Pár inspirací pro Blizz

Příspěvek od Rafider » 23.10.2012, 14:41 hod.

Hehe, lidí křičí za zvýšení dropu a tady jeden za snížení :). Já jsem rád, když mi s MF 300+ padne alespon 1x za 3 dny něco a to to většinou ještě nemá větší cenu, než rozberat na materiál... drop je v novém patchni ok ;).

Jinak nápady jsou zajímavé, myslím, že je má většina z nás, ale chce to prezentovat tam, kde to bude k užitku ;)
Zann Esu, klan kouzelnic, brzy znovu povstane proti hordám Diabla...

Goliathus
Wraith
Příspěvky:172
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:goliathus#2620

Re: Pár inspirací pro Blizz

Příspěvek od Goliathus » 15.11.2012, 13:40 hod.

Přidáno pár nových nápadů ;-)

Uživatelský avatar
dawemorraless
Na-Krul
Příspěvky:3027
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:DaweMorrales #2722
Bydliště:Brno

Re: Pár inspirací pro Blizz

Příspěvek od dawemorraless » 15.11.2012, 19:18 hod.

určitě bych přidal gemy 2-4
posílit followery vetším inventářem a dát nějaký skill bojový např fire arrow fire weapon ice blast....
přitvrdit inferno zhruba tak jak je mp2 jako základ+lepší bonus na itemech např +1 to ally aby mohl mít monk 2 atd...
Diablo jako prime evil by měl používat všechny skilly co měli jeho sourozenci:)
rozhodně přidat dungeony a eventy at ta farma není takový stereo:)
LVL 99 galerie
HC grál
Unikáty / - Tyraels Might, Asteron iron ward
Sety /100%
Runy /100%
RW / -7 jah
D3 Poetarum

Uživatelský avatar
negris
Gorebelly
Příspěvky:230
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Angalascz#2103

Re: Pár inspirací pro Blizz

Příspěvek od negris » 15.11.2012, 19:30 hod.

Výroba socketu do itemů lvl 60 až 63 Pro každý druh itemu 1 plánek. Poplatek za výrobu socketu do armorů např. 10M, do zbraní např. 50M

Vytvořit zvláštní úroveň s gobliny. Udělat na podobný způsob jako je v ACTu 2 časový event kde se člověk dostane do druhého podlaží, kde na něj čeká truhla. Tam by pak v malé aréně bylo třeba 5-10 goblinů najednou. Goblini po aktivování mohou útéct přes port jako je tomu teď ve hře . Při pobíhání mohou dávat nějaké DMG ve formě plague, electrified,desecrator, frozen, molten). Zvláštní event je možné najít v kterémkoliv ACTu, není podmínkou že se ve hře objeví pokaždé.

Možno přehazovat skilly kdykoliv ve hře aniž by hráč ztratil NV. Pro hráče je celkem těžké přehazovat neustále skilly když už má něco naučeného a zažitého, nevidím tedy důvod, pro při přehození skillu se NV ztratí. Možná to udělat že za každý skill ubrat jeden NV ale stejně…kdo by pořád při každém ACTu nebo mapě přehazoval skilly protože teď tam budou těžší mobové? Pár slabších hráčů by toho možná „zneužívalo) ale to jen do času až se posunou dále. Návrh kvůli tomu, že jsem se už několikrát ve hře uklikl, vyhodil jsem skill a NV byly pryč. Přehození skillu spojeno s časem něž by se skill aktivoval např 120 vteřin

Odměny za zabití více monster navýšit
Odměny za zabití několika desítek monster na ráz jsou docela směšné. Odměny odvozovat podle typů monster a monster poweru. Odměna by mohla být pár % ze získaných expů za fight.


Pro AH vytvořit záložky
, kde by si člověk pro jednotlivé typy itemů zadal staty a jejich velikost kterou požaduje a po kliknutí na danou záložku by mu aukce vyhodila předměty zadaných statů. Beru to z vlastní zkušenosti, kde vím že chci chestku se 150str, 90 vit, 75 all resist a 3 sockety. Jiná pro mě nemá smysl tak neustále zadávám tyhle staty dokola.

Vytváření portálů stejně jako u D2 vytvořit a né se hned teleportovat, nebo zkrátit kouzlení teleportu ze 4s na 2s

Možnost změny vzhledu itemů na postavě U kováře nebo nově vytvořeného artisana by si člověk mohl za poplatek změnit vzhled itemu, při zachování stejných statů. Ze začátku by asi stačilo měnit vzhled itemů podle itemů co jsou ve hře (např: mám helmu lvl 62 ale líbí se mi vzhled helmy lvl 63 tak za poplatek xxK si její vzhled změním) Dalším, a trochu náročnějším krokem by bylo přidat do hry speciálního artisana, který by itemy dokázal "tunit", přidáváním různých ostnů, kovových plátů atd, na helmy a ramena přidáním rohů a zubů zvířat, meče a sekery udělat tvarově rozmanitější, možnost prostě změnit tvar itemů aby každá postava byla co se týče vzhledu originál a nelišila se pouze barvou (např. až budou všichni barbaři běhat v IK setu, s rameny Wile ward, botami Ice climbers, bude to takové divné, protože všichni budou stejní) U artisana by měl člověk na výběr třeba deset různých tvarů pro každý druh itemu (i více to by určitě nevadilo)

Koupě zvířecích pomocníků od nového wendora Za pronájem xxK goldů by si človkě mohl ve městě pronajmout nějaké zvířecí pomocníky (vlky, havrany, ohnivé ptáky, draky, netopýry) Ti by se podle ceny lišili jak vzhledově, tak DMG a life.

Vytvořit zvláštní skilly Pomocí nějakých legendárních svitků, runů, částí nějaké knihy by se postava při složení celého kompletu naučila nějaký další unikátní ať už pasivní nebo aktivní skill nebo by vylepšila své stávající skilly

Nesbírat health globy když má postava plné HP

V menu hry vyzoušet skilly jak vypadají a jaké dělají efekty V menu, kde stojí postava a dýchá si vyzkoušet, co dělá který skill a jak u toho postava vypadá. Lidé by tak mohli vytvářet zajímavé screenshoty, jako tapety na plochu PC nebo mobilů

Nové shriny Vložit do hry další shriny například s LS, crit. chance a chrit. dmg,block, nebo útoky typu bleed ale jiné nové, dělající slušné dmg a efekty

Nové shriny II Vložit do hry shriny typu aktivuj a bojuj. Aktivováním shriny by se z nebe, ze země začli nořit mobové s polu s nějakými monstry typu rare a šapión nebo fialový boss. Obtížnost zlikvidovat všechna monstra by byla dost těžká, ale odměna velká. Na každém hráči by bylo, jestli danou shrinu aktivuje nebo ne. Při pobití všech monster a hlavního bosse ,nebo několika packů typu rare/champion by pak dostal hráč další odměnu ve formě zlata, gemů a hlavně itemů. Pro aktivaci shriny by hráč musel mít 5 NV a pro každý act by připadaly 2-3 shriny které by se náhodně generovaly kdekoliv na mapě jak je tomu do teď u obyčejných shrin. Po aktivaci by měl hráč pouze jeden pokus, při umrtí by vše zmizelo a hráč by nedostalvůbec nic.

Nové shriny III Shriny po aktivaci vykouzlí zvířecí pomocníky.

Uber bossové Neomezit bosse na drop jedné a té samé části prstenu a být odkázán pouze na jeden prsten, který vesměs nestojí za nic a po dosažení paragonu 100 ho každý zřejmě vyhodí. Přidat nové kombinace bossů (zoltan, skeleton, ghom siege atd), spojené klidně i s hlavními bossy a jejich lokacemi Přidat další části itemů, které by si člověk mohl složit. (helma, chestka, boty, wristy atd) každá věcí by se skládala z nějakých 3. částí, po složení by hráč získal nějaký unikátní item daného typu. Další z možností, skládat plánek nějakou knihu pomocí stránek které by z uber bossů padaly, a pomocí nich si své nošené itemy vylepšovat. Stránky by měly nějaké označení (např. čísla,slova) kde by po složení nějaké číselné kombinace mohl artisan item nějakým způsobem vylepšit. (složením svitků č. 1,10,25 by artysan zvýšil u kterého koliv itemu strength o 50, atd. atd.) kombinací by bylo mnoho, zvláštní kombinace by item vylepšovaly hodně jako přidáním 50% crit dmg 12%life atd. Top odměny by ale byly spojené s dlouhodobou farmou klíčů a zabíjení uber bossů. Je prostě škoda, že uberka jsou spojena pouze a jen s jedním prstenem.

Uber bossové II
Změnou kombinací jednotlivých Uber bossů by se musela hodně změnit taktika a člověk by při vstupu do portálu nevěděl do čeho jde. Na hráčích by bylo rychle vymyslet taktiku a pustit se do boje. Dnes už každý ví, že vlevo je skeleton nahoře ghom a vpravo zoltan. Taktika je dána už dávno předem. Přidáním dalších lokací jako jsou lokace u hlavních bossů, a udělat párovaní bossů a výběr lokace náhodné by bylo velice zajímavé. Spojeno ještě s dropem dalších částí a o zábavu by bylo postaráno.

Nekonečný dung Vytvořit nějakou lokaci, která by měla neomezený počet (20) pater. V každém patře byl určitý druh monster, spojený s šampióny, rare ale i obyčejnými moby. S rostoucím levelem by se zvyšovalo množství monster, jejich síla atd. Nebylo by tedy lehké i pro top hráče, prosekat se až na samé dno. Po umrtí by se dung zavřel a přístup do něj by byl znemožněn až do otevření nové hry. Za každé zdolání jedné úrovně, by hráč získal odměnu ve formě velké zlaté truhlice kde by se jejich počet s rostoucí obtížností zvyšoval (1-3 patra 1 truhla, 4-5 2 truhly atd.) Zdolané patro by se objevovalo jako achievemnts nebo číslo vedle paragonu. Ukázalo by se tak jak je na tom která postava protože zdolání jednotlivých pater by bylo těžké a spojené s vyvážením postavy co se týče HP, resistů armoru atd. Nešlo by tedy jen DMG které by v tomto případě nebylo tak důležité

Počet smrtí postavy zobrazovat v informacích o postavě nebo ještě lépe u paragonu. Možná bychom koukali kolik hráčů hru i na SC hraje poctivě a kdo honí pouze paragon a jednotlivými mapami se jen prochcípává. Možná by se ukázalo, že hráči SC dokáží hru hrát poctivě aniž by postava zemřela. Šlo by jen to, že když by někdo zemřel, neznamelo byto ztrátu postavy a itemů. Hráči by si postav pak více vážili protože mít u paragonu číslo 666 úmrtí při paragonu 50 by bylo dost hrůzostrašné a člověk by si o hráči udělal své mínění.[/quote]

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ktěmhle věcem co tu jsou ti povím jednu věc naproste nesmysly a hru kazící nápady tím bys totalně ukončil celou ekonomiku především těma goblinama prostě nápady které se tam absolutně nehodí. S ostatnim co tu není souhlasím protože to jsou věci o kterých se už dlouho diskutuje na blizz forku.


Edit: Tohle je diablo tak ztoho nedělej torchlight nebo wowko....
Byl jsem vyhnán z království nebeských i z podsvětí pekelných a našel si útočiště mezi nebem a peklem. A tak tedy semnou přichází utrpení ...

Obrázek

Goliathus
Wraith
Příspěvky:172
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:goliathus#2620

Re: Pár inspirací pro Blizz

Příspěvek od Goliathus » 16.11.2012, 09:34 hod.

Díky za názor. Docela mě překvapilo, co všechno z nápadů jsi zavrhl. Gobliny bych možná pochopil ale na zneužití by to asi nebylo když by se dung mohl objevit kdekoliv a hlavně kdykoliv. Nejsi ale první kdo se proti tomuto nápadu ohradil takže to beru, i když sranda by to asi byla nahánět někde hejno goblinů. Co se týče ostatních věcí, budiž to vůj názor, ale trochu mě překvapuje to, že jsi zavrhl ty uber bosse. Nevím jak dlouho bude lidi bavit farmit ty samé bose, v těch samých lokacích za stejnou odměnu hellfire ring, který za nic nestojí.
O ekonomice hry se nemá skoro cenu bavit. Jelikož setové a legendární věci všem lidem padají v hojném množství a ekonomika hry je ta tam. Dneska když ti nepadnou věci z top setů jako je třeba IK a to ještě s dobrým rollem není možné to prodat za slušný peníz a za další 2 měsíce to bude ještě horší
Ofic fóra nesleduju a wowko ani tu druhou hru jsem nikdy nehrál ani neviděl. Je ale pravda že jsem o těchto dvou hrách slyšel ve spojení, že spousta lidí se k těmto hrám vrátilo právě od diabla takže asi jsou to věci, které lidem v D3 chybí a vracejí proto k jiným hrám kde je najdou.
Každopádně díky za názor.

Uživatelský avatar
Silblade
Wraith
Příspěvky:134
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Silblade#2187

Re: Pár inspirací pro Blizz

Příspěvek od Silblade » 16.11.2012, 11:03 hod.

Goliathuse chválím za nápady. Ne všechny se by se mi v nových patchích/datáčích líbily, ale je vidět, že nad tím přemýšlíš. ;) Good work!

Co bych změnil/upravil/přidal? Já, jako Achiev hunter, bych rozhodně přidal nové achievmenty, nějaké zábavnější, těžší na udělání, nějakej ten challenge. A rozhodně bych přidal i nějaké rewardy za ně, nejenom nové prvky na banneru, takhle stejně ostatní vidí prd, čeho ten člověk dosáhl. Nějakej prvek, kterej když vás někdo potká, tak si řekne: "Wow, vidíš ho, on udělal (ten a ten achiev)! Chci se stát tvým žákem!!!" :D Např. ve wowku to byli noví mounti, tam člověk hned poznal, že udělal to a to. Nu, tak v Diablu by to nebyli mounti, ale co já vím, třeba nový prvky na zbroji, unikátní efekty na zbraních, prostě něco. Podle mě dávat rewardy v podobě nových setů nebo hyper-uber předmětů je blbina.

Runová slova, hell yes. Klidně víc než v Diablo 2, ale jen si představte jejich návrat. Epic.

Slibovali, že přidají i nové animace k bossům, fatality, když vás zabijí, aneb Siegebreakorovo utrhnutí hlavy, přidejme třeba rozfašírování vaší hlavy kladivem Skeleton Kinga, rozervání Diablem atp. 18+ :D

Pak mě napadl třeba prvek, kdy byste sbírali něco jako deníky, který by padaly náhodně nebo z nějakých eventů/unikátních bossů, po jejichž složení byste otevřeli lokaci minulosti, kde byste našli staré známé. Andariel. Duriel. Baal. Diablo ve své zvířecí formě. Záleželo by, jakej konkrétní deník minlosti skládáte. Všechno v novějším kabátě, se staro-novýma schopnostma bossů.
Obrázek

Goliathus
Wraith
Příspěvky:172
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:goliathus#2620

Re: Pár inspirací pro Blizz

Příspěvek od Goliathus » 16.11.2012, 11:14 hod.

pěkné nápady... doplním

Uživatelský avatar
negris
Gorebelly
Příspěvky:230
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Angalascz#2103

Re: Pár inspirací pro Blizz

Příspěvek od negris » 16.11.2012, 12:44 hod.

Stím hellfire ringem se seredne pletes :) protoze se da rollnout tak dobrej ze by ti vypadly i oci zdulku. a ubery sem zavrhl uz jen proto ze smichana kombinace by nebylo zrovna to nejlepsi jen si skus predstavit ze chytnes treba kinga a zoltuna v tem malem kamrliku uz vidim jak tam chcipes nonstop. Nesmis zapominat na HC hrace kteri budou taktez ovlivneny
Byl jsem vyhnán z království nebeských i z podsvětí pekelných a našel si útočiště mezi nebem a peklem. A tak tedy semnou přichází utrpení ...

Obrázek

casperdeluxe
Gorebelly
Příspěvky:377
BattleTag:casperdeluxe#2494

Re: Pár inspirací pro Blizz

Příspěvek od casperdeluxe » 16.11.2012, 15:18 hod.

Já bych změnil drop. Ať ilvl 60 a víc padá už na hell a dá se nosit od lvlu 50. A tím pádem zvýšit obtížnost inferna tak, že by MP0 bylo těžké jako nynější MP5 MP5. Legendárky by na infernu padaly jen některé, ale ty TOP by padaly až na infernu. Prostě aby si je člověk opravdu zasloužil.
Gemy bych také uvítal navíc. All res, AS, CC...
Sockety u vendora by taky byly super. Ve zbrani 50M, armor 10M.
A samozřejmě ruový slova....to je něco, co tu prostě hooodně chybí

Uživatelský avatar
RedDwarf_Cz
Wraith
Příspěvky:177

Re: Pár inspirací pro Blizz

Příspěvek od RedDwarf_Cz » 16.11.2012, 15:26 hod.

Těch návrhů od hráčů tam musí být asi kopy, co?

Y0G1
Burning Soul
Příspěvky:676

Re: Pár inspirací pro Blizz

Příspěvek od Y0G1 » 16.11.2012, 17:49 hod.

vraj buduci tyzden nove info o patchi ?

Uživatelský avatar
sensation86
Gorebelly
Příspěvky:200
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Sensation86#2551

Re: Pár inspirací pro Blizz

Příspěvek od sensation86 » 16.11.2012, 18:34 hod.

Nekonecny dung ten by tam mel byt uz od zacatku... co level tak by to byl vetsi maras a kam se kdo dostane tam se proste dostane... tak ybch to udelal...

M4rth
Wraith
Příspěvky:163
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Legendary#2258

Re: Pár inspirací pro Blizz

Příspěvek od M4rth » 16.11.2012, 19:16 hod.

Možná to už tu někde bylo , nepročítal jsem celý topic

- I když v 1.0.5 přišel rychlejší identify itemu , pořád mi přijde úplně zbytečné a zdlouhavé identifikovat vše po jednom itemu .. Prodloužit třeba čas castu ale rozhodně to nenaklikávat po jednom itemu jak vůl .. Klidně i za nějaký poplatek ..

- Další a další Legendáry itemy , v každém patchy přidávat pár věcí , přijde mi že momentálně je použitelných tak 10 Legendárek , a dobře rollnuté sety , zbytek končí v truhle v podobě Brimstonu

- Ten kdo navrhoval Tal Rasha set asi k smrti nenáviděl Wizzardy . Horší set bonus snad ani vymyslet nemohl , ostatní classy jsou na tom daleko a daleko lépe ( DH 6 % crit , Barbar All rezistance ) Určitě změnit ať se vyplatí více než 3 části Tal Rasha setu ( Chest , Amulet , Helma )

- Možnost padnutí jakéhokoli orgánu z Bossu v Infernal Machine eventu .. Docela mne začíná štvát že mám v truhle 8 části Oka , 8 části dalšího orgánu a 0 části z toho posledního nesmyslu ..

Sarevok
Wraith
Příspěvky:181

Re: Pár inspirací pro Blizz

Příspěvek od Sarevok » 17.11.2012, 07:03 hod.

ja myslim ze ten co navrhoval sety celkove, nie len tal rasha, to nemal v hlave vporiadku. ved co je tazsie? dropnut dobry item pre kazdy slot na postave, alebo dropnut komplet set? tak uz ked niekto posklada cely set tak by tam mal byt naozaj super bonus a nie +0.nic na nepodstatnu vlastnost.
- zvysit atraktivitu set bonusov + bonus za komplet set musi byt nieco co bude ludi lakat mat ho cely
- nekonecny dungeon je uplna bomba. nekonecny = aspon 20 lvl. kazdy level by mal byt rozlohou aspon ako oaza v akte 2 a mat super unikatneho bossa (+elite pomocnici) ktoreho by hrac videl v nejakej kratkej cut scene pri vchode do konkretneho levelu, nieco ako pri vstupe k uber bossom. zvysit drop v tomto dungeone + sanca na specialny drop od bossov, nejake casti z ktorych by sa dal poskladat nejkay set/legendary. paci sa mi napad ze v v jednej hre by si mohol vojst do dungeonu iba raz, keby si ho opustil cez TP tak uz by sa nedalo vratit, tak isto smrt = koniec, ressurect v meste a vchod by bol zakazany. tym padom by pre skoro vsetkych hracov bol dungeon nekonecny... monster power by nemal mat vplyv na tento dungeon aby si nik neznizoval uroven obtiaznosti, kazde poschodie by bolo tazsie az do uplneho extremu v poslednom...

Uživatelský avatar
RedDwarf_Cz
Wraith
Příspěvky:177

Re: Pár inspirací pro Blizz

Příspěvek od RedDwarf_Cz » 17.11.2012, 11:21 hod.

Jak se tu někdo zmínil o tom portálu, že je otravné, když hrajete sami a ripnete a musíte jít od chec. , tak ten portál by mohli udělat z té vlaječky, co tam je k hovnu a hráč by se mohl z města na ni portnout.

Majky_majk
Doom Knight
Příspěvky:412
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:MightyMike#2828

Re: Pár inspirací pro Blizz

Příspěvek od Majky_majk » 17.11.2012, 11:25 hod.

Já osobně bych navrhoval

No auction mode

Tak jako si člověk může vybrat SC a HC, mohl by zaškrtnou i NA mod. Hra by byla oddělená od ostatních hráčů a měla své statistiky. Všechny itemy by byly navázané na účet. Drop by mohl zůstat stejný nebo by mohl být zvýšený.

Nekonečný dungeon v podobě areny

V zásadě hrozně jednoduchá mechanika... arena, kde by se objevil určitý počet náhodně generovaných elitepacků a popř i bossů.

Jelo by se třeba do LVL 10 (nebo vyššího), kde by každý nadcházející level znamenal najednou čelit vyššímu počtu bossů/packů. Od lvl 11 by došlo k restaru a jelo by se od začátku, ovšem s mnohem vyšší obtížností (jako u MP). A takhle do nekonečna. Hráč, který se dopracuje např do arény 58 by čelil tedy stejnému množství nepřátel, jako v aréně 8... ale s třeba +2000% HP a 1500% DPS. Zároveň by každý aréna mohla generovat nějaký náhodný příkop pro specificky postavené chary... například nemožnost LOH a LS, nemožnost zmražení atd. atd. Takže specificky postavení hráči by museli měnit styl hry

Odměna za ach. body

Bylo by logické, aby byla možnost ach. body směnit za nějakou výhodu ve hře... např. 1000 bodů = možnost koupení buď 5% DPS nebo 5% HP nebo 5% armoru pro všechny chary účtu atd. atd.

Uživatelský avatar
Morbid
Doom Knight
Příspěvky:425
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Morbid#2486

Re: Pár inspirací pro Blizz

Příspěvek od Morbid » 17.11.2012, 12:16 hod.

DRUID,BLOODWIZARD... ARCHIVÁR :D :D :D

saaajt18
Fallen Shaman
Příspěvky:60

Re: Pár inspirací pro Blizz

Příspěvek od saaajt18 » 17.11.2012, 14:58 hod.

mne by stacilo keby sa daju hromadne identifikovat veci...kludne aj za poplatok niekolko tisic napr...nechapem preco to stale nie je ved politika blizzu jasne chce aby ludia farmili a tym padok sa tocili goldy a $...mozno pre jedneho hraca je ta minuta 2 za run zanedbatelna ale keby si to spocitaju celkovo su to stovky hodin ktore sa moze farmit a nie identifikovat po jednej vecicke...

dalej by som pridal nejake uber legendarky alebo ako to nazvat...predmety o nieco lepsie ako legendarky ale na kazdy zo serverov by som ich dal len par...a kazdy by mal rovnaku sancu na drop bez ohladu na mf nv paragon atd...proste nejaky bonus item ktory by mohol mat nejaku auru alebo lubovolne staty ktore si vyberie stastlivec ktory dany item nasiel...

Majky_majk
Doom Knight
Příspěvky:412
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:MightyMike#2828

Re: Pár inspirací pro Blizz

Příspěvek od Majky_majk » 17.11.2012, 15:43 hod.

Ono když už jsme u toho, možná by bylo rozumné, kdyby každá identifikace stála goldy... trochu by to vyřešilo jejich přebytek ve hře. Klidně bych to trochu i napálil a jejich cenu odvodil od iLVL předmětu.

Zároveň by bylo možné prodávat neidentifikované předměty (za nějakou vyšší cenu, která by vycházela z iLVL itemu).

Možná by stálo za to, kdyby tyto předměty šlo i kupovat... např. i63 rare za 150tis atd. Hodně by to odčerpalo goldy ve hře.... snížilo cenu TOP itemů a zvedlo cenu těch průměrnejch.

Odpovědět

Zpět na „Obecně“