Hezké ráno všem
Proč si osobně myslím, že je Diablo 2 !! v 1.0. !! bez datadisku LoD velmi srovnatelné s D3 v momentálním stádiu. V D2 v 1.0. vůbec neexistuje druhá alternativní pozice pro zbraň, což se ukázalo pro všechny tipy charakteru využitelné. Doufám, že to plánuje Blizz časem i zde. Další důvod je ten, že vůbec neexistovali runy. Čili ani runová slova a jako že jich bylo požehnaně. Sami si tím pádem spočítejte, o kolik itemů jste tím přišli. Za další. Oproti D3 bylo v D2 o 3 gemy více. Všichni víme. Nebudu jmenovat, ale v klidu si dovolím říci, že pro určitý tip charakteru byli některé gemy nevyužitelné, což se oproti gemům v D3 říci nedá. Zde více či méně využijete všechny. Pro info. Komu to do teď nedocvaklo. Topaz ( INT ) =jedná se o něco slabší formu "all resist ". Využitelné pro všechny postavy nejen Wizz. atd atd atd. Nemá cenu se dále rozepisovat. Využijete tu všechny tipy. Osobně můj názor třeba safír pro Barba. Ledová zbraň vám později ve hře padla, takže safír našel využití čistě jen v začátku hry. ( Pouze můj názor a můj styl hraní. Uvítám zde vaše názory

). Jen pro příklad. Moje Amazon Bowka lvl 99 v HC modu. Rekord baalovi minioni. Jakmile vyšlo HC a já ho zkusila, SC hraji jen jednou k seznámení se hrou. Pakokamžitě HC. Atmosféra HC a SC je nesrovnatelná!!. Co se kostky týče. Craftit se také vyplatilo věci tak až od lvl 50 a víc. Protože do té doby vám Craft ( samozřejmě nepočítám craft, který vám dával bonus ke všem skillům, ale na to byli stejně lepší setové a legendární věci, než vykraftěné do lvl 50de) výrazně nezlepšoval účinost vašich zbraní a obranu vaší postavy. Samozřejmě taky uvítám vaše názory zde. K mojemu stylu hraní toto ale dokonale odpovídalo ). V D2 v 1.0. bez datadisku LoD bylo o hodně méně legendárních věcí, což také drasticky snižovalo šanci na jejich nalezení. Do teď si pamatuji, že první legendární věc, kterou jsem vůbec viděla, se dropla až s Diabla. ( Chabě si papamtuji její název. Šlo o boty Truncheon, bo tak něco ). Problém byl v tom, že potřebovali k nošení o hodně větší sílu, než sem momentálně u své Amzonky měla, což za příčinilo, že notný kus hry seválely v truhle a néna mojich nohou. První legendární item mi v Diablu 3 také padl až v obtížnost normál v aktu 4. A to šlo spíš o brutál náhodu a to, že sem zvyklá několikrát restarotvat mapy,abych viděla,co vše je možné na nich najít. Datadisk přinesl i nové tipy elitních a vzácných monster. V D2 v 1.0. Jste jich tolik druhů nepotkávali. A ani zdaleka nebyli tak nebezpeční, jakv D3. Osobně si i myslím, že je supr nápad dám šampionům také skilly. O čemž se v D2 rozhodně mluvit nedá. Ty monstra byli jen výrazně těžší. Nic tak rozdílného oproti monstrům klasickým. ZA toto bych dala Blizzu naopak veliké +. Je víc věcí k vyjmenování určitě, aleto by znamenalo D2 v 1.0. nainstalovat aznovu to projít. Což je s vedle válející se krabicí LoD mylsím naprosto zbytečné. Ocením tvé názory Alfe. Ale prosím. Snad sem se v tvém rozumu nespletla a obejde se to bez podobných slov, jako " výmluva " a pod.

. Samozřejmě v čem D3 tedafakt spurdím je to, že si nerozdělujte body sami. Tenhle nápad je upřímě od někoho z Blizzu na ránu. To samé runy. Jest-li považují za RPG dát ke skillům jednu runu a tím vlastně jen změnit vaší zbrań v ruce, si ani nezaslouží odpověď

. Bič a znovu Blizze.

Toto se vážně nepovedlo. Sečteno podtrženo?? Myslím, že D2 v 1.0. je opravdu srovnatelné s hratelností D3 teď. D2 mě samozřejmě bavilo více, ale jen díky zmiňovanému rozdělování bodíků. Omolouvám se, jedno Red Eaglovi rzhodně uznat musím. Mě to někdy moc mluví a osobně se mu nedivím, že todo konce nedočetl. I pro mě je to dlouhé. Není to omluva. Opravit bych to měla. Ale nebudu. Supra den všem.
