Reakce D3 po case

Všechno co se týká normální hry a nelze zařadit jinam.
Odpovědět
Uživatelský avatar
coyd
Doom Knight
Příspěvky:586
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:coyd#1890
Re: Reakce D3 po case

Příspěvek od coyd » 24.07.2012, 19:36 hod.

D3 je proste moc: jednoduche,linearni,nudne,nezazivne,pro-lamacke,orientovane na zisky z AH (a tomu prizpusobena komplet herni mechanika (3xfuj) ),doplnte si sami...
A z tehle vsech duvodu je proste zrejme, ze to nemuze nikoho (dlouhodobe) bavit, snad jen uplne masochisty a o tom hrani neni. Jeste tak mozna pred mesicem (mozna uz je to dyl) jsem prisel z prace zapl kompa a hral. Ted ikdyz uz toho kompa zapnu tak nehraju, radeji mrknu na nejaky filmek a v koutku duse si rikam jestli jeste jede ten a ten d2 server na kterem jsem kdysi s nadsenim travil ty stovky a tisice hodin. Taky si rikam ze porad slibovali ze d3 bude daleko vic o multiplayeru nez d2 ale opak je pravdou.. V d3 se maximalne pripojite do publicu kdyz expite novou postavu abyste sami neumreli nudou a pak stejne vetsina lidi farmi hru osamote, protoze tady je farma jedina vec co muzete nebo spis musite delat krome par slabych motivatoru jako jsou treba achievementy, ktere stejne vetsina vubec neresi. V d2 byla daleko vetsi rozmanitost postav(buildu) a hlavne duvodu proc hru hrat a hlavne vsecko byla proste cista zabava.. V d3 vam po chvilce prijde ze to co delate vlastne nedelate protoze chcete, ale protoze musite a to je podle meho nazoru faktor ktery cele d3 pohrbi (kez by se to zmenilo ale neverim v to)
>>Monk<<
>>Witch Doc<<

Adams158
Quill Rat
Příspěvky:25

Re: Reakce D3 po case

Příspěvek od Adams158 » 24.07.2012, 19:47 hod.

pro začátek by stačilo aby do craftingu přidali možnost dělat itemy 63 ale to by si je pak lidi nemuseli kupovat v AH

Uživatelský avatar
Javurek
Warlord
Příspěvky:2713
Currenly, I'm playing:Diablo 2

Re: Reakce D3 po case

Příspěvek od Javurek » 24.07.2012, 19:52 hod.

Coyd a to je právě tak neskutečně smutné s tou rozmanitostí buildů. Takovej potenciál to mělo, runy ve skillech miliony kombinací a nakonec na inferno musíš používat jen pár skillů, protože s jinými to prakticky nejde dát.

Já bejt jima, překopu to, vrátím se ke skill trees s body natvrdo + vyšší level. Některé skilly zásadně předělat, některé upgradovat aby mohlo být x kombinací použítelných sestav skillů. Oni se vůbec z Diabla 2 nepoučili. Místo toho aby systém skillů z d2 výrazně vylepšili tam kde měl velké nedostattky, tak udělali experiment viz jak to teď vypadá.

Uživatelský avatar
coyd
Doom Knight
Příspěvky:586
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:coyd#1890

Re: Reakce D3 po case

Příspěvek od coyd » 24.07.2012, 19:54 hod.

@Javor: nemuzu nez souhlasit..
>>Monk<<
>>Witch Doc<<

Majky_majk
Doom Knight
Příspěvky:412
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:MightyMike#2828

Re: Reakce D3 po case

Příspěvek od Majky_majk » 24.07.2012, 20:45 hod.

Já myslim, že obecně ten "experiment" nebyl úplně špatnej... ten systém se mi celkově líbí. Je rok 2012 a asi bych už dneska taky neměl dost energie rozehrávat postavu 5x, abych si vyzkoušel různé buildy.

Ale výsledek bohužel nic moc... ty schopnosti jsou nevyvážené. Každý nakonec jede téměř stejný build. Vím, že by to dalo mnohem víc práce na vyvážení... ale každá schopnost a každá runa měla být unikát a "killer". Málokdy jsou dneska u schopnosti 2 runy takové, že člověk může váhat. 2/3 schopností má taky svůj suplement.

Největší idioctví mi ale přijdou ty různé "skoro pasivní" schopnosti... které jsou víceméně nutnost úspěšného buildu, ale ve výsledku omezují reálné možnosti hry. Někdo může říkat, že to je o strategii hráče. Já říkám, že to je blbost... dle toho taky všechny "úspěšné" buildy vypadají. Pokud wiz "nutně" musí použít EA + FW, musí použít alespoň jednu "záchranou" schopnost a nějakou schopnost na základní běžný útok. Zbývají mu tedy pouhopouhé 2 schopnosti, na jednu si pravděpodobně dá nějakou formu silnějšího nebo stálého útoku a na volbu má poslední možnost. U ostatních charakterů je to úplně to samé :-(.

Škoda... vypadalo to, že si s tím opravdu chtějí dát práci :-(. Když už teda, mohl tady být na F1-F5 alespoň systém okamžitého přepínání hotových buildů.

Uživatelský avatar
Garn
Adviser
Příspěvky:898
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
Kontaktovat uživatele:

Re: Reakce D3 po case

Příspěvek od Garn » 24.07.2012, 20:54 hod.

Mr_Perfect píše:
Garn píše:Pokud jsi to nemyslel tak, že z toho máme peníze, tak je ta věta ještě hloupější. Co si myslíš, že z toho mám? Candys od Blizzu?
Tak sice na foru, ale na webu máte banner na e-shop... Nevím, jakou máte návštěvnost, ale moc dobře vím, že se z toho při dobré návštěvnosti webu dají vydělat docela pěkné prachy ;)
Jojo, válíme se v penězích. :)
My name is Lachdanan, and I am cursed. Once the captain of King Leoric's army, I lived only to honor my land and my king. No man has a greater love for his king than I had for mine, even as I drove my blade through his dark and corrupted heart.

Y0G1
Burning Soul
Příspěvky:676

Re: Reakce D3 po case

Příspěvek od Y0G1 » 24.07.2012, 21:20 hod.

javurku: Niesom si isty ci kompletne cely tym co robil d3 pracoval aj na d2 mam pocit ze nie , ale v tomto nemam jasno


Co sa tyka problem je ze Jay Wilson si neprizna ze to pokaslal proste mala rozmanitost itemov itemizacia buildy ani nehovorim

Ked som zacinal hrat fajn super pytam sa kamos aky build je vhodny co mam hrat bolo mi povedane do inferna si mam hrat co chcem potom su nejake 3-4 buildy a podla toho co sa mi bude pacit budem hrat

Folovery osobne si myslim ze prepracovat ich a jejich skilly by bolo fajn predsa dat hex na 1 obycajneho moba a potom na pack champov nie si myslim ze je skoda , ale urcite HC to v sebe ma.


Dalej co sa mi nepaci k comu je inferno? no vazne k comu keby spravili obtiaznosti ako v d2 + hell by bol inferno zbytocne 4 obtiaznosti

Preco nieje moznost prejst inferno s equipom akym mam preco musim ako pako farmit akt 1/2 (ked som napr ako ja v 3) a potom si za padnute itemy ktore predam v AH kupim equip ano kupim takze ja podstate ani nemusim riesit ci nieco na mna padne dajte mi 700mil goldov a som frajer super system super hra


Nech sa na mna nikto nehneva ale prejst inferno podstate len vdaka tomu ze si kupim veci je smiesne a blizz riesi tento ich end game? Ano? No tak pocitam do konca jesene tu je patch s pvp a datac? Kto si spomenie na datac ktory bude napr o rok alebo dva roky? Ano ludia si kupia ale kolko si to kupi?

Je to to iste ako ked vychadza mmo-čko , pokial poserete head start a nebudu tam zaklady ake maju byt tak to skonci presne ako SWtor hraci chcu zakladne veci a veci pre rok 2012 hned a zaraz a nie postupne nikomu sa nechce cakat dokedy sa niekto uvedomi.

Osobne si myslim ze Torchlight 2 ano vela ludom vadi grafika ale na tu sere pes.Bude podla mna tl2 urcite lepsie a zabavnejsie ako d3 neni tam ah klasicky multak a aj itemy krasne popadaju takze aj itemy mate a nie aby sa clovek prcal do ah kazdych 5-10lvl ked expite nakupil zbrane veci a hybaj naspat krajat prisery na 1 ranu


Ja som osobne sklamany z D3 podla mna fail to je v tom ze to bud nedomysleli je to nedorobena hra pretoze activison uz to chcel mat vonku , alebo neviem kde spravili soudruzi Z blizzu chybu

A co sa tyka pvp patchu no bude to fajne ludia co si equip kupili budu hrat s tymi co si kupili taksito takze ziadny ladder ziadny balance ani nejake turnaje v hre dajme tomu o goldy o item lvl 63 atd . Takze zase 2-3 buildy kazda classa a masime arenky 1v1/2v2/3v3/5v5

Neviem preco ale z D3 mam pocit ako z wow hack n Slash neviem preco stale vsade prcaju featurky z wow

messer19
Quill Rat
Příspěvky:32

Re: Reakce D3 po case

Příspěvek od messer19 » 24.07.2012, 21:25 hod.

Ja sa nestiham cudovat tym fanboys co stale obhajuju diablo 3 aj ked blizz sam priznal ze zafejloval.

Nikomu neberiem, ze ho ta hra bavi, dobre pre neho a ja mu to prajem. Len nech sa prosim nevyjadruje, ked je este v Nightmare obtiaznosti.

Ja nie som hater, alebo som? Som nastvany na D3 a nie kvoli peniazom, nie som socka, co place kvoli 60 euram za jednu hru za 10 rokov (standardne hry nekupujem, iba ked su na Steame v akcii). Ked som kupoval Diablo 3, absolutne som nerozmyslal nad peniazmi, dal by som zan aj 100 eur. Ide o to, ze od Blizzardu som ocakaval ICH HRU. To znamena hru od renomovanej spolocnosti, ktorej hry sa hraju aj 10 rokov po vydani, maju dusu a maju pevnu hracsku zakladnu. Cim to je, ze ine hry od nich sa tak nehejtuju? Diablu som dal sancu. Po dosiahnuti lvl 60 ma prestalo bavit, ale tahal som to az do ACT III inferno. Najskor som si nahovaral, ze to bude v pohode, par patchov atd. Ale uvedomil som si, ze comu pomoze patch? Nove predmety, lepsie dropy? To nestaci. A to je ten problem, tato hra je len o geare (cize luck, aky gear vam padne, ci uz pre vasu postavu, alebo taky high-end, ktory predate za tazke goldy a kupite si nieco na seba). Nie je to o kreativite buildov. Vyraz build v tejto hre ani neexistuje. O com to je, ked sa dmg vyvija len od dmg zbrane? Zase len ide o to ulovit lepsi gear. Tato hra je stavana pre konzolove deticky, ktore nepotrebuju premyslat.

Porovnajme si jednotlive diabla:

Diablo 1
- Akcne RPG (role playing game). Ide tu o to prerozdelovat stat pointy podla vlastneho uvazenia - tvorit si charakter, osobnost. Sila, dexterita, vitalita, mana. - hlavny RPG prvok!
- skilly sa ziskavali z bookov (podla mna super ficura, hoci tiez islo o nahodu, ake knihy vam padnu, ale aj to znamenalo vysoku variabilitu). Je pravda, ze z warriora ste mohli spravit kuzelnika, z kuzelnika warriora a pod. Ale o tom ta variabilita bola.

Diablo 2
- akcne RPG. Velmi som sa tesil, akym sposobom budem rozdelovat staty/skilly a moje ocakavania sa naplnili. Prerozdelujete stat pointy klasickym stylom. Skilly mate preddefinovane, aby sa zachovalo zameranie charakteru (bojovnik, kuzelnik). No stale mate moznost, vydat sa viacerymi cestami. Mozete si vybrat viacero skillov, ktore budete pouzivat, alebo sa zamerat na jeden skill a ten vymakavat. Zase vysoka variabilita. Ked pridali synergie (genialny napad), ta hra sa priblizila k dokonalosti.

Diablo 3
- akcna arkada. Velke sklamanie hned pri hrani open bety. Neexistuje prerozdelovanie stat pointov, hra sa rozhoduje za vas. Silly su preddefinovane, nemozete ich vylepsovat. Runy iba mierne upravia urcity skill.
- Skilly nemozete lubovolne menit podla potreby, inak sa zrusi nephalem valor+cooldown na zmenu skillu je tiez fail (musim ist do mesta alebo stat na mieste a cakat zbytocne ako debilko kym mi skill nabehne? :D Na smiech. - nulova variabilita

"Secteno, podtrzeno",
- Diablo 3 nema RPG prvky
- nerozhodujete o vyvoji postavy, neexistuju buildy
- pouzivanie tych istych skillov vo vysokej obtiaznosti (pri zmene tazke tresty v podobne zrusenia NV + cooldown na aktivaciu ineho skillu)
- gear = 100% uspechu
- mapa je stale z 80% rovnaka, nahodne generovane dungeony nestacia - toto blizzard nechutne odflakol
- crafting - naznak customizacie ale ide len o stary znamy gambling (a kur*a drahy gambling), clovek ide radsej na AH - nepouzitelne
- musite byt nolifer ak chcete progresovat - farmenie jedneho aktu az do zgrcania, zabijanie 2 elite packov pol hodiny a z 99% vam vypadnu lvl 52-59 itemy, z ktorych predaja nebudete mat ani na opravu - to ma byt zabava? A to nehovorim, ze elitaci sa medzitym aj 100% healuju. :)

A to, ze Diablo samotny vyzera ako Andariel alebo co to je, epic FAIL, blizzardu dosli napady? A o pribehu ani nehovorim. Caina zabije motyl? Vysmech.

Blizzard podlahol sile penazi. Toto sa stane, ked sa nieco netvori srdcom ale jediny ciel je vytrieskat zisky (primitivizmom hry pokryt co najvacsi pocet casual hracov, aj tych, ktori nechcu rozmyslat). Skoda, ze nas o tom musel presvedcit prave Blizzard, v ktorom mali hraci absolutnu doveru. AH by bol pouzitelny, ale musel by sa prekopat cely herny mechanizmus. Teraz sa na to vysere 80% hracov a nebude mat kto kupovat veci na AH/RMAH. Uz teraz ludia placu, ze nic nemozu na AH predat. Zial, vidim to tak, ze ziadny patch ani datadisk to nezachrani.

Co by som chcel od Diabla 3 ja? Diablo 2 s grafikou D3. To by mi stacilo na dalsich 10 rokov.

Este raz, prajem vela stastia a zabavy casual hracom. My zaryti fandovia Diablo serie sme sklamani.

Sorry that wall of text. >:roll:
Naposledy upravil(a) messer19 dne 24.07.2012, 22:11 hod., celkem upraveno 13 x.

sklb
Burning Soul
Příspěvky:623

Re: Reakce D3 po case

Příspěvek od sklb » 24.07.2012, 21:28 hod.

Diablu by celkom uplne a urcite pomohla jedna jednoducha vec ktorou sa mladi dementori z blizzardu mozu poucit zo stareho bnetu.
LADDER
+aj v d2 sme boli zvyknuty na celkom vyrazne prekopavky systemu (patch 1.11? alebo 1.09 to bol, nepametam si presne uz) takze nadej tu je, otazne su vsak schopnosti
Další luxusni patch, který povznese naši miliovanou a velice kvalitní hru blíže k dokonalosti, vymazlený patch dodá hře nový nádech exotičnosti, protože už nejsme vázáni jen na singleplayer a act 3, můžeme hrát všude a v multiplayeru.

Uživatelský avatar
Javurek
Warlord
Příspěvky:2713
Currenly, I'm playing:Diablo 2

Re: Reakce D3 po case

Příspěvek od Javurek » 24.07.2012, 21:55 hod.

Naděje tu je to je pravda, jen jestli se do toho blizz pustí .) Jo a kroťte se s těma výrazam a vulgaritama.

Upřímně řeknu, že kdyby to nebylo Diablo, už bych dost váhal nad tím zda to mám dál hrát. Občas mam chvilkové nálady, že bych si zahrál zpátky Diablo 2 :D. Jestli s tím do Torchlightu 2 něco neudělaj a TL2 bude lepší, tak to bude těžkej fail.

messer19
Quill Rat
Příspěvky:32

Re: Reakce D3 po case

Příspěvek od messer19 » 24.07.2012, 21:58 hod.

Joo, ja sa na TL2 osobne velmi tesim :) Kamos mi ho kupil ako darcek na Steame, uz len nech je release :)

https://sphotos-a.xx.fbcdn.net/hphotos- ... 7867_n.jpg

Uživatelský avatar
FujiwaraCZ
Quill Rat
Příspěvky:36

Re: Reakce D3 po case

Příspěvek od FujiwaraCZ » 24.07.2012, 22:15 hod.

Pod dlouhý text od messera19, bych se mohl podepsat. Diablo 3 není špatné, ale nemá šťávu. Vůbec mě neláká ho zapnout. Neláká mě ho hrát pořád dokola až do zmagoření. Chybí tu ten skvělý pocit z D2, kdy vám padlo něco fakt cenného. Postavy máte univerzální. Nedá se přeskakovat mezi akty. Čekal jsem prostě víc. D3 přineslo prakticky jen privátní loot a větší truhlu(něco už měly plugy v D2). Jinak většinu věcí posunulo oproti D2 zpět. Pro mě Blizzard dost poklesl. Až přijde s placennými DLC jako ostatní, tak už bude na dně(což doufám že ne). Doufejme, že GW2 nezklame.

TimMinchin
Quill Rat
Příspěvky:3

Re: Reakce D3 po case

Příspěvek od TimMinchin » 24.07.2012, 22:34 hod.

Diablo 3 je úspěšně odinstalované,zbývající registry smazané v pc ani památka, že tam kdykoliv bylo a tak to i zůstane. Účet jsem předal kamarádovi, obal s DVD jsem dneska ráno odnesl k popelnici a jsem s timto rozhodnutím velice spokojený a tak to už zůstane. Když člověk na další díl čeká 10let,je to rozhodně špatná hra. Když si k tomu sedne děcko co o Diablu někdy,kdysi jen slyšelo a nehrálo předcházející díly asi ho to bavit bude. A díky možnosti obchodovat s reálnýma penězma se hra dostává do sfér pro asociální hráče,kteří nevěnují realitě moc času a japončíkům co farmí 20hodin denně aby si vydělal nějaký ten dolar na rýži.

Zarážející také je, že dokonce i obsáhlejší módy do Diabla 2 jsou mnohem více zábavné než samotné D3. A to nestálo 10 let času a stovky milionů.

Alfajk
Zhar the Mad
Příspěvky:1804
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Alfajk#2436

Re: Reakce D3 po case

Příspěvek od Alfajk » 24.07.2012, 22:35 hod.

messer19 WoT kompletne pravda...

nekdo tu chtle dalsi dukazy upadku hracu... http://www.cinemablend.com/images/secti ... 606652.jpg
ta prvni skoba D3 je ten open beta vikend a potom to jde dolu a dolu...

a tady je real time - http://beta.xfire.com/games/d3 ze 70 000 na 10 000 za mesic...nejen ze se diablo 3 stalo nejprodavanejsi hrou,ale taky hrou,ktera svoje hrace udrzela nejkratsi dobu a zarovne hrou,kdy hraci odesli v rekornim case :D

Uživatelský avatar
Still-Alive
Doom Knight
Příspěvky:548
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:StillAlive#2220
Bydliště:Praha/Vsetín - klasická náplava :)

Re: Reakce D3 po case

Příspěvek od Still-Alive » 24.07.2012, 22:52 hod.

Prodalo se toho udajně několik milionu. tak tedy tohle je jako kapak v moři, ne? (Neobhajuju to, jen nevím proč nám to furt cpeš pod čumák.)

Alfajk
Zhar the Mad
Příspěvky:1804
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Alfajk#2436

Re: Reakce D3 po case

Příspěvek od Alfajk » 24.07.2012, 23:03 hod.

Still-Alive píše:Prodalo se toho udajně několik milionu. tak tedy tohle je jako kapak v moři, ne? (Neobhajuju to, jen nevím proč nám to furt cpeš pod čumák.)
protoze o 4 posty vejs chtel nekdo "dukazy",tak tady je ma

vubec nejde o "kapku v mori",protoze pomer % se bude lisit jen minimalne... I don't need some forum or gaming mag to know people aren't leaving d3 in droves....they are leaving in LEGIONS!!! :wave:

Uživatelský avatar
umiyaki
Fallen Shaman
Příspěvky:72
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Reakce D3 po case

Příspěvek od umiyaki » 24.07.2012, 23:43 hod.

na Torchlight 2 jsem take zvedavy. Myslim, ze se hodne pouci z Diabla 3. Diablo spadlo mezi hry na telefonech, ktere vas nuti si za realne penize kupovat kvetinky, listecky a diamantiky, abyste si vylepsili svoje auticko nebo savlicku a dostali se dal, kde zase budete potrebovat kvetinky, listecky, diamantiky ... a sebelepsi vykon stacit nebude, protoze hra je proste tak nastavena.

boboswariors
Quill Rat
Příspěvky:24

Re: Reakce D3 po case

Příspěvek od boboswariors » 25.07.2012, 01:03 hod.

xD


Dear Money,

Now that we've ignored your feedback for two months and we aren't making as much money on the RMAH as we hoped, I would like to take a step back and discuss how we can molest your wallets more effectively.

We've had an enormous amount of complaints since the launch. I speak for everyone at Blizzard when I say that you are loud and annoying and we hate you. We truly believe "Every Dollar Matters," so I want to thank you for sharing your experiences in an effort to help us figure out how to be more subtle in our gouging. Your money makes it possible for us to continue developing Brother Kotick's vision of a micro transaction utopia, and we never take that for granted.

The launch week of Diablo III was obviously a debacle. The positive was that we made nine-hundred trillion dollars, the not so positive is that you couldn't play the game. We were thrilled that Diablo III made all of the money ever (topping even our most recent debacle). We've been so floored by the response that we all took three week vacations in small island countries and bought BMWs with toilets built into the seats. Frank Little in accounting bought a lifetime subscription to Cherry Trees Weekly. Guy's weird.

The launch had many challenges, chief among those being our insistence on always-online, our inability to properly gauge demand, our logistical incompetence in meeting demand and our unwillingness to spend the money necessary to ensure that we only "double it" when it comes to untested game mechanics, never to hardware infrastructure. However, I do not wish to apologize for the misstep--after all, it wasn't us who crashed our servers for three days straight. You did that. We will do our absolute minimum to conquer this for future releases if we feel like it.

In response to the immediate and overwhelming demand for a faithful followup to Diablo II, the team did everything they should have done a month previous to allow players to play the game they paid for. Despite these efforts, you keep crashing our servers by your insistence on playing the game. Rather than address this directly, I'll just say that even as we work to drive you away from the game and into the less-hardware-intensive Auction Houses, it's a sure bet your hardcore characters will die from lag spikes and server outages. We hope that our actions in the past have demonstrated that above all else, we're committed to keeping you paying for anything we make, no matter how rotten and cynical it actually is. Have faith and you will be rewarded. With $5.

We are not satisfied with only making nine-hundred trillion dollars; we want people to continue paying for Blizzard games for a very long time. The Diablo III team has made a passable, lukewarm and aesthetically pleasing experience. As such, our teams are working hard to fill in the gaps with all sorts of ancillary stuff. Kind of like how the frog DNA in Jurassic Park filled in the gaps in the dinosaur DNA and caused the dinosaurs to spontaneously change sexes. This is why Diablo is a woman. Because of the frogs.

You've seen some of that work already in patch 1.0.3, and you'll see additional "improvements" with patch 1.0.4. On the game balance front, this update will contain changes designed to further treat this game like WoW. We know that the "2 trillion builds" we touted before launch was perhaps a bit optimistic, but we would realistically like to get that number up to five. Maybe six. Per class. Another topic we’ve seen actively discussed is the fact that better, more distinct Legendary items are needed. We agree. I have no explanation whatsoever for why legendary items have been useless for two whole months, but Patch 1.0.4 will include new and improved Legendary items that are more interesting, more powerful, and more epic in ways you probably (hopefully) won’t be expecting, like extra frost damage or reflects damage back at attacker.

We're also working on a number of features that already exist, such as chatting with your friends, joining their games and seeing their achievements. In addition, we will be constantly improving the auction house since we know that's like super duper important to you all. This is how your money is being used. Thought you should know.

Regarding the real-money auction house, our primary goal for including this in the game was to provide convenience and peace of mind for those players who might otherwise turn to third-party services to buy items. Unfortunately that goal got lost when the guy in charge of itemization, Ned, had a stroke and the part of his brain that makes game design decisions leaked out his ears and into his cereal. Also, Ned has a hard time eating cereal anymore because the brains made him sick. Pray for Ned, please.

Anyway, the RMAH was created to protect you. We needed to keep you safe from the big, scary black market sites that all of you would, of course, be going to for items you couldn't find in-game because of Ned and his bad choices. It was never our intention for you to feel like the auction house is mandatory, so stop feeling like that. What are you, an idiot? We did it for your own good! Now you understand and we can all move on together.

One other common topic we’ve seen in the forums is the always-connected experience, and the perception that the online requirement is nothing but an ineffective form of copy protection that has already been cracked. While we’ve never said that this requirement guarantees that there will be no cheating or game cracks, we did strongly imply it was necessary because of all the cheating and cracks in Diablo II. Seeing that cheating and cracks still exist, we would like to divert your attention to this cute bunny: http://1.bp.blogspot.com/-3XBUPZtl2hk/T ... ny+011.jpg.

Diablo III's always-connected requirement is necessary for, like, the integrity of the experience. If someone knows what that means, please email us. It's also necessary for us to support you playing with your friends (even if you don't have any), because we don't want you doing that yourself via a LAN. LANs are scary. A LAN once ate my friend. It's true. Look it up.

I know many of you are also looking forward to patch 1.1, our PvP update, which will come out in maybe 6 more months. We wouldn't want to just flip the switch and let people just attack each other. That would be a disaster! Instead, the PvP we're providing will provide a wonderful, controlled and constrained arena combat experience which will satisfy WoW players, which seems to be our primary demographic for some weird reason.

We're also doing some other things and stuff. It's going to be awesome. We can't give out any specifics but get excited!

As always, we pretend to care about your feedback and do whatever we want regardless. Just think of us as Congress. The Congress of Fun™, and Jay Wilson is Joe Biden. Suck on that!

Always yours my sweet, sugary doves,

Mike Morhaime

pns
Gorebelly
Příspěvky:213

Re: Reakce D3 po case

Příspěvek od pns » 25.07.2012, 06:44 hod.

no asi takhle,imh blizz s d3 nic moc delat nebude, nema duvod, hra se mu zaplatila mnohonasobne, a nejake ty penizky se jeste z rmah posypou a ikdyby se vsichni hraci co d3 hraji, rozhodli, ze to ukonci je to blizz sumak, lidi se vrati k wow a sc a jede se dal... d3 komunita je moc mala a nema v podstate narok na zmenu, na vanoce vyjdou pandy, a funpeople blizz budou zase v sedmem nebicku...

Grollw
Quill Rat
Příspěvky:43
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Grollw#2664

Re: Reakce D3 po case

Příspěvek od Grollw » 25.07.2012, 07:07 hod.

pns píše:no asi takhle,imh blizz s d3 nic moc delat nebude, nema duvod, hra se mu zaplatila mnohonasobne
Omlouvam se, ale z jakeho zdroje cerpas? Nikde jsem nevidel napsano, jake meli s hrou naklady a jaky byl zisk. Mohl by ses podelit? Diky

Odpovědět

Zpět na „Obecně“