Diablo III Design Update 28.05.2012

Všechno co se týká normální hry a nelze zařadit jinam.
Uživatelský avatar
16cmfan
Gorebelly
Příspěvky:247
BattleTag:sestnastka#2408
Bydliště:Slovakia, Bardejov
Kontaktovat uživatele:
Diablo III Design Update 28.05.2012

Příspěvek od 16cmfan » 28.05.2012, 17:03 hod.

Diablo III Design Update 28.05.2012

http://eu.battle.net/d3/en/blog/4965215 ... _2012#blog

Kto to preloží ? Tipujem, že sa to objaví ako novinka na našej Diablofans stránke. Je tam toho dosť. Čo to som pochopil ale predsa... :)

Uživatelský avatar
Peckoslav
Minion of Destruction
Příspěvky:878
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Peckoslav#2167

Re: Diablo III Design Update 28.05.2012

Příspěvek od Peckoslav » 28.05.2012, 17:09 hod.

moc textu, ale určitě se někdo najde, kdo se do toho pustí, jsou tam docela zajímavé informace :)
Obrázek
Od konce září 2015 jsem zpět a teprve se tu rozkoukám :D

Uživatelský avatar
Garn
Adviser
Příspěvky:898
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
Kontaktovat uživatele:

Re: Diablo III Design Update 28.05.2012

Příspěvek od Garn » 28.05.2012, 17:37 hod.

Docela koukám... Blizzardu evidentně nedělá problém překopat hru od základů po 2 týdnech ostrého provozu, to je ... obdivuhodné. O.o
My name is Lachdanan, and I am cursed. Once the captain of King Leoric's army, I lived only to honor my land and my king. No man has a greater love for his king than I had for mine, even as I drove my blade through his dark and corrupted heart.

Houp
Wraith
Příspěvky:169

Re: Diablo III Design Update 28.05.2012

Příspěvek od Houp » 28.05.2012, 18:07 hod.

The most common level 60 build in the game is only used by 0.7% of level 60 characters of that class (not including Passive diversity)

To jen vypíchnutí těm, kteří tvrdí, že je jeden/dva hratelné buildy na class.

Uživatelský avatar
Still-Alive
Doom Knight
Příspěvky:548
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:StillAlive#2220
Bydliště:Praha/Vsetín - klasická náplava :)

Re: Diablo III Design Update 28.05.2012

Příspěvek od Still-Alive » 28.05.2012, 18:08 hod.

Může někdo v kostce napsat o co se jedná? Nejsem dobrý angličtinář (většinu si ale přeložím), a nechce se mi to číst celé :)

sklb
Burning Soul
Příspěvky:623

Re: Diablo III Design Update 28.05.2012

Příspěvek od sklb » 28.05.2012, 18:24 hod.

Budu buffovat legendary itemy, ale len tie ktore dropnu po patchi, nie neak prilis, ale budu. (s PVP patchom ale az)
+ Chcu vybalancovat skilly tak aby vsetky boli prakticky pouzitelne(aspon myslim)
vyssi gem nebude stat 3 gemy, ale 2.
Dizajnove upravy armoru a zbrani.
Další luxusni patch, který povznese naši miliovanou a velice kvalitní hru blíže k dokonalosti, vymazlený patch dodá hře nový nádech exotičnosti, protože už nejsme vázáni jen na singleplayer a act 3, můžeme hrát všude a v multiplayeru.

Uživatelský avatar
kojot
Zhar the Mad
Příspěvky:1686
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:TruE#2982

Re: Diablo III Design Update 28.05.2012

Příspěvek od kojot » 28.05.2012, 18:29 hod.

Tak jsem zatím přeložil první třetinu až polovinu. Omlouvám se za kvalitu, některé fráze a slovní obraty je pro mě těžký převést do češtiny.


Diablo III je venku dva týdny a miliony hráčů po celém světě berou Sanctuary útokem a připojují k bitvě proti Burning Hells (Horoucím Pekům :D ). V tu samou chvíli pracujeme celé dny, abychom se ujistili, že budete mít epické online herní zážitky.

Jak víc a víc hráčů začíná zdokonalovat svoje buildy a postupují do vyšších obtížností, nejvýznamnější feedback byl ohledně balance (vyváženosti) a herního designu a to je to, o čem budeme dnes mluvit. Jako u každé nové hry, problémy jsou nevyhnutelné. Slyšeli jsme hodně odezvy ohledně toho, co je balanced a co ne a všechno ostatní mezi tím. Nedávno jsme učinili nějaké rozhodnutí upravit (nebo přímo nerfnout – oslabit) skilly některých classů a dnes bychom chtěli vysvětlit celkový smysl (filozofii) těchto změn a také vám umožnit nahlédnout do změn, které brzo přijdou.


Než se k tomu dostaneme, mysleli jsme, že bude sranda podělit se o pár zajímavých statistik, které jsme nasbírali od vydání Diabla III:
- Průměrný hráč má 3 charaktery
- 80% charakterů má lvl 1-30
- 1,9% charakterů má odemknuté Inferno
- 54% hardcore hráčů si vybralo female charakter
- Většina HC smrtí (35%) se stala 1. Aktu na Normal
- Nejčastější lvl 60 build ve hře používá jenom 0,7% hráčů, kteří hrají tu danou postavu a jsou na 60lvl, do tohoto čísla nejsou zahrnuty rozdíly v pasivníh skillech (takže výsledné procento je ještě nižší)
- Nejpožívanější skill runy na lvl 60 jsou:
o Barbarian: Best Served Cold
o Demon Hunter: Lingering Fog
o Wizard: Mirror Skin
o Monk: Peaceful Repose
o Witch Doctor: Numbing Dart

Když dojde k tomu dělat herní změny, je obecně náš úmysl reagovat pomocí hotfixů rychle na kritický design a problémy s balance (vyvážeností), bugy a ostatní problémy, které jsou v rozporu s našimi záměry. Problémy, které nejsou tak závažné budeme opravovat prostřednictvím patchů. Příští týden přijde patch (1.0.2), na kterém jsme pracovali od spuštění a je zaměřen hlavně na problémy s provozem serverů. První opravdové změny balance, tedy kromě těch, které byli opraveny pomocí hotfixů, přijdou v patchi 1.0.3. Vzhledem k tomu, že je hra nová, očekáváme že se objeví některé další problémy, které bude třeba bezprostředně vyřešit prostřednictvím hotfixů, ale obecně většina změn bude probíhat prostřednictvím patchů.

Ohledně změn u Lingering Fog, Boon of Protection, a Force Armor: Zjistili jsme, že tyhle skilly byly prostě silnější, než by měli být a cítili jsme jejich dopad na balance postav. Cítili jsme, že je nutné prostřednictvím hotfixů tyhle skilly upravit. Ikdyž nechceme, aby jste se báli, že nějaký nerf bude přicházet pokaždé, když se ukáže, že je nějaký skill silný. Pokud není skill opravdu gamebreaking, tak nerf nepřijde. Chceme, aby jste si hru užívali. Součástí Diabla je hledání těchhle super silných buildů a chceme aby hráči byli u vytržení, když používají build, co objevili a co se jeví jako že je OP. Dobrým příkladem je Monkova Overawe runa, u které mnoho hráčů poznalo, že je docela silná. Souhlasíme, že je dobrá, ale nemyslíme si, že se nějak vymyká.

Inferno by mělo být extrémně obtížné, ale s určitými skilly byli některé postavy schopny postupovat mnohem jednodušeji, než bylo zamýšleno. Způsobilo to, že se tyhle buidly zdáli OP. Vzbudilo to dmění, že by se postavy měli spoléhat na tyhle určité skilly a runy, ve všech buildech. Tohle je pravý opak toho, jak by to mělo fungovat. Pokud se nějaký skill nbo runa jeví jako naprosto nutný k postupu hrou, znamaná to, že skill je proti našemu záměru podporovat rozmanitost buildů, a že tyhle skilly je třeba změnit. Víme, že tyhle hotficy se zničehonic objevili a trvalo zhruba den, než se o nich všichni hráči dozvěděli. Ikdyž se snažíme sdělovat tyhle informace, které ovlivňují schopnost hrát vaši postavu prostřednictvím „Upcoming changes“ na fóru. V ideálním případě vám dáme vědět, jakmile nás napadne udělat takovou změnu.



Další část přidám večer (tak ve 22:00), pokud bude zájem a pokud se do toho nepustí někdo jiný. Teďka jsu hrát :D .

Jak bylo řečeno, chceme aby jste si byli vědomi toho, že na Inferno stále dáváme pozor. Damage, které dostáváte, by měl být rovnoměrný úbytek HP a zmírňování toho úbytku by mělo být to, co dělá Inferno obtížným (tady jsem to nějak nepochopil :D ). Momentálně je DMG „ostřejší“ (jakože dostáváte velký pecky jedním hitem) a to se nám nezdá jako správné a je to jedna z hlavních věcí, na kterou se chceme zaměřit v patchi 1.0.3. Ikdyž nemáme zatím nic konkrétního, našim cílem je podporovat rozmanitost buildů. Chceme zajistit, aby skupinky championů, rare packy a boss fighty, byly nejefektivnějším způsobem, jak získat nejlepší itemy ve hře, a také aby všechny classy byly hratelné na Infernu.

Když se na to podíváme s nadhledem, myslíme si, že mnohem zábavnější způsob jak zajistit, aby bylo Inferno obtížné, není sledování, jakému množství DMG se můžete vyhnout, nebo které můžete zmírnit, ale spíše jak efektivní můžete být, když dobrovolně podstupujete výzvu, která vás pohání vpřed (tohle akt nevím jak líp přeložit). Ti, kdo jste někdy umřeli, protože jste pronásledovali Tresure Goblina moc agresivně, víte o čem mluvím. Umírat, kvůli tomu, že jste moc chamtiví nebo sebevědomí, může být ve skutečnosti zábava. Teď, když byli výše zmíněné skilly upraveny, budeme pečlivě sledovat a upravovat balance.

Také jsme si všimli, že někteří lidé říkají, že náš záměr byl Vás na Ifernu prostě one-shotovat, ab to bylo těžké. Ikdyž je DMG trochu „ostřejší“, než bychom chtěli, je vidět docela značné množství hráčů pokoušejících se pokořit Inferno, bez dostatečného gearu. Je velká šance, že když se vrátíte do předchozího aktu farmit upgrady (pro artisany), tak vám to pomůže přežít. To znamená, že bychom chtěli posunout některé zaměření od přežití k používání různých ofensivních taktik. Přežívání (životaschopnost) bude stále velmi důležité, ale hledání způsobů, jak maximalizovat vaši DMG a zůstat při tom naživu, je mnohem zábevnější. Moc nás nezajímá, jestli je boss „porazitelný“ nebo ne, ačkoli by mělo být obtížné jej porazit. Spíše se zajímáme o to, aby zajištění 5 stacků Nephalem Valor a zabíjení tolika Championů a Rare, kolik jenom jste schopní, bylo nejnáročnější a nevíc odměňující způsob hraní.

K itemům! Největší feedback ohledně itemů se týká relativně malé síle Legendary itemů. Tohle není jednoduchá záležitost, protože zahrnuje některá zamýšlená vývojářská rozhodnutí, stejně jako očekávání vzbuzená jinými hrami. Za prvé a především, Legendární itemy nejsou navrženy tak, aby nezbytně byly nejlepší itemy ve hře. Jsou jenom dalším typem předmětů a nejsou zamýšleny jako primární itemy, které budete shánět na konci hry. Mělo by být úžasné je najít, ale neměly by sloužit jako jediná hnací síla, kvůli které huntíte itemy. Rare itemy například můžou rožnout „perfektní“ staty, které, pokud budete mít štěstí, budou lepší, než staty Legendary itemů. To je záměr.

Jeden problém, kterého jsme si všimli – a chceme rychle odstranit – je, že hráči porovnávají high-level Magic itemy s low-level Legendary itemy, aby poukázali na nevyváženost. Abychom pomohli opravit mylné představy o možných statech, které se objevují na itemech, odhalíme item levely (ilvl) 60+ lvl itemů v patchi 1.0.3. Porovnávání modrého itemu s ilvl 63 s Legendary itemem s ilvl 60, bude snad dávat větší smysl. Kromě toho plánujeme přímo buffnout Legendary itemy v některém z budoucích patchů, pravděpodobně v PvP patchi (1.1). Tyto buffy nebudou zpětné, takže se projeví jenom na Legendary itemy, které se objeví zároveň s tímhle patchem a později. Z dlouhodobého hlediska chceme jednoduše rozšířit rozmanitost afixů na Legendary itemech. Více detailů se dozvíte po PvP patchi.

Dalším předmětem zájmu byl jak systém skládání Gemů, tak levelování Blacksmitha a ceny craftování. Blcksmith by měl fungovat tak, že pokud ho levelujete zároveň s vaší postavou, jste schopní ho využít jako alternativní zdroj vylepšení vaší postavy. Naším cílem je, že jakmile se dostanete na 60. lvl, jeho recepty by měli být dostatečně dobré, aby vyplnili potenciální mezery v itemizaci. Abychom napravili problémy s Blacksmithem upravíme ceny za trénování (goldy i pages) a draftování na levelech 1-59. Zredukujeme také cenu při skládání Gemů, takže vylepšení Gemu na vyšší level bude stát pouze dva Gemy předchozí úrovně. Obě tyhle změny se objeví v patchi 1.0.3.

Samozřejmě, tohle je jenom několik z nejdůležitějších problémů o kterých jsme vám chtěli dát vědět, že na nich pracujeme. Kromě toho budeme řešit řadu konkrétních herních chyb a dalších problémů prostřednictvím budoucích hotfixů a patchů. Jedeme plnou parou vpřed k PvP patchi, který bude také zahrnovat několik herních změn netýkajících se PvP a těšíme se na sdílení více o tom jak se blížíme ke spuštění PTR (public test realm – testovací server, kde se testují hlavně změny balance), kde budete mít možnost vyzkoušet naše změny, a užijete si nemilosrdné vraždění jeden druhého v PvP aréně.


Edited: Doplněna druhá půlka článku.
Naposledy upravil(a) kojot dne 28.05.2012, 21:39 hod., celkem upraveno 2 x.
Obrázek

Uživatelský avatar
Aragorn
Gorebelly
Příspěvky:329
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Re: Diablo III Design Update 28.05.2012

Příspěvek od Aragorn » 28.05.2012, 18:36 hod.

Houp: Podle mne vetsina lidi, co mluvi o male variabilite hratelnych buildu, se vyjadruje o hrani na Infernu (konkretne Akt II a vyse). A podle toho, co pise Blizzard, tak na Infernu nejsou jeste ani 2% lidi. Hodne lvl 60 lidi si hadam proste jeste jezdi buildy tak nejak po svem na Hell nebo na zacatku Inferna. Co se snazim rict je to, ze to cislo je podane zatim imho moc brzy na to, aby se dalo brat nejak vazne.

Jinak teda koukam, ze uz se hybou ledy (at uz k lepsimu nebo horsimu) a cekaji nas hned dva patche v dohledne dobe.

S tim fixovanim "required" skills me teda spis vydesili, protoze nevim, co si pod tim presne predstavuji...imho je skillu, kterych se classy nechteji vzdat docela dost a kde je ta hranice mezi tim, kdy to je fun hrat jak sam Blizz rika a tim, kdy to kazi variabilitu a nerfnou to.
S temi gemy jsem problem nemel osobne. Pada jich dost a to, ze je pak combine drahy mi nevadi, penez bude diky Nephalem Valor dost a aspon si clovek kazdy poradny gem pak vazi.
Blacksmithe jsem pouzil parkrat, ale pak uz nebyly money na upgrade a padaji daleko lepsi veci nez mi ted muze dat. Asi bych zlevnil jeho upgrade nekde kolem Nightmare, ale ke konci jen at to je pekne drahe (ovsem crafty pak musi za neco stat samozrejme..).
Legendarky maji byt jen "cast" mozneho dropu coz se mi teda hrube nelibi tahle definice. At to je jak v D2, kde z nich byl clovek happy, tvorily snad vzdy aspon cast (end game) gearu a pritom byla pritomna moznost nalezeni brutalni rare veci (zbran hlavne), na jejiz nalezeni to chtelo ale luck jak hrom. Btw je funny, ze pozdeji tam pres to vysvetleni pisou, ze je teda budou buffovat ty Legendarky.
D2R FanaZealer lvl 96 (SC SSF, bez runových slov)
Hledá do grálu - už 'jen' Tyraels Might 8-)

Uživatelský avatar
Still-Alive
Doom Knight
Příspěvky:548
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:StillAlive#2220
Bydliště:Praha/Vsetín - klasická náplava :)

Re: Diablo III Design Update 28.05.2012

Příspěvek od Still-Alive » 28.05.2012, 18:44 hod.

Furt mi vrtá hlavou toto:

"Nejčastější lvl 60 build ve hře je používán jenom 0,7% lvl 60 buildů té dané třídy."

Nedávalo mi to smysl v EN a nedává mi to smysl ani v CZ... Jak to nějak lépe přeložit? nebo jaký je smysl té věty?

Houp
Wraith
Příspěvky:169

Re: Diablo III Design Update 28.05.2012

Příspěvek od Houp » 28.05.2012, 18:48 hod.

Aragorn píše:Houp: Podle mne vetsina lidi, co mluvi o male variabilite hratelnych buildu, se vyjadruje o hrani na Infernu (konkretne Akt II a vyse). A podle toho, co pise Blizzard, tak na Infernu nejsou jeste ani 2% lidi. Hodne lvl 60 lidi si hadam proste jeste jezdi buildy tak nejak po svem na Hell nebo na zacatku Inferna. Co se snazim rict je to, ze to cislo je podane zatim imho moc brzy na to, aby se dalo brat nejak vazne.
Tady je otázka, co si představíš a ostatní představí pod pojmem hratelný build. A z mého pohledu, jestliže se někdo dostal na level 60 s daným buildem, tak hratelný je. A i když budou měnit skilly, tak samozřejmě budou nějaké buildy lepší než druhé (hlavně PvP to ukáže), ale tím bych neříkal, že nejsou hratelné ostatní. Tohle je věc názoru. Ale dle mě se objektivně ukáže, že těch variací je tu mnohonásobně víc než bylo v D2.

Mikro
Quill Rat
Příspěvky:24
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mikro#1307

Re: Diablo III Design Update 28.05.2012

Příspěvek od Mikro » 28.05.2012, 18:49 hod.

Is this for real?? You got so much data, stats and feedback, 1 year of testing, 7 milion players and you still feed us with "coming soon" and "we intent, we intent, identified as, we don't think, is intended, created the perception of, feels absolutely required, opposite of what is true, our intent, the intent of, our intention, intend to, planning to, the intent, our design goal is". Are you blind or so greedy? WOW is dying out so u need new source of cash ok i understand that, but to make a game in the way so you could earn more is not just or wise.
Blacksmith is too expensive, items are expensive and useless and won't help you anyway.
Making gems combining cheaper by reducing amount to 2? the problem is gold not the amount of gems that drop like crazy. It was always 3 and always free and thats the way it should stay.
Btw where is the promised socket adding? Ohh i bet it will be in the expansion for 50 euro.
Why the 15% tax in AH? Ohhh so u will be selling gold in RMAH, clever. AND GREEDY.
63 ilvl?? oh plz, blues lvl 59 are better than lvl 60 legendary, they should be renamed: TRASH."
"though it should feel epic and challenging to defeat it" you forgot to add the most important thing: REWARDING. Come on, inferno Diablo drops 4 blues with 90%+50%nf MIF?(at least they are better than legendary or set:) after 45 min of kiting? Thats realy challenging and epic just like in WOW that is dying out because of that.
Nobody has time nowadays to fight(kite) champions, rares and elites for 10 min each.
Wasn't this supposed to be and Action Hack & Slash? What we now have is Die and buy at AH.
Run into mobs kill the healer, buffer, reviver, take out lowlifes while avoiding champion or elite, reduce numbers to 1 and solo champion/elite avoid his hits and skills, micro, skill, timing, kill the bastard and smile upon the loot, everything in less than 3 minutes that's Diablo.
More ACTION less GRINDING

To tell You the truth guys from Blizzard you should feel ashamed of what you allowed Activison to do to You. You are no longer Blizzard, and You no longer make games, you make money.

Neangličtinářůn nepomůžu, překládat se mi to prostě nechce :D, každopádně bohužel velmi pravdivý koment
Obrázek

Houp
Wraith
Příspěvky:169

Re: Diablo III Design Update 28.05.2012

Příspěvek od Houp » 28.05.2012, 18:54 hod.

Still-Alive píše:Furt mi vrtá hlavou toto:

"Nejčastější lvl 60 build ve hře je používán jenom 0,7% lvl 60 buildů té dané třídy."

Nedávalo mi to smysl v EN a nedává mi to smysl ani v CZ... Jak to nějak lépe přeložit? nebo jaký je smysl té věty?
Jestliže jsi lvl 60, tak ať už máš jakoukoli kombinaci skillů a run, tak maximálně 0,7 procent lidí používá totéž co ty.

sklb
Burning Soul
Příspěvky:623

Re: Diablo III Design Update 28.05.2012

Příspěvek od sklb » 28.05.2012, 18:55 hod.

Mikro píše:Neangličtinářůn nepomůžu, překládat se mi to prostě nechce :D, každopádně bohužel velmi pravdivý koment
velmi kvalitny komentar. presne to cele vystihol :p
Další luxusni patch, který povznese naši miliovanou a velice kvalitní hru blíže k dokonalosti, vymazlený patch dodá hře nový nádech exotičnosti, protože už nejsme vázáni jen na singleplayer a act 3, můžeme hrát všude a v multiplayeru.

Uživatelský avatar
GrOsO
Gorebelly
Příspěvky:293
BattleTag:groso#1722
Bydliště:stolicka

Re: Diablo III Design Update 28.05.2012

Příspěvek od GrOsO » 28.05.2012, 19:41 hod.

no nieco vystihol nieco nie . kvalitny komentar to zdaleka neni
--

toto je perfektne napisane a 100% stymto postom suhlasim . je to o hlavne o itemoch, dost dlhe a v anglictine. vysvetluje chyby diabla 3 a poukazuje na mechanizmy v d2 ktore zabezpecovali tak velku replayabilitu http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/5151274074

najvacsie problemy u diabla 3 su . itemy - spatne vymysleny system, najlepsie veci su rare a slovo rare vlastne straca vyznam pretoze rare itemy najdeme na kazdom rohu a len dufame ze sa rollnu dobre staty . uplne nudne a tie affixy su nehorazne suche proste len staty nic zaujimave

moj nazor je ze vo vacsine pripadov by najlepsie itemy mali byt unikaty teda legendary ci set a nie rare(v niektorych extremnych pripadov mozu byt rare lepsie ako unikaty ale take itemy by mali padat extremne zriedkavo, tak ako tomu bolo v d2)

ten pocit ked dropnete legendary item by mal byt omg omg OMG padol legendary konecne . identify waw cool . takyto legendary item by mal mat takmer vzdy nejaku unikatnu vlastnost ktoru nieje mozne naist na rare itemoch, naopak v d3 su legendary a sety v drtivej vacsine uplne knicomu, takze najzabavnejsia vec na diablu farmenie itemov . je to ze kazdu chvilu nam padne rare item a po identifikacii sa dozvieme ci je dobry stym ze hladame nejake suche staty ako vysoke cisla vitality a str %life atd..

dalej diablo3 je uplne nesocializovane alebo ako to spravne povedat, ziadny chat miestosti nic kde by ste sa mohli ukazat ostatnym so svojim gearom a kecat o itemoch a porovnavat medzi sebou , je tu len suchy matchmaking s nahodnymi ludmi a v diablu3 hrat s nahodnymi ludmi je casto nevyhovujuce a skor to stazuje hru

dalej crafting mi pripada tiez dost onicom hlavne u low lvl je toatlne zbytocny, na armor bude asi pouzitelny jaks taks casom , ale dneska som mal dost sklamanie . kupil som planek na najlepsiu xbow so 6 statmi . craftnul som asi 10x samozrejme nic dobre vseko som salvagnul ale to je ok to nevadi . ale co som zistil, ze ztohto planku vlastne nikty necraftem highend item pretoze base dmg je vlastne asi o 20% nizsi ako mi moze padnut najlepsia kusa takze za tie prachy ktore sa vrazaju do craftu sa to pravdepodobne neoplati nakolko tu mame aukciu . takze dneska 5milionov v riti

na druhu stranu verim ze bliz to riadne upravi a cas to spravi, ludia na forach do nich busia a zda sa ze pocuvaju
Obrázek

sklb
Burning Soul
Příspěvky:623

Re: Diablo III Design Update 28.05.2012

Příspěvek od sklb » 28.05.2012, 20:03 hod.

Ja inak este pri tych vsetkych veciach s itemami nechapem taku jednu nepodstatnu vec. Na co v tejto hre este padaju biele a sede itemy, ked nemaju absolutne, ale absolutne ziadne vyuzitie. V d2 sa dali socknut alebo u charsi spravit zltymi. Tu ? Nic. Je z toho odpad v inventari po ukliknuti ;p
Další luxusni patch, který povznese naši miliovanou a velice kvalitní hru blíže k dokonalosti, vymazlený patch dodá hře nový nádech exotičnosti, protože už nejsme vázáni jen na singleplayer a act 3, můžeme hrát všude a v multiplayeru.

Houp
Wraith
Příspěvky:169

Re: Diablo III Design Update 28.05.2012

Příspěvek od Houp » 28.05.2012, 20:27 hod.

sklb píše:Ja inak este pri tych vsetkych veciach s itemami nechapem taku jednu nepodstatnu vec. Na co v tejto hre este padaju biele a sede itemy, ked nemaju absolutne, ale absolutne ziadne vyuzitie. V d2 sa dali socknut alebo u charsi spravit zltymi. Tu ? Nic. Je z toho odpad v inventari po ukliknuti ;p
Abys to měl těžší a musel mezi nimi hledat svitky, potiony. ;) Nemůže to být přeci tak lehké.

(ale jinak s tímhle souhlasím, jen na úplném začátku chce člověk zaplnit každý slot, ale pak už je naprosto ignoruje)

Uživatelský avatar
kojot
Zhar the Mad
Příspěvky:1686
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:TruE#2982

Re: Diablo III Design Update 28.05.2012

Příspěvek od kojot » 28.05.2012, 21:40 hod.

Doplni jsem druhou půlku překladu.
Obrázek

Mikro
Quill Rat
Příspěvky:24
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mikro#1307

Re: Diablo III Design Update 28.05.2012

Příspěvek od Mikro » 28.05.2012, 21:49 hod.

furt rikate ze hledame trapne staty na itemech
v D2 jsme delali to same, all rez, vita, pripadne energy a na veci nebo attack rating/block str a dex
jediny rozdil je, ze tam byly hold skill pointy, tady zase mame affixy typu Dmg of hungering arrow increased by 10%=cool
nebudu tady rozebirat teleport z enigmy a bo z CTA to jsou proste hovadiny co nedavaji v te hre podle me zadny smysl
Obrázek

Uživatelský avatar
passco
Fallen Shaman
Příspěvky:61
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Re: Diablo III Design Update 28.05.2012

Příspěvek od passco » 29.05.2012, 05:19 hod.

Still-Alive píše:Furt mi vrtá hlavou toto:

"Nejčastější lvl 60 build ve hře je používán jenom 0,7% lvl 60 buildů té dané třídy."

Nedávalo mi to smysl v EN a nedává mi to smysl ani v CZ... Jak to nějak lépe přeložit? nebo jaký je smysl té věty?
Dajme tomu ty a ďalších 70% ludí používa rovnaký build na nightmare a hell(?!).. Avšak v inferno už ho nepoužíva skoro nikto a každý si ho zmenil

Uživatelský avatar
GrOsO
Gorebelly
Příspěvky:293
BattleTag:groso#1722
Bydliště:stolicka

Re: Diablo III Design Update 28.05.2012

Příspěvek od GrOsO » 29.05.2012, 06:55 hod.

zmamenato prsote to ze najviac pouzivany identicky build pouziva len 0,7% hracov
najviac 0,7% hracov sa zhodla s rovnakym buildom a ma ho na 100% rovnaky
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Obecně“