Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.
@madus .. mozna blizz vybalancuje hp a dmg monster v ramci celeho inferna.. nic to ale nemeni na faktu, ze budes narazet na jine typy monster s vice abilitami atd. Nebo chces tady tvrdit, ze prvni lokace za mestem s pomalymi zombikami bez abilit bude na inferno stejne obtizna jako nejaka oblast s rychlymi a kouzlicimi monstry v dalsich aktech?
K tem citacim .. kazdy nekdy udela chybu, kdyz dela vice veci soucasne a edituje citace tak, aby nereagoval na uplne cely prispevek. Ale davno te povazuji za sveho osobniho hatera, takze tomu rozumim
K tem citacim .. kazdy nekdy udela chybu, kdyz dela vice veci soucasne a edituje citace tak, aby nereagoval na uplne cely prispevek. Ale davno te povazuji za sveho osobniho hatera, takze tomu rozumim
Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.
Vies po anglicky vobec ze sa pytas taku kravinu? Ja to nemusim ani "tvrdit" on to hovori sam Jay Wilson.Vozi píše:@madus .. mozna blizz vybalancuje hp a dmg monster v ramci celeho inferna.. nic to ale nemeni na faktu, ze budes narazet na jine typy monster s vice abilitami atd. Nebo chces tady tvrdit, ze prvni lokace za mestem s pomalymi zombikami bez abilit bude na inferno stejne obtizna jako nejaka oblast s rychlymi a kouzlicimi monstry v dalsich aktech?
Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.
Jako finacni analytik jsem pusobil i v mezinarodnich korporacich, kde jsem byl v neustalem kontaktu (mailem / telefonicky) s lidmi ze vsech pobocek a nejruznejsich oddeleni, takze si myslim, ze vim po anglicky. Dekuji za optani ale.
Takze zombik za mestem bude na inferno stejne obtizny jako treba unburied? Tak to dava velky smysl mit potom tolik rozdilnych typu monster
EDIT: a co akt bossove a semi bossove? SK bude podle teto logiky nakladat jako Azmodan?
Takze zombik za mestem bude na inferno stejne obtizny jako treba unburied? Tak to dava velky smysl mit potom tolik rozdilnych typu monster
EDIT: a co akt bossove a semi bossove? SK bude podle teto logiky nakladat jako Azmodan?
Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.
Zombik (akt1) za mestom bude rovnako obtiazny ako "insert monster name here" (akt2/3/4) za mestom.
Skeletonking bude rovnako obtiazny ako iny first semiboss z 2/3/4 aktu atd..
Alebo mi chces nahovorit ze na zaklade toho ze na normale su slow zombies ktore ta nedokazu hitnut tak na inferne budu tak isto slow/easy ?
By som cakal ze ako analytikovy ti to bude viac mysliet...
Skeletonking bude rovnako obtiazny ako iny first semiboss z 2/3/4 aktu atd..
Alebo mi chces nahovorit ze na zaklade toho ze na normale su slow zombies ktore ta nedokazu hitnut tak na inferne budu tak isto slow/easy ?
By som cakal ze ako analytikovy ti to bude viac mysliet...
Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.
@Madus .. pokud se budou snazit totalne balancovat obtiznost rovnomerne skrz cele inferno, tak by to znamenalo nasledujici..
zombik - velmi pomaly pohyb, pomaly attack speed, kompenzujici extremni dmg
monstrum X z dalsiho actu - rychle, enchanted, kompenzujici smesna dmg
To info od JW jsem prehlidnul, takze to beru jako argument. Necekam, ze obtiznost na infernu mezi acty se bude zvysovat uplne stejnym zpusobem jako na normal - hell z duvodu max levelu. Zaroven si ale nemyslim, ze budou nerfovat dmg u monster z duvodu, ze se hrac v pozdejsich aktech bude dostavat do slozitejsich situaci, kdyz narazi na monstra, ktere toho umi vice.
EDIT: myslis, ze zombik na infernu za tebou bude sprintovat a bude delat stejnou dmg jako kazde jine monstrum. To by pak Blizzard mohl dat do vsech lokaci jenom 1 typ monstra. A zkus se vyhnout tem zbytecnym urazkam, protoze si jinak opravdu zacnu myslet, ze jsi opravdovy hater kompenzujici si mindraky z osobniho zivota.
zombik - velmi pomaly pohyb, pomaly attack speed, kompenzujici extremni dmg
monstrum X z dalsiho actu - rychle, enchanted, kompenzujici smesna dmg
To info od JW jsem prehlidnul, takze to beru jako argument. Necekam, ze obtiznost na infernu mezi acty se bude zvysovat uplne stejnym zpusobem jako na normal - hell z duvodu max levelu. Zaroven si ale nemyslim, ze budou nerfovat dmg u monster z duvodu, ze se hrac v pozdejsich aktech bude dostavat do slozitejsich situaci, kdyz narazi na monstra, ktere toho umi vice.
EDIT: myslis, ze zombik na infernu za tebou bude sprintovat a bude delat stejnou dmg jako kazde jine monstrum. To by pak Blizzard mohl dat do vsech lokaci jenom 1 typ monstra. A zkus se vyhnout tem zbytecnym urazkam, protoze si jinak opravdu zacnu myslet, ze jsi opravdovy hater kompenzujici si mindraky z osobniho zivota.
Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.
Biele veci su useless a su tiez v hre z urciteho dovodu .
Monstra su kategorizovane. Porovnavas hrusky(zombie) s jablkami(impovia)...
Monstra su kategorizovane. Porovnavas hrusky(zombie) s jablkami(impovia)...
Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.
Inferno bude stavana iba pre co-op? Alebo bezne solo bude obtiaznesie ako coop?
Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.
A co si teda myslis ty? Je to dobre nebo spatne, kdyby to vzali do extremu a snazili se obtizne situace dane "kategorizovanymi" monstry resit snizovanim dmg u techto monster.
Narazime taky na problem lootu. Chteji aby zadna oblast nebyla preferovana v ramci inferna a aby neexistovaly cookie cutter buildy na urcite oblasti. Co teda bude motivovat hrace postupovat do dalsich aktu, kdyz jim bude stacit farmit prvni lokace.
Doufam, ze to bude resit ten jejich system Nephalem Valor, kdy asi dostanes docasny boost na MF GF, coz te bude nutit postupovat dale v infernu.
Narazime taky na problem lootu. Chteji aby zadna oblast nebyla preferovana v ramci inferna a aby neexistovaly cookie cutter buildy na urcite oblasti. Co teda bude motivovat hrace postupovat do dalsich aktu, kdyz jim bude stacit farmit prvni lokace.
Doufam, ze to bude resit ten jejich system Nephalem Valor, kdy asi dostanes docasny boost na MF GF, coz te bude nutit postupovat dale v infernu.
Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.
@passco .. inferno pujde vysolovat podle slov Blizzardu. V sehrane parte to bude ale urcite snazsi.
Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.
Bude mit pouze stejnej lvl, ale nebude stejne obtizny(jiny dmg, hp, ability atd) a ani nebude mit kazdej mob stejnou sanci na drop itemu. Samozrejme ze mobove z posledniho aktu budou na Inferno mnohem obtiznejsi(s lepsi sanci na drop) nez zombik z 1 aktu..Madus píše:Zombik (akt1) za mestom bude rovnako obtiazny ako "insert monster name here" (akt2/3/4) za mestom.
Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.
Nevim o cem se tady hadate... lvly monster budou uplne stejny ve vsech aktech a oblastech na infernu. to ze maji stejnej lvl ale neznamena ze maji stejny atributy... Samozrejme ze bude rozdil bojovat s nejakym prasacky prerostlym monstrem jako Unburied kterej se k tobe treba nedostane na blizko ale hodne vydrzi, nebo bojovat s malyma mrstnyma impama kteri te budou porad otravovat a pomalu nakousaavat... Kazdy monstrum je jiny to znamena ze i styl boje se musi menit. Obtiznost monstra je z 50% styl boje, takze nezalezi tolik na tom jak velkej bude rozdil v lvlu. Pokud budete znat taktiku jak urcitej typ monstra porazit bez problemu tak muzete byt i o 5lvlu niz. Naopak kdyz bude typ monstra s kterym si nebudete moct poradit a nebudete vedet jak s nim bojovat tak muzete byt o 5lvlu vys a stejne dostanete nakladacku. (napada me treba DH proti nejakym malym rychlim mrskam ktery budou porad dobihat a pomalu ukusovat a DH nebude stihat "kitovat" (utikat+strilet))...
- Programos
- Minion of Destruction
- Příspěvky:810
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Programos#2804
- Bydliště:Bystřice n.P.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.
Rozdíl mezi(když to vezmem z gruntu) infernem a normal je v lvl příšer a kromě toho taky v agresivitě. Stoupněte si v betě vedle zombíka, bude okolo vás klidně chodit a nebude ani skoro vědět, že tam jste. Na těžší obtížnosti se jejich agresivita bude zvyšovat a půjdou po vás jak slepice po flusu.
Inu, co k tomu rict.... Programos#2804
Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.
Hlkavne na HC potrebujete stabilni internetove pripojeni, takze me osobne se to netyka I kdyz si to vyzkousim az do doby kdy mi "necekane" poprve vypadne net :-D
Člověk se dá urazit i mezi řádky. Není potřeba na někoho nadávat přímo
Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.
ja o koze a ty o voze (Vozi:D). Porovnavas neporovnatelne. Nejsme zadny wowkar ale mel jsme tu cest asi 40 hodin sveho zivota ztratit touhle hrou.Vozi píše:Tenhle % system neni utopie a Blizzard ho pouziva pro upravu obtiznosti HC raid instanci ve WoW. Jen par top guild bylo schopnych dokoncit HC Firelands. Po nejakem case Blizzard obtiznost stahnul, aby i ostatni meli realnou sanci. Novy content v podobe raid instanci, ktery Blizzard pridava postupne do WoW, laka lidi dale hrat a platit mesicni poplatky. Proto Blizzard casem vzdy snizi obtiznost, aby lide meli sanci dokoncit stary content a zkouset novy zase. Tohle ale nebude pripad D3, kde Blizzard nebude nucen snizovat obtiznost timhle zpusobem.dejavu píše:Myslim ze ty teorie o 5%-20% jsou utopie. To si Blizzard nemuze dovolit.
Diablo III je pribehova hra s RPG prvky, daleko vice nez Diablo II. WoW je lyrika. Kdyby dohralo Inferno jen 20% lidi tak prijdou o 1/4 hry (da se rict). Raidy atd jak to srovnavas jsou jen bonus content. A je jen na tobe jestli venujes svuj cas raidum nebo pvp, ci BG atd. WoWko muzes hrat 365 dni v roce 24 hodin denne a nemusel si nikdy vejit do nejakeho raidu ktery da jen 5 guild. Inferno je Inferno ne jedna lokace. Chapu jak to myslis, libi se mi ta myslenka. Ale to tak az s nejakym tim datadiskem. Osobne bych to moc rad uvital:)
„People who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do.“
„Everybody dies but not everybody lives.“
„Everybody dies but not everybody lives.“
Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.
@dejavu .. Nejedna se o myslenku, ale system, ktery Blizzard pouziva davno. Nesnazim se srovnavat WoW s Diablem, ale je vice nez pravdepodobne, ze Blizzard podobny system na rizeni obtiznosti pouzije. Inferno je znacka Diabla 3 a Blizzard bude peclive sledovat kolik hracu tuto obtiznost pokori a podle toho upravovat obtiznost. Jde o prestiz a zdravou ekonomiku v ramci RMAH. A lidi neprijdou o 1/4 hry, kdyz nedohraji inferno. Na to, aby kazdy prilezitostny hrac videl cely herni obsah je normal.
Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.
http://diablo.incgamers.com/blog/commen ... o-revealed
Tahle zprava je /facepalm pro vsechny prilezitostne hrace a HC hrace.
Well done Blizzard
Tahle zprava je /facepalm pro vsechny prilezitostne hrace a HC hrace.
Well done Blizzard
Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.
@Vozi Exactly! Amen Blizzard
„People who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do.“
„Everybody dies but not everybody lives.“
„Everybody dies but not everybody lives.“
Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.
Fakt mne ta myslenka flat obtiznosti a levelu monster v ramci celeho inferna nesedela. Obtiznost by se sice zvysovala i s vice typy monster v pozdejsich actech, ale toto je proste lepsi.
Stale tam bude velky narust obtiznosti oproti hell, ikdyz prvni act bude asi o neco mene brutalnejsi, coz jim ale zase umozni opravdu zvednout obtiznost dalsich actu.
Stale tam bude velky narust obtiznosti oproti hell, ikdyz prvni act bude asi o neco mene brutalnejsi, coz jim ale zase umozni opravdu zvednout obtiznost dalsich actu.
Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.
We made Act III and Act IV really, really brutally hard, for the most elite players only.
FAP FAP FAP FAP:D
FAP FAP FAP FAP:D
„People who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do.“
„Everybody dies but not everybody lives.“
„Everybody dies but not everybody lives.“
Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.
./facepalm pro HC hráče? Však challenge, o tom to je, HC nemá být nic jednoduchého, a čím těžší inferno bude, tím lépe. Už jen kvůli tomu, že Blizzard nechce dělat nic ve smyslu 'ladder resetu'.
Who looks outside, dreams; who looks inside, awakes.