Amazon
Moderátor:Dark_Deamon
hh, zajímavá představa, že bych si nahodil na primár luk, na sec. kuši, toulce po 250, vzal stopky a zkoušel, jak rychle je vystřílim
HC Destroyer Pilgrim - Bonemancer - 71. lvl
Re: Amazon
No ani tohle není tak úplně pravda,v případě že ama použije luk s rychlostí -10(blade,great,matriarchal...) je i bez ias od jinud úplně stejně rychlá jako s demons crossbow...damagedeath píše:Pokud je tam vysokej nárůst ias odjinud...já se bavil o ias samotné zbraňe...
0%ias =12 fpa
8%ias =11 fpa ....zde je strop pro kuši a dál to je jen pro luky
22%ias=10 fpa
42%ias=9 fpa
75%ias=8 fpa
142%ias= 7fpa
Při použití RW co dává nějaký ten ias (třeba s Faith nebo CtA) v luku dosáhneš vyšší rychlosti než v demons crossbow.(i bez ias od jinud...a i ten by pomohl jen lukům)
Jo u vlka to funguje dobře,proti tomu bych nic nenamítal....ale pro amu fakt ne.damagedeath píše:Je sice fakt, že jsem demon cros dával spíš na kodiaka nebo wolfa, tam to však fungovalo velice pěkně. Je také třeba si uvědomit, že některé věci v diable teoreticky neplatí...musí se vyzkoušet
FWD2 tu bylo před D3,a bude i po něm.
Re: Amazon
Ono se nevystřílí tak trošičku vůbec nic.Durri píše:hh, zajímavá představa, že bych si nahodil na primár luk, na sec. kuši, toulce po 250, vzal stopky a zkoušel, jak rychle je vystřílim
Re: Amazon
jak nevystřílí? stisknu shift a jednu.. (neřešim, že to mam na druidovi, ale na amě )
HC Destroyer Pilgrim - Bonemancer - 71. lvl
Re: Amazon
Potřeboval bych poradit, co by jste si dali k poison javce?? já vím, ale blesky mě moc nelákaj..mělo by to být navíc hc untwin...k tomu bych měl jet ještě velkej dex na block..(nebo bez??)
nějak si nevím rady, jestli klasickej jab...impale, GA nebo multiple shoot?
nějak si nevím rady, jestli klasickej jab...impale, GA nebo multiple shoot?
Re: Amazon
sakra, ale že tu je tolik příspěvků, nepiště sem všici, kdo to má stíhat číst??
- Dark_Deamon
- Archangel
- Příspěvky:5420
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:DarkDeamon#2454
- Bydliště:Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Amazon
A co třeba Cold? V tomto asi těžko poradím. Když hraju Amu, tak pouze a vždy bow.
Re: Amazon
Cold by šlo,..ale, nevím jestli by to dosahovalo extra dmg, ..navíc než se dostanu až ke konci tak vyhodím plno bodů...
teď uvažuji na multiple, GA..
teď uvažuji na multiple, GA..
- Dark_Deamon
- Archangel
- Příspěvky:5420
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:DarkDeamon#2454
- Bydliště:Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Amazon
Tak záleží jestli používáš Valkyrii, ve které se dá utopit taky spouta bodů. Jinak Freezing Arrow na 20.lvl má dmg 310-320 + 211% k Attack Rating(u). Navíc totální zmražení, je velmi užitečené pokud nemá monstrum cold resist. A to i přes to, že na Hell to dělá 0,5 sec.
Re: Amazon
Zvažuju to..a stejně je na tom i valkyra, nevím jestli utíkat nebo stát, ale rači stát..
Re: Amazon
freezing arrow muzu doporucit.nedavno jsem dohral svoji amazonku a jel jsem GA + FA.FA obrovska pomoc na kontrolu davu a navic jsem nemusel vzdycky pul hodiny cekat,nez physic imune umlati merc s valkyrou.
Re: Amazon
Mám takovej dotaz na opravdu zkušené hráče co znají dobře fyziku diabla..
Pokouším se nějao rozumně otestovat možnost, že bych jel klasickou dexazonu...ale..
- hlavní útoční skill by byl Fire nebo ice Arrow ..k tomu synergie..
a pokud se nepletu, obojí konvertuje zhruba 41% damage na ohnivé, proto za předpokladu, že bych nasadil runové slovo Ice, nebo podobné..sehnal skillery, věci jako ormus atd.. tak se konvertovaná phys damage s čisté dex amy mění na fire a tam se dále přičítá bonus za fire ench. damage ..mám pravdu nebo se pletu?
pokud je to reálné, třeba právě runové slovo ICE dává 25 cold damage, holy freeze, k tomu dvakrát raven, (ten je i tak pro čistou dex amu nutnost)
šlo by dosáhnout vůbec lepší hodnoty útoku než u klasické dexazony co má třeba multiple shoot?
Pokouším se nějao rozumně otestovat možnost, že bych jel klasickou dexazonu...ale..
- hlavní útoční skill by byl Fire nebo ice Arrow ..k tomu synergie..
a pokud se nepletu, obojí konvertuje zhruba 41% damage na ohnivé, proto za předpokladu, že bych nasadil runové slovo Ice, nebo podobné..sehnal skillery, věci jako ormus atd.. tak se konvertovaná phys damage s čisté dex amy mění na fire a tam se dále přičítá bonus za fire ench. damage ..mám pravdu nebo se pletu?
pokud je to reálné, třeba právě runové slovo ICE dává 25 cold damage, holy freeze, k tomu dvakrát raven, (ten je i tak pro čistou dex amu nutnost)
šlo by dosáhnout vůbec lepší hodnoty útoku než u klasické dexazony co má třeba multiple shoot?
- Fraxinus
- Adviser
- Příspěvky:3398
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:Fraxinus#2208
- Bydliště:Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: Amazon
Konvertuje se celá výsledná fyz. dmg a po konverzi k tomu přibývají bonusy elementálním útoků ze zbraně i z jiných předmětů a přidá se i dmg ze skillu. Takže máš.
Co se týče té "lepší hodnoty útoku", pokud máš na mysli attack rating, tak to bych zas moc nehrotil-s hodně dexterity, dual ravenfrost a předpokládám, že naboucháš penetrate, bude att. rating vysoký dost. Na Theamazonbasin ale píšou, že se kvůli bugu neuplatní z těchto 2 skillů % bonus do attack rating, takže nebude vyšší než u multishotu nebo strafe, ale to nemusí vadit. Pokud vymaxuješ inner Sight, většině monster vynuluješ defense a je jedno, jestli pak máš attack rating 1000 nebo 10000.
Co se týče té "lepší hodnoty útoku", pokud máš na mysli attack rating, tak to bych zas moc nehrotil-s hodně dexterity, dual ravenfrost a předpokládám, že naboucháš penetrate, bude att. rating vysoký dost. Na Theamazonbasin ale píšou, že se kvůli bugu neuplatní z těchto 2 skillů % bonus do attack rating, takže nebude vyšší než u multishotu nebo strafe, ale to nemusí vadit. Pokud vymaxuješ inner Sight, většině monster vynuluješ defense a je jedno, jestli pak máš attack rating 1000 nebo 10000.
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
Re: Amazon
Teď v tom už mám úplnej chaos ..a ne opravdu mě nejde o AR..to je mě docela jasné..nebo jasné, chápu to..
Mluvím o tom že ice a fire arrow, konvertuje dmg na elementární dmg...a nechápu jak celou? tam je napsáno že to dává jen určitá procenta..aspoň tak to chápu já, k tomu se potom přidá ten elementární DMG...
Rovnou rači napíšu o co jde..přemýšlím o buildu který bude mít omnohem větší dmg než právě dexazone..v poctatě se využije základní bonus za dexteritu a charmy na dex..
A právě díky tomu že na velké úrovni konvertuje třeba ice arrow toto zranění už i tak s dobrou zbraní (třeba takové runové slovo Ice v Matriarchal nebo grand matron bow) bude mít vysoký základní dmg..k tomu nějaký ten ias, ať to není před potopní..
K tomu všemu by se přidal might merc, který zase vytáhne základní phys dmg..
K tomu holy freeze, což přidá dalších pár bodů ke zranění cold..
Navící se střílí po jednom šípu, merc je might, takže kontrola davu se hodí.
Nějaké skillery, ruce na ias a bow skilly..čelenka plus dva skilly, do toho narvat cold facety...dva raveny, které přidají jednak základní dmg, k tomu ještě cold dmg..
(nevím přesně kde všude už se dá dostat fire nebo cold ench dmg..nebo přímo dmg..)
a to v závěru vše by mělo udělat hodně solidní zranění bez spotřeby many, s velkou rychlostí (navíc je phys i cold, imune je vyřešeno..)...hůlka lower rezistů..a je to.
jen je to vše hodně drahé..a blbě sehnatelné...
-je to pouze teorie, nikde na to nemám věci, ..a mám problém zprovoznit hero nebo další editory abych to zkusil na živo...
- dále, jak říkám mám v tom chaos..Myslím že, výsledné zranění se bude mít v poctatě dvakrát bonus za enchanced DMG..
1. úplně čisté dmg za dex a ench..
2. znovu se přičte phys dmg podle skillu a znovu ench dmg.., (třba na 40 úrovní ice arrow konvertuje myslím kolem 80 procent..) a k tomu celému se ještě přičte COLD ench dmg..
to dělá v poctatě 2 normální útok a k tomu ještě cold útok..
což pokud bych měl pravdu, (kterou asi nemám :o()
by dělalo hodně velké číslo..
- moje otázka tedy je, jestli počítám správně a celkové ench. dmg bude lepší jak kdybych se zaměřil jen na phys dmg a né oboje, tzn. ten phys. dmg a poté cold..
Možná to špatně prezentuji, nemám v tom hold takovej přehled, proto prosím o toleranci..
Já v tom mám fakt děsnej bordel..
ale úplně nejvíc co bych potřeboval vědět, je jestli teda opravdu to bude takto..
VÝSLEDNÁ HODNOTA ZRANĚNÍ =
dmg za dexteritu, ench...max dmg, prostě základní útok se všema bonusama..
+ to stejné, jen znovu překonvertované na cold dmg..(ta procenta co to konvertuje) a k tomu všemu zranění samotného skillu v cold, plus věci a ench. cold dmg..
..jen fakt, prosím neukamenujte mě pokud jsem napsal naprostej blábol, jen já to chápu tak že ta konverzace to dmg vezme a znovu přičte...
Mluvím o tom že ice a fire arrow, konvertuje dmg na elementární dmg...a nechápu jak celou? tam je napsáno že to dává jen určitá procenta..aspoň tak to chápu já, k tomu se potom přidá ten elementární DMG...
Rovnou rači napíšu o co jde..přemýšlím o buildu který bude mít omnohem větší dmg než právě dexazone..v poctatě se využije základní bonus za dexteritu a charmy na dex..
A právě díky tomu že na velké úrovni konvertuje třeba ice arrow toto zranění už i tak s dobrou zbraní (třeba takové runové slovo Ice v Matriarchal nebo grand matron bow) bude mít vysoký základní dmg..k tomu nějaký ten ias, ať to není před potopní..
K tomu všemu by se přidal might merc, který zase vytáhne základní phys dmg..
K tomu holy freeze, což přidá dalších pár bodů ke zranění cold..
Navící se střílí po jednom šípu, merc je might, takže kontrola davu se hodí.
Nějaké skillery, ruce na ias a bow skilly..čelenka plus dva skilly, do toho narvat cold facety...dva raveny, které přidají jednak základní dmg, k tomu ještě cold dmg..
(nevím přesně kde všude už se dá dostat fire nebo cold ench dmg..nebo přímo dmg..)
a to v závěru vše by mělo udělat hodně solidní zranění bez spotřeby many, s velkou rychlostí (navíc je phys i cold, imune je vyřešeno..)...hůlka lower rezistů..a je to.
jen je to vše hodně drahé..a blbě sehnatelné...
-je to pouze teorie, nikde na to nemám věci, ..a mám problém zprovoznit hero nebo další editory abych to zkusil na živo...
- dále, jak říkám mám v tom chaos..Myslím že, výsledné zranění se bude mít v poctatě dvakrát bonus za enchanced DMG..
1. úplně čisté dmg za dex a ench..
2. znovu se přičte phys dmg podle skillu a znovu ench dmg.., (třba na 40 úrovní ice arrow konvertuje myslím kolem 80 procent..) a k tomu celému se ještě přičte COLD ench dmg..
to dělá v poctatě 2 normální útok a k tomu ještě cold útok..
což pokud bych měl pravdu, (kterou asi nemám :o()
by dělalo hodně velké číslo..
- moje otázka tedy je, jestli počítám správně a celkové ench. dmg bude lepší jak kdybych se zaměřil jen na phys dmg a né oboje, tzn. ten phys. dmg a poté cold..
Možná to špatně prezentuji, nemám v tom hold takovej přehled, proto prosím o toleranci..
Já v tom mám fakt děsnej bordel..
ale úplně nejvíc co bych potřeboval vědět, je jestli teda opravdu to bude takto..
VÝSLEDNÁ HODNOTA ZRANĚNÍ =
dmg za dexteritu, ench...max dmg, prostě základní útok se všema bonusama..
+ to stejné, jen znovu překonvertované na cold dmg..(ta procenta co to konvertuje) a k tomu všemu zranění samotného skillu v cold, plus věci a ench. cold dmg..
..jen fakt, prosím neukamenujte mě pokud jsem napsal naprostej blábol, jen já to chápu tak že ta konverzace to dmg vezme a znovu přičte...
- Fraxinus
- Adviser
- Příspěvky:3398
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:Fraxinus#2208
- Bydliště:Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: Amazon
Koukám, že jsem se nevyjádřil úplně jasně: Myslel jsem to takhle: Konvertuje se 41% z celkové fyz dmg, přesně jaks říkal.
A k tomu dmg...víc než na dexterity z předmětů se zaměř na +Maximum Damage. Např. +50 to Max Dmg ze všech předmětů dohromady ti zvýší základ dmg zbraně, co vidíš v popisu předmětu, o 50. A když bys měl z dexterity třeba +300% Bonus k dmg, tak těch +50 max dmg se ve statech projeví zvýšením finální dmg o 200.
S tím mightem opatrně. Čím víc modifikátorů +% Enhanced dmg (včetně strength nebo dexterity!), tím víc klesá účinnost a užitečnost skillu v porovnání s jinými.
A k tomu dmg...víc než na dexterity z předmětů se zaměř na +Maximum Damage. Např. +50 to Max Dmg ze všech předmětů dohromady ti zvýší základ dmg zbraně, co vidíš v popisu předmětu, o 50. A když bys měl z dexterity třeba +300% Bonus k dmg, tak těch +50 max dmg se ve statech projeví zvýšením finální dmg o 200.
S tím mightem opatrně. Čím víc modifikátorů +% Enhanced dmg (včetně strength nebo dexterity!), tím víc klesá účinnost a užitečnost skillu v porovnání s jinými.
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
Re: Amazon
Tohle jsem taky docela nepobral..Fraxinus píše: S tím mightem opatrně. Čím víc modifikátorů +% Enhanced dmg (včetně strength nebo dexterity!), tím víc klesá účinnost a užitečnost skillu v porovnání s jinými.
Jinak ten max dmg vím...dík za připomenutí..
- Fraxinus
- Adviser
- Příspěvky:3398
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:Fraxinus#2208
- Bydliště:Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: Amazon
Vysvětlím:
Máš luk, co dá dmg 100-200.
Z charmů, prstenů, amuletu atd.. dostaneš +50 Max dmg.
Base dmg luku se tedy změní na 100-250, ale to nikde neuvidíš, jde to do výpočtu dmg.
Pak se připočte bonus z dexterity:
100 x (1 + 3) = 400 (v závorce je 1 jako 100% ze základního dmg a 3 jako 300% jako bonus dexterity)
250 x (1+3) = 1000
V poli Damage ve statech uvidíš dmg 400-1000, pokud máš normal útok.
Když se do toho vloží might (předpokládáme, že přidá 150% dmg):
100x (1+3+1,5) = 550
250x (1+3+1,5) = 1375
Pak v dmg uvidíš toto: 550-1375
Pak k tomu připočteš bonus ze skillu. Konverze dmg na výše uvedených číslech nic nezmění, pouze to zhorší boj s imunními potvorami, ale pomůže to proti potvorám s hodně damage reduced/stone skin/immune to phisical. Konverze žádný útok navíc nepřidá.
Takže k výslednému dmg pak dál dáš jen + cold/fire dmg ze skillu a elementální dmg z předmětů.
Ještě co se týče mightu, pokud by člověk měl dexterity ještě více a pokud by se k tomu přidal ještě jiný modifikátor (třeba +XX% enhanced damage z předmětů jiných než zbraň, což by do závorky do vzorce přidalo právě těch xx% ještě), tak je ze vzorce zřejmé, že se role mightu v tvorbě finálního dmg ještě více sníží.
Skoro bych zvážil, zda nebude lepším mercm rogue, které bys dal do ruky Faith (dá fanatismus, z tohohle skillu se uplatní i bonus do attack rating a navíc zrychlí výrazně tvůj útok)...Tak bych popřemýšlel, zda nebude tato varianta efektivnější.
Máš luk, co dá dmg 100-200.
Z charmů, prstenů, amuletu atd.. dostaneš +50 Max dmg.
Base dmg luku se tedy změní na 100-250, ale to nikde neuvidíš, jde to do výpočtu dmg.
Pak se připočte bonus z dexterity:
100 x (1 + 3) = 400 (v závorce je 1 jako 100% ze základního dmg a 3 jako 300% jako bonus dexterity)
250 x (1+3) = 1000
V poli Damage ve statech uvidíš dmg 400-1000, pokud máš normal útok.
Když se do toho vloží might (předpokládáme, že přidá 150% dmg):
100x (1+3+1,5) = 550
250x (1+3+1,5) = 1375
Pak v dmg uvidíš toto: 550-1375
Pak k tomu připočteš bonus ze skillu. Konverze dmg na výše uvedených číslech nic nezmění, pouze to zhorší boj s imunními potvorami, ale pomůže to proti potvorám s hodně damage reduced/stone skin/immune to phisical. Konverze žádný útok navíc nepřidá.
Takže k výslednému dmg pak dál dáš jen + cold/fire dmg ze skillu a elementální dmg z předmětů.
Ještě co se týče mightu, pokud by člověk měl dexterity ještě více a pokud by se k tomu přidal ještě jiný modifikátor (třeba +XX% enhanced damage z předmětů jiných než zbraň, což by do závorky do vzorce přidalo právě těch xx% ještě), tak je ze vzorce zřejmé, že se role mightu v tvorbě finálního dmg ještě více sníží.
Skoro bych zvážil, zda nebude lepším mercm rogue, které bys dal do ruky Faith (dá fanatismus, z tohohle skillu se uplatní i bonus do attack rating a navíc zrychlí výrazně tvůj útok)...Tak bych popřemýšlel, zda nebude tato varianta efektivnější.
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
Re: Amazon
Jó tak v tom případě jsem v novej build doufal zbytečně..dík za vysvětlení..
- damagedeath
- Zhar the Mad
- Příspěvky:1956
Re: Amazon
Já ještě doplním:
co se týká toho cold a physic dmg, tak bych to moc all skilly nenavyšoval, pokud třeba pojedeš freezing arrow, tak tě to na vyšších levelech bude stát opravdu hodně many. na facety bych se taky vyprdl, jel bych prostě na dmg a ias (ono moc monster imunních na physic není - duchové apod).
Holy freeze bych jel opravdu jen na ty imunní a pak bych jel třeba guided arrow nebo strafe s tím, že bych se zaměřil opravdu na dmg, takže charmy na max/min dmg, jewely ne facety ale +enhanced damage a 15% ias, brnění fortitude, který ti dá i slušnou obranu díky chilling Armoru (samozřejmě boost k life a 300% dmg + nějaké resisty), boty gore - přidaj ti dmg, rukavice jakékoliv na ias
co se týká toho cold a physic dmg, tak bych to moc all skilly nenavyšoval, pokud třeba pojedeš freezing arrow, tak tě to na vyšších levelech bude stát opravdu hodně many. na facety bych se taky vyprdl, jel bych prostě na dmg a ias (ono moc monster imunních na physic není - duchové apod).
Holy freeze bych jel opravdu jen na ty imunní a pak bych jel třeba guided arrow nebo strafe s tím, že bych se zaměřil opravdu na dmg, takže charmy na max/min dmg, jewely ne facety ale +enhanced damage a 15% ias, brnění fortitude, který ti dá i slušnou obranu díky chilling Armoru (samozřejmě boost k life a 300% dmg + nějaké resisty), boty gore - přidaj ti dmg, rukavice jakékoliv na ias
Re: Amazon
No já zatím jen zvažuju co budu hrát..původně jsem chtěl poison amu a do toho immolation arrow,...ale byl by problém u bodů, navíc bych to dokončil až na nějakém hrozně velkém levelu..
fire, ice arrow, to byl opravdu jen nápad..kterej bohužel nevišel..
jinak dík..
a ještě jeden dotaz..třeba CB bude fungovat u immolation arrow úplně stejně jako critical strike ne? tzn. jen ten jede šíp a né plošně..?
fire, ice arrow, to byl opravdu jen nápad..kterej bohužel nevišel..
jinak dík..
a ještě jeden dotaz..třeba CB bude fungovat u immolation arrow úplně stejně jako critical strike ne? tzn. jen ten jede šíp a né plošně..?