Stránka 1 z 2

Starcraft II:Heart of Swarm

Napsal: 24.03.2013, 19:24 hod.
od Javurek
Tohle téma tu ještě není a myslím že tu chybí :D, pokud to teda někdo z vás taky hraje. Mě to docela chytlo a kampaň je opravu povedená.

Diskutujte tu o čemkoliv týkající se hry. Pokud někdo potřebuje pomoct s nějakým achievmentem tak tu napište, třeba já nebo někdo jiný poradí. Momentálně mám ve Wings of Liberty 100% achievmentů a dohráno na Brutal vše, Heart of Swarm 84%. Momentálně huntím achievmenty, chybí mi už jen ty u Kerrigen, pár z Mastery a dokončit většinu misí na Brutal obtížnost. Až dokončím všechny achievmenty, chystám se hrát i proti lidem 1v1,xvx v teamu , ligu nebo unranked, prostě cokoliv. Rád si zahraju i někým z Vás pokud budete mít zájem. Ale upozorň uju že to moc dobře nehraju, že se dostaneme do Master league nečekejte .D I když třeba se dost zlepším .)

Battle tag kdyžtak Javurek#2347

Re: Starcraft II:Heart of Swarm

Napsal: 24.03.2013, 19:46 hod.
od kojot
Taky hraju :) . Kampaně jsem se teda ani nedotkl zatím. Spokojeně drtím ladder. Jsem Diamond Protoss, klidně si mě přidej a až se vrhneš na multiplayer můžem zahrát :) . Samozřejmě to platí pro všechny, kdyby někdo chtěl zahrát, nebo třeba i pomoct, tak si mě přidejte, battletag mám v profilu ;) .

Jinak abych trochu shrnul svoje dojmy. Kampaně porovnávat nebudu, protože ve WoL jsem odehrál tak 5-10 misí a v HotS nic. Z hlediska multiplayeru musím udělit blizzu obrovskou pochvalu. Ve WoL to bylo ke konci docela nudný, byla tak silná metagame, že každá hra byla prakticky úplně stejná. To se s příchodem HotS změnilo, je plno nových strategií a každý soupeř, kterého potkáte hraje úplně jinak :) . Takže je to víc o improvizaci a upravování buildů na základě toho, co nascoutujete, což je super a výhoda pro kreativní hráče. Ve WoL mi to ke konci přišlo, že je to o tom, kdo má líp mechanicky naučenou exekuci buildu.

Další velký plus jsou nový jednotky. Třeba Widow mine, Swarm host, Viper a Oracle jsou strašně zábavný jednotky. I když třeba WM a SH jsou strašně otravný, když je soupeř používá správně, tak mě prostě baví proti nim hrát a prohrávat :D . To samý Oracle. No a Viper je prostě úžasnej caster, IMO nejlíp navržená jednotka z HotS. Co se mi trochu nelíbí (přijde mi silný) je Mutalisk v ZvZ (v ZvP trochu taky), Zerg nemá jinej counter proti Mutům, ne Mutaliska, takže se ZvZ zvrhlo v Muta wars... Turbo (emergency thrusters) medivaci mi taky přijdou dost silní, myslím, že by měli udělat nějakej upgrade, kterej ten boost odemkne. Když to mají hned od začátku, tak ty dropy není jak countrovat. Zerg ještě nemůže mít Mutalisky, Protoss blink ani HT.
Ale celkově jsem hodně spokojenej a když to blizz nějak lehce a citlivě upraví, tak myslím, že to bude úplně paráda :) .

Edit: Jinak mě ještě napadlo, že kdyby se nás tady sešlo víc, můžeme udělat diablofans group. Nějaký for fun turnaje a tak.

Re: Starcraft II:Heart of Swarm

Napsal: 24.03.2013, 19:47 hod.
od Lemurman
Jaká je kampaň? Myslím tím rozmanitost misí atd. Taky uvažuju nad tím že si to koupím.

Re: Starcraft II:Heart of Swarm

Napsal: 24.03.2013, 19:51 hod.
od Javurek
Rozmanitost je docela velká, nechci moc prozrazovat .) Některé mise jsou celkem zábavné a úkoly jsou vělijaké. Od klasického zničení nepřátelské báze po infiltraci protoské lodě larvou, zabránění odletu protoských lodí,zachrané mise, vesmérné bitvy Hyperyonu a podobě. Já si to původně ani kupovat něchtěl, ale viděl jsem vide z pár misí a to rozhodlo :D

Re: Starcraft II:Heart of Swarm

Napsal: 24.03.2013, 20:16 hod.
od Lemurman
Tam jsou i vesmírný bitvy??? Super!!!

Re: Starcraft II:Heart of Swarm

Napsal: 24.03.2013, 20:22 hod.
od Javurek
No to jsem trochu přehnal .) Je tam jedna mise co se odehrává ve vesmíru s Hyperionem .) Je tak na 15 minut.

Re: Starcraft II:Heart of Swarm

Napsal: 24.03.2013, 20:22 hod.
od Lemurman
A já doufal v pořádnou řežbu...

EDIT: Měl bych jeden dotaz, podporuje to rozlišení obrazovky 1024x768?

Re: Starcraft II:Heart of Swarm

Napsal: 24.03.2013, 22:36 hod.
od Lavafrost
Áno podporuje rozlíšenie 1024x768. Ja by som rád zahral s niekym mp... ranked/unranked nie je problém. Pridám si vás teda a môžme zahrať ak budete chcieť. :-)

Re: Starcraft II:Heart of Swarm

Napsal: 25.03.2013, 14:58 hod.
od Reve
taky hravam..sice sem jeste lamka, ale snad se to zlepsi:)..tak jestli nekdo chce tak si me pridejte..

jinak kampan je super...bavila me...

jeden dotaz: nemuzu udelat achiev a za kerrigen na 70lvl...nekdo me rikal ,ze to musim udelat pri prvnim dohrani kampane..je to tak? Nejde to udela zpetne kdyz nejakej research leve vynecham a pak se k nemu vratim ?

Re: Starcraft II:Heart of Swarm

Napsal: 25.03.2013, 15:14 hod.
od Lemurman
Mám další dotaz, kde je možný změnit jazyk hry??? Pokud to teda lze což asi jde.

EDIT: Už jsem to našel.

Re: Starcraft II:Heart of Swarm

Napsal: 25.03.2013, 17:32 hod.
od Javurek
S tou Kerrigen nevím, zkus nějakou misi kde ještě nemá 70 a znova jí udělat. Já měl problém s achievmentama na ability. Musel jsem je udělat vždy přímo v jedné hře, nepočítali se globálně.

Re: Starcraft II:Heart of Swarm

Napsal: 26.03.2013, 09:41 hod.
od Reve
zkousel sem to...dal sem si posledni mapu v ktere jde udelat ze 68 na 70lvl a nic...

Re: Starcraft II:Heart of Swarm

Napsal: 26.03.2013, 16:58 hod.
od Javurek
Nj, tak jsi jeden z mnoha kteří mají s tímto achievem problém. Snad to blizzard časem nějak spraví. Jinak už mám 94% a 10 misí na brutal. Chybí dalších 10 na brutal, 4 achievmenty z Mastery a mam vše :D

Re: Starcraft II:Heart of Swarm

Napsal: 29.03.2013, 16:31 hod.
od Asman
Uvažoval jsem nad koupí SC2 ještě před hots, ale myslím, že updaty v datadisku vedou spíše k horšímu(mluvím o MP). Všechno je to ještě lehčí než bylo, za chvíli to bude hrát samo :). V porovnání s Broodwarem je to SimCity. Za tenhle úpadek podle mě může spojení Blizzardu s Activision. Pokud to vezmu z širšího hlediska tak se SC, WoW i Diablo jenom zhoršují a ani nechci vidět jak tyto hry budou vypadat za 10 let(pokud vůbec vydrží), ale to je jen můj názor, někomu se provedené změny mohou líbit.

Re: Starcraft II:Heart of Swarm

Napsal: 29.03.2013, 19:16 hod.
od Javurek
Co jsem já četl, tak ty změny naopak multiplayr dost oživili a ty nové jednotky jsou celkem zajímavé. Mě se kampaň líbí hodně, navíc pak člověk může hrát proti ostatním, nebo speciální mapy co vytvořili hráči. Myslím si že to je dobrá koupě a vydrží to na desítky hodin určitě.

Btw se musím pochlubit, že včera jsem dal 100% achievmentů v HoS :D

Re: Starcraft II:Heart of Swarm

Napsal: 29.03.2013, 20:16 hod.
od Asman
Mě se nelíbí hlavně ukazatel těžících jednotek - neuvěřitelné zjednodušení oproti přechozím verzím nebo třeba F2-označí všechny útočné jednotky. Dále že na začátku všechny jednotky začnou těžit, někdo by namítl "Stejně je tam všichni na začátku posílají", ale o to jde, už na tom se dá poznat rozdíl, stačilo, že se dal nastavit rally point na minerály a těžiči tam sami po vytvoření šli což byla jedna z nejvíce náročných věcí na obsluhu, která v SC2 odpadla. Stejně tak odpadli omezené control groupy.
Podle mě měl Starcraft jako nejtěžší a nejnáročnější strategie vůbec zůstat takový jaký byl. Kdo v tom byl opravdu dobrý, nepotřeboval žádné "vylepšováky" co jsem vypsal.

Re: Starcraft II:Heart of Swarm

Napsal: 29.03.2013, 21:23 hod.
od kojot
Asman: Kdyby byly mechaniky v SC2 stejné jako v Broodwar, tak by to nikdo nehrál, tak jak je to udělaný, je to mnohem zábavnější a akčnější na hraní (i na koukání) a pokud kdyby sis to zkusil zahrát, tak ti to přijde všechno možný, jenom ne jednoduchý. Některé věci zjednodušil, ale to je podle mě dobře, člověk má víc prostoru věnovat se strategii. Jinak počítadlo workerů dobrý hráče stejně nijak moc neovlivní, já jsem byl ve WoL zvyklej počítat workery označováním, teď mi stačí se podívat. Zabere mi to asi o 0,1 sekundy míň, takže nemyslím, že je to nějaký strašný zjednodušení. F2 nikdo z lepších hráčů nepoužívá (já jsem to během asi 200 her nepoužil ani jednou), protože ti to označí i třeba Observery, Overseery, prostě jednotky, který s armádou mít nechceš. To, že workeři začnou na začátku hry automaticky těžit je proto, že někteří lidi měli vždycky na začátku hry lag (1-5 sekund), takže pak byli docela v nevýhodě oproti hráčům, kteří tenhle lag neměli.

Re: Starcraft II:Heart of Swarm

Napsal: 30.03.2013, 13:16 hod.
od Asman
Pokud je počítadlo pro tebe zrychlení jen o 0,1 vteřiny tak smekám, označit/spočítat workery na minerálech+2 gasech a porovnat to s počtem optimálním by mi zabralo déle + když započítám že Zerg má třeba 8 bází, mě by to pomohlo výrazně. (Opět porovnám s Broodwarem, kde nic takového neexistovalo a přes to včechno se to DALO stíhat, jen to bylo obtížnější) To F2 bude podle mě jen otázka času, kdy se bude dát nastavit, že mají chodit jen určité jednotky + do doby než uděláš detectory je to zvýhodnění, když se můžeš s pár jednotkama soustředit na micro a dvěma kliky poslat posily, hlavně v brzkých fázích hry to může zjednodušit. A řešení toho lagu pokládám za dřevorubecké, stylem "Místo odstranění konkrétní chyby uděláme jen záplatu co nám zabere chvíli a všichni budou spokojení." bych to u Blizzardu nečekal. Tu nevýhodu to snižuje ale neřeší protože split, který se dělá někdy v první vteřině lidi s lagem stejně nestihnou(nedivil bych se, kdyby byl v dalším updatu automatický split).

Re: Starcraft II:Heart of Swarm

Napsal: 30.03.2013, 13:53 hod.
od kojot
Tak pocitani workeru na gasech je jednoduchy. Kdyz jeden vzdycku chvilicku ceka pred gasem tak jsou tam 3, kdyz neceka, tak jsou tam dva. Takze tady je to praktiky stejny, jde to poznat pohledem. Na mineralech stacilo oznacit workery, kteri tam tezili a kdyz jsi mel 2 plny rady, tak jich bylo 16, coz je idealni pocet, takze to fakt vyjde skoro nastejno... Split uz ted nedela vubec nikdo (ani ti nejlepsi pro hraci), protoze malinky spozdeni na zacatku hry je porad, takze nez stihnes prejet mysi nad workery, tak uz skoro tezi, takze by sis akorat uskodil. Toto mi trochu taky vadi, potoze jsem byl docela rychlej a ziskal jsem tak dycky malinkou vyhodu, ikdyz nepodstatnou... Jinak nechapu, jak muzes kritizovat neco, ze je to strasne lehky a pritom jsi to ani nehral... Zkus starter edition pridej si me ve hre a ja ti ukazu, jak je to jednoduchy ;)

Odesláno z mého GT-I9070P pomocí Tapatalk 2

Re: Starcraft II:Heart of Swarm

Napsal: 31.03.2013, 07:03 hod.
od Asman
Nehrál jsem to protože to na Ubuntu nerozjedu(a pokud bych rozjel tak by to bylo nehratelný, holt technika stárne, mým komponentům bude 7 let). Info o tom dostávám celkem pravidelně od blízkého kamaráda, který mi SC ukázal a nehraje prakticky nic jiného. Občas sleduju videa a všechny důkazy nasvědčují tomu, že je to jednodušší jak BW. Pokud vím, tak ze začátku běhají těžaři všichni na jeden minerál a až u něj se rozdělí, což je pomalejší, než udělat split(který je nyní lehčí protože ho děláš jen půlku).
Neřekl jsem, že je to "strašně lehký". I když nemám strategie moc v oblibě tak Starcraft mě opravdu chytnul a nelíbí se mi jakým směrem jde dál. Ohledně tvé výzvy, musel bych znát do detailů všechny jednotky a i tak bych při prvním zapnutí pochopitelně neměl šanci.