Nastíním svojí představu:
Nelíbí se mi styl WoW... přirovnal bych to spíš k Lineage/Oblivion...
Chci opravdovou svobodu, opravdové RPG, počáteční výběr charakteru bude čistě estetický, všechny schopnosti a skilly budou získatelné později a dodatečně...
to znamená žádné defautní skilly a schopnosti, ale také že skillů a schopností budou stovky, a budete se je moct učit, získávat z předmětů nebo za questy...
Postava bude moct být upravena do přesné představy hráče, klidně ať jste bůžek který všechno kolem sebe mrazí, nebo obr rozdupávající terén, základ ale bude víceméně stejný...
Nezáleží jesti jste člověk, duch, zvíře, démon vlastního vzhedu nebo třeba drak...
Budou taky různé stavy jako nemrtvý, démon, prokletý, svatý, vlkodlak, upír...
Ale to nebude defaultní, bude to získatelné (klidně prokletý démon upír).
Budou tam i omezené možnosti stavby, takže si budete moct udělat vlastní sídlo...
Také editor skillů, vše podle hráče....
Levelů by mělo být opravdu hodně, myslím tak 1000, aby vznikly velké rozdíly mezi hráči, postava na 90. lvl sundá postavu na 30. levelu pohodlně, naopak nemá šanci proti postavě na 200. lvl atd...
High chary na lvl 950+ by byly skuteční bohové, mohli by si dělat co chtějí, klidně i létat, měnit věci atd, nebyly by pro ně žádné terénní limity...
PvP high charů by vypadalo na akční souboj třeba celou hodinu...
Bylo by možné mít i armádu, popř. aby pár hráčů spojilo armády a zaútočili na město nebo hrad, ať už defaultní nebo nějakého klanu, který si postavili...
S armádou souvisí i najímání/vyvolávání ochránců vlastních staveb/sídel...
Klidně si udělejte věž s oltářem který vás učiní všemocným, takže zničíte nedaleké město bez přímého zásahu...
Samozřejmě tohle by asi vadilo novým hráčům, pokud by na ně spadlo nebe protože se někdo nudil, takže svět by byl opravdu velký.
Z konceptu vyplývá že časem se lze naučit třeba všechny skilly, takže klidně můžete bejt necro drak co castí blizzardy, prostě se naučíte cokoli chcete...
Velké možnosti craftu, hodně přísad, hodně možností, vlastní předměty, které třeba schováte ve vlastním dungenu pro ostatní hráče, čímž vytvoříte nový quest (ale splnitený jen jednou)...
pak to kdyžtak ještě rozvinu, chci prostě abyste svojí postavu mohli žít, aby vám stačila jedna, a ne sorcka na portění, hammer na baal runy atd... pokud je něco už ve wow tak nevim, wow sem nehrál...
edit:
pořád mě napadaj další věci
Bylo by možné do terénu/stavby umístit zaklínadla, pasti atd...
Bylo by možný udělat skoro cokoliv, jakýkoli tvor se vám líbí, ať už chcete hrát za anděla, mozkomora z HP nebo si uděláte něco svýho (čtyřrukej obr atd)...
třeba kdybych chtěl udělat nějakej hodně good item, hodim do kotlíku s krví kterou sem od někoho vzal meč co mi kámoš ukoval, k tomu přidám dušičku high charu co sem zabil, do kotlíku vrhnu nějakou tu smrtící kletbu ať má item grády, přidám pár vzácnejch kamínků a kytiček a vařím...
prostě součástí tvorby by byly i skilly a ostatní hráči...
bylo by možné i někoho mučit
edit2:
je jasný že pokud byste byli high lvl char známý po celém serveru co má vastní hrad plný pokladů, oltářů, knih tak na vás budou "raidy" (ano použil sem WoWkovský výraz
), takže vlastně sami hráči by tvořili nové výzvy a bosse...
to bude překvapení až půlku skupiny usmažej dva vysoký obelisky u vaší chatičky, který jste si tam udělali sami...
heslo hry: cokoli chcete
samozřejmě pokud byste se báli konfrontace, mohli byste své sídlo jen schovat (a odhalit by ho mohl zas jen nějaký high lvl)...
vemte si že byste přišli pod ruku ošklivýmu barbarovi, co by si vás trošku vychutnal a nožem vám upravil fasádu (právě ono mučení), mohli byste si ty jizvy ponechat jako památku, nebo si klidně můžete udělat kulhající char atd... prostě můžete mít na sobě stopy bojů (třeba bejt bez ruky, nebo mít kostnatou ruku jako Zayl)...
co se týče grafiky, tak ta musí být reálná, v žádném případě kreslená... prostředí zničitené...