HC Trapasska
Napsal: 30.04.2012, 14:22 hod.
Úvodem bych chtěl poznamenat, že toto je návod jak hraju HC assku já. Vychází z mých zkušeností z SC assou a podmínkami pro HC hraní. Hraju jen assky, ostatní chary jen velmi vyjímečně(podle toho to taky vypadá). Tak a teď se do toho pustíme:
Staty:
Strenght: 100 - 120 (podle vybavení)
Dext.: 80 (bohatě stačí)
Vita.: Zbytek
Energy: Nic (budou ale dlouho problémy s manou - potiony)
Skilly:
Trap:
Fire Blast: 20 (dává synergii na výstřely DS, doplněk, maxuje se poslední)
Shock Web: 1 prereq
Charged Bolt Sentry: 20 (synergie)
Lightning Sentry: 20 (main skill)
Death Sentry: 20 (second skill)
Shadow disciplines:
Claw Mastery: 1
Phys. Hammer: 1
BoS: 1
Weapon Block: 1
Cloack of Shadows: 1
Fade: 5(můžete prohodit s BoS, ale na HC je lepší ty rezy fakt mít, kdyby náhodou)
Shadow Warior: 5 (synergie pro SM)
Mind Blast: 1 (stuna)
Shadow Master: 13 (tank)
Postup při rozdělování skillpointů: Nejdříve šetřím, všude kam mám, tak jeden bod. Na 24 levelu dostanu LS, tak maxuju jako první. hned poté DS. Pak nastřídačku ChS a Mastera s Fadem. Poté FB a wariora. Ale ten konec je jenom pokud jí potáhnete až na 99 level
Výbava:
Mam dvě varianty:
1. pro bohaté: - snažíme se o co nejvíce all skills, vše ostatní řeší fade a doplňky (rezy, statsy, apod.)
Zbraně: Dual Bartuc Cut Troath - +4 ke skillům / jen jeden claw(popř. HotO) a štít - Spirit +2 skilly, FCR, Mana
Helma: Delirium - +2 all skills / Shako
Zbroj: Enigma v Archon Plate - +2 all skills, port, defense, Magic find... atd. / Chains of Honor - +2 skills, rezy...
Botky: Shadow Dancers - +2 shadow skills - Lepší Shadow Master, dexterita
Pásek: arachnid Mesh - +1 all skills, FCR
Ring1: Raven - CBF, Mana, dexterita, cold absorb
Ring2: SoJ - +1 all skills, Mana
Amulet: Mara Kaleidoscope - +2 all skills, rezy
Ruce: Budto Magefisty - Mana FCR, nebo nějaký pěkný Craft, či Rare
2. pro selfound, aneb reálná výbava:
Zbraň: Bartuc Cut Troath - +2 skilly / Spirit - +2 skilly, FCR, Mana
Štít: Spirit +2 skilly, FCR, Mana, Rezy / Lidless wall - +1 skilly, FCR, Mana
Helma: Lore +1 Skilly
Zbroj: Skin of Vipermagi - +1 skill, FCR, rezy / Treachery - +2 ass skills
Pásek: Arach - nejlepší volba, možná nějaký craft
Ring1: Raven - bohužel nutnost, bez Ravena je to zlý
Ring2: Rare nebo Craft
Amulet: Magefist / Rare/Craft se skillama a rezy, FCR... Co se povede najít, vycubit
Rozdíl je asi jasný z výbavy, ale i druhá varianta je životaschopná.
Merc: Lancer, auru volte podle sebe. Já na HC vždy volím Prayer, ale zde platí, že proti gustu.... Výbava klasická...
Taktika: do konce normalu je to boj. Napřed nejsou skilly, potom mana. Pak už to jde jak po másle. Na nightmaru i na Hellu si musíte dát velký pozor na kontakt. Nehrajte ofensivně. Hezky v klidu. Nahoďte Fade, položte pasti (pokládám 3 LS a 2 DS). Když se někdo bude blížit (a to bude občas) tak Mind blast a ústup. Na LI imune máme merce, mastera a CoS, to musí stačit. Múžeme je podporavat Fire blastem, dostává synergie ze všech trpů, takže jako podpora to jde. S koncovými bossy to je horší, užijete tady na switchi wandky s lower rezist kletbou, mějte jí pořád po ruce.
Děkuji za váš čas...
Staty:
Strenght: 100 - 120 (podle vybavení)
Dext.: 80 (bohatě stačí)
Vita.: Zbytek
Energy: Nic (budou ale dlouho problémy s manou - potiony)
Skilly:
Trap:
Fire Blast: 20 (dává synergii na výstřely DS, doplněk, maxuje se poslední)
Shock Web: 1 prereq
Charged Bolt Sentry: 20 (synergie)
Lightning Sentry: 20 (main skill)
Death Sentry: 20 (second skill)
Shadow disciplines:
Claw Mastery: 1
Phys. Hammer: 1
BoS: 1
Weapon Block: 1
Cloack of Shadows: 1
Fade: 5(můžete prohodit s BoS, ale na HC je lepší ty rezy fakt mít, kdyby náhodou)
Shadow Warior: 5 (synergie pro SM)
Mind Blast: 1 (stuna)
Shadow Master: 13 (tank)
Postup při rozdělování skillpointů: Nejdříve šetřím, všude kam mám, tak jeden bod. Na 24 levelu dostanu LS, tak maxuju jako první. hned poté DS. Pak nastřídačku ChS a Mastera s Fadem. Poté FB a wariora. Ale ten konec je jenom pokud jí potáhnete až na 99 level
Výbava:
Mam dvě varianty:
1. pro bohaté: - snažíme se o co nejvíce all skills, vše ostatní řeší fade a doplňky (rezy, statsy, apod.)
Zbraně: Dual Bartuc Cut Troath - +4 ke skillům / jen jeden claw(popř. HotO) a štít - Spirit +2 skilly, FCR, Mana
Helma: Delirium - +2 all skills / Shako
Zbroj: Enigma v Archon Plate - +2 all skills, port, defense, Magic find... atd. / Chains of Honor - +2 skills, rezy...
Botky: Shadow Dancers - +2 shadow skills - Lepší Shadow Master, dexterita
Pásek: arachnid Mesh - +1 all skills, FCR
Ring1: Raven - CBF, Mana, dexterita, cold absorb
Ring2: SoJ - +1 all skills, Mana
Amulet: Mara Kaleidoscope - +2 all skills, rezy
Ruce: Budto Magefisty - Mana FCR, nebo nějaký pěkný Craft, či Rare
2. pro selfound, aneb reálná výbava:
Zbraň: Bartuc Cut Troath - +2 skilly / Spirit - +2 skilly, FCR, Mana
Štít: Spirit +2 skilly, FCR, Mana, Rezy / Lidless wall - +1 skilly, FCR, Mana
Helma: Lore +1 Skilly
Zbroj: Skin of Vipermagi - +1 skill, FCR, rezy / Treachery - +2 ass skills
Pásek: Arach - nejlepší volba, možná nějaký craft
Ring1: Raven - bohužel nutnost, bez Ravena je to zlý
Ring2: Rare nebo Craft
Amulet: Magefist / Rare/Craft se skillama a rezy, FCR... Co se povede najít, vycubit
Rozdíl je asi jasný z výbavy, ale i druhá varianta je životaschopná.
Merc: Lancer, auru volte podle sebe. Já na HC vždy volím Prayer, ale zde platí, že proti gustu.... Výbava klasická...
Taktika: do konce normalu je to boj. Napřed nejsou skilly, potom mana. Pak už to jde jak po másle. Na nightmaru i na Hellu si musíte dát velký pozor na kontakt. Nehrajte ofensivně. Hezky v klidu. Nahoďte Fade, položte pasti (pokládám 3 LS a 2 DS). Když se někdo bude blížit (a to bude občas) tak Mind blast a ústup. Na LI imune máme merce, mastera a CoS, to musí stačit. Múžeme je podporavat Fire blastem, dostává synergie ze všech trpů, takže jako podpora to jde. S koncovými bossy to je horší, užijete tady na switchi wandky s lower rezist kletbou, mějte jí pořád po ruce.
Děkuji za váš čas...