Stránka 1 z 1

Charge bug

Napsal: 01.01.2011, 12:17 hod.
od Mirda
Dotazy ohledně Charge bugu u Paladina padají na fórech poměrně často, ale málokdy se tazateli dostane uspokojivé odpovědi. Já sám teď hraji HC Chargera, takže mě pochopitelně zajímalo, co Charge bug způsobuje a jak mu předejít. Proto jsem se rozhodl, že zde sepíšu, co jsem o tomto problému na Internetu a z vlastních zkušeností zjistil.

Existují celkem 4 typy Charge bugů:

1)
Projev: Paladin při útoku běží pozpátku.
Příčina: Před útokem vás zasáhlo monstrum s vlastností knockback (např. Blunderbore) nebo dovedností Charge (Claw Viper).
Řešení: Proveďte jakoukoliv jinou akci, třeba jenom popojděte a bug se zruší. S tímto bugem se na single playeru moc často nesetkáte a většinou vám nezpůsobí žádné větší problémy (někdy vám naopak pomůže rychle prchnout z boje :) ).

2)
Projev: Paladin ke konci útoku zpomalí, běží na místě a pak máchne do prázdna.
Příčina: Délka zbraně - monstrum před útokem uhne a paladin se zastaví na jeho předchozí pozici. Významnou roli zde hrají také překážky v cestě.
Řešení: Používat zbraně s větším dosahem nebo útočit z menší vzdálenosti. Můžu potvrdit, že se zbraní Zakarum's hand (Rune scepter, rangeadder 0) se mi Paladin zasekával častěji než s The Fetid Sprinkler (Holy Water Sprinkler, rangeadder 1). Nevýhodou delších zbraní je, že se musíte od monster vzdálit, abyste mohli znovu použít Charge. Tento bug není příliš nebezpečný, protože k němu většinou dojde ve chvíli, kdy je na obrazovce už jen pár monster, do kterých se marně snažíte trefit.

3)
Projev: Paladin se po útoku zasekne a nemůže se nijak pohybovat.
Příčina: Během útoku vám dojde mana. Druhou velmi pravděpodobnou příčinou je rychlé přepnutí skillů po útoku, např. z Charge na Smite, ale nemám to odzkoušené.
Řešení: Změnit zbraň (hotkey W). Dobrým způsobem, jak tomuto bugu předcházet, je mít předmět s vlastností x% mana stolen per hit. Ze všech Charge bugů je tento nejčastější příčinou ripu.

4)
Projev: Dovednost Charge již nelze použít.
Příčina: Během útoku odezní účinek dovednosti Holy Shield.
Řešení: Reset. Toto řešení asi nikoho nepotěší, proto je důležité umět tomuto bugu předejít. Možností je hned několik:
a) Obouruční zbraně.
b) Investovat do Holy Shieldu hodně skill pointů, aby vydržel déle.
c) Pokud nemáte problémy s manou (mana steal, Redemption, Meditation, hodně bodů v energy :) ), obnovujte Holy Shield kdykoliv si vzpomenete.

Ještě by měl existovat další bug, který způsobuje uzamčení Charge, když zemřete v PvP se zapnutým Holy Shieldem. PvP nehraji, ale prý byl opraven patchem 1.13.

Pokud znáte nějaké další podrobnosti, víte o lepších řešeních těchto bugů nebo máte jakékoliv jiné připomínky, napište je sem. Kvalitní rady můžu eventuálně připojit k tomuto příspěvku.

Re: Charge bug

Napsal: 01.01.2011, 14:45 hod.
od Javurek
Dobrá práce :)

Re: Charge bug

Napsal: 01.01.2011, 19:58 hod.
od Drakesis
Parádně zpracováno, to bych na Web, pokud se tak již neučinilo, nebo tam již není, že.

(mrkajíce na Javůrka)

Re: Charge bug

Napsal: 02.01.2011, 11:14 hod.
od Tabul
Parádní ;), o těch příčinách jsem netušil nic. Tohle by se opravdu mohlo dát na web.

Re: Charge bug

Napsal: 02.01.2011, 12:46 hod.
od Javurek
Drakesis píše:Parádně zpracováno, to bych na Web, pokud se tak již neučinilo, nebo tam již není, že.

(mrkajíce na Javůrka)
Já nemohu, tam nemám přístup.

Re: Charge bug

Napsal: 03.01.2011, 08:25 hod.
od damagedeath
Tak jsem také pro. Jediné, co se týká charge bugu, je na webu ode mne ohledně monster (viper, reanimated...) a zmínka se switchem. Toť vše...

Re: Charge bug

Napsal: 03.01.2011, 21:47 hod.
od Mirda
No pokud by se ten článek měl dát na web, tak by měl radši někdo zkontrolovat, jestli jsou ty informace správné. Většinu jsem sice bral z battle.net fóra a z pozorování během hry mám jen něco, ale i tak...