Charge bug
Napsal: 01.01.2011, 12:17 hod.
Dotazy ohledně Charge bugu u Paladina padají na fórech poměrně často, ale málokdy se tazateli dostane uspokojivé odpovědi. Já sám teď hraji HC Chargera, takže mě pochopitelně zajímalo, co Charge bug způsobuje a jak mu předejít. Proto jsem se rozhodl, že zde sepíšu, co jsem o tomto problému na Internetu a z vlastních zkušeností zjistil.
Existují celkem 4 typy Charge bugů:
1)
Projev: Paladin při útoku běží pozpátku.
Příčina: Před útokem vás zasáhlo monstrum s vlastností knockback (např. Blunderbore) nebo dovedností Charge (Claw Viper).
Řešení: Proveďte jakoukoliv jinou akci, třeba jenom popojděte a bug se zruší. S tímto bugem se na single playeru moc často nesetkáte a většinou vám nezpůsobí žádné větší problémy (někdy vám naopak pomůže rychle prchnout z boje ).
2)
Projev: Paladin ke konci útoku zpomalí, běží na místě a pak máchne do prázdna.
Příčina: Délka zbraně - monstrum před útokem uhne a paladin se zastaví na jeho předchozí pozici. Významnou roli zde hrají také překážky v cestě.
Řešení: Používat zbraně s větším dosahem nebo útočit z menší vzdálenosti. Můžu potvrdit, že se zbraní Zakarum's hand (Rune scepter, rangeadder 0) se mi Paladin zasekával častěji než s The Fetid Sprinkler (Holy Water Sprinkler, rangeadder 1). Nevýhodou delších zbraní je, že se musíte od monster vzdálit, abyste mohli znovu použít Charge. Tento bug není příliš nebezpečný, protože k němu většinou dojde ve chvíli, kdy je na obrazovce už jen pár monster, do kterých se marně snažíte trefit.
3)
Projev: Paladin se po útoku zasekne a nemůže se nijak pohybovat.
Příčina: Během útoku vám dojde mana. Druhou velmi pravděpodobnou příčinou je rychlé přepnutí skillů po útoku, např. z Charge na Smite, ale nemám to odzkoušené.
Řešení: Změnit zbraň (hotkey W). Dobrým způsobem, jak tomuto bugu předcházet, je mít předmět s vlastností x% mana stolen per hit. Ze všech Charge bugů je tento nejčastější příčinou ripu.
4)
Projev: Dovednost Charge již nelze použít.
Příčina: Během útoku odezní účinek dovednosti Holy Shield.
Řešení: Reset. Toto řešení asi nikoho nepotěší, proto je důležité umět tomuto bugu předejít. Možností je hned několik:
a) Obouruční zbraně.
b) Investovat do Holy Shieldu hodně skill pointů, aby vydržel déle.
c) Pokud nemáte problémy s manou (mana steal, Redemption, Meditation, hodně bodů v energy ), obnovujte Holy Shield kdykoliv si vzpomenete.
Ještě by měl existovat další bug, který způsobuje uzamčení Charge, když zemřete v PvP se zapnutým Holy Shieldem. PvP nehraji, ale prý byl opraven patchem 1.13.
Pokud znáte nějaké další podrobnosti, víte o lepších řešeních těchto bugů nebo máte jakékoliv jiné připomínky, napište je sem. Kvalitní rady můžu eventuálně připojit k tomuto příspěvku.
Existují celkem 4 typy Charge bugů:
1)
Projev: Paladin při útoku běží pozpátku.
Příčina: Před útokem vás zasáhlo monstrum s vlastností knockback (např. Blunderbore) nebo dovedností Charge (Claw Viper).
Řešení: Proveďte jakoukoliv jinou akci, třeba jenom popojděte a bug se zruší. S tímto bugem se na single playeru moc často nesetkáte a většinou vám nezpůsobí žádné větší problémy (někdy vám naopak pomůže rychle prchnout z boje ).
2)
Projev: Paladin ke konci útoku zpomalí, běží na místě a pak máchne do prázdna.
Příčina: Délka zbraně - monstrum před útokem uhne a paladin se zastaví na jeho předchozí pozici. Významnou roli zde hrají také překážky v cestě.
Řešení: Používat zbraně s větším dosahem nebo útočit z menší vzdálenosti. Můžu potvrdit, že se zbraní Zakarum's hand (Rune scepter, rangeadder 0) se mi Paladin zasekával častěji než s The Fetid Sprinkler (Holy Water Sprinkler, rangeadder 1). Nevýhodou delších zbraní je, že se musíte od monster vzdálit, abyste mohli znovu použít Charge. Tento bug není příliš nebezpečný, protože k němu většinou dojde ve chvíli, kdy je na obrazovce už jen pár monster, do kterých se marně snažíte trefit.
3)
Projev: Paladin se po útoku zasekne a nemůže se nijak pohybovat.
Příčina: Během útoku vám dojde mana. Druhou velmi pravděpodobnou příčinou je rychlé přepnutí skillů po útoku, např. z Charge na Smite, ale nemám to odzkoušené.
Řešení: Změnit zbraň (hotkey W). Dobrým způsobem, jak tomuto bugu předcházet, je mít předmět s vlastností x% mana stolen per hit. Ze všech Charge bugů je tento nejčastější příčinou ripu.
4)
Projev: Dovednost Charge již nelze použít.
Příčina: Během útoku odezní účinek dovednosti Holy Shield.
Řešení: Reset. Toto řešení asi nikoho nepotěší, proto je důležité umět tomuto bugu předejít. Možností je hned několik:
a) Obouruční zbraně.
b) Investovat do Holy Shieldu hodně skill pointů, aby vydržel déle.
c) Pokud nemáte problémy s manou (mana steal, Redemption, Meditation, hodně bodů v energy ), obnovujte Holy Shield kdykoliv si vzpomenete.
Ještě by měl existovat další bug, který způsobuje uzamčení Charge, když zemřete v PvP se zapnutým Holy Shieldem. PvP nehraji, ale prý byl opraven patchem 1.13.
Pokud znáte nějaké další podrobnosti, víte o lepších řešeních těchto bugů nebo máte jakékoliv jiné připomínky, napište je sem. Kvalitní rady můžu eventuálně připojit k tomuto příspěvku.