Verze 1.07 (tipy triky postřehy)

Všechno co se týká normální hry.

Moderátor:Dark_Deamon

Uživatelský avatar
SkoroPaladin
Gorebelly
Příspěvky:269
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Brno
Verze 1.07 (tipy triky postřehy)

Příspěvek od SkoroPaladin » 09.12.2012, 13:27 hod.

Abych nezahlcovaĺ ostatní vlákna, rozhod sem se založit tohle.
Pokud se najde někdo, kdo paří tuhle "archaickou" a poměrně nedodělanou verzi (ovšem stále pekelně/Diablovsky >:D zábavnou) - tož sem :).

Základní informace zde: http://diablo.incgamers.com/forums/show ... e-(repost)
Doplňující informace: http://diablo.incgamers.com/forums/show ... 1-07-guide
223 stránkový kecání o všem možným ve verzi 1.07: http://diablo.incgamers.com/forums/show ... and-Gossip
Runová slova (od Obliviona): http://james.diablo3.cz/diablo2lod/runo ... early.html
Craftování: http://diablo.incgamers.com/forums/show ... guide-v1-0
Jedny z možných buildů v 1.07: http://diablo.incgamers.com/forums/show ... ild-Guides
Runová slova jsou ve slovenštině, zbytek je v angličtině.

S linky mně pomohli (nebo je sami vytvořili): Raisen, RIP, Oblivion.

Několik tipů/triků/postřehů:

- Neexistují synergie.
- Pro Meele Chary je velmi (ne-li životně) důležitá schopnost Crushing Blow - protože přebíjí imunity monster. U střelných/házecích zbraní funguje taky a nejspíš bez jakékoliv penalizace.
- Pokud má monstrum imunitu na určitý typ magie - když ji kouzlem dané magie zasáhnete - kouzlo ji léčí (čím vyšší dmg, tím více ji léčí).
Edit. tady si nejsem jist, zdali je to na 100% pravda. Tenhle neduh/diablovskyzábavnouléčíčíšílenost pozoruju jen u potvor - co jsou imunní na fire. Domnívám se - že to nějak souvisí s vlastností fire golema a jeho schopností léčit se z fire útoků (třebas to blizzardi tehdy nedodělali, opomněli spravit... nevím :-)).
- Žádný item se nedá prodat za více než 25k zlatých :OXO .
- Mercové jsou taktéž odlišní (trochu :-)). Pokud má Merc item s aurou - aura z itemu nefunguje. Mercové nemůžou sát životy. Pokud vám Corpse Fiend sežere mrtvolu Merce - máte po něm/pogearu - nelze jej už nikdy oživit :OXO . Act Bossové mají na Merce neuvěřitelné bonusy (jeden charded bolt od Mephista a Merc je tuhé). MercBarbarové (nejsem si jist, jestli se to děje od určitýho levelu/obtížnosti) se léčí fantasticky rychle. Stačí utéct s Mercem z bitvy a on se během 4 vteřin vyléčí na max. Když Merce kupujete - má často odlišný level. Na hell můžete koupit Merce, co má klidně o 20 lvlů víc (to se mi stalo s mercem barbarem). Merc z II aktu specializující se na defense - nepoužívá auru Holy Freeze.
- Runová slova v 1.07 fungují, ale jsou odlišná.
- Craftováním lze dosáhnout těch nejsilnějších předmětů. Zejména blood recpety jsou naprosto fantasticé - můžete dostat life leech 30% >:D . Čím vyšší level postavy - tím lepší předmět můžete uklohnit. Kvalita jewelu ani kvalita drahokamů nemá na jakost výslednýho předmětu vliv. Craftovat lze úplně vše - nemagické/magické/zlaté/unikátní/užjednoucraftované předměty. Vyjímkou jsou brnění, ta musí být patrně jen magické. Do craftu lze vložit 3 díry (vždy 3, pokud předmět nemůže mít 3 - tak bude mít maximální nižší hodnotu děr).
- 3 runy mají odlišné názvy. Io runa je ve verzi 1.07 Po runa (po vložení do předmětu by se její název měl změnit na Io). Jah je v 1.07 Jo. Shael je v 1.07 Shae.
- Stamina potion přidává jen staminu (žádná full stamina na určitou chvíli se nekoná). Některý zvuky itemů jsou odlišný.
- Obyčejní zlatí mobové, jsou často mnohem silnější/hůřeskolitelnější než Act boss. Protože - často mají klidně 4 různý imunity, pokud mají teleport - vyléčí si full hp během cca 3 vteřin (toto se dá vyřešit prevent monster healt schopností), multiple shots s lightning enchanted je zabugovaný a neuvěřitelně silný (většina střel není vidět, je jich opravdu hodně - můžete dostat při nižší res na hell šlupku za více než 3000 hp aniž by jste viděli že vás něco zasáhlo).
- Baalův Mana Rift (Hell) je super silný, patrně způsobuje magic dmg - hodnota dmg se různí (ale cca pod 800 nejde nikdy - horní hranice je více než 2000 hp). Schopnost Hit Recovery - sílu tohoto supersilnýho útoku snižuje.
- Stařešinové (Hell) jsou bohužel taky neuvěřitelně silní a zabít je za meele char je výzva (schopnosti se jim na hell generují náhodně, krom těch základních takže někdy je ubít prostě nelze - řešení je pouze portal/savegame). Tento quest není omezený levelem postavy.
- Durielův Charge Attack na hell je hodně nepříjemný, často vás sejme na jednu ránu.
- Hephasto (Hell) se občas bez potupnýho save/load ubít taky nedá (za Meele chary).
- Ledové mistrovství u Sorceress funguje jinak než v pozdějších verzích - přebíjí imunitu na cold (Frozen Orbem lze tudíž ubít teoreticky cokoliv a při 20-ti bodech v Cold Mastery a 20-ti bodech ve Frozen Orbu dělá fantastickou dmg). Static Field ubírá patrně na všech obtížnostech vždy 1/4 z aktuálního hp nepřátel (ale na lightning resist nefunguje a nelze jím zabít).
- Iron Golem patrně nepřebírá vlastnosti předmětu, z kterého byl vyroben (nikdy jsem si nevšim nějaké změny, ačkoliv skrz etheral předmět bude průhledný). Hliněný golem nezpomaluje potvory. Act Bossové mají patrně super bonusy na všechny typy golemů (jeden charge bolt Mepha taktéž zabije golema s 4000 hp na jednu ranu). Ovšem na Revive potvůrky nejspíše Act Bossové žádné bonusy nemají >:o - vydrží opravdu hodně a na hell (při správným výběru potvůrek, počtu a podpoře nekra) dovedou ubít baala na jeden raid.
- (postřech od Fraxinuse) Ve starších verzích rostly hodnoty skillů v podstatě dle posunuté hyperboly...takže pak na vysokých levlech to roste hodně pomalu, řádově v desetinách až setinách procenta. Např. u Frozen Masetry zůstane hodnota na několik skill levelů 91%. Ono to sice vzrostlo, ale ne tolik významně, aby to poskočilo o celé procento.
- Lightning Fury funguje taky jinak. Nechová se jako light. dmg, ale jako kopie oštěpů plus blesky - takže udílí jak physical dmg tak lightning dmg (pokud má potvora phys res, nebo light res - light. fury jí zabíjí, ovšem pokud má potvora obě resistance - fury jí neublíží).
- Hp vyvolaných pomocníků (golem/vlci/medvěd/valkýra/kostry/shadow master) se s vyšší obtížnosti zvýší (jakým způsobem navýšený hp Diablo počítá netuším). U někoho je to třebas o 10% u někoho víc než 150%. Příklad (nebudu rozepisovat lvly skillů): Druidův medvěd má na normal 674 hp, na nightmare má 1016 a na hell má 1363 hp. Fire Golem - 1252, 2452, 4052. Kostry - 259, 268, 280. Valkýra - 966, 1891, 3123. Shadow Master - 441, 662, 883.
- Při hře více hráčů se hp revive potvůrek u nekromanta nesnižují (mají stejný počet jako oživená potvora plus bonus ze skeleton mastery).
- Některé schopnosti Assassinky z větve Shadow Disciplines - fungují podobně jako Paladinovi aury. Můžete mít nahozenou jen jednu (nahozením další se ta předchozí zruší). Jedná se o BoS, CoS, Fade, Venom (Mind blast sem neměl možnost vyzkoušet, takže nevím - je možné že i podobně funguje i blade shield - taky sem zatím neměl možnost vyzoušet).
- Všechny claws pro vražedkyni mají velmi nízkou durability (patrně max 25).
- Barbarův Berserk je taky jinej. Berserk v 1.07 snižuje def pouze o 50%. Ale!!!! pokud barbar použije/zařve Shout - Berserk naopak def markantně zvýší (při hodnotě cca 8000 hp se shout - se díky Beresrku zvedne def na cca 26000 :love: )
- Command "player x" nefunguje.
- Jedna z nejdůležitějších věcí pro verzi 1.07 je fakt, že žádná potvora nemže dropnout item s TC vyšší než 66 :evil: . Act Bossové nemohou dropnout žádný item s hodnotou vyšší než TC 40 :OXO . Po určité výši MF (který se mi přesně nepodařilo najít ale je to kolem 500) budou Act bossové na Hell házet jen a pouze rare věci :ble: .


Diablu zdar.
Naposledy upravil(a) SkoroPaladin dne 24.01.2014, 19:41 hod., celkem upraveno 33 x.
We are knights who say... NI!

Uživatelský avatar
Marast
The Butcher
Příspěvky:1057
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Marast#2705
Bydliště:Ivančice

Re: Verze 1.07 (tipy triky postřehy)

Příspěvek od Marast » 10.12.2012, 13:45 hod.

To je perfektní verze. Pamatuji si, jak už ke konci nightmare to bylo o hubu. To když člověk neměl štěstí na dobrou zbraň. No a na Hell to bylo už úplně masakrální. V každém aktu byl moment, který se téměř nedal dát. Avšak zatímco šlo mnoho bojů obejít, 3. akt znamenal pro spoustu postav konečnou. Rada v Travincalu byla neskutečným problémem. Ovšem nedalo se to srovnat s Kovářem dlícím v Hellforge, nebo dokonce se Stařešiny, kteří prostě nejdou porazit, ani kdyby se člověk na hlavu stavěl. :twisted:

Mám jednu amazonku na konci druhého aktu na normální obtížnosti. To jen for fun, když je na to náladu. Jakože už dva měsíce nebyla. :{
"Released from a dark curse and bound to a higher calling." Wolfir Avenger

Uživatelský avatar
SkoroPaladin
Gorebelly
Příspěvky:269
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Brno

Re: Verze 1.07 (tipy triky postřehy)

Příspěvek od SkoroPaladin » 10.12.2012, 15:13 hod.

Super :-). Já to na Hell dohrál za Nekra (celkem za 3 různý Nekrouše - ale build sem měl vždy takřka shodný - prostě Revivedi s Ampl.dmg/Corpseexplose/BoneSpirit/SkeletonMastery, dvakrát z toho to bylo v rámci multiplayeru). Za Sorceress (to trvalo dlouho a něco bylo hóóódně o nervy). Za Druida (tank, ovšem Bál byl na půl hodiny a hóódně smrtí). Za Paladina to pařím momentálně - sem na Hell v druhým Actu (hraju Zealota, bál sem se že to nepude, ale zatím to jde celkem v pohodě).
Edit: Teď už i za Paladina Hell pokořena. Za Barbara/Frenzy Hell pokořeno (v multiplayeru s kamošem Sorceress - Stařešiny jsme museli vykuchat na singl - protože ve dvou byli na našem poměrně nízkým lvl nezdolatelní). Momentálně hrajem multi Já/Shapeshiftervlk a Bowazon (už sme na Hell). Vše jen Softcore.
Druhé Edit :-): teď už je Baal pokořen na Hell kromě Assassinky za všechny chary.
Á třetí edit - dohráno za všechny. Nejtěžší to bylo nejspíš za Assassinku a Paladina. Nejlehčí za Socku a Nekra.

Ono obecně - pokud má některý z quest Bossů na Hell jen blbej teleport - tak je hůře zabitelnej. Ovšem náhodně vygenerovanej pouliční zlatej je častěji mnohem silnější než samotnej act Boss (někdy nezbejvá než potupný útěk a nechat to být).
Častěji je (pro mě osobně) problém Rada (pokud jim holomkům vyjdou blbě schopnosti) a Duriel. Hephasto je občas taky oříšek podobně jako Minioni či Lord De Seis - hodně záleží na postavě. No a Nihlathaak, Stařešinové a Baal jsou o hubu vždy.

Jinak - snažím se sesbírat alespoň Setový věci (zatím jich moc nemám).
Mám komplet: Sigon, Angelic, Civerb's a Cleglaw's sestavu.
Alespoň 3 předměty mám z: Orphan, Isenhart's, Milabrega's, Tancred's a Hwanin's sestavy.
No a alespoň 2 předměty mám z: Death's, Aldur's, Immortal, Sander's, Natalya's, Cathan's, Tal Rasha's a Iratha's.
Edit: Sety z původníha Diabla už mám komplet všechny, z LoD více než polovinu, ale už sem se tak nějak smířil s tím - že halt všechny mít nebudu.

I Unikáty (ovšem těch mám... co by se daly na prstech obou končetin spočítat, víc určitě ne... bohužel :-).
Edit: Normální unikáty mám skoro všechny, Except. a Unique mám málo.

Za jakoukoliv pomoc budu rád a o cokoliv se rád podělím (teda z Diabla Lod 1.07 určitě ;-)).

Diablopařanství zdar.
Naposledy upravil(a) SkoroPaladin dne 15.01.2014, 14:46 hod., celkem upraveno 5 x.
We are knights who say... NI!

Uživatelský avatar
Marast
The Butcher
Příspěvky:1057
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Marast#2705
Bydliště:Ivančice

Re: Verze 1.07 (tipy triky postřehy)

Příspěvek od Marast » 10.12.2012, 21:22 hod.

Já a ani brácha jsme to na verzi 1.07 nedohráli. Brácha měl s barbarem neřešitelný problém u stařešinů. A ani já jsem je nedal. Jenže to jsem ještě neznal spoustu technických věcí, které jsou ve verzi 1.07 dost specifické.

A jak to vlastně s tím paladinem teď hraješ :?: Provádíš nájezdy na bosse, Treasure hunting, nebo Weapon Rack hunting :?: Pokud máš něco konkrétního za lubem, mohl bych ti nějak helfnout. :)
"Released from a dark curse and bound to a higher calling." Wolfir Avenger

Uživatelský avatar
SkoroPaladin
Gorebelly
Příspěvky:269
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Brno

Re: Verze 1.07 (tipy triky postřehy)

Příspěvek od SkoroPaladin » 10.12.2012, 22:39 hod.

No - hodněkrát sem kuchnul na nightmare Radu (kvůli lepším itemům tak 30x) a Baala (kvůli exp, tak 10x). I Treasure hunting sem prováděl (ale to mě moc nebaví no). Vybavení mám slušný (možná proto to taky zatím jde na pohodu - Andariel byla mrtvá na Hell hódně rychle, Radament jakbysmet). Dovybavil sem ho od mých ostatních charakterů (Def mám na 60 lvl cca 1800, utok 500 - 1100, attack rating cca 2500, Hp cca 900). Jak budu zabíjet Balla zatím neřeším. Při životě mě drží hlavně sání životů (nevim kolik mám celkem, ale bude to víc než 20% Life stolen per hit). Resisetence mám dost nízký ale když narazím na lightning potvoru tak nahodím lvl1 Salvation (a jede se dál). Na immune to physical nahodím lvl1 Vengeance (a pokulhávám dál). Cca 2 fighty sem nechal být - protože to prostě nešlo udolat. Merce mám Barbara - pouštní borci furt hebali, (našel sem Hexfire Shamsir - tož to Barbar rube solidně). Halt když teď mám tu možnost pomocí kamošů a Atmy si ty svoje pišišvory (rozuměj charaktery) dovybavovávat (což sem kdysi dávno neměl)... tak to halt dělám no.

S tou pomocí to bylo myšleno ohledně těch setových věcí a unikátů. Protože jsem zjistil - že na verzi 1.07 (pravděpodobně) už žádný itemy neexistují (myslím na stáhnutí, nebo něco podobnýho). Já tedy nikde nic nenašel. Tak by nebylo špatný to napravit (někdo sbírá známky, někdo Magic, někdo úplně něco jinýho... tož já budu chvilu/hmmdýl? sbírat itemy do 1.07 :-)).

Pokud má kdokoliv nějaký nápady na zajímavý (ale hratelný) buildy do téhle verze, tak sem s nima.
We are knights who say... NI!

Ferek
Wraith
Příspěvky:140

Re: Verze 1.07 (tipy triky postřehy)

Příspěvek od Ferek » 11.12.2012, 10:32 hod.

Čaute chlapi. Ja mám jedného Barbara rozbehnutého v tejto verzii na HC tak neviem ako Ďaleko dojdem, zatiaľ som na začiatku NM niekde v I. akte, ale už som s ním dlho nehral, tak s tým trochu pohnem asi. Hlavné útočné skilly mám Berserker a Leap attack, Axe mastery a samozrejme BO.
V poslednom čase mi RIPLI 3 HC postavy (frenzy barbar - 84 lvl, fury + rabies dudu 51 lvl a nekro bone/summon lvl 77) v 1.13 tak si musím dať od 1.13 pauzu.

RIP
Warlord
Příspěvky:2860

Re: Verze 1.07 (tipy triky postřehy)

Příspěvek od RIP » 11.12.2012, 18:18 hod.

Jak jsem psal v jinem threadu, mam HC (jinak nehraju) soso, ktera jela od zacatku bez niceho v A2 Nightmare, a pak barba nekde na zacatku Normalu, ale uz jsem je dlouho nehral, soustredim se ted na hrani verze 1.11. kdyz mam cas...Jinak tahle verze je hodne specificka a tezka, ta guide, kterou jsi tu postnul ma jeste addendum (jakysi doplnujici dodatek), zkusim to vystrachat a hodit sem link...Jinak 1.07 je lepsi oproti jinym verzim prave diky tomu, co jsem psal minule, nejen craftovaci, ale jine recepty se dokazou stackovat, tedy namisto ruznych abilit je pouzita jedna vickrat, treba MPK ringy, ktere jsem zminoval...navic par itemu ma lepsi vlastnosti nez jejich pozdejsi verze, ale je potreba hodne rack-runu v LK na to, aby je clovek sehnal...Coz sice nevim prakticky sam, ale par lidi na d2net to regulerne behalo a znam jejich vysledky :lol:

Pokud se nekdy k teto verzi vratim (coz bohuzel v nejblizsi dobe nehrozi), tak udelam nejaky report

Tak at se Vam dari chlapi ;)

Uživatelský avatar
Fraxinus
Adviser
Příspěvky:3399
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:Fraxinus#2208
Bydliště:Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: Verze 1.07 (tipy triky postřehy)

Příspěvek od Fraxinus » 11.12.2012, 18:23 hod.

Ono by to chtělo, kdyby někdo dokázal shrnout informace, že by se pak dal na web návod na 1.07 v češtině. Ujal by se toho někdo?
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)

RIP
Warlord
Příspěvky:2860

Re: Verze 1.07 (tipy triky postřehy)

Příspěvek od RIP » 11.12.2012, 18:32 hod.

Tak ten link tu hodila Eli v jinem threadu - Diablo kecani...

@Fraxi: Nevim jak ostatni, mozna Eli by byla vhodny kandidat :lol: , nechci ji do niceho tlacit, ale za sebe muzu rict, ze nemam moc volneho casu a ten co mam, radsi ztravim hranim nez prepisovanim guide...Navic ta anglictina, v ktere to je napsane neni nijak zvlast tezka, pripadne s pomoci slovniku se v tom da orientovat celkem v pohode...Ale pokud by nekdo vylozene chtel udelat nejakou zasluznou praci... ;)

Uživatelský avatar
raisen
Adviser
Příspěvky:2330

Re: Verze 1.07 (tipy triky postřehy)

Příspěvek od raisen » 11.12.2012, 18:59 hod.

Přesně nad tímhle jsem už uvažovala. Tedy hlavně mě to napadlo u toho craftingu, že by bylo dobré o tom něco napsat. Ráda to dám nějak do kupy, s dopomocí těch, kteří občas tu 1.07 hrají, by to bylo fajn ;) Jen mi na to dejte dost času. Přeci jen 1) moc času teď zatím nemám a 2) musím také něco odehrát v té 1.07 :-)
HC grál: 537/516 (-21)

Uživatelský avatar
Fraxinus
Adviser
Příspěvky:3399
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:Fraxinus#2208
Bydliště:Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: Verze 1.07 (tipy triky postřehy)

Příspěvek od Fraxinus » 11.12.2012, 19:27 hod.

Teoreticky bych to mohl udělat i já sám, ale nemohu z těchto důvodů:
1) Verzi 1.07 jsem nikdy nehrál, takže bych spoléhal pouze na to, co píšou jiní.
2) Stále dělám (spíš teď nedělám) na skillech a navíc mě po dohodě se sUE čeká stěhování celé její diablo2 sekce ze suewebíku, kterej za pár měsíců skončí.
3) Turnaj
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)

Uživatelský avatar
raisen
Adviser
Příspěvky:2330

Re: Verze 1.07 (tipy triky postřehy)

Příspěvek od raisen » 11.12.2012, 19:46 hod.

Hmm, tak na to stěhování jsem zvědavá, jak to bude vypadat.
HC grál: 537/516 (-21)

Uživatelský avatar
Slw
Minion of Destruction
Příspěvky:826
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Deepest underwater Abyss in the world

Re: Verze 1.07 (tipy triky postřehy)

Příspěvek od Slw » 11.12.2012, 19:57 hod.

SkoroPaladin píše: Protože jsem zjistil - že na verzi 1.07 (pravděpodobně) už žádný itemy neexistují (myslím na stáhnutí, nebo něco podobnýho). Já tedy nikde nic nenašel. Tak by nebylo špatný to napravit (někdo sbírá známky, někdo Magic, někdo úplně něco jinýho... tož já budu chvilu/hmmdýl? sbírat itemy do 1.07 :-)).
já něco ještě mám. ale je to pro program shadowmaster (i ten mám, ale nevím jestli bude fungovat bez installu-je to čistá copy a navíc na mašinách jsou už jiné OS)
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhäuser Gate. All those moments will be lost in time like tears in rain.

Uživatelský avatar
SkoroPaladin
Gorebelly
Příspěvky:269
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Brno

Re: Verze 1.07 (tipy triky postřehy)

Příspěvek od SkoroPaladin » 11.12.2012, 21:03 hod.

Ono to kecání (od Raisen - o 1.07) má cca 250 stránek (aspoň myslím), takže než to člověk přečte tak projede jeden act :-). Ale jsou tam užitečný inofrmace, o tym žádná.
Základní info (co je jinak než ve verzích pozdějších) je v prvním příspěvku. Přeložit to do češtiny... na to se moc necétím (abych kápnul božskou - prachsprostě se mi do toho nechce).
Já to sice hraju (ale to co sem se naučil, od roku 2001 do 2004, sem zapomněl) a teď to pařím cca 2 - 3 měsíce (takže moje zkušenosti nejsou nejlepší).

Rip - dík ;-) (kdyz se dari tak se dari)

Mám dotaz - má barva jewelů nejaký význam? Taky mě překvapilo, že pokud se dá do zbraně více smaragdů - poison damage se nesčítá (ale ani nenásobí). Jak se to výsledný dmg počítá - ví někdo? Např. pokud se do zbraně se 4-ma dírama dají 4 perfekt smaragdy - zbraň dostane plus cca 500 dmg.

Slw - "já něco ještě mám" - úplně sem nepobral - co vlastně ještě máš (ten Shadowmaster?). Ten program obsahuje sám o sobě itemy do 1.07 (nic sem o něm zatím nečet)? Pokud to může nějak pomoct, bylo by to super :-).

Co se týčo mýho Paladina - už začínám mít trocha problémy. Hrobky a Duriel nebyly nejlehčí - a potvůrky u Wanderera (to chci vidět ve 4-tým aktu :-)) taky překvapily těžší skolitelností, krom toho mercbarbar začíná hebat více než je mé peněžence zdrávo. A přibylo pár zelených/unikátních věcí.

Ps.: sem rád, že se nám diskuze o 1.07 začíná rozbíhat ;-)
We are knights who say... NI!

Uživatelský avatar
SkoroPaladin
Gorebelly
Příspěvky:269
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Brno

Re: Verze 1.07 (tipy triky postřehy)

Příspěvek od SkoroPaladin » 11.12.2012, 21:09 hod.

Slw - hmm, asi sem Tě už pochopil - nějaký itemy máš - a sou uložený v programu shadowmaster... je tak?
We are knights who say... NI!

RIP
Warlord
Příspěvky:2860

Re: Verze 1.07 (tipy triky postřehy)

Příspěvek od RIP » 11.12.2012, 22:27 hod.

Barva jewelu nema vubec zadny vyznam, tedy pokud nehrajes v nejakem turnaji, kde je restrikce, ze se smi pouzivat pouze zelene :lol: :lol: I tak jsem to hral...

Jinak u poison dmg je to trochu slozitejsi, ruzne druhy poison dmg se skladaji ruzne, asi nejsem uplne ten pravy, kdo by to dokazal vysvetlit, ale nedavno jsem cetl Tao of Poison, myslim, ze to napsal Onderduiker, studoval jsem to kvuli svemu novemu nekrovi Kuraremu, a je tam dost uzitecnych informaci, jen nevim, zda se daji aplikovat i na 1.07 ...

Link zde

Uživatelský avatar
Slw
Minion of Destruction
Příspěvky:826
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Deepest underwater Abyss in the world

Re: Verze 1.07 (tipy triky postřehy)

Příspěvek od Slw » 12.12.2012, 09:46 hod.

SkoroPaladin píše:Slw - hmm, asi sem Tě už pochopil - nějaký itemy máš - a sou uložený v programu shadowmaster... je tak?
jo, přesně tak. je tam komplet griswold i aldurs+nějaké unikáty, nějaký rare. většinou je to pro zealfanapala/weredudu (jelikož sem skoro nic jiného nehrál). pokud máš zájem, tak ti to někam hodím
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhäuser Gate. All those moments will be lost in time like tears in rain.

Uživatelský avatar
SkoroPaladin
Gorebelly
Příspěvky:269
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Brno

Re: Verze 1.07 (tipy triky postřehy)

Příspěvek od SkoroPaladin » 12.12.2012, 09:53 hod.

Zájem mám velkej. Bylo by to pro mě fajné a pěkné. Tož pokud můžeš - tak třebas na ulož.to (nebo kamkoliv) :-). Chceš taky něco poslat?
We are knights who say... NI!

Uživatelský avatar
Slw
Minion of Destruction
Příspěvky:826
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Deepest underwater Abyss in the world

Re: Verze 1.07 (tipy triky postřehy)

Příspěvek od Slw » 13.12.2012, 13:55 hod.

send.
díky, já už mám velmi málo hracího času :) napiš estli to po těch letech eště funguje :)
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhäuser Gate. All those moments will be lost in time like tears in rain.

Uživatelský avatar
SkoroPaladin
Gorebelly
Příspěvky:269
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Brno

Re: Verze 1.07 (tipy triky postřehy)

Příspěvek od SkoroPaladin » 13.12.2012, 15:23 hod.

Díkec (rozbaleno, uloženo, vyzkoušeno). Nasbíral si jich útyhodný množství. Bohužel jsou pro verzi 1.11.
We are knights who say... NI!

Odpovědět

Zpět na „Obecně“