Pokud se najde někdo, kdo paří tuhle "archaickou" a poměrně nedodělanou verzi (ovšem stále pekelně/Diablovsky


Základní informace zde: http://diablo.incgamers.com/forums/show ... e-(repost)
Doplňující informace: http://diablo.incgamers.com/forums/show ... 1-07-guide
223 stránkový kecání o všem možným ve verzi 1.07: http://diablo.incgamers.com/forums/show ... and-Gossip
Runová slova (od Obliviona): http://james.diablo3.cz/diablo2lod/runo ... early.html
Craftování: http://diablo.incgamers.com/forums/show ... guide-v1-0
Jedny z možných buildů v 1.07: http://diablo.incgamers.com/forums/show ... ild-Guides
Runová slova jsou ve slovenštině, zbytek je v angličtině.
S linky mně pomohli (nebo je sami vytvořili): Raisen, RIP, Oblivion.
Několik tipů/triků/postřehů:
- Neexistují synergie.
- Pro Meele Chary je velmi (ne-li životně) důležitá schopnost Crushing Blow - protože přebíjí imunity monster. U střelných/házecích zbraní funguje taky a nejspíš bez jakékoliv penalizace.
- Pokud má monstrum imunitu na určitý typ magie - když ji kouzlem dané magie zasáhnete - kouzlo ji léčí (čím vyšší dmg, tím více ji léčí).
Edit. tady si nejsem jist, zdali je to na 100% pravda. Tenhle neduh/diablovskyzábavnouléčíčíšílenost pozoruju jen u potvor - co jsou imunní na fire. Domnívám se - že to nějak souvisí s vlastností fire golema a jeho schopností léčit se z fire útoků (třebas to blizzardi tehdy nedodělali, opomněli spravit... nevím :-)).
- Žádný item se nedá prodat za více než 25k zlatých

- Mercové jsou taktéž odlišní (trochu :-)). Pokud má Merc item s aurou - aura z itemu nefunguje. Mercové nemůžou sát životy. Pokud vám Corpse Fiend sežere mrtvolu Merce - máte po něm/pogearu - nelze jej už nikdy oživit

- Runová slova v 1.07 fungují, ale jsou odlišná.
- Craftováním lze dosáhnout těch nejsilnějších předmětů. Zejména blood recpety jsou naprosto fantasticé - můžete dostat life leech 30%

- 3 runy mají odlišné názvy. Io runa je ve verzi 1.07 Po runa (po vložení do předmětu by se její název měl změnit na Io). Jah je v 1.07 Jo. Shael je v 1.07 Shae.
- Stamina potion přidává jen staminu (žádná full stamina na určitou chvíli se nekoná). Některý zvuky itemů jsou odlišný.
- Obyčejní zlatí mobové, jsou často mnohem silnější/hůřeskolitelnější než Act boss. Protože - často mají klidně 4 různý imunity, pokud mají teleport - vyléčí si full hp během cca 3 vteřin (toto se dá vyřešit prevent monster healt schopností), multiple shots s lightning enchanted je zabugovaný a neuvěřitelně silný (většina střel není vidět, je jich opravdu hodně - můžete dostat při nižší res na hell šlupku za více než 3000 hp aniž by jste viděli že vás něco zasáhlo).
- Baalův Mana Rift (Hell) je super silný, patrně způsobuje magic dmg - hodnota dmg se různí (ale cca pod 800 nejde nikdy - horní hranice je více než 2000 hp). Schopnost Hit Recovery - sílu tohoto supersilnýho útoku snižuje.
- Stařešinové (Hell) jsou bohužel taky neuvěřitelně silní a zabít je za meele char je výzva (schopnosti se jim na hell generují náhodně, krom těch základních takže někdy je ubít prostě nelze - řešení je pouze portal/savegame). Tento quest není omezený levelem postavy.
- Durielův Charge Attack na hell je hodně nepříjemný, často vás sejme na jednu ránu.
- Hephasto (Hell) se občas bez potupnýho save/load ubít taky nedá (za Meele chary).
- Ledové mistrovství u Sorceress funguje jinak než v pozdějších verzích - přebíjí imunitu na cold (Frozen Orbem lze tudíž ubít teoreticky cokoliv a při 20-ti bodech v Cold Mastery a 20-ti bodech ve Frozen Orbu dělá fantastickou dmg). Static Field ubírá patrně na všech obtížnostech vždy 1/4 z aktuálního hp nepřátel (ale na lightning resist nefunguje a nelze jím zabít).
- Iron Golem patrně nepřebírá vlastnosti předmětu, z kterého byl vyroben (nikdy jsem si nevšim nějaké změny, ačkoliv skrz etheral předmět bude průhledný). Hliněný golem nezpomaluje potvory. Act Bossové mají patrně super bonusy na všechny typy golemů (jeden charge bolt Mepha taktéž zabije golema s 4000 hp na jednu ranu). Ovšem na Revive potvůrky nejspíše Act Bossové žádné bonusy nemají

- (postřech od Fraxinuse) Ve starších verzích rostly hodnoty skillů v podstatě dle posunuté hyperboly...takže pak na vysokých levlech to roste hodně pomalu, řádově v desetinách až setinách procenta. Např. u Frozen Masetry zůstane hodnota na několik skill levelů 91%. Ono to sice vzrostlo, ale ne tolik významně, aby to poskočilo o celé procento.
- Lightning Fury funguje taky jinak. Nechová se jako light. dmg, ale jako kopie oštěpů plus blesky - takže udílí jak physical dmg tak lightning dmg (pokud má potvora phys res, nebo light res - light. fury jí zabíjí, ovšem pokud má potvora obě resistance - fury jí neublíží).
- Hp vyvolaných pomocníků (golem/vlci/medvěd/valkýra/kostry/shadow master) se s vyšší obtížnosti zvýší (jakým způsobem navýšený hp Diablo počítá netuším). U někoho je to třebas o 10% u někoho víc než 150%. Příklad (nebudu rozepisovat lvly skillů): Druidův medvěd má na normal 674 hp, na nightmare má 1016 a na hell má 1363 hp. Fire Golem - 1252, 2452, 4052. Kostry - 259, 268, 280. Valkýra - 966, 1891, 3123. Shadow Master - 441, 662, 883.
- Při hře více hráčů se hp revive potvůrek u nekromanta nesnižují (mají stejný počet jako oživená potvora plus bonus ze skeleton mastery).
- Některé schopnosti Assassinky z větve Shadow Disciplines - fungují podobně jako Paladinovi aury. Můžete mít nahozenou jen jednu (nahozením další se ta předchozí zruší). Jedná se o BoS, CoS, Fade, Venom (Mind blast sem neměl možnost vyzkoušet, takže nevím - je možné že i podobně funguje i blade shield - taky sem zatím neměl možnost vyzoušet).
- Všechny claws pro vražedkyni mají velmi nízkou durability (patrně max 25).
- Barbarův Berserk je taky jinej. Berserk v 1.07 snižuje def pouze o 50%. Ale!!!! pokud barbar použije/zařve Shout - Berserk naopak def markantně zvýší (při hodnotě cca 8000 hp se shout - se díky Beresrku zvedne def na cca 26000

- Command "player x" nefunguje.
- Jedna z nejdůležitějších věcí pro verzi 1.07 je fakt, že žádná potvora nemže dropnout item s TC vyšší než 66



Diablu zdar.