Hodnocení dílů Diablo série
Moderátor:Dark_Deamon
hlasoval jsem pro D1, klasika je klasika... mě osobně první hodiny bety totálně nudily... až po pár hodinách jsem tomu přišel trochu na chuť...
Programování je mým koníčkem (C#, wpf, java)
My brethren I will take my place among you, once again. But this time as a mortal.
My brethren I will take my place among you, once again. But this time as a mortal.
Re: Hodnocení dílů Diablo série
Tak ubehlo nekolik dni, kdy uz ma kazdy vicemene predstavu. Jen muzu konstatovat, ze to co jsem psal s tema buildama je presne pravda jak jsem rikal, ze v D2 se dalo udelat vice funkcnich buildu. V D3 je bohuzel nekolik skillu, ktere postavy musi mit a tim se pocet buildu znacne omezuje.
Co se tyce stavby buildu na zaklade equipu, aby to bylo i nejak funkcni, tak tam nic takoveho neni.
Buildem na zaklade equipu myslim treba jako kdyz se v D2 nahazely na assassinku veci s open wounds a crushing blow a jela se kuprikladu na hvezdice a hlavni zdroj dmg byly prave procy z OW a CB.
Inferno celkem zklamalo, ale je to spis tim, ze jsem od toho ocekaval neco jineho. Pokud mel Blizzard potrebu nutit hrace chodit na AH, nebo aby grindili zlate truhly, gobliny s baglikem atd., tak to mohl udelat uz na obtiznost hell, ze by byla na urovni inferna co se tyce narocnosti na equip a inferno by uz vicemene nebylo tak o equipu, ale mohli se tam zamerit spis na skill, ze by dali mobum dalsi spesl schopnosti navic na ktere by si hrac musel davat pozor a u nejakeho packu mobu musel premyslet co bude drzet v nejakem cc, co musi zabit jako prvni atd.
Co se tyce stavby buildu na zaklade equipu, aby to bylo i nejak funkcni, tak tam nic takoveho neni.
Buildem na zaklade equipu myslim treba jako kdyz se v D2 nahazely na assassinku veci s open wounds a crushing blow a jela se kuprikladu na hvezdice a hlavni zdroj dmg byly prave procy z OW a CB.
Inferno celkem zklamalo, ale je to spis tim, ze jsem od toho ocekaval neco jineho. Pokud mel Blizzard potrebu nutit hrace chodit na AH, nebo aby grindili zlate truhly, gobliny s baglikem atd., tak to mohl udelat uz na obtiznost hell, ze by byla na urovni inferna co se tyce narocnosti na equip a inferno by uz vicemene nebylo tak o equipu, ale mohli se tam zamerit spis na skill, ze by dali mobum dalsi spesl schopnosti navic na ktere by si hrac musel davat pozor a u nejakeho packu mobu musel premyslet co bude drzet v nejakem cc, co musi zabit jako prvni atd.
Re: Hodnocení dílů Diablo série
AlterEgo: ak mluvíš o těch speciálních buildech, který záviseli na equipu, tak ty dva týdny po vydání D2 taky neexistovali. Tohle přijde vždycky až časem. Myslím, že i v D3 se postupem času objeví buildy, který by taďka nikoho ani ve snu nenapadlo hrát.
Re: Hodnocení dílů Diablo série
Hm, prehlidl jsem odpoved, tak odepisuju az ted.kojot píše:AlterEgo: ak mluvíš o těch speciálních buildech, který záviseli na equipu, tak ty dva týdny po vydání D2 taky neexistovali. Tohle přijde vždycky až časem. Myslím, že i v D3 se postupem času objeví buildy, který by taďka nikoho ani ve snu nenapadlo hrát.
To casem neprijde, protoze ve hre nejsou specialni affixy skrz ktere by se ty spesl buildy daly delat. Popis vsech affixu co ve hre jsou, nebo i nejake setove bonusy apod. jsou zname. Dalsi vec co je, ze i kdyz nejaky build zalozeny trosku na equipu vymyslis, tak ho budes tezko realizovat, aby fungoval na inferno, protoze ti bude trvat mesice, nebo te to stat miliony goldu, abys sehnal equip v takove sile, ze to bude dostatecne na preziti na inferno a zaroven abys stihl likvidovat moby a nedojel treba u bosse na enrage.