Napadlo mě založit téma o tom, co koho štve na hře Diablo 2. Myšleno je to tak, co byste byli rádi, aby v té hře bylo vylepšeno, změněno nebo upraveno? Co vás štve na konkrétních předmětech, skillech, vlastnostech atd.? Zkrátka takové zazoufání si nad nedokonalostmi této hry a reakce k tomu.
Jako příklad uvědu něco z toho, co momentálně štve mě:
1) Vadí mi, že u možnosti HOSTILE nefungují stejná pravidla jako jsou u INVITE PARTY. Aby se k tobě dostal někdo do týmu, tak musíš napřed potvrdit jeho žádost, ale aby ses stal něčím terčem, tak jen stačí, že ti vyhlásí válku a nemůžeš se proti tomu jakkoli bránit (není vyžadováno tvé potvrzení). Díky tomu je Hostile mód zneužíván oxidy a trolly, kteří chodí prudit do her, kde se hraje party mód a kromě zabíjení a kradení zlata znemožňují používat zpřátelené town portály, což je většinou ten hlavní důvod, proč to dělají. Jen zůstanou nečinně stát ve městě a jen každému nově příchozímu hráči vyhlašují nepřátelství a ten pak nemůže vstoupit do vytvořeného teleportu.
2) Proč sakra tvůrce Diabla nikdy při vývoji nějakého nového patche (a že jich bylo) nenapadlo udělat magické, rare a unikátní šípy nebo šipky s vlastností replenishes quantity, jako je tomu u oštěpů?
3) Proč jen to runové slovo Phoenix musí mít ten blbý druidův firestorm a ne ten Diablův jako je u Torch charmů?
Co mě štve na hře Diablo 2
Moderátor:Dark_Deamon
Re: Co mě štve na hře Diablo 2
Těch věcí je celkem dost.
- NHAM bug
- Mana burn bug
- Přesílená RW (Grief, Enigma, Spirit, Insight...)
- Špatný návrh a balanc skillů
- ...
Re: Co mě štve na hře Diablo 2
Balanc skillů mě taky velmi často zaráží. Například taková javazonka, když vrhne oštěp ve hře nastavené na 8 hráčů, tak všechno padne už při prvním hodu. Čímž se vlastně dostávám i k další věci, která mě štve a to je:
4) Počet ohnivých imunit na obtížnosti hell. Je to dost nefér vůči ohnivým skillům, které se díky tomu ve většině případů stávají v této obtížnosti nepoužitelné. Naopak bleskové imunity jsou snadno překonatelné (ve většině případů mají imunní monstra odolnost vůči blesku na hodnotě 100, což vždy překoná RW slovo Infinity).
4) Počet ohnivých imunit na obtížnosti hell. Je to dost nefér vůči ohnivým skillům, které se díky tomu ve většině případů stávají v této obtížnosti nepoužitelné. Naopak bleskové imunity jsou snadno překonatelné (ve většině případů mají imunní monstra odolnost vůči blesku na hodnotě 100, což vždy překoná RW slovo Infinity).